Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
zuzlu
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2010.11.26. 14:01
MZ-d típusa: MZ-Honda-P20-CZ175
Tartózkodási hely: Vadkenderes

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zuzlu »

Forrest írta:Üdv Urak
A lenti cikk ETZ 125/150-hez szól igaz?

Kép
Üdv. Én csináltam egy ilyen átalakitást a kis ts-en. Nekem bejött, kicsivel gyorsabbnak tünik a motor. Meg másabb lett. Viccesebb. De , hogy mi változott a kiegyensulyozáson, meg még egy csomo fontos dolgon, azt nem tudom. Jo sokáig hajtottam, és birta. A kis ts örök, és elpusztithatatlan.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

conus írta:sajnos nem. ez etz 250-hez való. :x
Ezt benézted mert kis MZ-hez jó 8)
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

sajnos nem. ez etz 250-hez való. :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Forrest
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 186
Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
MZ-d típusa: RD 350
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Forrest »

Üdv Urak
A lenti cikk ETZ 125/150-hez szól igaz?

Kép
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Dénes írta:
Alfa írta: A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
Ahhoz minek bármit is tuningolni? :)
Más a fogalmunk a kényelmesről :D Úgy értettem Mátraháza felé a szerpentinen hegynek fel 100 :mrgreen:

Na jó nem, de azért ha odahúzom neki utazón gyorsuljon jól. Jobban mint most.
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

MP1 írta:Atilla!
Ebben igazad van, az előbbi HSZban el is kezdtem egy mondatot pont erről, ..., de nem fejeztem be, gyorsan kitöröltem, mert el kellett sietnem.

A te tuningosod is membrános van/lesz? Milyent teszel bele?

Üdv: P.
Én már írtam, hogy nem szeretem a membránt. [-X
Majdnem kellett, mert nem jutott más eszembe, de azután nem lett és szépen megy a gép sima résvezérléssel.
A most készülőben sem lesz. (Ami már kész van, csak be kell még építeni az ETZ-be)
A tervben lévő tuningban sem lesz. Az terveim szerint egyébként igazi túratuning lesz.
Ott például elférne az RD membrán, mert alacsony fordulatszámra tervezem, de nem lesz benne. [-(
Majd meglátjuk hogy sikerül! :-"
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Atilla!
Ebben igazad van, az előbbi HSZban el is kezdtem egy mondatot pont erről, ..., de nem fejeztem be, gyorsan kitöröltem, mert el kellett sietnem.

A te tuningosod is membrános van/lesz? Milyent teszel bele?

Üdv: P.
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

MP1 írta:Alfa!


Az RD 350-é ha kicsi, akkor azért "kicsi", mert tulképp 125-175 köbcihez van kitalálva - ha jól tudom a 250, és 350-nek ua. a membránja.
Egyébként az angolok is az RD350 membránját használják, pedig ők elforgatják 8k fölé is. (Persze nem az MZ dugójával, hanem valami 2, vagy 1 gyűrűs japó dugóval - Suzki TS250, vagy RM250.)
P.
Azért ez nincs teljesen arányban a ccm-el! Lásd Aprilia RS 125 membrán mekkora dög, a motor meg ugye 125-ös.
Olvastam én is az Angol tunungleírást, ha jól emlékszem ott is olyasmit írnak, hogy az RD membrán bizony kicsi, csak azért használják, mert kezelhető marad vele a motor.
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Alfa!


Az RD 350-é ha kicsi, akkor azért "kicsi", mert tulképp 125-175 köbcihez van kitalálva - ha jól tudom a 250, és 350-nek ua. a membránja.
Egyébként az angolok is az RD350 membránját használják, pedig ők elforgatják 8k fölé is. (Persze nem az MZ dugójával, hanem valami 2, vagy 1 gyűrűs japó dugóval - Suzki TS250, vagy RM250.)
P.
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Alfa írta: A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
Ahhoz minek bármit is tuningolni? :)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

csikin írta:Ejnye Kónusz olyan nincs hogy nem éri meg :twisted:
Ha már ilyesmire adod a fejed minden apró eredmény megéri :mrgreen:
a beletett idő és energia nem éri meg. 5 évvel ezelőtt még én is másképp gondolkodtam. :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Hát épp ez a kérdés, milyen tegyek bele. RD350est szoktak, de az állítólag kicsi, ezért nagy sebességnél megtorpan. A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.

Valami gyárilag 300as gépet kéne keresni, csak félek ahhoz meg a szívótorok lesz kicsi. Van valami tapasztalatod a témában? Szívesen veszek minden javaslatot és észrevételt :D
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Csikin!
Ez nem az én gépem, a képeket a NETről -talán a német klubból - szedtem le.
(Nekem oldalas /1 -em van. =D> )

A videó végén van egy cím, ( http://www.imaginex.eu ) érdemes megnézni! 8)

Alfa!
Milyen membránt akarsz beletenni?

Üdv:P.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

MP1: Azt a szűkítőt én kihagynám a karbi elől. Ha gyári légszűrővel akarod, a 250-es gumija pont jó oda.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Hát ez a legdurvábban feltuningolt mz amit életemben láttam :mrgreen:

300ashoz jó reed szelepet (membránt) tud valaki?
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Kép


Kép

P.
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Conus!

Ez talán elég érdemleges?! =D>

http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE

Üdv: P.
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

bambi írta:
Dénes írta:Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben. :D

Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
:smt110
Hát ez kész! :smt043
Elég tömör válasz volt. :smt044
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

Dénes írta:Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben. :D

Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
:smt110
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

Ejnye Kónusz olyan nincs hogy nem éri meg :twisted:
Ha már ilyesmire adod a fejed minden apró eredmény megéri :mrgreen:
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

azért nem találtál az interneten semmi érdemlegeset, mert nem éri meg tuningolni a kis ETZ-t. :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kuni12
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010.12.08. 14:48
MZ-d típusa: mz etz 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kuni12 »

Sziasztok!
Még elég kezdő vagyok de pár dolgot, de nem találtam meg az interneten ami érdekelne.Egyik ismerősöm pár nappal ezelőtt felvetette a kérdést hogy mi lenne ha tuningolnánk egy kicsit, el is kezdtem nyomozgatni de a hajtókarnál megakadtam szeretnék egy komolyabb motor "bel szervét" áthelyezni ezek alatt a főként a főtengelyt érteném és a dugattyút, próbáltam keresni rajzokat de semmit nem találtam gondoltam írok nektek.

Válaszotok előre is köszönöm!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben. :D

Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Dénes írta:De jelenleg 5. sebességben is túlpörög a csúcsnyomatékon.
Hát akkor módosítsd az áttételt!
Persze csak akkor, ha a nagyobb végsebesség a lényeg.
Ha megpakolva túrázni használod, akkor én így hagynám. Akkor kit érdekel, hogy megy 140-et, vagy nem! :D
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

Dénes írta:Mesterek!
Az ilyen szívócsonk felpolírozása és ilyesmi paraszttuningok érnek valamit? Hallottam olyat is már, hogy az úgy gyári "érdesen" a jó, mert hogy nemtudom miért. :D
Mi az igazság?
ha jól emlékszem bambi mondta valamikor h mz-nél nem polírozunk semmit, mert túl gyorsan fog áramlani visszafelé is a gáz a csatornákban :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

De jelenleg 5. sebességben is túlpörög a csúcsnyomatékon.
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Dénes írta: Tehát feltehettem volna, hogy 150-et mutat a gyári óra. :)
Igazad lehet! Barátnőm most vett egy 251-es ETZ-t 50-nél 80-at mutat az óra!
Így nézve az is viszi a 140-et!
Ráadásul félgázon! =D>

Ja igen! Nem rég írtuk, hogy csúcssebességnek a csúcsnyomatéknál kell lennie! A 20-as fogaskerékkel szerintem nem érsz semmit, mert már a csúcsnyomatékhoz közeledve elfogy a kraft és nem pörög el addig. Szarul fog gyorsulni és lassabban is fog menni...
De aki nem hiszi számoljon utána! :twisted:
Avatar
Seri19
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
MZ-d típusa: MZ Etz 251
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Seri19 »

Mert a gödrökben lerakódnak a benzincseppek és azon jobban siklik a nafta.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

Szerintem a csatornáknak elég simának és lépcsőmentesnek kell lenniük, de semmiképp sem tükrösnek.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Mesterek!
Az ilyen szívócsonk felpolírozása és ilyesmi paraszttuningok érnek valamit? Hallottam olyat is már, hogy az úgy gyári "érdesen" a jó, mert hogy nemtudom miért. :D
Mi az igazság?
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

:D Jogos. Azt tegyük hozzá, hogy a műszer itt már rég kiakad. És akkoriban mikor a legendák születtek még nem volt gps és pontos sebességmérés.
Tehát feltehettem volna, hogy 150-et mutat a gyári óra. :)

Az a plusz 50 ccm-t beszámítjuk, hogy már nem vadiúj gyári a motor, fék befog (hullámos a tárcsám)... :)

Én tartom hogy egy széria, jól beállított gép tud menni 140-et, ha teljesülnek bizonyos feltételek (60 kilós pilóta, behasalás, szélcsend)

Ja és azt is hallottam, hogy 300 cmm esetén a pörgési hajlandóság csökken, vagyis ha 20-as lánckerekem lenne, lehet menne többet. :twisted:
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Én azt mondtam, hogy széria ETZ-t nem láttam még annyit menni, csak hallottam meséket róla. (Amit kétlem, hogy igazak lennének...)
Erre bemutatsz egy 300-ra fúrt gépet, ami még lejtőn sem megy annyit. :D
Elgondolkodtató... :-k
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

A felvételben nincs trükk, de valóban lejtőn megyek. :)
Eléggé dimbes-dombos erre a vidék, talán Tata felé jobb lett volna, de ott meg emelkedik.
Egyenesben is megy (ment) így egyébként, próbáltam már, csak akkor nemvolt kamera. De tényleg. :D
Avatar
plunk
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.10.10. 12:52
MZ-d típusa: † ETZ250 DeLuxe †
Tartózkodási hely: Budapest XI

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: plunk »

Dénes írta:Nekem majdnem ment annyit. \:D/ Sőt, még a láncvédő burkolat is rajta volt. :) És az elsőfék is befog kicsit. A többi nagyjából stimmelt. Gyári vezérlés, megszakítós deviszon' 300ccm.
A sebesség adatok valósak!
OFF:

De ez trükkfelvétel. :D :^o Tatabányai lejtőn nem érvényes a mérés. [-( [-X :D :mrgreen:

ON

Üdv.
plunk
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Forrest írta:Üdv Urak
Mi a véleményetek erről a cikksorozatról? Gyakorlatban működik vajon?
Az első, a 3. és a 4. cikk van meg, a többit még keresem.

Kép
Szia! Ez kis MZ-hez van, a 250-eseken nem tudod megfaragni a főtengelyt ilyen módon! Ez működik, amúgy, az endúróm blokkja így van megcsinálva!
Szépen veszi a lapot!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
Forrest
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 186
Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
MZ-d típusa: RD 350
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Forrest »

Üdv Urak
Mi a véleményetek erről a cikksorozatról? Gyakorlatban működik vajon?
Az első, a 3. és a 4. cikk van meg, a többit még keresem.

Kép
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

Atilla írta:
csikin írta:Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem :)
A motorról tudom, hogy nem a tiéd. A forgótárcsa-porlasztó kombóról hittem azt, hogy ez már a készülő fordított hengeres rettenethez készül! :D
Az még csak tervben van, nem készül. A listámon még vannak előtte dolgok.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Nekem majdnem ment annyit. \:D/ Sőt, még a láncvédő burkolat is rajta volt. :) És az elsőfék is befog kicsit. A többi nagyjából stimmelt. Gyári vezérlés, megszakítós deviszon' 300ccm.
A sebesség adatok valósak!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BXR0VbMA ... re=related[/youtube]
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

csikin írta:Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem :)
A motorról tudom, hogy nem a tiéd. A forgótárcsa-porlasztó kombóról hittem azt, hogy ez már a készülő fordított hengeres rettenethez készül! :D
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Dénes írta:OFF:

Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:

-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni

Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ. :)

Én erre módszerre esküszök. :)

ON:
Már én is hallottam olyan emberről aki látott már olyan embert akinek a szomszédjának ennyit ment az MZ, de erre azért nem vennék mérget, nekem még sose ment annyit széria ETZ... [-X
Lehet, hogy csak fogyókúráznom kéne? :shock:
Viszont a láncot nem megkenni kell, hanem a tokot levenni! Az sokat ér, ezzel a km óra kikötés is megoldódott! :D
egyébként a legolcsóbb/legegyszerűbb a ccm tuning.
Ezért azt nem csinálom... #-o
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Atilla 2010.12.07. 22:30-kor.
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Dénes írta:OFF:

Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:

-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni

Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ. :)


Én erre módszerre esküszök. :)

ON:
Az sem baj,ha a pilóta 40 kilós! :-# :wink: :mrgreen:
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

Dénes írta: ...
-szépen be kell járatni a motort
...
na végre már valaki aki osztja a véleményemet [-o< :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem :)
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

OFF:

Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:

-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni

Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ. :)

Én erre módszerre esküszök. :)

ON:
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

csikin írta:Ha már egyszer megbízhatóvá is akarod tenni az ügyesen átfaragott motorod, akkor nem egy "hagyományos" szikráztató jár neki 8)

Hát te nagyon nyomod, az enyém szerény gép lesz ehhez képest! =D>
Kíváncsi leszek rá, ha elkészül!

Bambinak ígértem Agárdon az én készülő hengeremről pár képet.
Hát íme:
(Sajnos elég rosszak, fényképezőm nincs, a telefonom meg ennyire képes)

Kép
A kipufogó oldali tuning

Kép
A 6 felömlő belefaragva...


Kép
A dugó hozzáalakítva...

Kép
És végül a megmunkált henger és a megmunkált dugattyú. Már csak az éleket kéne letörni, hengerfejet átalakítani. Na meg persze össze kéne rakni, bekarburálni és húzni a gázt :-({|=

Ez a 6 felömlős projekt! :D
Egy 5 felömlős már 1,5 szezont működött a TS-en, jelenleg is azzal megy. És nem is akárhogyan. \:D/
Ennek ellenére Bambinak igaza volt, nem érdemes több felömlővel szórakozni. Nagyon érzékeny cucc. Még ez sincs kész, de már most tudom, hogy a legközelebbi tuningom teljesen más lesz...
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

Ha már egyszer megbízhatóvá is akarod tenni az ügyesen átfaragott motorod, akkor nem egy "hagyományos" szikráztató jár neki 8)
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

hú bazze... mindjárt berosálok...
de akkor sem a "hagyományos gyújtások" közül való... :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

Kép

Tessék.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

képet róla. :x
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csikin »

conus írta:
csikin írta:Nem zavar az a szívónyílás semmit :) le kell vakolni és elfelejteni:) Henger megfordítás pedig amellett hogy szokatlan és jól néz ki, előnyös hatása van a kipuff hőháztartására. 8)
na de hol van ilyenkor a gyújtás? :shock: :x
Hát a helyén.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég