Csupa ellentmondás.....zsakfos írta:
Én meg ebből gondoltam hogy van szivargyújtó a motoron.
Alfa mi a helyzet? ne hagyj minket kétségek közt.
Csupa ellentmondás.....zsakfos írta:
Én meg ebből gondoltam hogy van szivargyújtó a motoron.
Én meg ebből gondoltam hogy van szivargyújtó a motoron.Alfa írta:Nem erre gondoltam, van nekem már mindenem a motoron
Ebből indultam ki.Alfa írta: Az akksihoz csatlakozó végéhez kéne 2 krokodilcsipesz (csíptetni).
Az van neki a motoron szerintemThorwald írta:
+1 csatlakozó aljzat a motorra, amibe az elosztót bedugod:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 97175.html
+1 csatlakozó aljzat a motorra, amibe az elosztót bedugod:zsakfos írta:http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 84948.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 50133.html
Ez a 2 cucc kell és már meg is van oldva
Ja így már értem akkor átalakítom az ötletet van egy dobozod raksz bele 2 db szivargy. aljzatot egy a töltésre 1 a világításra szerintem az a legjobb ha ledes lámpát ellátod sziravgy. csatival feszmérőt meg beledobod fölé a dobozba akár még rakhatsz elé egy kapcsolót is ha nem kell vagy zavar a feszmérő lekapcsolod. Ezt a dobozt pedig a 3 méteres vezeték végére ugyancsak szivargy. csati és mehet a motorba szerintem az a legjobb persze ha állandóban van power a motorodon lévő csatiban. Krokicsipesszel többet szenvednél mivel dekni le cuccok ki akura csipesz filmözbe lepattan meg ilyenek nem a legjobb.Alfa írta:Nem erre gondoltam, van nekem már mindenem a motoron
Ez egy olyan kis egység lenne, amit be lehet vinni a sátorba (a motor a sátor mellett áll, és kilóg belőle a zsinór), és ott bent tudsz tölteni, világítani, és közben látni a feszültséget hogy mennyire merítetted le, meg még ami az ember eszébe jut.
Feszültség merőnek tudom ezt ajánlani világosban jól látható és sötétben nem zavar. http://elektronika.vatera.hu/muszerek_a ... 47246.htmlAlfa írta:Hosszabb túrákhoz, sátorozáshoz terveztem a következőt: Akksiról megoldani a dolgokat. Ehhez azt képzeltem, először is kéne 3m 2eres vezeték (ezt már megvettem). Az akksihoz csatlakozó végéhez kéne 2 krokodilcsipesz (csíptetni). A másik oldalához egy voltmérő (olyan mint zolee-g -nek van, kicsi és digitális), az egyik szálra egy 16A bizti, egy szivargyújtó aljzat, és egy + és - kimenet, pl kompresszornak, vagy lámpának.
Így pl lehet a GPSről filmezni nyugodtan, vagy a sátorban világítani ledes lámpákkal (ami nem fogyaszt túl sokat).
Persze ezeke a dolgokat össze kéne rendezni egy minél kisebb dobozszerű képződménybe
valaki próbált már ilyet?
Igen, igazad van, ezt nem irtam h figyelni kell vasarlaskor mert letezik sima meg halogen is skodahoz.bela700 írta:Én is skodáét használtam a normál izzóhoz amíg 6 voltos volt a gépem,nekem jó volt.
En is hasznalok olyan MD80 kamerat amit linkeltek. Sisakkameranak is kivalo. Egyszer leesett 80 korul, de par karc lett rajta, amugy semmi baja.DrV írta:Üdv!
A trabant foncsor helyett nincs más lehetőség erősebb izzó használatára? Ezzel a foncsorral nem szórja eléggé a fényt, kanyarokban izgalmas esténként.
Valaki tett már kamerát etzre? Az utat venném fel menetközben, ehhez kéne vmi állvány, rögzítési mód. Esetleg, h milyen kamerát érdemes használni? Vaterán nézegetem a legolcsóbb árkategóriát a vhstől kezdve... lényeg, h kibírja és olcsó legyen
Vegyél rendes foncsort pl mofakeres.DrV írta:Üdv!
A trabant foncsor helyett nincs más lehetőség erősebb izzó használatára? Ezzel a foncsorral nem szórja eléggé a fényt, kanyarokban izgalmas esténként.
Valaki tett már kamerát etzre? Az utat venném fel menetközben, ehhez kéne vmi állvány, rögzítési mód. Esetleg, h milyen kamerát érdemes használni? Vaterán nézegetem a legolcsóbb árkategóriát a vhstől kezdve... lényeg, h kibírja és olcsó legyen
gabsic írta:
Hali!
Labvedo: egy U alaku alkatersz van. az U ket vegen van1-1 8-as furat ami a labvedohoz megy. az U kozepen pedig egy ful van ami a dudatartohoz van csvarozva. Eredetileg ez csobol van, nekem mikor enm volt meg a gyari akkor laposvasbol hajtottam.
Csomagtarto: a hatso labtartobol kiveszed a gyari elfejelt siftet amin fordul, es raksz bele 8as csavart. ahhoz fogaotd oda egy anyaval a csomagtartot.
Hali!fzooltan írta:Sziasztok!
TS 125 motoromra kemény 1500 magyar forintért vettem egy pár térdvédőt,de valami felfogató konzol hiányozhat róla,mert nem egészen tiszta számomra a felszerelése.Addig ok,hogy az alsó tartókarokat a mellső blokktartó csavarhoz kell fogatni (ez a Trophymon is így van), a felső része a macerásabb, itt hiányozhat valami.
Ha valaki tudna ezügyben segíteni,esetleg egy képet küldeni a felszerelt állapotról, azt nagyon megköszönném.
Amúgy ötleteim vannak,de nem igazán akarnék hozzá gyártani egy "tipusidegen" felfogatót, ha nem muszály.
A másik kérdésem is hasonló,csak itt az oldalcsomagtartók felfogatása nem igazán tiszta. Itt egyik felfogatási pont a lengéscsillapítónál,egy a sárvédőtoldatnál van.A harmadik ami a hátsó lábtartóhoz esik ,azt nem tudom milyen megoldással fogatták oda gyárilag.Ezügyben is kérném a segítségeteket.
Előre is kösz!
Üdv.:Z
Wurth-nek van erre specko anyaga. Draga, de az eredmeny olyan mint ha uj lenne...Wurth-nek van erre specko anyaga. Draga, de az eredmeny olyan mint ha uj lenne...
Nekem Yamaha DT kormányom van, az kényelmes, de műszakin azt mondták h tegyem vissza az eredetit, mert ezzel nem engedhetik át, de több helyen meg azt hallottam, hogy le*rják, tehát valószínűleg műszakiállomásfüggő.Hujber írta:Sziasztok!
Szeretnék egy kicsi átalakítást a motoromon. A lényeg, hogy a kormányt cserélném le, egyeneset szeretnék beletenni. Na nem olyat, mint a seprűnyél, ehhez hasonlót:
Nem akarok nagy gányolást, meg nagy eltéréseket a gyári állapottól, nem azért akarom. A kérdésem: Belekötnek műszakin? Jó ötlet egyáltalán?(irányíthatóság szempontjából)
Konkrétan az tetszene a legjobban, ha egy komplett ETS első villát mindenestől beleraknék, nagyon bejön az az összkép.
Haverom járt így. Igaz neki az anyja rakta bele, mitán a gyereket vagy 5ödször fogták meg a rendőrök jogsi nélkül.festékes írta:Viszont nem tudnak beleönteni a tankba hirtelen egy kiló kristálycukrot
Csevegőben írd le légyszi.kiszsebi írta: Sajnos tavaly velem történt egy ilyen
Sajnos tavaly velem történt egy ilyenambrusviktor írta:Bakker... ez nagyon durva... de mára drága a cukor, csak nem csinálnak ilyet :D:D
ambrusviktor írta:
Bakker... ez nagyon durva... de mára drága a cukor, csak nem csinálnak ilyet :D:D
Bakker... ez nagyon durva... de mára drága a cukor, csak nem csinálnak ilyet :D:Dfestékes írta:Engem senki bízom benne,csak sráckoromban elmotoroztunk a haverokkal egy vidéki discoba,aztán ott történt pár haver motorjával,akién nem volt tanksapka zárható.később hallottuk,hogy itt sportot űznek az ilyesmiből,na ezt azóta sem felejtettem el,úgyhogy most beugrott
Ez tök jó ha le van zárva a tanksapka akkor a benzincsövet húzzák le jobb esetben meg letépikfestékes írta:Lefeszítettem. A hátsó fülön sikerült átakasztani, de az elsőn nem. Így leszedtem az ülést egy kalapáccsal rákoppintottam felülről a fülre, így egy picit lehajlott, hogy leemelhessem. Kihajtottam oldalra a fedelet, mert a zárat nem sikerült kiakasztani. 10-es kulcsal lecsavartam a zárról a nyelvet és kész. 4500 Ft-ért csináltak volna kulcsot, de mondtam inkább hagyjuk.
Ez nem semmi! Immobilisert akart beletenni?
Én elvittem a tanksapkát és 500 ft-ért fabrikált hozzá kulcsot a mester 5 perc alatt.
Haztartasi, barkacsboltban pedig 5-800 Ft-ert kaphato postalada zarkent. Nem kell bedolni.gulyesz írta: Vaterán találtam egy ilyen zárat:
1200 Ft, ugyanez az Odormotornál 3500 Ft.
Nekem Tatabányán az enduro kormánt leszedették, mondva h nem gyári és nem lehet fent ez (DT kormány volt). Szóval szerintem előbb kérdezz rá, hogy szabad-e.gulyesz írta:Lefeszítettem. A hátsó fülön sikerült átakasztani, de az elsőn nem. Így leszedtem az ülést egy kalapáccsal rákoppintottam felülről a fülre, így egy picit lehajlott, hogy leemelhessem. Kihajtottam oldalra a fedelet, mert a zárat nem sikerült kiakasztani. 10-es kulcsal lecsavartam a zárról a nyelvet és kész. 4500 Ft-ért csináltak volna kulcsot, de mondtam inkább hagyjuk.
Vaterán találtam egy ilyen zárat:
1200 Ft, ugyanez az Odormotornál 3500 Ft.
Remélem jó lesz. Közben megtaláltam az útszéli gazban a kulcsmaradványokat.
Csütörtökön viszem a motort műszakira a KPm-hez. A galériában szereplő képekhez képest kapott még egy enduro kormányt, Bambi féle kidörgőt, másik hátsó rugóstagot. Kíváncsi leszek mit szólnak majd hozzá.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég