Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 549
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2015.09.11. 05:21

zuzi996 írta:Sziasztok!
Kuplungproblémám lenne. Sikeresen kicseréltem a lamellákat (5 fémet is mert nagyon nyúzott volt mind.)
Illetve akkor már a tányérrugót is kicseréltem hogy ne legyen gond. Viszont most van gond. Abszolút csúszik az egész. Hiába állítok a bowdenen meg hiába a jobb oldali kis kuplungállító csavaron abszolút végig csúszik.
Nem tudom mi lehet gond pontosan. Valaki ez ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm :)

(a motor etz 125)
a háromszög alakú feszitő lemezből tenni kell még be,

zuzi996
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2015.06.02. 22:30
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zuzi996 » 2015.09.10. 23:26

Sziasztok!
Kuplungproblémám lenne. Sikeresen kicseréltem a lamellákat (5 fémet is mert nagyon nyúzott volt mind.)
Illetve akkor már a tányérrugót is kicseréltem hogy ne legyen gond. Viszont most van gond. Abszolút csúszik az egész. Hiába állítok a bowdenen meg hiába a jobb oldali kis kuplungállító csavaron abszolút végig csúszik.
Nem tudom mi lehet gond pontosan. Valaki ez ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm :)

(a motor etz 125)

Fejes Attila
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Fejes Attila » 2015.09.09. 18:35

sunbim írta:Gázbowden nem akadt meg Atti ? Mindkét kormány végállásban ugyanaz a jelenség?
Sajnos szimeringes, szétszedtem. Köszi.

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2620
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2015.09.08. 23:05

Gázbowden nem akadt meg Atti ? Mindkét kormány végállásban ugyanaz a jelenség?

Fejes Attila
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Fejes Attila » 2015.09.08. 19:06

Üdv,Ts 250n az alapjáratot nem tudom állítani és magas, nem volt ilyen, jó volt, elkezdett rendetlenkedni és ez lett a vége. Olyan mintha "pörögne".Főtengely szimeringes lett? Előre is köszönöm a segítségeket, válaszokat.

Tib76
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2013.07.09. 18:49
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Tib76 » 2015.09.02. 21:42

Szia!

A "nagyon szaki" itt Bambi, ha az én TS-em Bp-n lenne, én hozzá vinném, nagyon jó híre van.
http://www.mzclubhungary.com/index.php/ ... 47-szerviz
Hatwagner György írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy TS 125ös Mz mi okozhatja azt, hogy a II. sebességfokozatot fölfelé dobálja a III.at lefelé ejti,így elég kényelmetlen motorozni vele. A hátsó lengővillát is fel szeretném újíttatni, egy megbízható és minőségi felújító címét szeretném elkérni Budapest és vonzáskörzetében.
Köszönettel :
Gyuri

Hatwagner György
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2015.09.01. 18:43

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Hatwagner György » 2015.09.02. 21:07

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy TS 125ös Mz mi okozhatja azt, hogy a II. sebességfokozatot fölfelé dobálja a III.at lefelé ejti,így elég kényelmetlen motorozni vele. A hátsó lengővillát is fel szeretném újíttatni, egy megbízható és minőségi felújító címét szeretném elkérni Budapest és vonzáskörzetében.
Köszönettel :
Gyuri

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3811
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2015.08.28. 14:38

Najó, de ez hány km? :)

Amúgy a "lángfogó" kiesik, marad egy kis gyűrű ott a hengerfej alatt, de nem kell vele foglalkozni, kárt nem okoz. Bizonyos tartományokban lehet, hogy detonálni fog, de ez hozzá tartozik az élményhez. :lol:

atilu
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.09.21. 22:12
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: atilu » 2015.08.28. 14:10

Helló!
A tartossággal nincs probléma etz trabantdugóval! 15 évig nyüstöltem az első 5 év az nyélgáz motorfék meg minden amit bír most már papásan 90-100.De a 15 év alatt azért elkophatott.300-asra alakításnál a hengerre hogy esztergáltassam rá azt a központosító lángfogó izékét mikor ott már nincs mit leesztergálni ??

30-40 000 Km pontosan nem tom pár évig mem mért az óra lánckerék megette e csigakereket.
Ahol csinálták annó a főtengelyt azok már nincsenek.
Egyébként 150 ftOs hézagoló maradt ki a főtengely sonka és a hajtókar közül és azért kell a hajtókart cserélni.a sonka beleevett a hajtókarba A kopás viszont minimális lenne csak a keletkezett forgács karcolgatott.
Pl felső tűgörgős csapágyba a csapszeget húzósan kell betolni mégis gyönyörűen forog és nem megy el onnan ahol betolom a csapot, gyűrűk 0.9 hézagot hagynak( határeset asszem 1.5 az már kuka)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára atilu 2015.08.28. 15:10-kor.

Tib76
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2013.07.09. 18:49
MZ-d típusa: MZ TS 125

kuplung

Hozzászólás Szerző: Tib76 » 2015.08.28. 11:47

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy TS 125-höz milyen vastag a gyári kuplung lamella méret? Nem a fém, hanem a ferodor (régen talán parafa volt)...
Most új szett van benne (3,5mm vastag), de nem emel ki maxi állításnál sem... Valamit tennem kell mert szétb... cseszem a váltót...
Mi lehet még a baj??? A kinyomó orsó el tud kopni annyira, hogy hogy nem tolja szét eléggé a szerkezetet?
A válaszokat köszönöm!

Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 304
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Patrik » 2015.08.27. 21:26

Egyszerűbb ha veszel egy hengert meg hengerfejet,nem nagy pénz,jófogáson nézd meg,és legalább lesz egy normális henger rajta,ez a trabi duós téma amúgy is marhaság,ha meg 300-ast akarsz akkor legyen 300-as,etz dugattyúval,hosszútávon jobban jársz.
Így se furatni nem tudod se semmiés előbb utóbb elkopik akkor megint ott vagy ahol a part szakad.
Annyi,hogy kell még egy etz hajtókar.

http://www.jofogas.hu/csongrad/Etz_250_ ... tm?first=1

Ráteszed oszt csű! :)

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 610
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2015.08.27. 18:12

Ez jó kérdés, én elsősorban ott érdeklődnék ahol csinálták , persze ha van rá lehetőség...

atilu
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.09.21. 22:12
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: atilu » 2015.08.27. 14:04

Sziasztok!
Trabantdugóra van átalakítva ami azzal járt hogy a hengerből és a hengerfejböl is le lett esztergálva mert vagya dugó vagy a hajtókar is rövidebb azért nem jó a 300-asra való átalakítás! Sajna nem miliomos sarja vagyok.... :?
Senki nem tudja milnek van ilyen hajtókarja?
[-o<

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3811
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2015.08.26. 22:59

Vegyél gyári felújítókészletet, és gyári "300"-as dugót. Jobb is lesz a motorod, mert így kisebb lesz az alternáló tömeged, valamint a lökettérfogat is növekszik.

Ha profi 300-asítást szeretnél, keresd Bambit szerintem. :wink:

atilu
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.09.21. 22:12
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: atilu » 2015.08.26. 22:53

Helló!
250-es etz kb 15éve volt trabant dugósítva és most megette a hajtókart mert kihagyták a hézagoló'alátéteket'.Most nem tudom honnan szerezzek ilyen hajtókart! Az a probléma a gyári nem jó mert 18-as a csapszeg a trabant dugóba meg 20-as kell.
Milyen járműbe van ilyen hajtókar???????
Segítsetek légyszi!,,

zuzi996
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2015.06.02. 22:30
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zuzi996 » 2015.08.24. 14:54

Üdv!
Kuplungláncnál mennyi lehet a max belógás? Meg azon gondolom nem lehet húzni, úgyhogy szerintem csere lesz.

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.24. 11:47

bambi írta:
Cerebellumm írta:Kép

Sziasztok!

A képen a javitási könyv szerint az "a" mérete 16,6 mm. én 27 mm mérek. Ekkorát nem kophat, vagy mégis?
27 az jó.Ez az alkatrész szinte elkophatatlan,soha nem kellett cserélni,kivéve ha külső mechanikai behatás érte.


Köszi, akkor beépitem :)

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi » 2015.08.24. 10:55

Cerebellumm írta:Kép

Sziasztok!

A képen a javitási könyv szerint az "a" mérete 16,6 mm. én 27 mm mérek. Ekkorát nem kophat, vagy mégis?
27 az jó.Ez az alkatrész szinte elkophatatlan,soha nem kellett cserélni,kivéve ha külső mechanikai behatás érte.

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.23. 17:18

Kép

Sziasztok!

A képen a javitási könyv szerint az "a" mérete 16,6 mm. én 27 mm mérek. Ekkorát nem kophat, vagy mégis?

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.21. 16:23

Sziasztok!

Az ETZ 250 gyári javitási videóval kapcsolatban kérdeznék. A videóban a lánckerék csapágyát akkor épitik be, amikor a blokkfelek össze vannak csavarozva. A blokk szerelésénél az nem kivitelezhető hogy, minden csapágyat felteszek a tengelyekre, és az üres jobb oldali blokkot teszem fel? Felmelegitve, természetesen. Köszi!

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3811
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2015.08.15. 23:35

Báázzz... Nem iszok rendesen mostanában úgy tűnik... :lol:

15.5 a maximum természetesen, ahogy a kollégák írták. Bicsi-bocsi. :oops: :lol:

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.15. 15:43

zsakfos írta:
Cerebellumm írta:Sziasztok!

250 ETZ kuplung cserét kellene megoldanom. Ha az 5 darab parafás betétet összefogom, megmérve nem éri el a 15,5 mm-t. Ez igy beépithető, vagy csiszoljak le belőlük? Köszi.
Beépithető.

Köszi, akkor nem csiszolgatok, hanem rakom össze. :)

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.08.15. 14:03

Cerebellumm írta:Sziasztok!

250 ETZ kuplung cserét kellene megoldanom. Ha az 5 darab parafás betétet összefogom, megmérve nem éri el a 15,5 mm-t. Ez igy beépithető, vagy csiszoljak le belőlük? Köszi.
Beépithető.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.08.15. 14:02

Zizi ugy van ahogy mondod.2.9-3.1 közt van egy gyári új lamella.
2.7 alatt már cserélni kell.

15.5- nél több ne legyen összesen.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2337
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: z25z » 2015.08.15. 12:30

Killer, biztos??? Valamiért nekem úgy rémlik, hogy 3,15 volt újonnan és nem bírtam összerakni, le kellett csiszolnom 3 mm-ig/lamella, hogy egyáltalán össze lehessen tenni.

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.15. 12:27

KILL3R etz írta:15.5mm a minimum. Ha azt nem éri el már így se, akkor ha csiszolsz belőle még rosszabb lesz. Inkább cseréld ki a legkopottabbakat.
A gondom az, hogy ezek "vadiúj" lamellák, átlagban 3,08 mm a vastagságuk. Ennél vastagabbnak kéne hogy legyen?

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3811
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2015.08.15. 12:03

15.5mm a minimum. Ha azt nem éri el már így se, akkor ha csiszolsz belőle még rosszabb lesz. Inkább cseréld ki a legkopottabbakat.

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.14. 22:14

Sziasztok!

250 ETZ kuplung cserét kellene megoldanom. Ha az 5 darab parafás betétet összefogom, megmérve nem éri el a 15,5 mm-t. Ez igy beépithető, vagy csiszoljak le belőlük? Köszi.

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi » 2015.08.12. 00:21

Cerebellumm írta:Meg tudná valaki adni, a gyári olajterelő tárcsa vastagságát? 250 ETZ lenne szó. Köszi.
0.5 mm

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.11. 20:41

Meg tudná valaki adni, a gyári olajterelő tárcsa vastagságát? 250 ETZ lenne szó. Köszi.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.08.09. 00:39

Meg itt:


Kép




Kép

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.08.09. 00:37

sell írta:Hivatalosan, annyira kellene csak szorosra állítani, hogy a súbervisszahúzó rugó ( ami igazábol toló) ne tudja az alapjáratállító csavarig teljesen visszatolni a subert, így lehetőség lenne kézzel egy mozdulattal finoman korrigálni az alapjárati fordulaszámot .
igen ez az egyik oka.
A lényeg hogy a könyv szerint úgy kellene beállitani az alapjárati csavarral a karbit hogy teljesen visszaengedett gáznál álljon le a motor.
Dehogy ne kelljen ezért huzogatni a gázkart ahhoz hogy legyen alapjáratunk,így a csavarral olyan szorosra állitjuk ahogy sell is írta.

Amit ezzel kapunk cserébe az a következő.
Nem lesz a bakkecskézés motorféknél.
A motorfék hatásosabb és sokkal kiméletesebb a váltóval.

Hát kb valami ilyesmi.
De itt van szépen leirva:


Kép




Kép

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 610
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2015.08.08. 21:15

Hivatalosan, annyira kellene csak szorosra állítani, hogy a súbervisszahúzó rugó ( ami igazábol toló) ne tudja az alapjáratállító csavarig teljesen visszatolni a subert, így lehetőség lenne kézzel egy mozdulattal finoman korrigálni az alapjárati fordulaszámot .

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.08.08. 20:04

Tökjó.Csak annyit találtam róla,hogy dörzsfék! :?:

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3365
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2015.08.07. 21:32

Mz hogyan tovább könyv leirja miert jó az.
Olvassátok el.

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.08.07. 20:46

kiszsebi írta:
Stephanus írta:...Szóval én is kíváncsi lennék rá, hogy tud- e valaki valami történelmi szokásról, ami miatt régen így csinálták.
Pl. én...

Tempomat :?:
Ez nagyon jó! :D Tetszik ez a verzió. Különben ki próbáltam tavaly,nem vált be. Szép lassan vissza pörgöt alap állásba.
De ha ennyire érdekel,megnézem neked a müszaki könyvben mit írnak pontosan róla.

Avatar
kiszsebi
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Hozzászólások: 2553
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2015.08.07. 03:59

Stephanus írta:...Szóval én is kíváncsi lennék rá, hogy tud- e valaki valami történelmi szokásról, ami miatt régen így csinálták.
Pl. én...

Tempomat :?:

Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 247
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus » 2015.08.06. 23:17

szediati írta:Az igaz, hogy a gázkart úgy kell beállitani, hogy magától ne forogjon vissza? alul a csavarral befékezni? Ha igen miért?
Még nem találkoztam olyannal, hogy valaki így állította volna be, de tény, hogy a gyári leírás tényleg ezt írja. A semmi másra nem szolgáló állítócsavar pedig tényleg ott van a gázkaron. Nekem is kerekedett a szemem, mikor olvastam. Szóval én is kíváncsi lennék rá, hogy tud- e valaki valami történelmi szokásról, ami miatt régen így csinálták.

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.08.06. 20:06

Sellnek igaza van.Nem igazán jó.A gázkar akkor jó ha szépen vissza pörög a kiindulási pontra.Én jártam úgy hogy a kormány
végdugóját szarul állítottam be,és befogta a gázkart.Na sebváltásnál ért egy-két meglepetés,mintha automata lenne. Na és
a lámpáknál mintha beragadt volna a gáz,üvöltött a jószág amíg vissza nem állt alap helyzetbe.Én ki szedtem a csavart hogy
ne is rondítson a motoron, nem kell az oda!

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 610
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2015.08.06. 19:24

Ez nem helytálló, nem kell. A ts-eken amiken nem volt alapjáratállító a karbin, ott volt szokás ez, de nem kötelezően. Hacsak nem szeretnél elengedett kézzel haladni városon belül például. ;-)

szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 52
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati » 2015.08.06. 15:16

Az igaz, hogy a gázkart úgy kell beállitani, hogy magától ne forogjon vissza? alul a csavarral befékezni? Ha igen miért?

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.08.05. 20:59

szediati írta:Sziasztok. Az etz 250 nek mennyi az alapjárat értéke gyárilag? Fordulat mérö szerint?
1200/min. körül.

szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 52
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati » 2015.08.05. 19:15

Sziasztok. Az etz 250 nek mennyi az alapjárat értéke gyárilag? Fordulat mérö szerint?

Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm » 2015.08.05. 09:38

Sziasztok!
Blokkfelújítás előtt állok, volna néhány kérdésem. A kuplung menesztőnél található tűgörgős kosárból van két gyári, de használt példány. Ez mennyire kopik, vagy inkább új állja a helyét? A váltó fogaskerekeket hogyan lehet „megmérni”, hogy kopáshatáron belül vannak e? Köszi!

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 610
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2015.08.03. 21:36

Köszi. ;-)

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 866
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2015.08.03. 20:25

Sell. Ezt olyan profi módon vezetted le hogy csak gratulálni tudok. =D>

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 610
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2015.08.03. 18:05

:smt023

szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 52
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati » 2015.08.03. 13:54

Na sikerült beállítani. Most az utolsó 1/3 ánál fog a kuplung de nem csúszik és sokkal finomabban lehet váltani. Nem ugrik mikor egyesbe teszem.

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 610
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2015.08.02. 20:45

Szerintem, ez szinte mindig érvényes, hogy a csigamenetes kiemelő jó helyzetben álljon.

szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 52
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati » 2015.08.02. 20:41

Értem. De ez zsir uj lamellák esetén érvényes nem?

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég