kosian írta:Ezt nem igazán értem. Mi az, hogy alapjárat nélkül? Meg, hogy nincs alapjárat?
Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Ez úgy működik, hogy teljesen leengeded az alapjáratodat a nullára, pl. ha elengeded a gázt, leáll a motor. Vannak előnyei, próbáld ki! Mi sokan így használjuk az MZt. Sőt, már a Trophy-s időkben is így használták, az MZ Hogyan továbban is meg van említve mint ajánlott technika! És a csapágyaidat is kíméled, mert nem rángat a motor amikor lassítasz...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Amikor stabil 500 volt az alapjáratod akkor volt töltésed?
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
BeG írta:Minek rá alapjárat.
Sokal stabilab, gördülékenyeb alapjárat nélkül.
Nekem is sokáig volt apajárat az etz-men.
de aztán rá jöttem hogy sokkal jobban lehet velle gyorsitani, nem ráz a motor ha csak gurulsz, hamarab vissza esik a fö.teng.fordulat.
Dehát ki mivel szereti.
Egy tanács probáld ki egyszer egy hétig járjál alapjárat nélkül, mintha telejesen más motoron ülnél, sportosabbá válik a gép.
Ez egy jótanács.
Ezt nem igazán értem. Mi az, hogy alapjárat nélkül? Meg, hogy nincs alapjárat?
Széles utat, hátszelet!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én Bambi mestertől vettem!Dénes írta:Sziasztok!, van valakinek ötlete, hogy merre találok új BING karbit amit átalakítás nélkül is fel lehet dobni 250esre?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!, van valakinek ötlete, hogy merre találok új BING karbit amit átalakítás nélkül is fel lehet dobni 250esre?
Re: Üzemanyagellátás
Minek rá alapjárat.
Sokal stabilab, gördülékenyeb alapjárat nélkül.
Nekem is sokáig volt apajárat az etz-men.
de aztán rá jöttem hogy sokkal jobban lehet velle gyorsitani, nem ráz a motor ha csak gurulsz, hamarab vissza esik a fö.teng.fordulat.
Dehát ki mivel szereti.
Egy tanács probáld ki egyszer egy hétig járjál alapjárat nélkül, mintha telejesen más motoron ülnél, sportosabbá válik a gép.
Ez egy jótanács.
Sokal stabilab, gördülékenyeb alapjárat nélkül.
Nekem is sokáig volt apajárat az etz-men.
de aztán rá jöttem hogy sokkal jobban lehet velle gyorsitani, nem ráz a motor ha csak gurulsz, hamarab vissza esik a fö.teng.fordulat.
Dehát ki mivel szereti.
Egy tanács probáld ki egyszer egy hétig járjál alapjárat nélkül, mintha telejesen más motoron ülnél, sportosabbá válik a gép.
Ez egy jótanács.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Az előbbiekben kisTzről volt szó, ami 5500as fordulatnál indul meg, és olyan 6-7 ezerig kipöröghet. Mondjuk 6 felett már nem egészséges. 80-85ös utazóval pörög 5200 körül 5.be
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
5000-5500-as fordulat??? Az nem nagyon magas? Az én 250-esem 5500-nál már majd meghal. Az már nagyon nagyon a kiforgatható tartomány legvége.E.István írta:Hali!
Köszi a segítséget!
Valóban 80-85 km/h az a sebesség amivel járok,és mindezt 5000-5500-as fordulatszámon.
Ez így jó?
Azért piszkál a dolog,mert tavaly 4,3-4,5 volt a fogyasztásom.
Üdv!
Másik:
Mitől lehet az, hogy eddig bemelegedett motorral atomstabil 500 körüli alapjárati fordulaton ketyegett a gép gyönyörűen, de mostanában már nem érzem ezt. Kicsit feljebb is tekertem, hogy legyen egy kicsit magasabb, de ha leesik olyan 700-500 közé, nem érzem stabilnak, mintha bizonytalan lenne és előfordul, hogy le is áll. A karbi totál ki lett pucolva és a gyújtás is be lett lőve műszerrel. Mitől lehet ez?
Széles utat, hátszelet!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Kérdésem a következő: A szívató gumitömítésének milyen alakúnak kell lennie? Lapos vagy középen domború?
Válaszokat előre is köszi.
Kérdésem a következő: A szívató gumitömítésének milyen alakúnak kell lennie? Lapos vagy középen domború?
Válaszokat előre is köszi.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
A 125 es a 150 es kulonbozo lanckerekkel van szerelve a magyarorszagi 125 os15fogas,a150 es16fogas
A viz szalad, a kő marad!
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ez jó kérdés!
Nem tudom,én még nem nyúltam hozzá mióta nálam van a gép.
Talán gyári.
Miért,mekkorát kell nézzek rá-mi az összefüggés?
Nem tudom,én még nem nyúltam hozzá mióta nálam van a gép.
Talán gyári.
Miért,mekkorát kell nézzek rá-mi az összefüggés?
"Szép időt,széles utat!"
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
Mekkora a kislanckerked? /fogszam/
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Köszi a segítséget!
Valóban 80-85 km/h az a sebesség amivel járok,és mindezt 5000-5500-as fordulatszámon.
Ez így jó?
Azért piszkál a dolog,mert tavaly 4,3-4,5 volt a fogyasztásom.
Üdv!
Köszi a segítséget!
Valóban 80-85 km/h az a sebesség amivel járok,és mindezt 5000-5500-as fordulatszámon.
Ez így jó?
Azért piszkál a dolog,mert tavaly 4,3-4,5 volt a fogyasztásom.
Üdv!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
Csovaz! Gyakorlatilag elkepzelheto ,hogy 5 lityit beszivjon,ha allandoan csogazon forgatod.
Ha 80es90kozott utazol es nemrangatod a szajat akkor 4 ,4/5, litert megallitja!
Ha 80es90kozott utazol es nemrangatod a szajat akkor 4 ,4/5, litert megallitja!
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Lenne egy kérdésem.
Szerintetek normális az,hogy egy 125-ös ETZ 5 litert egyen?
Én egy kicsit sokallom.
Elvileg minden be van állítva(gyújtás,karbi)-teljesen jól is indul.
Mi lehet ez?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv!
Lenne egy kérdésem.
Szerintetek normális az,hogy egy 125-ös ETZ 5 litert egyen?
Én egy kicsit sokallom.
Elvileg minden be van állítva(gyújtás,karbi)-teljesen jól is indul.
Mi lehet ez?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv!
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
KILL3R etz írta:conus!
Soha nem figyeltem így, de olyan 6000 körül lehet. Szerintem akkor nekem nagyobb lánckerék van elõl, mert már mástól is halottam, hogy 90-nél forog 5500 körül. Az óra elvileg pontos egyszer mértem kocsi mellett. Na de ez nem ide tartozott
Valakinek nincs ötlete a lenti kérdésemre?
Ez már lehet egy másik topicba illene , de ha minél nagyobb lánckerék van fent elõl, azonos sebességnél annál kisebb a fordulat
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
klau!
nem akarlak elkeseríteni, de ha találsz is gumitömítést, az kb 1 hétig fog tartani, mert ezek az utángyártott szutykok annyit bírnak ki, vagy még annyit se. én is ráb.sztam vele
nem akarlak elkeseríteni, de ha találsz is gumitömítést, az kb 1 hétig fog tartani, mert ezek az utángyártott szutykok annyit bírnak ki, vagy még annyit se. én is ráb.sztam vele
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
conus írta:Klau!
... úszóháztömítést meg 1mm vastag kringerit-bõl szoktam vágni, csapágyboltban kapható...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Karbi :-)
Köszi conus
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
és 110-nél mennyit pörög a motor? mert nekem 5500-nál van 90-nél.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Matt!
Gázbovdened nincs "kiszõrösödve"?
Más: Lenne egy olyan problémám, hogy ha kihuzatom a motort 4. ben 90-ig és onnan 5 be, akkor 5. ben nem hajlandó tovább gyorsulni. De ha 70 körül elváltom, akkor szépen elmegy 110-ig. Gondolom ez melegedési probléma, de lehet ezzel v.mit kezdeni, vagy ez így normális?
Egyébként 150-es tz-rõl van szó.
Gázbovdened nincs "kiszõrösödve"?
Más: Lenne egy olyan problémám, hogy ha kihuzatom a motort 4. ben 90-ig és onnan 5 be, akkor 5. ben nem hajlandó tovább gyorsulni. De ha 70 körül elváltom, akkor szépen elmegy 110-ig. Gondolom ez melegedési probléma, de lehet ezzel v.mit kezdeni, vagy ez így normális?
Egyébként 150-es tz-rõl van szó.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ittvan egy: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Karbi :-)
Sziasztok.
Lenne egy oylan kérdésem, hogy a napokban vásároltam egy vadi új BVF 30N 2 es karburátort ( porlasztót ), nha és az lene a kérdésem lényege, hogy hol találok hozzá vajon normális szerelési kézikönyvet.
Aki tud valamit az írjon.
Elöre is köszike.
Lenne egy oylan kérdésem, hogy a napokban vásároltam egy vadi új BVF 30N 2 es karburátort ( porlasztót ), nha és az lene a kérdésem lényege, hogy hol találok hozzá vajon normális szerelési kézikönyvet.
Aki tud valamit az írjon.
Elöre is köszike.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Szia Klau!MZKlaudia írta:Szia kobracode!
Még mindig csak áll a munka...valószínûleg szólok jó pár kaposvári MZ-snek.
Remélem találok valakit, aki tud segíteni...ha nem én kifizetem az útiköltséget ... csak valaki segítsen
Nagyon rossz, hogy ott áll a gép és beteg :S
Én szívesen megnézem a motorodat, ha tudok segítek.....igaz sok dolog összejött manapság. Megcsörgetlek a napokban.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
MZKlaudia írta:Szia Alfa!
Remélhetõleg, holnap meg lesz szerelve a motor...ma nem jött a szerelõ ismerõsöm mégsem.
Annyira idegesít, hogy nem jó a gép...nem bírok rendesen aludni...fõleg, mert tudom, hogy nincs a közelemben igazi Mz szakértõ, aki valóban tudna segíteni :S
De reménykedem!
Köszönöm!
Szia Klau.
Még hogy nincs a közeledben igazi MZ szakértõ? Van pár kaposvári MZ-s, nem hiszem hogy olyan messze lennétek egymástól. Ha kérnél tõlük segítséget, biztosan lenne aki tudna segíteni neked
Üdv.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
A beindulást csak akkor befolyásolhatja, ha tényleg totálisan selejt az egész karbi, amúgy valahogy mennie kell. vagy nem lesz alapjárat, vagy nagyon magas lesz, vagy füstöl vagy melegszik, esetleg az össes együtt de valamit csinálnia kell. Ha nem is pöffen egyet sem, az gyújtás lehet.
A teljesen felújított karbikkal meg vigyázz, én is vettem felújító szettet, beleraktam, hát az alapjárati fúvóka már a kezemben szétmorzsolódott, és amúgy is 35 volt 45 helyett, tûszelep és a zárás két különálló fogalom, a fõfúvóka 15 el kisebb, úszóból az egyik alapból selejtes, kellett vennem egy másikat majdnem mindenbõl, és sakkozni velük, azzal jó. Ezzel csak azt akarom mondani, ha azzal nem indul nem jelent semmit, csak akkor ha már ki volt próbálva másik motorban és ment vele.
Lehet hogy a kondenzátor lett zárlatos, a tekercs nem szokott meghibásodni, megszakító, vezeték törhetett el, ilyesmi. A legegyszerûbb változat pedig a gyertya, az simán tud okozni ilyet, próbálj ki egy cseredarabot.
A teljesen felújított karbikkal meg vigyázz, én is vettem felújító szettet, beleraktam, hát az alapjárati fúvóka már a kezemben szétmorzsolódott, és amúgy is 35 volt 45 helyett, tûszelep és a zárás két különálló fogalom, a fõfúvóka 15 el kisebb, úszóból az egyik alapból selejtes, kellett vennem egy másikat majdnem mindenbõl, és sakkozni velük, azzal jó. Ezzel csak azt akarom mondani, ha azzal nem indul nem jelent semmit, csak akkor ha már ki volt próbálva másik motorban és ment vele.
Lehet hogy a kondenzátor lett zárlatos, a tekercs nem szokott meghibásodni, megszakító, vezeték törhetett el, ilyesmi. A legegyszerûbb változat pedig a gyertya, az simán tud okozni ilyet, próbálj ki egy cseredarabot.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Szia conus!
Köszönöm!
Azóta sikerült egy karburátort szereznem, amiben jó a tömítés...teljesen fel lett újítva.
Most már csak várom a szerelõs ismerõsömet, hogy betegyük.
Remélem menni fog a motor.
Mert tegnap a régi karbit szereltem be és azzal nem indult el :S
Pedig elõtte pöccre indult...nem volt gond.
Az állítócsavarok nem úgy voltak, mint amikor kiszereltem, a nagyobbik teljesen be volt hajtva...sõt...nem is lehet kiszedni...szóval még szerencse, hogy van egy másik karbim.
Azt is hallottam, hogy ez nem befolyásolhatja, hogy elindul-e a motor...kezdek aggódni.
Szerintetek???
Köszönöm!
Azóta sikerült egy karburátort szereznem, amiben jó a tömítés...teljesen fel lett újítva.
Most már csak várom a szerelõs ismerõsömet, hogy betegyük.
Remélem menni fog a motor.
Mert tegnap a régi karbit szereltem be és azzal nem indult el :S
Pedig elõtte pöccre indult...nem volt gond.
Az állítócsavarok nem úgy voltak, mint amikor kiszereltem, a nagyobbik teljesen be volt hajtva...sõt...nem is lehet kiszedni...szóval még szerencse, hogy van egy másik karbim.
Azt is hallottam, hogy ez nem befolyásolhatja, hogy elindul-e a motor...kezdek aggódni.
Szerintetek???
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Klau!
karbi szívótoroknál tömítést sajátkezûleg készítem 0,5mm-es síkkartonpapírból kivágom utána kemény csapágyzsírral áthúzom aztán kész. úszóháztömítést meg 1mm vastag kringerit-bõl szoktam vágni, csapágyboltban kapható.
ha a jól tömített karburátorral nem indul a motor, akkor eddig sem volt valami rendben vele.
karbi szívótoroknál tömítést sajátkezûleg készítem 0,5mm-es síkkartonpapírból kivágom utána kemény csapágyzsírral áthúzom aztán kész. úszóháztömítést meg 1mm vastag kringerit-bõl szoktam vágni, csapágyboltban kapható.
ha a jól tömített karburátorral nem indul a motor, akkor eddig sem volt valami rendben vele.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
140-eees? hozol magaddal még kannában is benzint? mennyit eszik az úgy? 8 litert?
nekem 120-as van, de 6-ot eszik (mondjuk lábszárvédõkkel együtt)
nekem 120-as van, de 6-ot eszik (mondjuk lábszárvédõkkel együtt)
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Helosztok.
Köszönöm szépen zsakfos de az nekem nem jó, sajnos a 30N3-1 karbiba más kell.
A következö végeredményre jutotam ezzel a cucmyspilennel.
Voltam 8 MZ-Simsonal és más ilyen kaliberü motorokal foglalkozó boltban, és a válaszok a következök voltak.
Nem irok bolt neveket
1. A vadiúj fuvokára és uszora kitalálta nekem hogy el van kopva és az miat van ekkora mérhetetlen nagy fogyasztás.
( Oda szerintem nem is megyek többet. )
2.3.5.6. Boltba ha nem viszem be a karbit azt sem tudták volna miröl beszélek, és kb 30 percen keresztül keresték.
( Normálisak voltak, és probáltak segiteni ez egy jó pont. )
4.7.8. Boltba tudták miröl beszélek, meg mutatak egy new karbit, hogy annak hogy is kéne ki néznie.
( Normálisak voltak, korekt árakkal. )
A következö lett a végeredmény.
Azt amit én keresek a karburátoromba, azt gyárilag préselik bele.
Szóval nem cserélhetö, egyszó mint száz a fas.... rosz végén állok igy ez által.
Hogy lehet ide képet fel tölteni, mert a kép feltöltése gombra nem reagál!!???????
Köszönöm szépen zsakfos de az nekem nem jó, sajnos a 30N3-1 karbiba más kell.
A következö végeredményre jutotam ezzel a cucmyspilennel.
Voltam 8 MZ-Simsonal és más ilyen kaliberü motorokal foglalkozó boltban, és a válaszok a következök voltak.
Nem irok bolt neveket
1. A vadiúj fuvokára és uszora kitalálta nekem hogy el van kopva és az miat van ekkora mérhetetlen nagy fogyasztás.
( Oda szerintem nem is megyek többet. )
2.3.5.6. Boltba ha nem viszem be a karbit azt sem tudták volna miröl beszélek, és kb 30 percen keresztül keresték.
( Normálisak voltak, és probáltak segiteni ez egy jó pont. )
4.7.8. Boltba tudták miröl beszélek, meg mutatak egy new karbit, hogy annak hogy is kéne ki néznie.
( Normálisak voltak, korekt árakkal. )
A következö lett a végeredmény.
Azt amit én keresek a karburátoromba, azt gyárilag préselik bele.
Szóval nem cserélhetö, egyszó mint száz a fas.... rosz végén állok igy ez által.
Hogy lehet ide képet fel tölteni, mert a kép feltöltése gombra nem reagál!!???????
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Nem tudom ez segit-e neked,de a 30N2-5 karbiból kivettem ezt az alkatrészt amirõl irsz.Már csak az a kérdés hogy ugyanaz-e mint a te csatos karbidban.Ez az alkatrész egyszerûen csak bele van szorosan illesztve a házba.Semmi menet nincs,ki kell ütni kiütõvel azt kész.Ja és természetesen felfelé a suber irányába jön ki.Itt egy fotó az enyémrõl.Ha esetleg ez ugyanolyan mint a te karbidban levõ akkor szivesen odaadom neked ezt ingyen és bérmentve.Nekem nics rá szükségem.
Köszönöm a segitséget.
Hát megprobálkozok, ki venni és valahonan meg tudni a a belsö átméröjének a méreteit, de ha valaki tudja esetleg az le irhatná azt meg köszöném
Majd meg irom hogy mi lett a végeredmény.
De ha esetleg valaki ide tévedne aki eddig nem volt annak ujjra le irom a gondom bajom, és megkérném hogyha tud segiteni, akkor segitsen.
Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.
- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.
Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
És elnézést kérek az OP-tól hogy még1x le irom de saját tapasztalat hogy vissza felé nem olvasunk forumot
Hát megprobálkozok, ki venni és valahonan meg tudni a a belsö átméröjének a méreteit, de ha valaki tudja esetleg az le irhatná azt meg köszöném
Majd meg irom hogy mi lett a végeredmény.
De ha esetleg valaki ide tévedne aki eddig nem volt annak ujjra le irom a gondom bajom, és megkérném hogyha tud segiteni, akkor segitsen.
Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.
- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.
Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
És elnézést kérek az OP-tól hogy még1x le irom de saját tapasztalat hogy vissza felé nem olvasunk forumot
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
A réz csövet lehet, de kétrészbõl áll. van maga a csõ, ami vezeti a subert, és van a betét, ami kilóg a másik felén (ahol a levegõ megy). Na a betétet nem lehet cserélni, ha sérült akkor kuka, a csövet igen, a nagy fogyasztás viszont inkább a betét hibájára utal, szóval próbálkozz egy másik karbival, ennek valszeg már lõttek, ahogy elõttem is megmondták ...
De ha már karbi, akkor meg lehet próbálni egy másik (nyugati vagy japán) márkát, vannak itt is jól bevált módszerek, de ebben nem tudok segíteni, mert én még nem néztem utána. Vaterán viszont megkapsz mindent bárhogy is döntesz
De ha már karbi, akkor meg lehet próbálni egy másik (nyugati vagy japán) márkát, vannak itt is jól bevált módszerek, de ebben nem tudok segíteni, mert én még nem néztem utána. Vaterán viszont megkapsz mindent bárhogy is döntesz
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég