Elektronika topik - a pokol kapuja

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Üdv Mindenki!

I have a big problem:

Zúzok az atommal, egyszercsak a fordulatszámmérõ üveg, meg gyûrû kipattan, a gyûrû megrepedt, az üvegnek semmi baja!

DE! Nem tudom egyszerûen visszaopecolni. a gyûrût nem tartja meg a gumi.

Van valakinek szétszerelési rajza? Nagyon megköszönném.

Lehet ilyen gyûrût vásárolni?
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

Az én 250-esemben 5 Ah-s van, és nincs vele semmi gond. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Gose89 írta:Hello!
Rossz aksival vettem a 251es ETZ-met.
Hány amperórás aksi kell bele? Eddig egy 12V 4Ah-s aksi volt benne. Jó ez a 4 Ah vagy erõsebbet vegyek?
Nekem is egy ilyen mobiltelefon-akku volt benne mikor vettem, jó sz... is volt ráadásul, cserekor gyári értékût (9Ah) szereltem be...

Üdv. Ghost
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

uhh valahol le vannak irva a meretek majd elokeresem, igen 9Ah-s van az enyemben ez boven elegnek bizonyult, sokat hasznalom sotetben es egy kis fenyszorohasznalat meg nem szippantotta le teljesen.....ha jol emlekszem talan meg a 11Ah-s belefert volna visitva, de annyival nem jobb, mint amennyivel tobbe kerul (sotetben ertve ezalatt, hogy allo motornal)
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Jó az is bele, a felsõ határt az szabja meg, hogy az akksi tálcájába mekkora méretû akksit tudsz beletenni! Különösebb elõnyt nem szerzel vele. Zének van nagyobb akksi benne.
Gose89 írta:Hello!
Rossz aksival vettem a 251es ETZ-met.
Hány amperórás aksi kell bele? Eddig egy 12V 4Ah-s aksi volt benne. Jó ez a 4 Ah vagy erõsebbet vegyek?
Gose89

Hozzászólás Szerző: Gose89 »

Hello!
Rossz aksival vettem a 251es ETZ-met.
Hány amperórás aksi kell bele? Eddig egy 12V 4Ah-s aksi volt benne. Jó ez a 4 Ah vagy erõsebbet vegyek?
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Szia!
Délután csinálok róla képet, hogy merre kell elvezetni.
Kapimester

Kábelköteg

Hozzászólás Szerző: Kapimester »

Hali!

Egy kis segítséget kérek tõletek. Sok-sok évvel ezelõtt szétszedtem átépített TS250 Mz-met. Most raknám össze, de a fõvezeték-köteget nem tudom hol kell a váznál hátravinni a lámpából az ülés alá. A tank alatt a két csõ között már próbáltam, de a tanknak útban van.

Elõre is köszi.
Ts Powa
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.03.07. 13:05

Köszönet!

Hozzászólás Szerző: Ts Powa »

Megkésve bár, de köszönöm a segítségét Baki Máténak. Megjöttek a vezetékek, és a kerék is épségben. A héten talán el is tudom kezdeni összeépíteni a gépet.

Ha kész kapsz egy képet a masináról (mert az ígérte szép szó)

További kellemes napot mindekinek. :wink:
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Andrei írta:azt tudjuk hogy pontosan mit építettél be?
sub-ee ledes irányjelzõjét...lásd a cikkek rovatban...
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

azt tudjuk hogy pontosan mit építettél be?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Vasárnap beraktam a sub-ee féle ledes cuccot a pepitába. Nem vagyok egy nagy villanyász, de végül is mûködik az egész. A gondom csak az, hogy kb. 45 percig szarakodtam vele, és mire visszapakoltam a búrákat meg rögzítettem a panelt az oldaldekli mögött az aksi totál lemerült...

Lehetséges volna, hogy a próbálgatás és szerelgetés során lemerítettem az akkut (egy éves az aksim és elõtte egy nappal jó egy órán keresztül hajtottam a vasat)?

Vagy lehet az a gond, hogy a panelnek a testet közvetlenül a "-" saruról adtam?

Illetve a visszajelzõ foglalatának az érintkezõjét összekötöttem a megvilágítás hasonló érintkezõjével (csak így mûködött)...ez lehet baj?

Sajnos már nem volt idõm feltölteni és kipróbálni...pénteken szabin leszek...egy napom lesz rá hogy rendbe tegyem a dolgokat... :roll:

Üdv. Ghost
ArpiRi

Hozzászólás Szerző: ArpiRi »

Andrei írta:
ArpiRi írta:sziasztok
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
tulképp csak a gyújtótrafónak kell áramot adnod és elvileg már megy is a masina
köszi szépen
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

denndy írta:meg tudná vlaki mondani hogy ha a szivargyujtó bekötési ábráján jelzett zener dioda helyett sima diodát használok attól müködni fog-e rendesen?köszi
nem
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

ArpiRi írta:sziasztok
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
tulképp csak a gyújtótrafónak kell áramot adnod és elvileg már megy is a masina
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
denndy

Hozzászólás Szerző: denndy »

meg tudná vlaki mondani hogy ha a szivargyujtó bekötési ábráján jelzett zener dioda helyett sima diodát használok attól müködni fog-e rendesen?köszi
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Képek alapján próbáld összekötni.Leírni elég hosszú lenne.

Kép

Kép
ArpiRi

Hozzászólás Szerző: ArpiRi »

sziasztok
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Mindegy, csak a flex szikráival óvatosan. :twisted:
Maúgy szerintem egy kis feszegetés, csavarhúzóval, kalapáccsal ügyeskedés megoldhatja....
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

sztamy írta:
conus írta:
A gyújtáskapcsoló kulcsot lehet boltban venni, a jobb oldali deknizárat szintén.
A dekni zárat meg próbáld meg M8-as fúróval kifúrni a közepén úgy hogy szétfúrd a tengelyét, ha talán nem sikerülne, akkor M10. Én ezt próbálnám meg. Ja és nagyon óvatosan fúrj, többször nézd meg hol tartasz, nehogy átfúrd az akkumlátort! :smt025
A kormányzáron még gondolkozom... :roll:
Koszi szepen a segitseget!Esetleg az uzemanyag tank sapkara valami otlet?

Elore is koszi! Sztamy
Azt ne mondd h az is zárható volt vazze! :shock:
Én azt is fúrnám... :?
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
sztamy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2008.03.18. 11:51
Tartózkodási hely: Kolozsvar
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sztamy »

conus írta:
sztamy írta:Sziasztok!En meg uj vagyok itt es lenne egy kerdesem ami nem 100% ban elektonikai jellegu de mashova nem igazan tudom sorolni!Sajnos eloptak az ovtaskam es bene az ETZ 250 esemnek a kulcsat, nem regen lettem motoros es ezert szeretnem kikerni a velemenyeteket,hogy ilyenkor mi a legesszerubb megoldas?
Elore is koszi Sztamy!

A gyújtáskapcsoló kulcsot lehet boltban venni, a jobb oldali deknizárat szintén.
A dekni zárat meg próbáld meg M8-as fúróval kifúrni a közepén úgy hogy szétfúrd a tengelyét, ha talán nem sikerülne, akkor M10. Én ezt próbálnám meg. Ja és nagyon óvatosan fúrj, többször nézd meg hol tartasz, nehogy átfúrd az akkumlátort! :smt025
A kormányzáron még gondolkozom... :roll:
Koszi szepen a segitseget!Esetleg az uzemanyag tank sapkara valami otlet?

Elore is koszi! Sztamy
Sztamy
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

kisbocsi írta:Egy kicsit pontosabb leírást esetleg kaphatnék a mesterrõl?
Vagy csak érezem az erõt?
Semmit sem fogsz érezni... Fõleg nem ürességet a pénztárcádban...
...és kétséget a szaktudását illetõen :wink:

Üdv. Ghost
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Szia Motormanner!

Egy a gond:

A gép tiszta mind a baba segge.
Benzincsap-patyolat
karbi patyola
új gyertya


szóval nem tudom
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

kisbocsi írta:Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.

Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?

Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?

Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?

Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?
Az egyik barátomnak volt ugyan ilyen problémája(off motor mbx 80)!
Szegény hordta minden hová, nem tudtak vele mit csinálni...
10 perc után kezdett döglödni a motor, aztán meg is állt, vizont 5 perc állás után megint lehetett használni!!!
Ez addig ment amíg ki nem takarítottam a benzin csapot....

:twisted: :twisted: :twisted:
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Nem kell azt fúrogatni... Simán le lehet venni kulcs nélkül is!

Csak ügyeskedni kell :twisted:

Kormányzárat meg ki lehet ütni dormival
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

sztamy írta:Sziasztok!En meg uj vagyok itt es lenne egy kerdesem ami nem 100% ban elektonikai jellegu de mashova nem igazan tudom sorolni!Sajnos eloptak az ovtaskam es bene az ETZ 250 esemnek a kulcsat, nem regen lettem motoros es ezert szeretnem kikerni a velemenyeteket,hogy ilyenkor mi a legesszerubb megoldas?
Elore is koszi Sztamy!

A gyújtáskapcsoló kulcsot lehet boltban venni, a jobb oldali deknizárat szintén.
A dekni zárat meg próbáld meg M8-as fúróval kifúrni a közepén úgy hogy szétfúrd a tengelyét, ha talán nem sikerülne, akkor M10. Én ezt próbálnám meg. Ja és nagyon óvatosan fúrj, többször nézd meg hol tartasz, nehogy átfúrd az akkumlátort! :smt025
A kormányzáron még gondolkozom... :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

kisbocsi írta:Egy kicsit pontosabb leírást esetleg kaphatnék a mesterrõl?
Vagy csak érezem az erõt?
Bambi Team


Bambi Team Budapest, IX. kerület, Gubacsi út Tel.: +36 20 342 0977

Minden kétütemû gép szakszerû javítása. Robogók, MZ-k, egyéb szoci gépek is! Csak telefonos bejelentkezés után lehet odavinni a gépeket javításra. Alkatrészek forgalmazása is van, illetve még sok sok dolgot meg lehet venni olcsóbban a mûhelyen keresztül!

Ui.: inkább használd az erõt! muhah :twisted:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
sztamy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2008.03.18. 11:51
Tartózkodási hely: Kolozsvar
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sztamy »

Sziasztok!En meg uj vagyok itt es lenne egy kerdesem ami nem 100% ban elektonikai jellegu de mashova nem igazan tudom sorolni!Sajnos eloptak az ovtaskam es bene az ETZ 250 esemnek a kulcsat, nem regen lettem motoros es ezert szeretnem kikerni a velemenyeteket,hogy ilyenkor mi a legesszerubb megoldas?




Elore is koszi Sztamy!
Sztamy
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Egy kicsit pontosabb leírást esetleg kaphatnék a mesterrõl?
Vagy csak érezem az erõt?
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Akkor a megoldást a gubacsi úton kell keresni!! Keresd a mestert! :smt023
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Nos ezt már szeretem.

A Brisk yc-t kikúrom, elmegyek az öreghez, feltekerem neki valahova, kérek sima c-t.
Megnézem a tanksapkát, bár szerintem nem gáz.

Amikor elõjön a gondja és visszaengedem a gázt nem baszakodik, ha odarántok neki újbó húz-egy darabig, egy rövid darabig, aztán megint dadogva lecsörög.

Szóval nem értem
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

kisbocsi írta:Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.

Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?

Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?

Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?

Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?
esetleg a tanksapkán a szuszogó nincs eltömõdve?
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

kisbocsi írta:Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.

Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?

Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?

Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?

Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?
N17YC-t hajítsd ki a rákba mert közel nem MZ-be való gyertya, fõleg nem teljes gázon, a karbiból benzin kifogyásnak tünete az hogy elõször eltünik az alapjárat (visszaengeded a gázt és nem pöfög) majd lehörög gázon is, tudom mert nekem ha féltank alatt van a gép, alig folyik normál benzincsap állásnál, ez városban eljárkálni nem probléma, de amint feltekerem a gázt, át kell rakni tartalékra (tudom tudom majd kitakarítom.. :) )
cserélj gyertyát, tudok ajánlani Denso W26FSU fajtát, esetleg Brisk N14C (Y nélkül szigorúan), NGK B8HS vagy 9-es ugyanebbõl
ez után lehet újra próbálkozni
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.

Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?

Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?

Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?

Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Bambi írta hogy nézd meg az úszószintet mert lehet padlón kiszippantja a naftát de nem irtad hogy megnézted!!
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Srácok!

Tényleg kellene egy kis segítség az alábbi témában!!!




Helló Everybodri!

Van egy kis gond a 250 etz atomommal:

Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.

Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.

Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!


Szóval tippeket kérnék.


Elõre is köszi:

kisbocsi[/quote]
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

ghostrider írta:Senkit se tévesszenek meg a csak aksiról mûködõ "verseny MZ-k"...
...azokkal vajon miért nem a túrákon találkozunk :lol:

Üdv. Ghost
pedig volt erre is pelda :lol:
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Senkit se tévesszenek meg a csak aksiról mûködõ "verseny MZ-k"...
...azokkal vajon miért nem a túrákon találkozunk :lol:

Üdv. Ghost
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Te is írtad... Babetta GYÚJTÁS! Nem Babetta GENERÁTOR!
Gyújtás a szikrához kell, Generátor a töltéshez.
Ha leszeded a generátort, akkor vigyél jó nagy akksit vagy 30 km után tedd fel töltõre 1 napra :twisted: Ja, és persze közben ne indexelj, ne világíts, ne dudálj... És ne is fékezz, mert a féklámpa is fogyaszt áramot....
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Gexxx írta:
conus írta:Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre :)
Ha azt lecseréled, akkor nem lesz töltésed! Ugyanis az a dögnehéz valami ahhoz kell!!!
:? tudom h a töltéshez kell, de nem lehetne mondjuk egy babetta gyújtást "megerõszakolni" úgy hogy adjon annyi kraftot 12V-on? Ha lecseréli az ember az irányjelzõt LED-esre azzal lehet spórolni néhány ampert? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Szaszi

Hozzászólás Szerző: Szaszi »

Üdvözlet mindenkinek itt az mz fórumban!
Nekem egy ts 125 de luxe-om van, és 2 évig használtam banner aksit, de a múltkoriban kezdett a motor sz@rakodni, és aksit cseréltem és jó lett. mint utólag kiderült egyszer kinthagytam az aksit és szétfagyott :cry: ezért nem volt benne 4Vnál :(
de most már megoldódott a gondom, amúgy tényleg nagyon jó a banner :)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Három éve van ugyanaz a Varta a gépben,teljesen meg vagyok elégedve vele.Persze ha fagy van,viszem be a szobába.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

RR_ZOZY írta:ThUndeR: Ezért nem mosom soha a motort.......habár egyszer 2km alatt szarrááztam Mernye és Somogyaszaló között....és nem ázott be semmi. Blokkot brigéciollal vagy tiszta benzinnel takarítom, egyéb részeknek autósamponos ronggyal megyek neki, plusz szilikonozás illetve autópolír spray a megfelelõ helyeken.
Hát ja, igazad is van :)

Én sem szoktam nagyon erõbõl mosni, vigyázok a kritikus helyekre .) Meg tud szivatni az tuti:)

A lényeg hogy megoldódott:)

ThUnDeR
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Kép
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Nekem is VARTA aksim van (és még csak fél éves :D ) de 9 Ah-ás...
...az volt a dobozára írva hogy BMW KAWASAKI ETZ...
...ha jól emlékszem akkor az ETZ volt a legnagyobb betûmérettel 8)

Üdv. Ghost
Avatar
Csöpi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
Tartózkodási hely: Balatonfenyves

Hozzászólás Szerző: Csöpi »

[quote="bakimate"]Bebeee, nekem ilyen van: :D

Kép


Jó is a Banner! 8) :twisted: Ahol nyáron tartalékos sofõr voltam, amivel jártam IFA-ban már hatodik évüket húzták a Banner akksik, de úgy indult a gép mint a doksza :twisted:
Üdv: Alter /Csöpi/
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Sssszuper! Oldódjanak csak azok az ólomlemezek :)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Bebeee, nekem ilyen van: :D

Kép
RR_ZOZY írta:Ja, itt az új akkum (csupa véletlenül errõl is hoztam ma képet):
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Remélem a Moderátor nem szíd meg amiért ide tettem a hozzászólást, de a múltkor szerintem itt kellett volna hagynia, és a blokk fórumból kellett volna kivennie.

Tényleg remélem, hogy nem lesz baj.


-kicsit izgulok-
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Helló Everybodri!

Van egy kis gond a 250 etz atomommal:

Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.

Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.

Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!


Szóval tippeket kérnék.


Elõre is köszi:

kisbocsi
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 37 vendég