Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

ha visszaengeded teljesen a lancfeszitot nem segit? keresgettem erre vonatkozo adatokat de sehol nincs feltuntetve, hogy lenne kulonbseg a 125/250 lanca kozott, ergo ua. vagy patentszem?
Avatar
wetzla
Tanár Úr
Tanár Úr
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.

Hozzászólás Szerző: wetzla »

S.O.S.

Sziasztok!

Lehet-e kapni 131 szemes láncot?
Az enyémen ennyi van, de ezt nem tudtam, csak akkor, amikor leszedtem és az új 130 szemest befûztem.
Vagy, hogyan kell csinálni?
Attila
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Kösz szépen. Wiki-t elfelejtettem. :)
MZ ETZ 251 De Lux!
Tamás
Velorex-es
Velorex-es
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Tamás »

3.50-16 M12 16-os kerék, 3.5 széles, M12 a minta megnevezése. De vegyél rá hyper-szuper peres csodát. Igaz drágább, de legalább megröhögteted a boltost!!! T
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

Nézd meg a wiki-bookban, ott meg vannak méretek, meg a tipus is(hejdenauból:P)
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Meg tudná nekem mondani valaki hogy ETZ 150-re milyen gumik valók vagy mit érdemes rátenni? Megnéztem a méreteket de a megszokott számok helyett csk ilyeneket találtam:Hátsó: Braum 3.50-16 M12 Elsõ: Braum 2.75-18 48P és az elsõ gumin a nagy számok alatt volt ez 1.85x18. Nézegettem Mofaker oldalán a gumikat. Neke olyasmi kellene ami földútra is jó. Pl a mofaker listán az elsõ három guminak a mintája tetszik. Olyan jó lenne. Csak nem tudom hogy azok közül valamelyik jó e az etz-re.
MZ ETZ 251 De Lux!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Tibi85 írta:Üdv!

250-es Etz-m van, és az a gondom, hogy 110 km/h környékén elkezd szitálni a hátulja. Nem rég cseréltem rajta gumit, elöl hátul heidenau, k65 mintázatú gumik vannak, 18 colos felnin. A méretük 3,00-3,50. Elõtte mitas gumit használtam, elöl 16 colos felnin 3,50, hátul 18 colos felnin 3,50. Ekkor nem volt ilyen gondom, viszont az új gumikkal sokkal stabilabb kanyarban, jobban le lehet dönteni. A régivel nagyon szar volt kanyarogni. Mivel lehet a gond?

Ha nem volt kormanyszitalasod a regi gumikkal, akkor kizarhato a tobbi problema (kormanycsapagy, kerekcsapagyak, lengescsillapito) akkor szerelesi hiba is lehet....uthet a gumi, ki kell centrirozni...


Másik problémám hogy 110-nél nem nagyon megy többet 4.-ben kipörög rendesen 100-110 között tudok vele menni, de ha felrakom 5.-be van hogy visszaesik 90-re, de azért álltalába tartja a 110-et de többet nem akar menni.

Erotlen 5.-ben..kopott motor, merj kompressziot, vagy ha epp bejaratott akkor levegoszuro csere, kipuff kiegetes, gyujtas beallitas, briskN14C

A kis lánckerék 19 fogas, a gumikról írtam fent. A karbin kellene állítanom? Egyébként míg ilyen szar a futómû, addig nem is akarok 110 felet menni, de mind a két problémát szeretném megoldani.

Karbit ne allitgasd, ha elotte jo volt, vagy ha a buxa megengedi, akkor : bing power systems, ez ratesz egy lapattal :D
Avatar
Tibi85
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Békés

Hozzászólás Szerző: Tibi85 »

Üdv!

250-es Etz-m van, és az a gondom, hogy 110 km/h környékén elkezd szitálni a hátulja. Nem rég cseréltem rajta gumit, elöl hátul heidenau, k65 mintázatú gumik vannak, 18 colos felnin. A méretük 3,00-3,50. Elõtte mitas gumit használtam, elöl 16 colos felnin 3,50, hátul 18 colos felnin 3,50. Ekkor nem volt ilyen gondom, viszont az új gumikkal sokkal stabilabb kanyarban, jobban le lehet dönteni. A régivel nagyon szar volt kanyarogni. Mivel lehet a gond?
Másik problémám hogy 110-nél nem nagyon megy többet 4.-ben kipörög rendesen 100-110 között tudok vele menni, de ha felrakom 5.-be van hogy visszaesik 90-re, de azért álltalába tartja a 110-et de többet nem akar menni. A kis lánckerék 19 fogas, a gumikról írtam fent. A karbin kellene állítanom? Egyébként míg ilyen szar a futómû, addig nem is akarok 110 felet menni, de mind a két problémát szeretném megoldani.
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

Az ugrálást az is megszüntetheti ha megkened a km-óra hajtó spirált.
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
Seclusion
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
Tartózkodási hely: Zalalövõ

Hozzászólás Szerző: Seclusion »

Annyira még nem figyeltem meg, de azt észrevettem, hogy mikor 50 el akartam menni, 40-60 között ugrál. Akkor ez lesz a probléma gondolom.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Seclusion írta: a kilóméterórám mutatója elég érdekesen mozog :)
Hat ez megint lehet kenesi problema (is!)....foleg ha az erdekesen mozog alatt azt produkalja, hogy alacsony sebessegben kb 40 km/h ig ugral a 0 es 40 kozott magasabb sebessegben 80 + meg normal, akkor szinten erdemes beolajozni a spiralt, mert tapad a bowdenhazhoz belulrol, esetleg ezert ugral ossze vissza...
Seclusion
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
Tartózkodási hely: Zalalövõ

Hozzászólás Szerző: Seclusion »

Okés akkor a kormány miatt nem aggódok :) Viszont ha a kilóméterkihajtás alatt a sebességmérõt értetted, akkor lehet nekem is az a gond, ugyanis a kilóméterórám mutatója elég érdekesen mozog :) A láncnak akkor megpróbálok azért utánajárok. Köszönöm a válaszokat.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

am lehet ennel egy egyszerubb oka is :twisted: ha el van hanyagolva a lanc.....
Az iden esett meg velem hogy jo nagy esomotorozas utan allt egy hetig a moci aztan melobol hazajovet a haz ele mar gyujtas nelkul gurultam, hogy ne ebresszem fel az alvokat, es en is ropogast hallottam, aztan meglett a hiba oka, egy kis zsir megszuntette, azota rendszeresen apolom a lancot :twisted:
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ilyen kattogást nekem a kilóméterkihajtás fogaskerekeinek pontatlanság okozott,ezt pár kilóméter után a tönkremenetelük követte,kétszer volt ilyen,azután tettem fel digit órát.
A kormányom nekem is görbe kicsit,de nem zavaró,nem tudom,lehet-e egyáltalán állítani...
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Seclusion
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
Tartózkodási hely: Zalalövõ

Hozzászólás Szerző: Seclusion »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy amikor kitolom a motort, a hátsó kerékbõl minden fordulat után egy kattanást hallok. Ez menniyre normális, és ha nem az, akkor mi lehet a hiba oka? És hogy a kormányt hol tudom beállítani egyenesre? Mert úgy tûnik nekem, hogy ferde.
Légyszi egyszerûen mondjátok el, nem nagyon értek a motorokhoz :)
Köszi!

Üdv.:Seclusion
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

Az a gond h az egész telo uszot az olajban! Most passz h e miatt vagy csak szimplán lefojt az oldalán azt ott megült! Majd kiderül ha szétszedem!
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

De van, a tamcso menetes vegen egy o gyuru. Ez azonban szinten eleg strapabiro, ha nincs nagyon szetrepedezve vagy szakadva, vagy elotte alul nem folyt az olaj, akkor szetszedes utan visszateheted a regit. Ha cserelni akarod es nem kapsz motoros boltban (sok esely nincs ra) barkacsboltban (baumax, praktiker, obi) siman talalsz idevalo gumigyurut, ha vegkepp nincs mas akkor biciklitomlobol is vaghatsz gumitomitest, nekem is az volt vagy 5 evig benne :lol:
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

az alsó csavaarnál nincs vmi tömítés??? Talán még arra gondoltam!
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Semmit, az elso teleszkopon nagyon nincs mit ujitgatni, hacsak valami extrem baja nincs (pl a tamcso vegen a kis muanyag rugos gyuru el nem tort vagy az also lemez deformalt, de ennek eselye 1:1 000 000-hoz) szedd szet takaritsd ki szepen a villaszarakat cserelj szimmeringet uj olaj bele es viszonthallas :twisted:
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

z25z írta:ugy bezony az osszeszorito rugojaval az also villaszar fele, vagyis nem szabad latnod a "drotot" :twisted:
Nah mind1! :oops: Tévedni emberi dolog: A sün is leszállt a drótkeféröl!:smt068
Szal fel akarom ujjítani a villát! Mit cseréljek ki ha szét szedem? a szimmering + az olaj az biztos... szerintetek még mit kéne???:idea:
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Szép is lenne dróttal felfelé a szimering. :D
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Tudna valaki küldeni egy képet hogy hogy néz ki a fékolaj tarály alatti tömítés mert nekem nincs ott semmiféle tömítés és nem is lehet kapni sajnos. Mekkora tömítés kell oda? Úgy kell vágnom olajálló gumiból.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

ugy bezony az osszeszorito rugojaval az also villaszar fele, vagyis nem szabad latnod a "drotot" :twisted:
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

Hogy kell állnia a szimmeringnek a telóban??? Mert a kedves elözö tulaj dróttal lefele tette bele.... Jah és már olyan szar h kinyomta a hornyából a teló!!!! :? :?
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

jah és teló fel újító készlet MZ-hez...... nem rossz
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

Kb 30perc!
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

Mekkora meló kicserélni a szimmeringeket és olajat cserélni a telóban????
Mert szegény telóm már elég rossz állapotban van... :?
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

igen rendesen és a szimering is szépen lehúzza.
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Meiki írta:Beletöltöttem 2.5 deci olajat összeraktam és nagyon alacsony az eleje és lehet hallani hogy kevés az olaj mint a simson elsõ telónál ha kevés volt akkor szürcsölt a teló.
A tetején van a záró dugó.Az rendesen belevan tekerve?
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Beletöltöttem 2.5 deci olajat összeraktam és nagyon alacsony az eleje és lehet hallani hogy kevés az olaj mint a simson elsõ telónál ha kevés volt akkor szürcsölt a teló.
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Az elsõ teló szerintem csak sziszegni tud.Amikor sok olaj van benne.A hátsó az már viszont tud szürcsõlni.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Annyi kell belle, de hogy erted hogy szurcsol? Ossze van rakva es ha megrugoztatod az elejet akkor hallod. Vagy beleontotted az olajat es rugo nelkul zarokupak nelkul hallgattad?
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Töltöttem az elsõ villába 2.5/2.5 deci olajat de még mindíg szürcsöl. Csont száraz volt az egész. Az a baj hogy fel kell emelnem ismét hogy tudjak utánnatöltenni. De a 2.5 deci nem volt elég mert még mindíg lenn van és szürcsöl.
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

moderator írta:István kérdése:
"Menet közben 60-70 között a teleszkóp elég sokszor beremeg, mintha az út nem lenne teljesen sima. Nemrég lett új szimering betéve mindkettõbe és nincs is mindig ez a jelenség. Azt viszont megfigyeltem, hogy ha fel van támasztva a motor, az elsõ kerék fordul egy kicsit, és mindig ugyanott áll meg. Gondolom, nincs jól kiegyensúlyozva. Hogy tudom megoldani a kérdést? "
Szerintem a beremegés vagy a kerék, vagy a kormány csapágy miatt lehet.
Avatar
moderator
a cenzúra ura
a cenzúra ura
Hozzászólások: 76
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!

Hozzászólás Szerző: moderator »

István kérdése:
"Menet közben 60-70 között a teleszkóp elég sokszor beremeg, mintha az út nem lenne teljesen sima. Nemrég lett új szimering betéve mindkettõbe és nincs is mindig ez a jelenség. Azt viszont megfigyeltem, hogy ha fel van támasztva a motor, az elsõ kerék fordul egy kicsit, és mindig ugyanott áll meg. Gondolom, nincs jól kiegyensúlyozva. Hogy tudom megoldani a kérdést? "
Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Hát igen azt észrevettem hogy nem kimondottan könnyû. :D
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Énis egyedül csinálom mindig.Leraksz valahova egypár téglát, és fölégurítod a motort, fel emeled, és rárakod.Ennyi.De viszont jó erõben legyél, mert ahoz képest nem olyan könnyûcske :)
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Igen azt tudom hogy kell szétszedni és megcsinálni mivel a simson telókat nem egyszer csináltam. Csak nem tudtuk megemelni mert nem volt senki aki alárakta volna a téglát vagy fát. Azt hittük könnyebb lesz.
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Ha nincs központi sztendered, akkor a váz alá pakolsz egy pár téglát.Azzal nem fog el dõlni.Azt, hogy hogy kell levenni, és szét szedni a telókat, azt tudod?
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Ma sem sikerült megoldanom az elsõ villában a szimering cserét mivel nem sikerült alábakolni és emelni is egyszerre. Bár pont most felvillant a lámpa a fejem felett. Megvan a megoldás. Holnap készlesz. :D Mire nem jó egy olajemelõ. :D Még jóhogy eszembejutott hogy van egy és 5 tonnáig emel. :) Holnap aládobom és emelem. Valaki majd a motort tartja nehogy eldöljön és kész. :)
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

2,3 dl? :shock: Hát az nem sok. Azt hittem többet kell. Igaz hinni a templomban kell. :D Köszönöm az itinert. :)
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

2,3 dl
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Mennyi olajat kell önteni az elsõ villába? Nekem csak 1 liter olajam van remélem elég lesz a kettõbe.
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

oké, akkor holnap valahogy neki állok.Csak nem olyan egyszerû ez.Azthiszem úgy a legegyszerûbb, hogyha küllõnként betekerem teljesen, és külön-külön mondjuk 6x 360-an fokot vissza tekerek.Vagy úgyis meglehet oldani, hogyha belekap az anya a menetbe, akkor tekerek 2x 360fokot.De nehéz eltaláni azt, hogy csak 1 menetet kapjon el.
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

A 4 kelemennél úgytudom vállalnak kerék fûzést. Én mikor az enyémet centíroztam addig úztam míg jó nem volt (mármint a körkörösség). Újtra fûzéskor szerintem elõsször meghúzód csak kicsit, majd körbe körbe huzogatod egyre jobban míg bírod. Pl. amilyen küllõkulcsom nekem volt nem is tudtam volna nagy erõvel meghúzni mivel elég szerencsétlen konstrukció volt. :)
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Sziasztok!
A kerék centírozásával lenne kérdésem.Kikellett cserélnem a hátsó felnit egy másikra, és most a fûzésnél tartok.Azt még úgy ahogy megtudom oldani, hogy ahol üt, annak a másik oldalánál kell meghúzni.De.Az a gondom, hogy nemtudom, hogy hogy kezdjem el?!Mennyire húzzam meg a küllõket?Legyetek szívesek segíteni nekem:)
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

A váz alá kell rakni egy pár téglát, és megvan a központi sztendered:)
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Hétvégén próbáltam kivenni az elsõvillát de valahogy egyedül nem ment. Azt hittem hogy majd egyedül megemelem kicsúszik és letámasztom addig valahova. Hát tévedtem mivel alig bítuk megemelni ketten és fel kellett volna kötni valahova mivel nincs alsó sztenderem. Remélem minél elõbb készlesz és mehetek túrákra. :)
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

Nem is akartam 190-t rátenni! :lol:
Csak ebben a méretezésben kevés gumit lehet találni....
max 100-110-t tennék rá, elölre meg egy 80-90-t!
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

110/80-16 Ennel vastagabb mar beleer a lancvedo gumiba. Bar a 125 osre lehet felesleges ekkora gumit feltenni, mert visszafoghatja a mocit, esetleg 100/80-16, ha kapsz ilyet.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 41 vendég