Csak elmenne vele -a kisTsben is 18as vanmatt1989 írta:Igen, a 125-ösnek kicsit nagy lenne
Futómű
Re: Futómű
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Futómű
A 120/90-16 is jól kitölti a sárvédőt.
Hogy emelted ki a hátulját?
Hogy emelted ki a hátulját?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
Igen, a 125-ösnek kicsit nagy lenne
A 250-es hátsó villája van benne a 18-as kerekével. Nálunk szerintem 300 km-nél többet nem futott 16"-os kerékkel azt sem én vezetettem, hanem bátyám.
Egyébként a látvány miatt van benne, mert kitölti azt a nagy sárvédőt, de meg is vagyok vele elégedve.
A 250-es hátsó villája van benne a 18-as kerekével. Nálunk szerintem 300 km-nél többet nem futott 16"-os kerékkel azt sem én vezetettem, hanem bátyám.
Egyébként a látvány miatt van benne, mert kitölti azt a nagy sárvédőt, de meg is vagyok vele elégedve.
Re: Futómű
Neked a blokkcsere miatt van 18as benne, vagy csak mert jobb?matt1989 írta:És ahogy Bambi mondta kiemeltem a hátulját a motornak így nem ér a sárvédőbe a 18"-os kerék.
(jobb egyáltalán?)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
Vettem ma az SKF boltban az első és hátsó teleszkópba szimeringet 1600 volt a 4 db.
A hátsó teleszkópban le is cseréltem az olajjal együtt.
És ahogy Bambi mondta kiemeltem a hátulját a motornak így nem ér a sárvédőbe a 18"-os kerék.
A hátsó teleszkópban le is cseréltem az olajjal együtt.
És ahogy Bambi mondta kiemeltem a hátulját a motornak így nem ér a sárvédőbe a 18"-os kerék.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Futómű
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
Conus!
Most néztem a futár motoros bolt honlapján ezt találtam ETZ első telóhoz:
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... 18go1edee6
Az ebben lévő szimering szerintetek jó?
Most néztem a futár motoros bolt honlapján ezt találtam ETZ első telóhoz:
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... 18go1edee6
Az ebben lévő szimering szerintetek jó?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Futómű
nem azt kell kicserélni hanem a lyuggatott műanyag tárcsát. futár motorosboltban lehet kapni.matt1989 írta:Voltam Bambinál és mire hazaértem mind2 első teleszkópból el kezdett ereszteni a szimeringnél az olaj
Olvastam, h milyen kell bele, csak az a kérdésem, hogy könnyen ki lehet itthon cserélni, és érdemes a teleszkópban lévő rúgót is kicserélni?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Cserélni könnyű, de egy alapos takarítás esetleg újrafestés eltarthat egy ideigmatt1989 írta:Voltam Bambinál és mire hazaértem mind2 első teleszkópból el kezdett ereszteni a szimeringnél az olaj
Olvastam, h milyen kell bele, csak az a kérdésem, hogy könnyen ki lehet itthon cserélni, és érdemes a teleszkópban lévő rúgót is kicserélni?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
konnyu, semmi bonyolultsag nincs benne. rugot??? azt minek akarod cserelni? teljesen felesleges
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
Voltam Bambinál és mire hazaértem mind2 első teleszkópból el kezdett ereszteni a szimeringnél az olaj
Olvastam, h milyen kell bele, csak az a kérdésem, hogy könnyen ki lehet itthon cserélni, és érdemes a teleszkópban lévő rúgót is kicserélni?
Olvastam, h milyen kell bele, csak az a kérdésem, hogy könnyen ki lehet itthon cserélni, és érdemes a teleszkópban lévő rúgót is kicserélni?
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Futómű
Rozsdamentes acél küllőket, amik jók ETZ-hez, hol lehet kapni?
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Futómű
Hello!
Készülget a Trophy szép lassan, de egy kis gond van.
A jobb első telóval valami nem stimmel. Valakinek van esetleg rajza a belső felépítéséről? Vagy ötletek, honnét tudok újat, esetleg alkatrészeket beszerezni hozzá?
Készülget a Trophy szép lassan, de egy kis gond van.
A jobb első telóval valami nem stimmel. Valakinek van esetleg rajza a belső felépítéséről? Vagy ötletek, honnét tudok újat, esetleg alkatrészeket beszerezni hozzá?
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Futómű
Hali!
Vettem egy új első kereket fűzve új aggyal új küllőkkel, de volt benne 1 centi tojás, és 8as is volt benne szépen.
Ezért kért 1500 öt, A hátsó kerekemet meg szétfűzte, a küllők meneteit ki kellett tisztítani, plusz kellett pár új küllő és anya, a szétfűzés, összefűzés + centír 4500. Összesen 6000 ft ot fizettem.
Szerintem teljesen reális.
Vettem egy új első kereket fűzve új aggyal új küllőkkel, de volt benne 1 centi tojás, és 8as is volt benne szépen.
Ezért kért 1500 öt, A hátsó kerekemet meg szétfűzte, a küllők meneteit ki kellett tisztítani, plusz kellett pár új küllő és anya, a szétfűzés, összefűzés + centír 4500. Összesen 6000 ft ot fizettem.
Szerintem teljesen reális.
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Futómű
És mennyiért csinálta meg?
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Futómű
Hali!
Ha valaki centíroztatni szeretne, akkor tudom ajánlani a péceli öreget, most hoztam el tőle a motorom felnijeit, és nagyon jók lettek. Még fel is tette megmutatni, hogy nincs-e benne ütés. Jó árat is kért.
Ha valaki centíroztatni szeretne, akkor tudom ajánlani a péceli öreget, most hoztam el tőle a motorom felnijeit, és nagyon jók lettek. Még fel is tette megmutatni, hogy nincs-e benne ütés. Jó árat is kért.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Gyárilag előírt használathoz, gyári értékek, ez így van.
De ha te nem arra és úgy akarod használni, akkor csak a képzelet szab határt
De ha te nem arra és úgy akarod használni, akkor csak a képzelet szab határt
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Re: Futómű
Bocs, de melyik MZ-t szerelték azzal gyárilag?
Mert a gyári mérnök biztos nem értett hozzá....
T
Mert a gyári mérnök biztos nem értett hozzá....
T
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Előre hátra 17es az igazi
Kár hogy nagyon drága megcsinálni
Kár hogy nagyon drága megcsinálni
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Futómű
Megszokás kérdése,meg nagyon sok múlik a gumin!!! Amúgy nekem is jobban fekszik a 18-as!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Futómű
A 16"-os kerék 250-es ETZbe XAR!!! Kimondottan kuka!! Ne tegyétek be előre mert egy áááá... meghülyül tőle a motor szabály szerűen.. Ma volt egy defektem 18"os kerékkel. Apa hozott pótkereket ami 16"-os (150es ETZ hátsó kereke átfűzve, általában a 250-es ETZ-kbe így módosítják) na és kicseréltük ott az út mellett, de olyan gané volt vezetni a motort...Imbolygott jobbra-balra kanyarba féltem hogy hogy fog sikerülni a kanyar bevétele...Mikor megvettem a motort akkor 16"os volt benne, de most éreztem a különbséget...Egy mellékúton mentem kb20-al elengedtem a kormányt és dőlt volna el a motor, annyira gömbölyű a gumi felülete.. Inkább a 18"as pneumat gumis kerék mint ez
Üdv.: Papszi
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Futómű
sziasztok!
valaki tud kecskeméten hol javitanak motor elso kereket mert tojás vanbenne,
ésnagyon üt.
udv:misi
valaki tud kecskeméten hol javitanak motor elso kereket mert tojás vanbenne,
ésnagyon üt.
udv:misi
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Futómű
Annyira ütött már, hogy ha lassan mentem akkor elég erősen kellett fognom a kormányt nehogy kirántsa a kezemből. Azt hogy mitől jön létere ilyen hiba nem tudom de lehet, hogy kilazulnak a küllők mert ez nekem kb. két hét alatt jött ki.kisbocsi írta:És sikerült valóban megmenteni? Mi volt a baja?
Gumid is odavolt?
Elvittem a Rajkaihoz ahol azt mondták nem biztos, hogy sikerül kihúzatni mert nem fogják bírni a küllők, vetettek is velem párat tartalékba hátha bekövetkezik a törés.
Egy óra múlva felhívtak, hogy kész van és egy küllő sem törött el, azóta is minden rendben van vele.
Ja igen a gumival nem volt semmi baj.
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Futómű
És sikerült valóban megmenteni? Mi volt a baja?
Gumid is odavolt?
Gumid is odavolt?
Nandor írta:Ha még nem centíroztattad ki akkor ezt a szervízt ajánlom. :kisbocsi írta:Üdv!
Tudna segíteni valaki!
az első kerekem eléggé üt, és szeretném centíroztatni.
Komárom Esztergom megyében vagy Budaörs környékén?
Előre is köszi: kisbocsi
-Rajkai kerékpár Komárom, Széchenyi u.47. tel: 34 342 785 -
Az én menthetetlenek hitt elsőkerekemet is megcsinálták.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Futómű
Ha még nem centíroztattad ki akkor ezt a szervízt ajánlom. :kisbocsi írta:Üdv!
Tudna segíteni valaki!
az első kerekem eléggé üt, és szeretném centíroztatni.
Komárom Esztergom megyében vagy Budaörs környékén?
Előre is köszi: kisbocsi
-Rajkai kerékpár Komárom, Széchenyi u.47. tel: 34 342 785 -
Az én menthetetlenek hitt elsőkerekemet is megcsinálták.
Re: Futómű
Helló
16"os kerékbe akarom fűzni a tárcsafékes agyat és nem tudjátok hogy milyen küllő kell hozzá?
16"os kerékbe akarom fűzni a tárcsafékes agyat és nem tudjátok hogy milyen küllő kell hozzá?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Ha nincs más én megcsinálom neked. Már fűztem át párszor a kerekemet. Írj majd.
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Futómű
Üdv!
Tudna segíteni valaki!
az első kerekem eléggé üt, és szeretném centíroztatni.
Komárom Esztergom megyében vagy Budaörs környékén?
Előre is köszi: kisbocsi
Tudna segíteni valaki!
az első kerekem eléggé üt, és szeretném centíroztatni.
Komárom Esztergom megyében vagy Budaörs környékén?
Előre is köszi: kisbocsi
Re: Futómű
Sziasztok!
MZ TS 250/1 oldalkocsiját akarom rendbetenni.
Segítség kellene, hol tudok hozzá szerezni szilenteket (ha lehet újat)
Előre is köszi...
MZ TS 250/1 oldalkocsiját akarom rendbetenni.
Segítség kellene, hol tudok hozzá szerezni szilenteket (ha lehet újat)
Előre is köszi...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Pár száz forint volt, a méreteit nem tudom. De pont jó volt
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Azt el is felejtettem ha már boltiról volt szó mennyibe került és esetleng méretei?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Egyből kiderül hogy rövid e vagy hosszú. Ha hosszú akkor valamelyik csapágy kilóg a kerékagyból aszimmetrikusan, ha rövid akkor meghúzásnál nem úgy fekszik fel pl mint egy csavar ha beért, hanem mintha egy rugót feszítenél be.
Szerintem nem baj ha 1 mm-t kilóg a csapágy, úgyis nyomódik össze a távtartó meghúzásnál, de ha rövid, akkor először a porvédő válik le, utána a golyók kezdenek szarakodni (kotyogni fog), majd ki is esnek (nekem kb 3 golyó volt benne amikor távtartó nélkül raktam össze, a többi szanaszét...).
Szerintem nem baj ha 1 mm-t kilóg a csapágy, úgyis nyomódik össze a távtartó meghúzásnál, de ha rövid, akkor először a porvédő válik le, utána a golyók kezdenek szarakodni (kotyogni fog), majd ki is esnek (nekem kb 3 golyó volt benne amikor távtartó nélkül raktam össze, a többi szanaszét...).
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Bár a ragasztással lenne problémám csak ez annál komolyabb sajnos. Ja igen mármint lóg a közepe a csapágynak az a baj kb. 300km után, nem fogja sokáig húzni. A távtartó 2, valamenyi mm hosszabb mint a az előző és még most se jó az esztergályos ezt lehet benézte vagy nem tudom. Most 52,...mm de lehet rövid.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Futómű
Ez jó megoldásnak tűnik.
Én legutóbb egy festékboltban láttam műgyantát, azt hiszem kilós kiszerelésben.
Én legutóbb egy festékboltban láttam műgyantát, azt hiszem kilós kiszerelésben.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Nem tudom mennyire tudsz hozzájutni, de nekem is ez volt a gondom hátsó kerékkel, és a megoldás az volt hogy epoxigyantával (amit saját kezűleg kell kikeverni) ragasztottam be. kb olyan hőmérsékleten elenged, mint a csapágyragasztó, tehát szerelhető marad, viszont kirobbanthatatlan a helyéről.
A Loctite viszont semmit sem ért, úgy húztam ki szerelésnél mintha ott se lett volna.
A Loctite viszont semmit sem ért, úgy húztam ki szerelésnél mintha ott se lett volna.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Az egyik csapágyat ragasztani kellett bele és az van most is kicsit oda! Probálok valami megoldást találni mert már kezd elfogyni a türelmem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Hát ilyen rövid idő után elhasználódás mindenképp valami nem üzemszerű terhelést jelent. Pl oldalirányú: csavarodott villa, vagy rossz méretű távtartó (amit mondtál hogy szaki készített).
Ha a csapágyfészkek rendben vannak, nem esik ki belőle hidegen, akkor még adnék egy esélyt neki nem szétszedett porvédőjű csapágyakkal és bolti távtartóval (Futár is maga készítteti, sajnos nem MZ club támogató, de nekem már 3000 km-t bírt és a csapágy még mindig újszerű).
Ha meghúzásnál nem ül fel hirtelen és határozottan amint eléri a távtartót, sőt még a kerék is egyre nehezebben forog, az rossz. Egyéb esetben nincs ötletem.
Ha a csapágyfészkek rendben vannak, nem esik ki belőle hidegen, akkor még adnék egy esélyt neki nem szétszedett porvédőjű csapágyakkal és bolti távtartóval (Futár is maga készítteti, sajnos nem MZ club támogató, de nekem már 3000 km-t bírt és a csapágy még mindig újszerű).
Ha meghúzásnál nem ül fel hirtelen és határozottan amint eléri a távtartót, sőt még a kerék is egyre nehezebben forog, az rossz. Egyéb esetben nincs ötletem.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Kissé elhamarkodott volt kijelenteni hogy jó lett a hátlja a gépnek. Defektet kaptam és szétszedés után kiderült hogy az egyik kerékcsapágynak már kicsit lóg a közepe. Mostmár fogalmunk sincs mi lehet a baja. De közelt sem tökéletes az tuti.
Re: Futómű
Így vanGyurmooo írta:Perfekt!!!
Köszönöm a gyors segítséget.
Attól féltem, nem ajánlatos hidegen ilyen erőhatást a villára kifejteni. Jó, hidegen is ment bele a csavarodás, de most ugye pont ellentétes, majdnem dupla mértékű hajlítást kell rajta végrehajtani.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Futómű
Perfekt!!!bambi írta:Hidegen is lehet javítani,két ember szükséges minimum.Ki kell vennni a kereket,és egy hosszú vasrúdat kersztbe betenni a villa közé,és két ketten kétoldalról megfogja a varudat,és értelem szerűen az egyik felfele húzza,a másik lefele nyomja.Remélem érthetően írtam
Köszönöm a gyors segítséget.
Attól féltem, nem ajánlatos hidegen ilyen erőhatást a villára kifejteni. Jó, hidegen is ment bele a csavarodás, de most ugye pont ellentétes, majdnem dupla mértékű hajlítást kell rajta végrehajtani.
Re: Futómű
Hidegen is lehet javítani,két ember szükséges minimum.Ki kell vennni a kereket,és egy hosszú vasrúdat kersztbe betenni a villa közé,és két ketten kétoldalról megfogja a varudat,és értelem szerűen az egyik felfele húzza,a másik lefele nyomja.Remélem érthetően írtamGyurmooo írta:Adott egy 251-es lengőkar, ami így bőven túl a 30e. km-en, "sikeresen" elcsavarodott kicsikét, kb. 1cm a különbség a jobb és a bal oldal között. (a jobb van feljebb)
Érdemes-e vele próbálkozni karosszériásnál visszahúzni a helyére? Úgy gondoltam kicsit megmelegítem, ne legyen olyan rideg, ne a hegesztés adja meg magát a művelet közben. A motoron sosem volt oldalsztender, így nem a bal oldal felé hajlott el. Menet közben nem is venni észre tulajdonképpen, csak így nincs középen a hátsó kerék, kb. egy centit került balra. Remélem nem kell új lengőkart vennem...
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Futómű
Jó nehéz,olyan 1,5kg lehet....vagy több
Gyurmooo írta:B@zzeg...
Szép darab!
Milyen nehéz?
Mert azért az Mz a király....!:)
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Futómű
B@zzeg...
Szép darab!
Milyen nehéz?
Szép darab!
Milyen nehéz?
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Futómű
Végre készen lett a merevítő!
Még nincs lefestve,de azért már felraktam egy próakörre,és jól működik
Egy-két kép:
Üdv:Máté
Még nincs lefestve,de azért már felraktam egy próakörre,és jól működik
Egy-két kép:
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Ha a távtartó mérete rossz olyan mintha ott sem lenne Ha pedig túl erősen húzod meg, a szar anyagból készültet simán bezömíti, szintén mintha ott se lenne...
Nameg a jó márkájú cuccok között is akad selejt...
Nameg a jó márkájú cuccok között is akad selejt...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Futómű
nezd meg a tavtartot nem e megrovidult a tulhuzasoktol a hossza 52,5 -53mm er
A viz szalad, a kő marad!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Szia! Vagy csak túl erősen húztad meg az anyát a tengelyen, az sem tesz jót neki...Vagy, hogy 1 év alatt 60ezer km-t mentél.
Re: Futómű
Heló srácok!
Egy éve cseréltem a hátsó kerék csapágyait. Mostanában azonban azt éreztem hogy nem fut jól a motor hátulja. Megnéztem és tényleg mintha egy kicsit megint billegne a kerék a tengelyen.
Mi lehet az oka ha egy év alatt elhasználtam a csapágyakat? Nem volt gagyi, rendes helyen vettem. Távtartó bekerült a csapágyak közé. Egyébként is egy évig teljesen jó volt. Lehet hogy nem fut teljesen jó irányba a kerék (villához képest), vagy valami ilyen beállítási hiba miatt kapott extra terhelést?
Egy éve cseréltem a hátsó kerék csapágyait. Mostanában azonban azt éreztem hogy nem fut jól a motor hátulja. Megnéztem és tényleg mintha egy kicsit megint billegne a kerék a tengelyen.
Mi lehet az oka ha egy év alatt elhasználtam a csapágyakat? Nem volt gagyi, rendes helyen vettem. Távtartó bekerült a csapágyak közé. Egyébként is egy évig teljesen jó volt. Lehet hogy nem fut teljesen jó irányba a kerék (villához képest), vagy valami ilyen beállítási hiba miatt kapott extra terhelést?
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Futómű
Kicsit OFF, de erről jut eszembe. Ma kérdeztem haveromat, hogy hogyan van 1 és 2 személyen a teló. Erre a válasza:Ez nem így van. A két állás az az, hogy közúton, vagy pályán használod épp a gépet.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
Conus!
Köszi a választ elő is kerestem elfekvőben lévő 250es hátsó telóm és bele is raktam, és igen vastagabb és erősebb.
Le kellett cserélni, mert 2 személlyel beleért a hátsó kerék(18") a sárvédőbe.
Köszi a választ elő is kerestem elfekvőben lévő 250es hátsó telóm és bele is raktam, és igen vastagabb és erősebb.
Le kellett cserélni, mert 2 személlyel beleért a hátsó kerék(18") a sárvédőbe.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég