operable írta:Hali!
125-ös TS-be hány A-s biztosíték kell?
Üdv ha jól tudom egy 16A és egy 8A
operable írta:Hali!
125-ös TS-be hány A-s biztosíték kell?
horhaus írta:Sub-ee!
Nem benned kételkedtem, hanem bennem. Sőt nem is a beépítésemben, hanem hogy valami más rossz beállítás akadályozza a működését. Most mindent a gyárira állítottam. Most a jelek eldugult kipufogóra utalnak....... talán.
Az indexet Pécsen is át tudom venni?
Jó munkát!
Bocs, a gyári izzó 40/45-ös, csak elírtam!sub-ee írta:Nandor írta:Sziasztok
Nagyon nagy munka 12v-osra alakítani egy TS-t? Kábeleket is cserélni kell? Egyszerűen elfogyott a türelmem a 6v-os dinamóval szemben.
Nekem is volt TS 250/1-em! Semmi gondom nem volt az elektronikájával, volt rendesen töltésem. Az összes fogyasztó használata mellett is volt fesz, nem állt le!
Ettől függetlenül picit átalakítottam, hogy a fogyasztás kevesebb legyen! Ez sokkal olcsóbb, mint 12V-osra megcsinálni a gépet.
Ugye az akku gyárilag 6V/12Ah kell legyen!
A gyári izzó helyett ami 6V 45/45W, kapott egy 6V 35/35W-os halogén izzót (foncsorcserével ETZ H4) ami ezerszer jobban vílágított és spóroltam vele 5, illetve refin 10W-ot.
A hátsó lámpa egy az egyben ledes volt. Spóroltam vele 20W-ot!
A gyári bimetálos indexrelé helyett építettem egy 6V-os szabályozható elektronikus relét, egyenletes lett vele a villogás és és a fényerő és jóval kevesebb áramot vesz fel mint a bimetálos társa.
Szóval összesen spóroltam olyan durván 40W-ot! 60W-os a dinamó! Nem beszélve arról, hogy sokkal jobb lett minden!
Ki lehet még cseréni a műszerfalban a háttérvilágításokat ledesre. Ezzel is spórolsz izzónként 1,8W-ot (4 izzó van, izzónként 2W)
Üdv.:Sub-ee
Nandor írta:Sziasztok
Nagyon nagy munka 12v-osra alakítani egy TS-t? Kábeleket is cserélni kell? Egyszerűen elfogyott a türelmem a 6v-os dinamóval szemben.
Mondtam én, hogy jó az a gyújtás! Az elektronikáddal akadhatnak mondjuk elég szépen gondjaid. Ezen a hétvégén elkészül az indexreléd is!horhaus írta:Sub-ee!
Sikerült életre kelteni a gyújtásoddal a motort. Nem az igazi, de a szikra szép . Gondolom jó is. én már a karburátorra is gyanakszom. Szivatóval beindul de nem stabil. Bár a karburátorhoz nem nyultam. Ezt az üzemanyag ellátás rovatban folytatom.
összes izzó cseréje, fesszab csere, trafó csere, ETZ álló és forgórész, forgórész illesztése a főtengelyhez, közdarab esztergálása az állórészhez, dióda sor csere, meg a kábelezés is összetettebb.Nandor írta:Sziasztok
Nagyon nagy munka 12v-osra alakítani egy TS-t? Kábeleket is cserélni kell? Egyszerűen elfogyott a türelmem a 6v-os dinamóval szemben.
Tamás írta:Szia! Ha leírod mit és hogyan csináltál, akkor sokkal könnyebb segíteni. A gyári rajzra gondoltam amikor írtam. Bármilyen szerelésnél tekintsd azt szentírásnak. Nem véletlen azon egy szál drót sem !operable írta:Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy miért nem megy le a gyujtásomba az áram?? Már a mexakítónál sincsen sehol sem. (Test az van rendesen.)
KÖszönöm
Ja! A + gondolatok és a + feszültség sokat segít a szikrának!
Szia! Sok sikert!
T
Szia! Ha leírod mit és hogyan csináltál, akkor sokkal könnyebb segíteni. A gyári rajzra gondoltam amikor írtam. Bármilyen szerelésnél tekintsd azt szentírásnak. Nem véletlen azon egy szál drót sem !operable írta:Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy miért nem megy le a gyujtásomba az áram?? Már a mexakítónál sincsen sehol sem. (Test az van rendesen.)
KÖszönöm
Tamás írta:Szasz! Miért menne le? Semmi dolga ott! Onnan jön fel a test. A + a trafóra megy! Kapcsolási rajt megnézése? T
misi írta:szia sub -ee!
köszi a választ majd gondolkozok a dolgon hogy legyen.
de te is átalakitanád? és mennyiért? mert valahogy el juttadnám hozzád.
misi
misi írta:szia sub-ee!
gondolkoztam a dolgon nekem az is jo lenne amit te csinálsz annak elküldenéd a kapcsolási rajzát,
és az alkatrész listát.barátommal beszéltem és azt monta hogy össze épitené az ora résszel.
külömben 12v tos gyujtást megcsináltuk és tökáletessen muködik.
elöre is köszi a segitségedet.
Udv:misi
Sziamisi írta:sub:ee!
amit montál az igaz mert megnéztem jobban és 4 és 6 hengereshez valo.
nem lehetne átalakitani 2 ütemüre? és ezt te megtudnád e csinálni?
Na megmértem. A DF-en 0,7v jön alapjáraton. Az akkuba is 0,8-1v körül tölt.Tamás írta:Szasz! Járó motornál kb 6-7V-ot. Testhez képest mit mérsz a DF-en?
misi írta:Szia sub -ee!
azt szeretném kérdeznitöled kaptam egy fordulatszám méröt és nem
müködik az etz 250-en. abekötés 1 szám a megszakitó 15 számgyujtás kapcsolo áram szál 12v
31 es test szál ,58 szál a világitás.milehet abaj?temegtudnád e néz ha elküldeném hozzád valahogy.
tudom te nagyon ügyes vagy. várom a válaszod.itt van a fénykép hogy milyen.
udv: misi
Akkor már nem tudom, hogy mi a baj. A DF-re már nem emlékszem de mindjárt lemegyek és megmérem.Tamás írta:Szasz! Járó motornál kb 6-7V-ot. Testhez képest mit mérsz a DF-en?
horhaus írta:sub-ee!
Ha azon gondolkodnál miért nem megy a motorom, kalkuláld bele azt is, hogy a gyári értékekkel be sem indul. A megszakító hézag legalább 0,6-0,7mm elő gyújtás min 4,5 mm gyertya hézag pedig egész kicsi. Szerintem itt valami más is bele köp a levesbe.
üdv: Zoltán
SziaBeG írta:Hellosztok.
Sub-ee menyiért adod, a szerszámtartó tárcádat, ami az akkumulátor fölé megy?
Elöre is köszi.
Igazad van Bambi, ez is okozhatja a problémát, sőt!bambi írta:matt
szerintem karbi gond lesz
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég