Tuning
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Kb. arra van mint a gagyirezó! Hangos tőle a gép és azt hiszed, hogy jobb. Közbe meg nem, és legalább a fejed is szétmegy tőle.
Re: Tuning
Hmmm...akkor lehet hogy mégsem jó ötlet köszi a tippet
De ha béna, akkor miért találtak ki egyáltalán sport légszűrőt? Csak h a hozzám hasonló hülyéket átverjék vele?
De ha béna, akkor miért találtak ki egyáltalán sport légszűrőt? Csak h a hozzám hasonló hülyéket átverjék vele?
Re: Tuning
A gyári beállításokkal a legjobb a motor, sportlégszűrőt felejtsd el. Alfa is visszacserélte a gyárira.
Re: Tuning
Hát egyenlőre még semennyire nem 100as, mivel még darabokban van szegényke... de akkor megvárom a már emlegetett választ
Köszönöm még egyszer!
Köszönöm még egyszer!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Szerintem az utolsó a nyertes.
De maximum talán nagyobb fúvókával lehetne kiküszöbölni, bár akkor leeszi a fejed szerintem. De lehet úgy se lesz 100-as a mocc.
Várjuk valaki hozzáértő válaszát!
De maximum talán nagyobb fúvókával lehetne kiküszöbölni, bár akkor leeszi a fejed szerintem. De lehet úgy se lesz 100-as a mocc.
Várjuk valaki hozzáértő válaszát!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
Le kell szűkíteni? És ha kisebb fúvókát teszek be? vagy az nem jó? Vagy ha hozzá állítom a karbit? Vagy inkább nem teszek be ilyet
Köszi a segítséget!
Köszi a segítséget!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Sajnos túl sokat kap. Le kell szűkíteni a szívócsövet, mivel sokkal nagyobb tömegű levegő áramlik keresztül azon, mint a gyári rendszeren. És ezért nem lesz megfelelő a keverék aránya (nagyon elszegényedik). Szóval a fogyasztása valóban kisebb lesz, de nem is fog úgy menni.
De Alfának ebben nagyobb tapasztalata van. Ha erre jár biztos meg tudja mondani pontosan mit kellett változtatni.
De Alfának ebben nagyobb tapasztalata van. Ha erre jár biztos meg tudja mondani pontosan mit kellett változtatni.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
Hm... akkor nekem miért mondták azt, hogy a fogyasztás kisebb lesz? ... és amúgy milyen gyakran kell ezt takarítani?
Köszi!
Köszi!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tuning
A fórumon szerintem soha nem zavarsz beszélgetés közben senkitarovado írta:Üdv!
Bocs, hogy a beszélgetés közbe zavarok, de ide is lenne egy kérdésem: a sport légszűrő ETZ 250 es hez mit eredményez a gépnél? Mármint én elég sokat használom, szóval semmi olyan tuningot nem szeretnék amitől übergyorsan kopna, vagy hasonlók... szóval nem szeretném se kinyírni se kikészíteni hamar, sőt 150el sem akarok menni vele, csak üzemanyagtakarékosabban inkább. Érdemes feltenni sport légszűrőt? Azt milyen gyakran kell tisztítani?
Köszönöm a segítséget előre is!
Egyébként a sportszűrőn több levegő tud átjutni, ezáltal a beáramló levegő sebessége is nagyobb lesz. Ez pedig azt eredményezi, hogy több üzemanyagot tud felrántani magával.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Tuning
Üdv!
Bocs, hogy a beszélgetés közbe zavarok, de ide is lenne egy kérdésem: a sport légszűrő ETZ 250 es hez mit eredményez a gépnél? Mármint én elég sokat használom, szóval semmi olyan tuningot nem szeretnék amitől übergyorsan kopna, vagy hasonlók... szóval nem szeretném se kinyírni se kikészíteni hamar, sőt 150el sem akarok menni vele, csak üzemanyagtakarékosabban inkább. Érdemes feltenni sport légszűrőt? Azt milyen gyakran kell tisztítani?
Köszönöm a segítséget előre is!
Bocs, hogy a beszélgetés közbe zavarok, de ide is lenne egy kérdésem: a sport légszűrő ETZ 250 es hez mit eredményez a gépnél? Mármint én elég sokat használom, szóval semmi olyan tuningot nem szeretnék amitől übergyorsan kopna, vagy hasonlók... szóval nem szeretném se kinyírni se kikészíteni hamar, sőt 150el sem akarok menni vele, csak üzemanyagtakarékosabban inkább. Érdemes feltenni sport légszűrőt? Azt milyen gyakran kell tisztítani?
Köszönöm a segítséget előre is!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tuning
a henger ezért lesz újKILL3R etz írta:Viszont ha csak tesztelésre akarod használni, akkor jobban lehet szimulálni a változtatások hatásait.
Legalábbis szerintem.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Viszont ha csak tesztelésre akarod használni, akkor jobban lehet szimulálni a változtatások hatásait.
Legalábbis szerintem.
Legalábbis szerintem.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tuning
Nekem is ez a véleményem. Rövidesen összeáll egy + blokk, azzal fogok kísérletezni. Azt hiszem, nem teljesen új dolgokat fogok beleépíteni (csapágy, főtengely...), csak a henger lesz fúrt. Úgy gondolom, ez egy szezon alatt megmutatja, hogy mi történik. A futott csapágyakon és a főtengelyen azért még gondolkozom.KILL3R etz írta:Pont a csapágyra gondoltam, hogy az alkoholos pára esetleg "lemossa". Bár ugye az olajnak nagyobb a viszkozitása, szal nem valószínű.
Mindenesetre a véleményem az, hogy már egy kopott cucc gyorsabban kopik tovább, főleg, ha nem megfelelő a kenés.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Pont a csapágyra gondoltam, hogy az alkoholos pára esetleg "lemossa". Bár ugye az olajnak nagyobb a viszkozitása, szal nem valószínű.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tuning
Mi lehet a gond?KILL3R etz írta:Szerintem nem nagyon árthat. Egy hűvösebb nyári estén se kisebb a páratartalom szerintem mint amit ilyen kis "befecskendezéssel" előállítunk. Egyedül a forgattyús házban lehet egy kis gond.... Ott nem olyan nagy a hő, hogy egyből elpárologjon.
A hordozója gyakorlatilag az alkohol. Igaz, az alkohol forráspontja alacsonyabb, ezért előbb gázneművé változik, mint a víz. Viszont a folyamatos áramlás miatt nem hiszem, hogy gondot okozna. A pára csak a hidegebb helyeken csapódik le, viszont a motorblokk hőmérséklete a párakicsapódáshoz szükségesnél mindenképp melegebb.
A csapágy kenése nem hiszem, hogy probléma lenne, hiszen a szükséges olajat megkapja.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Szerintem nem nagyon árthat. Egy hűvösebb nyári estén se kisebb a páratartalom szerintem mint amit ilyen kis "befecskendezéssel" előállítunk. Egyedül a forgattyús házban lehet egy kis gond.... Ott nem olyan nagy a hő, hogy egyből elpárologjon.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Na azért kétütemű esetén én nyugodtabb lennék, ha az a víz a hengerbe porlasztódna nagy nyomáson, nem sokkal a holtpont előtt!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tuning
Nem, még nem tettem meg, de elgondolkodtam én is a dolgon. Kivitelezése szerintem pofon egyszerű: most, hogy lehet bioetanolt kapni a benzinkutakon, kivitelezhető minden nagyobb mechanikai munka nélkül is. Azt tudjuk, hogy az alkohol keveredik a vízben (vegyészek, javítsatok!). Hát, az ötlet: veszek X rész benzint, Y rész etanolt, meg hozzá a kiszámított vizet (a linken található leírás alapján: 100 LE-ként 3 dl/min mennyiséggel).KILL3R etz írta: ... Leginkább az égéstér, és a kipuff tisztítására leírt javaslat. Miszerint 3-4 percig, 5dl/perc átfolyással vizet csorgatunk a szívótorokba. Valaki csinált már hasonlót? Valóban van valami gyakorlati haszna?
Esetleg folyamatos befecskendezést valaki megvalósította már?
Előre is köszi a válaszokat!
Még a pontos arányt ki kell deríteni, mennyi etanol kell, hogy ezt a mennyiségű vizet hozzá lehessen adni.
A főfúvóka méretével meg lehet játszadozni...
Régen, mikor orosz benzint tankoltunk, akkor is tiszta alkoholt öntöttünk a benzinhez, így a karbi alján sosem volt vízcsepp.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Üdv Uraim!
Esetleg folyamatos befecskendezést valaki megvalósította már?
Előre is köszi a válaszokat!
Nos az ezen a linken olvasható vízbefecskendezéses dolog elgondolkodtatott.... Leginkább az égéstér, és a kipuff tisztítására leírt javaslat. Miszerint 3-4 percig, 5dl/perc átfolyással vizet csorgatunk a szívótorokba. Valaki csinált már hasonlót? Valóban van valami gyakorlati haszna?kiszsebi írta:
...
Szeretném mindazt megosztani Veletek, amit találtam - bár elég hosszú dolog.
Egy emberke le is írta mindezt, tömören.
Nézzétek meg a
http://zolikepei.atw.hu/viz.doc
linket.
....
Esetleg folyamatos befecskendezést valaki megvalósította már?
Előre is köszi a válaszokat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Tuning
Sziasztok!
Szeretnék tervezni a rezótervező progikkal rezót a TS 250/1-es mocimhoz, és összehasonlítani a különböző progik "végeredményeit". (Lehet, hogy sosem csinálom meg, de tervezgetni, -"álmodozni"- még nem bűn, és nem is kerül pénzbe!)
A motor vezérlésének az adataira lenne szükségem, vagy legalább a hajtókar hosszára, mert akkor már ki lehet számolni a nyitási szögeket.
Tud valaki segíteni?
Előre is köszi, üdv!
P.
Szeretnék tervezni a rezótervező progikkal rezót a TS 250/1-es mocimhoz, és összehasonlítani a különböző progik "végeredményeit". (Lehet, hogy sosem csinálom meg, de tervezgetni, -"álmodozni"- még nem bűn, és nem is kerül pénzbe!)
A motor vezérlésének az adataira lenne szükségem, vagy legalább a hajtókar hosszára, mert akkor már ki lehet számolni a nyitási szögeket.
Tud valaki segíteni?
Előre is köszi, üdv!
P.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
nem! én a mátraalja réme vagyok
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Tuning
Köszi! Tisztára hasonlítasz egy osztálytársamra a képen,Nagymarosról.Nem te vagy az Barna?
MZ TS 150 sportvarázs
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
fel lehet tenni, sokan felteszik, én csak ennyit tudok mondani. max. a szívótorok illesztésén kell egy kicsit hangolniOwerlord írta:Szevasztok!
150-es TS-re fel lehet tenni a 150-es ETZ karbit? Felmenni felmegy,csak van értelme? Alapjáratállítás miatt lenne a váltás,hogy van Tolózár magasság állítás az ETZ-sben. Köszike
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Tuning
msn?Stravkó írta:Mennyibe lenne egy Mester! Egy tényleg jó kipuff engem is érdekelne az épülő "kávéversenyző" masinámra!
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Tuning
Szevasztok!
150-es TS-re fel lehet tenni a 150-es ETZ karbit? Felmenni felmegy,csak van értelme? Alapjáratállítás miatt lenne a váltás,hogy van Tolózár magasság állítás az ETZ-sben. Köszike
150-es TS-re fel lehet tenni a 150-es ETZ karbit? Felmenni felmegy,csak van értelme? Alapjáratállítás miatt lenne a váltás,hogy van Tolózár magasság állítás az ETZ-sben. Köszike
MZ TS 150 sportvarázs
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Tuning
Mennyibe lenne egy Mester! Egy tényleg jó kipuff engem is érdekelne az épülő "kávéversenyző" masinámra!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Re: Tuning
Vannak méretekDevil írta:Bambi!
Neked vannak mereteid a kipufogohoz? vagy hogy lettek volna gyartva?
Re: Tuning
Bambi!
Neked vannak mereteid a kipufogohoz? vagy hogy lettek volna gyartva?
Neked vannak mereteid a kipufogohoz? vagy hogy lettek volna gyartva?
Re: Tuning
Lehet,hogy nem kellet volna levenni a dugó aljábol,mert igy jobban billeghet,és úgymond kolompolhat.Kisebb a jelentősége annak,ha nem egyforma súly van a dugó két szoknyájánál.Perec írta:A régi dugóval nem csinálta, az újjal egyből, de csak túrán zavart tartósan, városban kevésbé volt feltűnő, hisz elváltottam. A főtengely +csapágy nem futott sokat <10.000 km. Megszakítós, tranzisztoros, jó nagy hézag van, amikor a legnagyobb (>1mm). Amíg nem volt membránom (teli dugó) addig is rázott picit,de jó nagy (kopogáshatáron lévő) előgyújtással és nagyobb gázzal szépen kisimult. A mostani dugóban van egy kb. 2x3cm -es ablak, a másik oldalon annak megfelelő mennyiségű alu leszedve a szoknya aljából. Nagy a gond, mert barátnőm nem nagyon engedi 4000 fölé pörgetni, mert rázza a lábát. Pályán, ha siettünk napokig fájt a csuklóm, bokámat is éreztem, és a hátsónk is kellemesen elzsibbadt.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Tuning
A régi dugóval nem csinálta, az újjal egyből, de csak túrán zavart tartósan, városban kevésbé volt feltűnő, hisz elváltottam. A főtengely +csapágy nem futott sokat <10.000 km. Megszakítós, tranzisztoros, jó nagy hézag van, amikor a legnagyobb (>1mm). Amíg nem volt membránom (teli dugó) addig is rázott picit,de jó nagy (kopogáshatáron lévő) előgyújtással és nagyobb gázzal szépen kisimult. A mostani dugóban van egy kb. 2x3cm -es ablak, a másik oldalon annak megfelelő mennyiségű alu leszedve a szoknya aljából. Nagy a gond, mert barátnőm nem nagyon engedi 4000 fölé pörgetni, mert rázza a lábát. Pályán, ha siettünk napokig fájt a csuklóm, bokámat is éreztem, és a hátsónk is kellemesen elzsibbadt.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Az új dugóval az első pillanattól rázott?Perec írta:Nekem nagyon tetszik a kipufogó főleg a bővülő könyök miatt(azért 30 rugóm nincs rá). Itt a letölthető anyagok között az angol nyelvű könyvben van egy ütős nyomatékgörbe. 4000-nél van a maximális nyomaték és 7000-nél a max teljesítmény, de 9000-ig kiforog. 3000-8000-ig 20Nm felett van, nem csak egy rántás és vége, mint az utángyártott dobbal 1-2 seb.-ben. Én vevő lennék egy jó kipufogóra, bár én 90%-ban 4000 alatt használom, mert 4000 felett ráz, mint egy LÉGKALAPÁCS. Nincs valakinek tippje mit csinálhatnék, mert a membrán miatt erősen könnyített a dugóm. Talán a csapszegbe kellene valami súlyt sajtolni? Vagy szétfúrni a főtengelyt? (széthúzni nem szeretnék...)
Mert sajnos lehet az főtengely-ütés is, tranzisztoros, vagy mexakítós gyújtásod van?
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Tuning
Nekem nagyon tetszik a kipufogó főleg a bővülő könyök miatt(azért 30 rugóm nincs rá). Itt a letölthető anyagok között az angol nyelvű könyvben van egy ütős nyomatékgörbe. 4000-nél van a maximális nyomaték és 7000-nél a max teljesítmény, de 9000-ig kiforog. 3000-8000-ig 20Nm felett van, nem csak egy rántás és vége, mint az utángyártott dobbal 1-2 seb.-ben. Én vevő lennék egy jó kipufogóra, bár én 90%-ban 4000 alatt használom, mert 4000 felett ráz, mint egy LÉGKALAPÁCS. Nincs valakinek tippje mit csinálhatnék, mert a membrán miatt erősen könnyített a dugóm. Talán a csapszegbe kellene valami súlyt sajtolni? Vagy szétfúrni a főtengelyt? (széthúzni nem szeretnék...)
Re: Tuning
mi alapjan lenne gyartva, neked vannak mereteid?bambi írta:Simsonnal megy néha igen.A terv meg van,de sajnos egyenlőre nem lesz kipufogó gyártás,mert nem éri meg.csdani írta:Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja
Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Értem, a válság, meg miegyebek...
Sztem azért lenne rá kereslet, persze ez attól is függ, hogy milyen áron lehetne hozzájutni
Amelyik kollégát érdekli, az sztem megírhatná ide, legyen egy kis piackutatás
Sztem azért lenne rá kereslet, persze ez attól is függ, hogy milyen áron lehetne hozzájutni
Amelyik kollégát érdekli, az sztem megírhatná ide, legyen egy kis piackutatás
Re: Tuning
Simsonnal megy néha igen.A terv meg van,de sajnos egyenlőre nem lesz kipufogó gyártás,mert nem éri meg.csdani írta:Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja
Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja
Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja
Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Re: Tuning
Hmmm biztos, hogy versenyzik mz-vel?csdani írta:Aki készíti, az versenyzik is müzüvel, Ráckeresztúron lakik, úgyhogy első körön kiprópálok egy ilyen kipus gépet, hol mérette, ilyenek...
Nekem a könyök kialakítása nem igazán tetszik, jobb lenne egy gyári könyökhöz installálható lenne.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Aki készíti, az versenyzik is müzüvel, Ráckeresztúron lakik, úgyhogy első körön kiprópálok egy ilyen kipus gépet, hol mérette, ilyenek...
Nekem a könyök kialakítása nem igazán tetszik, jobb lenne egy gyári könyökhöz installálható lenne.
Nekem a könyök kialakítása nem igazán tetszik, jobb lenne egy gyári könyökhöz installálható lenne.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Tuning
Aki készíti ezeket, természetesen normálisan tervek alapján. A kipu nem hosszabb mint a motor. Legalábbis régebben még azt írták róla.
- juragy
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2009.12.01. 09:11
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Kissomjyó
Re: Tuning
inkább maradok a 21 lóerővel mint hogy fel tegyek ilyen hosszú kipufogót üdv juragy
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Tuning
Azért arra kíváncsi lennék, hogy hol mérték le a teljesítményt. Mert ha csak úgy a hasukra ütöttek, akkor az azért egy kicsit hiteltelenné teszi az egészet. Pláne ilyen árak mellett.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Tuning
Lehet,hogy jó,de borzasztóan csúnya! Még ha valahogy rövidebb lenne! Az oké,hogy kell a hossz,de valami kanyart bele kellett volna vinni! Láttunk már erre szép,és jó megoldásokat is!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Tuning
És nagyon dizájnos is...
Ja és köszi Csdani a segítséget, a dugóval kapcsolatban
De Bambi mesternek köszönhetően már van dugóm.
Ja és köszi Csdani a segítséget, a dugóval kapcsolatban
De Bambi mesternek köszönhetően már van dugóm.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Tuning
Az ár sem kutya....
csdani írta:Szevasztok!
Valakinek volt tapasztalata a köv kipuval:
A napokban láttam ezt a simsonbolt.hu-n : ETZ 250/300 rezonátordob, tényleg hatásos felépítéssel, szép lemezmunkával
A linket megnyitva a jobb oldalon lévő képek jó nagy méretre nagyíthatóak
http://www.simsonbolt.hu/product.cgi?prod=4641
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Szevasztok!
Valakinek volt tapasztalata a köv kipuval:
A napokban láttam ezt a simsonbolt.hu-n : ETZ 250/300 rezonátordob, tényleg hatásos felépítéssel, szép lemezmunkával
A linket megnyitva a jobb oldalon lévő képek jó nagy méretre nagyíthatóak
http://www.simsonbolt.hu/product.cgi?prod=4641
Valakinek volt tapasztalata a köv kipuval:
A napokban láttam ezt a simsonbolt.hu-n : ETZ 250/300 rezonátordob, tényleg hatásos felépítéssel, szép lemezmunkával
A linket megnyitva a jobb oldalon lévő képek jó nagy méretre nagyíthatóak
http://www.simsonbolt.hu/product.cgi?prod=4641
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Tuning
Lehet nekem is túltölt...
Holnap szereljük be a Sub-ee féle fesszabot
folyt az elektronikában.
Holnap szereljük be a Sub-ee féle fesszabot
folyt az elektronikában.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Tuning
Valóban jól érezhető a változás a Sub-ee féle gyujtással! Jobb lesz tőle a gép! Nekem egyszer döglött meg. Eddig valószínűleg a tultöltésem miatt(14,4V). Az ellenállás szétegette a nyákot (brutálisan melegedett) és megölte a tranyót kb. 2500km után. Másik feszabályzóval (szintén ő készítette) 13,4V és 13,8V között teszteltem eddig hibátlan.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Nekem ugyanazok a tapasztalataim a Sub-ee féle tranzisztoros gyújtással mint matt-nek. Azzal a különbséggel, hogy nem "pukkant" még el sohasem. Illetve alacsony fordulaton nyomatékosabbnak tűnik a gép.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tuning
Hát, nem tudom, a Sub-ee féle hogyan viselkedik a gyárihoz képest, de a megszakítósnál tuti jobb. Én elektronikus gyújtás párti vagyok, de csak azért, mert volt sok 2T járgányom és mindig a megszakítóval szívtam. Elektronikussal viszont még nem. Remélem, nem is kiabálom el!Péter mz írta:tényleg van azért érezhető különbség ha a subee féle tranzisztoros gyujtást használod?Én is gondolkodok rajta már 1-2 hete hogy meg géne csinálnom.Mindenképp megéri.
Bocsi, most olvastam az előző hozzászólásom, abban félreérthetően fogalmaztam: nekem gyári gyújtásom van.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég