Meg ne vedd!!!

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.17. 17:51

Kékbetyár írta:
2018.04.14. 13:05
kiszsebi írta:
2018.04.14. 09:10


Áron, valamit elqrtál... :mrgreen:
Sziasztok.
Novelbat 12N9 3-B 12V/9Ah.Ilyen tipusu aksit vettem.
Itt lehet beszélni rólla milyen akkumulàtor lenne a jó
A lènyeg az hogy sajnos bàrmilyen tipusúból kilehet fogni cellazàrlatosat vagy nem tudom pontosan mi baja lehet hogy nem tartja meg a töltèst.
Szerintem a legsilànyabb minősègű aksitól is elvárhstó lenne hogy kibirjon egy-kèt szezont.
Van fèl év jótàllàs rà,csak az a gàz hogy az aku visszaküldèse,csere aksi kiszàllítàsa plusz költsèg .
Azt hiszem többet nem fogok rendelni akkumlàtort online..
Sziasztok!
Olyan cellazàrlatos az uj 2 hónapos aksim hogy multimètert ràkötve kb 5 mp-ènt esik a feltöltött aksi feszültsège 0.1 voltot !Most keresgèlem a szàmlàt az aksiról és visszaküldöm adjanak egy olyan aksit ami csak akkor merül ha fogyasztó van ràkötve.
A règi "szar" 5ah-às jp moto aksit rakom vissza ideiglenesen mert az nem zàrlatos!

Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.14. 13:05

kiszsebi írta:
2018.04.14. 09:10
aronpfabian írta:
2018.04.13. 08:19
Kitalálom, JP MOTO? :D

ETZ-be YTX9A-BS AGM zárt 12V 9Ah ~9000 Ft
TS-be PS12-6 zárt tápegységakksi 9V 12Ah ~4000 Ft

Nekem egyikkel sincs gondom, és nem extrém drágák, a szokásoshoz képest viszont kb űrtechnika. Savlötyögtetőshöz hozzá nem nyúlnék, nemhogy megvegyem.
Áron, valamit elqrtál... :mrgreen:
Sziasztok.
Novelbat 12N9 3-B 12V/9Ah.Ilyen tipusu aksit vettem.
Itt lehet beszélni rólla milyen akkumulàtor lenne a jó
A lènyeg az hogy sajnos bàrmilyen tipusúból kilehet fogni cellazàrlatosat vagy nem tudom pontosan mi baja lehet hogy nem tartja meg a töltèst.
Szerintem a legsilànyabb minősègű aksitól is elvárhstó lenne hogy kibirjon egy-kèt szezont.
Van fèl év jótàllàs rà,csak az a gàz hogy az aku visszaküldèse,csere aksi kiszàllítàsa plusz költsèg .
Azt hiszem többet nem fogok rendelni akkumlàtort online..

Avatar
kiszsebi
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Hozzászólások: 2545
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2018.04.14. 09:10

aronpfabian írta:
2018.04.13. 08:19
Kitalálom, JP MOTO? :D

ETZ-be YTX9A-BS AGM zárt 12V 9Ah ~9000 Ft
TS-be PS12-6 zárt tápegységakksi 9V 12Ah ~4000 Ft

Nekem egyikkel sincs gondom, és nem extrém drágák, a szokásoshoz képest viszont kb űrtechnika. Savlötyögtetőshöz hozzá nem nyúlnék, nemhogy megvegyem.
Áron, valamit elqrtál... :mrgreen:

Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.13. 11:38

aronpfabian írta:
2018.04.13. 08:19
Kitalálom, JP MOTO? :D

ETZ-be YTX9A-BS AGM zárt 12V 9Ah ~9000 Ft
TS-be PS12-6 zárt tápegységakksi 9V 12Ah ~4000 Ft

Nekem egyikkel sincs gondom, és nem extrém drágák, a szokásoshoz képest viszont kb űrtechnika. Savlötyögtetőshöz hozzá nem nyúlnék, nemhogy megvegyem.
Megnèzem majd milyen tipus pontosan.
Semmi gondd nem volna a "savlötyögtetős " aksival megy sok gèpjàrmű..
Az a gondd hogy kb 2 hónapos aksi vèlhetőleg cellazàrlatos lehet..
Gondolkodtam màs aksikban is de mivel egy ilyen akku tökèletesen megfel a motorba ilyet vettem.
Egyèbkènt nem ezt a gyàrtmànyt akartam megvenni de nem volt ès irtak hogy kb hèt késéssel lesz meg nem biztos hogy vàltozatlan àrban stb.
Felhivtam a boltot ès mondtam nekik megvàrom amit rendeltem.
Pár nappal később hívtak a boltbol hogy van ugyan ilyen teljesitmènyű aksi csak màs gyàrtmàny.
Mondtam akkor jó lesz az is küldjèk.
Na pont ilyen selejt aksit fogtam kiami nem tartja meg a töltèst!Ezèrt rühellek netről rendelni mert mindig van valami kavaràs.

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 897
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2018.04.13. 08:19

Kitalálom, JP MOTO? :D

ETZ-be YTX9A-BS AGM zárt 12V 9Ah ~9000 Ft
TS-be PS12-6 zárt tápegységakksi 9V 12Ah ~4000 Ft

Nekem egyikkel sincs gondom, és nem extrém drágák, a szokásoshoz képest viszont kb űrtechnika. Savlötyögtetőshöz hozzá nem nyúlnék, nemhogy megvegyem.

Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.12. 21:04

Kékbetyár írta:
2018.04.12. 21:01
Kékbetyár írta:
2018.04.12. 12:52


Szia.
Köszi az infót!
Igazàból hamar kiderűl hogy benzin àlló-e a gumi tömítès,szerintem egy nap vagy kevesebb alatt...
A parafàra gondoltam èn is csak attól tartok darabok töredezhetnek le rólla.Akkor majd beugrom a helyi csapàgyboltba mert màr kezdem únni hogy tankolàskor mindig cserèlgetnem kell a tömítèst egy màr benzintől kiszàradt ès normàl mèretre visszatöpörödött màsik tömítèsre! ](*,)
Mondjuk a benzin csapba lèvő köralakú tömitèst amibe 4db kb 3-as luk van ,azt úgy vàgtam ki normàl gumi lapból.
Ezek utàn amit rendeltem hozzà tömítèst ki se cserèlem mert tökèletesen működik, több szàz km-ert mentem igy az etko-val. :-"
Vettem egy aksit a motorhoz kb kèt hónapja ..
Màr most nem tartja meg a tőltèst egy napon belül merül 0.7 voltot !
Rohadjon meg az annya összes befőtje aki ijen szar aksit gyárt ès forgalmaz! ](*,) :evil: :evil: :evil:
Szóval ilyet akartam irni... :-"

Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.12. 21:01

Kékbetyár írta:
2018.04.12. 12:52
sell írta:
2018.04.12. 04:58
Szia, én a sajátomat a helyi csapágy-szimmering boltban kapható táblásított gumilapból vágtam, már kb négy éve benne van. Boltossal beszéltük benzinálló-e, nem tudta megmondani, de végülis az eltelt idő bebizonyította. Esetleg táblásított parafából is meg lehetne próbálni...
Szia.
Köszi az infót!
Igazàból hamar kiderűl hogy benzin àlló-e a gumi tömítès,szerintem egy nap vagy kevesebb alatt...
A parafàra gondoltam èn is csak attól tartok darabok töredezhetnek le rólla.Akkor majd beugrom a helyi csapàgyboltba mert màr kezdem únni hogy tankolàskor mindig cserèlgetnem kell a tömítèst egy màr benzintől kiszàradt ès normàl mèretre visszatöpörödött màsik tömítèsre! ](*,)
Mondjuk a benzin csapba lèvő köralakú tömitèst amibe 4db kb 3-as luk van ,azt úgy vàgtam ki normàl gumi lapból.
Ezek utàn amit rendeltem hozzà tömítèst ki se cserèlem mert tökèletesen működik, több szàz km-ert mentem igy az etko-val. :-"
Vettem egy aksit a motorhoz kb kèt hónapja ..
Màr most nem tartja meg a tőltèst egy napon belül merül 0.7 voltot !
Rohadjon meg az annya összes befőtje aki ijen szar aksit gyárt ès forgalmaz! ](*,) :evil: :evil: :evil:

Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.12. 12:52

sell írta:
2018.04.12. 04:58
Szia, én a sajátomat a helyi csapágy-szimmering boltban kapható táblásított gumilapból vágtam, már kb négy éve benne van. Boltossal beszéltük benzinálló-e, nem tudta megmondani, de végülis az eltelt idő bebizonyította. Esetleg táblásított parafából is meg lehetne próbálni...
Szia.
Köszi az infót!
Igazàból hamar kiderűl hogy benzin àlló-e a gumi tömítès,szerintem egy nap vagy kevesebb alatt...
A parafàra gondoltam èn is csak attól tartok darabok töredezhetnek le rólla.Akkor majd beugrom a helyi csapàgyboltba mert màr kezdem únni hogy tankolàskor mindig cserèlgetnem kell a tömítèst egy màr benzintől kiszàradt ès normàl mèretre visszatöpörödött màsik tömítèsre! ](*,)
Mondjuk a benzin csapba lèvő köralakú tömitèst amibe 4db kb 3-as luk van ,azt úgy vàgtam ki normàl gumi lapból.
Ezek utàn amit rendeltem hozzà tömítèst ki se cserèlem mert tökèletesen működik, több szàz km-ert mentem igy az etko-val. :-"

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 589
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: sell » 2018.04.12. 04:58

Szia, én a sajátomat a helyi csapágy-szimmering boltban kapható táblásított gumilapból vágtam, már kb négy éve benne van. Boltossal beszéltük benzinálló-e, nem tudta megmondani, de végülis az eltelt idő bebizonyította. Esetleg táblásított parafából is meg lehetne próbálni...

Avatar
Kékbetyár
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2016.11.21. 23:50
MZ-d típusa: MZ.ETZ.250.De lux.
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Kékbetyár » 2018.04.11. 14:26

amatőr írta:
2017.03.21. 10:48
És ha az ismeretlen még szarabb lesz? :lol: Az ember mindíg jobbra számít,.... :D
Sziasztok!
Az volna a kèrdésem hogy hol lehetne 250-es etz-hez tanksapka alà benzinàlló tömitést venni?(Tudom hogy sok mz ,etzt tipus tömítèse is megegyezhet mert pl a 125-ös etzm-ről vettem le a tanksapkàt míg meg volt)
Mert amit rendeltem a neten az úgy kitàgúlt hogy hasznàlhatatlan ](*,) és persze folyik a benzin a tömítès alól.Köszi a vàlaszt,vàlaszokat előre is !:-)

Avatar
amatőr
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 300
Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
MZ-d típusa: ETZ 255
Tartózkodási hely: Balatonszárszó

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: amatőr » 2017.03.21. 10:48

És ha az ismeretlen még szarabb lesz? :lol: Az ember mindíg jobbra számít,.... :D

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2556
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2017.03.12. 23:29

Egy nagy bölcsesség amit érdemes megfogadni , Áronfábián tollából:

"Az ismerten szarnál az ismeretlen is jobb ,,

Avatar
jura györgy
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
Tartózkodási hely: Kissomlyó

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: jura györgy » 2017.02.18. 12:53

sziasztok viszaérvén az utángyári bakelit láncburkolathoz nekem sikerült ezt fel szerelni igaz túlóráztam rajta pár órát üdv. juragy

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2125
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.08.24. 16:25

Enyémben évek óta perselyestől a leghitványabb valami van és teszi a dolgát...

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2319
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: z25z » 2016.08.24. 16:19

Ez meg tajvani, az érdekesség az, hogy perselyestől cseréltem, az pedig deu-ddr ként volt hirdetve a webáruházban. Ez a kombináció úgy látszik nincs kibékülve egymással.

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 897
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2016.08.24. 13:57

z25z írta:Az utángyártás újabb remekműve: fordulatszám meghajtó tengely, 72 km-t bírt. :evil:


Kép

Kép
Nekem indiai tengely van benn már 2-3000 km óta. Az előző nekem is pont így nézett ki. A bűnös a kikopott műanyagpersely volt, ami lötyögött, és a meghajtás meg-megakadva belemart mindig a csigakerékbe.

A kopott műanyagpersely pedig azért (is) kopott ki mert az utángyártott, túl hosszú fordulatszám-spirál össze-vissza rángatta...

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2319
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: z25z » 2016.08.24. 08:32

Az utángyártás újabb remekműve: fordulatszám meghajtó tengely, 72 km-t bírt. :evil:


Kép

Kép

Avatar
BlackIce
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 428
Csatlakozott: 2015.05.09. 21:42
MZ-d típusa: MZ ETZ "250"
Tartózkodási hely: Budapest, XI.ker.

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: BlackIce » 2016.07.20. 23:01

Az enyémet Bambi rajta fel és hézagolta ki. Semmi gond nincs vele, de szívás volt felrakni rendesen :/

Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 246
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Stephanus » 2016.07.20. 22:04

Tomdee írta:Sziasztok!
Most újítom fel teljesen a motorom, vettem hát a hétvégi börzén hozzá utángyártott láncvédő "bakelitet" (ennek miért ez a neve? Soha nem láttam még bakelitből, mindig csak műanyagot) mert a régit nem volt levem sikálni. Az utángyártott 1500Ft, a régi pedig gyári volt ugyan de ténylegesen 2cm vastag rászáradt olajsarat nem volt kedvem kapargatni. Elment 1,5 óra hogy folyton fel-le pakoltam a hátsó fogaskereket a láncvédőkkel és a lánccal együtt. Amint össze raktam toltam egy picit, a nagyobbik km fogaskerék begyűrte a kicsit és blokkolt a hátsó kerék. Rájöttem hogy a probléma az, hogy egy nyomorult műanyag darabot nem tudnak pontosan lemásolni.... Teljesen más szögben és máshova esik a km kistengelyt tartó furatok a lánc védő bakelitben. Egyszóval használhatatlan. Újabb 1 óra volt amíg levakartam a régiről az összes retket és feltettem. Tökéletesen működik a km kihajtás. Egy újabb példa hogy inkább bontott mint utángyártott alkatrészt használjak...
Ilyen sztorim nekem is van. Szerelés közben, én hülye, megtoltam a motort úgy, hogy nem volt a lánc összepatentolva. Hátul begyűrődött, és jól széttörte a láncvédő műanyagomat. Na mondom, semmi baj, utángyártott fel. Pár óra, a tiédhez hasonló szívás után kihalásztam a kukából a törött gyárit, epoxival megragasztgattam, és azóta is nagy megelégedéssel használom. Kicsit csúnya, de hibátlanul működik.

Avatar
Tomdee
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2016.06.17. 12:29
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Gyöngyös

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Tomdee » 2016.07.19. 15:39

Sziasztok!
Most újítom fel teljesen a motorom, vettem hát a hétvégi börzén hozzá utángyártott láncvédő "bakelitet" (ennek miért ez a neve? Soha nem láttam még bakelitből, mindig csak műanyagot) mert a régit nem volt levem sikálni. Az utángyártott 1500Ft, a régi pedig gyári volt ugyan de ténylegesen 2cm vastag rászáradt olajsarat nem volt kedvem kapargatni. Elment 1,5 óra hogy folyton fel-le pakoltam a hátsó fogaskereket a láncvédőkkel és a lánccal együtt. Amint össze raktam toltam egy picit, a nagyobbik km fogaskerék begyűrte a kicsit és blokkolt a hátsó kerék. Rájöttem hogy a probléma az, hogy egy nyomorult műanyag darabot nem tudnak pontosan lemásolni.... Teljesen más szögben és máshova esik a km kistengelyt tartó furatok a lánc védő bakelitben. Egyszóval használhatatlan. Újabb 1 óra volt amíg levakartam a régiről az összes retket és feltettem. Tökéletesen működik a km kihajtás. Egy újabb példa hogy inkább bontott mint utángyártott alkatrészt használjak...

gorgó
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2014.01.28. 13:14
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Pusztaszabolcs

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gorgó » 2014.04.14. 10:50

István79 írta:
kupi írta:Sajnos az élet már csak ilyen,nem mindenki tudja értékelni a jót"mi MZ sek is lassan kihaló faj leszünk szerintem így velünk együtt eltűnhet egy életérzés is....Még jó,hogy van ez az oldal és ez a klub ami azért összetart ennyi rendes MZ szerető embert.Sajnos tisztába kell lenni azzal is hogy van olyan ember aki nem becsüli sőt talán utálja esetleg irigyelte régen az MZ-t ezeket az embereket is el kell viselnünk mert nem vagyunk egyformák.Nekünk kis125/150 MZ-ETZ s-eknek különösen igaz!Minket sajnos sokszor saját márkatársaink a NAGY MZ sek"" is semmibe vesznek esetleg megmosolyognak(tisztelet a kivételnek),ez van nem kell foglalkozni vele.Inkább építeni szépíteni fejleszteni a szeretett masinánkat legalább az legyen jó úgy is elég sxar a világ.
Az ilyen "MZ-s" embereket nem kell figyelembe venni!!!
A márka szeretete a lényeg,mindegy hány ccm van a blokkban! :lol:

Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 304
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Patrik » 2014.03.31. 19:56

Sziasztok!
Rendeltem egy pár tükröt az RMCMotor oldaláról,miután megerősítettem a rendelést,kaptam egy üzenetet,hogy majd értesítenek,hogy elfogadták-e az ajánlatomat! :shock: Egy hét elteltével küldtek egy üzenetet,hogy nem tudják beszerezni,ezért nem tudnak segíteni. :evil:
Egy egész hetet vártam a semmire!
Tőlük biztos nem rendelek semmit ezután! (csak kár azért a tükörért,jól nézett ki)

Avatar
Zsu
királylány
királylány
Hozzászólások: 483
Csatlakozott: 2011.03.04. 00:18
Tartózkodási hely: Magyarország

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Zsu » 2014.01.13. 21:08

Ez nem igaz :smt074
Nincs köze a menstruációnak egy rossz értelmezéshez, és nem csak nők értelmeznek félre dolgokat. :smt064

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2556
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2014.01.09. 20:40

:roll:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2016.07.02. 15:45-kor.

Avatar
szketo
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Üllő

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: szketo » 2014.01.03. 20:21

Dreamer írta:Kétszer megvásárolt fékkulcs esete.
Na igen.Itt a frankó gagyi cucc.Én simson nagy fogaskerék burkolattal jártam meg .Furcsállottam mikor a kezembe nyomták,viszolyogtam is a vételtől de, végül még is csak rá szedett a boltos.Na ná,hogy itthon már sehogy sem állt jó a mocin .Vissza vittem kicseréltem más alkatrészre azóta óvatosabb vagyok.Végül is igazuk van,nekik minden eladó.??!!..Csak azt nem értem mi a francnak kell gyártani ilyen silány alkatrészt,és fertőzni vele a motoros társadalmat. ....
Ismerős motoros bolt, nem feltételezem, hogy direkt vágtak át. Sajnos az eredeti fékkulcs ricnis része elgörbült. Bementem a 'bótba kezembe nyomtak egy érintkezős kivitelt. Már a boltban furcsa volt a kialakítása. Mivel kart nem kaptam rá, elmentem egy másik boltba és érdekesség kedvéért kértem egy másik darabot. Meghökkenve láttam, hogy ez a kiszereltnek hasonmása (a másikkal ellentétben). Meg is vásároltam (bár ez 500 Ft-tal! drágább volt 1900 Ft).

A másikat visszaviszem és levásárolom, mert az beépíthetetlen... :(
Kép
Kép
Kép
Kép

Remélem Ti is azonnal látjátok a különbséget!

Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Dreamer » 2013.12.03. 21:30

Kétszer megvásárolt fékkulcs esete.

Ismerős motoros bolt, nem feltételezem, hogy direkt vágtak át. Sajnos az eredeti fékkulcs ricnis része elgörbült. Bementem a 'bótba kezembe nyomtak egy érintkezős kivitelt. Már a boltban furcsa volt a kialakítása. Mivel kart nem kaptam rá, elmentem egy másik boltba és érdekesség kedvéért kértem egy másik darabot. Meghökkenve láttam, hogy ez a kiszereltnek hasonmása (a másikkal ellentétben). Meg is vásároltam (bár ez 500 Ft-tal! drágább volt 1900 Ft).

A másikat visszaviszem és levásárolom, mert az beépíthetetlen... :(
Kép
Kép
Kép
Kép

Remélem Ti is azonnal látjátok a különbséget!

Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 246
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Stephanus » 2013.08.12. 08:27

Elkövettem azt a hibát, hogy vettem egy utángyártott szívócsonkot 3+ezer ft-ért. A belsejéből több mint egy órán át reszeltem ki az öntési hibákat. Aztán kiderült, hogy a karburátor felőli vége hosszabb vagy fél centivel mint a gyári, így nem illeszkedett rendesen, a szívócsonk karbi felőli sliccelésénél nem tömített. Még ezt is megoldottam. Viszont az első leszerelés után, mikor raktam össze, a karbi felőli csavarok meghúzásánál széttört mint a ropi. Pedig, szokásomtól eltérően, abszolút kesztyűs kézzel bántam vele.
Végül, most hétvégén, a soroksári börzén vettem egy hibátlan gyárit egy ezresért.

Szóval soha ne vegyetek sz*r utángyártott szívócsonkot, pláne, ha még csilliárdokért is adják!

lipi100
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.08.05. 22:06
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: lipi100 » 2013.08.07. 12:34

Sziasztok!

Nem hinném,hogy újat mondok,de azért hátha valaki még nem tudja:

Nem ajánlom az utángyártott kilométeróra spirálokat.

A legutóbbi Soprontól Sümegig bírta.

Most vadásztam egy bontott gyárit inkább.

Üdv.

Avatar
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1479
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gabsic » 2013.06.11. 06:35

wagneristv írta:Testvéreim kérdésem lenne: Érd környékén tud valaki normális motoros boltot ahol lehet olcsón alkatrészt venni ETZ/1 be? Nem rég költöztem ide Békésből és még ismerkedem a hellyel.
K129 autós-motoros bolt, nekem már többször segítettek. Érd, Kossuth L. u 129.

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2297
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2013.06.10. 20:47

gesszti írta:
Ott a pont. Csak sajnos legtöbb ocsmányirodában veszekedni kell, hogy vizsga nélkül átírják...
Érdekesek ezek az irodák. Mindenhol saját törvénykönyvet kaptak, ami nem egyezik a más megyékben lévővel.
Bementem, megkérdeztem, aztán mikor eljött az idő úgy tettem ahogy mondták. :roll:

wagneristv
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2013.06.10. 13:13

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: wagneristv » 2013.06.10. 16:08

Testvéreim kérdésem lenne: Érd környékén tud valaki normális motoros boltot ahol lehet olcsón alkatrészt venni ETZ/1 be? Nem rég költöztem ide Békésből és még ismerkedem a hellyel.

Avatar
gesszti
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1130
Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
Tartózkodási hely: Keszthely

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gesszti » 2013.06.06. 09:06

kiszsebi írta:
MrDok írta:Ehhez annyit fűznék, hogy ha végleg kivonja A, akkor nem is lehet átírni, míg újra forgalomba nem kerül a moci. Ilyenkor is kell az adásvételi láncolat, csak nincs vele semmi teendő míg nem vizsgázik újra a motor.
Át lehet és át is kell, de forgalmit csak a sikeres műszaki vizsga után kapod meg. Saját tapasztalat...
Ott a pont. Csak sajnos legtöbb ocsmányirodában veszekedni kell, hogy vizsga nélkül átírják...

Avatar
kiszsebi
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Hozzászólások: 2545
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2013.06.06. 07:56

MrDok írta:Ehhez annyit fűznék, hogy ha végleg kivonja A, akkor nem is lehet átírni, míg újra forgalomba nem kerül a moci. Ilyenkor is kell az adásvételi láncolat, csak nincs vele semmi teendő míg nem vizsgázik újra a motor.
Át lehet és át is kell, de forgalmit csak a sikeres műszaki vizsga után kapod meg. Saját tapasztalat...

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3801
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2013.06.05. 23:06

Szerintem ennek már rég a jogi ügyekben lenne a helye... :roll:

Avatar
gesszti
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1130
Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
Tartózkodási hely: Keszthely

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gesszti » 2013.06.05. 22:59

Tény, hogy más-más a helyzet, ha forgalomban van a motor, illetve ha ki van vonva. Soktényezős az ügy. Mindenképp nagyobb körültekintést, utánajárást igényel, és nagyobb kockázattal jár, mintha a papír szerinti tulaj kiteszi eléd a törzskönyvet, az érvényes, befizetett biztosítás csekkjét, és a friss adásvételit.

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2297
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2013.06.05. 22:35

m-tom írta:
gesszti írta: Ha a "tulaj" nem iratta át, akkor nem ő a tulaj papíron. Nem tudod tőle hivatalosan megvenni.

Meg kell keresni az előző tulajt, és egy aktuális adásvételit írni. Én messzire elkerülném az ilyet. Esetleg hatóságilag ki lehet vonva forgalomból, vagy mabisz díjjal, vagy egyéb kötelezettséggel terhelt. Elég zsebbenyúlós lehet.

Magyarország.hu-n nézz utána, hogy egyáltalán forgalomban van-e a vas.
Na, ez nem egészen így van, most csináltam végig, tehát friss infóm van...

Attól még ő a tulaj, hogy nem íratta át, ha az adásvételt az eladó bejelentette az okmányirodában. Ha az új vevő nem íratja át (nem fizeti be a sarcokat), akkor hatóságilag kivonják a forgalomból, de ettől még a tulajdonjoga nem szűnik meg...
Az én sztorim: Vettem egy motort Mr. C-től. Aki azt Mr. B-től vette, miután Mr. A eladta neki. A törzskönyv még Mr. A-ra szólt, mivel Mr. B és Mr. C elfelejtette átíratni a vasat, ennek örömére ki is vonták a forgalomból.

Átíratni úgy tudtam, hogy vittem A - B, B - C, C és jómagam közötti eredeti adásvételiket, így a tulajdonjogi lánc teljes volt, a nevemre írták a mocit. Nekem csak a saját adásvételem díjait kellett befizetnem, az előzőeket meg majd behajtják az illetékeseken, ha tudják.... :mrgreen: Fontos, hogy ezt semmiképpen sem az utolsó tulajon verik le! (Legalábbis hatóságilag nem, esetleg a dühös volt tulajok.... ;-) )

Szóval működik a dolog, csak alaposan utána kell járni és begyűjteni minden papírt....
Ehhez annyit fűznék, hogy ha végleg kivonja A, akkor nem is lehet átírni, míg újra forgalomba nem kerül a moci. Ilyenkor is kell az adásvételi láncolat, csak nincs vele semmi teendő míg nem vizsgázik újra a motor.

Avatar
m-tom
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
Tartózkodási hely: Páty

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: m-tom » 2013.06.05. 22:20

gesszti írta: Ha a "tulaj" nem iratta át, akkor nem ő a tulaj papíron. Nem tudod tőle hivatalosan megvenni.

Meg kell keresni az előző tulajt, és egy aktuális adásvételit írni. Én messzire elkerülném az ilyet. Esetleg hatóságilag ki lehet vonva forgalomból, vagy mabisz díjjal, vagy egyéb kötelezettséggel terhelt. Elég zsebbenyúlós lehet.

Magyarország.hu-n nézz utána, hogy egyáltalán forgalomban van-e a vas.
Na, ez nem egészen így van, most csináltam végig, tehát friss infóm van...

Attól még ő a tulaj, hogy nem íratta át, ha az adásvételt az eladó bejelentette az okmányirodában. Ha az új vevő nem íratja át (nem fizeti be a sarcokat), akkor hatóságilag kivonják a forgalomból, de ettől még a tulajdonjoga nem szűnik meg...
Az én sztorim: Vettem egy motort Mr. C-től. Aki azt Mr. B-től vette, miután Mr. A eladta neki. A törzskönyv még Mr. A-ra szólt, mivel Mr. B és Mr. C elfelejtette átíratni a vasat, ennek örömére ki is vonták a forgalomból.

Átíratni úgy tudtam, hogy vittem A - B, B - C, C és jómagam közötti eredeti adásvételiket, így a tulajdonjogi lánc teljes volt, a nevemre írták a mocit. Nekem csak a saját adásvételem díjait kellett befizetnem, az előzőeket meg majd behajtják az illetékeseken, ha tudják.... :mrgreen: Fontos, hogy ezt semmiképpen sem az utolsó tulajon verik le! (Legalábbis hatóságilag nem, esetleg a dühös volt tulajok.... ;-) )

Szóval működik a dolog, csak alaposan utána kell járni és begyűjteni minden papírt....

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 917
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2013.06.05. 20:26

gesszti írta:
pempelli írta:Ha megveszek egy motort amit a tulaj nem íratott át szóval ő adásvételijén régi a dátum lehet ebből valami gond?
Ha a "tulaj" nem iratta át, akkor nem ő a tulaj papíron. Nem tudod tőle hivatalosan megvenni.

Meg kell keresni az előző tulajt, és egy aktuális adásvételit írni. Én messzire elkerülném az ilyet. Esetleg hatóságilag ki lehet vonva forgalomból, vagy mabisz díjjal, vagy egyéb kötelezettséggel terhelt. Elég zsebbenyúlós lehet.

Magyarország.hu-n nézz utána, hogy egyáltalán forgalomban van-e a vas.
Köszi

Avatar
gesszti
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1130
Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
Tartózkodási hely: Keszthely

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gesszti » 2013.06.05. 20:13

pempelli írta:Ha megveszek egy motort amit a tulaj nem íratott át szóval ő adásvételijén régi a dátum lehet ebből valami gond?
Ha a "tulaj" nem iratta át, akkor nem ő a tulaj papíron. Nem tudod tőle hivatalosan megvenni.

Meg kell keresni az előző tulajt, és egy aktuális adásvételit írni. Én messzire elkerülném az ilyet. Esetleg hatóságilag ki lehet vonva forgalomból, vagy mabisz díjjal, vagy egyéb kötelezettséggel terhelt. Elég zsebbenyúlós lehet.

Magyarország.hu-n nézz utána, hogy egyáltalán forgalomban van-e a vas.

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 917
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2013.06.05. 18:41

Ha megveszek egy motort amit a tulaj nem íratott át szóval ő adásvételijén régi a dátum lehet ebből valami gond?

Avatar
gesszti
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1130
Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
Tartózkodási hely: Keszthely

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gesszti » 2013.06.05. 09:59

Veszy2107 írta:Halihó!

Az lenne a problémám, hogy kb 1 éve az egyik barátomtól átvettem egy kis ETZ-t üzembentartói szerződéssel. Én már nagyobbra vágyok, ezért meghirdettem és meg is vennék tőlem. Viszont ugye üzembentartóival én nem adhatom el. De, anno írattam a barátommal egy adás-vételi szerződést is, amit csak ő töltött ki dátum nélkül, szóval az ő nevében én így el tudnám adni, elvileg.

Az lenne a kérdésem, ha valaki volt már hasonló cipőbe, hogy ilyenkor mi a teendő a részemről vagy akár az eredeti tulaj részéről?? Elég ha megírja a tulaj az adásvételit és onnantól érvénytelen az üzembentartóim? Vagy az okmányirodába be kell menni a tulajnak és valamit intézni?
Az a gáz, hogy a tulaj, akitől van üzembentartóival, csak jövőhéten tartózkodik az országban, aztán szombaton megy vissza Angliába, így ezt SOS-be le kéne pörgetni, hogy vagy én vagy akár az ő nevéről de el lehessen adni a motort!

Van infótok erről? Ezer köszönet minden hozzászólásért!

Üdv!
Te nem adhatod el saját nevedben, mert kvázi semmi közöd sincs a motorhoz. Akitől te átvetted, a valós tulajdonos. Ő tudja eladni. Az ő nevének kell lenni az adásvételi szerződésen, mint eladó. Neki kell pár napon belül beadni az adásvételit az ocsmányirodába. Neked sehol nem kell szerepelni. Az adásvételi egyúttal felülírja majd a te üzembentartói szerződésedet is. Ha a tulajnak nincs ideje bevinni ocsmányirodába, akkor írjon egy meghatalmazást neked, hogy bevihesd az adásvételit.

Viszont figyeljetek rá, hogy idén tavasszal megint változott az adásvételi formátuma, és tartalma. Csak ezt a legújabbat fogadják el az ocsmányirodában. Mindenképp ilyen legyen, mert ha visszadobják, és arra a tulaj már külföldön van, az cumi...

Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 » 2013.06.04. 21:42

Halihó!
Egy nagyon fontos ügyben kérném a segítségeteket!! Nem pont ebbe a témába kapcsolódik, de hirtelen nem találtam jobb helyet a problémámnak!

Az lenne a problémám, hogy kb 1 éve az egyik barátomtól átvettem egy kis ETZ-t üzembentartói szerződéssel. Én már nagyobbra vágyok, ezért meghirdettem és meg is vennék tőlem. Viszont ugye üzembentartóival én nem adhatom el. De, anno írattam a barátommal egy adás-vételi szerződést is, amit csak ő töltött ki dátum nélkül, szóval az ő nevében én így el tudnám adni, elvileg.

Az lenne a kérdésem, ha valaki volt már hasonló cipőbe, hogy ilyenkor mi a teendő a részemről vagy akár az eredeti tulaj részéről?? Elég ha megírja a tulaj az adásvételit és onnantól érvénytelen az üzembentartóim? Vagy az okmányirodába be kell menni a tulajnak és valamit intézni?
Az a gáz, hogy a tulaj, akitől van üzembentartóival, csak jövőhéten tartózkodik az országban, aztán szombaton megy vissza Angliába, így ezt SOS-be le kéne pörgetni, hogy vagy én vagy akár az ő nevéről de el lehessen adni a motort!

Van infótok erről? Ezer köszönet minden hozzászólásért!

Üdv!

Pasno
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2012.10.10. 17:36
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Pasno » 2013.05.30. 08:19

Hy Mindenkinek!
A futár motoros boltban vettem FEZ típusú belsőt.Nos nem ajánlom mert 2hét után cserélnem kellett és lehetett látni rajta hogy egy csomó helyen keletkezett volna rajta még lyuk.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3363
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2013.05.25. 19:24

Legközelebb bovden vételkor vagy a cserélendő régit kell vinni a boltba azt összehasonlitani vagy abból a táblázatból kiirni a méretet azt egy mérőszalaggal menni venni. :D

Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 304
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Patrik » 2013.05.25. 18:51

Erre nem is gondoltam.
Akkor én is hibás vagyok,de a kormányom gyári, az eladó is rákérdezhetett volna vagy figyelmeztethetett volna, révén,hogy személyesen vettem boltban. A motorszervizes srác pedig ezt nem is tudta, ő is csak csodálkozott és a probléma sokszor itt van,hogy sok helyen fogalmuk sincs,hogy mit árulnak és ha valaki tapasztalatlan valamilyen téren az komoly pénzeket is kidobhat így. Persze nem egy bowden fog tönkretenni valakit,komolyabb alkatrészre gondolok.
Na mindegy ezt hívják tanuló pénznek,legközelebb már okosabb leszek.
Köszi,hogy felvilágosítottál ezzel kapcsolatban, ha komolyabb pénzt készülök majd kiadni előbb inkább kérdezek nehogy megint így járjak.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3363
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2013.05.24. 22:24

Patrik írta:Sziasztok!
Vettem még késő ősszel egy új kuplung bowdent. Felraktam és csodálkoztam, hogy rá kell állítani teljesen a karnál a spanolót :? én naiv.
Ma megmértem egy eredeti bowdent egy gyári etz-n. Mindössze 25cm-rel volt hosszabb amit vettem. :shock:
Elmentem egy Yamaha márkakereskedésbe ami motor szerviz is egyben kértem egy bowdent, hogy próbáljuk hozzá erre a srác nagyokat csodálkozott, hogy ő is milyen sz...rt árul. Gondolom Kínába egy fénykép alapján gyártják az alkatrészeket.
Tudom, hogy a legtöbbeteknek ez a bowden dolog nem újdonság,de ha valaki még nem szaladt bele ebbe akkor nagyon gondolja meg,hogy ha kell inkább csináltasson egyet.
Azért azt tudni kell hogy nem csak egyfajta méretű kupplung bovdent lehet kapni.
Van rövid kormányhoz való és magas kormányhoz való.
Ezek szerint te a hosszabbat vetted meg.
Szóval nem feltétlenül a gyártó a ludas vagy a boltos
:D

Mondjuk az is igaz a spanolás szenpontjából mindegy melyiket vesszük,de az hogy 25 cm-el hosszabb,az már az előbb emlitett dolog miatt lehet.


Kép

Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 472
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Troster » 2013.05.24. 21:35

Patrik írta:Sziasztok!
Vettem még késő ősszel egy új kuplung bowdent. Felraktam és csodálkoztam, hogy rá kell állítani teljesen a karnál a spanolót :? én naiv.
Ma megmértem egy eredeti bowdent egy gyári etz-n. Mindössze 25cm-rel volt hosszabb amit vettem. :shock:
Elmentem egy Yamaha márkakereskedésbe ami motor szerviz is egyben kértem egy bowdent, hogy próbáljuk hozzá erre a srác nagyokat csodálkozott, hogy ő is milyen sz...rt árul. Gondolom Kínába egy fénykép alapján gyártják az alkatrészeket.
Tudom, hogy a legtöbbeteknek ez a bowden dolog nem újdonság,de ha valaki még nem szaladt bele ebbe akkor nagyon gondolja meg,hogy ha kell inkább csináltasson egyet.
és ez még nyúlni is tud :D

Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 304
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Patrik » 2013.05.24. 20:43

Sziasztok!
Vettem még késő ősszel egy új kuplung bowdent. Felraktam és csodálkoztam, hogy rá kell állítani teljesen a karnál a spanolót :? én naiv.
Ma megmértem egy eredeti bowdent egy gyári etz-n. Mindössze 25cm-rel volt hosszabb amit vettem. :shock:
Elmentem egy Yamaha márkakereskedésbe ami motor szerviz is egyben kértem egy bowdent, hogy próbáljuk hozzá erre a srác nagyokat csodálkozott, hogy ő is milyen sz...rt árul. Gondolom Kínába egy fénykép alapján gyártják az alkatrészeket.
Tudom, hogy a legtöbbeteknek ez a bowden dolog nem újdonság,de ha valaki még nem szaladt bele ebbe akkor nagyon gondolja meg,hogy ha kell inkább csináltasson egyet.

Avatar
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1479
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: gabsic » 2013.05.24. 05:45

ETZmanus írta:Sziasztok!

Én is írnék egy két-viszonylag friss (rossz) tapasztalatot. Ezzel nem a boltokat bírálom, hanem a termékek gyártóit..

MOFAKER-es csatos karbi subertű: az állítólemez bevágásai nincsenek elég mélyen beleesztergálva (szinte alig van mélyítve) = nem használható.

MOFAKER-es hátsófék pálca: 250-es ETZ-re rövid, a gyárinál biztosan rövidebb. Szükség esetén felrakható, de nem az igazi... Persze lehet állítani a fékkulcson lévő fékkart a "ricniken", de akkor az már nem fog az optimális szögben állni.

Fordulat motoralkatrész: fényszóróházba a belépő kábelek bevezető (magyar gyártmányú) gumitömítései: nem akadnak be a lyukba, mert a belső perem túl kicsire van kiképezve = könnyen kifordulnak.
Ez szép, selejt mindenhol van, hála kínának és indiának, de ami ezután következik, az nem mindegy:

- Extreme trader: kb 30-adik próbálkozásra felvették a telefont, aztán mikor kiderült reklamálni akarok, akkor kinyomták. E-mailre sem jött válasz.

- Mofa: kissé morogva, kissé kioktató stílusban, de cserélték a rossz terméket.

- Webmotors (fordulat): sajnos náluk is futottam bele egy olyan indiai fogaskerékbe ami nem volt jó, ez tény. De mikor ez ügyben felhívtam őket, elnézést kértek a hibáért, és rögtön visszavették. Én nem a pénzt kértem vissza, hanem levásároltam, ilyen korrekt helyen öröm költeni a pénzt. Nem tudom valami marketing csodatanfolyamra jártak-e, hogy az elégedett kuncsaft a jó kuncsaft, vagy alapból ilyen vevőkozpontú a hozzáállásuk, de valamit nagyon tudnak :)

Avatar
ETZmanus
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 50
Csatlakozott: 2012.10.15. 17:58
MZ-d típusa: ETZ 250 (volt)
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: ETZmanus » 2013.05.23. 22:01

Sziasztok!

Én is írnék egy két-viszonylag friss (rossz) tapasztalatot. Ezzel nem a boltokat bírálom, hanem a termékek gyártóit..

MOFAKER-es csatos karbi subertű: az állítólemez bevágásai nincsenek elég mélyen beleesztergálva (szinte alig van mélyítve) = nem használható.

MOFAKER-es hátsófék pálca: 250-es ETZ-re rövid, a gyárinál biztosan rövidebb. Szükség esetén felrakható, de nem az igazi... Persze lehet állítani a fékkulcson lévő fékkart a "ricniken", de akkor az már nem fog az optimális szögben állni.

Fordulat motoralkatrész: fényszóróházba a belépő kábelek bevezető (magyar gyártmányú) gumitömítései: nem akadnak be a lyukba, mert a belső perem túl kicsire van kiképezve = könnyen kifordulnak.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 9 vendég