Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.04.10. 17:09

tigris írta:Na tudjátok vettem az utángyártott hátsó gátlókat...
Ebben a szarban felül is van kis acél persely,amit ki kellett ütni,mert a vázon felül van a 20as csonk,amire a szilentnek rá kell menni.Erre azt mondta a Mofakeres fazon,persze nem amikor megvettem ezt a szart,hanem amikor odatelefonáltam nekik,hogy nem jó,hogy ki lehet fúrni,alapból a gumi 15ös belsõ átmérõjû...
Kifúrtuk 19,5 körülire köszörült maróval,aminek az lett az eredménye,hogy szana széjjel szakadt a gumi,mert a középig befelé kúpos a felsõ szem,és a legszûkebb átmérõ (miért is ne) alig tágabb 20 mm-nél...
Úgyhogy ki lesz tágítva a felsõ szem 22-re és esztergálok bele bronzperselyt,aztán a fasza spiáter vagy szétreped alattam kanyarban vagy igen.

Konklúzió:
A Mofaker bekaphatja a faszomat,hogy már csak akkor jut eszükbe szólni,hogy nem lehet használni a szarjukat,amikor már megvettem.
Mofáról nincsen nekem sem jó véleményem.
A Huberbe járok, sokkal korrektebbek, normálisak a vevõvel.

Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.04.10. 17:07

z25z írta:
ghostrider írta: Nekem 4.10-es Heidi van hátul, az még a'szem nincs 120-as de elég közel van a láncvédõ gumihoz :?

Üdv. Ghost
ha jol szamolom a 4.10 es meg 110-es sincs kb 105 osnek felel meg :smt017
Akkor mégis melyik méret a legvastagabb, ami belefér? :)
Vagy amivel a legjobb a menettulajdonsága? :)

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.04.10. 13:33

Na tudjátok vettem az utángyártott hátsó gátlókat...
Ebben a szarban felül is van kis acél persely,amit ki kellett ütni,mert a vázon felül van a 20as csonk,amire a szilentnek rá kell menni.Erre azt mondta a Mofakeres fazon,persze nem amikor megvettem ezt a szart,hanem amikor odatelefonáltam nekik,hogy nem jó,hogy ki lehet fúrni,alapból a gumi 15ös belsõ átmérõjû...
Kifúrtuk 19,5 körülire köszörült maróval,aminek az lett az eredménye,hogy szana széjjel szakadt a gumi,mert a középig befelé kúpos a felsõ szem,és a legszûkebb átmérõ (miért is ne) alig tágabb 20 mm-nél...
Úgyhogy ki lesz tágítva a felsõ szem 22-re és esztergálok bele bronzperselyt,aztán a fasza spiáter vagy szétreped alattam kanyarban vagy igen.

Konklúzió:
A Mofaker bekaphatja a faszomat,hogy már csak akkor jut eszükbe szólni,hogy nem lehet használni a szarjukat,amikor már megvettem.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.04.10. 10:27

ghostrider írta: Nekem 4.10-es Heidi van hátul, az még a'szem nincs 120-as de elég közel van a láncvédõ gumihoz :?

Üdv. Ghost
ha jol szamolom a 4.10 es meg 110-es sincs kb 105 osnek felel meg :smt017

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.04.09. 20:42

Apol77 írta:Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy 250-es ETZ-re felmegy-e a 120/80-18-as gumi?
Vagy mi a max méret ami még elfér? Most 110/80-18-as van fent, de van még egy kis hely.
Elõre is köszi a válaszokat.
Nekem 4.10-es Heidi van hátul, az még a'szem nincs 120-as de elég közel van a láncvédõ gumihoz :?

Üdv. Ghost

Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.04.09. 20:28

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy 250-es ETZ-re felmegy-e a 120/80-18-as gumi?
Vagy mi a max méret ami még elfér? Most 110/80-18-as van fent, de van még egy kis hely.
Elõre is köszi a válaszokat.

Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi » 2008.04.02. 17:52

Jó rendben. A fékes fórumba utánanézek mit lehet cvsinálni az eresztésnek, mert a szivárgás pontos helye nem látszik.(lehet fékcsõ is)

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: GUMI

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.04.02. 00:06

Matee86 írta:Sziasztok!Kérdésem lenne,hogy ha a 250es ETZre vastagabb gumit teszek rá,mint a gyári(pl:heidenau 110/80x18),akkor ez mennyiben ront a menetteljesítményen,mennyit vesz el a motor erejébõl esetlegesen?Milyen elõnyei és hátrányai vannak?Csak azért kérdezem,mert pont most akarok rendelni hozzá hátsó gumit,és elötte biztos akarok lenni benne,hogy nem fogom megbánni as döntésem!Válaszokat elõre is köszi!

Üdv:Matee
jo valasztas, annak a guminak jok a menettulajdonsagai, inkabb nyersz vele...

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.04.02. 00:03

conus írta:
Papszi írta:Az elsõ teleszkópszárat mivel lenne érdemes lefesteni, hogy ne marja le az olaj(fék, teleszkóp)
Van ilyen vékony bevonatú mûanyag réteg amivel a kapcsoló ház is le van kezelve(a markolat melletire gondolok)
Arról tudok valamit?
_____________
Üdv.: Papszi
Nekem a teleszkópolaj nem marja le a teleszkópszáron levõ gyári festést, viszont a fékolaj igen :( Gondolom benzinálló festékkel+alapozóval lett lefújva a gyárban. Talán a szintézerezés ami kibírja a fékolajat... :roll:
leginkabb arra kene rafekudni, hogy ne folyjon belole az olaj es akkor "barmilyen" festek megallja a helyet...sztem nem az a megoldas, ha folyik a lokesgatlo/fekolaj, hogy stabil festeket teszek ra, hanem megcsinalnam, hogy ne eresszen....

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.04.01. 23:09

Papszi írta:Az elsõ teleszkópszárat mivel lenne érdemes lefesteni, hogy ne marja le az olaj(fék, teleszkóp)
Van ilyen vékony bevonatú mûanyag réteg amivel a kapcsoló ház is le van kezelve(a markolat melletire gondolok)
Arról tudok valamit?
_____________
Üdv.: Papszi
Nekem a teleszkópolaj nem marja le a teleszkópszáron levõ gyári festést, viszont a fékolaj igen :( Gondolom benzinálló festékkel+alapozóval lett lefújva a gyárban. Talán a szintézerezés ami kibírja a fékolajat... :roll:

Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

GUMI

Hozzászólás Szerző: Matee86 » 2008.04.01. 13:39

Sziasztok!Kérdésem lenne,hogy ha a 250es ETZre vastagabb gumit teszek rá,mint a gyári(pl:heidenau 110/80x18),akkor ez mennyiben ront a menetteljesítményen,mennyit vesz el a motor erejébõl esetlegesen?Milyen elõnyei és hátrányai vannak?Csak azért kérdezem,mert pont most akarok rendelni hozzá hátsó gumit,és elötte biztos akarok lenni benne,hogy nem fogom megbánni as döntésem!Válaszokat elõre is köszi!

Üdv:Matee

Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi » 2008.03.31. 21:33

Az elsõ teleszkópszárat mivel lenne érdemes lefesteni, hogy ne marja le az olaj(fék, teleszkóp)
Van ilyen vékony bevonatú mûanyag réteg amivel a kapcsoló ház is le van kezelve(a markolat melletire gondolok)
Arról tudok valamit?





_______________
Üdv.: Papszi

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.27. 21:10

Na meglestem a mol.hu-t és ezt találtam:
Kép

http://www.mol.hu/hu/vallalati_ugyfelek ... ulikaolaj/

Ami nekünk kell, az a Kinematikai viszkozitás 40°C-on. Ez a mi esetünkben 10,1 [mm2/s] vagy [cSt], a NagyKönyv (Szerelési kézikönyv) ajánlása: 8...11 cSt 50°C-on, ami ugye PONT JÓ! (szerintem ami 40 fokon 10, az 50-en olyan 9 körül lehet)

Akkor ezek szerint a 10-es hidraulikaolaj kell a telóba... 8)

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.27. 20:34

Gexxx írta:Vettem olajat a telóba a mol-nál, de csak ilyet kaptam: MOL Hydro HME 10
Ezek a teljesítményszintek vannak rajta: IsO 11158 HM, ISO-L-FD, ISO-L-HM, DIN 51524-2(HLP)

Jó lesz ez valamire? Legalább begyújtani? :lol:

arra biztos, mondjuk oldalast ne sussel benne :twisted: 10-es szam jeloli a viszkozitast, az sztem jo lesz altalaban 5-15 w ig szokas normal esetben

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.27. 20:20

Vettem olajat a telóba a mol-nál, de csak ilyet kaptam: MOL Hydro HME 10
Ezek a teljesítményszintek vannak rajta: ISO 11158 HM, ISO-L-FD, ISO-L-HM, DIN 51524-2(HLP)

Jó lesz ez valamire? Legalább begyújtani? :lol:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gexxx 2008.03.27. 20:36-kor.

ghostrider

Re: gumi

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.03.26. 18:18

Matee86 írta:Hello!
Gumit akarok venni a 250 es ETZmre,és tanácsotokat kérném,melyik márka lenne jó,kinek melyik gumi jön be,kb mennibe van, és hogy mekkorát rakjak rá(18as van elöl hátul)!?Láttam,hogy már volt errõl szó,de hátha tud vki mondani vmi okosságot még!Azon is gondolkodtam,hogy a gyárinál vastagabbat rakok fel hátulra!Szerintetek jó ötlet?elõre is köszi.....
Nekem hátul 4.10-es heidi van fenn, még pont elfér és jól mûködik a 3.00-ás elsõ kaucsukkal.

Üdv. Ghost

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.26. 15:17

Szia

Ajánlott gumi hátulra (ETZ 250)
Heidenau 350x18 62P K36 TT [info] (ha szélesebbet akarsz, akkor Heidenau 110/80x18 60S K36 TT [info])

Ajánlott gumi elõre (ETZ 250)
Heidenau 300X18 47S K65 TT [info]

Segítség a jelölések értelmezéséhez: [info]
Beszerzési lehetõség: Mofaker [info] (Clubtagoknak 10% kedvezmény)

Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

gumi

Hozzászólás Szerző: Matee86 » 2008.03.26. 14:18

Hello!
Gumit akarok venni a 250 es ETZmre,és tanácsotokat kérném,melyik márka lenne jó,kinek melyik gumi jön be,kb mennibe van, és hogy mekkorát rakjak rá(18as van elöl hátul)!?Láttam,hogy már volt errõl szó,de hátha tud vki mondani vmi okosságot még!Azon is gondolkodtam,hogy a gyárinál vastagabbat rakok fel hátulra!Szerintetek jó ötlet?elõre is köszi.....

gregorio
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.03.17. 19:26

Hozzászólás Szerző: gregorio » 2008.03.22. 23:56

Oké!!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!! :)

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.22. 19:01

gregorio írta:
bluerider írta:Nagyon nem normális!
Andrei írta:nyilván már nincs benne olaj, ettõl megy össze koppanásig, elég balesetveszélyes amúgy...
És egy szimeringcsere megoldaná a problémát szerintetek???
dehogy oldaná meg! :evil: ha kicseréled a szimeringet keletkezik benne olaj? :o a szimering azért van ott, hogy a felfröccsenõ olajat megfogja, a csillapítást a rugók + olaj végzi. a cikkekben találsz segédletet hogyan szedd szét szakszerûen a teleszkópokat, a wiki-ben meg le vagyon írva hogy Teleszkóp:

"hagyományos MOL- os hidraulikaolaj

Tapasztalt/ajánlott márkák:

Mol lökésgátló olaj 15W"
Azt viszont meg nem tudom neked mondani h pontosan mennyit kell bele tölteni, de a 250es ETZ szerelési kézikönyvében fel van tüntetve "Feltöltendõ mennyiségek" címszó alatt.

Tehát: teleszkóp szétszed, benzinnel kívül-belül letisztít, alkatrészeket megvizsgál, ha kell akkor alkatrészcsere, majd szimering + olaj feltöltés. 8)

gregorio
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.03.17. 19:26

Hozzászólás Szerző: gregorio » 2008.03.22. 18:37

bluerider írta:Nagyon nem normális!
Andrei írta:nyilván már nincs benne olaj, ettõl megy össze koppanásig, elég balesetveszélyes amúgy...
És egy szimeringcsere megoldaná a problémát szerintetek???

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.22. 17:00

Olvasd el Gexxx cikkét a gumikról! Gumit pedig a mofaker oldalán nézz Heidenau-t vagy én még ezt próbálnám meg ha nem tetszenek a heidenau mintázatai: Kenda abroncs: Kép 8)
de kb 2x annyiba kerül mint a heidenau.
Egyébként a 250-es müzüre elölre nem 90x90x18-as való? :roll:

Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi » 2008.03.22. 16:06

Sziasztok!

Elöl 16" 90/90es gumi van a motoromon.De sehol se találok hozzá ilyen gumit.(lenta képen) A méret lényeg lenne és a mintázata valami túrás jó lenne.Most ez a gumi van fent:(ehhez hasonló mintázatú kellene)
Kép

(bocs, hogy ide írtam de gumis rovat nincs)

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei » 2008.03.21. 23:21

nyilván már nincs benne olaj, ettõl megy össze koppanásig, elég balesetveszélyes amúgy...

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2008.03.21. 22:52

Nagyon nem normális!

gregorio
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.03.17. 19:26

Hozzászólás Szerző: gregorio » 2008.03.21. 22:30

Sziasztok.

Az a kérdésem, hogy normális dolog-e, ha erõs fékezésnél (kis sebességnél is) az elsõ telók ütközésig nyomódnak és erõset koppannak???
Ezen kívül a jobb oldaliból eléggé csöpög az olaj.

Köszi!

Egyébként ETZ-250-rõl van szó.

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.20. 19:34

Ahha... szóval akkor kell 2 db 6302-es, egy 6204-es és egy 6005-ös akkor ezek szerint...

Köszi! :lol:

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.20. 19:33

Jó, fáradt vagyok, rájöttem, hogy hülyeséget írtam, mikor jöttem haza. De a fékdobban (ahol a tengely átmegy) kell lennie csapágynak...

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.20. 19:27

Gexxx írta:Valaki tudja pontosan, hogy a hátsó kerékbe milyen csapágyak kellenek? Az ok, hogy a lánckerékbe egy 6204-es és egy 6005-ös kell, de van asszem a fékpofában is, meg gondolom a fékdobban is...

6302-es. Fekpofaban csapagy????? fekdobban? haat vegul is igen a dob az amibe belemegy mindket oldalrol 1-1.

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.20. 16:57

Valaki tudja pontosan, hogy a hátsó kerékbe milyen csapágyak kellenek? Az ok, hogy a lánckerékbe egy 6204-es és egy 6005-ös kell, de van asszem a fékpofában is, meg gondolom a fékdobban is...

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2832
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.18. 13:42

Akkor most 110/90x18 vagy 3.50x18?????

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.16. 16:27

Na igen,csak ez a szar,amit vettem,nem egészen úgy bontható,ahogy a gyári,majd ezt ki kell még ötölnöm,hogy oldom meg,valahogy a gyárinak a felsõ részét kéne adaptálni az újhoz.Ha megnézed a képet,ezen a felsõ szem burkolata egybenvan a zárómûanyaggal.Jövõ 7végére +van a program :)

Kösz az infót!

Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor » 2008.03.16. 10:34

tigris! A tönk a vázadon valószinû hogy gyári mert ahány 125etz volt nálam javítani mindegyiken volt, és az enyémen is van.
próbáld meg áttenni a régi telóidról a felsõ szemeket.(elvileg menetes) :roll:

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.15. 19:42

tigris!

nemértem a problémád... hogy állhat ferdén? :shock: meg miaza tönk a vázon? :roll:

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.15. 16:09

Basszus!Ezen a vackon a felsõ szem is olyan kis átmérõjû,mint az alsó,de felül nekem egy vastagabb és kb 3 cm hosszú tönk van!!!
Most fölraktam úgy,h ferde,de nem igazán frankó.Gyárilag van egy ilyen vastagabb tönk a vázon?Lesz vmi baja,ha így hagyom?
Nagyon fura volt az SV-rõl visszaülni,majdnem oldalra dõltem az elsõ kanyarban :D
De magyon jó volt végre az MZ-t döntögetni!Bár már az SV-t is kezdem borítgatni :)

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.03.14. 17:25

tigris írta::oops:

Az nem fasza???
Csak ez az 1 pár volt a boltban...
az annyira nem mint a tajvani.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.14. 14:04

:oops:

Az nem fasza???
Csak ez az 1 pár volt a boltban...

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.03.14. 13:20

tigris írta:Én is Mofakerben vettem,4900/darab -10%,ha van ÉRVÉNYESÍTETT klubkártyád.Na nekem itt a kiemelt résszel volt gond :?

Teljesen krómozott az egész,a gyáritól annyi a különbség,h a felsõ szem mûanyag burkolata(mert van neki) és a takarómûanyag egyben van,a rugón belül meg nincs takaróhengerke,szóval a gané mehet büntetlenül a tengelyre.
De mit pofázok,itt 1 kép:


Kép
ez nem tajvani,hanem kínai

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.14. 10:39

Én is Mofakerben vettem,4900/darab -10%,ha van ÉRVÉNYESÍTETT klubkártyád.Na nekem itt a kiemelt résszel volt gond :?

Teljesen krómozott az egész,a gyáritól annyi a különbség,h a felsõ szem mûanyag burkolata(mert van neki) és a takarómûanyag egyben van,a rugón belül meg nincs takaróhengerke,szóval a gané mehet büntetlenül a tengelyre.
De mit pofázok,itt 1 kép:


Kép

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.03.14. 10:30

Az bitang jól hangzik!
Èn még tavaly nyáron kérdeztem a szolnoki sámánt... de az 18k ért akarta adni.
Ígyhát pofánröhögtem és maradt a régi...

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.14. 10:18

jol latom mofakernel 5000 huf/db....jol nez ki....be kellene ruhazni egy ilyenre....az enyem is kivan man mint a bosnyak f...a


link: http://www.mofaker.hu/info.php?termek_id=30159

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.03.14. 10:11

tigris írta:Na vettem végre új hátsó telókat,ezt a króm progresszív rugós cuccot.
Használ vki ilyet?Arra lennék kiváncsi,h a 80 kilómhoz az 5 fokozatú elõfeszítést hova állítsam?
Háj!

Mennyiét vetted és hol???
Nekem is már gatyák a telóim, de az "újat" drágálom annyiért...

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.03.13. 22:22

villába milyen szimmeringet ajánlotok? márka, stb..?
Gondoltam a motoros boltokban nem adnak jó minöségût, ezért inkább csapágy boltban néztem körül azt elém raktak elég sok fajtát aztán a böség zavara :lol:
Jah igen és még a fékmunkahenger szimmeringnél is ugyanaz lenne a kérdésem hogy mit ajánlotok? :?:

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.03.13. 19:48

Bizony a Samu is azzal nyomja :D Nekem csak optikai tuning mert a hátsó is 16-os ...

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.13. 14:33

Gyurm@ írta:Figyu nagymacska!

Állítsd középre és menjünk 1-et a pilisben! :twisted:
Aztán majd útközben még állítgatod.
Az MZ-s csapatásra nekem valszeg nyárig várni kell,akkor hozom csak fel a gépet sztem... :(
Aztán lehet,h megõrülök és felhozom április-májusban,már nagyon hiányzik egy jó kanyargás,meg hogy ott loholjak a nyakadban és mutassam: [-X [-(
:D

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2338
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.13. 13:01

Gyurm@ írta:Ha kényelmes akkor hagyhatod a 16-ost a zizi is így nyomja a 300 az ugyanaz mint a 3 colos a 400 pedig 4 col akár van elötte tizedes vesszõ akár nincs mindkettõt használják. Akkor szokták mm-ben írni ha a gumi /-es jelölésû. Gexxx írt 1 cikket a gumikról: http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/gumi.pdf
Üdv Gyurm@
babu87 írta:Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! :oops: Segítsetek légyszi!! :)
sot! a samu is 16-ossal nyomja..... :lol:

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.03.13. 11:05

Ha kényelmes akkor hagyhatod a 16-ost a zizi is így nyomja a 300 az ugyanaz mint a 3 colos a 400 pedig 4 col akár van elötte tizedes vesszõ akár nincs mindkettõt használják. Akkor szokták mm-ben írni ha a gumi /-es jelölésû. Gexxx írt 1 cikket a gumikról: http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/gumi.pdf
Üdv Gyurm@
babu87 írta:Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! :oops: Segítsetek légyszi!! :)

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.03.13. 10:47

Figyu nagymacska!

Állítsd középre és menjünk 1-et a pilisben! :twisted:
Aztán majd útközben még állítgatod.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.13. 10:34

Na vettem végre új hátsó telókat,ezt a króm progresszív rugós cuccot.
Használ vki ilyet?Arra lennék kiváncsi,h a 80 kilómhoz az 5 fokozatú elõfeszítést hova állítsam?

babu87
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.29. 21:52

Hozzászólás Szerző: babu87 » 2008.02.29. 23:56

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! :oops: Segítsetek légyszi!! :)

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég