Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
PJocker
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2008.04.13. 10:03
Tartózkodási hely: Dusnok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: PJocker »

Sziasztok!

Községünk benzinkútján elkezdték a BIOETANOL E85 árusítását! Én általában otthon keverem a benzint, bár lehet direkt keveréket is tankolni nálunk, szóval a kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet-e a kétütemű motorokba bioetanolt tankolni? Kocsiknál úgy megy, ha nincs átalakító berendezés szerelve a kocsiba, akkor felesbe szokták keverni a normál üzemanyaggal! De így is sokat lehet spórolni, mert ugye kb 100,-Ft-tal olcsóbb mint a normál benzin!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3886
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Perec!

Milyen membránod van? Milyen átmérőjű? És milyen karbival? Esetleg rajzod, vagy képed van a kivitelezésről?

(Ez kicsit offtopic, légyszi a barkácsolás, vagy tuning topicban válaszolj majd. Előre is köszi!)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Zozeei
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010.03.04. 14:53
MZ-d típusa: Simson s-53

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zozeei »

csikin írta:Zozeei: Én a működő motorra az ETZ-t értettem amiről levetted a karbit.
Perec: Mekkorák a fúvókák a karbidban? és mekkora így a torokátmérő?
Elvileg működő volt, de sajnos sem súbertűt sem tűtartó lemezt nem kaptam hozzá, így azokat utángyártottal pótoltam.
Zozeei
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010.03.04. 14:53
MZ-d típusa: Simson s-53

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zozeei »

Perec írta:Nekem ETZ-n van membrán, és az biztos nem túl jó, ha a membrán a legszűkebb keresztmetszet, és a szívócső (és a karbi) nagyobb. Én sima szívócsőszűkítéssel-illesztéssel is jó eredményeket értem el alul és középen, fent pedig nem lett rosszabb. De ha alapjáratod nincs én az alapjárati fúvókát - és rendszert vizsgálnám a helyedben, ha van alapjárat már el lehet indulni. Önmagában a nagyobb karbiátmérőtől még működhetne, hisz a súber úgyis leszűkíti.
Nagyon rövid a szívócső, de az átmérője elég kicsi, egy gyűrűvel rögzítettem fel a karburátort a csőre. Ebben a fajta karburátorban (22N1-3) én nem igazán találtam kivehető alapjárati fúvókát, de lehet, hogy én vagyok a suta.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Zozeei: Én a működő motorra az ETZ-t értettem amiről levetted a karbit.
Perec: Mekkorák a fúvókák a karbidban? és mekkora így a torokátmérő?
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Perec »

Nekem ETZ-n van membrán, és az biztos nem túl jó, ha a membrán a legszűkebb keresztmetszet, és a szívócső (és a karbi) nagyobb. Én sima szívócsőszűkítéssel-illesztéssel is jó eredményeket értem el alul és középen, fent pedig nem lett rosszabb. De ha alapjáratod nincs én az alapjárati fúvókát - és rendszert vizsgálnám a helyedben, ha van alapjárat már el lehet indulni. Önmagában a nagyobb karbiátmérőtől még működhetne, hisz a súber úgyis leszűkíti.
Kép
Zozeei
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010.03.04. 14:53
MZ-d típusa: Simson s-53

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zozeei »

csikin írta:Ahogy nyakas írta a torokátmérő is probléma lehet. Működő motorról való? Mert ha nem biztos, hogy működik, akkor már ott is lehet a probléma. Ha biztosan működik, akkor lehet próbálkozni szívatóval is, azzal mit csinál.
Igen, működő motorról van szó, csak a karburátor változott. Szivatóval kicsit több életjelet ad, de mivel nincs bekötve bowdenre nagyon hosszan nem tudom behúzva tartani. Esetleg ha gyártok bele egy szűkítést megoldás lehet? Vagy ez így teljesen halott konfiguráció?
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Ahogy nyakas írta a torokátmérő is probléma lehet. Működő motorról való? Mert ha nem biztos, hogy működik, akkor már ott is lehet a probléma. Ha biztosan működik, akkor lehet próbálkozni szívatóval is, azzal mit csinál.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Zozeei
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010.03.04. 14:53
MZ-d típusa: Simson s-53

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zozeei »

csikin írta:Lehet azért, mert membrános motor karburátorában sokkal nagyobb fúvókák vannak mint egy résvezéreltben a "multijetting" miatt.
Ez azt jelenti, hogy próbálkozzak még nagyobb fúvókával? Vagy jól mellényúltam, és sosem lesz az igazi ezzel a karburátorral?
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Zozeei írta:Sziasztok!

Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.

Az volt a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Próbálgattam csavargatni, de smemi. A levegő furatokat is átfújkáltam.

A kérdésem az lenne, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá. Lehetséges, hogy ezek miatt nem akarja az igazat? Vagy a membrán miatt nem akar jó lenni? Nekem már semmi ötletem nincsen :(
hali! szerintem tul nagy a legtorok atmeroje :!: ha joltudom a DT 16-18 mmer alegsebesseg valoszinu nem ugy alakul ki :idea:
A viz szalad, a kő marad!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Lehet azért, mert membrános motor karburátorában sokkal nagyobb fúvókák vannak mint egy résvezéreltben a "multijetting" miatt.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Zozeei
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010.03.04. 14:53
MZ-d típusa: Simson s-53

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zozeei »

Sziasztok!

Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.

Az volt a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Próbálgattam csavargatni, de smemi. A levegő furatokat is átfújkáltam.

A kérdésem az lenne, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá. Lehetséges, hogy ezek miatt nem akarja az igazat? Vagy a membrán miatt nem akar jó lenni? Nekem már semmi ötletem nincsen :(
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

1500 a max, ennél lejjebb már ízlés kérdése :D

1200-1300at még biztonsággal vinnie kell ha jól van beállítva és nem szív falsot sehonnan.
Avatar
Tibi85
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Békés

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tibi85 »

Stravkó írta:A gyújtásoldali főtengely szimering lesz!
Nagyjából be tudtam lőni. 1400-ra állítottam az alapjáratot, már nem akad meg a fordulat 3000-nél, szépen visszaesik, azt hiszem jó lesz. Bízom benne hogy nem kell főtengely szimeringet cserélnem, most újítottam fel, új csapágyak, új főtengely... Na majd kiderül ha végre jó idő lesz és lehet menni rendesen.
Amúgy mennyinek kell lenni a gyári alapjáratnak?
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

A gyújtásoldali főtengely szimering lesz!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
Tibi85
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Békés

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tibi85 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom a karbival. Nem igazán tudom beállítani az alapjáratot. A fordulatszám ingadozik. Ha gázt húzok, lassan esik vissza, gyakran másodperekre 3000 körül jár, csak utána esik vissza. A gáztuskó rendbe van, nem az akad fel, a bowden is jó. Kipróbáltam egy másik karbival is a motort, ugyan ezt produkálta azzal is. Üresben kipörög rendesen, veszi szépen a lapot. Valahol farsot szívhat? Egyébként 250-es ETZ-ről van szó.
Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: revlimit »

Varga1488 írta:
Owerlord írta:-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
Értem hát nekem új forgalmim lett hogy a nevemre írattam 6ezer volt meg az új törzskönyv is 6ezer volt, nekem utána már csak a matricáért kell fizetnem?
Csevegőben leírtam, hogy zajlott ma a műszakim Miskolcon a Futó utcán.
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.

Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Rossz témában írunk...
Neked csak 4360 Ft-ba fog kerülni. Matrica, meg adatlap.
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

Owerlord írta:-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
Értem hát nekem új forgalmim lett hogy a nevemre írattam 6ezer volt meg az új törzskönyv is 6ezer volt, nekem utána már csak a matricáért kell fizetnem?
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

Owerlord!
Köszönöm szépen az infót már el tudom képzelni hogy miként történik az egész és az okmányirodába mennyt kellet fizetni és miért?
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Owerlord írta:Hopp egy vessző lemaradt : DDDD A műszaki volt 4360 Ft XD bocsiiii. Mi az a Velencei tükör? xD
Hát az egy nagyon drága tükör .Talán a wikiben találsz infót róla.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

:lol: Helyesbítek, akkor jó árban mozog a dolog.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Hopp egy vessző lemaradt : DDDD A műszaki volt 4360 Ft XD bocsiiii. Mi az a Velencei tükör? xD
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

csikin írta:Milyen tükröt vettél te 4600ért?
Ha velencei,akkor még olcsó is volt :-k
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Milyen tükröt vettél te 4600ért?
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Szeva!

Betoltam a gépet a vizsgaállomásra,be kellett indítani,index,duda,féklámpa,tompított,reflektort nézték.Aztán felrakták a motort fékhengerre,és addig mérték az első és hátsó fékerőt illetve fékerő állandóságot,amíg megfelelő eredmény nem született.Jó fejek voltak.Semmi szívózás nem volt.Jah és tükör is legyen a gépen 2 db 4360 Ft-ba fájt a dolog,a nagy lehúzás okmányirodában volt.......:D Remélem segítettem.üdv
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
Varga1488
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Varga1488 »

[/quote]Hali! Köszi az adatokat,meglett a műszaki,rendeltem egy jó pár főfúvókát ,aztán kisérletezem majd velük,meg rendeltem isolator gyertyát is belevelót.A gyújtás szerintem jó helyen van : ) Ma okmányiroda, új forgalmi és hasonlók : ) Kivi leszek gyertyaképre,este megnézem,most hogy mentem vele 5 km-ert de 100% hogy a 92 es kevés neki a 115ös meg sok.Majd jelentkezem : ) üdv[/quote]
Leírnád vagy vki hogyan zajlik egy műszaki vagy miket néznek rajta kiemeltem mert lassan vinnem kell az enyémet de még csak 17 éves vagyok:D szóval nem sok ilyet láttam, meg nem nagyon tudom hogy miként működik mibe kötnek bele stb köszi előre is!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Végre megjöttek a fúvókák.Kezdésnek beletettem a 100-ast.Határozottan jobb lett a sárkány tőle.Mentem vele jó pár kilométert.Gyertyakép szerintem túl világos,keveset kap,tű legalsó állásban.Olyan 75-80-at mehettem max sebességre,sajnos elszakadt a kilométerspirálom:S De még járatós a gép.Holnap 105-ös főfúvót teszem bele :) Isolator eddig jó volt,kiváncsiságképpen visszatettem NGK-t :) üdv társak
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
Laczkó
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Sárvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Laczkó »

Ja elvileg a sötétzöld feliratosok eredetiek, meg faszák is :D
Owerlord írta:Reméljük a legjobbakat :mrgreen:
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Reméljük a legjobbakat :mrgreen:
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3886
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ez eredetinek néz ki szerintem. Kérdés, hogy ilyen lesz-e a csomagban... :?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Ez milyen?

Kép

:-k

NGK-meghalt :S Most van benne egy 3000 Ft-os NGK :D az bírja még :)
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3886
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Owerlord!

Ha libafos színű az Isolator felirat rajta, akkor szerintem jobb ha be se teszed. :?
Ha szép sötétzöld akkor hajrá! Azok még eredetiek. A libafos az sajna Román gyártmány, és nem sok jó tapasztalat van vele.

NGK vagy Brisk amit sokan használnak és minőségi.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

kupi írta:
Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.
Hali! Köszi az adatokat,meglett a műszaki,rendeltem egy jó pár főfúvókát ,aztán kisérletezem majd velük,meg rendeltem isolator gyertyát is belevelót.A gyújtás szerintem jó helyen van : ) Ma okmányiroda, új forgalmi és hasonlók : ) Kivi leszek gyertyaképre,este megnézem,most hogy mentem vele 5 km-ert de 100% hogy a 92 es kevés neki a 115ös meg sok.Majd jelentkezem : ) üdv
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
MiszterQ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
Tartózkodási hely: Pápa

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MiszterQ »

kuti írta:
kisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?
Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredik :roll: De majd írok tapasztalatot.
Én autóba tankolok felesbe benzin/E85. Jó is mer olcsó :D
Aztán leszívtunk egy kicsit haver MZ-jébe :D (de rossz volt)...de nem változott sokat a teljesítmény. A fogyasztás mindenképpen megnő. Nekem a kocsi átlag 7,5 helyett 10-et evett..viszont 220Ft körül kapható :D
Relax, don't do it
sanyika_etz125
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2010.03.04. 22:57
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: tank

Hozzászólás Szerző: sanyika_etz125 »

csikin írta:
sanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetszik :)

A TS 250 tankja máshol van rögzítve az ETZ-hez képest.
a máshol annyit tesz, hogy hátul előrébb van a furat, de elől ugyanaz a gumis-peremes?
Avatar
pedro121
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2010.03.04. 22:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pedro121 »

Hát abból ítélve h ha teljesen be volt tekerve a levegőcsavar és úgyis pörgött és ha kitekertem csak egyre jobban hörgött és a szürke gyertya szegény keverékre utal ahogy mondták. 2 karbival ugyanolyan hibákat mutatott. Nem hiszem h mind2 egyforma tiszta vagy épp koszos. Kipróbálok 1 nagyobb fúvókát mert sztem az eddigiekből ítélve kajahiánya van. Ha nem válik be akkor lehet h szimering csere lesz.
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! :)
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

pedro121 írta:130-as fúvókával nálam fél óráig gondolkodik mire rájön h elinduljon vhova. :D Amúgy igen a légszűrő tiszta nem rég ellenőriztem azt is.
Üzemanyagszint? Alacsony fordulaton igencsak dolgozik az alapjárati fúvóka is. Az a baj, a távgyógyítás csak a BP TV-n sem ment igazán jól :D Én továbbra is javaslom a 130as főfúvókát és alapos karbiátnézést, nem csak a fúvókákat esetleg kaliberrel, hanem a légcsatornákat is, nehogy meglepi pókháló legyen benne. Levegőcsavar kitekerés, mosás-fújás, ha jön a karbi gumicső felőli végén a lyukakból a levegő, az a jó. Ha szimmeringes lenne, akkor inkább kérné a kaját. A levegőcsavarra muszáj reagálnia.

Ez csak az én nézőpontom...

Üdv.: Csikin
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: tank

Hozzászólás Szerző: csikin »

sanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetszik :)

A TS 250 tankja máshol van rögzítve az ETZ-hez képest.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
sanyika_etz125
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2010.03.04. 22:57
MZ-d típusa: ETZ 250

tank

Hozzászólás Szerző: sanyika_etz125 »

etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2825
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

kuti írta:[Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredik :roll: De majd írok tapasztalatot.
Ne felejtsd el, hogy nagyobb méretű fúvóka kell az etanolhoz!
Tiszta E85 esetén a gyártó szerint 30% a plussz fogyasztás, ezzel kalkulálhatsz.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kuti »

kisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?
Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredik :roll: De majd írok tapasztalatot.
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 809
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi »

Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Zozeei
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010.03.04. 14:53
MZ-d típusa: Simson s-53

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zozeei »

Sziasztok!

Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.

Az a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Meg tudnátok mondani ennek mennyi a gyári értéke, illetve mit szabályozok vele?

Meg a másik kérdésem az lene, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá.
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Műszakin be se kell indítani. (Vagyis mifelénk nemnagyon) Aztán hogy hogyan megy, meg milyen a gyertyaképed pont le fogják sz...:)
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 809
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi »

revlimit írta:
Owerlord írta:Sziasztok! Építettem egy 150-es Ts-t a télen, raktam rá ETZ karbit.Az a probléma hogy nem tudom beállítani sehogysem.Alapjárat szép,de csak 55-öt megy a gép.(Fullad?)A karbiban megvételkor beleraktam a 92-es 150-es TS fúvókát.Semelyik súberállásban nem volt ereje.Most 115-ös van benne de így sem jó,hörög,de kicsivel jobban meg.Tranzisztoros gyújtást is építettem hozzá,A szikra gyönyörűen beállítva 3 mm felső holtpont elöttre, és akkora szikrát ad hogy "hegeszteni" lehet vele.. Már nem tudom mi tévő legyek. ](*,) Van valakinek 150-es TS ETZ karbis tapasztalata??

Köszönöm előre is!
Nem lehet hogy a 92 és a 115 között valahol lenne a megoldás?
Ismerös a szitú
én tavaj amikor a Ts-t agyonfuratam elöször a gyári BVF 22 karbival probálkoztam és ugyan ez volt a gond,de nekem szerencsére volt egy BVF 24 es karbim tartalékba(150 ETZ de jó gozzá) felraktam és csodák csodájára tökéletes vele.Nem csak benzin de levegő sem árt a motornak.Az enyém 150+2 tulméret",ha minden ok gyujtás és a motor is akkor probálj meg kölcsönkérni esetleg egy karbit probára és ha azzal jó akkor be kell szerezni egyet.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Az nem lehet,hogy ez 125-ös ETZ karbi?
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: revlimit »

Owerlord írta:Sziasztok! Építettem egy 150-es Ts-t a télen, raktam rá ETZ karbit.Az a probléma hogy nem tudom beállítani sehogysem.Alapjárat szép,de csak 55-öt megy a gép.(Fullad?)A karbiban megvételkor beleraktam a 92-es 150-es TS fúvókát.Semelyik súberállásban nem volt ereje.Most 115-ös van benne de így sem jó,hörög,de kicsivel jobban meg.Tranzisztoros gyújtást is építettem hozzá,A szikra gyönyörűen beállítva 3 mm felső holtpont elöttre, és akkora szikrát ad hogy "hegeszteni" lehet vele.. Már nem tudom mi tévő legyek. ](*,) Van valakinek 150-es TS ETZ karbis tapasztalata??

Köszönöm előre is!
Nem lehet hogy a 92 és a 115 között valahol lenne a megoldás?
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.

Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég