Fékek

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.04.22. 08:53

Miután a Mofás hátsó gátlóval megszívtam,Gyurma mondta,hogy a Mofából csak kaucsukot!

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.04.21. 14:37

hy,

valaki mondta itt h a mofás fõfékhenger kib*szott igénytelen megmunkálású és k drága.
vagy próbálj meg bontva nézni egy tûrhetõt, vagy helyette próbáld meg ezt: http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek ... enger.html
vagy bambinál kérdezz rá új grimeca fõfékhengerre, ha jól sejtem olyan 8e körül adja.

louithebad
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2008.04.17. 18:48
Tartózkodási hely: Mezõcsát

Hozzászólás Szerző: louithebad » 2008.04.21. 14:30

Hali mindenkinek!

Van valkinek tapasztalata a MOFAKER által kínált fõfékhengerrel kapcsolatban? Ha igen kérem ossza meg velem mert nem szeretnék potyára 15-20 ezret kiadni.

Üdv! Loui!

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2319
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.04.15. 16:53

revlimit írta:Sziasztok!
Van egy 150es TSem és a hátsó fék elég gyenge rajta. A pedált teljesen lekell nyomni és csak akkor kezd el fogni, nem pedig már rögtön a lenyomás után. A fékdobnál a menetes csavar már teljesen ki van tekerve, azzal már nem tudok rajta állítani. Kb. 50 km-el ezelõtt volt kivéve a kerék és a fékpofák nem tûntek leharcoltnak. Talán a bowden van megnyúlva?? Help plíz :roll:
A bowden megnyulasa nem okozhat gyenge fekhatast. Amikor kivetted a fekpofakat kitakaritottad a dobot? Esetleg kicsit meg lehet csiszolopapirral simogatni a fekpofakon levo ferrodolt. Amit erdemes megnezni, hogy kivett kereknel tedd be a feket a a helyere es kezzel huzd a feket a libafogas karnal. Igy erzed, hogy mennyi elmozdulas utan eri el a fekpofa a fekdobot. Ha eleg nagy az elmozdulas akkor bizony uj fekpofakat kell bele tenni, mert azt jelenti, hogy eleve elfordult allapotban van a fekkulcs benne. A libafogas allitoval egy kicsit jatszhatsz egyebkelt. Amugy a "menetes csavar mar teljesen ki van tekerve" reszt nem egeszen ertem. Ha fesziteni akarod akkor rafele tekered. Szoval megoldas lehet, hogy a libafogas kart egyel hatrebb allitod es akkor ujra tudsz a bowdenen fesziteni, de ekkor mar eleve elfordult allapotu lesz majd a fekkulcs. Es probalj a muszaki eloirashoz kozeliteni a fekkulcs es bowden/fekrud altal bezart szog nem lehet nagyobb 90 foknal.

Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: revlimit » 2008.04.15. 15:45

Sziasztok!
Van egy 150es TSem és a hátsó fék elég gyenge rajta. A pedált teljesen lekell nyomni és csak akkor kezd el fogni, nem pedig már rögtön a lenyomás után. A fékdobnál a menetes csavar már teljesen ki van tekerve, azzal már nem tudok rajta állítani. Kb. 50 km-el ezelõtt volt kivéve a kerék és a fékpofák nem tûntek leharcoltnak. Talán a bowden van megnyúlva?? Help plíz :roll:

Bazsa

Hozzászólás Szerző: Bazsa » 2008.04.07. 20:10

Köszönöm a tanácsokat Matthej!
Mostanra már letettem a fúrkálásról és inkább veszek egy vastag láncot :D Azzal nem kockáztatok semmit...
A problémádra személy szerint sajna nem tudok tanácsot adni, de remélem sikerül megoldanod.
Jó motorozást mindenkinek! :wink:

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.04.06. 12:04

Matthej01!

Nekem a kar által nyomott dugattyú körül szívta be a levegõt és ott engedte az olajat. Megoldása: O gyûrût teszel a szimering alá, de ha visszább olvasol a topikban (2 oldal), akkor le van írva ennek a pontos története.
conus írta:Igen, ezen én is sokat tépelõdöm, hogy nem-e begyûri majd a dugattyú. Olyan volt az O gyûrû, hogy könnyen ráment, de szerelés elõtt nem esett le róla. :o
Akkor tudok pontosat mondani, ha egy másik ETZ fõfékhengeren szintén megcsinálom ezt az akciót 8)

Kép

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2008.04.06. 11:05

A lyukas tárcsát nem azért használják, hogy a fékpor oda üljön bele hanem azért mert a hosszan használt féktárcsa felmelegszik és olyan hõmérséklet jelentkezik a tárcsa és a betét között amitõl gáz illetve gõz buborékok képzõdnek és a fékhatás drasztikusan képes lecsökkeni úgy mûködik mint a légpárnás jármû. Ilyen esetek lehetnek pl.: Hosszú lejtmeneti fékezés nagy sebességrõl való gyors megállás. Ezért szokták lyukasra csinálni a tárcsákat azért,hogy elférjenek a gázok gõzök a fékpor mellett :D . Én nem igazán tapasztaltam még ilyen fékhatás csökkenést a mocimnál. De amondó vagyok, hogy nem igazán érdemes kifúrkálni mert nem tudni milyen feszültségeket ébresztünk egy ilyen tárcsában és nem tudni hányszorosan vannak túlméretezve és mert a gyáriakat ezután a mûvelet után feszültség mentesítõ hõkezelésnek vetik alá. Ha minden képpen ki szeretné valaki fúrni akkor a furatokat süllyessze és utána próbálja meg fesz mentesítetni.
Ha valaki viszont tudna segíteni a problémámba: A fõfékmunkahenger amit kaptam kicseréltem benne a szimeringet és a gumi karmntyút de valahol máshol a fõfékmunkahengernél ereszti az olajat de törvénytelen módon és ott levegõt is szí be. Esetleg ez hol lehet kikopva mert a szimeringnél valahol eresz és nem látom.

Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

elsõ

Hozzászólás Szerző: Matee86 » 2008.04.05. 19:41

Sziasztok!
Lenne egy nagy problémám!!!....Múltkor haver elnyalt a 250es Etz-mel,de szerencsére a motor rá esett,így nem lett sok baja :? De,és most jön a lényeg,mivel Magura kormány van a mocin,így a fékolaj tartály pont az esés tompítója lett,persze mondanom sem kell széttört a mûanyag.......jólvan,semmi gáz nem volt eddig,mert vettem egyet(2rugó) és visszaraktam annak rendje és módja szerint(azután többször ellenõriztem,légtelenítettem)!Azonban a fékkel vmi gáz lett,mert nincs benne elég nagy kompresszió....ergó nem fog rendesen,csak kb félig,mint ahogy kéne......megsérülhetett vmi....biztos!Van vkinek vmi ötlete,hogy mi lehet a baj és hogy mit tudnék kezdeni vele?Nagyon sûrgõs lenne,mert éppen mûszaki elött állok,és egyszerûen nem bírom ki,hogy ha jó az idõ rá ne üljek! :cry:

Ha vkinek van vmi ötlete,az írjon!Elõre is köszi!

Üdv:Máté :cry:

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.04.01. 08:15

Danke Süni =D>

Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 674
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo » 2008.04.01. 07:44

Hali.
Nekem M8*30 as 8.8-as csavar van benne a végén egy önzáró anyával ,de a 35-ös is simán elfér még .

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.31. 23:55

Hi

Valaki le tudná mérni a hátsó fékdobon a kitámasztó pálca menetének a mélységét?
7végén megszakadt a menet abban a szarban, egy átmenõ csavart+anyát akarok oda tenni, de most nem tudom megnézni, hogy milyen hosszú csavar kell.... Mekkora is az? 10-es?

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.03.30. 11:50

legalább kobalt keménységû fúróval fúrd a használt tárcsát :twisted:

Bazsa

Hozzászólás Szerző: Bazsa » 2008.03.30. 11:21

Köszönöm szépen a tanácsokat Samu!
Esetleg még egy pár szót tudnál írni arról, hogy miben változott meg a fék tulajdonsága? Miket tapasztaltál a fúrkálás óta, jobb lett vagy inkább leromlott a fékerõ?

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.03.30. 10:43

Én úgy csináltam, hogy CADben megterveztem a lyukak kiosztását, kinyomtattam, ráragasztottam a tárcsára majd átpontoztam. A fúrásnál figyelni kell arra, hogy nagyon kemény anyagból van, 3-assal majd utána 6-ossal kell átfúrni a lukakat.

Bazsa

Hozzászólás Szerző: Bazsa » 2008.03.30. 09:34

Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
Közben az is eszembe jutott, hogy keresek valami hasonló méretû tárcsát és arról átveszem a lukak kiosztását meg méretét így talán nem lesz belõle túl nagy baklövés. A porbléma abból eredhet, hogy lecsökken a súrlódó felületek nagysága és nem fog majd a fék.... Tartok tõle, hogy elszúrom a jó fékemet.
Még várom a javaslatokat! (De inkább menjetek motorozni és ne a gépat nyomjátok ilyen jó idõben!!! :D )

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2319
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.30. 05:55

esoben

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei » 2008.03.30. 01:12

tudtommal a lyukas tárcsának az a lényege, hogy a pofa kopásából eredõ por ne nyalódjon fel a tárcsára hanem menjen bele a lyukakba, ezáltal növelve valamivel a fékhatást
most hogy ez így van-e vagy nem, nemtudom igazából, minden komolyabb féknél lyukas tárcsát látni, úgyhogy nyilván jó valamire :)

Bazsa

tárcsa lyuggatás

Hozzászólás Szerző: Bazsa » 2008.03.29. 23:25

Üdvözletem mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni olyasvalakitõl aki már csinált hasonlót, mivel kaptam egy tárcsazárat ami önmagában szuper csak nem lehet felrakni az ETZ tömör tárcsájára. Így gondoltam ki kéne fúrkálni úgy mint a modernebb motorokon és akkor le is tudnám zárni a mocit. Kérdés, hogy ettõl változik-e majd a fékhatás, gyorsabban kopnak-e a betétek, netán nehezebben melegszik túl a fék? Szóval, ha valaki megosztaná velem a tapasztalatait azért nagyon hálás volnék, mert nem szeretném tönkrevágni a fékemet. Elõre is köszönöm a segítségeteket!
Szép estét!

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.20. 13:41

Szerezz japánt! Vagy olaszt! Még a koreai is jobb... Sajna ez van...

Avatar
Raven
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Raven » 2008.03.20. 13:38

Valaki!!!

Ki tudja, hol lehet lehetõleg új, gyári féktartályt kapni?

Azt a nyomorult kupakot nem lehet meghúzni, mert örökhajtós. Vettem új kupakot, új tartályt -> az is szar. Kifogytam az ötletekbõl mihez kezdjek vele. Vagy legalább valami infó jó lenne, mit lehet ezzel kezdeni, azon túlmenõen hogy mondjuk felgyújtom mingyán!!! :evil:

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.03.19. 08:09

Kössz! 8) :wink:

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei » 2008.03.19. 00:41

speed írta:Valaki tud eladó féknyerget kompletten ?
Ha igen akkor szóljon! Nagyon kéne... 8)
Kössz: Bálint
szocimotoroson írtam neked, emailcímem itt megtalálod, írj

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.03.19. 00:27

Valaki tud eladó féknyerget kompletten ?
Ha igen akkor szóljon! Nagyon kéne... 8)
Kössz: Bálint

Avatar
kalev
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2007.12.30. 19:53
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: kalev » 2008.03.08. 15:24

nem is tudom mitévõ legyek...
az 1ik oldalon 1200 ft a pár,annál meg mégiscsak jobb minõséget érdemel a vas.(határozott vagyok,vagy mégsem? :oops: )
valaki nem tud egy friss árat mondani az EBC-re?
úgy tûnhet,hogy túlbonyolítom,de ilyen idõben az embernek nincs jobb dolga...
azért kösz a segítséget Gyurma! :wink:

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 462
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.03.08. 14:59

Hívd a Mofakert telefonon is mert lehet hogy nem minden van kint a neten!
http://mzclubhungary.com/Tamogatok.html elõször ezeket a boltokat kérdezd meg !! Ha van - lesz tagságid akkor kedvezmény is!
Ha ezekben nem találsz ami kizárt akkor még itt érdemes megkérdezni:
http://www.hubermotor.hu/

Üdv Gyurm@

Avatar
kalev
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2007.12.30. 19:53
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: kalev » 2008.03.08. 14:14

hali!
fékpofát hol tudok venni?mert a mofaker oldalán nem látok.
azt a drágát most asszem inkább kihagyom,amirõl szó esett... :?

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1631
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2008.03.08. 12:21

Köszi! :oops: :P

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei » 2008.03.08. 04:04

bluerider írta:Kép

Tudtommal a /1-gyesek így jöttek ki! Az ETZ-k elsõ sorozatai is dobfékesek voltak késõbb álltak át a tárcsára!
Amiket találtál már át voltak alakítva.
hú gyönyörû ez a moci

Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor » 2008.03.07. 23:29

Nem tudom, igaz, sok jelentõsége már nincs.

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1631
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2008.03.07. 23:09

Kép

Tudtommal a /1-gyesek így jöttek ki! Az ETZ-k elsõ sorozatai is dobfékesek voltak késõbb álltak át a tárcsára!
Amiket találtál már át voltak alakítva.

Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor » 2008.03.07. 22:55

Fékek téma.

Utánanéztem: a peregyesek jöhettek ki tárcsafékkel. ...azon a sok motoros honlapon, ahol képeket tesznek fel járgányaikról, találtam több tárcsafékest.
:lol:

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.03.03. 09:23

Átmásoltam a Csevegõbe a nem témába vágó hozzászólásokat, mielõtt a moderátor felébred :lol:

Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor » 2008.02.28. 23:20

Én is így tudtam. De így jobb lett. -szerintem-
Etz generátor került bele egy közbetéttel. A helyi motorosok Mz-sek sorra koppintják le maguknak.

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1631
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2008.02.28. 23:14

Jól mondja gexxx /1-gyet nem gyártottak csak dobfékkel meg 6V-tal!
A 12V hogy van megcsinálva?

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.02.28. 14:58

Én úgy tudom nem, sõt, az elsõ szériás ETZ-k (81-84) is dobfékkle jöttek ki.
Tehát, 84-tõl van tárcsafék, de a TS-eket akkor már nem gyártották...

Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor » 2008.02.28. 14:37

Tudja valaki biztosan, hogy a 250/1-eseket az utolsó szériásokat biztosan tárcsafékkel adták ki? Állíítólag van errõl info, de én nem találom. Tudtok segíteni?

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.28. 09:57

Kicsit OFF

Bambi,ismered a Motorradosokat?
Mert oda hordták szervízre az SV-t,kiváncsi lennék,mennyire korrekt arcok.

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.02.28. 09:31

Motorradwerk Zschopau.... :)

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.02.28. 08:43

Google a barátod!

1. találat!

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.28. 00:00

A Motorrad vajon miiiiiiiiiiiiiiii? :roll:

Avatar
kalev
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2007.12.30. 19:53
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: kalev » 2008.02.27. 20:33

a kiállításra nem jönnek el/hoznak ilyet??

Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 674
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo » 2008.02.26. 23:34

Köszönöm szépen az infót , úgyis lesz dolgom Budapesten , meglátogatom majd õket .

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.26. 22:58

Samu írta:Bambit hívd fel õ biztos tud szerezni.
yofo írta:Sziasztok .

Érdekelne hogy hol lehet beszerezni be az EBC fékpofákat , mert nekem sem tetszik az új szürke amit beletettem mert iszonyúan nyikorog .
Motorrad

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.02.26. 22:41

Bambit hívd fel õ biztos tud szerezni.
yofo írta:Sziasztok .

Érdekelne hogy hol lehet beszerezni be az EBC fékpofákat , mert nekem sem tetszik az új szürke amit beletettem mert iszonyúan nyikorog .

Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 674
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo » 2008.02.26. 22:02

Sziasztok .

Érdekelne hogy hol lehet beszerezni be az EBC fékpofákat , mert nekem sem tetszik az új szürke amit beletettem mert iszonyúan nyikorog .

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.02.26. 20:54

Nekem is EBC van lassan 3 éve, nagyon jó minõségû és nem kopott sokat azóta 8)

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2319
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.26. 19:33

nekem 3 eve van a gepben, meg boven birja epp tegnapelott neztem a kopottsagat, a legfeltunobb nekem az volt vele, hogy esoben jobb, mint a hagyomanyos bolti...

Avatar
kalev
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2007.12.30. 19:53
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: kalev » 2008.02.26. 19:15

z25z írta:Az EBC-nek van MZ-re valo kevlar anyagu, nagyon jo fekpofaja, FA18 HH a kodja ha jol emlekszem (99%) :D , viszont eleg huzos az ara, jopar eve vettem az enyembe akkor volt 5000 HUF.
mennyire tartos,és mennyire jo?érdemes-e rá beruházni :?:

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2319
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.25. 16:05

Az EBC-nek van MZ-re valo kevlar anyagu, nagyon jo fekpofaja, FA18 HH a kodja ha jol emlekszem (99%) :D , viszont eleg huzos az ara, jopar eve vettem az enyembe akkor volt 5000 HUF.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég