Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

Gshp írta:az enyémben 55,97-es van ----> 150 ccm 8)
ez a 150 alapmérete, hamarosan nekem is ilyenre fúrt 125ös hengerem lesz :) az én 150-esem már 58-as és így is szarrá van menve :( (kuka)
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Felismeri valaki miféle lengõvilla lenne ez? Talán egyedi?

Kép

Üdv. Ghost
Avatar
Gshp
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 158
Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely

Hozzászólás Szerző: Gshp »

az enyémben 55,97-es van ----> 150 ccm 8)
Köd elõttem, füst utánam !! \:D/ [-=UNW-042=-]
Avatar
tothszilard
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: Zala

Re: Etz 1??

Hozzászólás Szerző: tothszilard »

Köszi, lusta voltam megmérni, de elhiszem neked. Köszönöm az infót, akkor marad az 56,5-ös. Amíg el nem kopik.

Andrei írta:58-as az utolsó dugattyú kis etz-be, ez 155 köbcenti körül van, ettõl nagyobbra hiába fúrod, egyrészt nincs bele dugattyú, másrészt túlzottan elvékonyodik a hüvely és elrepedhet, jah, és egy esetleges hibánál amin megsérül a hengerfal, dobhatod el mert nem lesz hova fúrni...
tothszilard írta:Bocsánat,

az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Etz 1??

Hozzászólás Szerző: Andrei »

58-as az utolsó dugattyú kis etz-be, ez 155 köbcenti körül van, ettõl nagyobbra hiába fúrod, egyrészt nincs bele dugattyú, másrészt túlzottan elvékonyodik a hüvely és elrepedhet, jah, és egy esetleges hibánál amin megsérül a hengerfal, dobhatod el mert nem lesz hova fúrni...
tothszilard írta:Bocsánat,

az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.

gabesz11 írta:Kolegák,

gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

jajj feltoltottem a kepeket, de valamiert szinte nezhetetlen....samu ha nem talalod meg, nekem megvan
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Volt régen még a másik lapunkon egy pár kép Kisss oldalsztender megoldásáról, mingyárt megkeresem és felteszem a Letöltésekbe.

Vagy szerzel katonai lábtartót vagy a gyári lábtartóra hegesztesz fel egy sztendert (ez Kisss megoldása).
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

Raven írta:Sziasztok!

Némi infóra lenne szükségem. A fejembe vettem, hogy az oldaltámaszt a hátsó kerék mellõli nyomorult helyrõl át kéne rakni valahova a közepére.
Van akinek ez így van megoldva? Szeretnék valami vizuális élményanyagot magaménak tudhatni errõl, vagy legalább ötleteket szeretnék a megvalósításra. Köszi!
KISSS gépén valahova középre van hegesztve. Keresek képet hozzá, ha sikerül. :roll:
A lényeg, hogy egyedi. Találtam egy másik képet! Ha van kedved, nézegesd a túraképeket.


Kép
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Avatar
tothszilard
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: Zala

Re: Etz 1??

Hozzászólás Szerző: tothszilard »

Bocsánat,

az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.

gabesz11 írta:Kolegák,

gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
gabesz11

Etz 1??

Hozzászólás Szerző: gabesz11 »

Kolegák,

gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
gabesz11

Hozzászólás Szerző: gabesz11 »

Üdv,

nekem is 150es a hengerem. Cserélned kell a hengerfejet, vagy hozzá kell alakítani. Karbi maradhat, de a legjobban sokminden befolyásolja a motort majd. Ilyenek például a légszûrõ, kipuff, fõfuvóka. Én sokat tesztelgettem, ha gondolom valahol leírhatom neked milyen eredményekkel. Persze nem tuningolgattam agyom, csak próbáltam különbözõ öszeállításban a dolgokat. (légszûrõ: sport, eredeti ;kipufogó: rezo, eredeti ; fuvókák szépen sorban)


KILL3R etz írta:Hi all!

Szeretnék a 125 ös etz-m re 150 es hengert rakni. A kérdés az lenne hogy a blokk többi része mit szólna hozzá? (új a kuplung meg a fõtengely is).És a karbiban mit kellen kicseréln hogy ne legyen olyan szerény a dolog :D ? Ha esetleg v.ki csinált már ilyet és leírná hogy nagyjából ez miben van azt megköszönném.

A válaszokat elõre is köszönöm:
KILL3R
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

A 250-re a katonai oldaltámasz a +oldás,kisTZ-re nem tom,fel lehet-e hekkelni,de nem hiszem.
Középtámaszt kell használni sajna...
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Raven
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Raven »

Sziasztok!

Némi infóra lenne szükségem. A fejembe vettem, hogy az oldaltámaszt a hátsó kerék mellõli nyomorult helyrõl át kéne rakni valahova a közepére.
Van akinek ez így van megoldva? Szeretnék valami vizuális élményanyagot magaménak tudhatni errõl, vagy legalább ötleteket szeretnék a megvalósításra. Köszi!
A Szivornya
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Az mforce oldalán írnak saját fejlesztésû tuning kidörrentõrõl ETZ 250-re. Állítólag 9500-ra viszi fel a maximális fordulatszámot széria blokkal. Mint tudjuk a magasabb fordulatszám nagyobb teljesítménnyel jár :D de a fogyasztás nem lesz valami fényes :?
Én nem fizetnék egy kalap lóvét hogy azután még benzinre is többet kelljen költeni. Inkább kiégetni a régi dobot, rendbetenni a futómûvet, felpattintani valami fullos kaucsukot és alázni a népet 8)

Egyébként az mforce ír egy csomó dolgot a teljesítménynövelés témakörében :idea: és ha van egy valag pénzmagod akkor legyártanak neked bármilyen alkatrészt profi minõségben...

Üdv. Ghost
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ha tudsz terveztetni és csináltatni vkivel profi rezót,akkor lehet,de ez elég drága.
Boltban kapható rezót felejtsd el,csak árt a motornak,de ezt errõl írtunk bõvebben a szervíztopicban!

üdv
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Re: sport kipufogó

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Matee86 írta:Üdv!

Érdekelne a véleményetek!Szerintetek érdemes a 250es ETZ mre rezossportkipufogót vennem,vagy csak fölös pénzkidobás lenne?Valóban megnöveli a teljesítményt,vagy csak ,,dísz,,(mondjuk dztem jól néz ki)?Ha valaki tud egyet,az írjon lécci!!! elõre is köszi

üdv:Matee 8) :smt112
A válasz NEM !
CSak pénzpocsékolás...(esetleg ha ngyon tetszik).
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

sport kipufogó

Hozzászólás Szerző: Matee86 »

Üdv!

Érdekelne a véleményetek!Szerintetek érdemes a 250es ETZ mre rezossportkipufogót vennem,vagy csak fölös pénzkidobás lenne?Valóban megnöveli a teljesítményt,vagy csak ,,dísz,,(mondjuk dztem jól néz ki)?Ha valaki tud egyet,az írjon lécci!!! elõre is köszi

üdv:Matee 8) :smt112
Mert azért az Mz a király....!:)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

mzgergõ írta:Egyszerüen csak a karbit, meg a hengerfejet kell kicserélni 150-esre.Ha karbit nem akarod kompletten, akkor 150felújjító készletet kell kérned, és azt kicserélni.Nekem így az elsõ MZ-m mûködött rendesen.


Köszi a gyors választ!

akkor ha jól értem a 125 ös henger megmaradhat ugyanakkorának? nincs külömbség a furatok közt? Az enyém már egy javítómenettel fel van fúrva.Akkor most mi is van :?:
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Egyszerüen csak a karbit, meg a hengerfejet kell kicserélni 150-esre.Ha karbit nem akarod kompletten, akkor 150felújjító készletet kell kérned, és azt kicserélni.Nekem így az elsõ MZ-m mûködött rendesen.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Hi all!

Szeretnék a 125 ös etz-m re 150 es hengert rakni. A kérdés az lenne hogy a blokk többi része mit szólna hozzá? (új a kuplung meg a fõtengely is).És a karbiban mit kellen kicseréln hogy ne legyen olyan szerény a dolog :D ? Ha esetleg v.ki csinált már ilyet és leírná hogy nagyjából ez miben van azt megköszönném.

A válaszokat elõre is köszönöm:
KILL3R
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Az a tank nem egyszerû munka :shock:
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Ez nagyon durván nér ki!!!
:twisted: :twisted: :twisted:

Nem tud valaki a forgótárcsás "vezérlésröl" bövebben valamit???
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára motormanner 2008.03.14. 10:48-kor.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

A neten találtam ezt a frankó kis masinát, feldobom ide gondolatébresztõnek, ihletõnek, múzsának vagy amilye van egy tuningolónak... :D

Kép

Üdv. Ghost
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Virtual tuning!!!!

Zseni vagy vazze!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Szevasz,probáld ki az én receptemet:én mindig elöször a Simsonal megyek egy kört és utána tudom élvezni a 125-öst.Minden csak viszonyitás kérdése és a lényeg minden percet élvezz!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Az a probléma,h (ezt már jóval lejjeb tárgyaltuk,amikor TZRider akarta a 250esét tuningolni) az ETZ erre a teljesítményre van tervezve,szóval a jelentõs teljesítménynövelést nem nagyon bírják a motorikus aklatrészek,persze attól függ,mire akarod használni.Ha hosszútávon megbízható motort szeretnél akkor nem érdemes nagyon módosítgatni,csak legyen jól beállítva és simán tudsz velünk túrázni,sõt,nagyon lehet élvezni a csapatást a nagyokkal.
Mindenesetre nekem többet ér,h a kisTZvel bátran elindulhatok túrázni és megbízhatóan hazavisz,minthogy lenne 20 lóerõs.
Ha A1-es jogsival elõzgetni akarod az autósokat,akkor ahhoz mindenképp kevés a kisTZ,akkor Neked NSR kell,szerintem nem érdemes többet elvárni az MZ-tõl,mint amire tervezték,de ha azt biztosan tudja,akkor meg kell becsülni.
Bár nekem elég,amikor Lepencénél a kanyarokban levillogom a Subaru Forestert,a manus meg az ölébe dobja az állát :D
Autópályázni meg majd az SV-vel.

Persze ez csak az én véleményem.

üdv
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
boors
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2008.01.30. 15:12
Tartózkodási hely: veszprém

Hozzászólás Szerző: boors »

Hát sajna 250esre nicns jogsim.. :( A másik,hogy ezt már nagyon szépen helyrehoztam, meg jobban tetszik, mint a 250-es, csak városon kívül kcsit gyenge
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Szerintem jobban jársz ha a bembránosdit meg a felömlõs téma helyett nézel inkább egy 250-eset!
Amúgy én sokat gondolodtam a reed szelepen, a 250-es nsr-é jó is volna, persze karbival egüt...
De ennyibõl már vehetsz egy nagy etz-t :D
Amúgy a szocimotoroson láttam egy cikket ahol Yamaha rd 350 reed szelepõr operálták rá az etz hengerre.
Szóval meg lehet csinálni!
Bontóban meg is kapod 4-6e Ft-ért a szelepet.
De ahoz hogy érezhetõ változást elérj, mást is módosítani kell!!!
Én még az elektromos gyújtáson gondolkodom erõsen...
Ha lesz majd valami kézzelfogható közzéteszem!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
boors
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2008.01.30. 15:12
Tartózkodási hely: veszprém

Hozzászólás Szerző: boors »

Üdvözlök midnekit! Keresek olyan szakit, aki el tudna végezni valamilyen tuningot egy 150-es etz hengerén.Most épp egy kb 180 köbcentis henger van rajta, de azt nem annyira szereti.. Egy 4 felömlõs valami lenne a legjobb, lehetõleg membránnal.. Ha volna valaki, legyen szíves keressen meg: boors@freemail.hu
Avatar
TZrider250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Budapest

KEEP IT SIMPLE

Hozzászólás Szerző: TZrider250 »

Helló!
Lehet sajna csak sok pénzbõl lehet igazán jó és tartós gépet kihozni. Ha minõségi alkatrészre cserélsz mindent az egy százas körül is lehet. Egy durvább tuning (pl kéthengeresre), ahhoz hatos váltó együtt akár 300 ezer. Hozzá kell hangolni a futómûvet, kipuffot, fékeket, jobb felni is kell, azon igényes gumi, talán a mûszerek se lesznek jók... Hosszas vívódás után hittem el a régi tagoknak, hogy nem éri meg ennyit áldozni, spóroljak az MZ mellé egy nagyobb teljesítményû "vidéki motorra". De addig is 1-2 tízesbõl szakszerû felkészítéssel, lánckerékválasztással, fúrással Bambi megfelelõ túragépet varázsol neked, a zsebben maradt pénzt meg Erdélyben eltúrázhatod velünk a nyáron. Kezdem is megkedvelni a TZ-met, a szokásos kisebb hibákat már "csukott szemmel" javítom. Szerencsére jó motort fogtam ki. Múltkor veréssel fenyegettek, mert hagytam megnézni, de nem adtam oda 120-ért ("elsõ tulaj, gyári" mítosz, precíz beállítás...). Jó ez a motor, de a tiéteket még nem is látták. Akkor milyen bunyó volna... :)
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

mzgergõ írta:Nagyon szépen köszönöm!Ezzel is sokkal elõrébb jutottam!
Sajnálom, hogy így lett vége ennek az egésznek...
De érdekes, hogy ennyi dologgal mennyivel fel lehet dobni a blokkot.Ezért is kérdeztem, hogy milyen merevítések kerültek a motorra, mert ezek a adatok láttán 35le körüli teljesítményre lehetett képes a blokk(vagy több?).A gyári 22le -vel is megtudja csavarni a vázat, nem beszélve a blokk tartókról.Gondolom ha mostanság össze lenne rakva egy ilyen gép, akkor sokkal kevesebb km-t tudna teljesíteni, és teljesítményileg is, mint akkoriban az alkatrészek miatt!? :roll:
Olyan kérdéseim lennének még, hogy a gyújtás az nagyon sok macerával jár módosítani?A fõtengely könnyítés után érdemes erõsebb tûgörgõvel felújjítani?És, ha 300-ra fúrom a hengert, akkor járatni kell ugye, de ha könnyítem, és felújjítom a fõtengelyt is, akkor nem fog már a járatásnál szétmenni a fõtengely, és talán az egész blokk? :roll:

Üdv!
msn-nen egyszerûbb lenne a cimem :bambi1@axelero.hu
Avatar
moderator
a cenzúra ura
a cenzúra ura
Hozzászólások: 76
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!

Hozzászólás Szerző: moderator »

Kérlek titeket ha egyértelmû, hogy melyik hozzászólásra válaszoltok, akkor ne használjátok az idézést, mert rontja az áttekinthetõséget!
Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Nagyon szépen köszönöm!Ezzel is sokkal elõrébb jutottam!
Sajnálom, hogy így lett vége ennek az egésznek...
De érdekes, hogy ennyi dologgal mennyivel fel lehet dobni a blokkot.Ezért is kérdeztem, hogy milyen merevítések kerültek a motorra, mert ezek a adatok láttán 35le körüli teljesítményre lehetett képes a blokk(vagy több?).A gyári 22le -vel is megtudja csavarni a vázat, nem beszélve a blokk tartókról.Gondolom ha mostanság össze lenne rakva egy ilyen gép, akkor sokkal kevesebb km-t tudna teljesíteni, és teljesítményileg is, mint akkoriban az alkatrészek miatt!? :roll:
Olyan kérdéseim lennének még, hogy a gyújtás az nagyon sok macerával jár módosítani?A fõtengely könnyítés után érdemes erõsebb tûgörgõvel felújjítani?És, ha 300-ra fúrom a hengert, akkor járatni kell ugye, de ha könnyítem, és felújjítom a fõtengelyt is, akkor nem fog már a járatásnál szétmenni a fõtengely, és talán az egész blokk? :roll:

Üdv!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Sajnos ez a motor kb 25 évvel ezelöt készült és nem sokkal rá egy pár évre a a szövetséggel bizonyos nézeteltérések miatt teljesen abbahagytam az egészet,és kiszáltam a sportbol.Mérgemben minden dokumentációt akkor megsemmisítettem.Most sajnálom már de hát ez van.
A vezérlési adatokra nem emlékszem,ezáltal a kipufogórol sem tudok mit mondani.Amit tudok az ,hogy a hengert újra lett hüvelyezve a más vezérlés miatt ,a hengerben kipufogó és a szívó az osztott volt a nagy nyílások miatt.a karburátor egy 38-as krossz cetka volt(JIköv).A kuplung könnyített, 1 ,20 kg-al volt könyebb,erre emlékszem.A gyújtás egy still fürészgéprõl származott,amit egy idõ után cseréltem egy Beringer féle krõberre.A hengerfejben is a kompressziót megváltoztattam,úgy emlékszem,hogy 12.hez volt.A fõtengely esztergálással könnyítettük.Az áttételt sajna nem tudom,de szerinte az elsõ lánckereket azt 15-tõl 18-ig cseréltük pályához mérten.
üdv bambi
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

bambi írta:bambi tunnig motor a 80-as évekbõl :)
Kép
Tiszteletem!

Ha lenne ideje rá, nagyon örülnék neki, ha az önök által készített tuning mz nek a jellemzõit elmondaná!
-blokkal mi lett csinálva,(henger fõtengely, stb...)
-a futómûvel(telók, hátsó lengõvilla)
-külön féle merevítések(ez érdekelne a legjobban)
Sajnos csak köszönetet tudok nyújtani, hisz egy "csóró" mz-s vagyok :roll:
De azért elõre is nagyon szépen köszönöm!

Üdv!
skeke
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:45
Tartózkodási hely: Kóka

Hozzászólás Szerző: skeke »

Köszi!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Samu írta:
skeke írta:Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
Parancsolj:

http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/27
Képha nem megy ,itt egy eladó
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

skeke írta:Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
Parancsolj:

http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/27
skeke
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:45
Tartózkodási hely: Kóka

Hozzászólás Szerző: skeke »

Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

skeke írta:Sziasztok!
Az után érdeklõdnél ,hogy valaki tudna-e pontos leírés adni a könnyitett kuplung mibenlétérõl ETZ-251-hez.
Elõre is köszönettel.

Hali!

A szocimotoros honlapom van egy korrekt leírás arról hogy hogyan is kell ezt megcsinálni. Egyszer áttanulmányoztam, kell kis esztergályozgatás meg hasonlók, de nem lehetetlennek tûnõ feladat.
skeke
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:45
Tartózkodási hely: Kóka

Hozzászólás Szerző: skeke »

Sziasztok!
Az után érdeklõdnél ,hogy valaki tudna-e pontos leírés adni a könnyitett kuplung mibenlétérõl ETZ-251-hez.
Elõre is köszönettel.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

bambi írta:
bakimate írta:A Bambi is ott van a képen! :D
biza :evil:
A TS-es képen? :shock:
Mert a másikon +imsertem,a TS-eken viszont mindenki bukóban van...
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

szabog írta:
bambi írta:bambi tunnig motor a 80-as évekbõl :)
Kép
Ahj.. azoka 80as évek... kár hogy még akkor csak oviba jártam... :(
A kipuff is bambi gyártmány? :shock:
Az is bambi féle :D
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

bambi írta:bambi tunnig motor a 80-as évekbõl :)
Kép
Ahj.. azoka 80as évek... kár hogy még akkor csak oviba jártam... :(
A kipuff is bambi gyártmány? :shock:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

bakimate írta:A Bambi is ott van a képen! :D
tigris írta:Halálosak ezek a cafe racer TS-ek!
Bambi illene is rájuk a bajusszal,csak az UEFA frizura meg a légy-napszemüveg hiányzik :twisted:
(húú,mit fogok én kapi ezért...)
biza :evil:
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

A Bambi is ott van a képen! :D
tigris írta:Halálosak ezek a cafe racer TS-ek!
Bambi illene is rájuk a bajusszal,csak az UEFA frizura meg a légy-napszemüveg hiányzik :twisted:
(húú,mit fogok én kapi ezért...)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Halálosak ezek a cafe racer TS-ek!
Bambi illene is rájuk a bajusszal,csak az UEFA frizura meg a légy-napszemüveg hiányzik :twisted:
(húú,mit fogok én kapi ezért...)
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

bambi írta:
bakimate írta: Kép
Ezekrõr a két motorokról?
Igen, vagy hasonló (kb. 80-as évekbeli vagányosított) gépekrõl.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

bakimate írta:Szia Bambi!
Úgy látom mostanában elõveszel mindenféle régi képet. Ennek nagyon örülünk is. :-D
Ezekrõl (vagy hasonló stílusú) a gépekrõl tudnál mutatni még egy pár képet? Valami hasonlóra akarom átalakítani a másik /1-esem. Köszönöm!

Kép
Ezekrõr a két motorokról?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Samu írta:Mi az ott az orrod alatt Bambi? Bajusz? :D Szép MZ, mit tudott? :)
LE-t nem tudok,hisz akkor nem nagyon lehetet méregetni,de160km felett ment
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég