Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csdani »

Szeva!

Én is Koyo-t tetettem bele, sokkal jobb, mint az SKF, mert egy részük már nem svéd...
Nekem a kis tz-n 4000km után lóg, pedig kap rendesen anyagot!
Nekem a 251-esem most a héten lett kész, 300-ra fúrva naon príma
Minden csapágy, a kuplungkinyomót kivéve Koyo.
Amúgy a ZZ az kétoldali porvédős, azt muszáj kivenni, nekem is ilyen Koyo-t lehetett bele kapni, mindegyik porvédő ki lett véve!

Majd teszek fel vidit róla, most 160km van benne!
Avatar
Tibi85
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Békés

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Tibi85 »

bambi írta:C 3-as nem okoz problémát
A kuplung kerregését mi okozhatja? A kihajtáson próbáltam húzni, de már nem tudok, ahhoz meg kellene fogni a főtengelyt. Behúzott kuplung mellet nagyon szép hangja van. Mentem vele pár száz métert, a váltó is rendben van.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: conus »

tomeeeee írta:köszi, mert az én 150-nek érezhetően is van holtjátéka, megmérni a megszakító segítségével mértem h amikor "ráncigáltam" a főtengelyt h mennyit változik a hézagom--> 0,3mm
Pedig csak 18000km van benne, de akkor sajna szét kell majd bombáznom, még megvárom a műszakit azt utána.
Még valami, ugye 2x6204 C4f, 1x6304 4f csapágy kéne, a kérdésem az lenne h nem jó bele pl a 6204 2z-s (ebből van otthon dögivel), nem akarok gányolni sem mert tudom hogy minden betű valamit jelent, de anno 1 simson is így raktam össze és semmi baja nem lett, illetve hogy érdemes márkásabb pl skf csapágyat etz-be venni?
Válaszokat előre köszönöm! :D
kisTZ blokkgenerálhoz:

2 db 6204 C3 főtengelyhez
1 db 6304 C3 főtengelyhez
1 db 6202 C3 kuplunghoz
1 db 6204 NORMÁL ILLESZTÉSŰ a kihajtástengelyhez
1 db 6201 C3 a váltóba
1 db 15x19x13 -as tűgörgő a váltóba.

én koyo-t tettem bele a jó ár/érték viszonya miatt.
ja és acélkosaras szerkezetű, porvédő nélküli csapágyakat kérj a kellemetlenségek elkerülése végett. :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

C 3-as nem okoz problémát
Avatar
Tibi85
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Békés

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Tibi85 »

Sziasztok!

Felújítottam a 250 blokkját. Főtengely csere, összes csapágy, jó állapotú kuplung, henger fúrva.
Pöcre indult, szép hangja van, azt leszámítva hogy a kuplung felől hallatszik egy bizonyos kerregés. Ha behúzom a kuplungot ez is elmúlik. Ezt már a felújítás előtt is hallottam, de nem volt ennyire intenzív. A kuplungban állítólag 40 000 km van(megbízható embertől), a lamellák gyári állapotúak. A fordulatszám mérő kihajtást csak annyira húztam meg amennyire a kompresszió ellentartott, ez lehet az oka?

A főtengelyhez c3-as csapágyat raktam. ](*,) Ez okozhat későbbiekben problémát?
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Ha egy 125-ös henger van felfúrva 56 mm-re, 12,5 v. 14,5 LE teljesítményű lesz? 24-es ETZ 150 karburátorral természetesen!
Csak azért kérdezem, mert a kis 150-es gépem így lett megoldva.
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Mi anno, amikor a 150-est újítottuk föl, FAG C4-es csapágyakat raktunk bele. De azt hiszem volt porvédő bennük, amiket jól ki is szedtünk. :D
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Ne tegyél bele semmilyen porvédőst, mert a 2t olaj keni a csapágyakat. Szóval 2z kilőve. Amúgy érdemes jót és minőségit venni bele :roll:
Avatar
tomeeeee
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.07.24. 20:46
MZ-d típusa: ETZ150
Tartózkodási hely: Várgesztes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tomeeeee »

köszi, mert az én 150-nek érezhetően is van holtjátéka, megmérni a megszakító segítségével mértem h amikor "ráncigáltam" a főtengelyt h mennyit változik a hézagom--> 0,3mm
Pedig csak 18000km van benne, de akkor sajna szét kell majd bombáznom, még megvárom a műszakit azt utána.
Még valami, ugye 2x6204 C4f, 1x6304 4f csapágy kéne, a kérdésem az lenne h nem jó bele pl a 6204 2z-s (ebből van otthon dögivel), nem akarok gányolni sem mert tudom hogy minden betű valamit jelent, de anno 1 simson is így raktam össze és semmi baja nem lett, illetve hogy érdemes márkásabb pl skf csapágyat etz-be venni?
Válaszokat előre köszönöm! :D
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Kézzel semmiképpen sem érezhető. ETZ 250nél az adat 3 SZÁZAD mm, azaz 0,03 mm. 150nél ez ugyanakkora, vagy kisebb, de semmiképp sem nagyobb. Már ez maga a főtengely. A csapágyak nem engednek neki normális esetben gyakorlatilag holtjátékot.

Ha nem műszerrel méred, hanem látod hogy van (vagy rángatod és érzed), akkor már felesleges is mérni, mert az úgy halott. :shock:
Avatar
tomeeeee
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.07.24. 20:46
MZ-d típusa: ETZ150
Tartózkodási hely: Várgesztes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tomeeeee »

Fontos!!!
sziasztok! ETZ 150-hez kéne adat hogy mennyi lehet a holtjátéka a főtengely végénél a generátor - ill a kuplung oldalán levőnél, v hogy nektek mekkora. Előre is köszi !
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Jut eszembe, akkor lehet nem csak a 4. sebesség lenne zajos. :D
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: coco »

Ugyanugy fustolt mint eddig, 1 hete toltottem bele uj olajat.... Mindegy mert en mar latom h ebbol blokk szethuzas lessz... Azert koszi a segitseget...
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Ha "megitta" a váltóolajat, tehát szimmeringes bal oldalt is, szárazon jár a váltó. Nem füstölt mostanában a szokottnál jobban? Olajszintet mikor nézted?
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: coco »

A gyujtasoldali szimmeringet most csereltem ki egy hete... Eddig ment rendesen.... Mindegy azert megnezem, koszi a tippet Killer, de valaki az olajos es a 4 es sebessegre nem tudja a valaszt??? :D
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

coco!

Sztem gyújtásoldali szimmering. Vagy máshol szív falsot de nem tudom elképzelni hogy annyit, hogy csak szivatóval legyen normális porlasztás. Én azt nézném meg először.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: coco »

Sziasztok... Ma megallt a motorom, rugom az oldalat elindul, de ahogy huzok a gazra kezd meg allni, szivatoval pedig felporog, na jo mondom oke tok mindegy induljunk el, ahogy kezdtem kiengedni a kuplungot a motor egybol leallt... Szetkaromkodtam mindent, felhaborodtam es vegig huzva a szivatot eljutottam majdnem hazaig... Neztem le a karburatorhoz es melette ahol a blokkba az olajat kell betolteni a dugo melett visszanyomott egy csomo olajat... Miert? Ja es a 4 es sebessegem iszonyat csunyan kezdett csinalni, zakatol, kerreg, recseg.... Valaki megtudna csak ugy saccolni h kb mibaja lehet, vagy szedhetem szet a blokkot? Valaszokat elore is koszi...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára coco 2009.08.17. 14:59-kor.
norbiper1
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009.08.13. 01:18
MZ-d típusa: ts 250/1, etz125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: norbiper1 »

Köszi Nektek megnézzük a lehetőségeket
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Előgyújtás nem lehet? Talán túl kicsi, lealábbis nálam 2.6 alatt csattog-csörömpöl az adott tartományban.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csdani »

Szeva!

A hengerfej és a dugó között a résméretet néztétek-e(2mm vastag forrasztóón huzal)
Kuplung behúzásakor is megvan?
norbiper1
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009.08.13. 01:18
MZ-d típusa: ts 250/1, etz125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: norbiper1 »

Sziasztok!

Most raktunk össze egy /1est apuval, aki elég jól ért hozzá. A főtengely total új, friss fúrás, új csapágyak, szóval minden. Ám alapjárat felett:szűk 2000-től 3500-ig talán valami csörög, kopog benne. Mi eddig nem tudtuk megfejteni. Ha valaki tud megoldást kérem szóljon. Előre is kössz.

Norbi
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Keresek egy jó MZ szerelőt az sem baj ha a környékben van.
ETZ 251
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: conus »

hajszálrepedés a forgattyúsházban... hát ez marhára érdekes :-k :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Abban egészen biztos vagyok, hogy egy hajszálrepedésen nem tud annyi falsot szívni, hogy leálljon. Még ami szimmeringes és méteres lyuk tátong a forgattyúsházban (ahol eddig az ajak volt), ott se fog, főleg melegen nem, leállni. EZ valami más lesz, pl trafó rosszul van bekötve (fordítva) vagy egyéb akármi.
komlosk
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009.08.12. 14:19
MZ-d típusa: etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: komlosk »

Üdv. mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni! Egy 85'-ös évjáratú ETZ-250 gazdája vagyok, mely teljes felújításon esett át, egy hozzáértő öreg szaki segítségével. A felújítás befejeztével egy olyan probléma adódott, hogy a motor melegen mindig leállt, mely már a felújítás előtt is jelen volt. A mester elmondása szerint, az általa lehetségesnek ítélt hibaforrások ellenőrzése után MZ-s körökben érdeklődött, ahol általa korábban még soha nem tapasztalt hibára hívták fel a figyelmét. Elmondása szerint valahol a forgattyúsháznál egy hajszálrepedés lehet a blokkon, ahol a motor fars levegőt szív, így egy idő után az égéstérben több levegő lesz mint benzin és ezért áll le a motor.
Ha tényleg létezik a probléma, érdeklődnék, hogy hogyan orvosolható, és ha létezik megoldás, hová fordulhatnék vele?
A mester szerint hegeszteni nem lehet, mert a hőtágulás miatt a hegesztés mellett újra megrepedhet.

Segítségeteket előre is köszönöm, Üdv.: Krisztián!
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: coco »

Az baj, mert itt nalunk a hatso lanckerek egy vagyonba kerul, de megneztem oket es szerintem nincsen bajuk, egesz jol neznek ki, szerintem maradni fognak :D Koszi a valaszokat Stravko es Bakimate, de meg mindig visito hangot ad ki a motor ha 4 esbe rakom, es dadog kozbe kozbe, egyet randit, valaki erre nem tudja a valaszt hogy mi lehet? :D Azt tudom hogy a valtoban valami nemfasza, de mi? Elore is koszi a valaszokat...
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Bizony Coco,ez minimum lánc csere,de lánckerekekkel együtt illik cserélni!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bakimate »

coco írta:a gyujtas oldalo deknit mindig ilyen kicsi felkor alaku cso darabkakat szedek ki belole,
Láncról törnek le sorban a görgők...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: coco »

Sziasztok. Valaki legyszi mondja meg h 4 be a motorom visito hangot ad ki, a tobbi sebessegbe nem, visit es rangat egyet egyet, mintha szokne a lanc. Ja es akarhanyszor leszedem a gyujtas oldalo deknit mindig ilyen kicsi felkor alaku cso darabkakat szedek ki belole, valamit orol vagy nem tudom mivan. Annal tovabb jo gyorsul 4 be is meg minden csak idegesit mar nagyon. 150 es ETZ rol van szo. Elore is koszi a valaszokat.
Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 »

Varga1488 írta:
Dénes írta:Ez már üzemanyagellátás...
Akkor szerintetek a benzincsapba van megdagadva a gumitömítés?Az előző tulaja ezt mondta hogy nagy valószínűségél ez a baja... pedig a benzincsapot átpucoltam és a szűrőt az is, bőven tele volt rozsdával...
Vagy a csapot kellene átpucolni?
Köszi a segítséget!

Ez már tényleg üzemanyagellátás...
Ha teli van rozsdával benzincsap és a szűrő,akkor a tankkal kéne kezdeni a pucolást!!!!!!!

___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást! 8)
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Üzemanyagellátás topic, ahogy a kolléga is írta, ott vannak válaszok a kérdésedre :D
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

Dénes írta:Ez már üzemanyagellátás...
Akkor szerintetek a benzincsapba van megdagadva a gumitömítés?Az előző tulaja ezt mondta hogy nagy valószínűségél ez a baja... pedig a benzincsapot átpucoltam és a szűrőt az is, bőven tele volt rozsdával...
Vagy a csapot kellene átpucolni?
Köszi a segítséget!

___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást! 8)
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Ez már üzemanyagellátás...
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

Üdv!
Az a helyzet hogy alapjárat fasza, de amikor elindulok olyan mint ha elveszne a kompresszió és ha ráhúzom a szívatót akkor mint ha mi sem történt volna... csak szívatóval meg nincs alapjárat? Ilyenkor mi van?
köszönöm a segítséget!

___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást! 8)
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Persze, de ki hogyan szereti. :)
waresz
Kipuffkirály
Kipuffkirály
Hozzászólások: 339
Csatlakozott: 2008.02.22. 18:04
Tartózkodási hely: TÖk

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: waresz »

Dénes írta:Üdv. Szerintem ez a "teljesen be, másfelet ki, fújjrá 2-őt, kocogtasd meg 13-as villáskulccsal, majd felet ki és másfeletbe" hülyeség. :)
Tekergesd, aztán ahol a legjobban megy, legjobb a gázreakció, stabil az alapjárat ott hagyd.
Vagy másképpen addig tekergesd amíg az alapjárat a leggyorsabbá nem válik. Aztán az alapjárati csavarral szépen leveszed.
Így van! legjobb gázreakció, stabil alapjárat(NEM BIZTOS HOGY AKKOR JÓ, AMIKOR LEGGYORSABB, SŐT!)
Bokodi Áron- WARESZ
waresz
Kipuffkirály
Kipuffkirály
Hozzászólások: 339
Csatlakozott: 2008.02.22. 18:04
Tartózkodási hely: TÖk

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: waresz »

Varga1488 írta:
borutalp06 írta:Vagy már sok neki a 6-6.5 ezer/perc ....
De kb háromnegyed gáznál csinálja ezt... Nem fontos a fordulat szám mérőórám mert a spirál megvan nyúlva és elégé kileng....
Ja és a beállításra tipp? Ennél van olyan mint a simsonál hogy teljesen be utána meg másfél vissza? vagy vmi hasonló?
Köszönöm szépen!!!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást! 8)
ha mondjuk szivatóval megindúl, akkor lehet szimeringes is, mert van valami komolyabb falslevegője. tűt emeld fel csontra, egy próba erejéig.
Bokodi Áron- WARESZ
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Üdv. Szerintem ez a "teljesen be, másfelet ki, fújjrá 2-őt, kocogtasd meg 13-as villáskulccsal, majd felet ki és másfeletbe" hülyeség. :)
Tekergesd, aztán ahol a legjobban megy, legjobb a gázreakció, stabil az alapjárat ott hagyd.
Vagy másképpen addig tekergesd amíg az alapjárat a leggyorsabbá nem válik. Aztán az alapjárati csavarral szépen leveszed.
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

borutalp06 írta:Vagy már sok neki a 6-6.5 ezer/perc ....
De kb háromnegyed gáznál csinálja ezt... Nem fontos a fordulat szám mérőórám mert a spirál megvan nyúlva és elégé kileng....
Ja és a beállításra tipp? Ennél van olyan mint a simsonál hogy teljesen be utána meg másfél vissza? vagy vmi hasonló?
Köszönöm szépen!!!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást! 8)
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
borutalp06
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopronkövesd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: borutalp06 »

Vagy már sok neki a 6-6.5 ezer/perc ....
borutalp06
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopronkövesd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: borutalp06 »

Szerintem karbi beállítás,tisztitás,síber feljebb esetleg...
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

Üdv!
Nah már nemszivat vettem rá új berúgókart is... 4ből megúztam tömitőpasztával együtt...Már csak friss olaj kell bele. Ja és karbibeálitás... szeretnék segitséget kérni ha 5-6ezerig pörgettem úgy csinál mint ha nem kapna elég anyagot ráhúzom a szívatót és jó olyan 6-6,5ig... Ez miért van? Már kitisztogattam a csapot de lehet hogy a gumi tömítés van benne megdagadva? vagy karbi beállítás kellene?
Előre is köszönöm a segítséget!

___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást! 8)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Varga1488 2009.08.05. 22:26-kor.
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Én azért kicserélem :D
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
jarumasz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 264
Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Győr LÁZI

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: jarumasz »

csikin írta:Kép
:cry: Nem tudom mit csináltak szegénnyel előző életében...
Ez nem is olyan rossz. [-X Nekem kb a fogak 20%-a hiányzott, volt is rossz hangja. :twisted: :-"
Ne dudálj!!!! Küzdj!! :)
Avatar
tibi84
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 62
Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
MZ-d típusa: TS250/1 1981
Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tibi84 »

Csikin a 18x22x24-es méretben 2840Ft volt.
Üdv.
Lóri
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2009.08.02. 19:32
MZ-d típusa: MZ ES 125/1 ; MZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Lóri »

Üdv!

Kérdésem: 125/1 ES MZ Trophy sebváltójával az a baj, hogy csak 1es és a végfokozat van meg benne. A gép 20 évet állt, Mit lehet tenni a váltóval? Szedjem szét?

Köszi: Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Tibi84! Mennyibe került?
tibi84 írta:Sziasztok!
Bambi köszönöm a tanácsot, találtam a tatabányai boltban tűgörgőt. Prox márkájú, érdekes hogy csak egysoros. Egyébként nagyon szép a kialakítása a kínaihoz képest.
Üdv.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Kép
:cry: Nem tudom mit csináltak szegénnyel előző életében...
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Még most kezdek neki, el volt törve a blokktartó, éppen a ferdeség miatt tettem fel:)
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Sai
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2009.08.02. 12:33
MZ-d típusa: etz 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Sai »

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 125ös Etz-t. Még nem nagyon értek hozzá, ezért segítségetek kérem: szétszedtem és így néz ki a henger... Ez mennyire egészséges? :roll:
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég