smate írta:helló kis ts-nél hogy, milyen írányba kell nézniük a szimmeringeknek a főtengelyen és a lánckeréknél ?, nem voltak benne, valamelyik okos anélkül rakta össze, és hogy lehet levenni a kuplungot nyomócsapszeg nélkül ?
Szimering:Gyújtás oldalon a sonka felé néz a rugó, túloldalon a főtengelyen levő lánckerék felé. Kihajtásnál a váltó felé néz a rugó.
Kuplung: nyomócsapszeg híján kombináltfogóval is megoldható. (csak fogóval 2 emberes a dolog, nyomócsapszeggel meg 1 ember is röhögve megcsinálja)
Más:
KERESEK ETZ 250 MALOMKEREKET (KUPLUNG NAGYFOGASKEREKET) CSAK JÓ ÁLLAPOTÚT!!!!!! (ja és lehetőleg olcsóért...)
Tátra túrán derült ki, hogy az enyémnek ki van törve egy foga, hát vettem egyet vaterán... Szemre jónak tűnt, bár láthatóan kopottabb mint az eredeti... Tegnap összeraktam az újjal, de használhatatlan... nagyobb a foghézag, és olyan szinten sivít, hogy mikor mentem az utcán egy kört vele, a szomszéd is aki kint beszélgetett befogta a fülét olyan hangos...
1500-tól 3000ig a motor hangját nem is hallani, csak mintha egy rossz, csapágyas kínai flex sivítana....
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse