Mélyen Tisztelt MZ rajongók!
Amiért én elsősorban regisztráltam erre az oldalra, azt mi úgy hívjuk, hogy SEGÍTSÉG!
A mai napon a Debreceni Egyetem Műszaki Kara és a Kumadár szervező csapata(Kunmadarasi drag verseny szervezői) egy országos bajnokságot hirdettek meg egyetemisták részére University Drag Racing Series néven.
Ebben a versenysorozatban a Magyarországon tanuló legjobb, legelszántabb gépészmérnök, mechanikai mérnökök és lelkes benzin őrültek vehetnek részt. Fontos kritérium, hogy ezek az emberek aktív hallgatók legyenek.
A meghirdetett kategória: Retro/Szocialista: A 80-as évek Kelet-Europa motorpiacát jellemző gépek alkotják a kategória indulóit. A motorok futóműve módosítható, így a tuningolás is engedélyezett. Az eredeti gépre jellemző-vagy annál jobb hatásfokkal bíró fékrendszer kötelező, s a közlekedés biztonsági előírásoknak meg kell felelnie. Köbcenti határ 350ccm, az üzemanyag tartálynak fixen rögzítettnek kell lennie. Indulásra jogosult motor alapok: MZ,ETZ, Pannonia, Csepel, Danuvia, Jawa
Én mint motorsport kedvelő és jelenleg és albérlet társam aki aktív motocrossos, úgy döntöttünk, hogy egy csapattal nevezünk erre a 4-5 futamból álló országosan megrendezett versenyre, és rajthoz állnánk az ország legnagyobb drag futamain egy egyedileg átalakított MZ-vel.
Amire szükségünk lenne az első sorban anyagi támogatás, ami lehet akár 1000ft-is, de ha nem anyagi akkor szakmai tanácsot, vagy feleslegessé vált alkatrészeket is elfogadunk, amit feltudunk használni a versenyek során.
Természetesen, ha akár ki támogat minket az oldalról anyagilag, alkatrésszel vagy csak egy jó öreg MZ-s megoldással amivel a motort kicsit megpiszkálhatjuk és többet tudunk kihozni belőle, az oldal Logója és internet elérhetősége felkerül a motorra, vagy saját cégek emblémájának is találunk helyet!
Amit szeretnék elmondani a tervekkel kapcsolatban: az első meeting és hivatalos tájékoztató a bizottsággal március 7.-én van így egyenlőre még csak ködös szabályok vannak és elképzelések vannak, amelyeken még alakítunk majd, de minden bizonyos, hogy a Motorblokkot fogjuk megtartani, könnyített Marzocchi 09 888 RCV villát használnánk, ami az extrém kerékpárosok koreiben ismert legismertebb legkeményebb dirt villa és mindössze csak 1 kg, egyedi könnyű bölcsővázas vázat építenénk, merev hátsó felfüggesztéssel.
Hamarosan az elképzelésekhez képeket is mellékelek.
Próbálom nézegetni a fórumot is folyamatosan, de ha valakit érdekelne a dolog itt az email címem:
szende-misi@freemail.hu, itt biztosan elér.
Tisztelettel: Szendeczki Mihály