A bejegyzésem közben okafogyottá vált. Sikerült helyretenni minden. Azért kösz.
popitty írta:Üdv Márkatársak!
Már az előbb elengedtem egy jaj kiálltást de akkor még igen dühös voltam magamra. Most nyugodtan kicsit pontosabban leírom mi történt a géppel.
Tehát egy viharos megszakító hézag és gyujtás állítás után visszahelyeztem az állórészen lévő vezetékeket mint kiderült rosszul. A KÉK vezetéket a piros helyére a PIROS - at a kék helyére dugtam. Ezután próba útra mentem és akkor derült ki, hogy harmat gyenge a töltés vagy nem is tölt. Miután levettem a deklit rájöttem a cserére és megállapítottam, hogy a tekercs ami az alaplapon van megsült egészen fekete. Kicseréltem egy újra és amikor beindítottam a mocit felfénylett az üresjárati jelző és kiégett. Na innen a tanácstalanságom, hogy most mi is van mitől a túláram.
A kérdéseim, hogy mi ment tönkre
- a fesszabályzó (elektromos)
- az állórész
- forgórész
- mindhárom és még valami
Nagyon remélem csak a feszszab. mivel tútöltés miatt éghetett ki az égő.
Mellékelek egy fotót amin beszámoztam 1-el 2-el a megcserélt vezetékeket.
Már többször kaptam segítséget most ismét kérem. Az is jó ha kapok tel.számot és csörgök így gyorsabb és közvetlenebb. Akik korábbi problámáim megoldásában segítettek azoknak kerestem tel.számukat de nem bukkantam rá.