Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Kb. arra van mint a gagyirezó! :) Hangos tőle a gép és azt hiszed, hogy jobb. Közbe meg nem, és legalább a fejed is szétmegy tőle. :)
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: arovado »

Hmmm...akkor lehet hogy mégsem jó ötlet :) köszi a tippet :)
De ha béna, akkor miért találtak ki egyáltalán sport légszűrőt? Csak h a hozzám hasonló hülyéket átverjék vele? :D
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Samu »

A gyári beállításokkal a legjobb a motor, sportlégszűrőt felejtsd el. Alfa is visszacserélte a gyárira.
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: arovado »

Hát egyenlőre még semennyire nem 100as, mivel még darabokban van szegényke... de akkor megvárom a már emlegetett választ :)
Köszönöm még egyszer!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Szerintem az utolsó a nyertes. :D

De maximum talán nagyobb fúvókával lehetne kiküszöbölni, bár akkor leeszi a fejed szerintem. De lehet úgy se lesz 100-as a mocc. :?

Várjuk valaki hozzáértő válaszát! :oops: :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: arovado »

Le kell szűkíteni? És ha kisebb fúvókát teszek be? vagy az nem jó? Vagy ha hozzá állítom a karbit? Vagy inkább nem teszek be ilyet :D
Köszi a segítséget!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Sajnos túl sokat kap. Le kell szűkíteni a szívócsövet, mivel sokkal nagyobb tömegű levegő áramlik keresztül azon, mint a gyári rendszeren. És ezért nem lesz megfelelő a keverék aránya (nagyon elszegényedik). Szóval a fogyasztása valóban kisebb lesz, de nem is fog úgy menni.

De Alfának ebben nagyobb tapasztalata van. Ha erre jár biztos meg tudja mondani pontosan mit kellett változtatni.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: arovado »

Hm... akkor nekem miért mondták azt, hogy a fogyasztás kisebb lesz? ... és amúgy milyen gyakran kell ezt takarítani?
Köszi!
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

arovado írta:Üdv!
Bocs, hogy a beszélgetés közbe zavarok, de ide is lenne egy kérdésem: a sport légszűrő ETZ 250 es hez mit eredményez a gépnél? Mármint én elég sokat használom, szóval semmi olyan tuningot nem szeretnék amitől übergyorsan kopna, vagy hasonlók... szóval nem szeretném se kinyírni se kikészíteni hamar, sőt 150el sem akarok menni vele, csak üzemanyagtakarékosabban inkább. Érdemes feltenni sport légszűrőt? Azt milyen gyakran kell tisztítani?
Köszönöm a segítséget előre is!
A fórumon szerintem soha nem zavarsz beszélgetés közben senkit :D
Egyébként a sportszűrőn több levegő tud átjutni, ezáltal a beáramló levegő sebessége is nagyobb lesz. Ez pedig azt eredményezi, hogy több üzemanyagot tud felrántani magával.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: arovado »

Üdv!
Bocs, hogy a beszélgetés közbe zavarok, de ide is lenne egy kérdésem: a sport légszűrő ETZ 250 es hez mit eredményez a gépnél? Mármint én elég sokat használom, szóval semmi olyan tuningot nem szeretnék amitől übergyorsan kopna, vagy hasonlók... szóval nem szeretném se kinyírni se kikészíteni hamar, sőt 150el sem akarok menni vele, csak üzemanyagtakarékosabban inkább. Érdemes feltenni sport légszűrőt? Azt milyen gyakran kell tisztítani?
Köszönöm a segítséget előre is!
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KILL3R etz írta:Viszont ha csak tesztelésre akarod használni, akkor jobban lehet szimulálni a változtatások hatásait.
Legalábbis szerintem.
a henger ezért lesz új
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Viszont ha csak tesztelésre akarod használni, akkor jobban lehet szimulálni a változtatások hatásait.

Legalábbis szerintem.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KILL3R etz írta:Pont a csapágyra gondoltam, hogy az alkoholos pára esetleg "lemossa". Bár ugye az olajnak nagyobb a viszkozitása, szal nem valószínű.
Nekem is ez a véleményem. Rövidesen összeáll egy + blokk, azzal fogok kísérletezni. Azt hiszem, nem teljesen új dolgokat fogok beleépíteni (csapágy, főtengely...), csak a henger lesz fúrt. Úgy gondolom, ez egy szezon alatt megmutatja, hogy mi történik. A futott csapágyakon és a főtengelyen azért még gondolkozom.
Mindenesetre a véleményem az, hogy már egy kopott cucc gyorsabban kopik tovább, főleg, ha nem megfelelő a kenés.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Pont a csapágyra gondoltam, hogy az alkoholos pára esetleg "lemossa". Bár ugye az olajnak nagyobb a viszkozitása, szal nem valószínű.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KILL3R etz írta:Szerintem nem nagyon árthat. Egy hűvösebb nyári estén se kisebb a páratartalom szerintem mint amit ilyen kis "befecskendezéssel" előállítunk. Egyedül a forgattyús házban lehet egy kis gond.... :? Ott nem olyan nagy a hő, hogy egyből elpárologjon.
Mi lehet a gond?
A hordozója gyakorlatilag az alkohol. Igaz, az alkohol forráspontja alacsonyabb, ezért előbb gázneművé változik, mint a víz. Viszont a folyamatos áramlás miatt nem hiszem, hogy gondot okozna. A pára csak a hidegebb helyeken csapódik le, viszont a motorblokk hőmérséklete a párakicsapódáshoz szükségesnél mindenképp melegebb.
A csapágy kenése nem hiszem, hogy probléma lenne, hiszen a szükséges olajat megkapja.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Szerintem nem nagyon árthat. Egy hűvösebb nyári estén se kisebb a páratartalom szerintem mint amit ilyen kis "befecskendezéssel" előállítunk. Egyedül a forgattyús házban lehet egy kis gond.... :? Ott nem olyan nagy a hő, hogy egyből elpárologjon.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csdani »

Na azért kétütemű esetén én nyugodtabb lennék, ha az a víz a hengerbe porlasztódna nagy nyomáson, nem sokkal a holtpont előtt!
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KILL3R etz írta: ... Leginkább az égéstér, és a kipuff tisztítására leírt javaslat. Miszerint 3-4 percig, 5dl/perc átfolyással vizet csorgatunk a szívótorokba. Valaki csinált már hasonlót? Valóban van valami gyakorlati haszna?
Esetleg folyamatos befecskendezést valaki megvalósította már?
Előre is köszi a válaszokat!
Nem, még nem tettem meg, de elgondolkodtam én is a dolgon. Kivitelezése szerintem pofon egyszerű: most, hogy lehet bioetanolt kapni a benzinkutakon, kivitelezhető minden nagyobb mechanikai munka nélkül is. Azt tudjuk, hogy az alkohol keveredik a vízben (vegyészek, javítsatok!). Hát, az ötlet: veszek X rész benzint, Y rész etanolt, meg hozzá a kiszámított vizet (a linken található leírás alapján: 100 LE-ként 3 dl/min mennyiséggel).
Még a pontos arányt ki kell deríteni, mennyi etanol kell, hogy ezt a mennyiségű vizet hozzá lehessen adni.
A főfúvóka méretével meg lehet játszadozni...
Régen, mikor orosz benzint tankoltunk, akkor is tiszta alkoholt öntöttünk a benzinhez, így a karbi alján sosem volt vízcsepp.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv Uraim!
kiszsebi írta:
...
Szeretném mindazt megosztani Veletek, amit találtam - bár elég hosszú dolog.
Egy emberke le is írta mindezt, tömören.
Nézzétek meg a
http://zolikepei.atw.hu/viz.doc
linket.
....
Nos az ezen a linken olvasható vízbefecskendezéses dolog elgondolkodtatott.... Leginkább az égéstér, és a kipuff tisztítására leírt javaslat. Miszerint 3-4 percig, 5dl/perc átfolyással vizet csorgatunk a szívótorokba. Valaki csinált már hasonlót? Valóban van valami gyakorlati haszna?

Esetleg folyamatos befecskendezést valaki megvalósította már?

Előre is köszi a válaszokat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Sziasztok!

Szeretnék tervezni a rezótervező progikkal rezót a TS 250/1-es mocimhoz, és összehasonlítani a különböző progik "végeredményeit". (Lehet, hogy sosem csinálom meg, de tervezgetni, -"álmodozni"- még nem bűn, és nem is kerül pénzbe!)
A motor vezérlésének az adataira lenne szükségem, vagy legalább a hajtókar hosszára, mert akkor már ki lehet számolni a nyitási szögeket.
Tud valaki segíteni?

Előre is köszi, üdv!
P.
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Okés :) Megdöbbentő a hasonlóság pedig xD
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

nem! én a mátraalja réme vagyok :twisted: :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Köszi! Tisztára hasonlítasz egy osztálytársamra a képen,Nagymarosról.Nem te vagy az Barna? :)
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: conus »

Owerlord írta:Szevasztok!

150-es TS-re fel lehet tenni a 150-es ETZ karbit? Felmenni felmegy,csak van értelme? Alapjáratállítás miatt lenne a váltás,hogy van Tolózár magasság állítás az ETZ-sben. Köszike
fel lehet tenni, sokan felteszik, én csak ennyit tudok mondani. max. a szívótorok illesztésén kell egy kicsit hangolni :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

Stravkó írta:Mennyibe lenne egy Mester! Egy tényleg jó kipuff engem is érdekelne az épülő "kávéversenyző" masinámra!
msn?
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Szevasztok!

150-es TS-re fel lehet tenni a 150-es ETZ karbit? Felmenni felmegy,csak van értelme? Alapjáratállítás miatt lenne a váltás,hogy van Tolózár magasság állítás az ETZ-sben. Köszike
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Mennyibe lenne egy Mester! Egy tényleg jó kipuff engem is érdekelne az épülő "kávéversenyző" masinámra!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

Devil írta:Bambi!

Neked vannak mereteid a kipufogohoz? vagy hogy lettek volna gyartva?
Vannak méretek
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Devil »

Bambi!

Neked vannak mereteid a kipufogohoz? vagy hogy lettek volna gyartva?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

Perec írta:A régi dugóval nem csinálta, az újjal egyből, de csak túrán zavart tartósan, városban kevésbé volt feltűnő, hisz elváltottam. A főtengely +csapágy nem futott sokat <10.000 km. Megszakítós, tranzisztoros, jó nagy hézag van, amikor a legnagyobb (>1mm). Amíg nem volt membránom (teli dugó) addig is rázott picit,de jó nagy (kopogáshatáron lévő) előgyújtással és nagyobb gázzal szépen kisimult. A mostani dugóban van egy kb. 2x3cm -es ablak, a másik oldalon annak megfelelő mennyiségű alu leszedve a szoknya aljából. Nagy a gond, mert barátnőm nem nagyon engedi 4000 fölé pörgetni, mert rázza a lábát. Pályán, ha siettünk napokig fájt a csuklóm, bokámat is éreztem, és a hátsónk is kellemesen elzsibbadt.
Lehet,hogy nem kellet volna levenni a dugó aljábol,mert igy jobban billeghet,és úgymond kolompolhat.Kisebb a jelentősége annak,ha nem egyforma súly van a dugó két szoknyájánál.
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Perec »

A régi dugóval nem csinálta, az újjal egyből, de csak túrán zavart tartósan, városban kevésbé volt feltűnő, hisz elváltottam. A főtengely +csapágy nem futott sokat <10.000 km. Megszakítós, tranzisztoros, jó nagy hézag van, amikor a legnagyobb (>1mm). Amíg nem volt membránom (teli dugó) addig is rázott picit,de jó nagy (kopogáshatáron lévő) előgyújtással és nagyobb gázzal szépen kisimult. A mostani dugóban van egy kb. 2x3cm -es ablak, a másik oldalon annak megfelelő mennyiségű alu leszedve a szoknya aljából. Nagy a gond, mert barátnőm nem nagyon engedi 4000 fölé pörgetni, mert rázza a lábát. Pályán, ha siettünk napokig fájt a csuklóm, bokámat is éreztem, és a hátsónk is kellemesen elzsibbadt.
Kép
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csdani »

Perec írta:Nekem nagyon tetszik a kipufogó főleg a bővülő könyök miatt(azért 30 rugóm nincs rá). Itt a letölthető anyagok között az angol nyelvű könyvben van egy ütős nyomatékgörbe. 4000-nél van a maximális nyomaték és 7000-nél a max teljesítmény, de 9000-ig kiforog. 3000-8000-ig 20Nm felett van, nem csak egy rántás és vége, mint az utángyártott dobbal 1-2 seb.-ben. Én vevő lennék egy jó kipufogóra, bár én 90%-ban 4000 alatt használom, mert 4000 felett ráz, mint egy LÉGKALAPÁCS. Nincs valakinek tippje mit csinálhatnék, mert a membrán miatt erősen könnyített a dugóm. Talán a csapszegbe kellene valami súlyt sajtolni? Vagy szétfúrni a főtengelyt? (széthúzni nem szeretnék...)
Az új dugóval az első pillanattól rázott?
Mert sajnos lehet az főtengely-ütés is, tranzisztoros, vagy mexakítós gyújtásod van?
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Perec »

Nekem nagyon tetszik a kipufogó főleg a bővülő könyök miatt(azért 30 rugóm nincs rá). Itt a letölthető anyagok között az angol nyelvű könyvben van egy ütős nyomatékgörbe. 4000-nél van a maximális nyomaték és 7000-nél a max teljesítmény, de 9000-ig kiforog. 3000-8000-ig 20Nm felett van, nem csak egy rántás és vége, mint az utángyártott dobbal 1-2 seb.-ben. Én vevő lennék egy jó kipufogóra, bár én 90%-ban 4000 alatt használom, mert 4000 felett ráz, mint egy LÉGKALAPÁCS. Nincs valakinek tippje mit csinálhatnék, mert a membrán miatt erősen könnyített a dugóm. Talán a csapszegbe kellene valami súlyt sajtolni? Vagy szétfúrni a főtengelyt? (széthúzni nem szeretnék...)
Kép
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Devil »

bambi írta:
csdani írta:Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja

Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Simsonnal megy néha igen.A terv meg van,de sajnos egyenlőre nem lesz kipufogó gyártás,mert nem éri meg. :(
mi alapjan lenne gyartva, neked vannak mereteid?
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csdani »

Értem, a válság, meg miegyebek...
Sztem azért lenne rá kereslet, persze ez attól is függ, hogy milyen áron lehetne hozzájutni

Amelyik kollégát érdekli, az sztem megírhatná ide, legyen egy kis piackutatás :mrgreen:
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

csdani írta:Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja

Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Simsonnal megy néha igen.A terv meg van,de sajnos egyenlőre nem lesz kipufogó gyártás,mert nem éri meg. :(
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csdani »

Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja

Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

csdani írta:Aki készíti, az versenyzik is müzüvel, Ráckeresztúron lakik, úgyhogy első körön kiprópálok egy ilyen kipus gépet, hol mérette, ilyenek...
Nekem a könyök kialakítása nem igazán tetszik, jobb lenne egy gyári könyökhöz installálható lenne.
Hmmm biztos, hogy versenyzik mz-vel?
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csdani »

Aki készíti, az versenyzik is müzüvel, Ráckeresztúron lakik, úgyhogy első körön kiprópálok egy ilyen kipus gépet, hol mérette, ilyenek...
Nekem a könyök kialakítása nem igazán tetszik, jobb lenne egy gyári könyökhöz installálható lenne.
nfefe
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 189
Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
MZ-d típusa: MZ ES 250/2
Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nfefe »

Aki készíti ezeket, természetesen normálisan tervek alapján. A kipu nem hosszabb mint a motor. Legalábbis régebben még azt írták róla.
Avatar
juragy
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2009.12.01. 09:11
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Kissomjyó

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: juragy »

inkább maradok a 21 lóerővel mint hogy fel tegyek ilyen hosszú kipufogót üdv juragy
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Nandor »

Azért arra kíváncsi lennék, hogy hol mérték le a teljesítményt. Mert ha csak úgy a hasukra ütöttek, akkor az azért egy kicsit hiteltelenné teszi az egészet. Pláne ilyen árak mellett.
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Lehet,hogy jó,de borzasztóan csúnya! Még ha valahogy rövidebb lenne! Az oké,hogy kell a hossz,de valami kanyart bele kellett volna vinni! Láttunk már erre szép,és jó megoldásokat is! :shock:
POD RACER
Szinter, pipa!!!
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

És nagyon dizájnos is... :lol:
Ja és köszi Csdani a segítséget, a dugóval kapcsolatban ](*,) [-X


De Bambi mesternek köszönhetően már van dugóm. :)
borutalp06
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopronkövesd

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: borutalp06 »

Az ár sem kutya....
csdani írta:Szevasztok!

Valakinek volt tapasztalata a köv kipuval:
A napokban láttam ezt a simsonbolt.hu-n : ETZ 250/300 rezonátordob, tényleg hatásos felépítéssel, szép lemezmunkával
A linket megnyitva a jobb oldalon lévő képek jó nagy méretre nagyíthatóak

http://www.simsonbolt.hu/product.cgi?prod=4641
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csdani »

Szevasztok!

Valakinek volt tapasztalata a köv kipuval:
A napokban láttam ezt a simsonbolt.hu-n : ETZ 250/300 rezonátordob, tényleg hatásos felépítéssel, szép lemezmunkával
A linket megnyitva a jobb oldalon lévő képek jó nagy méretre nagyíthatóak

http://www.simsonbolt.hu/product.cgi?prod=4641
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Lehet nekem is túltölt...
Holnap szereljük be a Sub-ee féle fesszabot :)

folyt az elektronikában.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: hell »

Valóban jól érezhető a változás a Sub-ee féle gyujtással! Jobb lesz tőle a gép! Nekem egyszer döglött meg. Eddig valószínűleg a tultöltésem miatt(14,4V). Az ellenállás szétegette a nyákot (brutálisan melegedett) és megölte a tranyót kb. 2500km után. Másik feszabályzóval (szintén ő készítette) 13,4V és 13,8V között teszteltem eddig hibátlan.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Nekem ugyanazok a tapasztalataim a Sub-ee féle tranzisztoros gyújtással mint matt-nek. Azzal a különbséggel, hogy nem "pukkant" még el sohasem. Illetve alacsony fordulaton nyomatékosabbnak tűnik a gép.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Péter mz írta:tényleg van azért érezhető különbség ha a subee féle tranzisztoros gyujtást használod?Én is gondolkodok rajta már 1-2 hete hogy meg géne csinálnom.Mindenképp megéri.
Hát, nem tudom, a Sub-ee féle hogyan viselkedik a gyárihoz képest, de a megszakítósnál tuti jobb. Én elektronikus gyújtás párti vagyok, de csak azért, mert volt sok 2T járgányom és mindig a megszakítóval szívtam. Elektronikussal viszont még nem. Remélem, nem is kiabálom el!
Bocsi, most olvastam az előző hozzászólásom, abban félreérthetően fogalmaztam: nekem gyári gyújtásom van.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég