Elektronika topik - a pokol kapuja
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
NGK ból csak japánt szabad venni... Fogadok amiket tapasztaltatok, mint francia gyártmánnyal volt...
BP6HS nem az igazi... Én is jártam vele egy ideig, mert pont nem volt más, de hamis gyertyaképet ad... B8HS a tuti!
BP6HS nem az igazi... Én is jártam vele egy ideig, mert pont nem volt más, de hamis gyertyaképet ad... B8HS a tuti!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
A gond h karbival nagyon sokféleképpen próbálkoztam már, és ha a melléklevegő csavart kb 1,5 -2 fordulattal tekerem ki, akkor kezd jó lenni...Egyébként NGK BP6HS.Atilla írta:Lehet sok minden, de én is azzal kezdeném. Ha fordulaton "dadog", akkor elvennék tőle egy kis benzint.
Milyen a gyertya, nem túl sötét véletlenül?
Re: Elektronika
Nekem ugyan ezt csinálta,kb.4000km-után Brisk gyertyával ment,elkezdett dadogni és alapjáraton leállt.Beleraktam egy NGK B8 HS-t még rosszabb lett!Vettem bele egy új Brisk N14C gyertyát és kész,azóta minden OK!!Nekem az ngk nem vált be.Csak a Brisk!seagateh írta:sziasztok. kellene egy aprsó hibához egy apró segítség alapjáraton leáll a motor ill ha nem áll le akkor olyan mint ha kihagyna a gyújtás (250es ETZ) eddig nem csinálta subee féle elektronikus gyújtás, jawa350 új utángyártott gyújtó trafó,(2hetes) megszakító bevan lőbe szépen, gyertyára gyanakszok 2 éves NGK B8HS lehet megfáradt nemtudom, az NGK BR8HS gyertyám 4 hónap utána megdöglött de annyira hogy 3500 fölé egyáltalán nem, pörgött fel a motor. ha felveszem az alapjáratot akkor is ez a helyet. nemtudom a porlasztóba az alapjárati fúvóka lenne kissé eltömődve, vagy gyújtás gondok vannak. ha valaki esetleg találkozott ilyennel és tudna nekem mondani valamit akkor megköszönném. holnap esetleg megpróbálom a BOSCH 175-ös téli gyertyámmal hogy mi a helyzet. válaszokat előre is köszönöm nektek.
egyéb (porlaszóban a súbert tű alulról a 2. rovátkában van, fordulaton tökéletes húz, nem semmilyen probléma nincsen, és eddig nem volt semmi gondja..
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Elektronika
Lehet sok minden, de én is azzal kezdeném. Ha fordulaton "dadog", akkor elvennék tőle egy kis benzint.
Milyen a gyertya, nem túl sötét véletlenül?
Milyen a gyertya, nem túl sötét véletlenül?
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
A korábbiak alapján felmerült bennem egy kérdés: Ha üresben felpörög 6000+ ig a motorom, de sebességben pl 3.ban csak 5500, felette dadogni kezd, után 4.ben 5000, felette dadog, akkor az sem nem elektronika, sem nem gyertyabibi, ugye?
Szerintem a karbival kéne vacakolnom...
Szerintem a karbival kéne vacakolnom...
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Elektronika
175-ös a hőértéke? nem biztos hogy az úgy jó lesz, meg fog főni az a gyertya. próbáld ki másik ngk-val vagy brisk-el, és pucold ki a karbi alapjárati rendszerét. elöször gyertya és ha úgy is utána karbi. gyertyacsere 1 perc azzal nem vesztessz, és a karbi pucolás sincs több mint fél óra. sűrített levegő jó barátod.seagateh írta:sziasztok. kellene egy aprsó hibához egy apró segítség alapjáraton leáll a motor ill ha nem áll le akkor olyan mint ha kihagyna a gyújtás (250es ETZ) eddig nem csinálta subee féle elektronikus gyújtás, jawa350 új utángyártott gyújtó trafó,(2hetes) megszakító bevan lőbe szépen, gyertyára gyanakszok 2 éves NGK B8HS lehet megfáradt nemtudom, az NGK BR8HS gyertyám 4 hónap utána megdöglött de annyira hogy 3500 fölé egyáltalán nem, pörgött fel a motor. ha felveszem az alapjáratot akkor is ez a helyet. nemtudom a porlasztóba az alapjárati fúvóka lenne kissé eltömődve, vagy gyújtás gondok vannak. ha valaki esetleg találkozott ilyennel és tudna nekem mondani valamit akkor megköszönném. holnap esetleg megpróbálom a BOSCH 175-ös téli gyertyámmal hogy mi a helyzet. válaszokat előre is köszönöm nektek.
egyéb (porlaszóban a súbert tű alulról a 2. rovátkában van, fordulaton tökéletes húz, nem semmilyen probléma nincsen, és eddig nem volt semmi gondja..
Re: Elektronika
sziasztok. kellene egy aprsó hibához egy apró segítség alapjáraton leáll a motor ill ha nem áll le akkor olyan mint ha kihagyna a gyújtás (250es ETZ) eddig nem csinálta subee féle elektronikus gyújtás, jawa350 új utángyártott gyújtó trafó,(2hetes) megszakító bevan lőbe szépen, gyertyára gyanakszok 2 éves NGK B8HS lehet megfáradt nemtudom, az NGK BR8HS gyertyám 4 hónap utána megdöglött de annyira hogy 3500 fölé egyáltalán nem, pörgött fel a motor. ha felveszem az alapjáratot akkor is ez a helyet. nemtudom a porlasztóba az alapjárati fúvóka lenne kissé eltömődve, vagy gyújtás gondok vannak. ha valaki esetleg találkozott ilyennel és tudna nekem mondani valamit akkor megköszönném. holnap esetleg megpróbálom a BOSCH 175-ös téli gyertyámmal hogy mi a helyzet. válaszokat előre is köszönöm nektek.
egyéb (porlaszóban a súbert tű alulról a 2. rovátkában van, fordulaton tökéletes húz, nem semmilyen probléma nincsen, és eddig nem volt semmi gondja..
egyéb (porlaszóban a súbert tű alulról a 2. rovátkában van, fordulaton tökéletes húz, nem semmilyen probléma nincsen, és eddig nem volt semmi gondja..
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Forgórész szálszakadás? Méresd meg az ellenállását is.xxgabikaxx írta:sziasztok!
Az e ektronikához annyira nem értek sajnos ezért kérném se segítségeteket.A töltést jelző lámpa menet közben nem akar elaludni.Milyen alkatrészek jöhetnek szóba? Megvizsgáltam az álló és forgórészt de semmi elváltozást nem találtam.A fesszabályzót és a diódasort hogyan lehetne kimérni vagy ellenőrizni hogy működnek e ? Ehhez a részéhez nagyon nem értek.Legyetek szívesek írjátok meg, hogy miket ellenőrizzek hogy végre legyen töltésem.
u.i.:Eddig tökéletesem működött.Nemrég szétszedtem a blokkot és azóta nem megy.Fater nagy buherátor és bemesélte magának hogy nem generátor van rajta hanem dinamó és berugtuk a motort és lekötötte az aksit.Persze a motor azonnal leállt.Ez az incidens tönkrevághatott valamit esetleg?
Válaszokat előre is köszönöm!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Elektronika
Az aksi lekötés nem tehet kárt benne,van aki betolósan használja.Hasonló gondom nekem is volt,nekem a töltéslámpa nem jelzett,mégis lemerült az akku.Mértük,mindíg volt legalább 12volt...csak amper nem volt hozzá,diódasor csere.A te esetedben inkább vezeték szakadás,vagy érintkezési hiba.xxgabikaxx írta:sziasztok!
Az e ektronikához annyira nem értek sajnos ezért kérném se segítségeteket.A töltést jelző lámpa menet közben nem akar elaludni.Milyen alkatrészek jöhetnek szóba? Megvizsgáltam az álló és forgórészt de semmi elváltozást nem találtam.A fesszabályzót és a diódasort hogyan lehetne kimérni vagy ellenőrizni hogy működnek e ? Ehhez a részéhez nagyon nem értek.Legyetek szívesek írjátok meg, hogy miket ellenőrizzek hogy végre legyen töltésem.
u.i.:Eddig tökéletesem működött.Nemrég szétszedtem a blokkot és azóta nem megy.Fater nagy buherátor és bemesélte magának hogy nem generátor van rajta hanem dinamó és berugtuk a motort és lekötötte az aksit.Persze a motor azonnal leállt.Ez az incidens tönkrevághatott valamit esetleg?
Válaszokat előre is köszönöm!
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Elektronika
Jó ötlet! Lehet újraforrasztgatom a régi forrasztásokat.Kösz a helpet.Matee86 írta:Szia!
Nekem akkor csinált ilyet,amikor az állórészen az egyik vezeték elszakadt,vagy a forrasztás engedett el,de úgy hogy alig lehetett észrevenni!
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Elektronika
Szia!
Nekem akkor csinált ilyet,amikor az állórészen az egyik vezeték elszakadt,vagy a forrasztás engedett el,de úgy hogy alig lehetett észrevenni!
Nekem akkor csinált ilyet,amikor az állórészen az egyik vezeték elszakadt,vagy a forrasztás engedett el,de úgy hogy alig lehetett észrevenni!
Mert azért az Mz a király....!:)
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Elektronika
sziasztok!
Az e ektronikához annyira nem értek sajnos ezért kérném se segítségeteket.A töltést jelző lámpa menet közben nem akar elaludni.Milyen alkatrészek jöhetnek szóba? Megvizsgáltam az álló és forgórészt de semmi elváltozást nem találtam.A fesszabályzót és a diódasort hogyan lehetne kimérni vagy ellenőrizni hogy működnek e ? Ehhez a részéhez nagyon nem értek.Legyetek szívesek írjátok meg, hogy miket ellenőrizzek hogy végre legyen töltésem.
u.i.:Eddig tökéletesem működött.Nemrég szétszedtem a blokkot és azóta nem megy.Fater nagy buherátor és bemesélte magának hogy nem generátor van rajta hanem dinamó és berugtuk a motort és lekötötte az aksit.Persze a motor azonnal leállt.Ez az incidens tönkrevághatott valamit esetleg?
Válaszokat előre is köszönöm!
Az e ektronikához annyira nem értek sajnos ezért kérném se segítségeteket.A töltést jelző lámpa menet közben nem akar elaludni.Milyen alkatrészek jöhetnek szóba? Megvizsgáltam az álló és forgórészt de semmi elváltozást nem találtam.A fesszabályzót és a diódasort hogyan lehetne kimérni vagy ellenőrizni hogy működnek e ? Ehhez a részéhez nagyon nem értek.Legyetek szívesek írjátok meg, hogy miket ellenőrizzek hogy végre legyen töltésem.
u.i.:Eddig tökéletesem működött.Nemrég szétszedtem a blokkot és azóta nem megy.Fater nagy buherátor és bemesélte magának hogy nem generátor van rajta hanem dinamó és berugtuk a motort és lekötötte az aksit.Persze a motor azonnal leállt.Ez az incidens tönkrevághatott valamit esetleg?
Válaszokat előre is köszönöm!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára xxgabikaxx 2011.05.26. 14:44-kor.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Elektronika
Én első körben az alábbiakra gyanakodnék:
- Sokat kap
- Gyújtás hiba
- Töltés hiba
- Sokat kap
- Gyújtás hiba
- Töltés hiba
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Esetleg fals levegő valahonnan jobb szimering illetve szívócső.wetzla írta:Sziasztok!
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Na pont így jártam én is a napokban, annyi különbséggel, hogy nekem szivacs szűrőm van.Alfa írta: Levegő is jön neki, vagy nem? Nekem akkor volt ilyen, amikor a direktszűrőt sikeresen eltömtem a sok légszűrőolajjal. Szedd ki a légszűrőt, próbáld úgy, egy kört megér.
A jelenség ugyanaz volt 4e-ig még elment de utána dadogás.
Egyébként amikor túl nagy főfúvóka volt benne akkor is pont ugyanezt csinálta.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Elektronika
Mennyit futott a gyújtásod?wetzla írta:Sziasztok!
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
Nem melegszik túl az a nagy tranzisztor(BUY 69)benne?
Arra tehetne Sub-ee egy hűtőbordát...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Elektronika
Karbi beállítás, illetve melegen is csinálja vagy bemelegítve még nem próbáltad?wetzla írta:Sziasztok!
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
Nekem hidegen csinált ilyet, de az első 100 méter után már patent volt a gép. Karbit, gyertyaképed nézd meg, gyertya hézag is lehet a ludas sztem...
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Levegő is jön neki, vagy nem? Nekem akkor volt ilyen, amikor a direktszűrőt sikeresen eltömtem a sok légszűrőolajjal. Szedd ki a légszűrőt, próbáld úgy, egy kört megér.wetzla írta:Sziasztok!
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
És jó az óra ami méri a fordulatot?wetzla írta:Ja a gyertyapipa is és a gyertyakábel is új. NGK-s
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Gyújtás lesz...
Esetleg egy árnyékolt pipával próbáld meg... Hátha..
Esetleg egy árnyékolt pipával próbáld meg... Hátha..
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
LOLwetzla írta:Sziasztok!
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
- wetzla
- Tanár Úr
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.
Elektronika
Sziasztok!
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
Minden kicserélve. Gyújtás Subee féle, teljesen új. Ő rakta fel. Trafó új. 3 karbival kipróbálva. Benzintank kipucolva. Kipufogó leszedve.
Megszakítóm, bütyköm nincs.
Továbbra is 4000-ig pörög.
Semmi változás.
Attila
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Google a barátod :dgergely993 írta:sziasztok!
250-es ETZ-n merre volt gyárilag a trafó? esetleg képet tudna valaki küldeni?
http://www.keresztenymotorosok.hu/kepek/zz/ETZ/06.JPG
- gergely993
- biciklis
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2011.05.14. 21:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Re: Elektronika
sziasztok!
250-es ETZ-n merre volt gyárilag a trafó? esetleg képet tudna valaki küldeni?
250-es ETZ-n merre volt gyárilag a trafó? esetleg képet tudna valaki küldeni?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
[quote="operable"]Üdv!
ETZ 125 gyújtását rá lehet rakni ETZ 250-re?? IGEN
Valamint TS 250-re ETZ gyujtást?? NEM (vagyis de igen, csak némi gépmunka árán)
Köszönöm előre is.[/qoute]
ETZ 125 gyújtását rá lehet rakni ETZ 250-re?? IGEN
Valamint TS 250-re ETZ gyujtást?? NEM (vagyis de igen, csak némi gépmunka árán)
Köszönöm előre is.[/qoute]
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Re: Elektronika
Üdv!
ETZ 125 gyújtását rá lehet rakni ETZ 250-re??
Valamint TS 250-re ETZ gyujtást??
Köszönöm előre is.
ETZ 125 gyújtását rá lehet rakni ETZ 250-re??
Valamint TS 250-re ETZ gyujtást??
Köszönöm előre is.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Logikus és mivel elektronikus jár minden előnyével :d
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Elektronika
nova001155 írta:Hallos elektronika megszával? Nem is tudtam ilyen is lehetséges. Nekem a jeladós van fent azzal is szépen megy (mostmár/meddig?)young boys írta: Vedd le a jeladót és tegyél fel megszakító bütyköt megszakítóval...
A megszakítót kösd rá a zöld vezetékre ami a dobozba megy...
És így próbáld ki...
Ha így jó akkor jeladó csere...
Ha maradt minden ugyan úgy akkor az elektronika halott...
Én spec erre gondolnák...
Nekem most Sub-ee féle elektronika van fent megszakítóval...És pörög még akár 7000-ig is...(3.-ban 70-75-ig elmegy a gép ...Itt még jól is mér az órám ...)
Én is azt javaslom hogy megszapróba.
Én most ezzel a konfigurációval hajtok...Igazán nincs semmi ördöngösség benne...A hall is testet kapcsolgat mint a megszakító...A másik két szál a hall elektronikához kell...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Hallos elektronika megszával? Nem is tudtam ilyen is lehetséges. Nekem a jeladós van fent azzal is szépen megy (mostmár/meddig?)young boys írta:Vedd le a jeladót és tegyél fel megszakító bütyköt megszakítóval...wetzla írta:Sziasztok!
Az a bajom, hogy üresben felpörög 7000-ig, de sebességben már 4300-nál nem pörög tovább, elkezd dadogni és kész.
Mi lehet a baj?
300-as hengernél mekkora előgyújtást kell állítani?
Elektronikus gyújtásom van.
Üdv:
Attila
A megszakítót kösd rá a zöld vezetékre ami a dobozba megy...
És így próbáld ki...
Ha így jó akkor jeladó csere...
Ha maradt minden ugyan úgy akkor az elektronika halott...
Én spec erre gondolnák...
Nekem most Sub-ee féle elektronika van fent megszakítóval...És pörög még akár 7000-ig is...(3.-ban 70-75-ig elmegy a gép ...Itt még jól is mér az órám ...)
Én is azt javaslom hogy megszapróba.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Elektronika
Vedd le a jeladót és tegyél fel megszakító bütyköt megszakítóval...wetzla írta:Sziasztok!
Az a bajom, hogy üresben felpörög 7000-ig, de sebességben már 4300-nál nem pörög tovább, elkezd dadogni és kész.
Mi lehet a baj?
300-as hengernél mekkora előgyújtást kell állítani?
Elektronikus gyújtásom van.
Üdv:
Attila
A megszakítót kösd rá a zöld vezetékre ami a dobozba megy...
És így próbáld ki...
Ha így jó akkor jeladó csere...
Ha maradt minden ugyan úgy akkor az elektronika halott...
Én spec erre gondolnák...
Nekem most Sub-ee féle elektronika van fent megszakítóval...És pörög még akár 7000-ig is...(3.-ban 70-75-ig elmegy a gép ...Itt még jól is mér az órám ...)
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Amit itt felsoroltál hogy mit szeretnél a gépedbe rakni azért mindért a rendőr irgum burgumot mondani! Első lámpába strobi :s akkor inkáb tegyél bele superwhite H4 es izzót azt is általában észreveszik hátsólámpához meg valami pótot ami könnyen szerelhető Tesco és társaiban beszerezhetőek.DrV írta:Stroboszkóp beszerelése az első lámpába mennyire kivitelezhető? Kocsisorok melletti elhaladásnál jobban észrevetehő lennék, illetve néhány barom azt hiszi, hogy a főutakon, hogy egyirányú út...
Esetleg ledes izzó? tudtommal azok sötétben nem helyettesítik a rendes izzót.
Hátsó féklámpa villogása is jó lenne, erre is kéne vmi megoldás
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Elektronika
Stroboszkóp beszerelése az első lámpába mennyire kivitelezhető? Kocsisorok melletti elhaladásnál jobban észrevetehő lennék, illetve néhány barom azt hiszi, hogy a főutakon, hogy egyirányú út...
Esetleg ledes izzó? tudtommal azok sötétben nem helyettesítik a rendes izzót.
Hátsó féklámpa villogása is jó lenne, erre is kéne vmi megoldás
Esetleg ledes izzó? tudtommal azok sötétben nem helyettesítik a rendes izzót.
Hátsó féklámpa villogása is jó lenne, erre is kéne vmi megoldás
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Én is azt javasolnám mint amit a többiek kábeleket ezerszer átnézni van e törés valahol nekem sub-ee -s van ott megtört egy vezeték alapjárat nagyon fasza volt de fölé nem ment csinálhattam akármit válasz az volt megtört egy vezeték. előgyújtás 3-3.5 körül kellene mozognia ha nincs eredménye akkor fel a megszát azt hadszóljon. Buta feltételezés de biztos volt próbálva másik gyertya?wetzla írta:Eredeti gyári gyújtás, a fekete műanyag az akksinál.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
És Sub-ee tudott vele mit csinálni? Mert nekem is hasonló gyújtásom van, bár nekem beállítástól függően 5300-5600-ig elpörög 3.ban, sőt esetleg még fölé is, csak fölötte olyan mintha szabálytalan lenne az egész, de ez még minthogy nem teszteltem simán lehet a rossz beállításaim eredménye.matt1989 írta:Wetzla!
Ugye nem Sub-ee féle tranzisztoros gyújtásod van?!
Mert nekem 5 ezer felé nem akart forogni....
Visszaraktam a gyárit és tökéletesen működik.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Elektronika
Wetzla!
Ugye nem Sub-ee féle tranzisztoros gyújtásod van?!
Mert nekem 5 ezer felé nem akart forogni....
Visszaraktam a gyárit és tökéletesen működik.
Ugye nem Sub-ee féle tranzisztoros gyújtásod van?!
Mert nekem 5 ezer felé nem akart forogni....
Visszaraktam a gyárit és tökéletesen működik.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
wetzla!
Szerintem gyújtás tranzisztor... (A kis fekete dobozban) Esetleg a jeladónál lévő kábelek/csatlakozások törtek meg.
Ha gyári, HALL jeladós gyújtásról beszélünk...
Szerintem kösd át megszakítósra, és egyből kiderül... Nem tart tovább mint egy karbipucolás, és valószínű célravezetőbb.
Esetleg lehet trafó, de inkább az előbbi...
Szerintem gyújtás tranzisztor... (A kis fekete dobozban) Esetleg a jeladónál lévő kábelek/csatlakozások törtek meg.
Ha gyári, HALL jeladós gyújtásról beszélünk...
Szerintem kösd át megszakítósra, és egyből kiderül... Nem tart tovább mint egy karbipucolás, és valószínű célravezetőbb.
Esetleg lehet trafó, de inkább az előbbi...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
Nekem pl a karbi levegőcsavar rosszul való beállításánál csinált hasonlót...wetzla írta:A karbit ezerszer. Tökéletesen be van állítva az úszó. Kipróbáltam 125, 130, 135, 140-es és a Bambi által 1 éve belerakott főfúvókával is. Többféle kipufogót is kipróbáltam. Ugyanaz a helyzet. Az egyik rezóval felment 4600-5000-ig.
- wetzla
- Tanár Úr
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.
Re: Elektronika
A karbit ezerszer. Tökéletesen be van állítva az úszó. Kipróbáltam 125, 130, 135, 140-es és a Bambi által 1 éve belerakott főfúvókával is. Többféle kipufogót is kipróbáltam. Ugyanaz a helyzet. Az egyik rezóval felment 4600-5000-ig.
Attila
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Elektronika
A karbibeállítás? Kipuffogó? Ezeket ellenőrizted, hogy jók-e?wetzla írta:Sziasztok!
Az a bajom, hogy üresben felpörög 7000-ig, de sebességben már 4300-nál nem pörög tovább, elkezd dadogni és kész.
Mi lehet a baj?
300-as hengernél mekkora előgyújtást kell állítani?
Elektronikus gyújtásom van.
Üdv:
Attila
- wetzla
- Tanár Úr
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.
Re: Elektronika
Sziasztok!
Az a bajom, hogy üresben felpörög 7000-ig, de sebességben már 4300-nál nem pörög tovább, elkezd dadogni és kész.
Mi lehet a baj?
300-as hengernél mekkora előgyújtást kell állítani?
Elektronikus gyújtásom van.
Üdv:
Attila
Az a bajom, hogy üresben felpörög 7000-ig, de sebességben már 4300-nál nem pörög tovább, elkezd dadogni és kész.
Mi lehet a baj?
300-as hengernél mekkora előgyújtást kell állítani?
Elektronikus gyújtásom van.
Üdv:
Attila
Attila
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Igaz rossz kúp illeszkedés is okozhat galibát meg a főtengely csapágy érdemes mind2 őt ellenőrizni bátrabbak kiszedik forgórészből a bütyöknek azt a kis pöckét akkor már oda lehet rakni ahova akarjuk tényleg
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Elektronika
Ha csak nem olyan a főtengely mint az én régim voltMrDok írta:Ez csak azért nem jó mert az extrásabb gépeknél így többször is nyithat a megszakító.....nova001155 írta: Megszakító hézag nem ennyire varázslatos dolog megkeresed hol nyitja a legnagyobbra ott megsza csavar lazít majd az excenterrel beállítód a megfelelő értékre majd az alaplappal meg belövöd az előgyuszit.
Amúgy ezt a forgórész nem tökéletes illeszkedése is okozhatja a kúpon. A csavart kocogtatva be lehet állítani, hogy rendesen tegye a dolgát, és szép szabályosan nyissa a megszakítót.
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Ez csak azért nem jó mert az extrásabb gépeknél így többször is nyithat a megszakító.....nova001155 írta:Megszakító hézag nem ennyire varázslatos dolog megkeresed hol nyitja a legnagyobbra ott megsza csavar lazít majd az excenterrel beállítód a megfelelő értékre majd az alaplappal meg belövöd az előgyuszit.Gazdi írta:Ez a megszakító hézag dolog egy kicsit ellentmondásos.
A gépkönyv szerint a bütyök "tetején" kell beállítani a 0,3-0,4 mm( )-t, tehát amikor a legjobban kinyomja a megszakítót.
Máshol azt olvastam, hogy a dugó felső holtpontjánál kell lenni a megfelelő hézagnak.(Nekem is így van, máshogy nem is nagyon lehet beállítani az előgyújtást, mert ha az előbbi beállítást csinálom, akkor nagyon elmászik az egész.) Így viszont utána még még nő a hézag, ezért látom, hogy nem állandó.
Amúgy ezt a forgórész nem tökéletes illeszkedése is okozhatja a kúpon. A csavart kocogtatva be lehet állítani, hogy rendesen tegye a dolgát, és szép szabályosan nyissa a megszakítót.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Megszakító hézag nem ennyire varázslatos dolog megkeresed hol nyitja a legnagyobbra ott megsza csavar lazít majd az excenterrel beállítód a megfelelő értékre majd az alaplappal meg belövöd az előgyuszit.Gazdi írta:Ez a megszakító hézag dolog egy kicsit ellentmondásos.
A gépkönyv szerint a bütyök "tetején" kell beállítani a 0,3-0,4 mm( )-t, tehát amikor a legjobban kinyomja a megszakítót.
Máshol azt olvastam, hogy a dugó felső holtpontjánál kell lenni a megfelelő hézagnak.(Nekem is így van, máshogy nem is nagyon lehet beállítani az előgyújtást, mert ha az előbbi beállítást csinálom, akkor nagyon elmászik az egész.) Így viszont utána még még nő a hézag, ezért látom, hogy nem állandó.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
A megszakító legnagyobb nyitása legyen 0.3-0.4mm.
Mit értesz az alatt, hogy "elmászik"???
Mit értesz az alatt, hogy "elmászik"???
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Gazdi
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2011.04.19. 07:12
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gödöllő
Re: Elektronika
Ez a megszakító hézag dolog egy kicsit ellentmondásos.
A gépkönyv szerint a bütyök "tetején" kell beállítani a 0,3-0,4 mm( )-t, tehát amikor a legjobban kinyomja a megszakítót.
Máshol azt olvastam, hogy a dugó felső holtpontjánál kell lenni a megfelelő hézagnak.(Nekem is így van, máshogy nem is nagyon lehet beállítani az előgyújtást, mert ha az előbbi beállítást csinálom, akkor nagyon elmászik az egész.) Így viszont utána még még nő a hézag, ezért látom, hogy nem állandó.
A gépkönyv szerint a bütyök "tetején" kell beállítani a 0,3-0,4 mm( )-t, tehát amikor a legjobban kinyomja a megszakítót.
Máshol azt olvastam, hogy a dugó felső holtpontjánál kell lenni a megfelelő hézagnak.(Nekem is így van, máshogy nem is nagyon lehet beállítani az előgyújtást, mert ha az előbbi beállítást csinálom, akkor nagyon elmászik az egész.) Így viszont utána még még nő a hézag, ezért látom, hogy nem állandó.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
A megszakító hézagom nem állandó a 250-es ETZ-n. Ez mitől lehet? GÖRBE FŐTENGELY? ROSSZ FŐTENGELYCSAPÁGY? A megszakítóbütyök lenne eldeformálódva? Szerintem nem valószínű Most vettem egy új megszakítót(utángyártott gagyi), de az érintkezők sem pontosan illeszkednek, mikor zárva van, azaz érintkeznek, csak a két pogácsa nem fedi teljes felületén egymást, el tud csúszni a "mozgó" érintkező.
Vateráztam trabant megszakítókat, eredetieket, az elméletileg jó etkóba is, jól tudom? IGEN
Ha pedig a bütyköt is kicserélem, akkor azt a dugó megakasztásával tudom lecsavarozni a helyéről? IGEN
+ Egy teljes fordulaton belül meddig kell, hogy nyitva legyen a megszakító? FEjből nem tudom, de valamelyik könyvben benne van mennyi a zárásszög...
Amúgy ötlet: anno én MÉH telepen kukáztam TS blokkból váltót, és akkor ha már ott vagyok címszóval, nekiestem egy kupac trabant és wartburg blokknak. leszedtem a komplett gyújtásalaplapokat, és így lett vagy 30db megszakítóm meg kondim, ami mind használható (rosszakat el se hoztam). Ja és mindez for FREE
Vateráztam trabant megszakítókat, eredetieket, az elméletileg jó etkóba is, jól tudom? IGEN
Ha pedig a bütyköt is kicserélem, akkor azt a dugó megakasztásával tudom lecsavarozni a helyéről? IGEN
+ Egy teljes fordulaton belül meddig kell, hogy nyitva legyen a megszakító? FEjből nem tudom, de valamelyik könyvben benne van mennyi a zárásszög...
Amúgy ötlet: anno én MÉH telepen kukáztam TS blokkból váltót, és akkor ha már ott vagyok címszóval, nekiestem egy kupac trabant és wartburg blokknak. leszedtem a komplett gyújtásalaplapokat, és így lett vagy 30db megszakítóm meg kondim, ami mind használható (rosszakat el se hoztam). Ja és mindez for FREE
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég