Erre gondoltam, hogy hányadik méret lehet. Ha jól gondolom akkor ez az utolsó és ezután ha kellene már nem lehetne fúrni?Patrik írta:Szia!
Szerintem az 3. túlméret.
Az,hogy hányadik fúrás nem lehet biztosan tudni mert nem feltétlen egy mérettel fúrják feljebb,ez függ a henger állapotától.
Blokk
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
Re: Blokk
Szia!
Szerintem az 3. túlméret.
Az,hogy hányadik fúrás nem lehet biztosan tudni mert nem feltétlen egy mérettel fúrják feljebb,ez függ a henger állapotától.
Szerintem az 3. túlméret.
Az,hogy hányadik fúrás nem lehet biztosan tudni mert nem feltétlen egy mérettel fúrják feljebb,ez függ a henger állapotától.
Re: Blokk
Valaki eltudná küldeni nekem az ETZ 150-nek a hengerfej gyári paramétereit? (lehet akár alakított is, csak jó legyen, mer enyém nem az igazi, valami kóklertól már így vettem)
Lehet akár rajz is, vagy csak méretek (tömítő felülettől mért mélység a kúp kezdete és végén, ill a kúp hossza vízszintben vele)
Lehet akár rajz is, vagy csak méretek (tömítő felülettől mért mélység a kúp kezdete és végén, ill a kúp hossza vízszintben vele)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
6204 2rsc3 a száma ,most nem tudom pontosan hova kerül.Dreamer írta:A SOG egy jó közepes minőségű szimering, azonban főtengelyszimeringnek csak korlátozottan alkalmas. Oda (személy szerint) Viton v. FPM alapú szimeringet tennék. Ezt arra tervezték, hogy magasabb fordulaton is hosszú élettartamú legyen.
A FAG-ot nem kell bemutatni, a KBS pedig jó kis ferde szemű csapágy. Hova kerül a KBS?
Kuplung felőli oldalon viton szimering lesz,gyújtásnál meg könnyű cserélni:)
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
A SOG egy jó közepes minőségű szimering, azonban főtengelyszimeringnek csak korlátozottan alkalmas. Oda (személy szerint) Viton v. FPM alapú szimeringet tennék. Ezt arra tervezték, hogy magasabb fordulaton is hosszú élettartamú legyen.
A FAG-ot nem kell bemutatni, a KBS pedig jó kis ferde szemű csapágy. Hova kerül a KBS?
Dreamer
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Én is próbálgattam az olajakat a 10w40 elég jó volt de felhígult ha nagyon meleg volt,sima 80w hajtóműolaj a legjobb bele szerintem,Hikomol.allllli írta:Most rájöttem valamire...álló helyzetben járó motornál nem tudom kivenni üresbe. Ha kicsit is állítok a kuplungon, akkor meg már csúszik. Lehet-e ez azért, mert full szintetikus Elf motorolaj van benne(5W30) ? Gondolom a full szintetikussága miatt ez már ott csúszik, ahol az ásványi még fogná a lamellákat.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Most rájöttem valamire...álló helyzetben járó motornál nem tudom kivenni üresbe. Ha kicsit is állítok a kuplungon, akkor meg már csúszik. Lehet-e ez azért, mert full szintetikus Elf motorolaj van benne(5W30) ? Gondolom a full szintetikussága miatt ez már ott csúszik, ahol az ásványi még fogná a lamellákat.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Nekem a dugóból sikerült bele gyárit rakni és gyári illesztéssel,hajtókart asszem futártól rendeltem tűgörgőt meg nem is tudom szerintem nincs nagy márkájahell írta:Akkor ez kipipálva teljesen mindegy milyen.
Következő. Dugót miyet ami jó fajta? Yoko hajtókarra gondoltam. Ahhoz egy ina egysoros tűgörgőt remélem ez nem rosz elgondolás vagy esetleg legyen a gyárija ami van hozzá?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
hell írta:Akkor ez kipipálva teljesen mindegy milyen.
Következő. Dugót miyet ami jó fajta? Yoko hajtókarra gondoltam. Ahhoz egy ina egysoros tűgörgőt remélem ez nem rosz elgondolás vagy esetleg legyen a gyárija ami van hozzá?
Dugó lengyel vagy magyar legyen. Ha magyar, akkor BERTA. Három motoromban szolgál hűségesen.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Akkor ez kipipálva teljesen mindegy milyen.
Következő. Dugót miyet ami jó fajta? Yoko hajtókarra gondoltam. Ahhoz egy ina egysoros tűgörgőt remélem ez nem rosz elgondolás vagy esetleg legyen a gyárija ami van hozzá?
Következő. Dugót miyet ami jó fajta? Yoko hajtókarra gondoltam. Ahhoz egy ina egysoros tűgörgőt remélem ez nem rosz elgondolás vagy esetleg legyen a gyárija ami van hozzá?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üdv!hell írta:Ki mit mond blokkba összes csapágy cserés. Márkára a KOYO-ra (talán az arany középút, de persze ha valaki tud jobbat elfogadható árban ne tartsa magában!) gondoltam csak műanyag vagy fém kosaras legyen?
A Koyó jó választás, bevált márka. A műanyag kosaras halkabb mikor kotyog már a csapágy, vagyis amikor csereérett........... a sima is megteszi, de persze kérdezni lehet, hogy be lehet-e szerezni és mennyi..........
Amúgy meg elég jónak mondható az az MZ blokk amiből a csapágy kosarak zörgése hallatszik ki hangosabban mint a többi működési zaj.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
én is sokat filóztam ezen hogy hú a legjobb legyen ha összerakom, én FAG mellet döntöttem elfogadható ár és jó minőség, amúgy én is műanyagkosarasat akartam de aztán mondták hogy igazából talán annyi a különbség hogy talán csendesebb lesz de nem venni észre legalább is én.mondjuk nekem csörgött az egész motor felújítás előtt. Jah és sima csapágyat olcsóbban és könnyeben is találsz.Talán inkább a henger fúrás és dugó minőség ami jobban számít .De majd jönnek akik jobban értenek hozzáhell írta:Ki mit mond blokkba összes csapágy cserés. Márkára a KOYO-ra (talán az arany középút, de persze ha valaki tud jobbat elfogadható árban ne tartsa magában!) gondoltam csak műanyag vagy fém kosaras legyen?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Ki mit mond blokkba összes csapágy cserés. Márkára a KOYO-ra (talán az arany középút, de persze ha valaki tud jobbat elfogadható árban ne tartsa magában!) gondoltam csak műanyag vagy fém kosaras legyen?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Igen, csak a felső felfogatás fog feszülni kicsit, nehezebb helyére igazítani.K.Imi írta:Ha jól sejtem ettől függetlenül a 250esét felszerelhetem a motorra? (csak épp a blokkom előrébb kerül 1 centit)MrDok írta:....1 cm -vel közelebb van a lengővilla tengelyhez a 251-es.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Igen, 1 cm -vel közelebb van a lengővilla tengelyhez a 251-es.K.Imi írta:Lenne egy kérdésem:
251-es és 250-es ETZ hátsó blokktartója különbözik?
Válaszokat előre is köszönöm!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Új utángyártott karburátort vettél? Ha igen, akkor mindenképp be kell állítani és pár fúvókát is ki kell cserélni, hogy a te motorodhoz passzoljon. Kezdve a benzinszinttel az úszóházban, tűt legalulra engedni. Nekem utángyártott van, tapasztalatból mondom.Harcos írta:Sziasztok!
...A karbit úgy raktam bele ahogy a dobozból kivettem, nem állítottam el. ...
Re: Blokk
pedro121 írta:Sziasztok!
Biztos, hogy volt már téma, de nem találtam semmit, így hát úgy gondoltam csak megkérdezem.
Olyan problémám lenne, hogy 250-es ETZ kuplungjának enyhén sistergő hangja van mikor behúzom a kuplungot. Mikor elengedem a kuplungkart akkor a hang megszűnik. A kuplung rendesen ki van hézagolva, ez csak pár napja jelent meg egy 600 km-es túra után. Csapágy lenne a ludas? Ebben még 51106-es gyári DDR csapágy van, mert ezen 250-es Trophy kuplung van. Azért furcsállom mert 4 éve használom ezzel a kuplunggal és pont most a túra után jelent meg ez a jelenség, eddig semmi baja nem volt. Működés szempontjából nem tapasztaltam változást. Szépen kiemel, nem csúszik úgy viselkedik mint eddig, csak hanga lett.
Köszönöm előre is a segítséget!
Sztem csapágycsere néz ki...
Nézd meg a primer-szekunder fogaskerekeket is,ha már úgyis szétszedted...
Megfelelő minőségű és mennyiségű olajjal töltsd fel utána!
Re: Blokk
Olyan,mintha nem kapna elég üzemanyagot...de más oka is lehet...ha a gyújtás lenne kevés neki,nem pörögne tovább...miután 5 ezernél torpant..feltéve,hogy túljut az 5 ezren...Harcos írta:Sziasztok!
Frissen bejáratott ETZ-m nem a várt módon teljesít. A problémám az lenne, hogy 5000-ig tényleg remekül húz, viszont amint a mutató átlépi az 5000-t hirtelen megtorpan a motor és egy kis hatásszünet után újra szép lassan kezd el feljebb pörögni (minél magasabb a sebességfokozat annál jobban érzékelhető). Sajnos így 90 km/h fölé nem is jut el, viszont 150-es hengerszett van rajta 4 felömlővel, Berta dugattyúval (ami rendesen be lett járatva és passzolt is a felszabályozott hengerbe) 24-es karbival, NGK B9HS gyertyálva és elektronikus gyújtás jeladóval. A motor rendesen indul hidegen,melegen. A gyújtás elvileg 3mm-re van állítva. A karbit úgy raktam bele ahogy a dobozból kivettem, nem állítottam el.
Mi lehet a probléma? Esetleg a súbertűt kellene feljebb emelni?
Előre is köszönöm!
Nem lehet laza vmi érintkező?
Adott fordulaton adott a rezgésszám...ha itt kontakthiba lép fel,okozhat gyújtáskimaradást...de ezt a fordulatszámot elméletileg nem tudná túllépni...
Az,hogy "újra szép lassan kezd el feljebb pörögni",az azt jelenti,hogy túllépi az 5 ezret,és leforog ameddig kell,vagy nem tud túllépni rajta,mert minden esetben visszaesik a fordulat,és csak az 5 ezres plafont tudja?/így utólag a 90-es végből erre tippelek inkább/
A henger eredetileg 150-es,vagy utólag lett fúrva 125-ösből?
Amikor 4 felömlősre fúrták,magasabb lett-e a felömlők felső belépési pontja az eredetihez képest?
Ezekben az esetekben megváltozik a gázkeverék feltölési pontjának a vége,ami olyasmi,mint amikor a 4üteműnél elállítják a vezérlést..
Az,hogy gyári beállítású a karbi,nem biztos,hogy előny...
A széria motornál sincs két egyforma beállítás,ami pont ugyanúgy működik,vagy csak kivételesen ritka esetben..új motornál is utána lehet hangolni...hozzám hoztak olyan alig futott 250-es ETZ-t,aminek 90 volt a vége egy 50 kilós gyerek alatt...alaphangolás után visszahozta,hogy csináljak vmit,mert most meg sok......mondtam,hogy a gázkar a kezében van,ő parancsol... /még él/
Szóval az alaposan átalakított hengernek lehet,hogy kevés a keverék...főleg,ha 5 ezerig nagyon megy..
Ellenőrizheted a légszűrőt is,láttam már egércsaládot légszűrőbe költözni téli leállás alatt...a megnövekedett igényeknek amúgy sem árt egy új légszűrő...de a gyárit ajánlom eleinte,mert a sportszűrőhöz újra kell hangolni a motort..hogy a maximumot ki lehessen hozni belőle,.ráadásul a 2 ütemnél nagyon nem mindegy,mennyi keverék jut a motorba...Érdemes lenne a gyertyát is kicserélni,egy olyanra,ami tuti ment előtte,bár ez sem jelent semmit,és az új sem feltétlenül,de ha már 2,esetleg 3 gyertyánál is produkálja ugyan azt a tünetet,akkor esélyes,hogy nem a gyertya a hunyó..
Ameddig nem lesz megoldás,ideiglenesen a lánc áttételen is lehet variálni...előre nagyobb lánckereket rakni,hogy ne forogjon le olyan gyorsan,és a vége is jó esetben több lesz 90-nél...közben lehet agyalni a megoldáson...
/gyújtókábel,gyertyapipa...nem húz-e át a kábel a testhez magas fordulaton/
Javaslat,hogy minden egyes változtatás után,ellenőrizd,hogy van-e pozitív eredmény,ha nincs,állítsd vissza az eredeti állapotot,mielőtt más vmivel próbálkozol..nem vszínű,hogy több hiba egyidejű eredménye a tünet..
Re: Blokk
Rossz esetben váltóprobléma...nekem az volt..ha jól emléxem /lassan 20 éve volt/ elkopott a köröm a fogaskeréken a váltóban..meg az ellendarab is megkopott...allllli írta:Mikor 1-esből felkapcsolsz 2-esbe?benely írta:Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy mitől lehet az hogy kettesben ránt egyet a gép? Mintha szalajtana egy pillanatra
Kuplung jó, és a sebességet is szépen veszi
Köszi
Talán nem csúsztatod eléggé a kuplungot kiengedéskor? Vagy nem kuplungolsz
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Igen, a csapszeg nagyon kemény agyagból van, nem kellene kopnia csak több tízezer km alatt. Hamarabb kopik szét a persely vagy a hajtókar. Esztergáltatni lehet, de nem szeretik az esztergások, pont a kemény anyaga miatt. Kevesen vállalják. Ezt én is csak mástól tudom.
Re: Blokk
Nálam így kezdődött,hogy utána kidobálja a kettediket,a végén már használhatatlan volt a fokozat...Extremeblast írta:Ezt nekem is csinálja, főleg amikor hideg az olaj.benely írta:amikor már kettesben van, akkor ránt egyet
Re: Blokk
Szia!Lóri írta:Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a TS 125 dugattyúcsapszege melyik motor csapszegével egyezhet meg? Ugyanis már marhára unom, hogy megveszem a csapszeget, és pár ezer km után ugyanúgy szétkopik mint a többi. Ezért arra gondoltam, hogy nézek valami másik motor csapszegét hozzá. Aki esetleg tudni véli, hogy melyik motor csapszege alkalmas erre a cserére, az legyen szíves szóljon! Az Mz csapszeget már tudom...
Előre is köszi!
Lóri
A csapszeg normál esetben nem szokott behalni pár ezer km alatt,sőt...
Minden rendben van a blokkban?
Hajtókar nem görbe,kap kenést rendesen?
Re: Blokk
Lóri írta:Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a TS 125 dugattyúcsapszege melyik motor csapszegével egyezhet meg? Ugyanis már marhára unom, hogy megveszem a csapszeget, és pár ezer km után ugyanúgy szétkopik mint a többi. Ezért arra gondoltam, hogy nézek valami másik motor csapszegét hozzá. Aki esetleg tudni véli, hogy melyik motor csapszege alkalmas erre a cserére, az legyen szíves szóljon! Az Mz csapszeget már tudom...
Előre is köszi!
Lóri
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
Köszi!bambi írta:http://www.saratogahungary.hu/saratoga/ ... OMiTO.html
Ezt használom
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
Köszi, lehet hogy Bambi is ezzel dolgozik, de egyszeri használatra lehet kicsit drága mulatság lenne.Patrik írta:Nekem ez vált be:
http://eszerszam.hu/index.php?termek_id=1892
Re: Blokk
Nekem ez vált be:
http://eszerszam.hu/index.php?termek_id=1892
http://eszerszam.hu/index.php?termek_id=1892
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Etz150 berugo tengely és a sebválto tengely között van "O" gyürü és annak mi a mérete?
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
Legutóbb Bambi rakta össze nekem valami fekete pasztával, papír nélkül. Semmi folyás nem volt, de nem tudom mi volt az a fekete paszta...hell írta:Nekem a piros pasztával lett legutóbb kimaradt a papír és egy nagy nulla lett szivárog mindenhol picit. Legközelebb kötelezően papír és paszta párosítás lesz. Előtte úgy volt be is vált megoldás...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nekem a piros pasztával lett legutóbb kimaradt a papír és egy nagy nulla lett szivárog mindenhol picit. Legközelebb kötelezően papír és paszta párosítás lesz. Előtte úgy volt be is vált megoldás...
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Blokk
A következő eszköz a szolgáltató, aki nem a barátom szerelőlap. Az album oxidálódik. Fizettem egy kicsit érte. Kellett fizetni 5 985 Ft, és kijött 10 210 Ft-ot . Nehéz, néhányan a szolgáltatás eszközei. További eszközök egyre ...
Ha valaki azt akarja, egy elég jó méret szerv szolgáltatást hadd írja.
http://www.youtube.com/watch?v=GrAYdqCyhZI
http://www.youtube.com/watch?v=IhBMucWBf04
Ha valaki azt akarja, egy elég jó méret szerv szolgáltatást hadd írja.
http://www.youtube.com/watch?v=GrAYdqCyhZI
http://www.youtube.com/watch?v=IhBMucWBf04
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2013.10.17. 17:50
- MZ-d típusa: Etz 150, Etz 251
Re: Blokk
Üdv.Nagyon régen jártam itt
Vettem egy 150-es etz hengert.Az van ráírva 150.1,régen volt egy 150-es etz-ém és az 9kw-os volt és a hengeren 150.2 volt írva.Sokat olvastam itt anno,és mindenki azt írta,hogy a 2-es jelű az erős henger.De amikor megláttam a henger belsejét(a 150.1-est) ez teljesen más mint a másik.Megcsináltam a vezérlési diagramját és megegyezik az erősebb hengerével,pedig ez 150.1-es.Utána néztem,és a gyengébb hengert jelölték 2-es számmal.Néztem a kezelésit is,és abba is így jelölik.A gyári alkatrész jegyzéket is néztem,és abba is 150.1-es a 10,5kw-os henger.Akkor én most régen olvastam hülyeséget?Vagy most mi??? Már bele vagyok zavarodva!!
Vettem egy 150-es etz hengert.Az van ráírva 150.1,régen volt egy 150-es etz-ém és az 9kw-os volt és a hengeren 150.2 volt írva.Sokat olvastam itt anno,és mindenki azt írta,hogy a 2-es jelű az erős henger.De amikor megláttam a henger belsejét(a 150.1-est) ez teljesen más mint a másik.Megcsináltam a vezérlési diagramját és megegyezik az erősebb hengerével,pedig ez 150.1-es.Utána néztem,és a gyengébb hengert jelölték 2-es számmal.Néztem a kezelésit is,és abba is így jelölik.A gyári alkatrész jegyzéket is néztem,és abba is 150.1-es a 10,5kw-os henger.Akkor én most régen olvastam hülyeséget?Vagy most mi??? Már bele vagyok zavarodva!!
Re: Blokk
Szia!kobraCode írta:Sziasztok,
ha elszállt a hengerben a kipuf. menet az milyen módon lehet javítani?
köszi.
Ugyan ezt kérdeztem én is nemrégen és kaptam is jó tippeket olvass vissza a kipufogós témák közt 1.oldal középtájt.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Utángyártott csapszeg? Én az eredetit próbáltam egyszer kettévágni, de olyan kemény volt, hogy se a fűrész, se a reszelő nem vitte. Esetleg próbálj meg egy kopottat megreszelni, hogy viszi-e. Ha könnyen, akkor az anyagminőséggel van a baj.
Lóri írta:Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a TS 125 dugattyúcsapszege melyik motor csapszegével egyezhet meg? Ugyanis már marhára unom, hogy megveszem a csapszeget, és pár ezer km után ugyanúgy szétkopik mint a többi. Ezért arra gondoltam, hogy nézek valami másik motor csapszegét hozzá. Aki esetleg tudni véli, hogy melyik motor csapszege alkalmas erre a cserére, az legyen szíves szóljon! Az Mz csapszeget már tudom...
Előre is köszi!
Lóri
Re: Blokk
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a TS 125 dugattyúcsapszege melyik motor csapszegével egyezhet meg? Ugyanis már marhára unom, hogy megveszem a csapszeget, és pár ezer km után ugyanúgy szétkopik mint a többi. Ezért arra gondoltam, hogy nézek valami másik motor csapszegét hozzá. Aki esetleg tudni véli, hogy melyik motor csapszege alkalmas erre a cserére, az legyen szíves szóljon! Az Mz csapszeget már tudom...
Előre is köszi!
Lóri
Kérdésem az lenne, hogy a TS 125 dugattyúcsapszege melyik motor csapszegével egyezhet meg? Ugyanis már marhára unom, hogy megveszem a csapszeget, és pár ezer km után ugyanúgy szétkopik mint a többi. Ezért arra gondoltam, hogy nézek valami másik motor csapszegét hozzá. Aki esetleg tudni véli, hogy melyik motor csapszege alkalmas erre a cserére, az legyen szíves szóljon! Az Mz csapszeget már tudom...
Előre is köszi!
Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
............és egy kicsit visszább esett a végsebesség, enyhe zörgéssel kísérve a blokk felől!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég