Sziasztok!
Én is közreadnám rezós tapasztalataimat.
Alapesetben valóban kihullik a gyapot, mert csak egy spirálszerû drót tartja, de csináltam helyette egy csövet, bicikliváz volt szebb napjaiban, abból vágtam pont olyan hosszút amekkora kell, és 5ös fúróval "perforáltam" sûrûn telefurkáltam lyukakkal (komolyabb cumóknál is ezt a megoldást láttam), így már nem hullik el a gyapot
A motor viselkedése nálam (TS 125):
-alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb
-teljesítmény nem nõtt tõle, nem változott
-hangosabb
-összeolajozza az indexet (pont rápufog, egy kis csõdarabot ráheggesztve a probléma megoldva)
-hidegen nem torpan meg, egybõl ugrik
-fogyasztás 3.3ról 2.9re csökkent
Az összehasonlítási alap egy enyhén elkokszosodott gyári TS dob volt.
Mióta megvolt a rezó, azt használtam, csak mûszakira ment vissza a gyári dob. 6000km-t mentem vele, a motornak semmi baja sem lett. De most szereztem oldalcsomagtartót, annak pedig útban lesz a rezó, úgyhogy valószínûleg egy etz dob fog felkerülni, csak még ki kellene égetni. De lehet hogy poén kedvéért rápróbálok egy Danuvia dobot (poénos hangja van vele, kb mintha egy T5ös pancsi lenne).