Fékek

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: hell »

Papszi írta:Ha lassan húzom a fékkart, akkor beszalad koppig, és nem keményedik fel. Műszakin majdnem elrántottak emiatt, ott a szaki azt mondta, hogy a dugattyú a rossz, az engedi el az olajat.(régen orvosoltam ezt a problémát azzal, hogy a gumikarmantyút kicseréltem a féknyeregbe, ami a dugattyút körülveszi azt, de ez kb 2-3 hónapig volt jó) Mit lenne célszerű javítani? Nálatok is előfordul ez a jelenség? :roll:
Nekem ugyan ez volt a baja annó és el is vágtak műszakin. Előtte én is próbáltam javítani a főfékhengert mert az volt a baja ki volt kopva de jó sose lett csak ideiglenesen (rengeteg karmantyú csere volt, mivel a háza volt kikopva még a tengelyt is esztergáltattam bele de nem sokáig birta). Vettem Bambi mestertől egy főfékhengert és azzal tökéletes lett más választásom nem volt.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nem annyira drága egy új dugattyú de nem is biztos h jó lesz (utángyártás powa), ha nincs rajta látható sérülés, akkor nem az a baj. Még a házon is lehet belül sérülés ami szétkoptatta a karmantyút, mondjuk egy szerelésnél felsértetted csavarhúzóval vagy ilyesmi.

Ha ez sem, akkor szimplán szar karmantyút fogtál ki. Én eddig életemben 2-t vettem: egyet Futár Petinél, az szétszakadt amikor a balesetemkor a motor a fékkarra esett rá, egyet meg a 4 kelemennél, az azóta is tökéletesen működik.
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Ha lassan húzom a fékkart, akkor beszalad koppig, és nem keményedik fel. Műszakin majdnem elrántottak emiatt, ott a szaki azt mondta, hogy a dugattyú a rossz, az engedi el az olajat.(régen orvosoltam ezt a problémát azzal, hogy a gumikarmantyút kicseréltem a féknyeregbe, ami a dugattyút körülveszi azt, de ez kb 2-3 hónapig volt jó) Mit lenne célszerű javítani? Nálatok is előfordul ez a jelenség? :roll:
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

A kis karmantyú engem is érdekel.
Az mennyi lesz?
2 db kellene.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: csikin »

Nekem is kellene 2-2 db.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Máté!

Én mindenképp benevezek egyre! =D>
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Kisbocsi!
Tök mindegy.Lényeg hogy 2 db gumi alkatrész van a főfékhengerben és mindkettőből gyártat le Máté.
Ha érdekel:Az egyik az azért felelős hogy a nyomást átvigye a fékcsövön keresztül a fékdugattyúhoz(5-ös sz),a másik(3-as sz) meg hogy kifelé ne tudjon az olaj szökni(na amikor ez megy tönkre, akkor látszik kivülről hogy olajos a fékkar tövénél és rövid időn belül tönkrevágja a féklámpakapcsolót).
Szóval mindkettőből érdemes rendelni,hisz ugyis kikell mindegyiket cserélni ha már szétszedi az ember.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: conus »

kisbocsi!

az a képen a 4-es és 5-ös alkatrész :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Az a képen a 14-15 alkatrész?
Sajnos, csak kicsiben látom a képet, és ha rákattintok, hogy megjelenjen nagyban, akkor csak egy oldal jön fel, mintha én szeretnék képet feltölteni...
Nem igazán értem ez miért lehet...
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: yofo »

Én igényt tartok egy javítószettre ha lesz . :smt023
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Jó estét!
Gyártatok normális (hozzávaló) anyagból ETZ főfékhengerhez szimmeringet és karmantyút. A szimmering ára 900-1000 forint/darab. Pontos részleteket holnap tudok meg. Kinek kellene még?
Kép
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: bambi »

streszi írta:hali!

a lyukas féktárcsához műszakin hogy viszonyul a hatóság?
eddig nem volt gond,meg ha szépen van megfúrva.
streszi
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2009.10.15. 11:41
MZ-d típusa: 251

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: streszi »

hali!

a lyukas féktárcsához műszakin hogy viszonyul a hatóság?
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

kobraCode írta:én még azt is hallottam hogy esőben is jobb lesz a fékhatás
Az jóóó lesz nekem akkor, a két ujjas fékem a vizes úton... :mrgreen:
Mostanában lehet is bőven vizes utat találni sajnos. :(
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: conus »

miaz a géesikszer? az valami motor? :twisted: :-({|= :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Az előttem szólóknak igaza van, és nem mellesleg súlycsökkentés.
Ne feledjük ez rugózatlan tömeg!

Azért szoktam nagyot fakadni, amikor valaki feldob mégegy 3 kilós tárcsát a kerékagy másik felére. Mert attól géesikszernek néz ki.... =D> #-o ](*,)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

én még azt is hallottam hogy esőben is jobb lesz a fékhatás
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: conus »

én úgy tudom, h a fékbetétről lemálló por nem maródik bele, mert kimegy a lyukakon :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Miért jó kifúrni a tárcsát? Jobb lesz a hűtése vagy csak esztétika miatt?
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

köszi Bambi!

most úgyis itt a tél, tárcsa meg nem kér enni. meglesz az még egy hónap múlva is, majd még érdeklődőm.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: bambi »

kobraCode írta:Jól néz ki mind a kettő!
De a mester féle jobban tetszik.
Tényleg Bambi, ha erre jársz, tudsz vállalni tárcsa fúrást?
hali
most nem sajna :( esetleg egy hónap múlva.
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Az enyém ilyen:

Kép
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Jól néz ki mind a kettő!
De a mester féle jobban tetszik.
Tényleg Bambi, ha erre jársz, tudsz vállalni tárcsa fúrást?
borutalp06
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopronkövesd

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: borutalp06 »

Én eddig láttam már átfedéssel készült tárcsát is és átfedés nélkülit is.Átfedés nélkül még gyári japán tárcsával is találkoztam.Az enyém egy régi Yamaha tárcsának a koppintása ami ilyen:
Kép
De találtam a fórumon olyat is amit azt hiszem Bambi csinált:

Kép
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Ez most pont jól jött, akarok egy "furkált" tárcsát csinálni. \:D/
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: csikin »

Arra figyeljetek, hogy a furatok ne legyenek közelebb egymáshoz, mint az anyagvastagság, mert könnyen elreped, láttam már ilyet és nem lehet kellemes emiatt zakózni:) Az átfedés azért fontos, hogy ne alakuljon ki olyan sáv ahol nem hűl megfelelően a tárcsa, mert amiatt is repedhet.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

borutalp06, KILL3R etz!

Köszi, máris többet tudok róla. Képek jöhetnek! és ha jó a minta akkor akár az autocad es cucc is! :)

üdv.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

kobraCode!

A lyukaknál az a lényeg, hogy fedjék egymást. Szóval ne csak 5 köríven futó vonalban legyenek, hanem fedje le az egész tárcsát, mert a furatoknál jobban eszi a betétet, és akkor fel fog ülni a nem lyuggatott felületre, és jelentősen romlik a fékhatás.

Legalábbis én így tudom :roll: :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
borutalp06
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopronkövesd

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: borutalp06 »

kobraCode!
Ezt én úgy oldottam meg,hogy a munkahelyemen csináltam egy "sablont" plazmavágóval egy lemezre.autocad-del szabályosan elosztva kiszerkesztve a lyukak helyét,ívét.Ezután a sablont felraktam a leszerelt tárcsára(amit előtte felszabályoztattam,ugyanis fúrás után elég körülményes lesz felszabályozni!!!!)feljelöltem a lyukak helyét filccel,állványos fúrogépen kicsit megjelöltem vékonyabb fúróval az összes lyukat,majd 5-ös fúróval,kifúrtam mind,utána megsüllyesztettem az összeset.Egyébként PONT ma tettem fel a korábban már elkészített tárcsámat!! :D Holnap esetleg teszek fel képet! :-({|= \:D/
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Sziasztok!


Féktárcsa fúrással kapcsolatban szeretnék kérni segítséget. Hogy s mint kell csinálni. Ki kell-e számolni pontosan a lyukakat hogy ne üssön a tárcsa, valamint mekkora lehet a max átmérő amivel kifúrod, milyen sűrűn lehetnek a furatok ahol még nem gyengül el a tárcsa. Egyáltalán tényleg hogyan érdemes csinálni hogy jó legyen. Mintára valami ilyesmit szeretnék mint a képen, csak a vonalak helyett is furatokat. Vélemények?

Kép
Dárgo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2009.07.26. 07:24
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest XXI.

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dárgo »

Köszi a segítséget :D
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Dárgó!
Szétszeded a féknyerget és kitisztítod, majd rendes légtelenítés. És persze megnézed, hogy minden a helyén van-e, a dugattyú nem deformált stb. Ha utána is ez a gond akkor próbáld nem forgatni a kereket kézzel és idegesíteni magad vele...nekem bevállt. :)
Hol szakadt a menet? Nálam a légtelenítő csavarnál..oda simán lehet esztergáltatni egy közbetétet+menetfúrás. És még a km-óra mágnesérzékelőjének is meglesz a helye. :)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Dárgó!

Nézd meg az új nyeregben mennyire ül be a helyére a dugattyú, lehet koszos.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Dárgo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2009.07.26. 07:24
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest XXI.

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dárgo »

Helló

Van egy ksi gondom és ebben kérném a segítségeteket. Menetszakadás miatt ki kellett cserélnem a féknyerget, sikerült vennem egy használtat. Amikor megpróbáltam összerakni és a jó állapotú betéteket berakni a helyére azt vettem észre, hogy erősen szorúl a kerék. Ekkor kopott betétekkel próbálkoztam ami egy kicsit jobb, de még mindíg bosszantóan szorul.Mi lehet ennek az oka? A féknyergek nem teljesen egyformák? Hogyan lehet megszüntetni a kerék szorulását, mégpedig úgy, hogy a jó állapotú betétekkel ne szoruljon a kerék? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Üdv!

Tudna nekem valaki egy kis segítséget adni?
Sajna akartam javítani egy kicsit az első fék visszajelző kapcsolómon (hú de szép neve van)
De sajna kinyírtam. ezek a bolti utángyártott szarok meg semmit nem érnek.

Szóval nincs valakinek elfekvőben egy?
esetleg megvenném, és postán elküldhetné nekem.

Előre is köszönöm: kisbocsi
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: z25z »

igy van
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: E.István »

Hali!
Lenne egy kérdésem-lehet,hogy hülye kérdés!
Jól tudom,hogy a fékbetét (első) minden ETZ-ben ugyanaz?
Amit 250-eshez árulnak-jó a 125-ösbe is?
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Ha fogóval csinálod, tegyél a pofái és a dugattyú közé gumilapot. És ha már kint lesz, egy esztergályoshoz vidd el, és csiszolópapír segítségével "tükrösitsd" fel azt a részt, ahová a szimmering kerül.
Ahová a kisebb karmantyú kerül, piszkáld ki a koszt. Ezt is lehet az esztergán, élre összehajtott csiszolópapírral. Mikor rakod össze, kend be vékonyan fékolajjal.
Dárgo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2009.07.26. 07:24
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest XXI.

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dárgo »

Köszönöm a segítségeteket :D
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Dárgo írta:Helló!
Szivárog az olajam az fékkarnál, beszereztem a kellékeket, de nem tudom kiszedni a dugatyút a helyéről. Van valami technikája????
Előre is köszi a segítséget =;
Létezik (inkább csak volt) spec. szerszám hozzá, de sűrített levegővel is lehet. ;)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Hali!

Van egy zeeger gyűrű a karmantyú előtt. Azt szedd ki, utána csavarhúzóval ki tudod venni a karmantyút és utána fogóval ki tudod húzni a dugattyút.
Csak arra vigyázz, hogy ne sértsd fel a felületét, mert akkor ott fog folyni. :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Dárgo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2009.07.26. 07:24
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest XXI.

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dárgo »

Helló!
Szivárog az olajam az fékkarnál, beszereztem a kellékeket, de nem tudom kiszedni a dugatyút a helyéről. Van valami technikája????
Előre is köszi a segítséget =;
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Tehát: vegyél Viton szimmeringet. :D
300 Ft körül volt darabja,
2800-ból még tankolni is futja.
:D
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Gyurmooo!

Ma kiderült az ár.... 2800 Ft/db. Gondolom téged sem érdekel. :D
Azért ezt én erős túlzásnak érzem.... [-(
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Oks, köszi!
Igaz nekem nem sürgős, mint Neked. :D
De jöhet bátran, sosem árt, ha van tartalék.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Hali !

Nem viton volt... Valami rózsaszín-piros volt. A mostani az epg vagy valami hasonló,direkt fékolajálló anyagból lesz gyártva.
Sajnos nem tudom egy árát sem pontosan. De akkor megkérdem, mennyitől tudnak kedvezményt adni.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

KILL3R etz írta:Üdv!

Csináltatok karmantyút a főfékhengerre. Tuti fékolajálló anyagból. Az ára sajnos 2000 Ft közelében van, de minél többet csinálnak annál olcsóbb. Szóval ha valakinek kell, akkor szóljon. Sajnos 1-2 napot tudok csak várni, mert nekem szükségem van rá. A duplaajkú "fékolajálló" szimeringet 3-4 hónap alatt megette az olaj.... :?
Viton anyagból volt az a "fékolajálló" szimmering???
Általában zöldeskék ill. barna színű, amikről én tudok.
Ha lennénk annyian amúgy, hogy 500,-/db-ra megy le az ár, engem is érdekel. Ahhoz hány db-ot kéne gyártatni? :-k
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Bocs srácok, de a csevegőbe beírtam a fékemmel kapcsolatos problémámat.
megnéznétek, és ha valaki tud, írjon egy kis okosságot nekem.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv!

Csináltatok karmantyút a főfékhengerre. Tuti fékolajálló anyagból. Az ára sajnos 2000 Ft közelében van, de minél többet csinálnak annál olcsóbb. Szóval ha valakinek kell, akkor szóljon. Sajnos 1-2 napot tudok csak várni, mert nekem szükségem van rá. A duplaajkú "fékolajálló" szimeringet 3-4 hónap alatt megette az olaj.... :?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
triton
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2009.09.07. 15:26
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: triton »

Mennyiért lehet kapni ETZ250 munkahengerbe dugattyút és tömítőgyűrűt és hol érdemes venni?
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 48 vendég