Futómű
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
na nem értetlenkedek tovább, csak kérdésnek szántam
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
ha nem tévedek akkor a 125 ös meg a 150-es között ponta lánckerék a külömbség pl ,nem?piki24 írta:Max lejtön lefelé,ugyan is ha nagyobb az átmérö gyengébb lesz a motor,a 150-es meg nem egy erö gép hogy sik uton csak ugy kiforogjon 4-be föleg nagyobb gumival.bg írta: na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem.
Tegyél fel elöre egyel nagyobb lánckereket majd meglátod mennyivel sz@rabb lesz.
Nekem a ts 125 volt egy darabig a 3.00 helyett 2.75 hátul és szerintem 5km/h val ment végre kevesebbet.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Max lejtön lefelé,ugyan is ha nagyobb az átmérö gyengébb lesz a motor,a 150-es meg nem egy erö gép hogy sik uton csak ugy kiforogjon 4-be föleg nagyobb gumival.bg írta:na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!Stravkó írta:A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem.
Tegyél fel elöre egyel nagyobb lánckereket majd meglátod mennyivel sz@rabb lesz.
Nekem a ts 125 volt egy darabig a 3.00 helyett 2.75 hátul és szerintem 5km/h val ment végre kevesebbet.
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Szerintem próbáld ki egy használt 3,50-es gumival,persze ha van,és minden kiderül!
Még azon is gondolkodom,hogy a kilométermeghajtó áttétele a gyári kerék,illetve gumiátmérõre van tervezve. Ha megváltozik az átmérõ,valószínûleg az óra is csalni fog! Lehet hogy innen jött a +15km/h?
Még azon is gondolkodom,hogy a kilométermeghajtó áttétele a gyári kerék,illetve gumiátmérõre van tervezve. Ha megváltozik az átmérõ,valószínûleg az óra is csalni fog! Lehet hogy innen jött a +15km/h?
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
komolyan mondom... az ilyen égbekiáltó fasságokat a totalbike-osok miért nem tudják cenzúrázni?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: méret
miért sok?piki24 írta:Szerintem a szélességgel együtt az átmérö is nö.
Kettö mérettel nagyobb az már sok,föleg a "kis mzre"
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!Stravkó írta:A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
méret
Szerintem a szélességgel együtt az átmérö is nö.
Kettö mérettel nagyobb az már sok,föleg a "kis mzre"
Kettö mérettel nagyobb az már sok,föleg a "kis mzre"
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
viszont a szélességgel együtt jár a gumiköpeny külsõ méretének változása is .. legalábbis a mofaker oldalán ezt olvastam.Stravkó írta:Nem az átmérõje nõ,hanem a szélessége! A 3,25*18 szerintem még elmegy rajta,de a 3,50 széles gumi már a 250-eseken van! Söt én sokáig jártam 3,25-össel a nagy Etz-mel,és nem volt lassabb töle!
a 3,50 külmérete elméletileg ugyanaz mint a 3,00 köpenyé. náluk viszont nem ez van leírva...
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Bocsi, hogy én is kifejtem a véleményem, de szerintem mivel a szélessége nõ a guminak így nagyobb felületen fog súrlódni, ami jobb tapadást, de kevesebb erõt fog eredményezni, ja és kis többletfogyasztást.
U.i.: tesóm volt Ladájából indultam ki 135ös helyett 165 széles gurigákat rakott fel és nagyon érezhetõ volt a teljesítménycsökkenés és fél literrel többet evett.
U.i.: tesóm volt Ladájából indultam ki 135ös helyett 165 széles gurigákat rakott fel és nagyon érezhetõ volt a teljesítménycsökkenés és fél literrel többet evett.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
mire alapozod a véleményed?Stravkó írta:Semmiféleképpen nem fog jobban menni tõle,sõt inkább visszafog rajta!!!
hiszen a józan paraszti észbõl kiindulva, ha nagyobb a kerék átmérõje, akkor ugyanazon telejsítménnyel többet forog, tehát gyorsabban megy! nem?????
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
A KÉRDÉS ÖRÖK.
125, meg 150 ES trophy mz re, a gumiköpeny méretek mint tudjuk, elõre 2,75-18, hátúlra 3,00-18- as.
mi van ha elõre 3,00-18- as kerül, hátulra meg 3.50-18, vagy 3,25-18-as?
szerintem jobban fog menni tõle, fõleg a 3,50-18-as dob rajta sokat!
mi a véleményetek?
125, meg 150 ES trophy mz re, a gumiköpeny méretek mint tudjuk, elõre 2,75-18, hátúlra 3,00-18- as.
mi van ha elõre 3,00-18- as kerül, hátulra meg 3.50-18, vagy 3,25-18-as?
szerintem jobban fog menni tõle, fõleg a 3,50-18-as dob rajta sokat!
mi a véleményetek?
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
elvileg nincs benne olyan kopo alkatresz amit cserelni kellene a szimeringen kivul!hell írta:Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!z25z írta: sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elfer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2156
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!z25z írta:sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elferhell írta:Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elferhell írta:Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
4mm átmérõjû pálcát végigdugva, 350 mm-t írnak a motor revüs szervízben, meg az is h pontosan miket kell felülvizsgálni... csak az a baj h a 2 db kép 4 MB, a netem meg olyan tetyû h mire felteszem, elalszom ülve...
egyébként maximálisan egyetértek Gyurm@-val
egyébként maximálisan egyetértek Gyurm@-val
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem az olajnak nincs baja benne, csak gyanítom, hogy nem azonos a mennyiség a két szárban, illetve lehet, hogy nem is elég. El biztos, hogy nem folyik és a szimmeringnél sem tol ki egy hangyányit se. Szerintem egyszerûen csak nem jól lett feltöltve...bluerider írta:Kosian!
Ha nem engeded le honnan tudod mennyit kell beletölteni hogy 230ml legyen benne?
Meg ráöntenéd a tiszta olajat a dzsuvásra?
Széles utat, hátszelet!
az etz-be is csapagy van lehet hozza hasznalni, mert nem a csapagyakat szoritja ossze, hanem lent az utkozonel van egy resz ami be van akasztva es egy masik lap ami a kormannyal forog, a ketto kozott pedig egy parafa lap van es ezt a 2 lemezt szoritja ossze, nem pedig a csapagyakat!Papszi írta:Kormány - lengéscsillapítót csak régi MZ-en lehet használni?!Jól tudom? Mert az újabb ETZ-knél már távtartó van a két kifli között és az nem engedi szorítani, régebbi típusoknál meg valami csapágy lehetett? Ti mit tudtok errõl?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2156
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Olyan kérdésem lenne az elsõ teleszkópon belõl van valami kopó alkatrész ( pl.:gyûrû) amit kell cserélni? Enyémben szerintem mióta kijött a gyárból nem volt cserélve semmi csak ezért kérdem!
Olaj témáról csak anyit enyémben vagy 5 éve már csak kb. 0,5dl volt száranként, mert folyamatosan kinyomta a szimeringet és tiszta olyan volt minden ez menet közben volt a legviccesebb akkor minden olajfürdõt kapott. Mûködött kevés olajjal is bár a rugónak volt némi hangja! De most nekiestem nagy az elszántságom, hogy megcsinálom jóra!
Olaj témáról csak anyit enyémben vagy 5 éve már csak kb. 0,5dl volt száranként, mert folyamatosan kinyomta a szimeringet és tiszta olyan volt minden ez menet közben volt a legviccesebb akkor minden olajfürdõt kapott. Mûködött kevés olajjal is bár a rugónak volt némi hangja! De most nekiestem nagy az elszántságom, hogy megcsinálom jóra!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Írtam a rázkódást amit csinál a moci és mint lehetõség, hogy ettõl van, ki akarom próbálni. Amúgy is puhának érzem a teleszkópot, szóval lehet nincs is elég olaj benne, de az is lehet, hogy nem azonos a mennyiség villánként. Leengedni, hogy kell? Bocsi a hülye kérdésekért... Ja és ha leengedem, fél liter elég a két villába? Annyit vettem, mert ilyen kiszerelésben volt.
Széles utat, hátszelet!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
De elõbb engedd le belõle a régit!Samu írta:Szia! Letekered a felsõ zárócsavarokat és azokon keresztül Nem kell hozzá semmi trükk
kosian írta:Vettem telóolajat és azt szeretném kérdezni, hogy hogy kell beletölteni az elsõ villába? Fel kell hozzá emelni a motort, hogy ne legyen súly a villán?
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2156
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
A nap sztárpoénja elvittem az elsõkereket centirozni Szentesre a logjobban felszerelt gumishoz. Mikor meglátták a kereket mintha az ördögöt látták volna meg. Ááá mondják ezt nem kell. Fogalmunk sem volt hogy kell ne is merték elvállalni. Végül is sehol sem vállalták el. Most Orosháza jön hátha valaki hozzá mer nyulni
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Én használom,az utánfutó miatt szereltem föl,mert szitált a kormányom. Sokat javított a helyzeten,elõtte 80 fölött már életveszélyes volt,de azóta már 90-100-zal is húztam a futót! Mondjuk ez függött a terheléstõl is,egyedül,cuccok nélkül nem csinálta!kobraCode írta:z25z köszi az infót már így is sokat megtudtam róla. Valaki használ ilyet? Tapasztalatok?
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
ezekbol az alkatreszekbol all, a kormanyhoz kell feltenni a csapagyakon keresztuldugva az also es felso villakiflit szoritja ossze a tekermentyuvel szorosabbra vagy lazabbra lehet allitani...erre kepre epp tegnap bukkantam ra meg a felszereles elotti allapotot tukrozi, van olyan kep is amikor mar a motoron van, de az az otthoni gepen, majd ha hazaertem felteszem
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég