Az, hogy a szimmering szállt-e el, még annyiban tudod biztosabbra venni, hogyha kiveszed a gyertyát, és megszagolod. Ha szimmeringes, akkor jellegzetesen égett hajtómű olaj szaga van. Borzasztó büdös. De ha gyertyapucolás utána azonnal nem tud kipörögni, akkor én nem lennék biztos abban, hogy ez a probléma, hisz rövid ideig attól még mennie kellene, amíg az olaj el nem lepi a gyertyát. Szerintem.
Ami viszont nekem lenne kérdésem. Adott egy motor. Úgy, ahogy de pöfékel, menet közben mondjuk nincs semmi baja. Viszont, csak tolásra indul, első indításkor. Leállok vele, és ha 5 percnél tovább áll a motor, újra csak tolásra indul, nem bírom berúgni. Nemrégiben pucoltam át az egész karburátort, beállítottam a gyújtást is, szép őz-barna a gyertya. Viszont elég idegesítő ez a probléma, és motoros találkozón nem akarom tologatni, akárhogy is nézem.
Olyan is volt, hogy toltam, toltam, későn vettem észre, hogy a leállító kapcsoló épp "nem megy" üzemmódban van, de utána rárúgtam, és indult (nem a gyújtáskapcsoló
). Nem vagyok benne biztos, hogy elektromos probléma, de nem véletlen írtam, hogy a karbit átpucoltam. Alapjárati levegő gondja lenne? Vagy mi a csuda?