Mit-hol javíttathatunk
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Hello!
Superelastic oldalkocsira készítenek valahol ponyvát?
Vagy legalább van olyan ember aki tudja, hogy nézett ki az a ponyva gyárilag?
Superelastic oldalkocsira készítenek valahol ponyvát?
Vagy legalább van olyan ember aki tudja, hogy nézett ki az a ponyva gyárilag?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Üllés lekap, jobb oldali dekli lekap, akku, légszűrő kivesz, fesszab kikap, aztán már látni is fogod.jason1989 írta:Bocsi de nem a blokk dekniére hanem a légszűrő felőli deknire gondoltam. Csak azért mert festeni szeretném.
Tudom nem voltam egyértelmű.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Bocsi de nem a blokk dekniére hanem a légszűrő felőli deknire gondoltam. Csak azért mert festeni szeretném.
Tudom nem voltam egyértelmű.
Tudom nem voltam egyértelmű.
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Heló!jura györgy írta:sziasztok ha tud valaki segíteni Helikoil menetjavitásban annak hálás lenék Sárvár Celldömölk Sümeg háromszögben M6 fordulatmérőkihajtásnál van kiszakadva a menet a dekliből üdv juragy
Létezik még egy meoldás a Helikoil menetjavitás mellett igaz ez már utolsó!
M6.2 -e fúróval fúrd meg és vágj bele M7-es menetet, ezt még elbírja a dekni anyaga!A csavar feje még elfér a kihajtás furatában!!!
Üdv:Peti.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
leengeded az olajat a 13-as kulcsnyílású csavarral a blokk alján, leveszed a berúgó meg a sebváltó kart és kicsavarod a 4 db deknitartó csavart.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Hello mindenkinek! nemrég vettem egy 150es etz-t az lenne a kérdésem, hogy a bal oldali deknit hogyan veheten le? előre is köszi a segítséget.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
sziasztok ha tud valaki segíteni Helikoil menetjavitásban annak hálás lenék Sárvár Celldömölk Sümeg háromszögben M6 fordulatmérőkihajtásnál van kiszakadva a menet a dekliből üdv juragy
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Köszönöm a segítséget.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
itt van erről leírás:Totocs írta:Sziasztok. Újdonsűlt MZ tulajdonos vagyok.
És azt szeretném kérdezni h hova lehet berakni az egészségügyi csomagot és az égőkészletet, mivel a dekniben a szerszámkészlet szinte az egész helyet elfoglalja. Valamint arra lennék kíváncsi, h normális-e ha a láncvédőből csöpög az olaj, mert valaki azt mondta, h a lánc az kap valhonnan olajat és az normális így. De ha ez nem így van akkor szerintem a lánckerék tengely szimeringje ereszt.
Segítségeteket előre is köszönöm.
http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... 1srendszer
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Üdv Totocs!
Én nem hordok izzókat csak hosszabb útra hátizsákban. Az EÜ csomag egy nejlonzacskóba kötve simán befér az ülés és a hátsó sárvédő közé, az állandóan ott van. A csöpögés lehet attól hogy túl sok olajat öntöttél bele, vagy szimmering.
Én nem hordok izzókat csak hosszabb útra hátizsákban. Az EÜ csomag egy nejlonzacskóba kötve simán befér az ülés és a hátsó sárvédő közé, az állandóan ott van. A csöpögés lehet attól hogy túl sok olajat öntöttél bele, vagy szimmering.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok. Újdonsűlt MZ tulajdonos vagyok.
És azt szeretném kérdezni h hova lehet berakni az egészségügyi csomagot és az égőkészletet, mivel a dekniben a szerszámkészlet szinte az egész helyet elfoglalja. Valamint arra lennék kíváncsi, h normális-e ha a láncvédőből csöpög az olaj, mert valaki azt mondta, h a lánc az kap valhonnan olajat és az normális így. De ha ez nem így van akkor szerintem a lánckerék tengely szimeringje ereszt.
Segítségeteket előre is köszönöm.
És azt szeretném kérdezni h hova lehet berakni az egészségügyi csomagot és az égőkészletet, mivel a dekniben a szerszámkészlet szinte az egész helyet elfoglalja. Valamint arra lennék kíváncsi, h normális-e ha a láncvédőből csöpög az olaj, mert valaki azt mondta, h a lánc az kap valhonnan olajat és az normális így. De ha ez nem így van akkor szerintem a lánckerék tengely szimeringje ereszt.
Segítségeteket előre is köszönöm.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Lehet vállal nem beszéltem vele csak az a baj van hogy ő is 60 km-re van :s egy olyan motorral aminek rossz a fékje meg alig van töltése nem biztos hogy neki akarok vágni.conus írta:sub-ee-t kérdezd meg hátha vállal ilyet.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
sub-ee-t kérdezd meg hátha vállal ilyet.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Üdv mindeki van Bácsbokod környékén vagy Baja környékén mz szerelő aki jól érti a villamosság meg a tárcsafék rejtelmeit ?
szerk.:Környéke kb 30km lehet 1 picivel több is
szerk.:Környéke kb 30km lehet 1 picivel több is
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
OK! MEGBESZÉLTÜK!feketemz írta:Sziasztok!
Most már úgy vagyok vele,hogy jóljönne nekem egy kis segítség.
A fő tengelyt a szimeringeket és valószinűleg az egész hegerfelyet kikellene cserélni. (aki összerakta nekem a motort azt mondta,hogy ezeket majd cserélni kell,mert pl a tengely az elvan ferdülve meg nem tudom már mit mondott,csak azt,hogy ezeket majd jólenne lecserélni..)
Aki tud az egy árat is írjon mellé és amint lessz annyi pénzem megbeszélünk egy időpontot és leviszem a motort.
Köszönöm
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok!
Most már úgy vagyok vele,hogy jóljönne nekem egy kis segítség.
A fő tengelyt a szimeringeket és valószinűleg az egész hegerfelyet kikellene cserélni. (aki összerakta nekem a motort azt mondta,hogy ezeket majd cserélni kell,mert pl a tengely az elvan ferdülve meg nem tudom már mit mondott,csak azt,hogy ezeket majd jólenne lecserélni..)
Aki tud az egy árat is írjon mellé és amint lessz annyi pénzem megbeszélünk egy időpontot és leviszem a motort.
Köszönöm
Most már úgy vagyok vele,hogy jóljönne nekem egy kis segítség.
A fő tengelyt a szimeringeket és valószinűleg az egész hegerfelyet kikellene cserélni. (aki összerakta nekem a motort azt mondta,hogy ezeket majd cserélni kell,mert pl a tengely az elvan ferdülve meg nem tudom már mit mondott,csak azt,hogy ezeket majd jólenne lecserélni..)
Aki tud az egy árat is írjon mellé és amint lessz annyi pénzem megbeszélünk egy időpontot és leviszem a motort.
Köszönöm
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Szeged környékén megbízható szerelő vállal Mz simson stb motorok mindenféle szerelését.
Pontosan Makón...
Érdeklődni nálam pm-ben.
Pontosan Makón...
Érdeklődni nálam pm-ben.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Bp ha megfelel,Tempter írta:Üdv!
Láttam, hogy korábban volt szó itt a fórumon a heli-coilos menetjavításról. Tudtok ajánlani valakit, akinek van hozzá szerszáma és foglalkozik ilyen javítással? Egy M10-es menetet kellene javítani egy alumíniumöntvényben (visszapillantó tükör tartókonzolja), de emiatt nem venném meg a teljes javítókészletet. Legjobb lenne a Dél-Dunántúlon, vagy Budapesten, vagy a kettő között bárhol.
Köszi.
Helicoil és Würt javítóbetétem is van is van.
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Keresek télire valaki szakit Göd vagy Vác környékén aki majd átnézné a masinát és esetleg több mint valószinű csapágy és szimering cserét is vállal.!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Helló.Boge írta:Sziasztok.
Most vettem egy 251-est és át szeretném nézetni egy hozzáértő Szakival. Esetleg Zalában ismertek valakit?
Szerintem menj el a Görbeihez (motoros bolt Zegen) sztem ő fog tudni adni valamilyen telefonszámot vagy segítséget. Cím: Zalaegerszeg, Petőfi út 9
Elérhetőség: 30/247-00-83
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Üdv!
Láttam, hogy korábban volt szó itt a fórumon a heli-coilos menetjavításról. Tudtok ajánlani valakit, akinek van hozzá szerszáma és foglalkozik ilyen javítással? Egy M10-es menetet kellene javítani egy alumíniumöntvényben (visszapillantó tükör tartókonzolja), de emiatt nem venném meg a teljes javítókészletet. Legjobb lenne a Dél-Dunántúlon, vagy Budapesten, vagy a kettő között bárhol.
Köszi.
Láttam, hogy korábban volt szó itt a fórumon a heli-coilos menetjavításról. Tudtok ajánlani valakit, akinek van hozzá szerszáma és foglalkozik ilyen javítással? Egy M10-es menetet kellene javítani egy alumíniumöntvényben (visszapillantó tükör tartókonzolja), de emiatt nem venném meg a teljes javítókészletet. Legjobb lenne a Dél-Dunántúlon, vagy Budapesten, vagy a kettő között bárhol.
Köszi.
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok.
Most vettem egy 251-est és át szeretném nézetni egy hozzáértő Szakival. Esetleg Zalában ismertek valakit?
Most vettem egy 251-est és át szeretném nézetni egy hozzáértő Szakival. Esetleg Zalában ismertek valakit?
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2010.03.27. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok!
Tudnátok mondani olyan helyet Bp-en, ahol még foglalkoznak elnyalt kipufogómenet javításával?
kösz
Tudnátok mondani olyan helyet Bp-en, ahol még foglalkoznak elnyalt kipufogómenet javításával?
kösz
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Köszi bambi!bambi írta:Győrben a Németh motornál próbálkozzHaPi írta:Üdv Mindenkinek!
Ha vki tud Mosonmagyaróváron, ill környékén nagyon megbízható és hozzáértő szerelőt az írjon lécci. (Szerelőt tudok, csak annyira nem megbízható!) Ha esetleg Győrben tud azt is leírhatja.
Köszi!
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Győrben a Németh motornál próbálkozzHaPi írta:Üdv Mindenkinek!
Ha vki tud Mosonmagyaróváron, ill környékén nagyon megbízható és hozzáértő szerelőt az írjon lécci. (Szerelőt tudok, csak annyira nem megbízható!) Ha esetleg Győrben tud azt is leírhatja.
Köszi!
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Üdv Mindenkinek!
Ha vki tud Mosonmagyaróváron, ill környékén nagyon megbízható és hozzáértő szerelőt az írjon lécci. (Szerelőt tudok, csak annyira nem megbízható!) Ha esetleg Győrben tud azt is leírhatja.
Köszi!
Ha vki tud Mosonmagyaróváron, ill környékén nagyon megbízható és hozzáértő szerelőt az írjon lécci. (Szerelőt tudok, csak annyira nem megbízható!) Ha esetleg Győrben tud azt is leírhatja.
Köszi!
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok!
Trophy 250/2-esem van. Ha ismertek Debrecenben egy megbízható, hozzáértő szerelőt megköszönném az elérhetőségét, visszaolvasva én nem láttam. Jó lenne Bambihoz felvinni (egyszer már telefonon is adott segítséget), de kicsit messze van.
Köszi!
Trophy 250/2-esem van. Ha ismertek Debrecenben egy megbízható, hozzáértő szerelőt megköszönném az elérhetőségét, visszaolvasva én nem láttam. Jó lenne Bambihoz felvinni (egyszer már telefonon is adott segítséget), de kicsit messze van.
Köszi!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
trophy írta:Helló samu. Velem még nem tárgyaltál mert én még uj vagyok. Nagyon megköszönném ha segitennél.Köszi Trophy
ez tetszett, jol elbeszelgettek egymas mellett
na en nem voltam rest visszakeresni, ime egy regebbi hozzaszolasbol idezve:
zágon rudolf
galvanizáló mester
1085 bp, rökk szilárd u. 14.
tel.: 3-38-38-38
mob.: 20/436-3636
es trophy! egy tipp, amit Samu szeretett volna neked mondani, csak vagy nem jott le vagy jo ironikusan sikerult valaszolnod hasznald a keresot: ezen oldal tetejen a clublogo alatt kisse balra a keresesre klikk es a kulcsszavakhoz beirtam, hogy króm* a csillag karakter beillesztesevel mindent kilistaz ami úgy kezdődik, hogy króm pl.: krómos, krómozás, krómozó stb, aztan temanal megadod, hogy hol keressen pl szerviz topikban es hajra....
na udv
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2010.02.22. 15:34
- MZ-d típusa: MZ trophy
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Helló samu. Velem még nem tárgyaltál mert én még uj vagyok. Nagyon megköszönném ha segitennél.Köszi Trophy
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Szia!
Már tárgyaltuk nemrég, keress vissza! Már nem emlékszem melyik topikban volt...
Samu
Már tárgyaltuk nemrég, keress vissza! Már nem emlékszem melyik topikban volt...
Samu
trophy írta:Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni abban hogy Pesten hol érdemes krómoztatni. Van egy trophy 250-esem és azt szeretném. Köszi.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2010.02.22. 15:34
- MZ-d típusa: MZ trophy
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni abban hogy Pesten hol érdemes krómoztatni. Van egy trophy 250-esem és azt szeretném. Köszi.
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Pécs messze van? Ott van több is.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani Tolna megyében megbízható Mz szerelőt.
Kuplung javítás illetve felújítás céljából.
A választ előre is köszönöm.
Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani Tolna megyében megbízható Mz szerelőt.
Kuplung javítás illetve felújítás céljából.
A választ előre is köszönöm.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Köszönöm a gyors válaszokat a Pulz utcát azt én is tudtam csak részemről az a cég nem nyerte meg a tetszésemet a vad árakkal és az érdekes kiszolgálási móddal. Dorozsmairól hallottam már és megpróbálom azt ha sikerült akkor tájékoztatok mindenkit hogy hogy dolgoznak.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Érdeklődnék hogy Szegeden vagy környékén hol fűznek és centíroznak kereket és hol tudnak szépen és baráti áron hengert fúrni, esetleg baráti árú krómozó is érdekelne.
amikor en kerestem par eve kimondottan centirozas motorkerekpar kerekre sehol, vegig kell jarni a biciklis uzleteket, hatha valamelyik bevallalja
hengerfuras: pulz utca, de megerne egy kerdest kiskundorozsman a szilva utcaban, simsonokat biztos, es allitolag nagyon szepen dolgozik, lehet bevallaljak az mz-t is
normalis kromozot mo.-n nehezen fogsz talalni, nekem protekcioval, jo helyen is csak 3 evig tartott a kromfelulet
Kecskemetén tudok ahol nekem is csinálták 2500Ft volt kerék centirozás és tojás kiszedés belöle.
Ajánlani tudom.Telefon szám:76/412-967 mobil:20/917-9681.Kecskemét Segesvári ut.17.(Mukertváros)
amikor en kerestem par eve kimondottan centirozas motorkerekpar kerekre sehol, vegig kell jarni a biciklis uzleteket, hatha valamelyik bevallalja
hengerfuras: pulz utca, de megerne egy kerdest kiskundorozsman a szilva utcaban, simsonokat biztos, es allitolag nagyon szepen dolgozik, lehet bevallaljak az mz-t is
normalis kromozot mo.-n nehezen fogsz talalni, nekem protekcioval, jo helyen is csak 3 evig tartott a kromfelulet
Kecskemetén tudok ahol nekem is csinálták 2500Ft volt kerék centirozás és tojás kiszedés belöle.
Ajánlani tudom.Telefon szám:76/412-967 mobil:20/917-9681.Kecskemét Segesvári ut.17.(Mukertváros)
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Weedow írta:Érdeklődnék hogy Szegeden vagy környékén hol fűznek és centíroznak kereket és hol tudnak szépen és baráti áron hengert fúrni, esetleg baráti árú krómozó is érdekelne.
amikor en kerestem par eve kimondottan centirozas motorkerekpar kerekre sehol, vegig kell jarni a biciklis uzleteket, hatha valamelyik bevallalja
hengerfuras: pulz utca, de megerne egy kerdest kiskundorozsman a szilva utcaban, simsonokat biztos, es allitolag nagyon szepen dolgozik, lehet bevallaljak az mz-t is
normalis kromozot mo.-n nehezen fogsz talalni, nekem protekcioval, jo helyen is csak 3 evig tartott a kromfelulet
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Érdeklődnék hogy Szegeden vagy környékén hol fűznek és centíroznak kereket és hol tudnak szépen és baráti áron hengert fúrni, esetleg baráti árú krómozó is érdekelne.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Heló Máté!!! most olvastam hogy kész kábelkorbácsokat készítesz!!!
kérdésem az lenne hogy etz 125-ös motorhoz csinálsz-e és ha igen akkor mennyibe kerülne??
kérdésem az lenne hogy etz 125-ös motorhoz csinálsz-e és ha igen akkor mennyibe kerülne??
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re:
Szia, bocs, hogy csak most válaszolok. Tudok készíteni 250-es Trophy-hoz is, csak kellene végre egy jó állapotú gyári köteg, vagy egy gyári motor mintának...kr írta:Máté! Nem te foglalkozol kábelkorbácsokkal? (Bocs ha téves!) 250-es Trophy-hoz mibe fájna?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Üdv!
Nemrég vettem birtokba egy MZ ts 125-ös motort. Nagyapámtól örököltem, aki dédipapámtól örökölte:) sajnos 10 évet állt, viszont mindig kifogástalan volt, és jó állapotban van, már amennyire meg tudom ítélni. erősen belepte a por, ami nem gond, letakarítom.
a kérdésem az lenne, hogy mire érdemes odafigyelni a karbantartásnál. ugyan segítségemre lesz egy olyan ember, aki ért hozzá, de jó lenne ha kapnék hasznos tanácsokat. belenéztem a wikikönyvbe, ki fogom nyomtatni és át fogom tanulmányozni azt is.
előre is köszönöm
üdv
Nemrég vettem birtokba egy MZ ts 125-ös motort. Nagyapámtól örököltem, aki dédipapámtól örökölte:) sajnos 10 évet állt, viszont mindig kifogástalan volt, és jó állapotban van, már amennyire meg tudom ítélni. erősen belepte a por, ami nem gond, letakarítom.
a kérdésem az lenne, hogy mire érdemes odafigyelni a karbantartásnál. ugyan segítségemre lesz egy olyan ember, aki ért hozzá, de jó lenne ha kapnék hasznos tanácsokat. belenéztem a wikikönyvbe, ki fogom nyomtatni és át fogom tanulmányozni azt is.
előre is köszönöm
üdv
Re:
Foglalkozunk felújítássalkr írta:Köszönöm a reagálásokat!
Bambi! A tranyós gyújtás 6V-ra már megvan, +elektronikus fesszab, forgórész, egy rakat izzó, akksi. Indexem meg úgysem lesz. A generátorhoz meg faragni kell, úgyhogy ez olyan phase-II lesz ha a 6V-tal nem leszek megelégedve. Ha ülést cserélek rajta, az egyenirányítót se tudom hogy hova raknám.
Ami viszont fontosabb: foglalkozol még felújítással? Szeretném a váltóját megnézetni-ha kell rendbe hozatni, fõtengelyt, kuplungot felújíttattni. Dugattyút kivel lehet jó minõségben öntetni?
Máté! Nem te foglalkozol kábelkorbácsokkal? (Bocs ha téves!) 250-es Trophy-hoz mibe fájna? Még a gépmunkát vhogy megoldom, ami nekem gázos h nem ismerek 1 jó lakatost sem, aki festésre szépen elõ tudná készíteni a gépet. Festõrõl, krómozóról ne is beszéljünk.
Mégegyszer köszönöm a segítségeteket!
Rudi
- John Grape
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2008.04.05. 16:36
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Re: Mit-hol javíttathatunk (kérésre)
Sziasztok sorstársak !
Kérem a segítségeteket, hátha van valakinek jó ötlete.
A gond az MZ-ETZ 150 gépem középállványával van.
Még az eredeti van fent csappal együtt és az alumínium öntvény furata az elmúlt 20 év alatt oválisra és jóval nagyobbra kopott aminek következtében az állványra állított motor egyrészt erősen billeg, másrészt attól tartok hogy az állvány a csapfuratnál esetleg el fog törni, mivel nagyon el van vékonyodva.
Új állványt az ára miatt nem tudok venni és arra gondoltam, hogy felperselyezéssel megoldható lenne a probléma.
Keresek erre vonatkozó ötleteket és olyan műhelyt ahol ezt megcsinálnák lehetőleg Délpesten, vagy legalább a Pesti oldalon.
Kérem szíves segítségeteket
Üdv
John Grape
A szó szerint öreg motoros
Kérem a segítségeteket, hátha van valakinek jó ötlete.
A gond az MZ-ETZ 150 gépem középállványával van.
Még az eredeti van fent csappal együtt és az alumínium öntvény furata az elmúlt 20 év alatt oválisra és jóval nagyobbra kopott aminek következtében az állványra állított motor egyrészt erősen billeg, másrészt attól tartok hogy az állvány a csapfuratnál esetleg el fog törni, mivel nagyon el van vékonyodva.
Új állványt az ára miatt nem tudok venni és arra gondoltam, hogy felperselyezéssel megoldható lenne a probléma.
Keresek erre vonatkozó ötleteket és olyan műhelyt ahol ezt megcsinálnák lehetőleg Délpesten, vagy legalább a Pesti oldalon.
Kérem szíves segítségeteket
Üdv
John Grape
A szó szerint öreg motoros
Az Öreg Cowboy
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Jó dugattyús: Berta dugattyúüzem Levelezési cím: 6720 Szeged Pulz u.22. dugattyu.hu telszám: 62 486 469 Érdemes megsasolni.kr írta:Köszönöm a reagálásokat!
Bambi! A tranyós gyújtás 6V-ra már megvan, +elektronikus fesszab, forgórész, egy rakat izzó, akksi. Indexem meg úgysem lesz. A generátorhoz meg faragni kell, úgyhogy ez olyan phase-II lesz ha a 6V-tal nem leszek megelégedve. Ha ülést cserélek rajta, az egyenirányítót se tudom hogy hova raknám.
Ami viszont fontosabb: foglalkozol még felújítással? Szeretném a váltóját megnézetni-ha kell rendbe hozatni, fõtengelyt, kuplungot felújíttattni. Dugattyút kivel lehet jó minõségben öntetni?
Máté! Nem te foglalkozol kábelkorbácsokkal? (Bocs ha téves!) 250-es Trophy-hoz mibe fájna? Még a gépmunkát vhogy megoldom, ami nekem gázos h nem ismerek 1 jó lakatost sem, aki festésre szépen elõ tudná készíteni a gépet. Festõrõl, krómozóról ne is beszéljünk.
Mégegyszer köszönöm a segítségeteket!
Rudi
- BigBigJoe
- Simsonos
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád
Sziasztok!
Most vettem nemrég egy ETZ 250 - est. Jól megy, erõt is érzek benne, de tavaszra szeretném rendben tudni a mocit. Kissé hangosnak, zörgõnek érzem a blokkot, habár nincs összehasonlítási alapom, hogy ez mennyire gáz, vagy mennyire normális (ez az elsõ ETZ-m). Somogyban kellene egy hozzáértõ, aki segít ebben, és ha kell, "el is látja a baját"!
Köszi a segítséget!!
Most vettem nemrég egy ETZ 250 - est. Jól megy, erõt is érzek benne, de tavaszra szeretném rendben tudni a mocit. Kissé hangosnak, zörgõnek érzem a blokkot, habár nincs összehasonlítási alapom, hogy ez mennyire gáz, vagy mennyire normális (ez az elsõ ETZ-m). Somogyban kellene egy hozzáértõ, aki segít ebben, és ha kell, "el is látja a baját"!
Köszi a segítséget!!
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Köszönöm a reagálásokat!
Bambi! A tranyós gyújtás 6V-ra már megvan, +elektronikus fesszab, forgórész, egy rakat izzó, akksi. Indexem meg úgysem lesz. A generátorhoz meg faragni kell, úgyhogy ez olyan phase-II lesz ha a 6V-tal nem leszek megelégedve. Ha ülést cserélek rajta, az egyenirányítót se tudom hogy hova raknám.
Ami viszont fontosabb: foglalkozol még felújítással? Szeretném a váltóját megnézetni-ha kell rendbe hozatni, fõtengelyt, kuplungot felújíttattni. Dugattyút kivel lehet jó minõségben öntetni?
Máté! Nem te foglalkozol kábelkorbácsokkal? (Bocs ha téves!) 250-es Trophy-hoz mibe fájna? Még a gépmunkát vhogy megoldom, ami nekem gázos h nem ismerek 1 jó lakatost sem, aki festésre szépen elõ tudná készíteni a gépet. Festõrõl, krómozóról ne is beszéljünk.
Mégegyszer köszönöm a segítségeteket!
Rudi
Bambi! A tranyós gyújtás 6V-ra már megvan, +elektronikus fesszab, forgórész, egy rakat izzó, akksi. Indexem meg úgysem lesz. A generátorhoz meg faragni kell, úgyhogy ez olyan phase-II lesz ha a 6V-tal nem leszek megelégedve. Ha ülést cserélek rajta, az egyenirányítót se tudom hogy hova raknám.
Ami viszont fontosabb: foglalkozol még felújítással? Szeretném a váltóját megnézetni-ha kell rendbe hozatni, fõtengelyt, kuplungot felújíttattni. Dugattyút kivel lehet jó minõségben öntetni?
Máté! Nem te foglalkozol kábelkorbácsokkal? (Bocs ha téves!) 250-es Trophy-hoz mibe fájna? Még a gépmunkát vhogy megoldom, ami nekem gázos h nem ismerek 1 jó lakatost sem, aki festésre szépen elõ tudná készíteni a gépet. Festõrõl, krómozóról ne is beszéljünk.
Mégegyszer köszönöm a segítségeteket!
Rudi
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Bambi, és az ES250/2, az is bronzos?bambi írta:Az ES 250/1 bronzperselyesek voltak
Jó ötlet!bambi írta:De ha már szét lesz szedve és tranyos gyújtást szeretnél,miért nem szerelsz fel rá 12v generátort?Sokkal jobb lesz a gyújtás,üzembiztosabb lesz a motor,nem beszélve a maxi sok áramról amit kapsz
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Az ES 250/1 bronzperselyesek voltak,de a ts 250 fõtengely vagy a hajtókar kompatibilis,és az mind tûgõrgõs.280-vagy 300-as dugót gyártatni kell,mert nem kapható.De ha már szét lesz szedve és tranyos gyújtást szeretnél,miért nem szerelsz fel rá 12v generátort?Sokkal jobb lesz a gyújtás,üzembiztosabb lesz a motor,nem beszélve a maxi sok áramról amit kapszkr írta:Hali!
Vettem egy jó állapotú, papíros ES 250/2-t, és csontra fel fogom újítani. ETZ-t TS-t már ismerem, ebben nem vagyok járatos, és örülnék ha tudnátok válaszolni 1-2 kérdésemre: Hol van a vázszám beütve? Illetve: miben különbözik a TS250 motorjától (váltó, fõtengely, hajtókar, henger) azt tudom h a hajtókar bronzperselyes(tûgörgõs lesz), ill a fõtengõcsapágy váltóolajos. Szeretném megfúratni 280-300 környékére. Van-e tapasztalatotok bármilyen felújító szettel. Minden infót nagyon szívesen veszek. Amúgy piros-fehér lesz, különálló ülésekkel (ES 250/1) index nélküli, kormányon is magasítok kb 2 centit, lábvédõvel, tranzisztoros gyújtással(na ez már megvan). És ha tudtok gépmunkára, festésre, krómozásra valakit aki jó minõségben dolgozik, ne tartsátok vissza(Borsod környékén!)
Köszi!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Szia!
A vázszám a jobb hátsó sárvédõtartó nyúlványba van beütve.
Blokk különbségek a TS250-tõl: a hengeren a karburátor felé meg van növelve egy pár hõtõborda hossza, a blokk-közepeken kimagasló nyúlvány van felfelé, a karburátortakaró lemez miatt, és a blokk rögzítése miatt más az öntvény is (de ebben nem vagyok biztos), a kuplungoldali deknin plusz olajleeresztõ csavar van, TS250-en ez már nincs. Más a gyújtásoldali dekni is (TS250-ben "MZ" felirat.) Más a hengerfej is.
Ha jól tudom, az összes 250-es MZ felül tõgörgõs, csak a kicsik voltak bronzperselyesek '76 decemberéig.
MZ-k akár teljes felújítását is vállalom.
Üdv:
Baki Máté
A vázszám a jobb hátsó sárvédõtartó nyúlványba van beütve.
Blokk különbségek a TS250-tõl: a hengeren a karburátor felé meg van növelve egy pár hõtõborda hossza, a blokk-közepeken kimagasló nyúlvány van felfelé, a karburátortakaró lemez miatt, és a blokk rögzítése miatt más az öntvény is (de ebben nem vagyok biztos), a kuplungoldali deknin plusz olajleeresztõ csavar van, TS250-en ez már nincs. Más a gyújtásoldali dekni is (TS250-ben "MZ" felirat.) Más a hengerfej is.
Ha jól tudom, az összes 250-es MZ felül tõgörgõs, csak a kicsik voltak bronzperselyesek '76 decemberéig.
MZ-k akár teljes felújítását is vállalom.
Üdv:
Baki Máté
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Hali!
Vettem egy jó állapotú, papíros ES 250/2-t, és csontra fel fogom újítani. ETZ-t TS-t már ismerem, ebben nem vagyok járatos, és örülnék ha tudnátok válaszolni 1-2 kérdésemre: Hol van a vázszám beütve? Illetve: miben különbözik a TS250 motorjától (váltó, fõtengely, hajtókar, henger) azt tudom h a hajtókar bronzperselyes(tûgörgõs lesz), ill a fõtengõcsapágy váltóolajos. Szeretném megfúratni 280-300 környékére. Van-e tapasztalatotok bármilyen felújító szettel. Minden infót nagyon szívesen veszek. Amúgy piros-fehér lesz, különálló ülésekkel (ES 250/1) index nélküli, kormányon is magasítok kb 2 centit, lábvédõvel, tranzisztoros gyújtással(na ez már megvan). És ha tudtok gépmunkára, festésre, krómozásra valakit aki jó minõségben dolgozik, ne tartsátok vissza(Borsod környékén!)
Köszi!
Vettem egy jó állapotú, papíros ES 250/2-t, és csontra fel fogom újítani. ETZ-t TS-t már ismerem, ebben nem vagyok járatos, és örülnék ha tudnátok válaszolni 1-2 kérdésemre: Hol van a vázszám beütve? Illetve: miben különbözik a TS250 motorjától (váltó, fõtengely, hajtókar, henger) azt tudom h a hajtókar bronzperselyes(tûgörgõs lesz), ill a fõtengõcsapágy váltóolajos. Szeretném megfúratni 280-300 környékére. Van-e tapasztalatotok bármilyen felújító szettel. Minden infót nagyon szívesen veszek. Amúgy piros-fehér lesz, különálló ülésekkel (ES 250/1) index nélküli, kormányon is magasítok kb 2 centit, lábvédõvel, tranzisztoros gyújtással(na ez már megvan). És ha tudtok gépmunkára, festésre, krómozásra valakit aki jó minõségben dolgozik, ne tartsátok vissza(Borsod környékén!)
Köszi!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég