Az ára 17 lett?
Krómozott, horganyzott, festett vagy saválló?
Alfa írta:Hát az enyém 5 ösben 3500-on jobban húz mint 4ben 5000en
Alfa írta:Hát az enyém 5 ösben 3500-on jobban húz mint 4ben 5000en
Nem fogy el.KILL3R etz írta:krepp!
Pont ezt akarom elkerülni.
Neked mekkora van jelenleg?
Nem fogy el 5000 felett az erő?
Ma fogok menni vele egy karikát Dobogókőig és vissza, és kiderül .KILL3R etz írta:
Alfa!
Fogyasztást néztél már?
bambi írta:ZiZi 4 darab cső elkészült,egyett félretettem neked.Gexxx azt mondja,hogy jövőhéten megy felétek,és elvinné neked.vedd fel vele a kapcsolatott.
Nekem is ien van csak kicsit jobban összevan vervezsakfos írta:Ez eredeti lehet?A hegesztési varrat arra utal nem?
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 31427.html
okSeclusion írta:András$!
Ami nekem szemet szúrt hirtelenjében:
A gázsebességet inkább 540 m/s-ra kellene megadni (bár ettől még hosszabb lesz a kipu)
Az 5500-as fordulat még belefér, de SZERINTEM érdemes a csúcsnyomatékra hangolni - én így olvastam annak idején, de ettől lehet jó az 5500 is, csak jobban kell pörgetni)
A könyékátmérőnél (d1) a gyári értéknél kellene maradni (illetve ha 40es a hengeren az átmérő, akkor maradhat), mivel a nagyobb, nem biztos, hogy jobb is. De cáfoljatok meg, ha nem így van (!!!)
Ebből kifolyólag a végcső átmérője is csökkenni fog, ami szerintem szintén túl nagy és rövid is.
A másik - konfúzornak cross motorok esetén 7, esetleg 8°-ot szoktak megadni.
Ennyit tudok most mondani pusztán elméleti tudásom alapján, a hosszt sajnos el kell fogadni. Kis fordulatú motorok az MZ-k Persze csűrés csavarással ezen lehet trükközni. Mint itt: http://sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=33296
Ha valamit rosszul tudok, akkor meg jelezzétek, az nekem is használna!!!
Más: MSNen tudok adni neked pár tuning könyvet, csak kopogj be
Én is ezt mondtam. És elvileg ezt így kell csinálni. Csak nem fér be a sütőnkbe a kipufogó.Matthej01 írta:De ezt is rá kell égetni használat előtt nem? Mert nekem van olyan hőáló ferstékem amivl lefújtam a régi rendszert hogy előtte én sűtőben meg vashordó alá rakott tűzben rá kellett hogy égessem mert különben mindig nyúlós taknyos maradt a festék de utána tök jó volt. Ja és ahhoz hogy ráégjen nem elég a motor által kibocsáltott hő.
Csináltam képet, én ezt használom kipufogóra, nekem bevált:KILL3R etz írta:Szerintem egy kép, meg a pontos neve sokat segítene.
Előre is köszi a segítséget!
Ezért írtam hogy a sima "paraszt" hőálló festék nem nyerő. Gagyirezót, ronda krómozású gyári etz puffot, jawa kipuffot viszont mind-mind ilyen kandallófestékkel fújtam, nekem nem ragadt bele semmi. A lényege hogy sok vékony rétegben kellett fújni, de villámgyorsan szárad, 3-4 perc bőven elég a rétegek között. Akkor nem lesz ilyen gond hogy puha marad a cucc (egy, túúúúúl vastag réteg esetén ez is nehezen szárad, mint minden más festék is).Dénes írta:Ha HŐÁLLÓVAL fested, akkor nagy az esély rá, hogy nem keményedik meg rendesen a festék, és a sár-por meg minden apró lóf*sz beleragad a festékbe és trágya lesz a cucc. A többiek, hőállós kipufogófestése miatt alkalmaztam a nem hőállósat. Mert Krepp és Bambi is szívott a hőállóval.
Talán festés után rendes kemencében kéne hevíteni azonos hőfokon x órát, ésa akkor kikeményedne a hőálló.
NEM hőálló festék egyik jellemzője, hogy NEM HŐÁLLÓDénes írta:Új kipufogósok!
Szépen lefújtam NEM hőálló festékkel a kipufogót, ahogy többen javasoltátok. Száradt két napig. Feltettem és rövid kör után hólyagos lett az egész. Nemtudom, milyen márka, meg mit tudott a festék...de a hőt nem bírta.
nagyon szépen köszönöm így már csak találni kéne egy szp állapotút.revlimit írta:Csikin jól leírta, én illusztrálnám képekkel:Máté írta:sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy az eredeti 251-es kipufogót miről lehet felismerni? lesz majd börze és szeretném tudni mi a különös ismertető jele.
másik: a 125/150 kipufogója csak kivülről hasonlít a 251-re? mert ha jól láttam hosszra kb egyformák. csak gondolom belül kicist nyitottad mégiscsak kétszer akkora blokkja van a 251-nek.
válaszokat előre is köszi
Máté
A hátsó kipufftartó bilincs alatti varrat egy mélyedésben legyen. Az utángyártotton csak egy látszat varrat van, és nincs mélyítve.
Hátulról látszik az MZ ETZ 251 beütés körben. A csavarok azok utólag kerültek bele, ne kérdezd minek.
Itt látszik jól, hogy matt a végkúp, a krómhoz képest. A cső és a végkúp találkozásánál a mélyedések sem gyáriak, az is az egyik előző tulaj nagy eszét dicséri.
Csikin jól leírta, én illusztrálnám képekkel:Máté írta:sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy az eredeti 251-es kipufogót miről lehet felismerni? lesz majd börze és szeretném tudni mi a különös ismertető jele.
másik: a 125/150 kipufogója csak kivülről hasonlít a 251-re? mert ha jól láttam hosszra kb egyformák. csak gondolom belül kicist nyitottad mégiscsak kétszer akkora blokkja van a 251-nek.
válaszokat előre is köszi
Máté
Eredeti, és még szép isHaPi írta:Ránézésre meg lehet mondani, h ennek a motornak gyári-e a kipufogója
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_ ... xe-3829496
Gyárinak tűnik.De Waresz is nézze meg,hátha ő ismegerősiti,vagy cáfolja.HaPi írta:Ránézésre meg lehet mondani, h ennek a motornak gyári-e a kipufogója
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_ ... xe-3829496
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég