Elektronika topik - a pokol kapuja
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
ha kell MZ-re is használható univerziális p-mosfet-es egyuszi akkor szóljatok, nekem a kispolszkimban üzemel kb fél éve tökéletesen, megszakító marad csak levesszük a válláról a nagy áram átfolyásának terhét, kitûnõ szikrát csinál
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
- moderator
- a cenzúra ura
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
- Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!
Mivel a dolgok nagyon elkalandoztak az üzemanyagellátás felé ezért az eddigi hozzászólásokat áthelyeztem oda, ott mehet a további tippelés a karburátorhibára, ezt meg tartsuk meg elektronikának.
Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Motorom > > >
Sziasztok kérlek benneteket segítsetek rajtam nagy gondom van a gyujtással. van egy 250 es ETZ-m és nem tudok rájönni mi lehet a gond már totál felujítottam mindent aminek köze lehet a gyujtáshoz látta 1 srác aki elég sokat szerelt ijeneket. õ is talált nagyon durva hibát az is ki lett javítva mégis egy új gyertya kb 30 KM aztán ojan fekete lessz a koromtól hogy nem képes tovább szikrát adni 1 szer kétszer még vissza lehet hozni a gyertyát az életbe 1 kis megcsiszolással de aztán totál meghal. ha valaki tud valami okosat mi lehet ennek az oka nagyon megköszönném ha megírná. elõre is köszi
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Elvileg nem sokban különbözhetnek...Melák írta:Hello! Az elektronikus gyújtással szerelt MZ-k (pl.ETZ 251) gyújtótrafója egy az egyben azonos a hagyományos megszakítós gyújtással szerelt változatéval?
Már csak azért mert tegnap a kezembe került egy ceglédi szaki álltal készített gyújtótrafó ami a csomagolás alapján jó "Trabiba,Wartburgba, MZ-be a megszakítós gyújtással szerelt gépjármûvekbe"
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Melák
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
- Tartózkodási hely: Inárcs
Köszi Bambi!
bambi írta:ugyan azMelák írta:Hello! Az elektronikus gyújtással szerelt MZ-k (pl.ETZ 251) gyújtótrafója egy az egyben azonos a hagyományos megszakítós gyújtással szerelt változatéval?
Már csak azért mert tegnap a kezembe került egy ceglédi szaki álltal készített gyújtótrafó ami a csomagolás alapján jó "Trabiba,Wartburgba, MZ-be a megszakítós gyújtással szerelt gépjármûvekbe"
MZ-Deutsche Demokratische Motorrad
ugyan azMelák írta:Hello! Az elektronikus gyújtással szerelt MZ-k (pl.ETZ 251) gyújtótrafója egy az egyben azonos a hagyományos megszakítós gyújtással szerelt változatéval?
Már csak azért mert tegnap a kezembe került egy ceglédi szaki álltal készített gyújtótrafó ami a csomagolás alapján jó "Trabiba,Wartburgba, MZ-be a megszakítós gyújtással szerelt gépjármûvekbe"
- Melák
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
- Tartózkodási hely: Inárcs
Hello! Az elektronikus gyújtással szerelt MZ-k (pl.ETZ 251) gyújtótrafója egy az egyben azonos a hagyományos megszakítós gyújtással szerelt változatéval?
Már csak azért mert tegnap a kezembe került egy ceglédi szaki álltal készített gyújtótrafó ami a csomagolás alapján jó "Trabiba,Wartburgba, MZ-be a megszakítós gyújtással szerelt gépjármûvekbe"
Már csak azért mert tegnap a kezembe került egy ceglédi szaki álltal készített gyújtótrafó ami a csomagolás alapján jó "Trabiba,Wartburgba, MZ-be a megszakítós gyújtással szerelt gépjármûvekbe"
Szia bluerider!
Köszönöm elõre is a segítséget, remélem lesz valami válasz, mert megcsináltatnám az átalakítást azzal a szakival, ha elvállalná.Ha lenne valami frissebb infó, akkor az emcett79@freemail.hu-ra írhatsz!
Üdvözlettel: emcett
Köszönöm elõre is a segítséget, remélem lesz valami válasz, mert megcsináltatnám az átalakítást azzal a szakival, ha elvállalná.Ha lenne valami frissebb infó, akkor az emcett79@freemail.hu-ra írhatsz!
Üdvözlettel: emcett
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Hát igen ez nem jõtt be,ha még a fityó se szereti majd jó lessz disznek esetleg viszaviszem a boltosnak csináljon vele valamit (ami neki jó).De a lecke világos volt maradok a jól bevált alkatrészeknél,viszont egy vélemény az elektromos fesz szab rol: nekem van ithon néhány (fekete dobozos H" kék-sárga TR" és fehér PL")de nekem a kék" vált be érdekes lehet ezt ki kell fogni? Már kb 1 éve ez van a gépbe és tuti a töltés nem volt semmi gondom pedig 6 voltos és lámpázok is rendesen.Ez is X akta lessz.
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
bp6hs vagy bp7hs féle ngk való kispolszkiba )) nekem is van, bár az enyémben brisk n15yc megy már jó rég óta, szereti az elektromos gyújtástkupi írta:Sziasztok köszönöm a segitséget éreztem,hogy valami nem az igazi (tul szép lenne) még szerencse,hogy nem potyára vetem meg jó lessz a Kisspokba"az ugy is kivánja már.Azt hiszem megyek és keresek valahol egy Brinsk-et az már bevált és ismerem is.
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
BP8HS 4 ütemû gyertya, 2 ütemû motorokba alkalmatlan, P jelzés nélküli NGK-t keress ha már rádumáltak, vagy Y nélküli Brisketkupi írta:Sziasztok, ma véletlenül betévedtem egy motoros boltba és az eladó rádumált az NGK BP8hS -tipusu gyertyacsodára.Álitolag ez télen nagyon jó az MZ be kiváncsi vagyok van e valakinek tapasztalata e téren én TS 125 be szánom felhasználni, edig Brinsk -et használtam de sajnos nincs a környéken megfelelõ hõértékü (lehet kevés már a trabi?).És persze megszakitot se tartanak de az nem gond,megköszöném a vélemént a hétvégén hoszabb útra indulok és nem akarok útközbe szerelni ha nem muszáj.Elöre is köszi.
nekem Denso W22FSU megy most a 150-es ETZ-ben és tökéletes
de a Brisk N14C vagy az NGK B7HS is ugyanez a hõérték (220) és mind 2T-be való gyertya
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Na megizzasztottal atneztem neked egy rakat konverzios tablazatot...amit lattam az alapjan a kovetkezo a helyzet: a BP (a P-n a hangsuly!!!!) ugyanaz, mint a brisknel az Y!!! a C elott vagyis kuka. 4 utemube valo, a hoertekkel nem lenne gond a sima B8HS az megfelel a brisk N14C-nek. ez kb 230-as izolatornak felel megkupi írta:Sziasztok, ma véletlenül betévedtem egy motoros boltba és az eladó rádumált az NGK BP8hS -tipusu gyertyacsodára.Álitolag ez télen nagyon jó az MZ be kiváncsi vagyok van e valakinek tapasztalata e téren én TS 125 be szánom felhasználni, edig Brinsk -et használtam de sajnos nincs a környéken megfelelõ hõértékü (lehet kevés már a trabi?).És persze megszakitot se tartanak de az nem gond,megköszöném a vélemént a hétvégén hoszabb útra indulok és nem akarok útközbe szerelni ha nem muszáj.Elöre is köszi.
hát én ebbe nem tudok neked segíteni az én tsm a sötétzöld feliratú 260as isolátorral ment vagy 5évet hál istennek még tudtam eggyett szerezni az nekem bevált de a mostani halványabb feliratú szart se ér megvettem beletettem három rugás kész lehetett kidobni mindenhol adta a szikrát csak a két pólus között nem
aki jogsi nélkül motorozott 10évig
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok, ma véletlenül betévedtem egy motoros boltba és az eladó rádumált az NGK BP8hS -tipusu gyertyacsodára.Álitolag ez télen nagyon jó az MZ be kiváncsi vagyok van e valakinek tapasztalata e téren én TS 125 be szánom felhasználni, edig Brinsk -et használtam de sajnos nincs a környéken megfelelõ hõértékü (lehet kevés már a trabi?).És persze megszakitot se tartanak de az nem gond,megköszöném a vélemént a hétvégén hoszabb útra indulok és nem akarok útközbe szerelni ha nem muszáj.Elöre is köszi.
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
emcett! Ma sikerült beszélnem a sráccal akinek a faterja csinálta a gépmunkát!
A hétvégén megkérdezi vállal-e még átalakitást, majd szólok ha hívott!
Egyébként szerintem nincs pontos méret hanem ha valaki nekifog akkor a méretek adják magukat mert a generátor ott lesz a kezében a szakinak. A képeken láthatod hogy vannak távtartók is a gyûrû alatt, annak meg végképp nincs mérete.
A hétvégén megkérdezi vállal-e még átalakitást, majd szólok ha hívott!
Egyébként szerintem nincs pontos méret hanem ha valaki nekifog akkor a méretek adják magukat mert a generátor ott lesz a kezében a szakinak. A képeken láthatod hogy vannak távtartók is a gyûrû alatt, annak meg végképp nincs mérete.
elegem van eldöntöttem én magam fogom a vezetékelést megcsinálni !
biztos beletelik eggy "kis"idõbe de meg kell oldanom zsé nix me az asszony mindig visít hogy má megint arra szarra költöd a pénzt! úgyhogy magad uram ha szolgád nincsen(vagy ha nem telik rá ) ja és most egyébként 22:46van ez hülye óra má megent 10valamennyit mutat
biztos beletelik eggy "kis"idõbe de meg kell oldanom zsé nix me az asszony mindig visít hogy má megint arra szarra költöd a pénzt! úgyhogy magad uram ha szolgád nincsen(vagy ha nem telik rá ) ja és most egyébként 22:46van ez hülye óra má megent 10valamennyit mutat
aki jogsi nélkül motorozott 10évig
Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon fárasztó vagyok ezzel a témával, de még nyaggatnálak vele egy kicsit benneteket.
Úgy döntöttem, hogy a 12 V-os rendszert(generátoros) csinálom meg a pereggyesre, mert megvannak hozzá a fõbb anyagok, és mert a gyakorlatban már megvalósították elõttem.
Valaki adjon valami infót, hogy mennyit kellene leszedetni a blokkfélbõl a gyújtásoldalon, és hogy milyen méretû távtartót kell készíttetni! Remélem sikerült a képet (by bluerider) feltenni a fórumba! Elsõsorban blueridertõl várnék infót, de a mailemre nem reagált.
Elõre is köszi, üdv!
emcett
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Pq17WiO9][img]http://www.postimage.org/Pq17WiO9.jpg[/img][/url]
i
Tudom, hogy nagyon fárasztó vagyok ezzel a témával, de még nyaggatnálak vele egy kicsit benneteket.
Úgy döntöttem, hogy a 12 V-os rendszert(generátoros) csinálom meg a pereggyesre, mert megvannak hozzá a fõbb anyagok, és mert a gyakorlatban már megvalósították elõttem.
Valaki adjon valami infót, hogy mennyit kellene leszedetni a blokkfélbõl a gyújtásoldalon, és hogy milyen méretû távtartót kell készíttetni! Remélem sikerült a képet (by bluerider) feltenni a fórumba! Elsõsorban blueridertõl várnék infót, de a mailemre nem reagált.
Elõre is köszi, üdv!
emcett
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Pq17WiO9][img]http://www.postimage.org/Pq17WiO9.jpg[/img][/url]
i
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Az enyém ETZ és miután megépítettem hozzá a kapcsolást én is ezzel a problémával szembesültem! Valójában csak 3 kapocsra van szükséged a +1 csak azért van hogy tudjál valahova "dugni"opi írta:hali azt szeretném kérdezni hogy a kis ts régi fesszabájzóját kicseréljem-e elektronikusra de amit újat akarok venni azoncsak 3kivezetés van a régin meg 4 hát ez akkor hogy is van?
Az az ha megnézed a szétszedett(!) régi fesszabod. akkor találnod kell 2 érintkezõt a mi házon belül össze van kötve!!!(azéert a szétszedettet mert a relék miatt ha kiméred nem biztos hogy jót mérsz) És akkor csak meg kell cspolni azt a vezetéket ami oda megy hogy kívül legyen meg az összekötés...
Gondolom a TS-nél is hasonló a helyzet!
Szerintem érdemes kicserélni, de lehet hogy más az eredetire esküszik(vannak rossz tapasztalatok az új elektronikus fesszabokkal...)
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szerintem ilyen "burkolatot" nem fogsz kölön kapni!Meiki írta:Nem füstölt szerencsére semmi. De az az irányjelzõs sztori nem semmi. Lekapcsoltuk az irányjelzõt és minden ment tovább. De már legaláb tudom hol van elkötve. Amúgy a vezetékekre való burkolatot lehet külön venni vagy csak vezetékekkel együtt? Az elõzõ tulaj levágta a burkolatokat a vezetékek végénél és most eléggé csúnyán néz ki. Kösz a helpet.
Esetleg fekete szigszalaggal betekerni
???
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
A kalapács melléüt???Shancus írta:Hello motormanner!
Ilyet vettem, szerintem ez egész jó! Igaz h csak ugy tudtam felfogatni h a külsöt csavaroztam a belsöt meg kábelkötegelövel rögzitettem de jol szuperál! Föleg h zárható müanyag kupakja van!
Viszont lenne egy kérdésem: haverom MZjén valami autó trafó volt és nem volt valami jó a gyujtása a motornak mert dadogot. Na most kicseréltük az én régi trafomra ami egyszer kijukadt és kifolyt belöle egy kevés kátrányos cuc, de müködik és idéglenesen jobb is ez, mert jobban huz a motor töle és már nincs az a beteg hangja mint elötte, na most miután bemelegedet a motor és mentünk ugy 15-20 percet a motor nem akkar pörögni csak 3ezer-ig! a gyertya jó!
Mi lehet a gond? Lehet h a kalapács üt mellé?
Itt van pár kép az új bizti.táblámrol!
Mondjuk ezt tudjátok ellenõrizni gyujtásállításkor,de nem gondolnám,h ez lenne.
Az én trafómból is kifolyt vmennyi abból a cuccból,amivel kiöntik,de attól mûködik zavartalanul.Az természetes,h egy trafó melegszik valamennyire,ha nagyon forró,az baj.
Szerintem próbáljátok ki egy biztosan jó trafóval és ha megjavul,akkor megvan a probléma forrása
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Nem füstölt szerencsére semmi. De az az irányjelzõs sztori nem semmi. Lekapcsoltuk az irányjelzõt és minden ment tovább. De már legaláb tudom hol van elkötve. Amúgy a vezetékekre való burkolatot lehet külön venni vagy csak vezetékekkel együtt? Az elõzõ tulaj levágta a burkolatokat a vezetékek végénél és most eléggé csúnyán néz ki. Kösz a helpet.
MZ ETZ 251 De Lux!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Hello motormanner!
Ilyet vettem, szerintem ez egész jó! Igaz h csak ugy tudtam felfogatni h a külsöt csavaroztam a belsöt meg kábelkötegelövel rögzitettem de jol szuperál! Föleg h zárható müanyag kupakja van!
Viszont lenne egy kérdésem: haverom MZjén valami autó trafó volt és nem volt valami jó a gyujtása a motornak mert dadogot. Na most kicseréltük az én régi trafomra ami egyszer kijukadt és kifolyt belöle egy kevés kátrányos cuc, de müködik és idéglenesen jobb is ez, mert jobban huz a motor töle és már nincs az a beteg hangja mint elötte, na most miután bemelegedet a motor és mentünk ugy 15-20 percet a motor nem akkar pörögni csak 3ezer-ig! a gyertya jó!
Mi lehet a gond? Lehet h a kalapács üt mellé?
Itt van pár kép az új bizti.táblámrol!
Ilyet vettem, szerintem ez egész jó! Igaz h csak ugy tudtam felfogatni h a külsöt csavaroztam a belsöt meg kábelkötegelövel rögzitettem de jol szuperál! Föleg h zárható müanyag kupakja van!
Viszont lenne egy kérdésem: haverom MZjén valami autó trafó volt és nem volt valami jó a gyujtása a motornak mert dadogot. Na most kicseréltük az én régi trafomra ami egyszer kijukadt és kifolyt belöle egy kevés kátrányos cuc, de müködik és idéglenesen jobb is ez, mert jobban huz a motor töle és már nincs az a beteg hangja mint elötte, na most miután bemelegedet a motor és mentünk ugy 15-20 percet a motor nem akkar pörögni csak 3ezer-ig! a gyertya jó!
Mi lehet a gond? Lehet h a kalapács üt mellé?
Itt van pár kép az új bizti.táblámrol!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Tipikus esete az "Én és a motorom: meglepõ ám de mulatságos, vagy mégsem!" -nek.Meiki írta:ma amikor alapjáratot állítottam vagyis tegnap. véletlenül ballra bekapcsoltam az irányjelzõt és elõször nem értettem mi a fenének villog az üresjárat jelzõ. Aztán utána vettem észre hogy az irányjelzõ be van kapcsolva. Úgy elkezdtem röhögni hogy a hasam belefájdult. Azért ez nem semmi. Valahol valami nagyon el van kötve. A kapcsolótáblán el lehet ennyire kötni vagy más kell hozzá?
Én akkor éreztem hasonlót, mikor elment a töltésem és annyita lemerült az aksi hogy amikor világított az index elment a gyújtásom...
Miután bekanyarodtam egy utcába, a motorom bakkecske módjára el kezdett ugráln!
Pár pillanatig megindult és húzott mint a barom, majdnem leestem róla, utánameg ugyncsak pár pillanatra megált és akkor meg a motorfék miatt akartam átbukni a kormányon.
Annyira meglepõdtem hogy csak késõbb vettem észre hogy mi okozza a problémát.
Kb. 5 percig visítottamaz út szélén, mire rõjöttem: jó-jó ez marha vicces volt, de hogy a rákba megyek most haza?
Amig otthon történik ez az nem annyira gáz, mert legfeljebb + 1 óra amíg tüzetesen átbogarászod a motort hogy mi van elkötve vagy mi a hiba
Nem kell megilyedni tõle, amíg nem füstöl nagyon valami addig nincs nagy gond!!!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
nekem az elsö lámpában lévõ "sorkapcsok" vezetékelése során jött elõ hasonló dolog, a biztosítótáblától jövõ vastag kábel összevissza volt beforgatva a kormányban és úgy ment be az elsõ lámpába, 7 szál drót van benne, kihúzgáltam mindet és elvezettem a rendes helyén,utána a visszadugáskor elfelejtettem mi hova megy, gyújtást ráadva villogott az indexrelé ami a hátsó lámpát villogtatta és a távolsági kék égõ volt a visszajelzõ, az is villogott, ja és egy fehér kábel füstöltMeiki írta:ma amikor alapjáratot állítottam vagyis tegnap. véletlenül ballra bekapcsoltam az irányjelzõt és elõször nem értettem mi a fenének villog az üresjárat jelzõ. Aztán utána vettem észre hogy az irányjelzõ be van kapcsolva. Úgy elkezdtem röhögni hogy a hasam belefájdult. Azért ez nem semmi. Valahol valami nagyon el van kötve. A kapcsolótáblán el lehet ennyire kötni vagy más kell hozzá?
nemrossz
aztán rájöttem hogy minden színazonosan megy a helyére
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
ma amikor alapjáratot állítottam vagyis tegnap. véletlenül ballra bekapcsoltam az irányjelzõt és elõször nem értettem mi a fenének villog az üresjárat jelzõ. Aztán utána vettem észre hogy az irányjelzõ be van kapcsolva. Úgy elkezdtem röhögni hogy a hasam belefájdult. Azért ez nem semmi. Valahol valami nagyon el van kötve. A kapcsolótáblán el lehet ennyire kötni vagy más kell hozzá?
MZ ETZ 251 De Lux!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
A töltõfesz szerintem rendben van úgy! Papír szerint 14,3 V-nál nem nagyon jó ha nagyobb, de az a 0,2 hibahatáron belül van
A ganz mûszerek igazi minõséget képviselnek!!! Mi még ma is õket használjuk a suliban (Ganz 3)!
Az hogy forrt , biztoa hogy a nagyon magas fesztõl volt!
Ja, a megne vedd rovatba írd már le hogy milyen fesszabbal volt a probléma!!!
A ganz mûszerek igazi minõséget képviselnek!!! Mi még ma is õket használjuk a suliban (Ganz 3)!
Az hogy forrt , biztoa hogy a nagyon magas fesztõl volt!
Ja, a megne vedd rovatba írd már le hogy milyen fesszabbal volt a probléma!!!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
na sürgõsen visszatettem a motorba a mechanikus fesszabályzót és ezt a produced by mega szart kihajítottam, 2 hétig mûködött amikor is eltûnt a töltés és koppra kimerült az akku
visszaraktam most a szürke eredetit, megpróbátlam beállítani, mutatós 30 éves ganz mûszerrel (igazi minõség) 14.3 - 14.5 közé állítottam a töltõfeszültséget, ha kézzel elnyomkodtam a fesszab kalapácsát akkor felment a töltõfesz 20 voltra is, 10 perc állítgatás után az akku pezsgett
most mint mondtam 14.3 - 14.5 között van a töltõfesz, ez lámpával 13.5-re esik és az alapjárati fordulat is csökken
mennyire kellene állítanom a töltõfeszültséget hogy ne forrjon az akku fel nagyon gyorsan? lehetséges hogy a gyors akkupezsgés az állítgatástól és a pillanatokra 20 voltos feszültségtõl jött elõ? jó-e a 14.5 hosszú távon?
visszaraktam most a szürke eredetit, megpróbátlam beállítani, mutatós 30 éves ganz mûszerrel (igazi minõség) 14.3 - 14.5 közé állítottam a töltõfeszültséget, ha kézzel elnyomkodtam a fesszab kalapácsát akkor felment a töltõfesz 20 voltra is, 10 perc állítgatás után az akku pezsgett
most mint mondtam 14.3 - 14.5 között van a töltõfesz, ez lámpával 13.5-re esik és az alapjárati fordulat is csökken
mennyire kellene állítanom a töltõfeszültséget hogy ne forrjon az akku fel nagyon gyorsan? lehetséges hogy a gyors akkupezsgés az állítgatástól és a pillanatokra 20 voltos feszültségtõl jött elõ? jó-e a 14.5 hosszú távon?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég