Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
waresz
Kipuffkirály
Kipuffkirály
Hozzászólások: 339
Csatlakozott: 2008.02.22. 18:04
Tartózkodási hely: TÖk

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: waresz »

hát ja, a következő 10000-15000km-ben rá se kell nézz.
Bokodi Áron- WARESZ
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Ha megnézed, hátulról a lánckereket, és a fogak szimmetrikusak, akkor jó. Erről a képról úgy látszik, mintha azok lennének.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
h0o2a7j6
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2009.06.02. 21:10
MZ-d típusa: ES 125/1
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: h0o2a7j6 »

Így képről mennyire tűnik nektek kopottnak ez a kuplungkosár?

Kép
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: festékes »

Sziasztok! Igen ez volt a gond kinyomó csapi és csiga csere,most frankó =D> köszi!
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas »

fores írta:
festékes írta:Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.
Kuplunggond..biztos jól van beállitva?Akkor szokott igy,ha nem old fel rendesen..Meg kéne nézned a beállitást is,és hogy felold e..álló motornál tedd sebsségbe,huzd be a kuplungot,és lépj a berúgokarra..ha nehez nyomható le,vagy forog vele a kerék,akkor gond van..
Hali! dekni le, fogaskerek szemrevetelezese oldaliranyu mozgas es csapagy megtekintese a kinyomocsigaban levö csapagy lehet ,hogy bekakalt,de nezd meg a ferdefogaskerek allapotat is lehet ,hogy kopottak :wink:
A viz szalad, a kő marad!
fores
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 512
Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
MZ-d típusa: ETZ,Honda
Tartózkodási hely: Alsózsolca

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: fores »

festékes írta:Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.
Kuplunggond..biztos jól van beállitva?Akkor szokott igy,ha nem old fel rendesen..Meg kéne nézned a beállitást is,és hogy felold e..álló motornál tedd sebsségbe,huzd be a kuplungot,és lépj a berúgokarra..ha nehez nyomható le,vagy forog vele a kerék,akkor gond van..
fores
Avatar
MiszterQ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
Tartózkodási hely: Pápa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MiszterQ »

Laczkó írta:Én is a kéket javasolnám, árban is oké, duplaajkú, enyimbe is olyat raktunk teljesen jó! Üdv
MiszterQ írta:
Akkor mindegy. Marad a kék. Most szedte szét ismerősöm a blokkot, hát, nálam tanúbizonyságot nyert az MZ megbízhatósága. Elgörbült hajtókar, beverődések a dugattyűn, zörgő főtengelycsapágyak, szétkopott léptetővillák....és még tökéletesen ment :D de most majd reméljük jó kis NDK-s főtengó megy bele :D

Köszi! :mrgreen:
Relax, don't do it
Avatar
Laczkó
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Sárvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Laczkó »

Én is a kéket javasolnám, árban is oké, duplaajkú, enyimbe is olyat raktunk teljesen jó! Üdv
MiszterQ írta:
nfefe írta:Zöldet én akkor sem raknék bele ha az életem múlna rajta.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.

Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.

Akkor mindegy. Marad a kék. Most szedte szét ismerősöm a blokkot, hát, nálam tanúbizonyságot nyert az MZ megbízhatósága. Elgörbült hajtókar, beverődések a dugattyűn, zörgő főtengelycsapágyak, szétkopott léptetővillák....és még tökéletesen ment :D de most majd reméljük jó kis NDK-s főtengó megy bele :D
Avatar
MiszterQ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
Tartózkodási hely: Pápa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MiszterQ »

nfefe írta:Zöldet én akkor sem raknék bele ha az életem múlna rajta.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.

Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.

Akkor mindegy. Marad a kék. Most szedte szét ismerősöm a blokkot, hát, nálam tanúbizonyságot nyert az MZ megbízhatósága. Elgörbült hajtókar, beverődések a dugattyűn, zörgő főtengelycsapágyak, szétkopott léptetővillák....és még tökéletesen ment :D de most majd reméljük jó kis NDK-s főtengó megy bele :D
Relax, don't do it
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: festékes »

Nem srácok bocsi nem nagyképüség 20 éve mz-zem ez a gépem az ötödik bár az utóbbi néhány év kimaradt,de nem hiszem,hogy velem van a gond még egy gépemmel sem volt ilyen probléma ezért vagyok kissé tanácstalan.
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

festékes írta:Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.

Gázfröccsel váltasz vissza? :)
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Ugye nem váltasz vissza túl sokat egyszerre? Arra gondolok, hogy még x sebességgel mész és olyan sebességbe váltasz aminek túl gyors az az x sebesség. Ekkor lehet "süvítő hang". Minél lassabb fordulatnál váltasz le annál jobb a váltónak.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: festékes »

Sziasztok! Az a gondom a 250/1-esemmel,hogy visszakapcsolásnál főleg másodikba jó kis sivitó hang van a kuplungnál,és egyébként is nagyobb a kuplunghang a kelleténél.A sebességeket jól veszi viszont visszafele kicsit erősebben kell váltani. Kinyomócsapágyra és orsósrészre {szakszerü nevét nem tudom} gyanakszom,de lehet maga a az egész kuplung sem tul jó már. Mit gondoltok? Olajszint jó és tiszta is de lehet azt sem árt lecserélni.Nem tudom mennyit ment igy mert nemrég van nálam.
Avatar
juragy
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2009.12.01. 09:11
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Kissomjyó

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: juragy »

hali a ZÖLD nekem bevált most is azt tetem bele ha megnézed a blokk össze és szétszerelést ott is zöldet használtak üdv. juragy
nfefe
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 189
Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
MZ-d típusa: MZ ES 250/2
Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nfefe »

Zöldet én akkor sem raknék bele ha az életem múlna rajta.
Annyian szidták már, hogy ÉN tuti nem.

Tény, hogy legjobb a VITON anyagú. A kékekkel sincs különösebb bajom. De azért nem mindegy, hogy hányszor szedi szét az ember és hány újat vesz.
Avatar
MiszterQ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
Tartózkodási hely: Pápa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MiszterQ »

nyakas írta:
Peti ETZ250 írta: Szeva!

A főtengely szimering az kényes dolog!Ha nem megfelelőt veszel és cserélni kell szedheted szét a blokkot.
Nekem is ajánlottak már sok fajtát feketét, kéket.Igazából a lényeg hogy olaj és benziálló legyen.Ez tudomásom szerint egy fajta van az pedig zöld szinű.
Egyszer kipróbálás végett raktam bele feketét azt elmarta a benzin,és enni kezte az olajat.

Szóval nem mindegy mit bontanak ki a gyári csomagolásból. [-X
Üdv:Peti250
hali! NBR vagy KTT szimeringet nemajanlom se nem olaj se nem benzinallo [-X a kekszinu az mehet \:D/

Ajjaj! Na most mi legyen? Van aki nem ajánlja más meg igen... :( bár emlékeznék mi volt ráírva a szimeringre! Apropó valaki nem tudja hogy barnát, de legalább zöldet honnan a fenéből lehet keríteni? Itt csak egy szocimotoros bolt van de ott csak kék volt.
Relax, don't do it
misi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: nyárlörinc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: misi »

sziasztok!
etz 250es kellelene nekem kuplung kosár uj, és ferdefogazásu z 68 fogas kerék uj.
ha valaki tudja hollehet kapni öket irja meg a cimet.
udv:misi
Avatar
pekbalazs
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.02.13. 22:45
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Dorog

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pekbalazs »

Ok. Köszi!


KILL3R etz írta:Üdv!

Ha jól tudom, a gyári alapján tervezte, de a jeladó másképp, és más alkatrészből van megoldva. Pontosan nem tudom mik a különbségek, hülyeséget nem akarok mondani...

Majd Sub-ee jön és megmondja a frankót. :D
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv!

Ha jól tudom, a gyári alapján tervezte, de a jeladó másképp, és más alkatrészből van megoldva. Pontosan nem tudom mik a különbségek, hülyeséget nem akarok mondani...

Majd Sub-ee jön és megmondja a frankót. :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
pekbalazs
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.02.13. 22:45
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Dorog

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pekbalazs »

Hello!
Ez mennyivel "tud többet" mint a gyári hall jeladós ETZ gyújtás?

KILL3R etz írta:
matt1989 írta:Killer!

Milyen jeladó van a gépeden? :-k

Üdv!

Sub-ee tervezte a cuccot. Ha úgy tetszik én voltam a tesztalany. :D
De tökéletesen működik. Strobival halál pontosan be lehet állítani, és nem mászik sehova utána.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

matt1989 írta:Killer!

Milyen jeladó van a gépeden? :-k

Üdv!

Sub-ee tervezte a cuccot. Ha úgy tetszik én voltam a tesztalany. :D
De tökéletesen működik. Strobival halál pontosan be lehet állítani, és nem mászik sehova utána.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas »

pedro121 írta:Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem okulás szempontjából :) hogy mi a különbség 1 Trophy és 1 ETZ 250 -es kuplung között? Mert mondják h jó a trophy kuplung. De miért? Semmi kétségem effelől csak még1x mondom szeretném tudni. :D
A Trophy kuplungban nyomcsapagy talalhato a kinyomo fedelben a fedel ontveny ,mig az ETZ ben golyos a fedel aluminium :wink: a kup azonos :smt023
A viz szalad, a kő marad!
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Peti ETZ250 írta:
MiszterQ írta:Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
Szeva!

A főtengely szimering az kényes dolog!Ha nem megfelelőt veszel és cserélni kell szedheted szét a blokkot.
Nekem is ajánlottak már sok fajtát feketét, kéket.Igazából a lényeg hogy olaj és benziálló legyen.Ez tudomásom szerint egy fajta van az pedig zöld szinű.
Egyszer kipróbálás végett raktam bele feketét azt elmarta a benzin,és enni kezte az olajat.

Szóval nem mindegy mit bontanak ki a gyári csomagolásból. [-X
Üdv:Peti250
hali! NBR vagy KTT szimeringet nemajanlom se nem olaj se nem benzinallo [-X a kekszinu az mehet \:D/
A viz szalad, a kő marad!
Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 »

MiszterQ írta:Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
Szeva!

A főtengely szimering az kényes dolog!Ha nem megfelelőt veszel és cserélni kell szedheted szét a blokkot.
Nekem is ajánlottak már sok fajtát feketét, kéket.Igazából a lényeg hogy olaj és benziálló legyen.Ez tudomásom szerint egy fajta van az pedig zöld szinű.
Egyszer kipróbálás végett raktam bele feketét azt elmarta a benzin,és enni kezte az olajat.

Szóval nem mindegy mit bontanak ki a gyári csomagolásból. [-X
Üdv:Peti250
Avatar
pedro121
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2010.03.04. 22:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pedro121 »

Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem okulás szempontjából :) hogy mi a különbség 1 Trophy és 1 ETZ 250 -es kuplung között? Mert mondják h jó a trophy kuplung. De miért? Semmi kétségem effelől csak még1x mondom szeretném tudni. :D
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! :)
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Hát én ezt nem teljesen állítanám mert nekem a kékkel mindig bajom volt évente lehet cserélni mert elhagyja magát. Más még nekem eddig nem volt most raktam be barnát majd elválik a szar a májától aztán okosabb leszek hogy ez jobb-é.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: conus »

MiszterQ írta:Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
mindenki azzal főz amivel tud. ha a szemed láttára egy zárt zacskóból vette elő boltos fénytől védett helyről, akkor az is jó lesz :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Killer!

Milyen jeladó van a gépeden? :-k
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv!

Gondoltam megosztom veletek ezt a szépséget:

Kép
8) :P

Tranzisztoros elektronikával 4000 felett úgy elindul mint akit s*ggbe rúgtak. :twisted:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
JBiafra
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.03.06. 17:13
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: JBiafra »

Üdv, kis TS váltójával van problémám, nem volt üresem. Nemrég raktam össze, kicseréltem a kopott cuccokat. Összerakás után nem volt üresem, próbáltam állítani azon az átmenő csavaron is, de nem segített. Most szétszedtem, minden a helyén, próbálgattam a váltást, és az egyes fölött nincs üresem most sem, de máshol sincs. Az az átmenő állítócsavar teljesen be van tekerve, mert a villa az üresvisszajelző lemezke szegecsét karmolgatja. Valaki tud segíteni, Hétfőn dolgoznom kellene, és ezzel járnék...
Avatar
MiszterQ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
Tartózkodási hely: Pápa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MiszterQ »

Sziasztok!
Főtengelyszimmeringel kapcsolatban kérdeznék. Lejjebb olvastam hogy a Viton alapanyagú a legjobb...
Sajna én ilyet nem találtam...Vettem helyette kék színűt. Valakinek van valami tapasztalata róla?
Előre is köszi.
Relax, don't do it
Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: revlimit »

ha rezet veszel akkor ne felejsd el bepuhítani... (gázlángon hevíted utána vízbe rakod érdemes egy drótal a láng felé tartani)
Miket meg nem tudok :o Úgy letömítem a kis TS-t ezek után, hogyha utána folyni mer a váltóolaj akkor x%!+=Ł$.... :twisted:
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.

Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Varga1488 írta:Az alu az olcsóbb de nem sokszor tudod felhasználni ha rezet veszel akkor ne felejsd el bepuhítani... (gázlángon hevíted utána vízbe rakod érdemes egy drótal a láng felé tartani)
Igen, ez nagyon fontos. Látom, van anyagismeret :)
Szóval, érdekes, hogy a réz a hirtelen lehűtés hatására lágyul, éppen ellenkezőleg, mint a szénacél.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

kiszsebi írta:
Máté írta:sziasztok!

meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.

Máté
Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).
Az alu az olcsóbb de nem sokszor tudod felhasználni ha rezet veszel akkor ne felejsd el bepuhítani... (gázlángon hevíted utána vízbe rakod érdemes egy drótal a láng felé tartani)
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
KantulyJani
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2009.10.14. 15:46
MZ-d típusa: Nincs már MZ-m!
Tartózkodási hely: Vásárosnamény

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KantulyJani »

Sziasztok!

Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, hogy miként kössem be a gázbowdent a Trophy kormányába. Befűzöm, beakasztom a csúszkába, de nem akad meg semmiben a bowden takaró csövecske, így mikor húzom a gázt, jön az is vele.

Mit csináltam rosszul?

Üdv.

Szerk.: Már megoldottam, hiányzott egy összetevő. :lol:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KantulyJani 2010.03.05. 18:01-kor.
Vigyázz a motoromra Viktor!
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

Köszönöm szépen a segítséget!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Annyit fűznék hozzá, hogy nem biztos, hogy 65 és 85 hosszút kapsz. 70 és 90-est tudtak adni nekem is, de gond nélkül belemennek :wink: ;)
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Máté írta: Ha ezek alapján a képek alapján meg tudod mondani hogy hova kellenek melyik csavarok és melyik milyen hosszú akkor tudsz valamit.
Bocsi, előbb rossz csabvarokat adtam meg, ezek a két blokkfél összefogásához valók. Tévedtem. De most pontosítok:
M6x85: 3 db
M6x65: 2 db
A következő képekből találtam ki:
innen a méreteket és a mennyiséget:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxnJ9FS

innen, hogy hova kell:
http://www.postimage.org/image.php?v=aVRh7gJ
(a két hátsó a rövidebb)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Máté írta: Ha ezek alapján a képek alapján meg tudod mondani hogy hova kellenek melyik csavarok és melyik milyen hosszú akkor tudsz valamit. Nem tudnád leírni normálisan hogy hova milyen hosszú kell. Úgy tudom a fórum arra való hogy segítsük egymást.
Igen, próbálok segíteni. Tudod, nekem 150-esem van, így a 250-est nem ismerem. Viszont nagyon könnyű kitalálni, hogy hova milyen csavar kell: ahol a csavar feje közelebb van a blokk hosszanti középvonalához (talán így érthető), oda rövidebb csavar kell. De rögtön keresek egy képet, amin megnézem...
És hidd el, tényleg segíteni szeretnék!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

kiszsebi írta:
Máté írta:251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
Tudomásom szerint a blokk alkatrészei azonosak a 250-es eTZ-vel:
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... tAbrak.zip
Itt meg is találtam: M6x50-es és M6x70-es csavarok kellenek
Ha ezek alapján a képek alapján meg tudod mondani hogy hova kellenek melyik csavarok és melyik milyen hosszú akkor tudsz valamit. Nem tudnád leírni normálisan hogy hova milyen hosszú kell. Úgy tudom a fórum arra való hogy segítsük egymást.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Máté írta:251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
Tudomásom szerint a blokk alkatrészei azonosak a 250-es eTZ-vel:
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... tAbrak.zip
Itt meg is találtam: M6x50-es és M6x70-es csavarok kellenek
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

[/quote]

Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).[/quote]

251-hez akkor tudnál mutatni alkatrész katalógust? Mert a szerelésnél csak 150-hez van. Véletlenül vagy direkt nem tudná valaki leírni a csavarok hosszát?
köszi, nagy segítség lenne.
Máté
Avatar
juragy
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2009.12.01. 09:11
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Kissomjyó

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: juragy »

a csavar nyakra tekerjél teflonszalagot garantáltan nem fog szivárogni az olaj ráadásul a hőt is jól bírja üdv. juragy
balintmz
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 80
Csatlakozott: 2009.12.12. 21:19
MZ-d típusa: etz 251

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: balintmz »

szia.
Mi ugy oldottuk meg hogy a csavar fejét körbeteketrük óndróttal :D :D jol gehuztuk, igy szétment az óndrót, igy tömit :) :)

Próbáld meg. szerintem nem rossz dolog. Jó szerelést.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Máté írta:sziasztok!

meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.

Máté
Az alkatrész katalógusban megtalálod a csavarok méretét. Csavarok tömítésére pedig a tömítőalátét javasolt (réz vagy alu, nekem ide az alu szimpatikusabb).
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

sziasztok!

meg tudnátok mondani nekem hogy etz 251-es blokkjában a kuplung oldali fedelet tartó csavarok milyen hosszúak? mind azonos hosszúságú? ti hogy tömítenétek az alul lévőket? gondoltam réz alátét és esetleg blokkszigetelő anyag.
köszi szépen előre is.

Máté
Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: revlimit »

waresz írta:könnyen lehet hogy az, mert hogy nem gyári az tuti. de igazából nem annyira lényeges, mert egy kulturált színű dugattyú, igényesnek tűnő kidolgozással. valószínűleg jó anyagból van.

Ennek örülök, mert ezt a dugót tervezem, majd a kis TS-be ha a mostani szintén 56,5es Berta kifutja magát(3000km van benne) van kis trophy hengerem, majd azt fúratom fel ehhez.

Amúgy ezt a dugót a vateráról vettem, egy Mezőkövesdi srác árulja, gyári dugóként.
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.

Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

conus írta:bambi!

fogadni mernék hogy beázott az olajbetöltő csavarnál :twisted: :-({|= :mrgreen:
Majd személyesen közlöm,hogy mi történhetett :-k
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

juragy írta:sziasztok meg tudná mondani valaki a kuplung lamella vastagságát ETZ 250
3mm.

vazze! a következő oldalon van. olvasd már el a fórumot vagy használd a keresőt :!: :!:
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
juragy
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2009.12.01. 09:11
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Kissomjyó

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: juragy »

sziasztok meg tudná mondani valaki a kuplung lamella vastagságát ETZ 250
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég