Üzemanyagellátás
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Semmiképp ne hagyd benne, párolog a benzin és a benne levő adalékanyagok kiválnak, tavasszal meg kezdheted karbipucolással. Kijáratás meg ne csak úgy csináld, hogy beindítod zárt csappal és amíg kifogy, hanem menj vele egy jó nagy kört hogy minden üzemmeleg legyen, olaj is így abból is kipárolog a nedvesség, kipufogóban sem lesz kondenzvíz. Hazaérsz, csap elzár, és szivatóval kijáratod a karburátorban levő benzint. Aztán ha a kipuff lehűlt, olajos rongyot a végébe, akku ki, mehet a csepptöltőre, gyujtáskulcs a párna alá és viszlát tavaszig
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Téli leállításnál ti kiszoktátok "motorozni" a karburátorban lévő üzemanyagot? vagy maradhat benne?
Téli leállításnál ti kiszoktátok "motorozni" a karburátorban lévő üzemanyagot? vagy maradhat benne?
Etz 150 87'
Re: Üzemanyagellátás
Megvan a probléma, tényleg mechanikus eredetű, de még milyen… Nem akarom off-olni az üzemanyagrendszer topicot, így a részleteket inkább a hajtásrendszer fórumban írom le, videót is linkelek.
Re: Üzemanyagellátás
Én a helyedben a tűkkel kezdenék kísérletezni.
Nagyon rossz tűket lehet venni,de ezt tudjátok.Vettem már olyan tűt amivel nem indult be a motor,idén tavasszal vettem több helyen többfélét,volt amelyikkel rángatott a motor bizonyos fordulatszám tartományokban,és ahogy cserélgettem őket,mindig más tartományra helyeződött át a rángatás és a mértéke is változott,vagy 5 tűt próbáltam,kettő igencsak jó volt ezeket el is tettem,de végül visszakerült a jó öreg kikopott csörgős tű a mégjobban kikopott tűtartóba,most csörög megint,de cserébe jól megy.
Nagyon rossz tűket lehet venni,de ezt tudjátok.Vettem már olyan tűt amivel nem indult be a motor,idén tavasszal vettem több helyen többfélét,volt amelyikkel rángatott a motor bizonyos fordulatszám tartományokban,és ahogy cserélgettem őket,mindig más tartományra helyeződött át a rángatás és a mértéke is változott,vagy 5 tűt próbáltam,kettő igencsak jó volt ezeket el is tettem,de végül visszakerült a jó öreg kikopott csörgős tű a mégjobban kikopott tűtartóba,most csörög megint,de cserébe jól megy.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nem a jóféle, régi magyar utángyártott hátsó lánckerék van fent? Azokat sikerült oválisra gyártani, tehát hol megfeszül a lánc, hogy belóg.
Esetleg a lánc nincs szakaszosan megnyúlva?
Esetleg a lánc nincs szakaszosan megnyúlva?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- versenyző
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Üzemanyagellátás
Hali, igaz nem teljes mértékben, de szerintem ezt a hajtásláncból eredő "megfutásokat" felerősítheti pl. a lánc lazasága, kopottsága, a hátsó kerék menesztő gumijának állapota is. Ezek milyen állapotban lehetnek?
Re: Üzemanyagellátás
Szép estét mindenkinek!
Ahogy ígértem összegezném a hétvége tapasztalatait.
Kezdtem a fals levegő ellenőrzésével. Kifújtam olyan fél doboz féktisztítót, a henger/szívócsonk, szívócsonk/karburátor csatlakozási helyére, a légszűrőház és karbi közötti gumit beterítettem, a jobb oldali főtengely szimmeringhez is fújtam, de semmi.
Beletettem a 140-es fúvókát, azzal is működik a motor, állítgattam a levegő csavart, kivettem a plombát, próbálgattam azt is állítani félfordulatonként, a motor reakciói szépen változnak, de a jelenség nem.
Ekkor eszembe jutott, hogy én egyszer a netről már lementettem a gyár által az N3-1-es karbihoz kiadott szervizfüzetet.
Azt írják, hogy ugye az N3-1-nél az alapjárati fúvóka, már nem az úszóházból közvetlenül kapja a naftát, hanem a főfúvókától leágaztatva, ezzel elvileg az érték el, hogy az alapjárati fúvóka nem szól bele teljes tartományban a keverékképzésbe, csak alacsony fordulaton, meg részterhelési tartományban. Nah nekem pont a részterhelés tartománnyal van a gondom.
Szóval jött az ötlet, hogy ki kéne próbálnom nagyobb alapjárati fúvókával, mert az egyetlen eredményt azzal tudtam elérni, hogy ütközésig betekertem az alapjárati rendszer levegőcsavarját, ha jól tudom az alapjárati fúvókától így kapja a legdúsabbat, hiszen levegőt nem tud szívni hozzá. Nagyobb alapjárati fúvókám nekem nincs, mert a korábbi mz karbikban az alapjárati fúvóka egy cső, ebbe meg sima kicsike, mint a főfúvóka. Egy simson karbiban találtam egy 67-est. Kipróbáltam, de az túl drasztikus, és a jelenség még így sem változott.
Még egy olyat is kipróbáltam, hogy beálltam 3.-ban 3000 állandó fordulatra, mert itt szokott a legjobban rángatni, és elzártam a benzincsapot, hogy lássam mit reagál az egyre szegényedő keverékre. Semmit. A rángatás nem lett sem erősebb, sem gyengébb az egyre szegényedő keverék mellett sem.
Ezek után már azon kezdtem gondolkozni, hogy nem is az üzemanyag rendszerben van a hiba, hiszen akármilyen fúvókát rakok bele, akárhova akasztom a tűt, tekerem, csavarom, a motor reakciói változnak, szívatóigény hidegen, alacsony fordulatszámról gyorsítás, motor kemény járás, alapjárat, stb,stb, a jelenség maximum halványul.
Mivel a kuplungom zörög, ha behúzom elhallgat, és ez a bakkecskézés is csak az átmeneti tartományban jelentkezik, amikor a mechanizmus "terheletlen", hiszen gyorsítás közben a prímérhajtásnál a fogak, a váltó, a lánc, mind egy irányba terhelődik, motorféknél meg az ellenkező irányban, állandó sebességnél az átmeneti tartományban, hol erre, hol arra, ezért mechanikus hibára kezdtem gyanakodni. A primérhajtásnál a foghézag viszont jó volt összerakáskor, mert megmértük, és most sem hangos. A jellegzetes Mz-s fütyülés meg van benne, ahogy annak lennie kell, de egyáltalán nem hangos, pedig ha jól tudom, ha ott elkezdenek kopni a fogak, nagyon fel tud erősödni a hangja. A láncfeszesség jó, a fokozatokat nem dobálja, mindig beveszi a sebességfokozatokat, szóval nem tudom.
Ahogy ígértem összegezném a hétvége tapasztalatait.
Kezdtem a fals levegő ellenőrzésével. Kifújtam olyan fél doboz féktisztítót, a henger/szívócsonk, szívócsonk/karburátor csatlakozási helyére, a légszűrőház és karbi közötti gumit beterítettem, a jobb oldali főtengely szimmeringhez is fújtam, de semmi.
Beletettem a 140-es fúvókát, azzal is működik a motor, állítgattam a levegő csavart, kivettem a plombát, próbálgattam azt is állítani félfordulatonként, a motor reakciói szépen változnak, de a jelenség nem.
Ekkor eszembe jutott, hogy én egyszer a netről már lementettem a gyár által az N3-1-es karbihoz kiadott szervizfüzetet.
Azt írják, hogy ugye az N3-1-nél az alapjárati fúvóka, már nem az úszóházból közvetlenül kapja a naftát, hanem a főfúvókától leágaztatva, ezzel elvileg az érték el, hogy az alapjárati fúvóka nem szól bele teljes tartományban a keverékképzésbe, csak alacsony fordulaton, meg részterhelési tartományban. Nah nekem pont a részterhelés tartománnyal van a gondom.
Szóval jött az ötlet, hogy ki kéne próbálnom nagyobb alapjárati fúvókával, mert az egyetlen eredményt azzal tudtam elérni, hogy ütközésig betekertem az alapjárati rendszer levegőcsavarját, ha jól tudom az alapjárati fúvókától így kapja a legdúsabbat, hiszen levegőt nem tud szívni hozzá. Nagyobb alapjárati fúvókám nekem nincs, mert a korábbi mz karbikban az alapjárati fúvóka egy cső, ebbe meg sima kicsike, mint a főfúvóka. Egy simson karbiban találtam egy 67-est. Kipróbáltam, de az túl drasztikus, és a jelenség még így sem változott.
Még egy olyat is kipróbáltam, hogy beálltam 3.-ban 3000 állandó fordulatra, mert itt szokott a legjobban rángatni, és elzártam a benzincsapot, hogy lássam mit reagál az egyre szegényedő keverékre. Semmit. A rángatás nem lett sem erősebb, sem gyengébb az egyre szegényedő keverék mellett sem.
Ezek után már azon kezdtem gondolkozni, hogy nem is az üzemanyag rendszerben van a hiba, hiszen akármilyen fúvókát rakok bele, akárhova akasztom a tűt, tekerem, csavarom, a motor reakciói változnak, szívatóigény hidegen, alacsony fordulatszámról gyorsítás, motor kemény járás, alapjárat, stb,stb, a jelenség maximum halványul.
Mivel a kuplungom zörög, ha behúzom elhallgat, és ez a bakkecskézés is csak az átmeneti tartományban jelentkezik, amikor a mechanizmus "terheletlen", hiszen gyorsítás közben a prímérhajtásnál a fogak, a váltó, a lánc, mind egy irányba terhelődik, motorféknél meg az ellenkező irányban, állandó sebességnél az átmeneti tartományban, hol erre, hol arra, ezért mechanikus hibára kezdtem gyanakodni. A primérhajtásnál a foghézag viszont jó volt összerakáskor, mert megmértük, és most sem hangos. A jellegzetes Mz-s fütyülés meg van benne, ahogy annak lennie kell, de egyáltalán nem hangos, pedig ha jól tudom, ha ott elkezdenek kopni a fogak, nagyon fel tud erősödni a hangja. A láncfeszesség jó, a fokozatokat nem dobálja, mindig beveszi a sebességfokozatokat, szóval nem tudom.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Szia szketo.Próbáld meg 1,5 fordulattal.Az alapjáratot meg hangold hozzá.szketo írta:Nálam is hasonló jelenség játszódott le az ETZ-nél,Néhány hónappal ezelőtt.Most 50-alapjárati,és 125-főfúvókával,tűállás,fentről 2-3 akasztás szépen egyenletesen megy, nem rángat, és motor fék is tökéletes,meg vagyok elégedve a gyertya képpel is..Lehet hogy még picit szegényes a keverék,3/4 fordulatra van nyitva a levegő csavar,még keresen a tökéletes állapotot.De bízom benne hogy csak levegőn kell már állítanom.
Sok sikert hozzá Márkatársam,és remélem egy ötlettel én is segítettem. Rendkívül idő igényes és babra sziszifuszi munka de, a végeredmény mindenért kárpótol.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a válaszokat
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Fúj bele mintha lélegeztetnél,ha vissza fúj akkor jó,ha nem egy tűvel piszkáld ki a lyukból a szmötyit.Kovács Tomii írta:A csapot már kitisztitottam! Az lehetséges h a tanksapka nem enged át elég levegőt?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2015.08.16. 10:39
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
Re: Üzemanyagellátás
A csapot már kitisztitottam! Az lehetséges h a tanksapka nem enged át elég levegőt?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Ha eddig jó volt a géped,akkor a benzincsapod van eldugulva.Próba képen vedd le a tanksapkád,és a kinytott csapba fújj bele,utána próbaút.Ha megjavult,akkor tartály tisztítás,csap szétszerelés,csap tisztítás.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2015.08.16. 10:39
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
Re: Üzemanyagellátás
Helló mindenki! olyan bajom lenne Etz 251-semnek h a benzin csőben a benzin levegőbuborékokkal ( elég sokkal) jut bele a karbiba és nagyobb fokozatban 4500től többet nem bír forogni! A karbit kitakaritottam, levegő szúrőt, a benzincsőről levettem a szűrőt! Már nem tudom mit tegyek! valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm!!
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Igen, a kis ETZ-nek ez az ideális sebessége. Megy az 100-at is, de szerintem az már a gép nyúzása, 4200-5200ig az jó, meg szereti is.
Re: Üzemanyagellátás
Akkor az ilyen 80-85-ös tempó még motorkímélőnek mondható? (szeretném kímélni a motort de nem is akarok mindig tötyögni)zudori írta:zuzi996 írta:Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 125-ös etz hol fogyaszt a legjobban? Szériaállapotú gépről van szó. Milyen fordulatszám vagy sebesség mellett fogyaszt a legideálisabban?
Köszi
A legjobban ötödik fokozatban kb 70 km/óra sebességnél, feltéve, ha van kedved olyan lassan kocogni.
Ha kb.5 ezres fordulatra viszed fel, akkor megy 80-at, az már tempósabb, az emelkedőket is jobban viseli, a fogyasztása csak kissé emelkedik.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
zuzi996 írta:Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 125-ös etz hol fogyaszt a legjobban? Szériaállapotú gépről van szó. Milyen fordulatszám vagy sebesség mellett fogyaszt a legideálisabban?
Köszi
A legjobban ötödik fokozatban kb 70 km/óra sebességnél, feltéve, ha van kedved olyan lassan kocogni.
Ha kb.5 ezres fordulatra viszed fel, akkor megy 80-at, az már tempósabb, az emelkedőket is jobban viseli, a fogyasztása csak kissé emelkedik.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 125-ös etz hol fogyaszt a legjobban? Szériaállapotú gépről van szó. Milyen fordulatszám vagy sebesség mellett fogyaszt a legideálisabban?
Köszi
Olyan kérdésem lenne hogy 125-ös etz hol fogyaszt a legjobban? Szériaállapotú gépről van szó. Milyen fordulatszám vagy sebesség mellett fogyaszt a legideálisabban?
Köszi
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Üzemanyagellátás
Nálam is hasonló jelenség játszódott le az ETZ-nél,Néhány hónappal ezelőtt.Most 50-alapjárati,és 125-főfúvókával,tűállás,fentről 2-3 akasztás szépen egyenletesen megy, nem rángat, és motor fék is tökéletes,meg vagyok elégedve a gyertya képpel is..Lehet hogy még picit szegényes a keverék,3/4 fordulatra van nyitva a levegő csavar,még keresen a tökéletes állapotot.De bízom benne hogy csak levegőn kell már állítanom.
Sok sikert hozzá Márkatársam,és remélem egy ötlettel én is segítettem. Rendkívül idő igényes és babra sziszifuszi munka de, a végeredmény mindenért kárpótol.
Sok sikert hozzá Márkatársam,és remélem egy ötlettel én is segítettem. Rendkívül idő igényes és babra sziszifuszi munka de, a végeredmény mindenért kárpótol.
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Féktisztító spray-vel óvatosan, legalábbis a generátor alatti szimmering tesztnél, gyúlékony és nehogy egy megszakító szikrázástól pukkanás legyen a vége....inkább szilikonspray
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
A 140 es sok lesz!Larionov írta:Köszönöm a segítséget, ma sajnos nincs rá időm, de tegnap este faternak áttúrtam a bontott mz karbijait, egy TS-ében találtam 140-es fuvókát, egy Trophy karbiban meg 120-ast. Holnap nekiesek féktisztító sprayvel körbefújkálok minden érintett területet, hogy valahol falsot szív e, aztán nekiállok próbálgatni és este megírom mit tapasztaltam.
Egyébként ma úgy használtam a motort, hogy az alapjárati nagy levegőcsavar teljesen betekerve, ezzel kiiktatva az alapjárati rendszert, ahogy tegnap próbáltam. Alapjáratot csak manuálisan a gázkar szorítójával csináltam, már érzésből 1300 fordulatszámig engedem vissza a gázkart. A motor így sokkal használhatóbb, normálisan lehetett vele közlekedni a forgalomban, még olyan eddig lehetetlen dologra is képes volt, hogy 2.-ban olyan 1600 fordulaton araszoljunk. Eddig egy ilyen helyzetben csak a kuplungal való folyamatos bűvészkedés segített.
Köszönöm a segítségeteket, még jelentkezem, remélem sikerül teljesen haza zavarni a blokkban lakó bakkecskét.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a segítséget, ma sajnos nincs rá időm, de tegnap este faternak áttúrtam a bontott mz karbijait, egy TS-ében találtam 140-es fuvókát, egy Trophy karbiban meg 120-ast. Holnap nekiesek féktisztító sprayvel körbefújkálok minden érintett területet, hogy valahol falsot szív e, aztán nekiállok próbálgatni és este megírom mit tapasztaltam.
Egyébként ma úgy használtam a motort, hogy az alapjárati nagy levegőcsavar teljesen betekerve, ezzel kiiktatva az alapjárati rendszert, ahogy tegnap próbáltam. Alapjáratot csak manuálisan a gázkar szorítójával csináltam, már érzésből 1300 fordulatszámig engedem vissza a gázkart. A motor így sokkal használhatóbb, normálisan lehetett vele közlekedni a forgalomban, még olyan eddig lehetetlen dologra is képes volt, hogy 2.-ban olyan 1600 fordulaton araszoljunk. Eddig egy ilyen helyzetben csak a kuplungal való folyamatos bűvészkedés segített.
Köszönöm a segítségeteket, még jelentkezem, remélem sikerül teljesen haza zavarni a blokkban lakó bakkecskét.
Egyébként ma úgy használtam a motort, hogy az alapjárati nagy levegőcsavar teljesen betekerve, ezzel kiiktatva az alapjárati rendszert, ahogy tegnap próbáltam. Alapjáratot csak manuálisan a gázkar szorítójával csináltam, már érzésből 1300 fordulatszámig engedem vissza a gázkart. A motor így sokkal használhatóbb, normálisan lehetett vele közlekedni a forgalomban, még olyan eddig lehetetlen dologra is képes volt, hogy 2.-ban olyan 1600 fordulaton araszoljunk. Eddig egy ilyen helyzetben csak a kuplungal való folyamatos bűvészkedés segített.
Köszönöm a segítségeteket, még jelentkezem, remélem sikerül teljesen haza zavarni a blokkban lakó bakkecskét.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Pontosan, ahogy Dok mondja. Az enyém is bakkecskézett csak szartam eddig rá. De ma rávettem magam, hogy beállítsam végre. A szabályozócsavaron kellett tekertem befele egy fél fordulatot és kinyírtam a bakkecskét a motorból
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A rángatás az adott tartományban üzemanyag szegény keverékre utal. Dúsítani kéne. Vagy nagyobb alapjárati fúvóka, vagy a dugós szabályzócsavar állításával.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Jobb hatásfokkal porlaszt a modernebb karbi, a BING sem véletlenül 115 a BVF 130 helyett.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Jelen, hogyne örülnék neki minden gyári alkatrészbek örülök!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Még egy tipp. Ugye ennél a nyavajás 3-1 esnél az alapjárati fordulatot már nem a tolattyú emelésével állítod, hanem erre van a külön megkerülő rendszer, így visszaforgatott gázkarnál a tolattyúnak teljesen zárt állapotban kell lennie. Van ugye a gázkarnak holtjátéka, tehát nem feszül, hogy teljesen visszaforgatva is megemelve marad a tolattyú?
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
A fals levegőre gondoltam én is, mert ameddig ez fent áll, nem lehet összehangolni. Alattomos a szívőcsonk,sajnos néha repedés található rajta. No meg azt nem tudjuk az említett karburátorod eredeti gyári, vagy replika?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Lehet hogy a 135 az sok neki, 125-össel tennék egy próbát esetleg 120. Egyébként amilyen jó a 30N3-1-nél az elmélet annál nagyobb szívás a gyakorlatban belőni. Ezért is lett az enyémből macskahajigátor kézi készülék (hell örömére?) (vagy bánatára...) Amúgy nemcsak 1 csavar van rajta, hanem kettő. A nagy csavarral a mennyiséget szabályzod, és van a kicsi ledugózva a minőségi szabályzásra. Na ezt kell ügyesen összehangolni. Teljesen zárt torokállásnál csak az alapjárati rendszeren keresztül kellene kapni, perszer ha nem szív falsot, szóval szívócsonk ellenőrzés a hengernél, karbinál, generátor alatti szimeringnél, és még a karbi-levegőszűrő csonk között is. Jahh és egy alapjárati fúvóka méret sem lényegtelen.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára z25z 2015.08.13. 20:47-kor.
Re: Üzemanyagellátás
A régi karbin összevissza volt alapjárat, valamikor magas volt, máskor meg fuldoklott anélkül, hogy állítottam volna.
Ezért szereztem n3-1-est karbit, mert olvastam hogy azon különálló leerlaufsystem van Ezzel az alapjárat olyan 1000-1100, de tartja, nagyon tetszik, hogy mindig továbbpöffen amikor az ember már azt hinné leáll.
Kipróbáltam amit mondtál, elzártam azt az egy szem levegőcsavart ami van rajta, így végre van valami változás. A motorféküzem hibátlan nafta nélkül, nincs bakkecskézés, de ami meglep, hogy állandó sebesség mellett is sokat javult, 3000 alatt csak a hangján hallani, hogy nem teljesen egyenletes, de nem bír rángatózni. 3000 fölött, állandó sebességen már érezni a rángatást, de rengeteget javult a helyzet.
Most akkor ez mit jelent, hogy túl sok benzint kap?
Ezért szereztem n3-1-est karbit, mert olvastam hogy azon különálló leerlaufsystem van Ezzel az alapjárat olyan 1000-1100, de tartja, nagyon tetszik, hogy mindig továbbpöffen amikor az ember már azt hinné leáll.
Kipróbáltam amit mondtál, elzártam azt az egy szem levegőcsavart ami van rajta, így végre van valami változás. A motorféküzem hibátlan nafta nélkül, nincs bakkecskézés, de ami meglep, hogy állandó sebesség mellett is sokat javult, 3000 alatt csak a hangján hallani, hogy nem teljesen egyenletes, de nem bír rángatózni. 3000 fölött, állandó sebességen már érezni a rángatást, de rengeteget javult a helyzet.
Most akkor ez mit jelent, hogy túl sok benzint kap?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mekkora az alapjáratod? Próbáld ki, hogy teljesen elveszed és úgy mit csinál.
Re: Üzemanyagellátás
Jó estét mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni, mert én már teljesen tanácstalan vagyok, csalódott, elkeseredett, stb, stb. Adott egy 250-es ETZ, akit én már csak kis mocsoknak hívok, mert nem vagyunk barátok.
Rengeteg tákolást sikerült kiküszöbölni és gyárira visszaalakítani sok sok szívás árán, amit a motor a 30 éve alatt összeszedett a drága extulajoktól, de még mindig csak sejlik az alagút vége.
A legidegesítőbb hibát még mindig nem tudtam elhárítani. Azt, hogy nem lehet állandó sebességgel közlekedni a motorral, és motorfékezni sem, mert ilyenkor elkezd rángatni, mint egy bakkecske.
Kezdetben volt karbicsere, mert a régi már nagyon kopott volt, kapott egy BVF N3-1-et. A jelenség nem változott. Megérkezett Bambitól az új kipufogó, hálás köszönet érte, mert azóta 3000 alatt is megy végre a motor. De a fenti jelenség nem változott, talán csak halványult. Mondták, hogy elszegényedik a keverék, a karbiban lévő 130-as fuvóka helyett, beraktam egy bontottból 135-t, akasztgattam a tűt, semmi változás.
A jelenség egész pontosan,az, hogy amint az ember felvenne egy állandó sebességet, elkezd beledadogni, ha adok egy picivel több gázt, hogy folyamatos gyorsításban legyünk hibátlan. Állandó sebességgel csak olyan 90-től lehet menni vele, mert itt már dolgozik a blokk a menetszél ellen. A motorfék üzemben pedig szó szerint olyan mint egy bakkecske, mint ha a jobb kezzemmel az első féket huzogatnám...
Akinek van valami ötlete, kérem ossza meg velem, mert nem lehet normálisan közlekedni a motorral, csak húzni a fülét és már lassan hívok hozzá egy sámánt, nézze meg a motor auráját nem zavarja e valami, mert nekem már lövésem sincs...
A segítségeteket szeretném kérni, mert én már teljesen tanácstalan vagyok, csalódott, elkeseredett, stb, stb. Adott egy 250-es ETZ, akit én már csak kis mocsoknak hívok, mert nem vagyunk barátok.
Rengeteg tákolást sikerült kiküszöbölni és gyárira visszaalakítani sok sok szívás árán, amit a motor a 30 éve alatt összeszedett a drága extulajoktól, de még mindig csak sejlik az alagút vége.
A legidegesítőbb hibát még mindig nem tudtam elhárítani. Azt, hogy nem lehet állandó sebességgel közlekedni a motorral, és motorfékezni sem, mert ilyenkor elkezd rángatni, mint egy bakkecske.
Kezdetben volt karbicsere, mert a régi már nagyon kopott volt, kapott egy BVF N3-1-et. A jelenség nem változott. Megérkezett Bambitól az új kipufogó, hálás köszönet érte, mert azóta 3000 alatt is megy végre a motor. De a fenti jelenség nem változott, talán csak halványult. Mondták, hogy elszegényedik a keverék, a karbiban lévő 130-as fuvóka helyett, beraktam egy bontottból 135-t, akasztgattam a tűt, semmi változás.
A jelenség egész pontosan,az, hogy amint az ember felvenne egy állandó sebességet, elkezd beledadogni, ha adok egy picivel több gázt, hogy folyamatos gyorsításban legyünk hibátlan. Állandó sebességgel csak olyan 90-től lehet menni vele, mert itt már dolgozik a blokk a menetszél ellen. A motorfék üzemben pedig szó szerint olyan mint egy bakkecske, mint ha a jobb kezzemmel az első féket huzogatnám...
Akinek van valami ötlete, kérem ossza meg velem, mert nem lehet normálisan közlekedni a motorral, csak húzni a fülét és már lassan hívok hozzá egy sámánt, nézze meg a motor auráját nem zavarja e valami, mert nekem már lövésem sincs...
- Danny
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2015.08.10. 23:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali,pnlaci írta:Heló.Mi elött beindítanád vedd le az ülést,és mikor leáll nézd meg a trafót melegszik-e.Ha igen csere!Ja még egy,nem
cserélted fel a két vezetéket?(1-15?)
Nagyon forró. Érett a cserére. A vezetékek elvileg jók, van rajta számozás. A 15. a kétvezetékes (biztosíték és gyújtkapcs), az 1. a zöld (generátor), elvileg jó.
Ez full csere, köszönöm, amint megvan, kiírom a végeredményt!
Milyen szépen elkanyarodtam az üzemanyagellátástól, nem?
Kicsit csúnya, kicsit pöfög, de az enyém!
- ETZ 125
- ETZ 125
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Heló.Mi elött beindítanád vedd le az ülést,és mikor leáll nézd meg a trafót melegszik-e.Ha igen csere!Ja még egy,nem
cserélted fel a két vezetéket?(1-15?)
cserélted fel a két vezetéket?(1-15?)
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Ha nem a trafó lesz a ludas, akkor kerüljél ki minden féle kapcsolókat, tápláld meg közvetlenül a gyújtást az akkuról, így kikerülöd az esetleges hibás dolgokat. Ha így megy akkor, szépen sorjában, csak meg lehet a hiba. Szemét dolog, de akár egy véletlenül letestelődött vezeték, vagy a másik irányt nézve, egy testhibás vezeték is okozhat ilyen gondokat.
- Danny
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2015.08.10. 23:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ma megint eljátszottuk a karbi szészedés-összerakás játékot.
Szivatóval ismét beindult gond nélkül, de a leállás még mindig adott.
Tudom, hogy a gyertya törékeny egy teremtmény, így megpucoltam, hogy megnézzem azzal minden jó-e.
Viszont mikor ellenőrizem, észrevettem, hogy nincs szikra! Vártam egy kicsit, rúgdostam, ismét volt. Aztán megint nem.
Lehet, hogy téves az elméletem? Nem azért áll le, mert nincs mit robbantani, hanem mert nincs mivel?
Talán nem azt a benzint járja ki, amit a szivatóból kap, hanem egy kis idő után egyszerűen feladja a trafó, és ez tévesztett meg.
Ez megmagyarázná, hogy mért tud pörögni, ha gázt kap, de egy idő után leáll ettől függetlenül is.
Csere trafó sem lehet tökéletes!
Nem vagyok szerelő, de az amatőrségem már a plafont súrolja...
Szerk.:
Trafóból nézném is ki, hogy csak úgy feladja.
Cserélni is olcsóbb lenne, mint egy új karbi
Szivatóval ismét beindult gond nélkül, de a leállás még mindig adott.
Tudom, hogy a gyertya törékeny egy teremtmény, így megpucoltam, hogy megnézzem azzal minden jó-e.
Viszont mikor ellenőrizem, észrevettem, hogy nincs szikra! Vártam egy kicsit, rúgdostam, ismét volt. Aztán megint nem.
Lehet, hogy téves az elméletem? Nem azért áll le, mert nincs mit robbantani, hanem mert nincs mivel?
Talán nem azt a benzint járja ki, amit a szivatóból kap, hanem egy kis idő után egyszerűen feladja a trafó, és ez tévesztett meg.
Ez megmagyarázná, hogy mért tud pörögni, ha gázt kap, de egy idő után leáll ettől függetlenül is.
Csere trafó sem lehet tökéletes!
Nem vagyok szerelő, de az amatőrségem már a plafont súrolja...
Szerk.:
Trafóból nézném is ki, hogy csak úgy feladja.
Cserélni is olcsóbb lenne, mint egy új karbi
Kicsit csúnya, kicsit pöfög, de az enyém!
- ETZ 125
- ETZ 125
- Danny
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2015.08.10. 23:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A benzicsap pucolva, szűrővel együtt.z25z írta:És ha már végképp kizárva minden (van levegő - levegőszűrő!!, van üzemanyag, van gyújtás) akkor még egy dolgot néznék meg, nincs-e eltömődve a kipuff. Simson szívatott halálra mert eltört benne az a dupla tárcsás tompító és a rezonanciától időnként összecsúszott. Volt hogy 1 hétig semmi baja nem volt aztán meg napokig azt produkálta, hogy beindítottam 100-150 méter múlva meg leállt, majd 5-6 perc után megint ment egy darabig (addigra kiszellőzött). Hasonló jelenség még ha a benzincsap van eltömődve és nem folyik elég üzemanyag utána. Szóval egy kipuff ellenőrzést megér...Normálisan nem képződik annyi koksz, de utángyártottnál már tapasztaltam lamellatörést, esetleg valamelyik jópofa sulihaver krumplit dugott bele....
A gyári kipufogó van rajta, viszont itt nem kerestem még problémát, köszönöm a tippet!
Kicsit csúnya, kicsit pöfög, de az enyém!
- ETZ 125
- ETZ 125
- Danny
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2015.08.10. 23:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ha megáll, szivatóval megint elindul simán, gázzal pedig marad egy kicsit, de rövidesen elkezd szakadozni, aztán leáll.sell írta:Hali, folyamatos szivatóval, és kissebb gázhúzásokkal sem tartható életben? Ha megáll, újraindítható? Hogyan állt meg, volt valami kisérőjelenség? (Rángatás, horkolás, durranás???)
Emiatt gondoltam a trafóra, hogy csak egy kis járás után csinálja, de elvileg nem trafó hibás
Mikor megállt akkor rángattot, szakadozott, azután nem idult. Azt letudtam a gyertyacserével.
Kicsit csúnya, kicsit pöfög, de az enyém!
- ETZ 125
- ETZ 125
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
És ha már végképp kizárva minden (van levegő - levegőszűrő!!, van üzemanyag, van gyújtás) akkor még egy dolgot néznék meg, nincs-e eltömődve a kipuff. Simson szívatott halálra mert eltört benne az a dupla tárcsás tompító és a rezonanciától időnként összecsúszott. Volt hogy 1 hétig semmi baja nem volt aztán meg napokig azt produkálta, hogy beindítottam 100-150 méter múlva meg leállt, majd 5-6 perc után megint ment egy darabig (addigra kiszellőzött). Hasonló jelenség még ha a benzincsap van eltömődve és nem folyik elég üzemanyag utána. Szóval egy kipuff ellenőrzést megér...Normálisan nem képződik annyi koksz, de utángyártottnál már tapasztaltam lamellatörést, esetleg valamelyik jópofa sulihaver krumplit dugott bele....
-
- versenyző
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Üzemanyagellátás
Hali, folyamatos szivatóval, és kissebb gázhúzásokkal sem tartható életben? Ha megáll, újraindítható? Hogyan állt meg, volt valami kisérőjelenség? (Rángatás, horkolás, durranás???)
- Danny
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2015.08.10. 23:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziaszok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tapasztaltabb rókáktól!
Első gépezetem, egy 125-ös ETZ büszke tulaja vagyok.
Tavaly ősz óta van birtokomban. Én pedig az övében
Voltak kisebb-nagyobb fennakadások az előző tulaj nemtörődömsége miatt, de sok dolgon átlendültünk sikeresen.
Viszont a legutóbbi problémán már sajnos kicsit megakadtam:
Egy szép iskolai nap után hazafele vettem az irány, majd a gép félúton úgy döntött, beadja a kulcsot. Megállt, s többet nem is indult.
Ez történt két hónapja.
A probléma:
A jelenlegi álláspont szerint szivatóval indul. Jár 5-10 másodpercig, majd egyszerűen megáll. Nem belefullad, szimplán nem pöfög tovább.
Gáz húzással kicsit tovább bírja, de ugyan ez a vége, felpattanni már nem is tudok rá.
Amit eddig tettem:
Gyanakodtam a gyújtásnál mindenre: Kalapács, kondenzátor, kábelezés, trafó, generátor...
Trafó, kondi, kalapács cserélve, kábelezés és generátor átnézve.
Friss gyertya, hézag beállítva, gyújtás kicsipogtatva és beállítva, gyertyapipa cserélve.
Ekkor gondolkozni kezdtem a másik összetevőn, az üzemanyag ellátáson!
Benzin folyik.
Karbi kipucolva, a tű már minden állásban volt.
Kapott felújítószettet. Mint halottnak a csók.
Tűszelep cserélve, úszó nem hibás.
Az alapjáratra mintha nem igazán akarna reagálni, mármint jobban pörög, de ugyan úgy megáll.
Az eredeti (?) két csavaros karbi van rajta, amelyen van melléklevegő szabályozó csavar, ami bár kicsit bele van gyógyulva, lehet csavargatni. Amit meg is tettem. Semmi
A masina szinte frissen fúrva.
Elméletem szerint valami furmányos okból kifolyólag csak az a benzin tartja életben, amit a szivató ad neki. Tévednék?
Gondolkoztam @free_rider problémáján, mivel hasonlónak tűnik, de szertnék biztosra menni, mielőtt teljesen borul a bili és veszek egy új karburátort
Esetleg valami ötlet?
Remélem nem felejtettem ki semmit.
Nagyon szépen köszönök előre is bármilyen segítséget!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tapasztaltabb rókáktól!
Első gépezetem, egy 125-ös ETZ büszke tulaja vagyok.
Tavaly ősz óta van birtokomban. Én pedig az övében
Voltak kisebb-nagyobb fennakadások az előző tulaj nemtörődömsége miatt, de sok dolgon átlendültünk sikeresen.
Viszont a legutóbbi problémán már sajnos kicsit megakadtam:
Egy szép iskolai nap után hazafele vettem az irány, majd a gép félúton úgy döntött, beadja a kulcsot. Megállt, s többet nem is indult.
Ez történt két hónapja.
A probléma:
A jelenlegi álláspont szerint szivatóval indul. Jár 5-10 másodpercig, majd egyszerűen megáll. Nem belefullad, szimplán nem pöfög tovább.
Gáz húzással kicsit tovább bírja, de ugyan ez a vége, felpattanni már nem is tudok rá.
Amit eddig tettem:
Gyanakodtam a gyújtásnál mindenre: Kalapács, kondenzátor, kábelezés, trafó, generátor...
Trafó, kondi, kalapács cserélve, kábelezés és generátor átnézve.
Friss gyertya, hézag beállítva, gyújtás kicsipogtatva és beállítva, gyertyapipa cserélve.
Ekkor gondolkozni kezdtem a másik összetevőn, az üzemanyag ellátáson!
Benzin folyik.
Karbi kipucolva, a tű már minden állásban volt.
Kapott felújítószettet. Mint halottnak a csók.
Tűszelep cserélve, úszó nem hibás.
Az alapjáratra mintha nem igazán akarna reagálni, mármint jobban pörög, de ugyan úgy megáll.
Az eredeti (?) két csavaros karbi van rajta, amelyen van melléklevegő szabályozó csavar, ami bár kicsit bele van gyógyulva, lehet csavargatni. Amit meg is tettem. Semmi
A masina szinte frissen fúrva.
Elméletem szerint valami furmányos okból kifolyólag csak az a benzin tartja életben, amit a szivató ad neki. Tévednék?
Gondolkoztam @free_rider problémáján, mivel hasonlónak tűnik, de szertnék biztosra menni, mielőtt teljesen borul a bili és veszek egy új karburátort
Esetleg valami ötlet?
Remélem nem felejtettem ki semmit.
Nagyon szépen köszönök előre is bármilyen segítséget!
Kicsit csúnya, kicsit pöfög, de az enyém!
- ETZ 125
- ETZ 125
-
- versenyző
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Üzemanyagellátás
Hali, a tűsfúvóka ( vagy porlasztási betét ki hogyan nevezi) 70-es, ebben van a főfúvóka ez 130-as, alapjárati 50-es, szivató 95-ös. Az utángyártott készletek sajnos sokszor nagyon pontatlanok, ellenőrizni illene őket fúvóka-kaliberrel. Alkalmasint közük nincs a ráütött mérethez.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
ETZ250 csatos karburátor három fuvokájának mekkora a gyári mérete?
Amit boltban karburátor felújító készlet néven kapni az használatra alkalmas?
ETZ250 csatos karburátor három fuvokájának mekkora a gyári mérete?
Amit boltban karburátor felújító készlet néven kapni az használatra alkalmas?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Én Dreamertől vettem egy már átalakítottat, nem volt drágább mint a kamu BING
Nem tudom éppen van-e neki eladó, esetleg kérdezz rá.
Nem tudom éppen van-e neki eladó, esetleg kérdezz rá.
Re: Üzemanyagellátás
És hol ill mennyiért vettétek ezt a karbit?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A légszűrő oldalhoz nem feltétlenül kell közdarab.Nekem sincs.Átmérőben jó,annyi hogy nem olyan széles a felfogó felület mint a BVF-nél.aronpfabian írta:A KOSO PWK-val jók a tapasztalatok de kell közdarab a légszűrőhöz és a szívócsonkhoz (vagy átalakítod szilikongumisra) ill. át kell fúvókázni.
Az utángyártott (KENTSE) BING-et és BVF-et az ellenségeidnek se ajánld
most járok 3000 km-nél.Ennyit mentem eddig vele.
Nem csodakarbi,de szépen beállitható az alapjárat,jön megy vele a motor.
A fogyasztásom 4,8-5 liter átlagban.
Sokat nem kisérletezem vele,inkább motorozok,lehetségeshogy kihozható belőle még több is.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Én is kérdeztem ezt a karbit a múltkor,mármint a 11ezres BVF-et,végül a boltostól kérdeztem meg,hogy milyen,azt mondta van neki is,de csak akkor adja ide ha nagyon erőszakos vagyok,mert semmit nem ér,csak pénzkidobás,ha boltos ezt mondja akinek érdeke eladni az már jelent valamit.
Re: Üzemanyagellátás
Nekem már át van alakítva gumisra fals levegö miatt szoval az nem gond. Mennyibe kerül egy ilyen karbi? Hol lehet kapni?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A KOSO PWK-val jók a tapasztalatok de kell közdarab a légszűrőhöz és a szívócsonkhoz (vagy átalakítod szilikongumisra) ill. át kell fúvókázni.
Az utángyártott (KENTSE) BING-et és BVF-et az ellenségeidnek se ajánld
Az utángyártott (KENTSE) BING-et és BVF-et az ellenségeidnek se ajánld
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Nekem van egy kis ETZ-m is, 2013 őszén vettem rá Binget, azt németországból,a neten. 130 Euro volt tokkal vonóval, ebben a szállítás is benne volt. Csak fel kellett tenni, de a szívató bovdenjén egy kicsit kellett állítani, pontosabban rövidebbre venni.szediati írta:És a bingen kellett valamit állitani illetve cserélni vagy csak betetted és kész is? Mik a tapasztalatok? Amugy hol vetted?
A 250-esre itthon vettem, az is gyári vadonat új. Azt egy baráti kereskedőtől vettem, beszerzési áron, vagy nagy kedvezménnyel. Én nagyon szeretem, rendben van az alapjárat, viszonylag jól fogyaszt.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég