Meg ne vedd!!!

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Kovax
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2010.06.09. 09:32
MZ-d típusa: Aprilia
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re:

Hozzászólás Szerző: Kovax » 2010.07.06. 21:22

Gshp írta:Komolyan mondom a legundorítóbb és legrosszabb dolog amivel találkoztam eddig ... Forgalmazó : Moped 91 KFT. : Számozott végû utángyártott kipufogó potom 8200 ft ... megvettem feltettem , mentem 150 km-tert ---> mondom jó gyerünk kunmadarasra (160 km ) 20 km országúti hajtás után széthullott belülrõl és lehetett visszamenni a régi dobért ! áááá nem voltam ideges a rohadt anyját hát nem teszteli le mielõtt kiteszi a boltba ? miért nem lehet 8200 forintért normális munkát végezni ? Emiatt álltunk másfél órát .............. rajtam kívül 7 ember nagyszerû érzés volt . Köszönöm Moped 91 és a kedves gyártónak !!!!! :roll: :twisted: :lol:

én ilyenkor visszavinném a boltba és csengesse vissza a lovettát..

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: conus » 2010.04.09. 09:07

bunny!

tökmind1 h huber-es vagy mofaker-es vagy anyámkínja ker-es, ugyanazt a szutykot árulja mindegyik kisTZ-hez.
lásd pl. nekem hátsó lánckerék kálvária.
nagyTZ annyival jobb h vannak török cuccok hozzá ami a reakciókból ítélve egész jók. :mrgreen:

HaPi
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009.05.26. 20:46

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: HaPi » 2010.04.08. 21:41

Sunny írta:Üdv !
Nem nagyon ajánlanám a Huber-os lábtartót kis ETZ re .
Megvettem, felraktam , ahogy akasztottam volna be a rugót ami visszahúzza a sztendert , a rugónak odahegesztett kis vasdarab azon nyomban elhajlott.. Azóta nincs közép sztenderem :S
ISMERŐS A HELYZET :!: Én vagyis egy kis segítséggel leflexeltem a gyári törött lábtartóról azt a fület és rá lett hegesztve az után gyártott lábtartóra. Eddig működik. :)

Sunny
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2008.12.02. 19:57
MZ-d típusa: ETZ125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Sunny » 2010.04.08. 20:06

Üdv !
Nem nagyon ajánlanám a Huber-os lábtartót kis ETZ re .
Megvettem, felraktam , ahogy akasztottam volna be a rugót ami visszahúzza a sztendert , a rugónak odahegesztett kis vasdarab azon nyomban elhajlott.. Azóta nincs közép sztenderem :S

Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo » 2010.03.10. 10:22

arovado írta: ... Viszont ha nem vagy környékbeli akkor ajánlom: http://sites.google.com/site/muellerele ... lektronika itt írsz mailt a fickónak aki elég olcsó pénzért csinál jó minőségűt, és olyat amilyen az igényeidnek megfelel.
A "fickó" amúgy Sub-ee, Öt kell "zaklatni" ez ügyben, korrekt és érti a dolgát. :wink:

balintmz
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 80
Csatlakozott: 2009.12.12. 21:19
MZ-d típusa: etz 251

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: balintmz » 2010.03.04. 14:12

sziasztok.
Én is vettem made in taiwan-osat :D Szerencsére nekem még megy. le is kopogom :D itt a forumban olvastam hogy az elektronikus a tuti mert mindig ugyanolyan sebességgel villog és csak egy test kell neki plusszba. vmi más motorrol is megoldhato szerintem.

Üdv, Balint

Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: arovado » 2010.03.03. 21:56

HaPi írta:
arovado írta: :D hol állt? :D ... én viszont a made in hungary típusút tudom ajánlani.
Motorban is volt, zsebemben is és otthon a dobozban is az 1 év alatt!
Amit Te mondasz az is henger alakú? Mert kéne vennem vmi normális relét végre, mit ajánlasz?
Én szegeden vettem, és igen, henger alakú. Viszont ha nem vagy környékbeli akkor ajánlom: http://sites.google.com/site/muellerele ... lektronika itt írsz mailt a fickónak aki elég olcsó pénzért csinál jó minőségűt, és olyat amilyen az igényeidnek megfelel.

HaPi
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009.05.26. 20:46

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: HaPi » 2010.03.02. 19:23

arovado írta:
HaPi írta:Made in Taiwan feliratú index relét senki ne vegyen!!! Vettem és kipróbáltam, hogy jó-e. Kb villogtattam vele 10-et és utána elraktam ínségesebb időkre. 1 év után szükségem lett volna rá és hát elromlott az állásban! :? Óva intek Mindenkit tőle!
:D hol állt? :D ... én viszont a made in hungary típusút tudom ajánlani.
Motorban is volt, zsebemben is és otthon a dobozban is az 1 év alatt!
Amit Te mondasz az is henger alakú? Mert kéne vennem vmi normális relét végre, mit ajánlasz?

Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: arovado » 2010.03.02. 09:16

HaPi írta:Made in Taiwan feliratú index relét senki ne vegyen!!! Vettem és kipróbáltam, hogy jó-e. Kb villogtattam vele 10-et és utána elraktam ínségesebb időkre. 1 év után szükségem lett volna rá és hát elromlott az állásban! :? Óva intek Mindenkit tőle!
:D hol állt? :D ... én viszont a made in hungary típusút tudom ajánlani.

HaPi
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009.05.26. 20:46

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: HaPi » 2010.02.28. 22:14

Made in Taiwan feliratú index relét senki ne vegyen!!! Vettem és kipróbáltam, hogy jó-e. Kb villogtattam vele 10-et és utána elraktam ínségesebb időkre. 1 év után szükségem lett volna rá és hát elromlott az állásban! :? Óva intek Mindenkit tőle!

Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Owerlord » 2010.02.20. 22:44

Csocsesz! Vettem mofakerben simson irányjelző kapcsolót és fényváltósat is(TS-re).Az irányjelzőt tegnap cseréltem vissza a régire,mert akárhogy meghúzód az állítócsavart,már kis rezgéstől önállósítja magát és elkezd indexelni.A fényváltó se teljesen okés,mert hol kapcsol hol nem.A másik meg hogy ilyen 150 Ft-os köralakú kis benzinszűrőt ne vegyetek,mert nekem gondolt egyet és kettényílt középen.Kifojt a műhelybe vagy 4 liter benya.... no comment xD

Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Jeami » 2009.10.05. 23:04

Stravkó írta:Jeami!
Ha tiszta a tankod,akkor nem is kell! Néha letekered a csap ülepítőjét,kitakarítod,és annyi!
:)

Most nincs is.. :mrgreen: Csak tudod a régi Skodás élményeim alapján alapból szűrőfetisiszta lettem.. :D
De persze itt az idő felhagyni a régi félelemekkel....most van egy szép új benzincső valószínűleg nem fogom piszkálni. Sajna a simo-ba kell annak a tankját öt év állás után nem tudtam teljesen kipucolni.

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.10.05. 19:26

Jeami!
Ha tiszta a tankod,akkor nem is kell! Néha letekered a csap ülepítőjét,kitakarítod,és annyi!
:)

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2009.10.04. 20:53

KILL3R etz írta:zsakfos!

Nekem még a simón volt olyan, hogy ahol a csavarral lefixálod a kuplungkarnál, ott úgy megnyúlt az anyag, hogy egy nagyobb bukkanó után egyszerűen letört tőből a tükör...... =D> #-o :mrgreen:

Utána sírtam a röhögéstől.... :D
Na az sem semmi.Mondjuk egyszerűen én is csak röhögni tudtam rajt hogy elszáguld mellettem egy tükör.Aztán lehervadt rólam a mosoly amikor belegondoltam hogy mi van ha az a tükör eltalál mondjuk egy gyereket vagy bárkit azt összeszabdalja.Ugyanis pont lakott területen volt és az a tükörlap baromi vékony és könnyen törik.Na szóval rohadjon meg az a kisiparos aki gyártja ezeket a tükröket.Biztos hogy többet nem veszek ilyet pont ezért.Inkább valami Japán robogó tükröt.Az sem sokkal drágább de talán strapabiróbb.

Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Jeami » 2009.10.04. 19:59

Stravkó írta:
Jeami írta:A múlt héten vettem a Mofaker-be egy üzemanyagszűrőt (nagyobb, átlátszó, műanyag henger, közepén egy barnás-aranyos színű kúpos szűrővel) ami olyan jól szűrt hogy semmi nem ment át rajta, még az üzemanyag sem... :?
Remélem ez egyedi hiba mert a Mofa-ba eddig jó dolgokat vettem és a bolt is korrekt, mindenesetre ezzel vigyázzatok! =;
Papírszűrő volt? Mert az amúgy sem szerencsés ejtőtankhoz,meg keverékhez! Műanyagháló betétes szűrőt kell rá venni,bár ha rozsdás a tankod,akkor tök mindegy mert nem oldja meg a problémát!

Nem szedtem szét de az inkább műanyagnak tűnik..A simo-ba van kisebb, más betétes szűröm semmi baja bár a simo tank elég rozsdás belülről de bírja! :D Az MZ tank belül nagyon jó csak én elővigyázatosságból szoktam beletenni szűrőt...hát most nincs! :)

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2009.10.04. 19:02

zsakfos!

Nekem még a simón volt olyan, hogy ahol a csavarral lefixálod a kuplungkarnál, ott úgy megnyúlt az anyag, hogy egy nagyobb bukkanó után egyszerűen letört tőből a tükör...... =D> #-o :mrgreen:

Utána sírtam a röhögéstől.... :D

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2009.10.04. 18:33

Na én meg vettem utángyártott Etz tükröt és menetközben elhagyott az egyikből a tükör és a körbefutó kemény gumi(vagy műanyag?)ami elméletileg tartotta volna egybe a cuccot. :(

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.10.04. 17:52

Jeami írta:A múlt héten vettem a Mofaker-be egy üzemanyagszűrőt (nagyobb, átlátszó, műanyag henger, közepén egy barnás-aranyos színű kúpos szűrővel) ami olyan jól szűrt hogy semmi nem ment át rajta, még az üzemanyag sem... :?
Remélem ez egyedi hiba mert a Mofa-ba eddig jó dolgokat vettem és a bolt is korrekt, mindenesetre ezzel vigyázzatok! =;
Papírszűrő volt? Mert az amúgy sem szerencsés ejtőtankhoz,meg keverékhez! Műanyagháló betétes szűrőt kell rá venni,bár ha rozsdás a tankod,akkor tök mindegy mert nem oldja meg a problémát!

Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Jeami » 2009.10.04. 16:51

A múlt héten vettem a Mofaker-be egy üzemanyagszűrőt (nagyobb, átlátszó, műanyag henger, közepén egy barnás-aranyos színű kúpos szűrővel) ami olyan jól szűrt hogy semmi nem ment át rajta, még az üzemanyag sem... :?
Remélem ez egyedi hiba mert a Mofa-ba eddig jó dolgokat vettem és a bolt is korrekt, mindenesetre ezzel vigyázzatok! =;

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2009.08.14. 18:25

[-X senkinek nemajanlom a 250 es ETZ hez a fekkulcsot nem linearisan dolgozik ,egy darabig emel majd tovabbi pedalmozdulat utan nemtortenik semmi,ezutan hirtelen nyit .a lemezes feklampakapcsolot macera beallitani! :!:

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2009.08.08. 21:12

Mindenkit óva intek az olcsó, rózsaszín-piros fékbetéttől. Nem először fordult elő ez, ugyanannál a motornál. Alapból is görbe volt, nem illeszkedett normálisan a fékfedélre. Fellelési hely: Bp. Zichy utca.

Kép

Kép

ate_22
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.04.15. 21:33
MZ-d típusa: Etz125

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: ate_22 » 2009.06.26. 15:41

Sziasztok. ÉN vettem 2000ft-ér ETZ125-höz kuplung lamellát de az a gyárinál jó pár cm-el nagyobb volt az tuti és csak a reszelő segített rajtam mert beleszorult a kuplung kosárba.
Na Hát ezt senkinek semmiféle képen NEM ajánlom. :S
Üdv. ate_22

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kupi » 2009.05.07. 23:16

Ma másfél órát izzadtam egy kisipari utángyártott tüszelepel nem kivánom senkinek"a baj,hogy szoros a tű vezető rudja ( néha akad néha egészen jó)igy nagyon macerás uszoszintet állitani.Aztán jött a régi bevált alkatrész egyenesen Zschopau-bol(egy régi trabant karbiból)és érdekes elsöre tökéletes volt.Miért nem tudnak egyesek normális használható alkatrészt gyártani?És ez nekem már nem az első ilyen.

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.05.04. 19:43

Gyűrűdarabot még nem,de tűgörgőket már én is húzgáltam ki fogóval hengerfejből,meg dugattyútetőből! "Szép" hangja volt mielőtt szétszedtem! :evil:

Csodaszarvas
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Hozzászólás Szerző: Csodaszarvas » 2009.05.04. 10:21

Hát, én elhiszem neki. A törmelék dugattyúgyűrű nyoma is látszik a dugattyú tetején és a hengerfejen is.

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 833
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2009.05.03. 23:04

Ez jó "Beleverte a ....." HÁHÁHÁHÁHÁ Ez nekem kissé sufnisan hangzott! Kicsit olyan bodajkiassan. Nincs ott ismaerősöd? Bocs hogy így ismeretlenül letámadlak de ott nagyon sok "okos" ember lakik. A simsont ott tradícióként az apa fogja be gyermekének az erdőben ....tudod a vad simsonok erdejében HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁÁHÁHHá hör!!! Ott szoktak ilyesmiket kérdezni hogy de mielőtt felraktad a hengert ugye megcsiszoltad? Meg hogy keresztbe fordult a simson dugattyú!!!! Bocs de ez most eszembe jutott és csak kitört belőlem. Tényleg bocs!!! :twisted: Ja amiért ide írtam 250 etz hátsó lámpa moped 91 kft által forgalmazott egy rakat szar esztétikailag és minőségileg is hulladék felejthető dolog.
U.I.: Szép estét mindenkinek :twisted:

nfefe
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 189
Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
MZ-d típusa: MZ ES 250/2
Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: nfefe » 2009.04.14. 13:09

bambi írta:
conus írta:bambi engem lebeszélt a műanyag kosárról, mert elmondása szerint már volt szerencséje egy pár olyan blokkhoz ahol a műanyag kosarat szétmarta a benzin. vagy fémkosár vagy textil-bakelit, de az k.rva drága. :mrgreen:
nem szétmarja,hanem megváltozik a szerkezete a vegyi anygoktól,(megkeményedik)és elófordul,hogy eltörik a kosár.

Simsonban volt olyan, hogy elolvadt a kosár. Aztán ami megmaradt azt beleverte a dugattyúba és a hengerfejbe :(

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.04.07. 08:53

Mivel korábban itt feszegettük, gondoltam ide írok.
Részemről megoldottam a csörgést! Nálam a dugattyú csapszeg és a tűgörgő volt a ludas. Tegnap vettem újat (mondjuk szerintem tuti, hogy kisipari, de szépen illeszkedik és az összerakással sem volt gond), kicseréltem és teljesen elmúlt. Nagy mákom volt, hogy a hajtókarnak viszont semmi baja, így nem kellett zsebbe nyúlni... Amint kiszedtem a görgőt, a kis görgőcskék elkezdtek kipotyogni belőle és a dugó is úgy kotyogott, hogy "öröm" volt nézni. Most viszont nagyon tuti!
Egy minimális, szerintem természetesnek mondható zörgése így is van, de csak és kizárólag motorfékezésnél és az is annyira beleillik az összhangba, hogy arra én már oda se figyelek.
Szóval nálam ez volt a gond, ha valaki hasonló cipőben jár, egy kis hozzáértéssel, bátorsággal és 1600 forinttal 1-2 óra alatt meg lehet csinálni. Mellékelek egy képet a szerelésről elrettentő példának :D
Mikor barátnőm meglátta nem jutott szóhoz, hogy mit csináltam szegény motorral :D :D

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.04.02. 21:15

jó az rendben van ha sorjás vazze, de ez lötyögött a karburátorban! 0,5mm-el kisebb átmérőjű téma ott nagyon nem faja! :mrgreen:

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2009.04.02. 21:10

Már én is bevásároltam 22-es súberből. A pozícionáló pöcök vájata meredekre van hagyva és nem derékszögű a letörés... Lemez nem fér bele és hasonlók... Kis alakítgatás után már jó. 8)

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.04.02. 21:01

bambi!

és az normális h a benzin annyira marja a bőrömet időnként h úgy kifehéredik tőle a bőröm mintha lisztbe nyúltam volna? ja és közben kib.szottul is fáj... :mrgreen:

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.04.02. 20:59

halló halló figyelem !!!

mofakerben amit árulnak súbert ETZ karburátorokhoz, nagyon körültekintően vele, mert azokat már az utángyártott szutykokhoz készítik! pl. a 150-es ETZ-hez való 24n-2-2 es IFA karbi súberje és az utángyárott szutyok súberje közt az átmérőben 0,5mm diffi van :!: :!: :!:

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: bambi » 2009.04.02. 08:54

piger írta:Ha kapok műanyag kosarasat, belerakom és megnézem fog e változni a helyzet. Csak még mindig nem jutottam el oda, h lekapjam a hengert.
Az hogy müanyag vagy fémkosaras,mindegy mert nem hallod a külömbséget.

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: bambi » 2009.04.02. 08:52

conus írta:bambi engem lebeszélt a műanyag kosárról, mert elmondása szerint már volt szerencséje egy pár olyan blokkhoz ahol a műanyag kosarat szétmarta a benzin. vagy fémkosár vagy textil-bakelit, de az k.rva drága. :mrgreen:
nem szétmarja,hanem megváltozik a szerkezete a vegyi anygoktól,(megkeményedik)és elófordul,hogy eltörik a kosár.

Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: coco » 2009.04.01. 23:42

Az enyem is jacodja a csorgokigyot... :D De kie nem? :D Azt irtad hogy nem volt szetszedve, ne is csodalkozz akkor hogy csorog egy ido utan

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.04.01. 23:41

bambi engem lebeszélt a műanyag kosárról, mert elmondása szerint már volt szerencséje egy pár olyan blokkhoz ahol a műanyag kosarat szétmarta a benzin. vagy fémkosár vagy textil-bakelit, de az k.rva drága. :mrgreen:

piger
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.03.30. 22:17

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: piger » 2009.04.01. 22:17

Ha kapok műanyag kosarasat, belerakom és megnézem fog e változni a helyzet. Csak még mindig nem jutottam el oda, h lekapjam a hengert.

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.04.01. 21:22

Visszatérve a csörgésre:
Legutóbb sajnos olyan helyzetbe kerültem, hogy kénytelen voltam Arol 2T-t önteni egy teli tank benzinhez, amit mire kijártam, már majd meg voltam veszve, mert éreztem, hogy nem szereti a motor. Más tőle a járása, nem is megy úgy, más a hangja és ez mint a rossz értelemben. Az utóbbi időben hallok csörgést olyankor is, amikor eddig nem. Például ha olyan 100 körül megyek és stabilan tartom a sebességet, hallom, hogy csörög. Persze nem nagyon, de én hallom. Amúgy motorféknél, vagy erőteljesebb gyorsításnál, vagy a fordulattartomány vége felé közeledve csörög. Most 98-as benzinbe kevertem Valvoline olajat és abban bíztam, hogy ez rendeződik, de sajnos nem, szóval valami mástól lehet. Eddig is csörgött már, szóval nem most kezdődött, csak azt mondom, hogy mostanában mintha "továbbfejlődött" volna.

Tudom, hallottam már sokszor, hogy ez ilyen, meg nincs annak semmi baja, de engem akkor is zavar. Gondolom olyan nagy baja nem lehet (ha egyáltalán van bármi baja is...), de én ha tudnám mi csörög, megcsináltatnám. De sajnos nem tudom.
Az egyetlen ember akit ismerek és nagyon ért hozzá (most rakott össze egy 251-est úgy, hogy az utolsó alátétig szét volt szedve és mindent ő újított fel rajta) mindig leterel, hogy ne foglalkozzak már vele, de sajna én ilyen vagyok és foglalkozok vele. :lol:

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2009.03.31. 15:22

Nekem is csörög Urak! :lol:

Nekem az új henger+dugó+csapszeg+tűgörgő kombóval csörgött már...
A Mester azt mondta, hogy azért csörög mert a dugó szoknyája hozzáverődik a perselyhez...
Ha jól tudom neki ezért van lejjebb csapszegelt dugó az ets-ben.

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.03.31. 10:05

Ha sikerül megoldani a csörgést, vagy rájössz, hogy mi a pontos oka, engem is érdekelne a dolog. Sajna az enyém is csörgős egy kicsit, de a szerelő ismerősöm mindig leráz, hogy ne aggódjak már, ez kétütemű, MZ és csörög... Kész, ennyi. Viszont én csak kíváncsi lennék, hogy lehet-e tenni valamit ellene. Mellesleg az enyém full gyári, még sosem volt szétszedve a blokkja sem és szerintem a henger sem.

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.03.31. 00:05

fordulatesésnél a csörgés könnyen lehet a xarul illesztett dugattyútól :mrgreen:

piger
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.03.30. 22:17

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: piger » 2009.03.30. 23:19

Azt hallottam a műanyagkosaras nem zörög. Komolyan mondom inkább kiadok 2-3 ezer Ft-ot egy SKF-ért csak ne csörögjön :) . Engem ezzel meglehet ölni. Bár nem nagyon láttam még teljesen csörgés mentes MZ-t. De reménykedni lehet.

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: kupi » 2009.03.30. 22:46

piger írta:Noss:)

Sikerült átesnem 1 teljes blokk felújításon. (na jó még a váz is). A főtengely ami volt benne sajnos menthetetlen volt ezért vásároltam 1 Taiwani főtengelyt. Eddigi tapasztalatom:
A menet az nekem is szar volt benne de a légkulcs megoldotta:)
Első beindításnál egész tűrhető hangja volt. 400 km megtételével igen erős csörgés(fordulatesésnél), zörgés(menetközben gáz adására) hallható. Remélem csak a felső görgők koptak meg és nem a hajtókar vagy az alsó.
Mert ha csak a felső görgő akkor veszek 1-et csapágy boltba. De ha többi része is megkopott ennyi idő alatt akkor valakinek tényleg érdemes lenne elmnni és tisztességesen fejen baszni a kis ferdeszeműt. Az a legrosszabb az egészbe, h nekiáll az ember újítgatni, beleöli a pénzt happy az élet és pár km. után ezt kapja.
Majd nyilatkozom az eredményröl.
Addig is írhattok, h szerintetek mire számítsak.
Szia kitartás!
Ismrerös zajok én tavaj tetem a simomba(S 60) Taiwani főtengelyt(szerintem egy cég)és bizony az is zörög igaz lenyomtam már vele 2-3000km és nem lett sem rosszabb szem jóbb és nem is kotyog de a hang az valobann zavaró(nekem kicsit fémes kopogó mind egy Fiat disel )szét is szedtem de semmi rendelenes.Talán meg lehet szokni majd idövel.

piger
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.03.30. 22:17

Re: Meg ne vedd!!!

Hozzászólás Szerző: piger » 2009.03.30. 22:37

Noss:)

Sikerült átesnem 1 teljes blokk felújításon. (na jó még a váz is). A főtengely ami volt benne sajnos menthetetlen volt ezért vásároltam 1 Taiwani főtengelyt. Eddigi tapasztalatom:
A menet az nekem is szar volt benne de a légkulcs megoldotta:)
Első beindításnál egész tűrhető hangja volt. 400 km megtételével igen erős csörgés(fordulatesésnél), zörgés(menetközben gáz adására) hallható. Remélem csak a felső görgők koptak meg és nem a hajtókar vagy az alsó.
Mert ha csak a felső görgő akkor veszek 1-et csapágy boltba. De ha többi része is megkopott ennyi idő alatt akkor valakinek tényleg érdemes lenne elmnni és tisztességesen fejen baszni a kis ferdeszeműt. Az a legrosszabb az egészbe, h nekiáll az ember újítgatni, beleöli a pénzt happy az élet és pár km. után ezt kapja.
Majd nyilatkozom az eredményröl.
Addig is írhattok, h szerintetek mire számítsak.

Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Hozzászólás Szerző: BeG » 2009.03.08. 22:50

Én azt mondom hogy a török gyártmány nagyon szépen üzemel.
És nincsen velle probléma.
De mindenki azt teszi amit a pííííííínz tárcája meg enged :-)


Üdv.

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2009.03.03. 22:18

Az enj avaslatom, a regit ujra ferodoloztatni es beleszabalyozni ,en ezt a megoldast szoktam alkalmazni :idea:

Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Fékbetét..........

Hozzászólás Szerző: BeG » 2009.02.25. 18:34

Sziasztok

Nyáron vásároltam egy magyar gyártmányú dobfékhez való fék betétet.
Következõ tapasztalataim.
Szokás szerint meg lett ugyebár csiszolva a fék és letörve a szélei ahogy egy dobfékbe illik bele rakni a fékbetétet.
Mondom megyek egy kört összerakás után.
Elindultam, és a következõre döbbentem rá, nincs hátsó fékem és fejmagaságban van egy kifeszitett rúd, a szerencsém az az volt, hogy ki tudtam kerülni majdnem ott maradtam.
Utána vissza is vittem a boltba ahol vettem és szó nélkül vissza adták a pénzemet, mert hogy nem én vagyok már az elsõ aki ezt tapasztalta, utána vettem egy török gyártmányu fékbetétett, mind a tárcsafékembe mind a dobfékembe, azzal utána olyan szintû fékezési erõt tudtam reagálni, hogy azt hittem ösze..som a bokám kajra meg állit bárhol bármikor.
A kis monológom lényege hogy érdemes meg venni a 300 Ft / fékpofával drágább Török gyártmányú fékbetéteket..


Na csak ennyit szeretem volna.
További jó utat.

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.11.16. 19:48

bkv_ellenor! Légyszíves nézd meg hova írod a hozzászólásod legközelebb! Köszi!

A kérdésed áthelyeztem a Blokk rovatba!

Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 » 2008.11.07. 22:57

Szilárd Mz írta:Amit a boltban vesztek ETZ 250 es kuplunglamella túl vastag tapasztalataim szerint.

3+- 0,1 mm az uj lamella a szerelési könyv szerint. Ez a tajvani szar meg 0,3 mm-rel vastagabb mint kéne.
Elõször mikor beletettem nem emelt ki se a kuplungom, sõt a kuplungkart be sem lehetett húzni!

Szilárd Mz
Szeva Szilárd!

Sajnos már gyárit nem lehet kapni, jó minõségû utángyártott meg nagyon ritka.
Ezt a problémát én úgy oldottam meg hogy egy új lamella helyett használt de kevésbé kopottal helyettesítettem.
Igy már sikerûlt behúzni a kuplung kart.
Elsõ néhány kilóméteren nyitott állapotban kicsit fogott a kuplung,megállásnál volt kicsit kellemetlen, bekopot már jól müküdik.

Üdv: Peti

Avatar
Szilárd Mz
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
Tartózkodási hely: Jánkmajtis

Hozzászólás Szerző: Szilárd Mz » 2008.11.07. 22:17

Amit a boltban vesztek ETZ 250 es kuplunglamella túl vastag tapasztalataim szerint.

3+- 0,1 mm az uj lamella a szerelési könyv szerint. Ez a tajvani szar meg 0,3 mm-rel vastagabb mint kéne.
Elõször mikor beletettem nem emelt ki se a kuplungom, sõt a kuplungkart be sem lehetett húzni!

Szilárd Mz

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég