Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
telectronic
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
Tartózkodási hely: Budapest XXII.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: telectronic » 2014.11.28. 10:22

Láttam 2 hengeres MZ-t, 6 hengeres Jawa-t, 3 hengeres Simson-t, stb.
Sehogyan sem tudom elképzelni, hogyan oldják meg a főtengelyek egymáshoz csatlakoztatását, hogy az bontható legyen, kotyogás mentes és középpontos.

Van erre valakinek ötlete vagy fotója az összeépített blokkok főtengely közdarabjáról ?

tivass
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2014.08.28. 05:23
MZ-d típusa: MZ TS 125

Szerelési kiskönyv

Hozzászólás Szerző: tivass » 2014.09.07. 16:37

Sziasztok!
Tudom ez a kérdés nem pont ide való, de nem találtam helyét a fórumokban.
Olyan kérdésem lenne hogy MZ TS 125 szerelési kiskönyv, amiben minden alkatrész le van írva rajzolva azt hol, hogyan vagy kitől lehetne szerezni? Kifizetem ha csak egy fénymásolatot kapok akkor is hálás lennék! =P~

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: hell » 2014.09.06. 23:48

Aktuális helyen visszaolvasás egy kicsit csodákra képes!

Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: dkari » 2014.09.06. 21:54

hell írta:NEM!

A Bingbe babettáé kell dörzsárazva ahogyan az milliószor le lett irva már. :twisted: :D

Le lett írva???? Na hát! Mi az a dörzsár??????????

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: hell » 2014.09.06. 16:50

NEM!

A Bingbe babettáé kell dörzsárazva ahogyan az milliószor le lett irva már. :twisted: :D

Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: dkari » 2014.09.06. 14:58

intelatom írta:
KILL3R etz írta:Bing 84 a karbi nem?

Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.
Köszönöm a választ!
Engem az érdekelne hogy a Bvf karbi fúvókája kompatibilis a Bing 84-el?

intelatom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2013.01.29. 23:35
MZ-d típusa: Ts 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: intelatom » 2014.09.06. 09:53

KILL3R etz írta:Bing 84 a karbi nem?

Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.
Köszönöm a választ!

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3811
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2014.08.28. 20:41

Bing 84 a karbi nem?

Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.

intelatom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2013.01.29. 23:35
MZ-d típusa: Ts 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: intelatom » 2014.08.28. 20:27

Sziasztok!

Most vettem egy 300-as Etz-t egy Bing 54-es karburátorral, sokan dícsérik ezt a karburátort, miben jobb ez mint a többi?
Válaszokat előre is köszönöm!

Avatar
Thorwald
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 156
Csatlakozott: 2011.06.24. 17:12

Re: Tank csere

Hozzászólás Szerző: Thorwald » 2014.08.28. 10:16

zudori írta:
tivass írta:Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá! 8-[
Ne csináld az átalakítást!
Sok munka és hidd el, a TS úgy gyönyörű ahogyan gyártották!
Persze, tudom izlés dolga, csak egy jó tanács volt a részemről! :)
Egyetértek. Ahhoz, hogy szép legyen, az oldaldekliket is cserélni kéne a tankhoz illó alakzatúra. Hiába rakod fel a csepptankot, az oldaldekli akkor is két nagy "kocka" marad.

Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 451
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Tank csere

Hozzászólás Szerző: zudori » 2014.08.28. 05:58

tivass írta:Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá! 8-[
Ne csináld az átalakítást!
Sok munka és hidd el, a TS úgy gyönyörű ahogyan gyártották!
Persze, tudom izlés dolga, csak egy jó tanács volt a részemről! :)

tivass
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2014.08.28. 05:23
MZ-d típusa: MZ TS 125

Tank csere

Hozzászólás Szerző: tivass » 2014.08.28. 05:42

Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá! 8-[

Avatar
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1480
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: gabsic » 2014.07.07. 11:42

nero írta:Sziasztok! Vettem egy 300-as hengert a gépre, a hengerfejet elvittem átalakítatni, de nem igazán lett jó! Ráraktam a hengert, és a hengerfejet a blokkra, de sajnos a dugattyú eléri a hengerfejet, pedig a hengertalp tömítés is 1 mm-es! A kérdésem az lenne, hogy a hengerfejet meddig kell mélyiteni, hogy az 1.2 mm-es préssáv meglegyen! Ha valaki csinált már ilyet, légyszi írja le ennek a menetét, a hengerfejnek kb. hogy kellene kinéznie! Köszi
A préssávot a különböző vastagságú hengerfejtömítésekkel kell beállítani. (Nekem az előző 300as hengeremnél 1.1mm-nyi tömítés volt alápakolva)
A hengerfejed ki csinálta? látott már 300as -hengerfejet, vagy Sanyi bácsi, a Vörös csillag TSZ esztergályosa csinálta?

Avatar
nero
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2011.10.19. 20:17
MZ-d típusa: ETZ 250 DeLuxe
Tartózkodási hely: Szombathely
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nero » 2014.07.06. 19:42

Sziasztok! Vettem egy 300-as hengert a gépre, a hengerfejet elvittem átalakítatni, de nem igazán lett jó! Ráraktam a hengert, és a hengerfejet a blokkra, de sajnos a dugattyú eléri a hengerfejet, pedig a hengertalp tömítés is 1 mm-es! A kérdésem az lenne, hogy a hengerfejet meddig kell mélyiteni, hogy az 1.2 mm-es préssáv meglegyen! Ha valaki csinált már ilyet, légyszi írja le ennek a menetét, a hengerfejnek kb. hogy kellene kinéznie! Köszi

frankieflowers
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014.06.23. 18:48

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: frankieflowers » 2014.06.25. 06:02

Köszönöm a válaszokat! Igen hasznos volt a számomra! Így már mindent értek.

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2014.06.24. 15:16

zsakfos írta:
frankieflowers írta:Üdv mindenkinek!

Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok :)

Előre is köszönöm mindenkinek!
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=627


Ebben a cikkben megtalálod a választ szerintem.
A banántank technikailag szerintem átrakható az Etz250-re(bár ez sem biztos,de mintha már láttam volna képen ilyet),viszont baromi hülyén fog kinézni. :D
Elfér, de rés marad a nyereg és a tank között, mert rövidebb.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2014.06.23. 19:11

frankieflowers írta:Üdv mindenkinek!

Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok :)

Előre is köszönöm mindenkinek!
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=627


Ebben a cikkben megtalálod a választ szerintem.
A banántank technikailag szerintem átrakható az Etz250-re(bár ez sem biztos,de mintha már láttam volna képen ilyet),viszont baromi hülyén fog kinézni. :D

frankieflowers
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014.06.23. 18:48

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: frankieflowers » 2014.06.23. 18:53

Üdv mindenkinek!

Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok :)

Előre is köszönöm mindenkinek!

Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 304
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Patrik » 2014.06.08. 16:53

Szia!
Én pontosan nem tudom mit kell vele csinálni,de lehet venni hozzá közdarabot,szerintem ezt legyártani a macerás része.

http://olx.hu/hirdetes/simson-etz125-15 ... 14dd75f499

mztsszázhuszonöt
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2013.06.01. 23:13
MZ-d típusa: ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: mztsszázhuszonöt » 2014.06.08. 15:43

Hello!
Mz TS 125-re szeretnék Babetta gyújtást tenni. Tudna valaki esetleg valami rajzot, és egy kis leírást adni hogy mit hogyan kéne csinálni?

akos127
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.04.28. 23:47
MZ-d típusa: Suzuki Hayabusa

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: akos127 » 2014.06.01. 22:35

Hali,

Épített már valaki vizhűtéses MZt?
Esetleg 250-es henger hengerfejet 125/150-es blokkra?

Én tudok tanácsot adni forgótárcsás 125/150-re.

AceRothstein
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014.04.26. 19:19
MZ-d típusa: TS125
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: AceRothstein » 2014.04.26. 19:28

Kedves Dkari!

A Yamaha gyujtás átalakításban tudnál segíteni? A lendkerék átalakítás már meg lett, az állórésszel vagyok bajban. Vagy valaki vállal ilyen átalakítást?
Várom a válaszotokat.

Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: dkari » 2014.04.20. 21:23

nagydivad írta:És semmi hátránya a nagy karbiknak? Gyárilag ugye 125 ccm - 22 mm, 150 ccm 24 mm. Főleg a 125-öshöz a 28 mm az nem sok?
Az én motorom csap papiron 125. 150-es a henger rajta a főtengely könnyitve van a kompresszió növelve. Csináltam rezót hozzá és yamaha jog gyújtás van rajt. Nagyon jók a tapasztalataim a karbival. Nem fogyaszt sokat és jól megy a motor. Szérián nem tudom hogy viselkedne. Bár a jawamon is dellorto van, az 28-as és az is jobban szereti mint a gyári karbit.

Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nagydivad » 2014.04.20. 21:05

És semmi hátránya a nagy karbiknak? Gyárilag ugye 125 ccm - 22 mm, 150 ccm 24 mm. Főleg a 125-öshöz a 28 mm az nem sok?

Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: dkari » 2014.04.20. 19:20

csoka írta:Felszerelve.A szívótorok hosszú.10mm-re rövidíteni kell.
Kép
Nekem 26-os van a ts-en. Én a karbit "faragtam" át olyanra mint a gyári.


Kép

Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 415
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csoka » 2014.04.20. 14:38

Felszerelve.A szívótorok hosszú.10mm-re rövidíteni kell.
Kép

Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 415
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csoka » 2014.04.20. 03:55

Dellorto PHBH28-ETZ125
Kép

Avatar
SwedishDay
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014.02.15. 21:49

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: SwedishDay » 2014.02.16. 13:54

Igazából a munka menete is érdekelne hogy hogy lehetne megcsinálni az egészet. És hogy a felömlőkkel meg a dugóval is kéne variálni..?

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2304
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2014.02.16. 00:24

SwedishDay írta:Üdv mindenkinek :D

Az lenne a kérdésem hogy érdemes lenne megcsinálni egy ETZ-t membránosra és ha igen mennyire lenne macerás..? :D Tudom munka lenne vele bőven meg pénz is menne bele... csak mégis hogy érdemes lenne vagy nem..? Különben ETZ 125-re gondoltam.

Válaszokat előre is köszönöm..
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE

Avatar
SwedishDay
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014.02.15. 21:49

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: SwedishDay » 2014.02.15. 21:56

Üdv mindenkinek :D

Az lenne a kérdésem hogy érdemes lenne megcsinálni egy ETZ-t membránosra és ha igen mennyire lenne macerás..? :D Tudom munka lenne vele bőven meg pénz is menne bele... csak mégis hogy érdemes lenne vagy nem..? Különben ETZ 125-re gondoltam.

Válaszokat előre is köszönöm..

ttibcsi85
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013.12.30. 00:44
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: ttibcsi85 » 2014.01.26. 01:23

Szeretettel várlak benneteket az újonnan létrehozott Facebook csoportomban: https://www.facebook.com/groups/mztuning/

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2014.01.23. 19:00

könnyitet kuplung szett eladó.
Kép

Avatar
falatka
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2012.05.04. 10:04
MZ-d típusa: MZ ETZ 251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: falatka » 2014.01.21. 11:46

allllli írta:
falatka írta: Koszonom a valaszt, esetleg fotot nem tudnal felrakni?
(Ez egy tuning alkatresz vagy az eretdeti ETZ 251-ken is ez volt?)
Minden ETZ-n eredetileg is ilyen van.
Koszonom az infot :wink:

Avatar
Miklós_88
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 324
Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
Tartózkodási hely: Iváncsa

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Miklós_88 » 2014.01.21. 00:30

Ha jól van fúrva és illesztve, és a karburátor is megfelelően van beállítva, akkor ez sem ragad meg.
Nekem például egyszer sem szorult meg a 300-as, pedig kapott rendesen. Bár nem a vakvilágba ég el 7 liter benzin, kap kenést rendesen :D

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2620
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2014.01.21. 00:06

Úgy is meg fogod. :D

Kép

Lehet ezért is ragadósak a háromszázasok. Meg kellene vizsgálni közelebbről egy 301-es hengerét. Ott mekkora a hüvely fal vastagság. :-k

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2014.01.20. 19:28

Ma megmértem a /1 henger és az Etz henger perselyét is.Egyforma a méret.
Akkor elméletileg megcsinálható 300-asra a /1 is.
Vajon érdemes?
Eddig azt hittem azért nem csinálják mert nincs hozzá dugattyú,de végülis lehet kapni hozzá.
Szóval érdemes lehet megpróbálni?

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2014.01.20. 13:16

Dreamer írta:
tiger1342 írta: Köszi, akkor meglépem. Veszteni valóm nincs vele... Ülés szivacsából akkor érdemes alul levágni, hogy ne feszüljön. :)
Szerintem nem, mert ha levágsz, akkor nem csinálsz semmit. 2cm esetén szerintem még nem lesz buci...
Dehogynem, ha keményebb az alsó szivacs, akkor változtatok az arányokon... Felül puha, alul kemény lesz próbára. Persze csak akkor vágok, ha nagyon feszül...

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2014.01.20. 09:52

Gyula-bá írta: Azt nem tudom de azt igen, hogy már láttam Trabant (72 mm-es) dugattyúhoz fúrt hengert.

Hát az egy dolog hogy gyakorlatilag kivitelezhető,meg egy másik dolog hogy aztán az jó-e? :-k
Az Mz Hogyan tovább ezt írja:


Kép

Ezt én úgy értelmezem hogy meglehet furatni akár 3 mm-el nagyobbra is csak lehet hogy nem bírja sokáig.

Gyula-bá
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 565
Csatlakozott: 2012.06.09. 12:50
MZ-d típusa: jawa634

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Gyula-bá » 2014.01.20. 01:25

zsakfos írta:...Most akkor hogy is van ez?
Azt nem tudom de azt igen, hogy már láttam Trabant (72 mm-es) dugattyúhoz fúrt hengert.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2014.01.19. 22:35

Üdv.
Csinált már valaki /1 hengert 300-asra?Lehetséges a gyári alaphengert akkorára fúratni?Csak mert az Mz Hogyan Tovább szerint 71 mm-nél nagyobbra nem szabad fúratni.Viszont 1-2 boltban lehet kapni 75 mm vagy afeletti dugattyút Ts 250/1 -hez.Most akkor hogy is van ez?

Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: allllli » 2014.01.19. 19:22

falatka írta: Koszonom a valaszt, esetleg fotot nem tudnal felrakni?
(Ez egy tuning alkatresz vagy az eretdeti ETZ 251-ken is ez volt?)
Minden ETZ-n eredetileg is ilyen van.

Avatar
falatka
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2012.05.04. 10:04
MZ-d típusa: MZ ETZ 251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: falatka » 2014.01.17. 14:29

m-tom írta:
falatka írta:Sziasztok,

lenne egy kerdesem. Talaltam egy alaktreszt amit nem tudom hova kellene rogzitenem (Fekcso vezeto drot).
Kerestem fotokat de igazabol nem lettem okosabb.

http://webmotors.hu/FEKCSO_VEZETO_DROT

Esetleg ha valaki tudna fotot feltolteni a rogzitesrol.

Koszonettel,

Falatka
A kisebb karika megy az indextartó rögzítőcsavarjához (a villán, a kormánykiflin), a nagyobban megy a fékcső. Ennyi.

Koszonom a valaszt, esetleg fotot nem tudnal felrakni?
(Ez egy tuning alkatresz vagy az eretdeti ETZ 251-ken is ez volt?)

Avatar
m-tom
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
Tartózkodási hely: Páty

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: m-tom » 2014.01.17. 11:57

falatka írta:Sziasztok,

lenne egy kerdesem. Talaltam egy alaktreszt amit nem tudom hova kellene rogzitenem (Fekcso vezeto drot).
Kerestem fotokat de igazabol nem lettem okosabb.

http://webmotors.hu/FEKCSO_VEZETO_DROT

Esetleg ha valaki tudna fotot feltolteni a rogzitesrol.

Koszonettel,

Falatka
A kisebb karika megy az indextartó rögzítőcsavarjához (a villán, a kormánykiflin), a nagyobban megy a fékcső. Ennyi.

Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dreamer » 2014.01.17. 10:38

tiger1342 írta: Köszi, akkor meglépem. Veszteni valóm nincs vele... Ülés szivacsából akkor érdemes alul levágni, hogy ne feszüljön. :)
Szerintem nem, mert ha levágsz, akkor nem csinálsz semmit. 2cm esetén szerintem még nem lesz buci...

Avatar
falatka
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2012.05.04. 10:04
MZ-d típusa: MZ ETZ 251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: falatka » 2014.01.17. 10:29

Sziasztok,

lenne egy kerdesem. Talaltam egy alaktreszt amit nem tudom hova kellene rogzitenem (Fekcso vezeto drot).
Kerestem fotokat de igazabol nem lettem okosabb.

http://webmotors.hu/FEKCSO_VEZETO_DROT

Esetleg ha valaki tudna fotot feltolteni a rogzitesrol.

Koszonettel,

Falatka

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2014.01.16. 22:04

Dreamer írta:
tiger1342 írta: Várom a tesztet! Keresek egy ilyen boltot a környéken...
Ha nem titok sacc/kb mennyit kérnek érte? Milyen vastagot raktál?
Most szabadult fel nálunk egy kókuszmatrac, lehet kipróbálom milyen vele. :)
A legvastagabb 2 cm volt. Ebből került bele két réteg. A huzatolás erősen két emberes móka lett! :-)
Kb. 400 Ftot fizettem. Ettől drágább a ragasztó volt, 2000, (Palmatex) több mint fele elfogyott (bár az is tény, hogy nem spóroltam vele).
Köszi, akkor meglépem. Veszteni valóm nincs vele... Ülés szivacsából akkor érdemes alul levágni, hogy ne feszüljön. :)

Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dreamer » 2014.01.15. 22:26

tiger1342 írta: Várom a tesztet! Keresek egy ilyen boltot a környéken...
Ha nem titok sacc/kb mennyit kérnek érte? Milyen vastagot raktál?
Most szabadult fel nálunk egy kókuszmatrac, lehet kipróbálom milyen vele. :)
A legvastagabb 2 cm volt. Ebből került bele két réteg. A huzatolás erősen két emberes móka lett! :-)
Kb. 400 Ftot fizettem. Ettől drágább a ragasztó volt, 2000, (Palmatex) több mint fele elfogyott (bár az is tény, hogy nem spóroltam vele).

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2014.01.15. 22:11

Dreamer írta:
tiger1342 írta: Várom a tesztet! Keresek egy ilyen boltot a környéken...
Ha nem titok sacc/kb mennyit kérnek érte? Milyen vastagot raktál?
Most szabadult fel nálunk egy kókuszmatrac, lehet kipróbálom milyen vele. :)

Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dreamer » 2014.01.15. 21:22

tiger1342 írta:
szivacsot raktál alá? Ugyanez a gondom, még nem feltétlen akarok 20-25 rugóért nyerget építtetni, bár a hátfájás lehet megér ennyit.[/quote írta:
Kárpitos szaküzletben vettem, elvileg ezzel javítják az autók tömését is.
Azt mondták ez nem szivacs, hanem valamilyen habosított műanyag. Azóta kész lett a nyergem. Optikailag kicsit béna lett, mert olyan mint az utángyártott kínai nyereg (pufi kinézete van), viszont ücsörögtem rajta egy kicsit, és álló helyzetben kényelmesnek tűnik.

Ha ismét járóképes lesz a moci, akkor megírom milyen érzés!

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2014.01.15. 12:24

Dreamer írta:Mutatom az új tuning nyergem :) :
Kép
:)
Megnyugtatom a kedves olvasót, hogy a kötegelés csak addig lesz rajta míg megragad.

Tudom, hogy nem szervesen tuning téma, de ma cseréltem a sárvédőben csavart (rövidet). Meglepődtem, hogy cseredarabként mit kaptam a csavarbót'ba:
Kép
Milyen szivacsot raktál alá? Ugyanez a gondom, még nem feltétlen akarok 20-25 rugóért nyerget építtetni, bár a hátfájás lehet megér ennyit.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég