Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Lehet hogy még az elõsûrítés is nõtt a letört darabtól... :smt017 ... :smt048
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ha nincs bemaródás a henger falán,akkor nem feltétlenül szükséges sztem fúrni.
A leszakadt darabkára:Nem tudom,mindenki emlékszik-e Szacseszra,az egri srácra,aki Grafurral jött két éve a Sástó túrára azzal a csilivili kék 251-gyel,amit Kékesre felfelémenet az elsõ kanyarban el is hajított :o
Na szóval Õ mondta,h "nem baj az,ha bemegy valami a hengerbe,a kétütemû úgyis kiégeti" :lol:
Csak az a baj,h szerintem Õ ezt komolyan gondolta...
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

kupi írta:Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.
ilyen semmi munka ez a szimeringcsere? kell hozzá valami célszerszám? csak a generátor forgórészt meg a kuplungot hajtó lánckereket kell levenni?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Mikor megvettem a vasam, én is hülyét kaptam az üzemanyagrendszertõl...
...de közben vérbeli és örökös MZ-s lettem a sok szerelgetés hatására :D

Azután Bambi megsúgta a tutit, és ahelyett hogy mérgelõdtem volna (ugyanis a trafó volt a hunyó) megörültem hogy jó lett a gép és hajtottam amíg a benya engedte... :twisted:

És most...boldogságom határtalan :smt038

Üdv. Ghost
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Én mindíg úgy tanultam meg,melyik része hogy mûködik a gépnek,h szereltem,szóval nem veszíthetsz a dologgal,ha nem ott van a baj :D
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Ismerös csak nálunk a téli pihenés alatt mehetett tönkre,novemberbe még ment mind álat"a tavaszi ébredéskor pedig csak az árnyéka!A barátom szerint tavaj valamikor nyárelején lett cserélve a szimmering( akkor nem indult csak tolásra)és utána jó is volt,szerintem gagyi a beépitett alkatrész álitolag zöld ketajkas"hazai 240Ft volt (de lehet az is aki beletete valamit elhibázott).Ez szerintem elmond mindent kár,hogy nem elöbb tudtam meg ezeket a tényeket.Mindegy holnap szétkapom és majd kiderül,de ha nem ez a baj én tuti hülyét kapok.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Akkor könnyen lehet fõtengelyszimmering.Nekem nem volt hirtelen érezhetõ,amikor elõször észleltem az erõhiányt,utána még vagy 40 kilómétert mentem vele úgy,h csak vissza kellett kapcsolni idõnként 5-bõl,aztán szép lassan fogyott el az erõ a többi fokozatban is.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Kösz Tigris" a karbin már tul vagyunk már ki is cseréltük de csak roszabb lett,de amugy tényleg gyenge alig birja az ötödiket holott tavaj szinte repült"nincs mese gyujtás le.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Szerintem elsõ nekifutásra vegyétek ki a karbit,takarítsátok jól át,ellenõrizzétek,h a szivatótönknél megvan-e a tömítés(ez lehet esetleg) és hogy milyen állapotban va a gáztuskó,úszó,shubertû.Ha ezek rendben vannak,karbiállítás (levegõcsavar másfélre ki,alapjárat ízlés szerint),ha utána még mindíg nem jó,akkor máshol van a gond.A fõtengelyszimmering probléma egyébként úgy kezd jelentkezni,h egyre kevesebb erõ van a gépben,elõször csak ötödikben,aztán kisebb fokozatokban is.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Szevasztok van egy gondom,a barátom 125 ös ETZ jén nem tudunk karbit álitani (a levegö csavar mozgatására érzéketlen,alacsony leál de nem pörög fel)alapjárat nagyon bizonytalan és az alsó fordulatszám tartományba nagyon gyenge a gép de viszont könyen indul.Egyébként jó a kompreszió és a motor és a gyujtás is tuti,mi lehet ez?Én már a fötengely szimeringre gyanakszom a gyujtás alatt,de lehet karbi is ha valaki tud tanácsot adni megköszönöm.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

minoor írta:és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??
bing-nek is van karbija 150-es etz-re. 25 ropi körül van. meglátom hogy alakul az életem a szezon végére aztán lehet h veszek 1et :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
opi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2008.01.04. 14:14
Tartózkodási hely: Hidvégardó

Hozzászólás Szerző: opi »

hali én ugyan nem etz-vel nyomom de a kis ts en is etz karbicsek van belõve precízen nekem 3,5 evett meg de ezt terepen dombon fel dombon le de sajna most nem eszik egy dekát se mert SZÉTVAN SZEDVE :evil: :twisted:
aki jogsi nélkül motorozott 10évig :)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ha jól be van lõve a gyári karbi,akkor nem tudom,sokat javíthat-e...
Nekem jól is megy a gép és 4nél nemigen fogyaszt többet,gyári 22n2
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

minoor írta:és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??
ezt már neked kell eldöntened,hogy éri e
Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor »

és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

minoor írta:sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.
Jó a delorto
Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor »

sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

pont erre gondoltam :) kösz mégegyszer! majd vki irkálja már le hogy milyet lehet felpakolászni plö Mikuki vagy Kejhinbõl....elõre is kösz....
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

Balázs írta:Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok :twisted:

Mégegyszer kösssszzzönöm!
Ha nem is tudsz hibátlant venni alkatrészellátottság az van ezekhez a japán karbikhoz is, komoly gondod nem lehet vele!

Minden jót!

ThUnDeR
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok :twisted:

Mégegyszer kösssszzzönöm!
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

bambi írta:
z25z írta: Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.
Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.
Bambi fantasztikus a humorod, de ezt most elnézem neked :)

Nem arról van szó hogy versenymotor vagy nem, hanem arról hogy nem csak a bing létezik amit fel lehet tenni ETZ-re, ráadásul sokkal olcsóbban kapsz nagyobb "tudású" karbit. Én csak azért írtam hogy tiszta legyen a kép, más is létezik, és persze hogy nem újonnan veszed, de attól az még lehet ugyan olyan jó vagy jobb is.

Nahh remélem elég egyértelmû vótam ;)

ThUnDeR
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Mesteeer!

Nálad hozzá lehet jutni a BING-hez?
Nem akarok nagyon kapkodni vele mondjuk mert még majdnem 2 hónap amíg hazaérek...
De azért érdekelne az ára, ha igen....

Amúgy meg googliztam a bing-et, és sajna csak egy helyen találtam bizonyos "huber"-nál ott is csak érdeklõdésre mondanak árat....
Meg germániában 20-25 000 forintnak megfelelõ euró ért.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

z25z írta:
ThUnDeR írta: Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte :P :)

Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..

Lehet fikázni ... :)

ThUnDeR
Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.
Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

ThUnDeR írta:
z25z írta:annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....
Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte :P :)

Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..

Lehet fikázni ... :)

ThUnDeR
Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

z25z írta:annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....
Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte :P :)

Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..

Lehet fikázni ... :)

ThUnDeR
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Hát majd most nyáron kiderül mennyit használom a tragacsot, ha feltolom 2000 fölé akkor beinvesztálok egyre mindenképpen. Ha tényleg ennyire bitangos....de 15tõl nem szánok rá többet 8) :twisted:
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

z25z!

Amit így felvázoltál atól úgy leesett az állam hogy úgy kellett felkaparni !!!!
Ez halál komoly??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Én rohadt sokat játszottam az én karbimmal mire úgy be tudtam állítani hogy menjen is meg ne is egyen sokkal többet mint 6 lityi!
Tavaly csak az egyik túrám volt 1100km és amígy a haver 1X tankolt a KTM-be addig nekem 3X kellett(jó annak sokkal nagyobb a tankja).
Meg tudomásom szerint otthon megint 300 felett van literje!!!

Ha ez tényleg így van akkor már most nekikezdek felhajtani egy ilyen "csodát" !!!
:P :P :P :P :P :P :P
Azért ThUnDeR praktikáira is kiváncsi lennék!!!

:D :twisted: :twisted:
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

motormanner írta:
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no

Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!

Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Na szoval. Tenyleg jobb. Egy ev alatt behozza az arat, mar ha sokat motorozol. Nekem a regi karbiban volt kb 70 000 km. 4600-5200 kozott nem is dolgozott szepen. Szepen porlaszt, egyenletesen huz es nekem a fogyasztasom latvanyosan csokkent vele. eddig stabilan 6,5 lityit kert a gep szazon. 2 szemely turadobozok, felszereles, Mecsek I-en bekapta a 7-et is. A binggel nem sikerult 5 fele menni. Jelzeserteku, hogy a fofuvoka 118-as benne gyarilag es ugyanazt tudja, mint a 30N x-x szeria a 135 os fuvokaval. Amugy most hogy 300 as a gep kicsit lett dorzsarazva rajta eddig mentem 300 km-t es meg nem urult ki a tank.
Beszerzesi forrasrol talan bambi mester tudna infot.
Nekem megerte....aki nem motorozik csak evi 1-2000 km-t annak meggondolando.
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Na az érdekel, már csak elméleti szinten is meg mibe van. Gondolkoztam milyet lehetne rátenni esetleg de az új gépekkel nem vagyok tisztában ergo nem értek hozzá :( Mert sokan istenítik a Binget (mondjuk nívós márka), meg nem tudom még miket buherálnak Mz-re.
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

Balázs írta:Motormanner: lehet kapni Bing karbit Mz-re, valami 30 ezer körül van és azt mondják húdehajde nagyon jó. Hát akinek van rá kerete vegyen rá.
Fele annyiból is vehetsz sokkal jobb karbit mint a Bing ;) Nem kamu, tapasztalat :D Hisz itt van az asztalomon :)

ThUnDeR
Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor »

Én a GTX3-at használom, benzinbe a Husqvarna olaját a szintetikust.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Sziasztok lenne egy kérdésem:minap kaptam egy flakon Valvoline Motorcycle Oil 2T és kiváncsi vagyok ismeri e valaki,van e tapasztalat akitöl kaptam az mondja ez isteni cumó"igaz õ valami japcsi krosz gépbe használja.Sajnos a leirásbol nem derült az se ki,hogy asványi vagy szintetikus és ezért nem merem csak igy beleteni mert most ásványi van benne. Egyébként elég drága álitolag,ha valaki tud segiteni azt köszönöm nagyon.
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Motormanner: lehet kapni Bing karbit Mz-re, valami 30 ezer körül van és azt mondják húdehajde nagyon jó. Hát akinek van rá kerete vegyen rá.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

olvastam , leirom majd csak most be vagyok rugva :twisted:
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no

Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!

Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Szerintem a fúvókát fúrogatni nem egy okos dolog...
Nem mintha nem lehetne kapni bagóért, de az a karburációnak biztos nem tesz jót!
Az meg hogy nem ejti a fordulatszámot nem atól van hogy "szorul" a subert tû...
Az szorulni csak akkor tud ha valami szennyezõdés került bele!
Inkább azért mert nincs rendesen beállítva a karbi, ha jól emléxem túl sok benzint kap alapjáraton...

De nézd meg a wiki-ben, biztos le van írva pontosan!!!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
ottomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:03

Hozzászólás Szerző: ottomotor »

Ácsi - ácsi.

Nekem az új karbiban kisebb méretû volt a fuvóka. Mivel nem volt, így felfúrtam. Jobb lett a gép.
Még azt vettem észre, ami másnál is elõfordult már, hogy a "síber tû" szorul kicsit, így nem esik vissza azonnal a fordulatszám.
Avatar
Raven
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Raven »

Ez jól hangzik, csak már el lett tekergetve. Majd kisakkozom valahogy. Viszont remélem az úszót nem kell piszkálni.
Azért köszi!
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
A Szivornya
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
Avatar
Raven
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Raven »

Köszi!

Bár nekem nem gyári karbi van rajta, hanem egy pöpec BING. Remélhetõleg a beállítást illetõen hasonlóak a paraméterei.
tigris írta:Tökig be,aztán másfél tekerés ki.
Utána menj vele,míg bemelegszik,de vigyél magaddal csavarhúzót,és finoman,negyedeket-feleket tekerve tudod pontosan belõni,h a legjobban menjen :)
A Szivornya
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Tökig be,aztán másfél tekerés ki.
Utána menj vele,míg bemelegszik,de vigyél magaddal csavarhúzót,és finoman,negyedeket-feleket tekerve tudod pontosan belõni,h a legjobban menjen :)
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Raven
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Budapest

Karburátor

Hozzászólás Szerző: Raven »

Szépjónapot!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a legegyszerûbb belõni az alapjáratot? (Már ami a levegõcsavart illeti.)
A Szivornya
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Na akkor nemsokára lesz Tesco Gazdaságos 2T olaj is :D
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Meglepõ de a CORA -ban kapható CORA félszin olaj is nagyon jó 1200 HUF volt legutóbb és 1:60 ba keverve is nagyon szépen muzsikált vele a motor.
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Egy idõben a fülembe tették a bogarat és közel 1 évig használtam stihl 2T-t 1:50-be. Soha nem volt olyan trutymós a kémény végén mint akkor...Utána elkezdtem használni a Dolmar 2T olaját...hasonló volt a helyzet. Aztán hallgattam inkább a szép szóra és "motorba inkább motorba való 2T olajat!" elv alapján álltam rá a MOL sprint 2T-re, amivel 1:40-be keverve is általában szép száraz a kipu vége. Idén meg jön az 1 liter ajándékba kapott elf, és a Castrol ActEvo.....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo »

Sziasztok .
Még ennyi amit találtam a stihl 2t olajról , a szintetikusnak magyarországon még nincs ára , de nézve a félszintetikust , úgyis biztos valami horror összeg lenne .
Kép
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

A Dynamicstroke 2T az az ásványi, attól lesz olyan szép piros a benzin, most én is olyat használok, csak a bolt ahova járok kifogyott ebbõl. Megnyúzom õket.... :?
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Thomas Croft írta:Sziasztok na csak zért írok hogy elmondjam nagyon köszönöm hogy ajánlottátok bambit. Nagyon király ember. egyébként az volt a gáz a mocimmal hogy fõtengejes és ezért szétverte a szimeringeket így a benzin mellé szívott 1 kis váltó olajat nem sokat csak annyit hogy a gyertya megelégelje a trükköt. úgyhogy sem a karbim beállításával se semmi egyébbel nem volt gond. de köszönöm a jótanácsokat az olajról annyit hogy én 1 olasz olajat használok Challoils Dynamicstroke 2t nagyon szereti a gép és nem is kell sok belöle mikor annyit raktam bele mint az omv motoroljaból akkor még a kipufogón is olaj fojott ki. úgyhogy elõször félve de megpróbáltam jelentõsen csökkenteni az adagot és így tök normális
Akkor állítgathattad a gyújtást tényleg... :)
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég