Üzemanyagellátás
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ro55 rozsdamaró + üvegszilánk. 5 percig elég rázni. már legalább 3x leírtam. utána alapos kiöblítés ro55 rozsdamaróval.
de az M6-os csavar és anyás megoldást fogom kipróbálni legközelebb rozsdamaróval.
de az M6-os csavar és anyás megoldást fogom kipróbálni legközelebb rozsdamaróval.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Dénes: Nekem csak ilyen fehér sóder volt itthon. Abból szedtem ki 1cm<x<3cm méretű kavicsokat. A nagyobb kavicsok morzsolódása, törése következtében keletkezett a sok kis kavics :D:D:D
conus: ha tudsz jobbat mivel lehet egy tankot órákon át rázni, forgatni, akkor hallgatlak (mert hát kézzel lehet mondjuk 5 percig rázni.... na és aztán???)
conus: ha tudsz jobbat mivel lehet egy tankot órákon át rázni, forgatni, akkor hallgatlak (mert hát kézzel lehet mondjuk 5 percig rázni.... na és aztán???)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
hajrágabsic írta:...
Szóval ha újra neki kellene állnom akkor ugyanígy csinálnám betonkeverővel!!!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én nem használtam sok ki apró kavicsokat. Ellenben kevesebb nagyobbat.conus írta:ja igen utána meg nem tudta kiszedni belőle a maradék törmeléket mert a tank betöltő nyílása ahogy belül körbe van heftelve oda beragadt a sok kis apró kavics aztán azóta is potyog kifelé. néha igazán üdítő olvasni a hülyeségeidet dénes.Dénes írta:Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
Olyan >10 mm átmérőjű, sarkos kavicsokat. Sehova nem ragadt be, de biztos az én hibám.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Na akkor egy szóra mielőtt egymás torkának estek: a betonkeverős dolgot én találtam ki.
Valóban szorultak be kavicsok felülre, korábban már írtam.
DE! Az Jawa tank, NEM MZ! Abba benyúlva a tanksapka körül érezni lehet egy vállat ahol beszorultak a kavicsok. MZ tankokba benyúlva (TS125, ETZ 251) ilyet nem éreztem, szerintem abba nem tud hova beszorulni.
Mellesleg engem különösebben nem is zavart a dolog. Néhány darab kavics úszkál a tank alján. Na és?
Azóta pedig már szereltem benzincsapot, a benzinnel együtt pedig az a 3-4 db kis kavics is kijött a tank aljáról.
A tanksapka mellett még mindig beszorulva maradt kavicsok pedig olyan szinten be vannak szorulva, hogy az életben nem fognak kijönni. Hiába nyúlok be hogy kézzel kiszedjem őket, nem mozdulnak.
Szóval ha újra neki kellene állnom akkor ugyanígy csinálnám betonkeverővel!!!
Valóban szorultak be kavicsok felülre, korábban már írtam.
DE! Az Jawa tank, NEM MZ! Abba benyúlva a tanksapka körül érezni lehet egy vállat ahol beszorultak a kavicsok. MZ tankokba benyúlva (TS125, ETZ 251) ilyet nem éreztem, szerintem abba nem tud hova beszorulni.
Mellesleg engem különösebben nem is zavart a dolog. Néhány darab kavics úszkál a tank alján. Na és?
Azóta pedig már szereltem benzincsapot, a benzinnel együtt pedig az a 3-4 db kis kavics is kijött a tank aljáról.
A tanksapka mellett még mindig beszorulva maradt kavicsok pedig olyan szinten be vannak szorulva, hogy az életben nem fognak kijönni. Hiába nyúlok be hogy kézzel kiszedjem őket, nem mozdulnak.
Szóval ha újra neki kellene állnom akkor ugyanígy csinálnám betonkeverővel!!!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Dodi
- Safety Car
- Hozzászólások: 402
- Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
- MZ-d típusa: ES 250/2 '72
- Tartózkodási hely: Budapest XV.
Re: Üzemanyagellátás
Nem ezt nem a Dénes Írta csak reagált rá.
Én is úgy olvastam valahol azért írtam be lehet hogy igazad van és beleszorul a kavics nem próbáltam ki.
Én is úgy olvastam valahol azért írtam be lehet hogy igazad van és beleszorul a kavics nem próbáltam ki.
Trophy 250 UIT-200
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ja igen utána meg nem tudta kiszedni belőle a maradék törmeléket mert a tank betöltő nyílása ahogy belül körbe van heftelve oda beragadt a sok kis apró kavics aztán azóta is potyog kifelé. néha igazán üdítő olvasni a hülyeségeidet dénes.Dénes írta:Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha nem vettem volna ma egy gps-t már vinném is
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Jó napot!
Most láttam a vaterán, ez szerintem valakinek biztos örömet fog okozni:
Ha nem vettem volna 1 éve az enyémre akkor erre biztos lecsapnék.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 48325.html
Most láttam a vaterán, ez szerintem valakinek biztos örömet fog okozni:
Ha nem vettem volna 1 éve az enyémre akkor erre biztos lecsapnék.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 48325.html
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
- Dodi
- Safety Car
- Hozzászólások: 402
- Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
- MZ-d típusa: ES 250/2 '72
- Tartózkodási hely: Budapest XV.
Re: Üzemanyagellátás
Volt aki telerakta kaviccsal azután betonkeverővel forgatta egy fél napig...ez sem tűnik rossz megoldásnak.A végén meg persze Slag+szárításmark222 írta:Elkezdtem az MZ-m szerelését komolyabban,elhoztam haveromtól a motort(eddig nem itthon volt) stb.,és kénytelen voltam a 14 éves mocskot kitakarítani a tankból.Ajánlották a sódert illetve a CR nevű rozsdaoldót.A cr-ben bízva nekiláttam.beleöntöttem a tankba,és egy napig óránként rázogattam benne.másnap egy kicsit ugyan meglazította,de nem lett a legjobb.mondom akkor picit benzinnel átöblítem,hogy lejöjjön a cr.ez se szedett le sokmindent.akkor adtam egy esélyt a sódernek,bele öntöttem jó 3 kiló kavicsot rázogattam,nah itt már kezdett megmozdulni a dolog,de még nem volt az igazi...kezdtem már feladni,és azzal hogy mára befejezem elkezdtem kimosni a tankot.nah itt jön az érdekes rész.a slag vízsugara teljesen kitisztította a tank belsejét...most épp szárad.
mi ebből a tanulság?: mindenki ajánlgatta az ilyen olyan vegyszereket,aztán végül a legegyszerűbb megoldás -a víz- lett a nyerő
érzem hogy sok gond lesz még ezzel a motorral,de mostmár csakazértis megcsinálom
Trophy 250 UIT-200
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Akkor várd meg míg megszárad. Köszönjük Emese.
Nem baszogatásból, én is így csináltam mert a magas nyomás jól kivitte az aljára tapadt 1 centis trutyit, de utána:
Miután megszáradt és egymerő rozsda lett megint, rázogasd át, de most benzinbe-gázolajba tett kavicsokkal, és a végén ugyancsak benzinnel mosd át.
Nem baszogatásból, én is így csináltam mert a magas nyomás jól kivitte az aljára tapadt 1 centis trutyit, de utána:
Miután megszáradt és egymerő rozsda lett megint, rázogasd át, de most benzinbe-gázolajba tett kavicsokkal, és a végén ugyancsak benzinnel mosd át.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.06.17. 10:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Üzemanyagellátás
Elkezdtem az MZ-m szerelését komolyabban,elhoztam haveromtól a motort(eddig nem itthon volt) stb.,és kénytelen voltam a 14 éves mocskot kitakarítani a tankból.Ajánlották a sódert illetve a CR nevű rozsdaoldót.A cr-ben bízva nekiláttam.beleöntöttem a tankba,és egy napig óránként rázogattam benne.másnap egy kicsit ugyan meglazította,de nem lett a legjobb.mondom akkor picit benzinnel átöblítem,hogy lejöjjön a cr.ez se szedett le sokmindent.akkor adtam egy esélyt a sódernek,bele öntöttem jó 3 kiló kavicsot rázogattam,nah itt már kezdett megmozdulni a dolog,de még nem volt az igazi...kezdtem már feladni,és azzal hogy mára befejezem elkezdtem kimosni a tankot.nah itt jön az érdekes rész.a slag vízsugara teljesen kitisztította a tank belsejét...most épp szárad.
mi ebből a tanulság?: mindenki ajánlgatta az ilyen olyan vegyszereket,aztán végül a legegyszerűbb megoldás -a víz- lett a nyerő
érzem hogy sok gond lesz még ezzel a motorral,de mostmár csakazértis megcsinálom
mi ebből a tanulság?: mindenki ajánlgatta az ilyen olyan vegyszereket,aztán végül a legegyszerűbb megoldás -a víz- lett a nyerő
érzem hogy sok gond lesz még ezzel a motorral,de mostmár csakazértis megcsinálom
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Bambihoz? Ajánlom a magabiztos, tuti hozzáértő embereknek (mint én ), csalódva fognak eljönni. Nem Bambiban, hanem önmagukban!MrDok írta:Jó döntés!feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
Csak ajánlani tudom!
Negatívum? Van: ha elmész oda, nem is akarsz eljönni
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jó döntés!feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A legjobb helyre viszed!feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Meg is állna csak valamiért berobban újra.Alfa írta:Elég durva gyújtáskihagyások vannak itt. Ha lejjebb veszi az alapjáratot a karbinál, szerintem simán megáll.
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!Ebben a helyzetben nem tűnik dúsnak, alakul. Alapjárat, és levegőcsavar állítás kellhet még. Na meg ellenőrizni, ne szívjon falsot a légszűrőnél, levegőcsonknál, meg egyáltalán...
Gyújtást nem szemre kell állítani, hanem fülre, de inkább mérőórára!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Elég durva gyújtáskihagyások vannak itt. Ha lejjebb veszi az alapjáratot a karbinál, szerintem simán megáll.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
feketemz írta:Sziasztok!
tegnap este beindítottuk a motort csak úgy tudtuk,hogy lejjebb került a generátorban a gyújtásrész. Ahol volt standard-ben ahol be kellene indulnia ott nem indult be..
felvettem videóra,hogy mit csinál így talán könnyebben megtudjátok mondani,hogy mi lehet a gondja.
-->
http://www.youtube.com/watch?v=-i2j9XLyMpU
Jah igen amikor kicsit adtam neki gázt akkor nem úgy adtam,hogy hirtelen,bár tudom,hogy ez hallatszik belőle, hanem úgy hogy szépen fokozatosan mozgattam lefelé a gázkart. Pedig olyan a hangja mintha gyors mozdulattal meghúztam volna ,de nem így volt és ezt is furcsállom benne... Nem így működött..
Ebben a helyzetben nem tűnik dúsnak, alakul. Alapjárat, és levegőcsavar állítás kellhet még. Na meg ellenőrizni, ne szívjon falsot a légszűrőnél, levegőcsonknál, meg egyáltalán...
Gyújtást nem szemre kell állítani, hanem fülre, de inkább mérőórára!
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
tegnap este beindítottuk a motort csak úgy tudtuk,hogy lejjebb került a generátorban a gyújtásrész. Ahol volt standard-ben ahol be kellene indulnia ott nem indult be..
felvettem videóra,hogy mit csinál így talán könnyebben megtudjátok mondani,hogy mi lehet a gondja.
-->
http://www.youtube.com/watch?v=-i2j9XLyMpU
Jah igen amikor kicsit adtam neki gázt akkor nem úgy adtam,hogy hirtelen,bár tudom,hogy ez hallatszik belőle, hanem úgy hogy szépen fokozatosan mozgattam lefelé a gázkart. Pedig olyan a hangja mintha gyors mozdulattal meghúztam volna ,de nem így volt és ezt is furcsállom benne... Nem így működött..
tegnap este beindítottuk a motort csak úgy tudtuk,hogy lejjebb került a generátorban a gyújtásrész. Ahol volt standard-ben ahol be kellene indulnia ott nem indult be..
felvettem videóra,hogy mit csinál így talán könnyebben megtudjátok mondani,hogy mi lehet a gondja.
-->
http://www.youtube.com/watch?v=-i2j9XLyMpU
Jah igen amikor kicsit adtam neki gázt akkor nem úgy adtam,hogy hirtelen,bár tudom,hogy ez hallatszik belőle, hanem úgy hogy szépen fokozatosan mozgattam lefelé a gázkart. Pedig olyan a hangja mintha gyors mozdulattal meghúztam volna ,de nem így volt és ezt is furcsállom benne... Nem így működött..
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
Re: Üzemanyagellátás
Szia!E.István írta:Helló Srácok!
Egy kérdés:ETZ 150, 95%-ban városi forgalomban 5 literes fogyasztás.
Ez mennyire reális.Ha lejjebb teszem a súber tűt,mennyit nyerek vele?
Egyáltalán van esélyem arra,hogy lejjebb vigyem a fogyasztását?
Köszi a válaszokat!
Üdv!
Hát reális az 5liter de ha lejjebb viszed a súbert akkor a motor teljesítménye is csökken mert ugye nem kap annyit.
Attol függ mire használod mennyi huzatod ki stb...
De mehet lejjebb a fogyasztás bár ne várj litereket...
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Helló Srácok!
Egy kérdés:ETZ 150, 95%-ban városi forgalomban 5 literes fogyasztás.
Ez mennyire reális.Ha lejjebb teszem a súber tűt,mennyit nyerek vele?
Egyáltalán van esélyem arra,hogy lejjebb vigyem a fogyasztását?
Köszi a válaszokat!
Üdv!
Egy kérdés:ETZ 150, 95%-ban városi forgalomban 5 literes fogyasztás.
Ez mennyire reális.Ha lejjebb teszem a súber tűt,mennyit nyerek vele?
Egyáltalán van esélyem arra,hogy lejjebb vigyem a fogyasztását?
Köszi a válaszokat!
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem keress egy szerelőt a közelben aki ismeri az MZ-ket.feketemz írta: Beállítottuk a súbertűt úgy ahogy leírtad. De még mindig nem indul..
szerettem volna végezni vele mielőtt elmegyünk nyaralni, addig akartam befejezni ameddig még erre koncentrálok és nem másra. Ez az 1 hetem volt rá,de holnap vagy holnap után már utazunk még holnap délutánig van lehetőségem átnézni,hogy mi van aztán nyaralásból visszajövet már alig fogok emlékezni,hogy most hol is tartottam..
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Hát nem vagyok benne biztos,hogy rézlapok nekem annak tűntek ezek a tégla alakú lapocskák amik benne vannak.csikin írta:Hol vannak a rézlapok?
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Beállítottuk a súbertűt úgy ahogy leírtad. De még mindig nem indul..Szinte biztos, hogy sokat kap, ha bemelegedve megy szarul, vagy nem megy!
A helyes beállítás: felülről 2. rovátka(a tűtartó alsó lapja van itt, tehát a felső a legfelsőben)
Főfúvóka: ETZ125: 100, ETZ150: 120
Alapjárati: mindkettő esetén a könyv szerint 40, de nekem azt mondta a szerelő/boltos, hogy 35, meg amit most csinálok ETZ150.2-ben is 35 van, de ez jelenleg Nálad még nem a legfontosabb tényező.
szerettem volna végezni vele mielőtt elmegyünk nyaralni, addig akartam befejezni ameddig még erre koncentrálok és nem másra. Ez az 1 hetem volt rá,de holnap vagy holnap után már utazunk még holnap délutánig van lehetőségem átnézni,hogy mi van aztán nyaralásból visszajövet már alig fogok emlékezni,hogy most hol is tartottam..
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hol vannak a rézlapok?
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
igazad van erre gondolhattam volna..Egyem meg a szived azért nem folyik mert tele van a karbi és ugye el zár a tűszelep amit az úszó felnyom!
Ahogy fogy a benzin a karbiból ugy kinyit és akkor fog már folyik rendesen egy idő után meg kilégteleníti magát és nem lesz benne levegő.
de most legalább kilett nyomtatva az egész szervizkönyv csak 4 napot vártam rá:D de most legalább sokkal átláthatóbb lessz számomra is ez az egész.
Egy új probléma:Most meg nem világít a töltés ellenőrző lámpám..nem tudom,hogy hogy... de végig néztem a hibalehetőségeket a szervizkönyvben. Minden stimmelt még sem volt töltés.Ahogy rázkódik a motor úgy néha halványat felvillan,de eddig nem volt vele baj.. Lekaptuk a generátort hátha... tiszta szénkefés volt belül a rézlapoknál. Itt van kép-->
http://kepfeltoltes.hu/100701/DSC06394_ ... es.hu_.jpg
Azért megmutatom hogy néz ki hátha láttok rajta valami rendellenességet ami nekem nem tűnik fel. A szénkefék azok rendben vannak 15és 16 mm hosszúak. Alig koptak valamit. Új szigetelést kaptak a kábelei és lepucoltuk a csatlakozást.
De a motor még mindig nem indul...
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Szinte biztos, hogy sokat kap, ha bemelegedve megy szarul, vagy nem megy!
A helyes beállítás: felülről 2. rovátka(a tűtartó alsó lapja van itt, tehát a felső a legfelsőben)
Főfúvóka: ETZ125: 100, ETZ150: 120
Alapjárati: mindkettő esetén a könyv szerint 40, de nekem azt mondta a szerelő/boltos, hogy 35, meg amit most csinálok ETZ150.2-ben is 35 van, de ez jelenleg Nálad még nem a legfontosabb tényező.
Re: Üzemanyagellátás
Megnéztem folyik rendesen a benzin belőle. Egyenletes.
Viszont...most hogy így mondod...,hogyha nem indul nagyon a motor akkor leszedem a benzincsapot csak az 1ik felét és tenni szoktam a gyertyára egy kis benzint,hogy bepöffenjen. Amikor visszateszem és megnyitom a benzin csapot nem látom,hogy folyna bele... Akkor levegőt kapott és akkora nyomás lehet a csőben,hogy nem engedi folyni? A karbiba meg nem tud lefolyni akkor a benzin a nyomás miatt. hmmm ez lehetséges? [/quote]
Egyem meg a szived azért nem folyik mert tele van a karbi és ugye el zár a tűszelep amit az úszó felnyom!
Ahogy fogy a benzin a karbiból ugy kinyit és akkor fog már folyik rendesen egy idő után meg kilégteleníti magát és nem lesz benne levegő.
Viszont...most hogy így mondod...,hogyha nem indul nagyon a motor akkor leszedem a benzincsapot csak az 1ik felét és tenni szoktam a gyertyára egy kis benzint,hogy bepöffenjen. Amikor visszateszem és megnyitom a benzin csapot nem látom,hogy folyna bele... Akkor levegőt kapott és akkora nyomás lehet a csőben,hogy nem engedi folyni? A karbiba meg nem tud lefolyni akkor a benzin a nyomás miatt. hmmm ez lehetséges? [/quote]
Egyem meg a szived azért nem folyik mert tele van a karbi és ugye el zár a tűszelep amit az úszó felnyom!
Ahogy fogy a benzin a karbiból ugy kinyit és akkor fog már folyik rendesen egy idő után meg kilégteleníti magát és nem lesz benne levegő.
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Megnéztem folyik rendesen a benzin belőle. Egyenletes.MrDok írta:Tehát a tünet: egy darabig megy aztán megáll. Ha vársz egy kicsit megint megy...... Benzincsap dugulás. Esetleg tanksapka szellőző, de inkább csap. Vagy folyik rendesen, megnézted? Szűrő csak koszos, rozsdás tanknál kell, amúgy nem lényeges.feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Viszont...most hogy így mondod...,hogyha nem indul nagyon a motor akkor leszedem a benzincsapot csak az 1ik felét és tenni szoktam a gyertyára egy kis benzint,hogy bepöffenjen. Amikor visszateszem és megnyitom a benzin csapot nem látom,hogy folyna bele... Akkor levegőt kapott és akkora nyomás lehet a csőben,hogy nem engedi folyni? A karbiba meg nem tud lefolyni akkor a benzin a nyomás miatt. hmmm ez lehetséges?
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Tehát a tünet: egy darabig megy aztán megáll. Ha vársz egy kicsit megint megy...... Benzincsap dugulás. Esetleg tanksapka szellőző, de inkább csap. Vagy folyik rendesen, megnézted? Szűrő csak koszos, rozsdás tanknál kell, amúgy nem lényeges.feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
A gyújtás probléma teljesen ki van zárva? Mert nekem produkált ilyen tüneteket az elektronikus gyújtás. Kiszereléssel megoldódott a probléma.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Amikor hörög és megáll, akkor egyből indul? Vagy mit csináltok, hogy induljon?
Ha úszószint jó, akkor esetleg a szellőző lyuk el van tömődve a tanksapkán. Bár akkor gyorsan és sokat kéne menni, hogy vákum legyen.
Ha úszószint jó, akkor esetleg a szellőző lyuk el van tömődve a tanksapkán. Bár akkor gyorsan és sokat kéne menni, hogy vákum legyen.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Úszószint?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- feketemz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 172
- Csatlakozott: 2010.06.23. 10:00
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
,,amikor dörög az ég, odafent húzzák a gázt a tesók ! "
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez jó hír, amikor Bambinál lesz a gép legközelebb (Augusztus folyamán, a folyásait is meg akarom szüntetni, meg akkor egy kis kpl. könnyítés is befigyel sztem), megkérem hogy rakjon bele olyat. Iszonyatosan idegesítőcsdani írta:Alfa!
Megoldódott a csörgés a 0,75mm-es hf tömítéssel, a legdúsabbnál 1-el szegényebbre tudtam venni a tűt, eddig ebben az állásban úgy csörgött, hogy majd szétesett! Végre nem olyan dús alul!
Ma fentebb raktam a súbertűt még 1 el (így ez már a 3. a legszegényebbtől számítva), ezzel igazából teljesítménynövekedést nem várok, csak fogyasztásnövekedés pár deci jól jönne, meg a csörgés halkulását. Csak kipróbálni volt időm a munkahely melletti mellékutcában, hidegen hajlamos 4 ütemezni 5 ezer felett (eddig nemtom csinálta e), de a 3. kísérletre már kiforgott rendesen. Húzni nem húz sokkal jobban mint eddig, de azon az 50 méteren nem lehet túl sok mindenre következtetni... Nameg azt is ki kell tesztelni hogy milyen dúsulástól befolyásolja már negatívan a dolgot, mert eddig ahogy emelem, egyre jobb lesz.
Csak összehasonlításképp, a mexakítóssal már a 2. legszegényebbel is fulladt és nem akart indulni csak 26. rúgás után, szóval aki üzembiztosra meg tudja építeni a konzolt hozzá, annak mindenképp érdemes a Sub-ee féle gyuszit beszerezni. de sztem ugyanolyan jó a gyári elektronikus is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Alfa!
Megoldódott a csörgés a 0,75mm-es hf tömítéssel, a legdúsabbnál 1-el szegényebbre tudtam venni a tűt, eddig ebben az állásban úgy csörgött, hogy majd szétesett! Végre nem olyan dús alul!
Megoldódott a csörgés a 0,75mm-es hf tömítéssel, a legdúsabbnál 1-el szegényebbre tudtam venni a tűt, eddig ebben az állásban úgy csörgött, hogy majd szétesett! Végre nem olyan dús alul!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Én még mindíg: akárhogy hajtom, 5,0 lityi. A kopott BVF-emmel. Viszont 2 nagyszerű meglepetés is ért idén.
1.) Gyurm@ túrán a Visegrádi MOL kúton 4,7-et mértem.
2.) Bakonyon be voltam sz_rva mert kihagytam egy tankolást, akkor álltam be Bakonygyepesre a MOL-hoz tankolni (bocs hogy ennyit emlegetem, NEM reklám ;.)). Bőven elment volna még, és 4,4-et mértem. Ilyent sem csinált mostanában
A 4-hez közeli adatokat néhány 10ezerrel ezelőtt tudta rendszeresen...de a csuklóm is nehezedett azóta
1.) Gyurm@ túrán a Visegrádi MOL kúton 4,7-et mértem.
2.) Bakonyon be voltam sz_rva mert kihagytam egy tankolást, akkor álltam be Bakonygyepesre a MOL-hoz tankolni (bocs hogy ennyit emlegetem, NEM reklám ;.)). Bőven elment volna még, és 4,4-et mértem. Ilyent sem csinált mostanában
A 4-hez közeli adatokat néhány 10ezerrel ezelőtt tudta rendszeresen...de a csuklóm is nehezedett azóta
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Amennyibe kerül a benzin manapság szerintem ne aggódj azon, hogy hamarabb tönkremegy. Biztosan jól jársz. Mondjuk így, hogy 145-ös fúvókád van tényleg érdekes a 3 alatti adat. 3.5 körül simán lehetséges, az meg bizonyítot tény hogy 300 ccm-el kevesebbet eszik. Ergó ha még óvatosabb leszel meg leszt a 2 liter is.
Komolyan mondom versenybe szállok Alfával, 4ezer fölé nem forgatom és negyed gázállással fogok közlekedni úgy 300km-ert. Meglátjuk mennyi jön ki.
Komolyan mondom versenybe szállok Alfával, 4ezer fölé nem forgatom és negyed gázállással fogok közlekedni úgy 300km-ert. Meglátjuk mennyi jön ki.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Perec!
A vége felé záróztam csak, mert nagyon untam a tötymörgést...
Alapjáratom 1200 körüli, szivató nem lehet, tökéletes a gyertyakép.
De nekem van egy "kis" okosítás a blokkban, és 4000 től akkorát tol, hogy a széria kuplung megcsúszik. Valószínű ezért szomjasabb... De igazán nem érdekel, mert nem futárkodok, hanem ez a hobby-m. Szóval....
A vége felé záróztam csak, mert nagyon untam a tötymörgést...
Alapjáratom 1200 körüli, szivató nem lehet, tökéletes a gyertyakép.
De nekem van egy "kis" okosítás a blokkban, és 4000 től akkorát tol, hogy a széria kuplung megcsúszik. Valószínű ezért szomjasabb... De igazán nem érdekel, mert nem futárkodok, hanem ez a hobby-m. Szóval....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Lori...
de a tiéd csak 125...
a 250 estöl már a 3,5 nagyon ritka!!!!
szerintem..
de a tiéd csak 125...
a 250 estöl már a 3,5 nagyon ritka!!!!
szerintem..
Joy69
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Az én motorom, 100 km-en 3 litert fogyaszt. Ez jó?:D
Az én motorom, 100 km-en 3 litert fogyaszt. Ez jó?:D
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ne érts félre, a tavaly eltört kezem nem engedi ám a csőgázt!
Kb 2/3 ig tudom húzni, jobban egyszerűen nem hajlik. A gyorsulással én elégedett vagyok, sosem ültem még más motoron (a tanuló etz-nél és suziki gn 250 nél jobban megy) Lehet hogy ez a szerencsém?
Fordulat: 3500-4000 (lámpáknál "tiltásig" minden fokozat ... na jó nem, csak ritkán. )
Szívórendszer a gyári a legjobb.
Karbi: gyári. tű utángyártott, úszó utángyártott, tűszelep és főfúvóka tartó is. A főfúvókát bambi rakta bele, asszem 145 ös. Tű lent a legalsóban (legszegényebb) a táv feléig, 1el fentebb a másik felén.
Áttétel, gumi: áttétel gyári, gumi Heidenau amit itt ajánlanak 18 as. 90 nél 4000 a fordulat, szóval minden gyári méretű a hajtásláncban.
Az optogyújtás határozottan javított, az eddigi párezer km-en 3,2 volt az átlag.
De nem hiszem h ez lenne az oka, őszintén szólva fogalmam sincs mi, és inkább aggódok mint elégedett vagyok. 3l azért kell neki sztem a kenéshez. Vagy nem? Semmi kedvem 10 ezer km-enként felújítani a blokkot berágódás meg szétment csapágyak miatt.
Kb 2/3 ig tudom húzni, jobban egyszerűen nem hajlik. A gyorsulással én elégedett vagyok, sosem ültem még más motoron (a tanuló etz-nél és suziki gn 250 nél jobban megy) Lehet hogy ez a szerencsém?
Fordulat: 3500-4000 (lámpáknál "tiltásig" minden fokozat ... na jó nem, csak ritkán. )
Szívórendszer a gyári a legjobb.
Karbi: gyári. tű utángyártott, úszó utángyártott, tűszelep és főfúvóka tartó is. A főfúvókát bambi rakta bele, asszem 145 ös. Tű lent a legalsóban (legszegényebb) a táv feléig, 1el fentebb a másik felén.
Áttétel, gumi: áttétel gyári, gumi Heidenau amit itt ajánlanak 18 as. 90 nél 4000 a fordulat, szóval minden gyári méretű a hajtásláncban.
Az optogyújtás határozottan javított, az eddigi párezer km-en 3,2 volt az átlag.
De nem hiszem h ez lenne az oka, őszintén szólva fogalmam sincs mi, és inkább aggódok mint elégedett vagyok. 3l azért kell neki sztem a kenéshez. Vagy nem? Semmi kedvem 10 ezer km-enként felújítani a blokkot berágódás meg szétment csapágyak miatt.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Hmm.. Az 2,4-2,6 /100km. A 2,9-et már megcsíptem egyszer, de a csőgázon kettőfél...
Hát tényleg óriási költség lenne az Őrség túra...még egy kicsit javítasz a fogyasztáson, aztán el tudsz jönni!
Szívórenszder gyári, karbi 30n3-1, kipufogód, áttételed/hátsó gumid milyen?
Melyik fordulatszám tartományt/sebességfokozatot használtad döntően?
Az optogyújtás is javított ezek szerint?
conus: Nem hiszem, hogy sokan fognak rálicitálni, legfeljebb pár innovás, vagy fojtott 4T robogós.
KILL3R etz: Nem magas egy kicsit az az alapjárat? gyári az alapjárati fúvóka? Szivatótömítés rendben? Vagy safety bike voltál?
Hát tényleg óriási költség lenne az Őrség túra...még egy kicsit javítasz a fogyasztáson, aztán el tudsz jönni!
Szívórenszder gyári, karbi 30n3-1, kipufogód, áttételed/hátsó gumid milyen?
Melyik fordulatszám tartományt/sebességfokozatot használtad döntően?
Az optogyújtás is javított ezek szerint?
conus: Nem hiszem, hogy sokan fognak rálicitálni, legfeljebb pár innovás, vagy fojtott 4T robogós.
KILL3R etz: Nem magas egy kicsit az az alapjárat? gyári az alapjárati fúvóka? Szivatótömítés rendben? Vagy safety bike voltál?
Alfa írta:.
de ma elképedtem:kb 230 km-t hogy lehet 6 liter benzinnel megtenni?? Akárhogy nézem annyi. És nem, nem kímélős üzemmódban. a tű már dúsabbra van téve, 90-100 utazó, és egyébként is húzom a szarvát (és megy is). A 230 km-ből 100 Mátrában szerpentinezés ahogy a csövön kifér. Ki se merem mondani: 3l alatt a fogyasztás, ezerszer átmértem, a km számlálóm meg fix hogy jó... Nameg a telek akkor is 98 km háztól házig ha rossz Ahogy bambi mondta, itt valami paranormális van
Na leszimuláltam az egész hétvégét google mapsen: A-ban tankolás Aszódon, a vége az ahol tartom a mocit hétköznapokon...
248 km...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem a licitálás volt a célom, a poszt írása közben jöttem rá hogy ez így lehet hogy örvendetes, de:
-nem kap túl kevés kenést így a főtengely?
-nem melegszik túl hamar a blokk?
Mert azért ez már olyan kevés, hogy nem vicces. Egy 3,5 nek jobban örültem volna. Akinek 5 öt eszik, pont 2szer annyi 2T olaj jut át a motoron. Nem találtam erre vonatkozóan semmit a szerelési könyben, se máshol, és nem is mutatja a klasszikus "keveset kap" tüneteket.
-nem kap túl kevés kenést így a főtengely?
-nem melegszik túl hamar a blokk?
Mert azért ez már olyan kevés, hogy nem vicces. Egy 3,5 nek jobban örültem volna. Akinek 5 öt eszik, pont 2szer annyi 2T olaj jut át a motoron. Nem találtam erre vonatkozóan semmit a szerelési könyben, se máshol, és nem is mutatja a klasszikus "keveset kap" tüneteket.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Alfa!
Nekem a Bakony túra adatai:
200km - 40-60km/h-s sebességgel, oldaldobozokkal: 5l/100 km
200km - 100-110km/h-s sebességgel, oldaldobozokkal, cuccokkal(sátor,hálózsák, ruhák stb...) szintén 5l/100km
Na?
Nekem a Bakony túra adatai:
200km - 40-60km/h-s sebességgel, oldaldobozokkal: 5l/100 km
200km - 100-110km/h-s sebességgel, oldaldobozokkal, cuccokkal(sátor,hálózsák, ruhák stb...) szintén 5l/100km
Na?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
OFF: De az új vázad már igényelt némi üzemanyagot, pedig még motor sem volt benne...
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az enyém nem fogyaszt semmit, már egy hónapja tele a tank, pedig én már több ezer kilómétert mentem azóta.
(vonattal)
(vonattal)
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ismételten elkezdődik a 'kinek a motorja fogyaszt kevesebbet' licitálás...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég