Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell » 2015.03.08. 09:23

Én meg csak szimplán nem hiszem el ezeket az adatokat! :twisted: :D

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.03.07. 22:40

pnlaci írta:Hali!
Az én gépem hengerfeje megvan egy kicsit tuningolva és bizton állíthatom,hogy jobb lett a gép.
3-3,5 L közötti az étvágya.
Az emelkedőket is jobban veszi.(Kerepes-Gödöllő közt 30 as út.)Szép kis emelkedő! 100-110.de alapba is min.90.
Nekem bevált. :D
Ja és gondolom hétpecsétes titok hogy mégis mit jelent pontosan a tuningolás a hengerfejen.

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.03.07. 21:07

hell írta:A te motorod nem eszi hanem termeli az üzemenyagot. Mennyiért adod el nekem??? Ami ilyen keveset eszik és ilyen jól megy nem sok van a földön... :twisted: :D
Nem eladó!!! :mrgreen:
Mikor megvettem nagyon gáz volt! ](*,) Lámpáknál le állt,gyertya,kondi,gyújtótrafó 3szor,karbi állandóan.3 hónap telt
bele mire nagyjából jól muzsikált.Aztán jött a tél,szétkaptam és gatyába ráztam. :D
Azért még van mit játszani rajta. :idea:

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell » 2015.03.07. 13:59

A te motorod nem eszi hanem termeli az üzemenyagot. Mennyiért adod el nekem??? Ami ilyen keveset eszik és ilyen jól megy nem sok van a földön... :twisted: :D

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.03.07. 10:05

Hali!
Az én gépem hengerfeje megvan egy kicsit tuningolva és bizton állíthatom,hogy jobb lett a gép.
3-3,5 L közötti az étvágya.
Az emelkedőket is jobban veszi.(Kerepes-Gödöllő közt 30 as út.)Szép kis emelkedő! 100-110.de alapba is min.90.
Nekem bevált. :D

Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dreamer » 2015.03.06. 18:24

Bambi!

Igaz ez félig-meddig tuning kérdés is.

A Simsonoknál sok hozzáértő megegyezett abban, hogy a gyári hengerfej a régi benzinekhez volt tervezve. A mai üzemanyagoknak némileg változtak a paramétereik. Az volt a javaslat (Simsonnál), hogy a hengerfej módosításával csökkenthető a melegedés, javult vagy legalábbis gyári értékre hozható a teljesítmény.

ETZ-k esetében mi a helyzet? Volt már rá kísérlet, hogy a hengerfej módosításával, lehet pl. csökkenteni a fogyasztást, javítani a hatásfokon, teljesítményen?

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 978
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2015.03.06. 11:08

Cerebellumm írta: (...)
Tényleg, pedig néztem ezt a boltot is. :) És vajon a kétsoros, vagy az egysoros a megbizhatóbb?
Nem véletlenül fejlesztették tovább, de az ES-ek sem arról híresek hogy elpattogna bennük az egysoros lánc. A szemenkénti igénybevétele (így kopása) mindenképpen kisebb a duplasorosnak.
Ha a lánckerekeid rendben vannak, akkor sztem nem érdemes átalakítani, illetve nem tudom, a főtengely kúpja azonos-e a két változatnál.

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.03.06. 08:44

Én látok :)[/quote]
Mint egy AVATAR. :mrgreen:[/quote]


Tényleg, pedig néztem ezt a boltot is. :) És vajon a kétsoros, vagy az egysoros a megbizhatóbb?

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.03.05. 11:49

aronpfabian írta:
Cerebellumm írta:Sziasztok!

Trophy 125 blokknál az egysoros lánc, vagy a kétsoros lánc a megbizhatóbb? Mondjuk a régi egysoros láncot nem is látom a netes boltokban. Köszi.
Én látok :)
Mint egy AVATAR. :mrgreen:

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 978
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2015.03.05. 10:41

Cerebellumm írta:Sziasztok!

Trophy 125 blokknál az egysoros lánc, vagy a kétsoros lánc a megbizhatóbb? Mondjuk a régi egysoros láncot nem is látom a netes boltokban. Köszi.
Én látok :)

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.03.05. 08:34

Sziasztok!

Trophy 125 blokknál az egysoros lánc, vagy a kétsoros lánc a megbizhatóbb? Mondjuk a régi egysoros láncot nem is látom a netes boltokban. Köszi.

MZESFeri
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2015.02.25. 22:36
MZ-d típusa: MZ ES 175

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MZESFeri » 2015.02.25. 22:44

Troster írta:Kép
Érdeklődnék, hogy az 5-ös számú visszahúzó rugó füleit pontosan hová kell beakasztani? Széthúztam a trophy blokkot, de sajnos a a kapcsolókilincsmű szétugrott, gondolom akkor ennek is előfeszítést kell adni összerakáskor?
Összerakáskor a 10-es számú fogasívhez kapcsolódó fogaskerék a fogasív közepén heyezkedjen el, vagy az ív valamelyik szélén?Bárhogy össze lehet forgatni, csak lehet a fogasív túlfordítása miatt nem lehet majd minden sebességet kapcsolni..?
Válaszaitokat előre is köszönöm...
Sanjnos en is igy jartam......valaki tudna segiteni,van egy MZ ES 175-m,felujitas alatt es a valtot nem tudom osszeszerelni....

Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dreamer » 2015.02.19. 19:39

sunbim írta:
Cerebellumm írta:Sziasztok!

TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
Én felmelegíteném a blokkfelet rezsóval/hőlégfúvóval 100-110-fokra és kenyérbéllel kiütném.

A csapágy közepébe, ahova a tengely menne, teletömni kenyér béllel, jó tömören, és egy a tengely átmérőjétől pár tizeddel kisebb átmérőjű
kiütő tüskével beleütögetve (blokk felmelegítve) ki fog jönni.

Ha hidegen csinálod kirepedhet a csapágyház fenék!
A kenyérbeles trükk jó régi, de működik! Simsonnál is alkalmazva! :)

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi » 2015.02.18. 23:09

bci58 írta:Az eredeti kérdésemhez visszatérve, lesarkítva:
Megbízhatom a taiwani főtengelyben?

Továbbá, a kupplungagy tényleg ua. A TS-nek mint az ETZ-nek? (Mert az is fog kelleni)

Válaszokat előre is köszi!
jó a taiwani.Egyezik ts/1 agy az etz vel. 4 seb.kuplungot is fel lehet tenni csak kell a távtartó és a kinyomó csigás lap is.

bci58
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.02.17. 11:53
MZ-d típusa: TS 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bci58 » 2015.02.18. 20:14

Az eredeti kérdésemhez visszatérve, lesarkítva:
Megbízhatom a taiwani főtengelyben?

Továbbá, a kupplungagy tényleg ua. A TS-nek mint az ETZ-nek? (Mert az is fog kelleni)

Válaszokat előre is köszi!

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2620
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2015.02.17. 20:51

Ha barázdás,kopottak a kúpos felületek, a kúpon fellazul a kuplung és az éket is hamaroras szét fogja verni,nyírni.
Mert az éknek köszönhetően nem fogod észre venni hogy megforog és kis idő múlva szétveri, elnyírja.

A másik kérdés a megfelelő keménységű ék legyártatása, a fészek bemarása a piszok kemény főtengelybe, gépmunka költsége ... stb. ??

Szerintem.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2015.02.19. 08:02-kor.

bci58
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.02.17. 11:53
MZ-d típusa: TS 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bci58 » 2015.02.17. 15:38

Igen, azt nem írtam, hogy csúnyán leforgott.
Úgy értettem, találtam felújított gyári főtengelyt ami kicsit olcsóbb mint a taiwani, de nem az 5 ropi határozza meg melyiket vegyem.
Egyébként elgondolkodtat az is hogy az új főtengelybe egyből belemaratok egy ékpályát, ahogy Hlaci írta (bár ha kúp nem jó akkor mindegy, ha meg jó akkor nem kell... :-k ).

Avatar
Hlaci
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 589
Csatlakozott: 2009.07.09. 12:07
MZ-d típusa: MZ TS 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Hlaci » 2015.02.17. 13:48

Sziasztok. Nekem is volt ilyen problémám, ékpályát a főtengelybe és a kuplung agyba, ez a tuti megoldás. Nálam bejött. Bővebben pü. ben. Üdv Hlaci

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi » 2015.02.17. 12:58

bci58 írta:Sziasztok!

Úgy 10 éve lehullott a kuplung az én szeretett motoromról (TS250, 4 gang).
Most gondolkodom az újraélesztésén, de nem tudom, hogy:
- felújított német főtengely (új nem tudom hogy létezik-e még)?
- vagy új taiwani?
:-k

Válaszokat előre is köszi!
Ha nincs megforogva a kuplung vagy a csapágy akkor érdemes felújítani a gyárit.Amúgy az utángyártott is használható.

bci58
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.02.17. 11:53
MZ-d típusa: TS 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bci58 » 2015.02.17. 12:18

Sziasztok!

Úgy 10 éve lehullott a kuplung az én szeretett motoromról (TS250, 4 gang).
Most gondolkodom az újraélesztésén, de nem tudom, hogy:
- felújított német főtengely (új nem tudom hogy létezik-e még)?
- vagy új taiwani?
:-k

Válaszokat előre is köszi!

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.01.30. 17:02

MrDok írta:
Cerebellumm írta:Sziasztok!

TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
Acél dűbel? Megfelelő méretben.
Kép
Beledug, megfeszít, szerelőhíddal kihuzat............. ahogy a nagy könyvben írva vagyon: https://www.youtube.com/watch?v=e71KJeBD76Y
15.30-tól.

A dűbel jó megoldásnak látszik, folyamatban van a beszerzése. Köszi szépen.

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2304
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2015.01.29. 23:32

Cerebellumm írta:Sziasztok!

TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
Acél dűbel? Megfelelő méretben.
Kép
Beledug, megfeszít, szerelőhíddal kihuzat............. ahogy a nagy könyvben írva vagyon: https://www.youtube.com/watch?v=e71KJeBD76Y
15.30-tól.

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2620
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2015.01.29. 22:07

Cerebellumm írta:Sziasztok!

TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
Én felmelegíteném a blokkfelet rezsóval/hőlégfúvóval 100-110-fokra és kenyérbéllel kiütném.

A csapágy közepébe, ahova a tengely menne, teletömni kenyér béllel, jó tömören, és egy a tengely átmérőjétől pár tizeddel kisebb átmérőjű
kiütő tüskével beleütögetve (blokk felmelegítve) ki fog jönni.

Ha hidegen csinálod kirepedhet a csapágyház fenék!

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.01.29. 21:47

Sziasztok!

TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?

Sanya01
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
MZ-d típusa: Ts 250/1
Tartózkodási hely: Heves

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Sanya01 » 2015.01.19. 18:54

Szétszedtem, és kiderült hogy eltört a meghajtott résznél, ahol a tengely furatába megy bele.
Reggel beszerzek egy újat :(
Köszi a segítséget azért :)

Sanya01
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
MZ-d típusa: Ts 250/1
Tartózkodási hely: Heves

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Sanya01 » 2015.01.19. 12:27

zsakfos írta:
Sanya01 írta:

Sajnos a tengelyből akad ki valahogy, pedig rendesen belefekszik összerakáskor :/
Azt nézd meg megfelelő hosszúságú-e az a rész ami a tengelybe belemegy.
Valamikor régen jártam így én is,hogy letörött egy kis darab belőle és én meg nem tudtam eleve milyen hosszú volt és mivel a tengelybe ettől függetlenül szépen beleakadt,mégsem volt jó.
Szóval legalább olyan hosszúnak kell lennie mint a tengely átmérője kb.
Ja és összerakáskor ugye előfeszitetted?

Megnézem a hosszát :)
Am igen, előfeszítettem, mindent jól raktam össze, egy jó darabig hibátlanul tette a dolgát.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.01.19. 11:39

Sanya01 írta:

Sajnos a tengelyből akad ki valahogy, pedig rendesen belefekszik összerakáskor :/
Azt nézd meg megfelelő hosszúságú-e az a rész ami a tengelybe belemegy.
Valamikor régen jártam így én is,hogy letörött egy kis darab belőle és én meg nem tudtam eleve milyen hosszú volt és mivel a tengelybe ettől függetlenül szépen beleakadt,mégsem volt jó.
Szóval legalább olyan hosszúnak kell lennie mint a tengely átmérője kb.
Ja és összerakáskor ugye előfeszitetted?

Sanya01
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
MZ-d típusa: Ts 250/1
Tartózkodási hely: Heves

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Sanya01 » 2015.01.19. 11:23

bambi írta:
Sanya01 írta:Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/ :(
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm :)
A dekliből vagy a tengelyből akad ki?

Sajnos a tengelyből akad ki valahogy, pedig rendesen belefekszik összerakáskor :/

Avatar
Toronto
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2013.02.03. 17:00
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Toronto » 2015.01.19. 11:21

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.
Tavaly szezon előtt, a 250-es ETZ blokkját szétszedtem Hengerfúrás és csapágycserék miatt.
Összeraktam, és attól kezdve (Szétszedés előtt jó volt) egyesbe nagyon nehezen, sokadik próbálkozásra sikerült betenni. :( Volt amikor egyből elkapta, volt amikor nagyon sokat kellett "pedálozzak", s akkor elkapta. Többi sebességekkel nincs baj. Mintha akadt volna valamibe, nem akart lemenni a váltókar. Próbálgattam az ürest rögzítő rugót alátétezni, kivenni, betenni többet is. Próbáltam sokfajta olajat. Semmi nem segített. Most újra szétszedtem, de nem látok lényeges kopást a váltóvillákon sem, a fogaskerekek ferde "körmein sem". Ha bevette a sebességet nem dobta ki. Nem tudom mitől lehet. Amit még észrevettem, hogy a váltódob tengelye, állandóan nyomja kifele az üres-jelző gomba melletti kis tárcsát a helyéről (ezért olaj is folyt). A váltódob másik végén levő nagy tárcsa is meghajlott picit kifele. Nem vagyok biztos benne de lehet, hogy valahonnan innen jön a probléma oka, mert más tippem már nincs. Mennyi ennek a váltódobnak a megengedett tengelyirányú mozgása? Elkophat-e? Vagy a lánckerék felüli végén levő műanyag tárcsa? Jár oda valami alátét? Van valakinek már ebben tapasztalata?
Szívesen fogadok bármifajta tanácsot, ha szükség, akkor készítek és töltök fel képet bármelyik alkatrészről.

Köszi előre is a segítségeket! :D :)

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2015.01.19. 05:38

bambi írta:
Sanya01 írta:Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/ :(
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm :)
A dekliből vagy a tengelyből akad ki?
Nincs túl húzva ? Vagy valaki korábban levágott egy karikát .

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi » 2015.01.19. 00:50

Sanya01 írta:Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/ :(
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm :)
A dekliből vagy a tengelyből akad ki?

Sanya01
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
MZ-d típusa: Ts 250/1
Tartózkodási hely: Heves

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Sanya01 » 2015.01.18. 21:36

Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/ :(
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm :)

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2015.01.15. 20:26

allllli írta:Nincs valakinek Ts 250 blokkról robbantott ábra? Valami normális, amin látszanak a dolgok? Akárhogy rakom össze a váltót, nem működik. Vagy én nézek el folyamatosan valamit vagy nem kompatibilis alkatrészeket kaptam. 3 különböző léptetővilla volt hozzá, meg mintha a program (kukac) tengely nem lenne jó. Vagy a léptetővillák nem hozzávalók... :(
A kukactengely egyik fogának a sarka le van törve , ez a fogas iven látható vágással egybeesve rakandó össze :D

Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli » 2015.01.15. 20:01

Nincs valakinek Ts 250 blokkról robbantott ábra? Valami normális, amin látszanak a dolgok? Akárhogy rakom össze a váltót, nem működik. Vagy én nézek el folyamatosan valamit vagy nem kompatibilis alkatrészeket kaptam. 3 különböző léptetővilla volt hozzá, meg mintha a program (kukac) tengely nem lenne jó. Vagy a léptetővillák nem hozzávalók... :(

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2015.01.14. 20:24

Cerebellumm írta:Sziasztok!

Vettem a TS 250 blokkhoz Yoko hajtókart. Kérdésem: a hajtórúdszemnél (csapszeg) nincs furat a csapszeg kenéséhez. Ez normális, vagy csak "lefelejtették" róla? Köszi.
nincs szükség rá :D

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.01.14. 15:35

Sziasztok!

Vettem a TS 250 blokkhoz Yoko hajtókart. Kérdésem: a hajtórúdszemnél (csapszeg) nincs furat a csapszeg kenéséhez. Ez normális, vagy csak "lefelejtették" róla? Köszi.

Avatar
Márton
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2014.07.14. 22:19
MZ-d típusa: ETZ125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Márton » 2015.01.08. 20:57

allllli írta:
Márton írta:Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm! :)
Bele lehet tenni ez biztos, de hogy melyik lánc kell hozzá arról nincs tudomásom. Nézd meg azzal, amelyiked van és ha nem jó, akkor értelemszerűen a másik kell. :)
Jelenleg még nincs meg. Csak nem tudom, hogy megvegyem-e. Összefér-e az ETZ kuplungal és lánccal.

Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli » 2015.01.08. 19:32

Márton írta:Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm! :)
Bele lehet tenni ez biztos, de hogy melyik lánc kell hozzá arról nincs tudomásom. Nézd meg azzal, amelyiked van és ha nem jó, akkor értelemszerűen a másik kell. :)

Avatar
Márton
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2014.07.14. 22:19
MZ-d típusa: ETZ125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Márton » 2015.01.07. 21:23

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm! :)

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 932
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2015.01.03. 16:59

bambi írta:
pempelli írta:Srácok csináltam erősített blokktartót egy régit vissza egyenesítettem és mellé hegesztettem a másikat ahogy kell,de mégis ferdén áll a blokk ahogy beállítom a láncot,ez lehet attól hogy régi gumit szilentet tettem alá és a régi motortartó szílent perselyt?
Új blokktartó mellé kell rakni a régit,mert a cső ferdére van kopva a támalátét miatt.
Köszönöm mester! :)

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi » 2015.01.03. 14:43

pempelli írta:Srácok csináltam erősített blokktartót egy régit vissza egyenesítettem és mellé hegesztettem a másikat ahogy kell,de mégis ferdén áll a blokk ahogy beállítom a láncot,ez lehet attól hogy régi gumit szilentet tettem alá és a régi motortartó szílent perselyt?
Új blokktartó mellé kell rakni a régit,mert a cső ferdére van kopva a támalátét miatt.

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 932
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2015.01.03. 08:36

Srácok csináltam erősített blokktartót egy régit vissza egyenesítettem és mellé hegesztettem a másikat ahogy kell,de mégis ferdén áll a blokk ahogy beállítom a láncot,ez lehet attól hogy régi gumit szilentet tettem alá és a régi motortartó szílent perselyt?

janosf
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012.02.12. 20:42
MZ-d típusa: etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: janosf » 2015.01.02. 16:56

B.U.E.K. =;

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 978
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2015.01.02. 11:30

MZA gyártmányú váltó fogaskereket valaki próbált már ETZ 250-ben? Megéri?

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell » 2014.12.25. 15:08

Látom isztok ti rendesen! Reggelre kipihente magát... :twisted: :D

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 833
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2014.12.25. 14:47

Én is azt remélem, hogy sikerül és , hogy jól is fog kinézni! Ellenben van egy olyan kérdésem, hogy nem tudom ki járt hasonló helyzetben, de tegnap behömbölödtem az árokba a motorral és amikor újra indítottam kb 500m után se kép se hang. hazahoztuk ma reggel meg pöccre indult.

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell » 2014.12.24. 12:53

Helyes! Nálunk is van egy simo ami meg van csinálva úgy. Jól néz ki látni mik a hírek. :D

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 833
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2014.12.24. 11:57

Ezek alapján jött a következő ötlet. Ebből fog készülni az üvegoldalú. Lexán oldala lesz és annyit vágok ki amennyit lehet! Nagyon csincsi lesz :twisted:

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2135
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell » 2014.12.23. 23:51

Hmmm ez ismerős. :D Nekem is egyszer beragadt szakszerűen a csavarja na majd picit megütögetjük azt kijön az. Aha igen a 3 kocanásra beleesett... :D Pár évig egy csavar volt a helyén belől rákontrázva. :) Majd hegesztettek be egy agyát amivel most is van... :D

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 833
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2014.12.23. 22:59

Kép


Így kell kiszedni a szintellenőrző csavart!
De miért van fejjel lefele a kép?! Sebaj a lényeg látható! :twisted:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég