Üzemanyagellátás
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Ma bosszantó dologra lettem figyelmes: Hetek óta áll a gép leponyvázva a garázsban és az utóbbi pár napban feltűnt hogy mintha erősebb benzinszag lenne körülötte. Felhajtottam a ponyvát és azt láttam hogy a karbi úszóház alján? lévő fúvokából lassan csepeg a benzin..A karbi oldalába a 30N2-5 szám van ütve de ezt a karbit nem ismerem, a simon nem ilyen van, ilyet még nem szedtem szét. Mi ez a fúvóka az alján és miért folyik?
Ma bosszantó dologra lettem figyelmes: Hetek óta áll a gép leponyvázva a garázsban és az utóbbi pár napban feltűnt hogy mintha erősebb benzinszag lenne körülötte. Felhajtottam a ponyvát és azt láttam hogy a karbi úszóház alján? lévő fúvokából lassan csepeg a benzin..A karbi oldalába a 30N2-5 szám van ütve de ezt a karbit nem ismerem, a simon nem ilyen van, ilyet még nem szedtem szét. Mi ez a fúvóka az alján és miért folyik?
Motor, őrület
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Chaten vagyok, de nem látlak...
Ok, akkor majd máskor...
Ok, akkor majd máskor...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Csevegőben válaszolok.Kázmér írta:Cső...
Az aláírásommal pedig maximálisan egyet értek. Mz-n tanultam meg motorozni, évekig csakis azzal mászkáltam. Imádom ezeket az öreg járgányokat
Ellenben:
1. Fehérváron "lakok", Szegedre pedig egyetemre járok. Amíg egy katonaszállón laktam Szegeden volt neki garázsa. Most nem tudok keríteni neki, az utcára meg nem fogom kitenni. Ezért "csak" Fehérváron áll. Sokszor 2-3 hétig haza se nézek...így nem nagyon van haszna. Ha tudok keríteni valami garázst, akkor...
2. Megjártam jópárszor a Szeged-Fehérvár utat oda-vissza vele és egy 150-es kicsi egy ekkora túrához. Oké, ki lehet bírni, de egy 250-es azért alkalmasabb lenne a feladatra szerintem. Eredetileg ezért vettem a vasat, a városban ingyen közlekedek a bérlettel...
3. Minekután csóró egyetemista vagyok, nincs lóvém még egy gépet venni csak úgy. Így eladósorba kerül a mostani és ha találok olyan 250-est amit érdemesnek tartok megvenni, akkor lecsapok rá.
Remélem így már érthető a dolog...
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Cső...
Az aláírásommal pedig maximálisan egyet értek. Mz-n tanultam meg motorozni, évek óta csakis azzal mászkálok. Imádom ezeket az öreg járgányokat. És még szerelni is megtanultam őket időközben
Ellenben:
1. Fehérváron "lakok", Szegedre pedig egyetemre járok. Amíg egy katonaszállón laktam Szegeden volt neki garázsa. Most nem tudok keríteni neki, az utcára meg nem fogom kitenni. Ezért "csak" Fehérváron áll. Sokszor 2-3 hétig haza se nézek...így nem nagyon van haszna. Ha tudok keríteni valami garázst, akkor...
2. Megjártam jópárszor a Szeged-Fehérvár utat oda-vissza vele és egy 150-es kicsi egy ekkora túrához. Oké, ki lehet bírni, de egy 250-es azért alkalmasabb lenne a feladatra szerintem. Eredetileg ezért vettem a vasat az egyetem és a suli között ingázni, a városban pedig ingyen közlekedek a bérlettel...
3. Minekután csóró egyetemista vagyok, nincs lóvém még egy gépet venni csak úgy. Így eladósorba kerül a mostani és ha találok garázst és egy olyan 250-est amit érdemesnek tartok megvenni, akkor lecsapok rá.
Remélem így már érthető a dolog...
Visszatérve anno 100-ért vettem a mocit, ezért kérdezem, hogy a 85-90 az reális? Annyiért szerintetek eladható? 4 éve vettem a vasat, első motorom. Meg van rendesen becsülve, tehát nem lepusztult gépről beszélek.
Az aláírásommal pedig maximálisan egyet értek. Mz-n tanultam meg motorozni, évek óta csakis azzal mászkálok. Imádom ezeket az öreg járgányokat. És még szerelni is megtanultam őket időközben
Ellenben:
1. Fehérváron "lakok", Szegedre pedig egyetemre járok. Amíg egy katonaszállón laktam Szegeden volt neki garázsa. Most nem tudok keríteni neki, az utcára meg nem fogom kitenni. Ezért "csak" Fehérváron áll. Sokszor 2-3 hétig haza se nézek...így nem nagyon van haszna. Ha tudok keríteni valami garázst, akkor...
2. Megjártam jópárszor a Szeged-Fehérvár utat oda-vissza vele és egy 150-es kicsi egy ekkora túrához. Oké, ki lehet bírni, de egy 250-es azért alkalmasabb lenne a feladatra szerintem. Eredetileg ezért vettem a vasat az egyetem és a suli között ingázni, a városban pedig ingyen közlekedek a bérlettel...
3. Minekután csóró egyetemista vagyok, nincs lóvém még egy gépet venni csak úgy. Így eladósorba kerül a mostani és ha találok garázst és egy olyan 250-est amit érdemesnek tartok megvenni, akkor lecsapok rá.
Remélem így már érthető a dolog...
Visszatérve anno 100-ért vettem a mocit, ezért kérdezem, hogy a 85-90 az reális? Annyiért szerintetek eladható? 4 éve vettem a vasat, első motorom. Meg van rendesen becsülve, tehát nem lepusztult gépről beszélek.
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Kázmér 2009.11.01. 22:42-kor.
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
OFF: Az aláírásod nem nagyon egyeztethető össze ezzel az előző hozzászólásoddal, de Te tudod...Kázmér írta:Hali!
Fúvókák kicserélve, a tű pedig rendben van.
Amikor felraktam a karbit egy tesztre, a hidegindító berendezés nem volt bekötve.
Ezért valószínűnek tartom, hogy ott a galiba.
A baj csak az, hogy legközelebb jövőhét péntek-szombat környékén jutok a gépem közelébe (messze lakok az egyetemtől).
Ezért is tervezem, hogy megcsinálom a járgányt pöpecre és eladom. kb. 180-190 km-re lakok az egyetemtől, ahol felesleges a moci, mert ingyen közlekedek a városban.
Annak, meg hogy hétvégénte 1x, max. 2x menjek vele semmi értelme fenntartani.
Úgyhogy köszi a tippet, megcsinálom a gépet és reális áron meg lesz hírdetve.
Apropó egy 150-es Etz-nek mennyi a reális ára? 85-90 az korrekt?
Az biztos, hogy ha nincs rá nagyon komoly okod, jobban jársz, ha megtartod a mocit.
Motor nélkül nem lehet ugyebár motorozni!
Nem olyan sok egy ETZ fenntartása, hogy ne érje meg "csak úgy" tartani, s ha kedved támad egy jót motorozni.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Fúvókák kicserélve, a tű pedig rendben van.
Amikor felraktam a karbit egy tesztre, a hidegindító berendezés nem volt bekötve.
Ezért valószínűnek tartom, hogy ott a galiba.
A baj csak az, hogy legközelebb jövőhét péntek-szombat környékén jutok a gépem közelébe (messze lakok az egyetemtől).
Ezért is tervezem, hogy megcsinálom a járgányt pöpecre és eladom. kb. 180-190 km-re lakok az egyetemtől, ahol felesleges a moci, mert ingyen közlekedek a városban.
Annak, meg hogy hétvégénte 1x, max. 2x menjek vele semmi értelme fenntartani.
Úgyhogy köszi a tippet, megcsinálom a gépet és reális áron meg lesz hírdetve.
Apropó egy 150-es Etz-nek mennyi a reális ára? 85-90 az korrekt?
Fúvókák kicserélve, a tű pedig rendben van.
Amikor felraktam a karbit egy tesztre, a hidegindító berendezés nem volt bekötve.
Ezért valószínűnek tartom, hogy ott a galiba.
A baj csak az, hogy legközelebb jövőhét péntek-szombat környékén jutok a gépem közelébe (messze lakok az egyetemtől).
Ezért is tervezem, hogy megcsinálom a járgányt pöpecre és eladom. kb. 180-190 km-re lakok az egyetemtől, ahol felesleges a moci, mert ingyen közlekedek a városban.
Annak, meg hogy hétvégénte 1x, max. 2x menjek vele semmi értelme fenntartani.
Úgyhogy köszi a tippet, megcsinálom a gépet és reális áron meg lesz hírdetve.
Apropó egy 150-es Etz-nek mennyi a reális ára? 85-90 az korrekt?
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
kázmér,
fúvókák, tű mennyire kopottak?
végül egy nagy okosság: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
fúvókák, tű mennyire kopottak?
végül egy nagy okosság: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Hello! A szívatónak a bovdene rendesen a helyére esik karbinál? Nincs fennakadva?Kázmér írta:..... ha megállok és visszaesik a fordulatszám, egyszerűen leáll....
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Az a bajom, hogy a motoromnak nem tudok alapjáratot állítani. Kiszedtem a karburátort, kipucoltam és egy javító kittel felújítottam, majd a helyére visszaraktam.
Amikor először a helyére tettem, akkor még nem volt kereke se a járgánynak (egyéb javítási munkák), és simán beindítottam, ott helyben pöfögött semmi baja nem volt.
Ma beindítanám, erre nem indul. Vagy egy órát szórakoztam, de sehogy se lett alapjárat.
Ha húzom neki, akkor minden fasza. Fel is ültem rá, mentem vele. Menetközben okés.
Ugyanakkor, ha megállok és visszaesik a fordulatszám, egyszerűen leáll.
Kérdés: Mi a jóistent csináljak? Az alapjárati csavarokkal játszottam már...de sehogy se megy.
Légyszíves segtsetek
Az a bajom, hogy a motoromnak nem tudok alapjáratot állítani. Kiszedtem a karburátort, kipucoltam és egy javító kittel felújítottam, majd a helyére visszaraktam.
Amikor először a helyére tettem, akkor még nem volt kereke se a járgánynak (egyéb javítási munkák), és simán beindítottam, ott helyben pöfögött semmi baja nem volt.
Ma beindítanám, erre nem indul. Vagy egy órát szórakoztam, de sehogy se lett alapjárat.
Ha húzom neki, akkor minden fasza. Fel is ültem rá, mentem vele. Menetközben okés.
Ugyanakkor, ha megállok és visszaesik a fordulatszám, egyszerűen leáll.
Kérdés: Mi a jóistent csináljak? Az alapjárati csavarokkal játszottam már...de sehogy se megy.
Légyszíves segtsetek
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
Re: Üzemanyagellátás
Olyan vastag kartonból,mint a gyáritriton írta:Bambi mester,
ilyenre nálad lehet szert tenni? Mennyibe kerül?
És milyen anyagból van?
150ft
Re: Üzemanyagellátás
Bambi mester,
ilyenre nálad lehet szert tenni? Mennyibe kerül?
És milyen anyagból van?
ilyenre nálad lehet szert tenni? Mennyibe kerül?
És milyen anyagból van?
Re: Üzemanyagellátás
esetleg ilyen tömítés?triton írta:pont így csináltam, csak az a bibi, hogy miután körbevágtam, még igazítani kellett a belsőconus írta:tessék már idefigyelni. úszóház peremet vékonyan bekened olajjal majd ráteszed kivágandó anyagra ami a alá kemény fadeszkát teszel, majd tapétavágó késsel körbevágod. ahol lemegy a szivatónak a csöve, ott 4 mm-es lyukasztóval vagy 4 mm-es fúróval lyukaszd ki.
részén, hogy odapasszoljon a helyére, és eközben elszakadt. De lehet, hogy túl vastag
hozzá a 1,5 mm, vagy egyszerűen csak béna vagyok (de mondom, ez nem klingerit, hanem temafast). amikor papírból vágtam ugyanígy, az nem szakadt el (csak az meg simán átengedi a benzint).
Peti, a szelepdekni tömítés az micsoda?Peti ETZ250 írta:...Próbld meg szelepdekni tömítéssel, az benzin és olajálló vmint hőálló és gumi állagúra köt meg.
Nálam működik.Blokkot is ezzel raktam össze sehol nem folyik az olaj!!!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
ZeerOcooL:
Szóval sokat kap a gép. Szivató dugattyújának gumitömítését nézd meg, tűn állíts, kisebb főfúvóka, új levegőszűrő. Ezek közül valamelyik, vagy több kombinációja megoldja a problémát.
Szóval sokat kap a gép. Szivató dugattyújának gumitömítését nézd meg, tűn állíts, kisebb főfúvóka, új levegőszűrő. Ezek közül valamelyik, vagy több kombinációja megoldja a problémát.
Re: Üzemanyagellátás
pont így csináltam, csak az a bibi, hogy miután körbevágtam, még igazítani kellett a belsőconus írta:tessék már idefigyelni. úszóház peremet vékonyan bekened olajjal majd ráteszed kivágandó anyagra ami a alá kemény fadeszkát teszel, majd tapétavágó késsel körbevágod. ahol lemegy a szivatónak a csöve, ott 4 mm-es lyukasztóval vagy 4 mm-es fúróval lyukaszd ki.
részén, hogy odapasszoljon a helyére, és eközben elszakadt. De lehet, hogy túl vastag
hozzá a 1,5 mm, vagy egyszerűen csak béna vagyok (de mondom, ez nem klingerit, hanem temafast). amikor papírból vágtam ugyanígy, az nem szakadt el (csak az meg simán átengedi a benzint).
Peti, a szelepdekni tömítés az micsoda?Peti ETZ250 írta:...Próbld meg szelepdekni tömítéssel, az benzin és olajálló vmint hőálló és gumi állagúra köt meg.
Nálam működik.Blokkot is ezzel raktam össze sehol nem folyik az olaj!!!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
szia!
buvár csövet hosszabitsd meg 10mm és akkor jolessz.
lehet hogy nincs is benne vagy nagyon rövid?
udv:misi
buvár csövet hosszabitsd meg 10mm és akkor jolessz.
lehet hogy nincs is benne vagy nagyon rövid?
udv:misi
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Üzemanyagellátás
üdv!
nincs valakinek elfekvőben egy eredeti etz 250 benzincsap?
sajna nekem valami más van bent, és amikor át kell kapcsolnom tartalékra, akkor már csak kb 5-10 km-t tudok vele menni.
Nem koszos, mert nemrég tisztítottam
nincs valakinek elfekvőben egy eredeti etz 250 benzincsap?
sajna nekem valami más van bent, és amikor át kell kapcsolnom tartalékra, akkor már csak kb 5-10 km-t tudok vele menni.
Nem koszos, mert nemrég tisztítottam
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
tessék már idefigyelni. úszóház peremet vékonyan bekened olajjal majd ráteszed kivágandó anyagra ami a alá kemény fadeszkát teszel, majd tapétavágó késsel körbevágod. ahol lemegy a szivatónak a csöve, ott 4 mm-es lyukasztóval vagy 4 mm-es fúróval lyukaszd ki.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Üzemanyagellátás
triton írta:a temafast nem jó úszóháztömítésnek.
több órát eltöltöttem azzal hogy kivágjak egy normálisat,
háromszor próbáltam, de végül mind elszakadt
milyen jó is lenne, ha normális alkatrészeket gyártanának...
Úszóháztömítés méreteit sajnos ritkán találják el,én mindíg a nagyobbat fogom ki.
Próbld meg szelepdekni tömítéssel, az benzin és olajálló vmint hőálló és gumi állagúra köt meg.
Nálam működik.Blokkot is ezzel raktam össze sehol nem folyik az olaj!!!
Re: Üzemanyagellátás
a temafast nem jó úszóháztömítésnek.
több órát eltöltöttem azzal hogy kivágjak egy normálisat,
háromszor próbáltam, de végül mind elszakadt
milyen jó is lenne, ha normális alkatrészeket gyártanának...
több órát eltöltöttem azzal hogy kivágjak egy normálisat,
háromszor próbáltam, de végül mind elszakadt
milyen jó is lenne, ha normális alkatrészeket gyártanának...
Re: Üzemanyagellátás
Ja, igen, azt el szokta lepni, azt hittem, ezen kívül van még valami extra dolog
Nagyon köszi a segítséget!!!
Nagyon köszi a segítséget!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
úgy h az úszóház öntvényében levő kiálló lépcsőt ellepje a benzin ha vízszintesen tartod és rányitod a benzincsapot. de ha jól állítottad be az úszót akkor elvileg ez is jó.
halottak napjakor megnézem h ami van még abból kikerül-e egy úszóház tömítés
halottak napjakor megnézem h ami van még abból kikerül-e egy úszóház tömítés
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
én is megvettem párat belőle, de mind megnyúlt, ahogy benzin érte. aztán amikor a boltosnak elmeséltem, azt mondta, hogy ő is papítrból szokott vágni...kuti írta:Nekem az úszóháztömítésem az sima utángyártott ilyen gumi. Kb egy éve bírja, 10szer szedtem le kb.
conus, tényleg küldhetnél egy tömítésre valót, ha már úgyis van feleslegben
na ezzel meg úgy jártam, hogy vettem új tűszelepet, és adtak hozzá egy tömítést is (korábban nem volt alatta), és azt is beraktam alá. aztán csodálkoztam, hogy fejjel lefelé tartva sehogysem tudtam 27 mm-re állítani az úszószintet. gondoltam, megpróbálom tömítés nélkül. és csoda történt: sikerült.conus írta:... benzinszintre figyeljél az úszóház felrakásakor + az úszó nyitó-záró pozícióját is állítsd be mm pontosan, baromira sokat számít.
de ezen kívül hogyan kell még "figyelni a bezinszintre az úszóház felrakásakor"????
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
triton!
hehe most h mondod... hát még talán van egy úszóháztömítésre való darabom, de nem mernék rá megesküdni. viszont jó h feljött a téma, halottak napja előtt megyek haza, akkor benézek a csapágyboltba és megpróbálok még egy ilyen csíkot csapdázni ínséges időkre. egyébként a 1,5 mm még az elmegy kategória. benzinszintre figyeljél az úszóház felrakásakor + az úszó nyitó-záró pozícióját is állítsd be mm pontosan, baromira sokat számít.
hehe most h mondod... hát még talán van egy úszóháztömítésre való darabom, de nem mernék rá megesküdni. viszont jó h feljött a téma, halottak napja előtt megyek haza, akkor benézek a csapágyboltba és megpróbálok még egy ilyen csíkot csapdázni ínséges időkre. egyébként a 1,5 mm még az elmegy kategória. benzinszintre figyeljél az úszóház felrakásakor + az úszó nyitó-záró pozícióját is állítsd be mm pontosan, baromira sokat számít.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Nekem az úszóháztömítésem az sima utángyártott ilyen gumi. Kb egy éve bírja, 10szer szedtem le kb.
Re: Üzemanyagellátás
na nekem ezt a lehetőséget nem ajánlották fel
viszont vettem helyette temafast-ot, azt mondták, hogy az is
hasonló célokat szolgál. remélem, az is jó lesz bele. mondjuk
1mm-es épp nem volt, így 1,5-öset vettem. szerinted az nem lesz túl vastag?
ebből 1 cm X 1 cm került 1 ft-ba.
ha esetleg nem lesz jó, akkor küldhetnél nekem postán egy ilyen 10X40 cm-es "nyesdét"
egységárra visszavezetve )
viszont vettem helyette temafast-ot, azt mondták, hogy az is
hasonló célokat szolgál. remélem, az is jó lesz bele. mondjuk
1mm-es épp nem volt, így 1,5-öset vettem. szerinted az nem lesz túl vastag?
ebből 1 cm X 1 cm került 1 ft-ba.
ha esetleg nem lesz jó, akkor küldhetnél nekem postán egy ilyen 10X40 cm-es "nyesdét"
egységárra visszavezetve )
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ja hát igen. nekem is ekörül mondták. de aztán mondtam h nekem csak egy 10cmx10cm-es darab kell és kész. erre hoztak ki "nyesedéket" amiből választhattam így levágtak nekem egy kb 10 cm x 40 cm-es darabot amit egységárra visszavezetve kiszoroztak és pont
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re:
conus, te mennyiért szoktad venni? mert én több helyen kérdeztem és a legolcsóbb helyen is 5-6000 ft-ra mondták az 1m X 1m-es táblát. (pontos árat nem tudtak, mert rendelni szokták)conus írta:... úszóháztömítést meg 1mm vastag kringerit-bõl szoktam vágni, csapágyboltban kapható...
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Kistz súbertűről érdeklődnék. Sokan mondták, hogy az utángyártott az nagyon szar. Nekem sikerült vennem olcsón ugyan olyat mint a gyári. Réz színűt, és semmi bajom nem volt vele. Akik panaszkodtak rá, azoknak is réz volt?
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Segítségeteket szeretném kérni mert már teljesen kész vagyok...
125 TS alapjárat állítás... ha vki tud vmi jó módszert vagy vmit azt nagyon szívesen fogadnám
mert már állítgattuk mindenfele mindenhogyan de csak nem jó
125 TS alapjárat állítás... ha vki tud vmi jó módszert vagy vmit azt nagyon szívesen fogadnám
mert már állítgattuk mindenfele mindenhogyan de csak nem jó
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Üdv urak!
A kis-ts gázbowdene megegyezik a kis-etz -vel?
Ha nem akkor mi a különbség?
Előre is köszi!
A kis-ts gázbowdene megegyezik a kis-etz -vel?
Ha nem akkor mi a különbség?
Előre is köszi!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Enyémbe 100as van. Nekem jó ez is. Legalább nem eszik sokat
Pali írta:Sziasztok!
Van egy ETZ 125 e-m, és azt szeretném megkérdezni tőletek, gyárilag hányas főfúvóka való hozzá. Kinek milyen tapasztalata van, érdemes nagyobb fúvókát tenni bele? Jobban megy úgy?
Üdv.
Pali
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Andrá$ írta:mért kb milyen hosszúnak kell lennie?
tartalékon kb 1,5 liter van benne nem?
Nekem kb 7 cm így emlékezetből, és egy liter. 20-30km. De ez kisETZ. Ha alul szétmegy ez a rúd, akkor eltűnik a tartalékod, vagy egykét decire csökken. Én kb háromszor toltam haza, mire rájöttem mi a baj.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Van egy ETZ 125 e-m, és azt szeretném megkérdezni tőletek, gyárilag hányas főfúvóka való hozzá. Kinek milyen tapasztalata van, érdemes nagyobb fúvókát tenni bele? Jobban megy úgy?
Üdv.
Pali
Van egy ETZ 125 e-m, és azt szeretném megkérdezni tőletek, gyárilag hányas főfúvóka való hozzá. Kinek milyen tapasztalata van, érdemes nagyobb fúvókát tenni bele? Jobban megy úgy?
Üdv.
Pali
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Erre gondoltam,létezik más gyártótól is,az ára kb.ennyi.
Merő lustaságból ajánlom.
Merő lustaságból ajánlom.
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Ekecs földim nem tudom erre a cuccra gondolt-e:
http://www.classiccars.hu/index.php?opt ... mitstart=1
http://www.classiccars.hu/index.php?opt ... mitstart=1
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vegyél egy Veterán-nevezetű újságot,mindegy melyik számot,na abban a hirdetésekben van egy tank-felújító lötty,az jó,a többi megoldás ideiglenes.Előbb-utóbb kezdheted elölről.
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
a rozsdamaró rétegét tök felesleges volt leoldani higítóval, mert az úgy ráköt, h csak víz oldja. jobb lett volna kiszárítani a tankot rozsdamarózás előtt.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
conus, köszi a választ!
közben meg is csináltam a tisztítást, csak kicsit máshogy. ro-55-t vettem, 2 litert.
szombaton beleöntöttem az egyiket, megforgattam többször, hogy mindenhol érje,
és benne hagytam. vasárnap kiöntöttem, beleöntöttem a második flakonnal, de én
üvegszilánk helyett egy láncot tettem bele, és úgy forgattam körbe-körbe. aztán
leengedtem, jó mocskos volt. kicsit hagytam száradni, utána hígítót öntöttem
bele és úgy forgattam, hogy a rozsdamaró által képződött réteget leoldja.
holnap kiszárítom, aztán még egy kis benzinnel kimosom.
remélem, hogy így is jó lesz
az nem baj, hogy a rozsdamaró előtt nem szárítottam ki a tankot?
közben meg is csináltam a tisztítást, csak kicsit máshogy. ro-55-t vettem, 2 litert.
szombaton beleöntöttem az egyiket, megforgattam többször, hogy mindenhol érje,
és benne hagytam. vasárnap kiöntöttem, beleöntöttem a második flakonnal, de én
üvegszilánk helyett egy láncot tettem bele, és úgy forgattam körbe-körbe. aztán
leengedtem, jó mocskos volt. kicsit hagytam száradni, utána hígítót öntöttem
bele és úgy forgattam, hogy a rozsdamaró által képződött réteget leoldja.
holnap kiszárítom, aztán még egy kis benzinnel kimosom.
remélem, hogy így is jó lesz
az nem baj, hogy a rozsdamaró előtt nem szárítottam ki a tankot?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
RO-55.
benzint engedd ki, benzincsapot szereld le, tankot szárítsd ki, dugaszold be a kifolyót, majd kesztyűvel 2-3 marék üvegszilánkot tegyél a tankba + fél liter RO 55. tank száját is dugaszold be. jobbra balra mozgatva kell lassan körbeforgatni h mindenhova elérjen.
ha kész akkor ki kell engedni a rozsdamarót, majd kirázni az üvegszilánkot amennyire csak lehet. a maradék ro-55-el jó alaposan kiöblíteni, leengedni, és kitenni a napra hadd száradjon meg.
benzint engedd ki, benzincsapot szereld le, tankot szárítsd ki, dugaszold be a kifolyót, majd kesztyűvel 2-3 marék üvegszilánkot tegyél a tankba + fél liter RO 55. tank száját is dugaszold be. jobbra balra mozgatva kell lassan körbeforgatni h mindenhova elérjen.
ha kész akkor ki kell engedni a rozsdamarót, majd kirázni az üvegszilánkot amennyire csak lehet. a maradék ro-55-el jó alaposan kiöblíteni, leengedni, és kitenni a napra hadd száradjon meg.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a RO-55, vagy Evipass alkalmasak-e a tank rozsdamentesítésére? Ha igen, melyik a jobb?
Köszi!
Meg tudnátok mondani, hogy a RO-55, vagy Evipass alkalmasak-e a tank rozsdamentesítésére? Ha igen, melyik a jobb?
Köszi!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Üzemanyagellátás
Én is "háromszázasítani" fogom a mocit,már megvan hozzá a szett....
A fúvókával,tuti,hogy még játszadozni kell majd.....
A fúvókával,tuti,hogy még játszadozni kell majd.....
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
150es? te jó ég nekem 135 el a 300as gép a 2. tűállásban már sokat kap... Kíváncsi vagyok hogy mehet, hogy pöröghet és milyen lehet a hangja
A kinézet ilyenkor még mellékes
A kinézet ilyenkor még mellékes
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Üzemanyagellátás
150-es fúvóka van benn most....
Videót majd akkor ha tényleg kész a gép....
Videót majd akkor ha tényleg kész a gép....
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Csinálj róla vidit, kíváncsi vagyok
Amúgy nem túl kicsi a 28-as? Mekkora főfúvesz van benne?
Amúgy nem túl kicsi a 28-as? Mekkora főfúvesz van benne?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Üzemanyagellátás
Ma felraktam próbára a most vásárolt Dellorto VHST 28-as karbimat..... ....Be kell lőni még,mivel az úszószint alacsony,de amit hallottam az teljesen más hang mint ami eddig az ETZ-ből kijött!!!! ,továbbá villámgyors gázreakció+betonstabil alapjárat.....!
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Köszönöm a sok hozzászólást!
Sokat segítettetek!
Perec!
Nálad a pont!
Nekem hiányzik a tankból a nívócső.Teljesen mindegy,hogy nyitva van a csap,vagy
tartalékon-ugyanúgy jön a benzin.
Lehet,hogy pótolnom kellene?!
Üdv!
Köszönöm a sok hozzászólást!
Sokat segítettetek!
Perec!
Nálad a pont!
Nekem hiányzik a tankból a nívócső.Teljesen mindegy,hogy nyitva van a csap,vagy
tartalékon-ugyanúgy jön a benzin.
Lehet,hogy pótolnom kellene?!
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Srácok!
Nem gondoljátok komolyan, hogy a tömény olaj leesik a tartály aljától feljebb lévő nívócsövön, szűrőn, benzincsövön, lezárt tűszelepen keresztül és onnan visszatolja a benzint a tartályba egy légrétegen keresztül ugyanitt ???????
Én is elzártam egy ideje, mert olvastam valahol, de ha végiggondoljuk nincs értelme.
Esetleg indulás után tud utánafolyni tömény olaj (nehezebb, mint a benzin) de ezt is inkább csak akkor tudom elképzelni, ha tartalék állásban van (a nívó miatt).
Üdv.: Perec
Nem gondoljátok komolyan, hogy a tömény olaj leesik a tartály aljától feljebb lévő nívócsövön, szűrőn, benzincsövön, lezárt tűszelepen keresztül és onnan visszatolja a benzint a tartályba egy légrétegen keresztül ugyanitt ???????
Én is elzártam egy ideje, mert olvastam valahol, de ha végiggondoljuk nincs értelme.
Esetleg indulás után tud utánafolyni tömény olaj (nehezebb, mint a benzin) de ezt is inkább csak akkor tudom elképzelni, ha tartalék állásban van (a nívó miatt).
Üdv.: Perec
revlimit írta:Egyszer én is bepippantottam ezt, ráadásul pont Mol arol 2t- öntöttem bele, úgy hogy elfelejtettem elzárni a csapot, majd rá a benzin. Benzinkútról kijövök(mögöttem a csaj), 250m után nagy füst höööööööörr. Lefullad. Megállok, beindul, lefullad, nagy füst. Mondja barátnőm: Nem lehet, hogy az a baja, hogy nem keveredett el a benzin? Várjál mondom odébb tolom az út széléről, mindjárt megnézem. Nekem amúgy 5 percbe telt mire rájöttem, hogy nem zártam el a csapot és szépen lecsurgott a tiszta olaj a karbiba, neki 10 másodperc Mi lenne ha még értene is a motorhoz
Én azóta csapot zárom, benzint rázom, mint bolond a csörgőt.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Üzemanyagellátás
Én otthon keverek,kannába....asszem ez a legegyszerűbb......
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Egyszer én is bepippantottam ezt, ráadásul pont Mol arol 2t- öntöttem bele, úgy hogy elfelejtettem elzárni a csapot, majd rá a benzin. Benzinkútról kijövök(mögöttem a csaj), 250m után nagy füst höööööööörr. Lefullad. Megállok, beindul, lefullad, nagy füst. Mondja barátnőm: Nem lehet, hogy az a baja, hogy nem keveredett el a benzin? Várjál mondom odébb tolom az út széléről, mindjárt megnézem. Nekem amúgy 5 percbe telt mire rájöttem, hogy nem zártam el a csapot és szépen lecsurgott a tiszta olaj a karbiba, neki 10 másodperc Mi lenne ha még értene is a motorhozE.István írta:Hali!
Egy kérdés!
Járt már valaki úgy,hogy tankoláskor az olajat nem oldotta-keverte a benzin?
Az olaj töményen átesik a tankon-bele a karbiba.
Motor leáll!
Roppant mód idegesítő és nem tudom mit rontok el!
Benzinkút:OMV
Olaj:Shell 2T
Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban-örülnék,ha megosztaná velem.
(Challoils-al nem csinálta!)
Köszi!
Én azóta csapot zárom, benzint rázom, mint bolond a csörgőt.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Én akkor szoktam rá a csapzárásra, amikor karbipucolás után itthon ráöntöttem az üres tankra 4 liter benzint, majd utána az olajat. Hát.. Nem is kell mondanom, hogy szedhettem szét megint a karbitMáté írta:...se elzárni a csapot bár én mindig tankolás után töltöm bele...
Jah és sokszor van, hogy szinte teljesen üres tankkal állok be tankolni (kb egy deci).
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Tony91 valamint 8 vendég