Nem te írtál rosszat...csikin írta:Srécok ezt nem értem Én írtam valami rosszat?kiszsebi írta: Igen, olvasni kell
Csak a sportdob várható fényképe miatt írtam.
Nem te írtál rosszat...csikin írta:Srécok ezt nem értem Én írtam valami rosszat?kiszsebi írta: Igen, olvasni kell
Srécok ezt nem értem Én írtam valami rosszat?kiszsebi írta:Igen, olvasni kellStravkó írta: Rezeg a léc!!!
Igen, olvasni kellStravkó írta: Rezeg a léc!!!
Rezeg a léc!!!csikin írta:Tennél fel képet arról a sportdobról?arovado írta:szerintem ha jó gyorsulás stb-t szeretnél akkor tehetnél rá sport dobot... azok egész jók szoktak lenni...lehet hogy megérni azt a 10e ft ot.
Tennél fel képet arról a sportdobról?arovado írta:szerintem ha jó gyorsulás stb-t szeretnél akkor tehetnél rá sport dobot... azok egész jók szoktak lenni...lehet hogy megérni azt a 10e ft ot.
waresz írta:márc 7. pestszentlőrinci piac. old motors börze. minden esélyed meg van arra, hogy akár több gyári példányt is találsz.Laczkó írta:Szevasztok! Mivel le akarom cserélni ezt a rövid kipuffot, az etz-men segítségeteket kérném esetleg valakinek elfekvőben egy eladó gyári kipuffja, megköszönném a ssegítséget mert hiába keresek mindenféle netes oldalon vagy bontott motorokon nem találok gyári kipuffot. De ha nincsen, akkor utángyártott lesz a vége... kösz Üdv!
márc 7. pestszentlőrinci piac. old motors börze. minden esélyed meg van arra, hogy akár több gyári példányt is találsz.Laczkó írta:Szevasztok! Mivel le akarom cserélni ezt a rövid kipuffot, az etz-men segítségeteket kérném esetleg valakinek elfekvőben egy eladó gyári kipuffja, megköszönném a ssegítséget mert hiába keresek mindenféle netes oldalon vagy bontott motorokon nem találok gyári kipuffot. De ha nincsen, akkor utángyártott lesz a vége... kösz Üdv!
Igen, ez természetes. Viszont várom a viharos szeles, esős időt.Dénes írta:Azért kertesházas övezetben is illik rákérdezni, hogy nem tereget-e éppen a szomszéd, vagy nincs-e kertibuli.
Én amikor simsonét égettem előtte kiráztam ami kijött, aztán átmostam benzinnel (jó sokáig ráztam), aztán porszívó és disznópörzsölő segítségével ment az égetés. Bár durva füstje volt, nem tartott sokáig.
Még jó, hogy itt vagy nekünk, megosztod velünk a tapasztalataidat.waresz írta:na, mert akkor mi van ha füstöl? ki nem sz@rja le??? én pl tojok rá. amúgy ha beáztatjátok, se lessz kevesebb füstje, sőt, még jobban kormol az égés. arra jó az áztatás, hogy akkor biztosabb a végeredmény. pl egy 5 éve száradó használaton kívül kipuff marha nehezen "kap lángra"
csdani is írta, hogy meg kell várni, még kiszárad. Jómagam is a beáztatós módszerhez teszem le a voksom. Talán így kevesebb füst jön ki...waresz írta:lehet próbálkozni, csak ilyen esetben nagyobb esély van arra, hogy leégeti a haját, vagy még csúnyább baja is lehet. a koksz már magába is olyan tisztességeset tud durranni, hogy az már magában meglepő.. ezt benzinnel turbózni túlzás.
lehet próbálkozni, csak ilyen esetben nagyobb esély van arra, hogy leégeti a haját, vagy még csúnyább baja is lehet. a koksz már magába is olyan tisztességeset tud durranni, hogy az már magában meglepő.. ezt benzinnel turbózni túlzás.csdani írta:De ha kimossátok benyával, akkor nem kell tartani a szomszédoktól, alig lesz füstje.
Fél-0,7 l anyagból megvan, meg nem is tart addig az égetés. Nekem mindegyik kipum megvolt max 5 percből
A 40 perc az gáz, de akkor megvárom, még frankó szeles lesz az időwaresz írta: ne aggódj, mire kiér a szerv, már nem találnak semmit se amúgy tényleg változó.. 15-40perc. az utóbbi a kedvencem, mert akkor hatalmas javulást mutat a végeredmény. kezdd a vége felöl az égetést, és fúvasd(ahogy a cikkemben van) de úgy hogy a könyököt is beledugod az elejébe.. így lehet gázt és fáradtságot spórolni. ha megvagy, egy vas pálcával kapard végig a könyök belsejét, meg a dob elejének belső falát, ekor kipotyog a maradék koksz is könnyen.
króm?:D drága dolog az....sanyez írta:És akkor honnan tudom meg hogy az enyém gyári e vagy után gyártott? Van vmi. árulkodó jel? Mert ha gyári akkor csak kiégetném csiszi-miszi és króm.
ne aggódj, mire kiér a szerv, már nem találnak semmit se amúgy tényleg változó.. 15-40perc. az utóbbi a kedvencem, mert akkor hatalmas javulást mutat a végeredmény. kezdd a vége felöl az égetést, és fúvasd(ahogy a cikkemben van) de úgy hogy a könyököt is beledugod az elejébe.. így lehet gázt és fáradtságot spórolni. ha megvagy, egy vas pálcával kapard végig a könyök belsejét, meg a dob elejének belső falát, ekor kipotyog a maradék koksz is könnyen.kiszsebi írta:Igen, olvastam is mindet, de kicsit aggódom. Remélem, nem gondolják, hogy az önkormányzatnál elment valakinek az esze és most rendelnek szúnyogírtásthorhaus írta:Szerintem attól függ menyi benne a korom. Nekem kb fél óra volt. Nem füstölt jobban mint fűtési szezonban a szomszéd kéménye. Volt már róla itt néhány szakszerű írás.
sanyez írta:És akkor honnan tudom meg hogy az enyém gyári e vagy után gyártott? Van vmi. árulkodó jel? Mert ha gyári akkor csak kiégetném csiszi-miszi és króm.
Nagy a valószinűségeLaczkó írta:És akkor azzal, hogy ennek kivágták a közepét, csökken a motorteljesítmény sajna mi? Üdv!waresz írta:ja, ez a számozott fajta utángyártott.. ez a simsonosoknál sláger, még ma is, mindegyik azt hiszi, ez a fasza.kivágták belőle a hasát, mert ott nincs amúgy semmi se. szerintem hülyén is néz ki olyan kis csutka. nem zajos? megvan egyáltalán a tompító része? gyári dobot börzén lehet turizni, elég jó eséllyel. legközelebb márc7. pestszentlőrinc.
ha bejön ez a rövid forma, akkor lehet gyári 251est keresni, az tuti jól fogja vinni a motort. utángyártott is viszi a motort, de alul gyengébb, és forogni se szeret igazán. tiszta gyári meglepő tud lenni. amellett, hogy csöndes.
És akkor azzal, hogy ennek kivágták a közepét, csökken a motorteljesítmény sajna mi? Üdv!waresz írta:ja, ez a számozott fajta utángyártott.. ez a simsonosoknál sláger, még ma is, mindegyik azt hiszi, ez a fasza.kivágták belőle a hasát, mert ott nincs amúgy semmi se. szerintem hülyén is néz ki olyan kis csutka. nem zajos? megvan egyáltalán a tompító része? gyári dobot börzén lehet turizni, elég jó eséllyel. legközelebb márc7. pestszentlőrinc.
ha bejön ez a rövid forma, akkor lehet gyári 251est keresni, az tuti jól fogja vinni a motort. utángyártott is viszi a motort, de alul gyengébb, és forogni se szeret igazán. tiszta gyári meglepő tud lenni. amellett, hogy csöndes.
Igen, olvastam is mindet, de kicsit aggódom. Remélem, nem gondolják, hogy az önkormányzatnál elment valakinek az esze és most rendelnek szúnyogírtásthorhaus írta:Szerintem attól függ menyi benne a korom. Nekem kb fél óra volt. Nem füstölt jobban mint fűtési szezonban a szomszéd kéménye. Volt már róla itt néhány szakszerű írás.
hopp-... a végébe ha belenézel, akkor a gyáriba szinte bele se látsz. amúgy valóban mindkettőnél egy gát van. ebbe a lemezbe a gyári esetében 3 cső, vagy zárt szelvény torkollik, ellenben az utángyártott szarral, ahol két cső hagoltalanúl végződik.sanyez írta:Sziasztok. Mi a véleményetek az után gyártott kipufogókról? Vannak olyan jók mint a gyáriak? Más: ha a kipu. hátsó részéből belenézek a kipifogóba akkor végig kellene látnom rajta, mert nekem rögtön a tompító végétől pár centire van egy lemez benne!?
Nem zajos, hát ez ennyi részből áll csak Jah értem csak az a gáz h Sárvári vok Üdv!waresz írta:ja, ez a számozott fajta utángyártott.. ez a simsonosoknál sláger, még ma is, mindegyik azt hiszi, ez a fasza.kivágták belőle a hasát, mert ott nincs amúgy semmi se. szerintem hülyén is néz ki olyan kis csutka. nem zajos? megvan egyáltalán a tompító része? gyári dobot börzén lehet turizni, elég jó eséllyel. legközelebb márc7. pestszentlőrinc.
ha bejön ez a rövid forma, akkor lehet gyári 251est keresni, az tuti jól fogja vinni a motort. utángyártott is viszi a motort, de alul gyengébb, és forogni se szeret igazán. tiszta gyári meglepő tud lenni. amellett, hogy csöndes.
Gyári lenne a tuti,de az utángyártott is megfelelőLaczkó írta:Segítséget kérek akkor ezt a kiput mindenképp le akarom cserélni, akkor mi a vélemény, milyet vegyek? Segítsetek, ha tudtok, köszönöm. Üdv!
Holnap kihozom itt világosba csinálok pár képet aztán meglátjuk miez Kösz! Üdv: Laczkócsikin írta:Krómos a hegesztés? De csak egy varrat van rajta nem?
Érdekes.... nem tudnál közeli képeket csinálni varratról is meg a végéről is?
Üdv.: Csikin
Komoly? Pedig még a hegesztés is krómos Egyszerüen nem értem milyen kipu lehetcsikin írta:Na ilyet se láttam még
Ki van vágva a közepe
Rendes hosszú 250-es kipuff volt szerintem egykor
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég