Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

ro55 rozsdamaró + üvegszilánk. 5 percig elég rázni. már legalább 3x leírtam. utána alapos kiöblítés ro55 rozsdamaróval.
de az M6-os csavar és anyás megoldást fogom kipróbálni legközelebb rozsdamaróval.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Dénes: Nekem csak ilyen fehér sóder volt itthon. Abból szedtem ki 1cm<x<3cm méretű kavicsokat. A nagyobb kavicsok morzsolódása, törése következtében keletkezett a sok kis kavics :D:D:D:D

conus: ha tudsz jobbat mivel lehet egy tankot órákon át rázni, forgatni, akkor hallgatlak :) (mert hát kézzel lehet mondjuk 5 percig rázni.... na és aztán???)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

gabsic írta:...
Szóval ha újra neki kellene állnom akkor ugyanígy csinálnám betonkeverővel!!!
hajrá =D>
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

conus írta:
Dénes írta:Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
ja igen utána meg nem tudta kiszedni belőle a maradék törmeléket mert a tank betöltő nyílása ahogy belül körbe van heftelve oda beragadt a sok kis apró kavics aztán azóta is potyog kifelé. néha igazán üdítő olvasni a hülyeségeidet dénes.
Én nem használtam sok ki apró kavicsokat. Ellenben kevesebb nagyobbat. :wink:
Olyan >10 mm átmérőjű, sarkos kavicsokat. Sehova nem ragadt be, de biztos az én hibám. :)
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Na akkor egy szóra mielőtt egymás torkának estek: a betonkeverős dolgot én találtam ki.
Valóban szorultak be kavicsok felülre, korábban már írtam.
DE! Az Jawa tank, NEM MZ! Abba benyúlva a tanksapka körül érezni lehet egy vállat ahol beszorultak a kavicsok. MZ tankokba benyúlva (TS125, ETZ 251) ilyet nem éreztem, szerintem abba nem tud hova beszorulni.
Mellesleg engem különösebben nem is zavart a dolog. Néhány darab kavics úszkál a tank alján. Na és?
Azóta pedig már szereltem benzincsapot, a benzinnel együtt pedig az a 3-4 db kis kavics is kijött a tank aljáról.
A tanksapka mellett még mindig beszorulva maradt kavicsok pedig olyan szinten be vannak szorulva, hogy az életben nem fognak kijönni. Hiába nyúlok be hogy kézzel kiszedjem őket, nem mozdulnak.
Szóval ha újra neki kellene állnom akkor ugyanígy csinálnám betonkeverővel!!!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
Dodi
Safety Car
Safety Car
Hozzászólások: 402
Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
MZ-d típusa: ES 250/2 '72
Tartózkodási hely: Budapest XV.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dodi »

Nem ezt nem a Dénes Írta csak reagált rá.
Én is úgy olvastam valahol azért írtam be lehet hogy igazad van és beleszorul a kavics nem próbáltam ki.
Trophy 250 UIT-200
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

Dénes írta:Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
ja igen utána meg nem tudta kiszedni belőle a maradék törmeléket mert a tank betöltő nyílása ahogy belül körbe van heftelve oda beragadt a sok kis apró kavics aztán azóta is potyog kifelé. néha igazán üdítő olvasni a hülyeségeidet dénes.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Ha nem vettem volna ma egy gps-t már vinném is :D
Avatar
jecsy
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: jecsy »

Jó napot!

Most láttam a vaterán, ez szerintem valakinek biztos örömet fog okozni: :D

Ha nem vettem volna 1 éve az enyémre akkor erre biztos lecsapnék.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 48325.html
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
Avatar
Dodi
Safety Car
Safety Car
Hozzászólások: 402
Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
MZ-d típusa: ES 250/2 '72
Tartózkodási hely: Budapest XV.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dodi »

mark222 írta:Elkezdtem az MZ-m szerelését komolyabban,elhoztam haveromtól a motort(eddig nem itthon volt) stb.,és kénytelen voltam a 14 éves mocskot kitakarítani a tankból.Ajánlották a sódert illetve a CR nevű rozsdaoldót.A cr-ben bízva nekiláttam.beleöntöttem a tankba,és egy napig óránként rázogattam benne.másnap egy kicsit ugyan meglazította,de nem lett a legjobb.mondom akkor picit benzinnel átöblítem,hogy lejöjjön a cr.ez se szedett le sokmindent.akkor adtam egy esélyt a sódernek,bele öntöttem jó 3 kiló kavicsot rázogattam,nah itt már kezdett megmozdulni a dolog,de még nem volt az igazi...kezdtem már feladni,és azzal hogy mára befejezem elkezdtem kimosni a tankot.nah itt jön az érdekes rész.a slag vízsugara teljesen kitisztította a tank belsejét...most épp szárad.

mi ebből a tanulság?: mindenki ajánlgatta az ilyen olyan vegyszereket,aztán végül a legegyszerűbb megoldás -a víz- lett a nyerő

érzem hogy sok gond lesz még ezzel a motorral,de mostmár csakazértis megcsinálom
Volt aki telerakta kaviccsal azután betonkeverővel forgatta egy fél napig...ez sem tűnik rossz megoldásnak.A végén meg persze Slag+szárítás
Trophy 250 UIT-200
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Akkor várd meg míg megszárad. :) Köszönjük Emese. :D
Nem baszogatásból, én is így csináltam mert a magas nyomás jól kivitte az aljára tapadt 1 centis trutyit, de utána:

Miután megszáradt és egymerő rozsda lett megint, rázogasd át, de most benzinbe-gázolajba tett kavicsokkal, és a végén ugyancsak benzinnel mosd át.
mark222
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.06.17. 10:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: mark222 »

Elkezdtem az MZ-m szerelését komolyabban,elhoztam haveromtól a motort(eddig nem itthon volt) stb.,és kénytelen voltam a 14 éves mocskot kitakarítani a tankból.Ajánlották a sódert illetve a CR nevű rozsdaoldót.A cr-ben bízva nekiláttam.beleöntöttem a tankba,és egy napig óránként rázogattam benne.másnap egy kicsit ugyan meglazította,de nem lett a legjobb.mondom akkor picit benzinnel átöblítem,hogy lejöjjön a cr.ez se szedett le sokmindent.akkor adtam egy esélyt a sódernek,bele öntöttem jó 3 kiló kavicsot rázogattam,nah itt már kezdett megmozdulni a dolog,de még nem volt az igazi...kezdtem már feladni,és azzal hogy mára befejezem elkezdtem kimosni a tankot.nah itt jön az érdekes rész.a slag vízsugara teljesen kitisztította a tank belsejét...most épp szárad.

mi ebből a tanulság?: mindenki ajánlgatta az ilyen olyan vegyszereket,aztán végül a legegyszerűbb megoldás -a víz- lett a nyerő

érzem hogy sok gond lesz még ezzel a motorral,de mostmár csakazértis megcsinálom
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

MrDok írta:
feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
=D> =D> =D> Jó döntés!
Bambihoz? Ajánlom a magabiztos, tuti hozzáértő embereknek (mint én :mrgreen: ), csalódva fognak eljönni. Nem Bambiban, hanem önmagukban!
Csak ajánlani tudom!
Negatívum? Van: ha elmész oda, nem is akarsz eljönni :D
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
=D> =D> =D> Jó döntés!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
A legjobb helyre viszed! :smt023
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

Alfa írta:Elég durva gyújtáskihagyások vannak itt. Ha lejjebb veszi az alapjáratot a karbinál, szerintem simán megáll.
Meg is állna csak valamiért berobban újra.
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

Ebben a helyzetben nem tűnik dúsnak, alakul. Alapjárat, és levegőcsavar állítás kellhet még. Na meg ellenőrizni, ne szívjon falsot a légszűrőnél, levegőcsonknál, meg egyáltalán...
Gyújtást nem szemre kell állítani, hanem fülre, de inkább mérőórára!
Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Elég durva gyújtáskihagyások vannak itt. Ha lejjebb veszi az alapjáratot a karbinál, szerintem simán megáll.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csdani »

feketemz írta:Sziasztok!
tegnap este beindítottuk a motort csak úgy tudtuk,hogy lejjebb került a generátorban a gyújtásrész. Ahol volt standard-ben ahol be kellene indulnia ott nem indult be..
felvettem videóra,hogy mit csinál így talán könnyebben megtudjátok mondani,hogy mi lehet a gondja.
-->
http://www.youtube.com/watch?v=-i2j9XLyMpU
Jah igen amikor kicsit adtam neki gázt akkor nem úgy adtam,hogy hirtelen,bár tudom,hogy ez hallatszik belőle, hanem úgy hogy szépen fokozatosan mozgattam lefelé a gázkart. Pedig olyan a hangja mintha gyors mozdulattal meghúztam volna ,de nem így volt és ezt is furcsállom benne... Nem így működött..


Ebben a helyzetben nem tűnik dúsnak, alakul. Alapjárat, és levegőcsavar állítás kellhet még. Na meg ellenőrizni, ne szívjon falsot a légszűrőnél, levegőcsonknál, meg egyáltalán...
Gyújtást nem szemre kell állítani, hanem fülre, de inkább mérőórára!
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

Sziasztok!
tegnap este beindítottuk a motort csak úgy tudtuk,hogy lejjebb került a generátorban a gyújtásrész. Ahol volt standard-ben ahol be kellene indulnia ott nem indult be..
felvettem videóra,hogy mit csinál így talán könnyebben megtudjátok mondani,hogy mi lehet a gondja.
-->
http://www.youtube.com/watch?v=-i2j9XLyMpU
Jah igen amikor kicsit adtam neki gázt akkor nem úgy adtam,hogy hirtelen,bár tudom,hogy ez hallatszik belőle, hanem úgy hogy szépen fokozatosan mozgattam lefelé a gázkart. Pedig olyan a hangja mintha gyors mozdulattal meghúztam volna ,de nem így volt és ezt is furcsállom benne... Nem így működött..
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
affaire
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010.04.18. 20:05
MZ-d típusa: Mz 250/1

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: affaire »

E.István írta:Helló Srácok!
Egy kérdés:ETZ 150, 95%-ban városi forgalomban 5 literes fogyasztás.
Ez mennyire reális.Ha lejjebb teszem a súber tűt,mennyit nyerek vele?
Egyáltalán van esélyem arra,hogy lejjebb vigyem a fogyasztását?

Köszi a válaszokat!

Üdv!
Szia!

Hát reális az 5liter de ha lejjebb viszed a súbert akkor a motor teljesítménye is csökken mert ugye nem kap annyit.
Attol függ mire használod mennyi huzatod ki stb...
De mehet lejjebb a fogyasztás bár ne várj litereket...
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: E.István »

Helló Srácok!
Egy kérdés:ETZ 150, 95%-ban városi forgalomban 5 literes fogyasztás.
Ez mennyire reális.Ha lejjebb teszem a súber tűt,mennyit nyerek vele?
Egyáltalán van esélyem arra,hogy lejjebb vigyem a fogyasztását?

Köszi a válaszokat!

Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

feketemz írta: Beállítottuk a súbertűt úgy ahogy leírtad. De még mindig nem indul..
szerettem volna végezni vele mielőtt elmegyünk nyaralni, addig akartam befejezni ameddig még erre koncentrálok és nem másra. Ez az 1 hetem volt rá,de holnap vagy holnap után már utazunk még holnap délutánig van lehetőségem átnézni,hogy mi van aztán nyaralásból visszajövet már alig fogok emlékezni,hogy most hol is tartottam..
Szerintem keress egy szerelőt a közelben aki ismeri az MZ-ket.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

csikin írta:Hol vannak a rézlapok? :shock:
Hát nem vagyok benne biztos,hogy rézlapok nekem annak tűntek ezek a tégla alakú lapocskák amik benne vannak.
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

Szinte biztos, hogy sokat kap, ha bemelegedve megy szarul, vagy nem megy!
A helyes beállítás: felülről 2. rovátka(a tűtartó alsó lapja van itt, tehát a felső a legfelsőben)
Főfúvóka: ETZ125: 100, ETZ150: 120
Alapjárati: mindkettő esetén a könyv szerint 40, de nekem azt mondta a szerelő/boltos, hogy 35, meg amit most csinálok ETZ150.2-ben is 35 van, de ez jelenleg Nálad még nem a legfontosabb tényező.
Beállítottuk a súbertűt úgy ahogy leírtad. De még mindig nem indul..
szerettem volna végezni vele mielőtt elmegyünk nyaralni, addig akartam befejezni ameddig még erre koncentrálok és nem másra. Ez az 1 hetem volt rá,de holnap vagy holnap után már utazunk még holnap délutánig van lehetőségem átnézni,hogy mi van aztán nyaralásból visszajövet már alig fogok emlékezni,hogy most hol is tartottam..
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Hol vannak a rézlapok? :shock:
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

Egyem meg a szived azért nem folyik mert tele van a karbi és ugye el zár a tűszelep amit az úszó felnyom!
Ahogy fogy a benzin a karbiból ugy kinyit és akkor fog már folyik rendesen egy idő után meg kilégteleníti magát és nem lesz benne levegő.
igazad van :D erre gondolhattam volna.. :-#
de most legalább kilett nyomtatva az egész szervizkönyv csak 4 napot vártam rá:D de most legalább sokkal átláthatóbb lessz számomra is ez az egész.
Egy új probléma:Most meg nem világít a töltés ellenőrző lámpám..nem tudom,hogy hogy... de végig néztem a hibalehetőségeket a szervizkönyvben. Minden stimmelt még sem volt töltés.Ahogy rázkódik a motor úgy néha halványat felvillan,de eddig nem volt vele baj.. Lekaptuk a generátort hátha... tiszta szénkefés volt belül a rézlapoknál. Itt van kép-->
http://kepfeltoltes.hu/100701/DSC06394_ ... es.hu_.jpg
Azért megmutatom hogy néz ki hátha láttok rajta valami rendellenességet ami nekem nem tűnik fel. A szénkefék azok rendben vannak 15és 16 mm hosszúak. Alig koptak valamit. Új szigetelést kaptak a kábelei és lepucoltuk a csatlakozást.
De a motor még mindig nem indul...
:?: :?: :?: :?: :?:
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csdani »

feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?


Szinte biztos, hogy sokat kap, ha bemelegedve megy szarul, vagy nem megy!
A helyes beállítás: felülről 2. rovátka(a tűtartó alsó lapja van itt, tehát a felső a legfelsőben)
Főfúvóka: ETZ125: 100, ETZ150: 120
Alapjárati: mindkettő esetén a könyv szerint 40, de nekem azt mondta a szerelő/boltos, hogy 35, meg amit most csinálok ETZ150.2-ben is 35 van, de ez jelenleg Nálad még nem a legfontosabb tényező.
affaire
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010.04.18. 20:05
MZ-d típusa: Mz 250/1

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: affaire »

Megnéztem folyik rendesen a benzin belőle. Egyenletes.
Viszont...most hogy így mondod...,hogyha nem indul nagyon a motor akkor leszedem a benzincsapot csak az 1ik felét és tenni szoktam a gyertyára egy kis benzint,hogy bepöffenjen. Amikor visszateszem és megnyitom a benzin csapot nem látom,hogy folyna bele... Akkor levegőt kapott és akkora nyomás lehet a csőben,hogy nem engedi folyni? A karbiba meg nem tud lefolyni akkor a benzin a nyomás miatt. hmmm ez lehetséges? :-k[/quote]
Egyem meg a szived azért nem folyik mert tele van a karbi és ugye el zár a tűszelep amit az úszó felnyom!
Ahogy fogy a benzin a karbiból ugy kinyit és akkor fog már folyik rendesen egy idő után meg kilégteleníti magát és nem lesz benne levegő.
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

MrDok írta:
feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Tehát a tünet: egy darabig megy aztán megáll. Ha vársz egy kicsit megint megy...... Benzincsap dugulás. Esetleg tanksapka szellőző, de inkább csap. Vagy folyik rendesen, megnézted? Szűrő csak koszos, rozsdás tanknál kell, amúgy nem lényeges.
Megnéztem folyik rendesen a benzin belőle. Egyenletes.
Viszont...most hogy így mondod...,hogyha nem indul nagyon a motor akkor leszedem a benzincsapot csak az 1ik felét és tenni szoktam a gyertyára egy kis benzint,hogy bepöffenjen. Amikor visszateszem és megnyitom a benzin csapot nem látom,hogy folyna bele... Akkor levegőt kapott és akkora nyomás lehet a csőben,hogy nem engedi folyni? A karbiba meg nem tud lefolyni akkor a benzin a nyomás miatt. hmmm ez lehetséges? :-k
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Tehát a tünet: egy darabig megy aztán megáll. Ha vársz egy kicsit megint megy...... Benzincsap dugulás. Esetleg tanksapka szellőző, de inkább csap. Vagy folyik rendesen, megnézted? Szűrő csak koszos, rozsdás tanknál kell, amúgy nem lényeges.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: horhaus »

feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?

A gyújtás probléma teljesen ki van zárva? Mert nekem produkált ilyen tüneteket az elektronikus gyújtás. Kiszereléssel megoldódott a probléma.
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Amikor hörög és megáll, akkor egyből indul? Vagy mit csináltok, hogy induljon?
Ha úszószint jó, akkor esetleg a szellőző lyuk el van tömődve a tanksapkán. Bár akkor gyorsan és sokat kéne menni, hogy vákum legyen.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Úszószint?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
feketemz
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: feketemz »

Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

csdani írta:Alfa!

Megoldódott a csörgés a 0,75mm-es hf tömítéssel, a legdúsabbnál 1-el szegényebbre tudtam venni a tűt, eddig ebben az állásban úgy csörgött, hogy majd szétesett! Végre nem olyan dús alul!
Ez jó hír, amikor Bambinál lesz a gép legközelebb (Augusztus folyamán, a folyásait is meg akarom szüntetni, meg akkor egy kis kpl. könnyítés is befigyel sztem), megkérem hogy rakjon bele olyat. Iszonyatosan idegesítő :D

Ma fentebb raktam a súbertűt még 1 el (így ez már a 3. a legszegényebbtől számítva), ezzel igazából teljesítménynövekedést nem várok, csak fogyasztásnövekedés pár deci jól jönne, meg a csörgés halkulását. Csak kipróbálni volt időm a munkahely melletti mellékutcában, hidegen hajlamos 4 ütemezni 5 ezer felett (eddig nemtom csinálta e), de a 3. kísérletre már kiforgott rendesen. Húzni nem húz sokkal jobban mint eddig, de azon az 50 méteren nem lehet túl sok mindenre következtetni... Nameg azt is ki kell tesztelni hogy milyen dúsulástól befolyásolja már negatívan a dolgot, mert eddig ahogy emelem, egyre jobb lesz.

Csak összehasonlításképp, a mexakítóssal már a 2. legszegényebbel is fulladt és nem akart indulni csak 26. rúgás után, szóval aki üzembiztosra meg tudja építeni a konzolt hozzá, annak mindenképp érdemes a Sub-ee féle gyuszit beszerezni. de sztem ugyanolyan jó a gyári elektronikus is.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csdani »

Alfa!

Megoldódott a csörgés a 0,75mm-es hf tömítéssel, a legdúsabbnál 1-el szegényebbre tudtam venni a tűt, eddig ebben az állásban úgy csörgött, hogy majd szétesett! Végre nem olyan dús alul!
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Én még mindíg: akárhogy hajtom, 5,0 lityi. A kopott BVF-emmel. Viszont 2 nagyszerű meglepetés is ért idén.

1.) Gyurm@ túrán a Visegrádi MOL kúton 4,7-et mértem.

2.) Bakonyon be voltam sz_rva mert kihagytam egy tankolást, akkor álltam be Bakonygyepesre a MOL-hoz tankolni (bocs hogy ennyit emlegetem, NEM reklám ;.)). Bőven elment volna még, és 4,4-et mértem. Ilyent sem csinált mostanában :shock: :)

A 4-hez közeli adatokat néhány 10ezerrel ezelőtt tudta rendszeresen...de a csuklóm is nehezedett azóta ;-)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Amennyibe kerül a benzin manapság szerintem ne aggódj azon, hogy hamarabb tönkremegy. Biztosan jól jársz. Mondjuk így, hogy 145-ös fúvókád van tényleg érdekes a 3 alatti adat. 3.5 körül simán lehetséges, az meg bizonyítot tény hogy 300 ccm-el kevesebbet eszik. Ergó ha még óvatosabb leszel meg leszt a 2 liter is. :)

Komolyan mondom versenybe szállok Alfával, 4ezer fölé nem forgatom és negyed gázállással fogok közlekedni úgy 300km-ert. Meglátjuk mennyi jön ki. :)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Perec!

A vége felé záróztam csak, mert nagyon untam a tötymörgést... :twisted:
Alapjáratom 1200 körüli, szivató nem lehet, tökéletes a gyertyakép.
De nekem van egy "kis" okosítás a blokkban, és 4000 től akkorát tol, hogy a széria kuplung megcsúszik. Valószínű ezért szomjasabb... De igazán nem érdekel, mert nem futárkodok, hanem ez a hobby-m. Szóval.... :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

Lori...
de a tiéd csak 125...
a 250 estöl már a 3,5 nagyon ritka!!!!
szerintem.. =;
Joy69
Lóri
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2009.08.02. 19:32
MZ-d típusa: MZ ES 125/1 ; MZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Lóri »

Üdv!

Az én motorom, 100 km-en 3 litert fogyaszt. Ez jó?:D
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Ne érts félre, a tavaly eltört kezem nem engedi ám a csőgázt! :D
Kb 2/3 ig tudom húzni, jobban egyszerűen nem hajlik. A gyorsulással én elégedett vagyok, sosem ültem még más motoron (a tanuló etz-nél és suziki gn 250 nél jobban megy) Lehet hogy ez a szerencsém? :shock:

Fordulat: 3500-4000 (lámpáknál "tiltásig" minden fokozat :twisted: ... na jó nem, csak ritkán. )
Szívórendszer a gyári a legjobb.
Karbi: gyári. tű utángyártott, úszó utángyártott, tűszelep és főfúvóka tartó is. A főfúvókát bambi rakta bele, asszem 145 ös. Tű lent a legalsóban (legszegényebb) a táv feléig, 1el fentebb a másik felén.
Áttétel, gumi: áttétel gyári, gumi Heidenau amit itt ajánlanak :D 18 as. 90 nél 4000 a fordulat, szóval minden gyári méretű a hajtásláncban.

Az optogyújtás határozottan javított, az eddigi párezer km-en 3,2 volt az átlag.

De nem hiszem h ez lenne az oka, őszintén szólva fogalmam sincs mi, és inkább aggódok mint elégedett vagyok. 3l azért kell neki sztem a kenéshez. Vagy nem? Semmi kedvem 10 ezer km-enként felújítani a blokkot berágódás meg szétment csapágyak miatt.
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Perec »

Hmm.. Az 2,4-2,6 /100km. A 2,9-et már megcsíptem egyszer, de a csőgázon kettőfél...
Hát tényleg óriási költség lenne az Őrség túra...még egy kicsit javítasz a fogyasztáson, aztán el tudsz jönni!
Szívórenszder gyári, karbi 30n3-1, kipufogód, áttételed/hátsó gumid milyen?
Melyik fordulatszám tartományt/sebességfokozatot használtad döntően?
Az optogyújtás is javított ezek szerint?

conus: Nem hiszem, hogy sokan fognak rálicitálni, legfeljebb pár innovás, vagy fojtott 4T robogós.

KILL3R etz: Nem magas egy kicsit az az alapjárat? gyári az alapjárati fúvóka? Szivatótömítés rendben? Vagy safety bike voltál?
Alfa írta:.

de ma elképedtem:kb 230 km-t hogy lehet 6 liter benzinnel megtenni?? Akárhogy nézem annyi. És nem, nem kímélős üzemmódban. a tű már dúsabbra van téve, 90-100 utazó, és egyébként is húzom a szarvát (és megy is). A 230 km-ből 100 Mátrában szerpentinezés ahogy a csövön kifér. Ki se merem mondani: 3l alatt a fogyasztás, ezerszer átmértem, a km számlálóm meg fix hogy jó... Nameg a telek akkor is 98 km háztól házig ha rossz :D Ahogy bambi mondta, itt valami paranormális van :shock:

Na leszimuláltam az egész hétvégét google mapsen: A-ban tankolás Aszódon, a vége az ahol tartom a mocit hétköznapokon...

248 km...
Kép
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nem a licitálás volt a célom, a poszt írása közben jöttem rá hogy ez így lehet hogy örvendetes, de:

-nem kap túl kevés kenést így a főtengely?
-nem melegszik túl hamar a blokk?

Mert azért ez már olyan kevés, hogy nem vicces. Egy 3,5 nek jobban örültem volna. Akinek 5 öt eszik, pont 2szer annyi 2T olaj jut át a motoron. Nem találtam erre vonatkozóan semmit a szerelési könyben, se máshol, és nem is mutatja a klasszikus "keveset kap" tüneteket.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Alfa!

Nekem a Bakony túra adatai:
200km - 40-60km/h-s sebességgel, oldaldobozokkal: 5l/100 km

200km - 100-110km/h-s sebességgel, oldaldobozokkal, cuccokkal(sátor,hálózsák, ruhák stb...) szintén 5l/100km

Na? :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

OFF: De az új vázad már igényelt némi üzemanyagot, pedig még motor sem volt benne... :mrgreen:
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Az enyém nem fogyaszt semmit, már egy hónapja tele a tank, pedig én már több ezer kilómétert mentem azóta. :P

(vonattal)
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

ismételten elkezdődik a 'kinek a motorja fogyaszt kevesebbet' licitálás... :-({|= :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég