Baja írta:Lehet, hogy én vagyok az az 1 ezrelék, de....
A karbin lett állítgatva valami, sokkal jobb volt mint elõzõleg, de a jótól még nagyon messze volt. Ha egy csak 1 kört megy vele kipróbálni, máris látja, hogy van még vele munka rendesen. Mondjuk, ha a mûhelyben lévõ 2 db ETZ 250-rõl áttette volna az 1ik jó karbit, akkor õ is tiszta képet kapott volna.
Ami nagyon bosszantott, az a következõ 2 dolog volt közvetlen azután, hogy átvettem a gépet. Soroksári út, belsõ sáv 80 km/h, 5. seb. A sebváltó egészen egyszerûen leesett a helyérõl. Mire észrevettem, hogy gebasz van, kb 1 km-et gurultam. Képzelhetitek, milyen érzés így kihúzódni, leállni, keresni a hibát. Motor lezár, sisak kézbe, séta vissza, hátha meglesz. Meglett, visszaraktam. Egész egyszerûen a csavarok nem voltak rendesen meghúzva. Elõtte is, azóta is tökéletesen mûködött, mûködik.
Másik: Thököly út, macskakövek és buckás rész, katasztrófa. Moci minden elõjel nélkül hörögve leáll. Klassz élmény ám ez is! Benga van, b.csap nyitva. Nézem a gyertyát, és látom, hogy a fém borítású gyertyapipám /új volt/ helyében egy fekete mûanyag van, de az sem rajta a gyertyán, hanem a hengerfejen fityeg. Belenézek, és akkor látom, hogy a rögzítõrugó nincs is benne, ki van törve, lötyög az egész össze-vissza. Ilyet kaptam a T. szerelõtõl. Persze a 2 napos NGK gyertyám sehol, helyette Brisk virít. A normális gyertyapipa 450 Ft.
Lehet, hogy rossz napja volt Bambinak, lehet, hogy beteg volt, lehet, hogy elege van már az egész szerelés dologból, de...
Ha valaki ilyen alapvetõ hibákat ejt munkája során, azt sajna, nem tudom dicsérni. Minden tisztelet a szaktudásának, versenyzõi múltjának és jelenének, de tudomásul kell venni, hogy emberek élete is múlhat egy elfelejtett csavarhúzáson, ill. egy szar alkatrész beépítésén. Ez nem játék, hogy JÓVAN, hozd vissza majd állítok rajta. Legalábbis szerintem.
Persze, a tel. számom is meg volt adva, a lámpa búrára ragasztva. Kértem, - de azt hiszem ezt egy szerelõnél nem is kellene kérni - , hogy ha bármi gebasz van, hívjon, beszéljük meg. Nem vagyok egy zsugoriskodó alak, ha van rá pénzem ,úgyis megveszem a jó alkatrészt és kifizetem a tisztességes javítási munkadíjat. Persze nem hívott. Csak annyit, hogy kész, mehetek érte. Ha nem jó, majd állítok rajta.
Nekem sincs mindig jó napom, elcseszek dolgokat én is, emberbõl vagyok én is és csak az hibázik, aki dolgozik.
Bocs, ha valakit megbántottam, én csak õszintén leírtam azt, ami történt velem.
Baja
Akkor itt próbálok választ adni ha már nem kerestél meg
a váltókar ügyében igen én nem húztam meg eléggé,amiért most is elnézést kérek.
A gyertyapipád a régi maradt,mivel,hogy a fém rész erõsen megrázott,és esõben biztos hogy megált volna a motor.Mivel hogy tényleg újnak látszott,ezért levettem az árnyékolást róla,mivel hogy sokszor elõ fordul,esõben ilyenkor áthúz,és megál a motor.A burkolat levétellel orvosolni lehet.Hogy eltört menet közben a pöcök,arrol sajnos nem tehetek,mivel hogy a pipa lehet,hogy új volt,de valahol már 20 évet ált a raktárban,és azért az idõ mindennek árthat.A gyertyát igen én dobtam ki mert a rossz karbi miatt porcelán repedt lett,és néha mellé húzta a szikrát,ami sajna rossz robbanást is okoz.
Nálam mindenki brisket kap,mert eddig árban és minõségben elég jók a tapasztalaim.De ha kell szivesen küldök egy NGK gyertyát,adj egy címet.Azért mondtam,hogy te próbáld ki hosszú távon,mert te tudod csak megmondani,hogy hoszú távon mit változott a motorés az alapján léptem volna tovább.Sajna nekem nincs idõm napi több órát motorozni,mert az senki nem fizetné meg,meg nem is akarom ezt mással megfizettetni.
üdv bambi
üdv bambi.