Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
muszashi
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2008.04.04. 13:30

ezt 250 karbi gond -asszem-

Hozzászólás Szerző: muszashi » 2008.04.04. 13:41

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-es ETZ-t Szegeden. Elõtte még nem volt ilyen mocim. Hazafelé 2 személlyel elég gyengén muzsikált, olyan 100-90 körül volt a vége. (az is 4.-ben) Aztán egy kútnál megállva elég nehezen akart indulni, végül tolásra sikerült, de egyre furibb lett, Pesten pirosoknál fulladni akart, végül az illatos útnál végleg beszart, néha beindult kicsit felpörgött, majd leállt, aztán az sem. A vége tréler lett. Másnap persze beindult. De közben a féket is szétkaptam, mert kormányig lehetett húzni, és akkor sem volt túl bika.
Szóval gondoltam cserélek megszakítót, állítok gyújtást. (ja igen sosem szereltem még MZ-t). Azt hiszem ez jól sikerült, mert utána próbáltam és beindult, ment kb rendesen, persze csak álló helyzetben, hiszen fék nem volt. (az még most sincs, azzal is szívok épp) Ezután gondoltam a karbit is átnézem, ebben sok megölt fejû fúvókát láttam, meg a tömítésnél szivárgott is a suber tû picit görbe volt a rovátkáknál, ráadásul a lemezkék is rá voltak forrasztva. Gondoltam veszek fúvóka szettet, új tût+lemezkéket, minden kicserélek benne és megnézzük utána hogy megy, hátha életre kél. Na ez után jött a furcsaság, mert miután összeraktam a karbit ...
....és valami katasztrófa! A fordulatszám ugrál, néha 8000 (mondjuk ez picit javult, miután teljesen kitekertem az alapjáratot, amint van alapjárat sokkal rosszabb a helyzet), aztán ha magas fordulaton életben tudom tartani egy ideig, akkor is van, hogy visszaesik szinte leáll hirtelen, aztán az utolsó pillanatban visszajön az életbe, aztán végül mégiscsak leáll, és kb 5000 alatt azonnal leáll.
Erre szétszedtem, átnéztem megint, akkor egy ideig jónak tûnt, próbáltam kicsit betekerni az alapjáratot, erre megint rossz lett, visszatekertem már rossz maradt, kb most pár másodpercre indul be.
Nincs valami 5letetek mit kéne megnéznem?

Elõre is köszönöm!

Üdv: M.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2337
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.27. 17:44

ghostrider írta:
Gexxx írta: Ha azt lecseréled, akkor nem lesz töltésed! Ugyanis az a dögnehéz valami ahhoz kell!!!
:D
:twisted: :twisted: :lol: :lol: :twisted: ott a pont :lol:

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.03.27. 17:36

Gexxx írta:
conus írta:Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre :)
Ha azt lecseréled, akkor nem lesz töltésed! Ugyanis az a dögnehéz valami ahhoz kell!!!
:D

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2831
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.27. 01:05

conus írta:Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre :)
Ha azt lecseréled, akkor nem lesz töltésed! Ugyanis az a dögnehéz valami ahhoz kell!!!

Avatar
renestam
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2008.03.25. 20:39

Hozzászólás Szerző: renestam » 2008.03.26. 23:36

Persze megpróbálok képet felrakni holnap úgy is szétszedem azt megnézem a szimeringet! Azért kössz

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.26. 20:32

Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre :)

Avatar
renestam
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2008.03.25. 20:39

Hozzászólás Szerző: renestam » 2008.03.26. 19:40

Csõ kösz a segítségetT De az a helyzet hogy azért nem gondolkodtam gyújtásban mert át van alakítva jeladósra! Úgy van hogy a lendkerék helyén van 1forgótárcsa amin mágneses részek vannak mint a fûnyírókon szokott lenni!! És csak akkor durranik ha sokáig húzok neki teligázt miközben a motor ügye fullad!! És ha adok neki szivatót vagy nem nyél gázon pörgetem akkor teljesen kipörög! Arra gondoltam hogy nem lehet hogy a gyûjtás oldali szimeringnél szívhat falsot? a karbit tökre betömítettem másra nem tok gondolni!! Köszi

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.25. 21:09

renestam írta:Sziasztok lenne 1kis gondom egy etz150-essel örülnék ha tudnátok segíteni!!
Szóval a problémám: h teljes gázt húzok menet közben vagy üresben a motor kipörög aztán szépen visszafullad a kipufogóból 1szem füst nem jön de néha durran 1 nagyot ha sokáig húzom neki, gondolom falsot szívhat v.honnan de nem tom honnan a karbi rendesen fel van fogatva méd tömítõpasztával is benyomtam a légszûrõ is jól tömített sz.tem! Mi lehet a baj? elõre is köszi
Egyértelmûen gyújtás práblöm. Namármost remélhetõleg nincs olyan nagy baj, azt csináld meg hogy leveszed a gyújtásoldali deknit, megfogod a fõtengely végét és elkedzed föl-le húzogatni erõsen. Ha kottyan akkor nagy a baj, szét kell húznod a blokkot, én hõlégfúvóval(kb 2eFt a Tacskóban és a célnak megfelel) szoktam forrósítani a csapágyfészkeket(fõtengely végi, kislánckerék alatti) széthúzás elõtt, hogy a lehetõ legkíméletesebb legyen ez a mûvelet. Bár ha nagyon odavert a fõtengelyed a csapágyaknak, könnyen lehet h csapágyragasztót kell használnod majd... Én most ugyanebben a cipõben járok, csak nekem annyira visszadurrogott a kipuff, hogy a váltóból az olajbetöltõ nyíláson lõtte kifele az olajat :( Na de ne szaladjunk ennyire elõre, elõször is rángasd meg jól a fõtengely végét, és ha nem kottyan érezhetõen akkor csak gyújtás probléma, megszakítóval, kondenzátor cserével orvosolható. Van a kezdõolalon a letöltésekben etz 125/150 szerelési kézikönyv magyar nyelvû, azt feltétlenül szedd le! :twisted:

Avatar
renestam
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2008.03.25. 20:39

Hozzászólás Szerző: renestam » 2008.03.25. 20:46

Sziasztok lenne 1kis gondom egy etz150-essel örülnék ha tudnátok segíteni!!
Szóval a problémám: h teljes gázt húzok menet közben vagy üresben a motor kipörög aztán szépen visszafullad a kipufogóból 1szem füst nem jön de néha durran 1 nagyot ha sokáig húzom neki, gondolom falsot szívhat v.honnan de nem tom honnan a karbi rendesen fel van fogatva méd tömítõpasztával is benyomtam a légszûrõ is jól tömített sz.tem! Mi lehet a baj? elõre is köszi

Avatar
tothszilard
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: Zala

Mikuni

Hozzászólás Szerző: tothszilard » 2008.03.23. 11:20


Avatar
tothszilard
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: Zala

Dellorto

Hozzászólás Szerző: tothszilard » 2008.03.23. 11:15

Nemrég láttam itt egy 24es dellorto-t.
megtaláltam ezt eggyel olcsóbban, ha ez a bruttó ára.

http://www.grobmotorik.org/grob_int-1976176.htm

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.03.11. 22:39

Valaki itt ismeri/használ Bing 84-es karbit?
Jah és az külön olajzású-e vagy csak sima???, és dob-e valamit az erején?

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.03.11. 19:44

A lényeg megy a motor igaz kicsit gyengébb mind az átlag majd bejárodik"de igy is fényévekre jóbb mind volt,igaz a srácnak kb 5 ropiba került az egész de megérte.A hiányzó darab is megkerült valoszinüleg a kipuf könyököt dugitota el volt benne valami fémes olvadmány"és egész jól leszükitete a kereszmetszetet,elég volt kikaparni ugy rásült.Ja és végre van alapjárat!A szimmering csere szerintem nem nagy eset de azért némi szerszám és szakértelem nem árt,ja és egy tiszta száraz garázs.Én lebontotam a teljes kuplungot és az egész gyujtást és igy sem volt könyû kipiszkálni a régi szimmeringeket ráadásul a gyujtás alati be is volt ragasztva valami pasztával(még a csapágy is olyan volt).

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.03.11. 18:44

Lehet hogy még az elõsûrítés is nõtt a letört darabtól... :smt017 ... :smt048

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.11. 10:02

Ha nincs bemaródás a henger falán,akkor nem feltétlenül szükséges sztem fúrni.
A leszakadt darabkára:Nem tudom,mindenki emlékszik-e Szacseszra,az egri srácra,aki Grafurral jött két éve a Sástó túrára azzal a csilivili kék 251-gyel,amit Kékesre felfelémenet az elsõ kanyarban el is hajított :o
Na szóval Õ mondta,h "nem baj az,ha bemegy valami a hengerbe,a kétütemû úgyis kiégeti" :lol:
Csak az a baj,h szerintem Õ ezt komolyan gondolta...

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei » 2008.03.11. 04:04

kupi írta:Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.
ilyen semmi munka ez a szimeringcsere? kell hozzá valami célszerszám? csak a generátor forgórészt meg a kuplungot hajtó lánckereket kell levenni?

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.03.10. 23:22

Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.03.10. 18:46

Mikor megvettem a vasam, én is hülyét kaptam az üzemanyagrendszertõl...
...de közben vérbeli és örökös MZ-s lettem a sok szerelgetés hatására :D

Azután Bambi megsúgta a tutit, és ahelyett hogy mérgelõdtem volna (ugyanis a trafó volt a hunyó) megörültem hogy jó lett a gép és hajtottam amíg a benya engedte... :twisted:

És most...boldogságom határtalan :smt038

Üdv. Ghost

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.10. 10:10

Én mindíg úgy tanultam meg,melyik része hogy mûködik a gépnek,h szereltem,szóval nem veszíthetsz a dologgal,ha nem ott van a baj :D

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.03.09. 19:44

Ismerös csak nálunk a téli pihenés alatt mehetett tönkre,novemberbe még ment mind álat"a tavaszi ébredéskor pedig csak az árnyéka!A barátom szerint tavaj valamikor nyárelején lett cserélve a szimmering( akkor nem indult csak tolásra)és utána jó is volt,szerintem gagyi a beépitett alkatrész álitolag zöld ketajkas"hazai 240Ft volt (de lehet az is aki beletete valamit elhibázott).Ez szerintem elmond mindent kár,hogy nem elöbb tudtam meg ezeket a tényeket.Mindegy holnap szétkapom és majd kiderül,de ha nem ez a baj én tuti hülyét kapok.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.09. 12:08

Akkor könnyen lehet fõtengelyszimmering.Nekem nem volt hirtelen érezhetõ,amikor elõször észleltem az erõhiányt,utána még vagy 40 kilómétert mentem vele úgy,h csak vissza kellett kapcsolni idõnként 5-bõl,aztán szép lassan fogyott el az erõ a többi fokozatban is.

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.03.08. 23:05

Kösz Tigris" a karbin már tul vagyunk már ki is cseréltük de csak roszabb lett,de amugy tényleg gyenge alig birja az ötödiket holott tavaj szinte repült"nincs mese gyujtás le.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.08. 22:32

Szerintem elsõ nekifutásra vegyétek ki a karbit,takarítsátok jól át,ellenõrizzétek,h a szivatótönknél megvan-e a tömítés(ez lehet esetleg) és hogy milyen állapotban va a gáztuskó,úszó,shubertû.Ha ezek rendben vannak,karbiállítás (levegõcsavar másfélre ki,alapjárat ízlés szerint),ha utána még mindíg nem jó,akkor máshol van a gond.A fõtengelyszimmering probléma egyébként úgy kezd jelentkezni,h egyre kevesebb erõ van a gépben,elõször csak ötödikben,aztán kisebb fokozatokban is.

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.03.08. 18:29

Szevasztok van egy gondom,a barátom 125 ös ETZ jén nem tudunk karbit álitani (a levegö csavar mozgatására érzéketlen,alacsony leál de nem pörög fel)alapjárat nagyon bizonytalan és az alsó fordulatszám tartományba nagyon gyenge a gép de viszont könyen indul.Egyébként jó a kompreszió és a motor és a gyujtás is tuti,mi lehet ez?Én már a fötengely szimeringre gyanakszom a gyujtás alatt,de lehet karbi is ha valaki tud tanácsot adni megköszönöm.

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.07. 10:58

minoor írta:és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??
bing-nek is van karbija 150-es etz-re. 25 ropi körül van. meglátom hogy alakul az életem a szezon végére aztán lehet h veszek 1et :roll:

opi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2008.01.04. 14:14
Tartózkodási hely: Hidvégardó

Hozzászólás Szerző: opi » 2008.03.06. 09:52

hali én ugyan nem etz-vel nyomom de a kis ts en is etz karbicsek van belõve precízen nekem 3,5 evett meg de ezt terepen dombon fel dombon le de sajna most nem eszik egy dekát se mert SZÉTVAN SZEDVE :evil: :twisted:

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.06. 09:48

Ha jól be van lõve a gyári karbi,akkor nem tudom,sokat javíthat-e...
Nekem jól is megy a gép és 4nél nemigen fogyaszt többet,gyári 22n2

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.03.05. 23:56

minoor írta:és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??
ezt már neked kell eldöntened,hogy éri e

Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor » 2008.03.05. 23:55

és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.03.05. 23:40

minoor írta:sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.
Jó a delorto

Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor » 2008.03.05. 23:35

sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.03.05. 21:40

pont erre gondoltam :) kösz mégegyszer! majd vki irkálja már le hogy milyet lehet felpakolászni plö Mikuki vagy Kejhinbõl....elõre is kösz....

Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR » 2008.03.04. 22:02

Balázs írta:Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok :twisted:

Mégegyszer kösssszzzönöm!
Ha nem is tudsz hibátlant venni alkatrészellátottság az van ezekhez a japán karbikhoz is, komoly gondod nem lehet vele!

Minden jót!

ThUnDeR

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.03.04. 20:31

Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok :twisted:

Mégegyszer kösssszzzönöm!

Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR » 2008.03.04. 19:23

bambi írta:
z25z írta: Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.
Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.
Bambi fantasztikus a humorod, de ezt most elnézem neked :)

Nem arról van szó hogy versenymotor vagy nem, hanem arról hogy nem csak a bing létezik amit fel lehet tenni ETZ-re, ráadásul sokkal olcsóbban kapsz nagyobb "tudású" karbit. Én csak azért írtam hogy tiszta legyen a kép, más is létezik, és persze hogy nem újonnan veszed, de attól az még lehet ugyan olyan jó vagy jobb is.

Nahh remélem elég egyértelmû vótam ;)

ThUnDeR

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.03.04. 12:34

Mesteeer!

Nálad hozzá lehet jutni a BING-hez?
Nem akarok nagyon kapkodni vele mondjuk mert még majdnem 2 hónap amíg hazaérek...
De azért érdekelne az ára, ha igen....

Amúgy meg googliztam a bing-et, és sajna csak egy helyen találtam bizonyos "huber"-nál ott is csak érdeklõdésre mondanak árat....
Meg germániában 20-25 000 forintnak megfelelõ euró ért.

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.03.03. 23:55

z25z írta:
ThUnDeR írta: Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte :P :)

Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..

Lehet fikázni ... :)

ThUnDeR
Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.
Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2337
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.03. 22:50

ThUnDeR írta:
z25z írta:annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....
Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte :P :)

Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..

Lehet fikázni ... :)

ThUnDeR
Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.

Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR » 2008.03.03. 22:01

z25z írta:annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....
Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte :P :)

Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..

Lehet fikázni ... :)

ThUnDeR

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2337
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.03. 21:48

annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.03.03. 21:27

Hát majd most nyáron kiderül mennyit használom a tragacsot, ha feltolom 2000 fölé akkor beinvesztálok egyre mindenképpen. Ha tényleg ennyire bitangos....de 15tõl nem szánok rá többet 8) :twisted:

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.03.03. 01:18

z25z!

Amit így felvázoltál atól úgy leesett az állam hogy úgy kellett felkaparni !!!!
Ez halál komoly??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Én rohadt sokat játszottam az én karbimmal mire úgy be tudtam állítani hogy menjen is meg ne is egyen sokkal többet mint 6 lityi!
Tavaly csak az egyik túrám volt 1100km és amígy a haver 1X tankolt a KTM-be addig nekem 3X kellett(jó annak sokkal nagyobb a tankja).
Meg tudomásom szerint otthon megint 300 felett van literje!!!

Ha ez tényleg így van akkor már most nekikezdek felhajtani egy ilyen "csodát" !!!
:P :P :P :P :P :P :P
Azért ThUnDeR praktikáira is kiváncsi lennék!!!

:D :twisted: :twisted:

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2337
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.02. 20:28

motormanner írta:
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no

Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!

Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Na szoval. Tenyleg jobb. Egy ev alatt behozza az arat, mar ha sokat motorozol. Nekem a regi karbiban volt kb 70 000 km. 4600-5200 kozott nem is dolgozott szepen. Szepen porlaszt, egyenletesen huz es nekem a fogyasztasom latvanyosan csokkent vele. eddig stabilan 6,5 lityit kert a gep szazon. 2 szemely turadobozok, felszereles, Mecsek I-en bekapta a 7-et is. A binggel nem sikerult 5 fele menni. Jelzeserteku, hogy a fofuvoka 118-as benne gyarilag es ugyanazt tudja, mint a 30N x-x szeria a 135 os fuvokaval. Amugy most hogy 300 as a gep kicsit lett dorzsarazva rajta eddig mentem 300 km-t es meg nem urult ki a tank.
Beszerzesi forrasrol talan bambi mester tudna infot.
Nekem megerte....aki nem motorozik csak evi 1-2000 km-t annak meggondolando.

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.03.02. 18:27

Na az érdekel, már csak elméleti szinten is meg mibe van. Gondolkoztam milyet lehetne rátenni esetleg de az új gépekkel nem vagyok tisztában ergo nem értek hozzá :( Mert sokan istenítik a Binget (mondjuk nívós márka), meg nem tudom még miket buherálnak Mz-re.

Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR » 2008.03.02. 18:07

Balázs írta:Motormanner: lehet kapni Bing karbit Mz-re, valami 30 ezer körül van és azt mondják húdehajde nagyon jó. Hát akinek van rá kerete vegyen rá.
Fele annyiból is vehetsz sokkal jobb karbit mint a Bing ;) Nem kamu, tapasztalat :D Hisz itt van az asztalomon :)

ThUnDeR

Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor » 2008.03.01. 23:17

Én a GTX3-at használom, benzinbe a Husqvarna olaját a szintetikust.

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 755
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.03.01. 21:51

Sziasztok lenne egy kérdésem:minap kaptam egy flakon Valvoline Motorcycle Oil 2T és kiváncsi vagyok ismeri e valaki,van e tapasztalat akitöl kaptam az mondja ez isteni cumó"igaz õ valami japcsi krosz gépbe használja.Sajnos a leirásbol nem derült az se ki,hogy asványi vagy szintetikus és ezért nem merem csak igy beleteni mert most ásványi van benne. Egyébként elég drága álitolag,ha valaki tud segiteni azt köszönöm nagyon.

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.03.01. 21:14

Motormanner: lehet kapni Bing karbit Mz-re, valami 30 ezer körül van és azt mondják húdehajde nagyon jó. Hát akinek van rá kerete vegyen rá.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2337
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.01. 19:20

olvastam , leirom majd csak most be vagyok rugva :twisted:

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.03.01. 16:52

z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no

Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!

Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég