nemiss írta:Kösz! Lájkolom a beszólásodat (is)
40.000-ért egy teljes blokk felújítás (teljeskörü csapágy szimering és ami még kell+ami elromlás elött van még) megéri? Vagy szenvedjek vele én? (Még soha sem szedtem szét Pannónián Babettán és musztángon kívűl gépet.) Attól tartok, hogy ha én csinálom, több hónapig is elhúzódhat. Ráadásul még csomó javítanivaló van a szabadban eltöltöttt majd két év miatt.
Ja! És a képen látható átalakított állapotban a vizsga sem lesz egyszerű
Koyo csapágyszett + viton szimeringek, a tűgörgők monjuk Ina márkából (a főtengelyt most nem számoljuk bele), az kb 25.000, erre a munkadíjnak számoljunk 10.000-et. Így 35 jön ki, de ha van valami, ami kopó, és csere érett, akkor is bőven 40 fölé mehet a dolog. Ha nem ilyen márkás szimeringet tesz bele az ember, vagy olcsóbban fér hozzá, mint én tehettem volna
akkor bőven benne van a 40ben. Ha hozzáértő ember csinálja, akinek megfelelő szerszámai vannak, és nem ütlegeléssel szedi szét, akkor a 40 elég jó ár. Bár nekem volt negatív tapasztalatom, azóta magam állok neki a gépnek, bár jó elhúzódik általában nálam
Ha a főtengelyt is csinálni kell, és így lesz 40.000, az már gyanús...