Blokk
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Nekem egy olyan problémám van, hogy most raktam össze a motorom(ETZ-150). Tökéletesen mûködik minden. Csak egy fordulatszámtartományban úgy ráz a motor mint a rosseb. Eddig ilyennel nem találkoztam. Ez a jelenség kb2-3000fordulat közt lehet. egy kicsvel az alapjárat felett. De alatta felette nem ráz olyan mint elõtte volt. Ha valaki tudná rá a megildást azt megköszönném.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Nálam nem folyik, nem csepeg, sem ott, sem másutt (kopp-kopp )kosian írta:Sziasztok! Hallottam, hogy MZ betegség, hogy az üresvisszajelzõ csatlakozásánál folydogál az olaj. Ez tényleg így van?
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Igen! Nekem is ott szivárgott az olaj,de szilikonalapú tömítöpasztával /Pro Seal/ megoldottam a problémát! Azóta sehol egy csepp olaj! Már úgy értem a blokkon kívül! /egyenlõre/kosian írta:Sziasztok! Hallottam, hogy MZ betegség, hogy az üresvisszajelzõ csatlakozásánál folydogál az olaj. Ez tényleg így van?
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
vazze! 250-es ETZ-hez ha jól tudom van nekik!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kezo
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
- Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva
nekem 250 es mzm van akkor nem csodálkozok a 8 literea fogyasztáson sem m ajd utána érdeklõdök köszönömconus írta:még csoda hogy megy... gyári adat a 125/150-eseknél 10bar
kb 6-7ezer egy fúrás kompletten berta dugattyúval meg csapszeggel, zégerrel meg gyûrûvel.
de ha jól tudom te közel lax egerhez. egerben van egy üzem a Belcord Ktf. ahol gyártanak dugattyúkat. sajnos nem érkezett meg idõben a nevük ezért kénytelen voltam beérni a (szerintem xar) berta dugattyúval mert nem volt más. bár állítólag ha jól van illesztve (nem akkora hézaggal mint ami a dobozára van írva) akkor frankó... a Belcord Kft-nél fúrnak is hengert, csak meg kell érdeklõdni h van-e kisETZ-hez dugattyújuk. a másik fórumon a szocimocis nevû arc nagyon dícsérte a belcord dugattyúkat a berta rovására. http://www.belcord.hu
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
még csoda hogy megy... gyári adat a 125/150-eseknél 10bar
kb 6-7ezer egy fúrás kompletten berta dugattyúval meg csapszeggel, zégerrel meg gyûrûvel.
de ha jól tudom te közel lax egerhez. egerben van egy üzem a Belcord Ktf. ahol gyártanak dugattyúkat. sajnos nem érkezett meg idõben a nevük ezért kénytelen voltam beérni a (szerintem xar) berta dugattyúval mert nem volt más. bár állítólag ha jól van illesztve (nem akkora hézaggal mint ami a dobozára van írva) akkor frankó... a Belcord Kft-nél fúrnak is hengert, csak meg kell érdeklõdni h van-e kisETZ-hez dugattyújuk. a másik fórumon a szocimocis nevû arc nagyon dícsérte a belcord dugattyúkat a berta rovására. http://www.belcord.hu
kb 6-7ezer egy fúrás kompletten berta dugattyúval meg csapszeggel, zégerrel meg gyûrûvel.
de ha jól tudom te közel lax egerhez. egerben van egy üzem a Belcord Ktf. ahol gyártanak dugattyúkat. sajnos nem érkezett meg idõben a nevük ezért kénytelen voltam beérni a (szerintem xar) berta dugattyúval mert nem volt más. bár állítólag ha jól van illesztve (nem akkora hézaggal mint ami a dobozára van írva) akkor frankó... a Belcord Kft-nél fúrnak is hengert, csak meg kell érdeklõdni h van-e kisETZ-hez dugattyújuk. a másik fórumon a szocimocis nevû arc nagyon dícsérte a belcord dugattyúkat a berta rovására. http://www.belcord.hu
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
MZ250 blokk
Sziasztok.Nem veszi be az MZ250-es.Nekem a sebbeséget pedig jól osszevan rakva.Mi lehet a probléma.Valaki tudna nekem segiteni??
Hello
Megoldotam a problémám!
A trafó két vezetéke közül az egyiknek lejött a rögzitõ csavarja és rajta volt a meneten az vezeték, de nagyobb rezgésnél 3-4 ezres fordulatnál már nem mindig érintkezet és ezért nem akkart a motor fel pörögni!
Most h egy anyával jol rögzitettem a vezetéket, kipörgi a motor a 7-8 ezeret!
Megoldotam a problémám!
A trafó két vezetéke közül az egyiknek lejött a rögzitõ csavarja és rajta volt a meneten az vezeték, de nagyobb rezgésnél 3-4 ezres fordulatnál már nem mindig érintkezet és ezért nem akkart a motor fel pörögni!
Most h egy anyával jol rögzitettem a vezetéket, kipörgi a motor a 7-8 ezeret!
MZ Forever!
Trafó szaga van...somanova írta:Sziasztok!
Most értem haza Veszprémbõl, de elég nehézkesen, 8kor indultam Pápáról a kpm-hez és kb 9re voltam ott...nem gyepáltam agyon a motort, szép finoman mentem vele. Na és amikor utbaigazitást kértem eg idõsebb urtól leállt a motor és többet nem indult be....a világon minden féle képpen megprobáltam beinditani de nem sikerült. A mim otthagytam egy élelmiszer bolt elött és elmentem, a dolgomat végezni/õõ papir ügyeket /
Megyek vissza a vashoz 5-6ot rárúgok persze már jóformán hidegvolt....pisszent eggyet a kipuff után már járt a motor.
Kérlek bennetek hogy adjatok valami tanácsot mit csináljak vele, mert akkor esik bakonytura
Üdv. Ghost
Kössz a megoldást!!!conus írta:amikor olyan sok benzint szív hogy nem tud rendesen elégni, és baromira füstöl melegen is, meg amikor nekihúzod hirtelen a gázt akkor nem azt mondja h "wwwwáááámmmmmm" hanem azt hogy "taktaktaktaktaktaktaktaktak"Fehhér:) írta:Mi az amikor az MZ négyütemûzik?
125ös szerelési könyvében olvastam, de én még ilyenröl nem hallottam.... (vagy csak ebben a formában...)
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Soma, leírtakon kívül amit érdemes megnézned: kondenzátor. kezdõ MZ-s koromban egyszer próbált megszivatni így a motor, "hála az égnek" otthontól 70km-re voltam épp, akkor is a kondi volt a bûnös. Alaposan nézd vagy nézesd (ízlés szerint) át azt a gépet ha ilyen bajok vannak.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
somanova!
kár h nem nézted meg a gyertyaképet... arról már lehetett volna következtetni... esetleg próbáld meg újra ezt az etapot, egy pár szerszámmal felfegyverkezve
kár h nem nézted meg a gyertyaképet... arról már lehetett volna következtetni... esetleg próbáld meg újra ezt az etapot, egy pár szerszámmal felfegyverkezve
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
amikor olyan sok benzint szív hogy nem tud rendesen elégni, és baromira füstöl melegen is, meg amikor nekihúzod hirtelen a gázt akkor nem azt mondja h "wwwwáááámmmmmm" hanem azt hogy "taktaktaktaktaktaktaktaktak"Fehhér:) írta:Mi az amikor az MZ négyütemûzik?
125ös szerelési könyvében olvastam, de én még ilyenröl nem hallottam.... (vagy csak ebben a formában...)
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- somanova
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
- MZ-d típusa: Transalp 600
- Tartózkodási hely: Pápa
A karburátorom az a gyári értéken van, A gyujtásom az megszakitós de ha a hézaggal lenne a gond akkor melegen sem akarna menni...nem??? A bakonyon keresztül 50km a táv Pápa-Veszprém közt, hütése az volt mert elég árnyékos a Bakony Veszprémbe meg nem is volt dugó, tehát hütése volt bõven....vagy talán a Bakony dombjai nem tesznek jót az Mz-nek??? Ezek részemrõl csak találgatások!
- somanova
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
- MZ-d típusa: Transalp 600
- Tartózkodási hely: Pápa
Sziasztok!
Most értem haza Veszprémbõl, de elég nehézkesen, 8kor indultam Pápáról a kpm-hez és kb 9re voltam ott...nem gyepáltam agyon a motort, szép finoman mentem vele. Na és amikor utbaigazitást kértem eg idõsebb urtól leállt a motor és többet nem indult be....a világon minden féle képpen megprobáltam beinditani de nem sikerült. A mim otthagytam egy élelmiszer bolt elött és elmentem, a dolgomat végezni/õõ papir ügyeket /
Megyek vissza a vashoz 5-6ot rárúgok persze már jóformán hidegvolt....pisszent eggyet a kipuff után már járt a motor.
Kérlek bennetek hogy adjatok valami tanácsot mit csináljak vele, mert akkor esik bakonytura
Most értem haza Veszprémbõl, de elég nehézkesen, 8kor indultam Pápáról a kpm-hez és kb 9re voltam ott...nem gyepáltam agyon a motort, szép finoman mentem vele. Na és amikor utbaigazitást kértem eg idõsebb urtól leállt a motor és többet nem indult be....a világon minden féle képpen megprobáltam beinditani de nem sikerült. A mim otthagytam egy élelmiszer bolt elött és elmentem, a dolgomat végezni/õõ papir ügyeket /
Megyek vissza a vashoz 5-6ot rárúgok persze már jóformán hidegvolt....pisszent eggyet a kipuff után már járt a motor.
Kérlek bennetek hogy adjatok valami tanácsot mit csináljak vele, mert akkor esik bakonytura
Re: baj van .
Azzal már ne indulj el, vegyél egy újat!!!
Gshp írta:Sziasztok !
Szóval, ma délután eltört a blokktartó vasan a bal oldalon a kis ETZ - n a felsõ fül . Alol még tartja 1 . Elvileg akkor el se merjek vele indulni ?
Életveszélyes ? Hl lehet kapni hozzá? Csak bontóban ? Mennyire kell szétszednem h cseréljem ? :S
Jaaaaj, hogy mindig van valami ... Csak pénz nincs
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
baj van .
Sziasztok !
Szóval, ma délután eltört a blokktartó vasan a bal oldalon a kis ETZ - n a felsõ fül . Alol még tartja 1 . Elvileg akkor el se merjek vele indulni ?
Életveszélyes ? Hl lehet kapni hozzá? Csak bontóban ? Mennyire kell szétszednem h cseréljem ? :S
Jaaaaj, hogy mindig van valami ... Csak pénz nincs
Szóval, ma délután eltört a blokktartó vasan a bal oldalon a kis ETZ - n a felsõ fül . Alol még tartja 1 . Elvileg akkor el se merjek vele indulni ?
Életveszélyes ? Hl lehet kapni hozzá? Csak bontóban ? Mennyire kell szétszednem h cseréljem ? :S
Jaaaaj, hogy mindig van valami ... Csak pénz nincs
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
bal dekni levesz, primer hajtás levesz, (én egy darab fával akaszottam meg a primerláncot) alatta van egy szimering ház, 4 csavar fogja a fõtengely körül. azt a 4 csavart kicsavarod és lejön kompletten.
jobb dekni levesz, generátor álló, forgórész levesz (fokozatba be a váltó, és taposs a lábfékre h ellentarts, vagy ha nem elég akkor akaszd meg egy darab fával a láncot a lánckerénél), alatta szintén 4 csavar fogja a szimering házat. FIGYELEM! az ép karmantyújú szimering is lehet xar, ha felpuhul a karmantyú! engem már szívatott meg 500 km után így az újonnan beszerelt szimering.
de sztem az lenne a legjobb ha meglesnéd a kisETZ javítási szerelési útmutatóját 47 MB pdf (thx to jómagam ), és mzgergõ-vel egyeztetnél, mert ha jól tudom, õ már nagy penge a kisetz blokkját illetõen
jobb dekni levesz, generátor álló, forgórész levesz (fokozatba be a váltó, és taposs a lábfékre h ellentarts, vagy ha nem elég akkor akaszd meg egy darab fával a láncot a lánckerénél), alatta szintén 4 csavar fogja a szimering házat. FIGYELEM! az ép karmantyújú szimering is lehet xar, ha felpuhul a karmantyú! engem már szívatott meg 500 km után így az újonnan beszerelt szimering.
de sztem az lenne a legjobb ha meglesnéd a kisETZ javítási szerelési útmutatóját 47 MB pdf (thx to jómagam ), és mzgergõ-vel egyeztetnél, mert ha jól tudom, õ már nagy penge a kisetz blokkját illetõen
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
fõtengelyszimering sztemShancus írta:Hello
Vettem egy 88-as évjáratú etz125-öst!
Na most az lenne a baj hogy 3-4 ezernél jobban nem akkar pörögni mintha elfogyot volna a nafta!
És a fordulatot is igen lassan ejti vissza!
Volt a motor mzgergõ-nél is és õ azt mondta hogy a generátor résznél hiányzik valami pöcök vagy peddig valahol kivan dörzsölödve egy pozitiv ág és hozzá érve a vázhoz ami ugye negativos, letestel a moci!
Szóval mi lehet a motoral?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Kuplungod nem emel ki rendesen. Nagy lehet a holtjáték, amit vissza tudsz venni a karnál. Ha nem tudsz állítani, akkor lent kell a fordulatnérõ kisdeknijének levétele után forgatni a kiemelõszerkezeten.Búgócsiga írta:Sziasztok !
Nem tudom mi lehet a baja a mocimnak, amióta megvettem nagyot ránt amikor egyesbe teszem. Ezen hol és mit kellene állítanom ? Segítségeteket elõre is köszönöm !
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Hello
Vettem egy 88-as évjáratú etz125-öst!
Na most az lenne a baj hogy 3-4 ezernél jobban nem akkar pörögni mintha elfogyot volna a nafta!
És a fordulatot is igen lassan ejti vissza!
Volt a motor mzgergõ-nél is és õ azt mondta hogy a generátor résznél hiányzik valami pöcök vagy peddig valahol kivan dörzsölödve egy pozitiv ág és hozzá érve a vázhoz ami ugye negativos, letestel a moci!
Szóval mi lehet a motoral?
Vettem egy 88-as évjáratú etz125-öst!
Na most az lenne a baj hogy 3-4 ezernél jobban nem akkar pörögni mintha elfogyot volna a nafta!
És a fordulatot is igen lassan ejti vissza!
Volt a motor mzgergõ-nél is és õ azt mondta hogy a generátor résznél hiányzik valami pöcök vagy peddig valahol kivan dörzsölödve egy pozitiv ág és hozzá érve a vázhoz ami ugye negativos, letestel a moci!
Szóval mi lehet a motoral?
MZ Forever!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Van itt http://www.viktormotor.hu/portal/websho ... ist_num=10opi írta:halihó bajtársak már rég voltam itt és most lenne egy kis probléma a kis ts em fõtengelye szét van kellene egy felújító készlet de itt nem lehet kapni tudna valaki esetleg valaki segíteni ebben vagy egy jó állapotú használt is érdekelne elõre is köszi
üdv peti
vagy itt http://mofaker.hu/megjelen.php?termek_i ... listazas=1
vagy a vatera.hu-n
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
1.kérdés:fogalmam sincs mi az a parafázás(tényleg mi az???)
2.kérdés:ha ugyis cseréled lényegtelen hogy eredeti-e vagy sem(papiron c 4-es,de ez nem jelent semmit hisz te is vehetsz olyat)szerintem ha szemmel látható sérülés nem lett a blokkban akkor nem okoztál kárt.
3.kérdés.amit már válaszoltak is elõttem,csak annyival kiegészitve hogy természetesen nem futogomba hanem fûtõgomba.Egy a csapágy belsõ méreténél kb 0.5-1 mm-el kisebb átmérõjû "fémdugó" amit megmelegitesz,belerakod a csapágyba és amikor átvette a hõt a csapágy akkor kiveszed azt mehet bele a fõtengely
2.kérdés:ha ugyis cseréled lényegtelen hogy eredeti-e vagy sem(papiron c 4-es,de ez nem jelent semmit hisz te is vehetsz olyat)szerintem ha szemmel látható sérülés nem lett a blokkban akkor nem okoztál kárt.
3.kérdés.amit már válaszoltak is elõttem,csak annyival kiegészitve hogy természetesen nem futogomba hanem fûtõgomba.Egy a csapágy belsõ méreténél kb 0.5-1 mm-el kisebb átmérõjû "fémdugó" amit megmelegitesz,belerakod a csapágyba és amikor átvette a hõt a csapágy akkor kiveszed azt mehet bele a fõtengely
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
fõtengely
Sziasztok!
3kérdésem lenne:
- Szokták-e a 250ETZ fõtengelyét parafázni? És mi a dolog lényege és mekkora a hatása az etznél?
- 250ETZ fötengely csapágy csere van épp, régi csapágyak(dkfddr 6306 c4 müanyag kosaras, akkor ezek még a gyáriak lehetnek) közül 1 fõtengelyen maradt ezt mühelyben leszedték, a másikat hidegen kiüttötem a blokból? Ugye nem okoztam így kárt?
- 6306 c3 fémkosaras csapágyak kerültek vissza, úgy h gáztüzhely lágja felett felmelegítettem a blokkban a csapágyfészkeket, majd finoman beütöttem a csapágyakat, viszont a lényeg: a csapágy belsõ futógyûrûjét hogy és mivel lehet felmelegíteni a fõtengely behelyezéséhez?
Válaszaitokat elõre is köszönöm, Üdv Janer!
3kérdésem lenne:
- Szokták-e a 250ETZ fõtengelyét parafázni? És mi a dolog lényege és mekkora a hatása az etznél?
- 250ETZ fötengely csapágy csere van épp, régi csapágyak(dkfddr 6306 c4 müanyag kosaras, akkor ezek még a gyáriak lehetnek) közül 1 fõtengelyen maradt ezt mühelyben leszedték, a másikat hidegen kiüttötem a blokból? Ugye nem okoztam így kárt?
- 6306 c3 fémkosaras csapágyak kerültek vissza, úgy h gáztüzhely lágja felett felmelegítettem a blokkban a csapágyfészkeket, majd finoman beütöttem a csapágyakat, viszont a lényeg: a csapágy belsõ futógyûrûjét hogy és mivel lehet felmelegíteni a fõtengely behelyezéséhez?
Válaszaitokat elõre is köszönöm, Üdv Janer!
Sziasztok!
Tavaly,amikor fõtengelyt cseréltünk,kiderült,hogy a csapágyház eléggé kopott,ragasztani kellett a csapágyat.
Szerintetek létezik olyan csapágy,aminek a kosara kicsit túlméretes a gyári mérethez képest,de egyébként passzol?
A nagy nyári csapatások elõtt szeretnék a végére járni a dolognak,nehogy szipka legyen a hegyen,ha már a telóim jók
Várom a tapasztalatokat!
Tavaly,amikor fõtengelyt cseréltünk,kiderült,hogy a csapágyház eléggé kopott,ragasztani kellett a csapágyat.
Szerintetek létezik olyan csapágy,aminek a kosara kicsit túlméretes a gyári mérethez képest,de egyébként passzol?
A nagy nyári csapatások elõtt szeretnék a végére járni a dolognak,nehogy szipka legyen a hegyen,ha már a telóim jók
Várom a tapasztalatokat!
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
most hogy ezen filózok az jutott eszembe: hogy jobban lenyomja a t.rugót a hézagoló, de azzal együtt azt az öntvényt is a blokk felé tolja amin felfekszik a nyomó rúd,(mert ugyebár fölötte van a hézagoló) tehát jobban ki tud emelni a rúd, mert összéb van szorítva az egész...
szerintetek??? vagy ez igy nem ok
szerintetek??? vagy ez igy nem ok
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég