Tuning
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Tuning
Itt kérem moderálás történt.Mi volt a baj?
Én kiváncsi lennék ezekre a dolgokra.Még a telószámot sem tudtam kiirni.
Én kiváncsi lennék ezekre a dolgokra.Még a telószámot sem tudtam kiirni.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Puszta kíváncsiságból:
Ezek a Le adatok hogyan lettek mérve? Pl a 35lovas Etz. Milyen karbi/kipuff/karter stb...?
Ezek a Le adatok hogyan lettek mérve? Pl a 35lovas Etz. Milyen karbi/kipuff/karter stb...?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Tuning
ja! a trabitol csak 265ccm fog lenni.bluerider írta:Az ETZ-be való dugattyút a 300-as átalakításhoz lehet kapni, de tudtommal TS-be valót nem! Legalábbis amikor /1-gyem volt akkor nem volt!
A viz szalad, a kő marad!
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Tuning
Az ETZ-be való dugattyút a 300-as átalakításhoz lehet kapni, de tudtommal TS-be valót nem! Legalábbis amikor /1-gyem volt akkor nem volt!
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Nekem anno ETZ be volt 300ccm abba a gyári főtengely maradt a karbi meg a 251 -es é volt rajta(1991 be azt lehetett venni BVF böl újonnan mivel a gyári szét volt kopva) de a fúvókákra már nem emlékszem lehet gyáriak voltak. Én kb 10000km mentem vele de akinek eladtam az még szintén bele rakott pár ezret ahogy tudom.A kipuf is maradt a gyári,de a kuplungot állandóan lepörgette ezért is adtam el végül és kb 5-6 litert evett igaz ment is mind a sakál.intelatom írta:Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne: szert tettem egy Mz Ts250-es motorra elég ramaty állapotban, de teljesen felújítottam.
Motorikusan jó állapotban van, legalábbis amennyire hallottam egészséges hangja volt, de mivel már csak ez az egy lépés van hátra kérdésem a következő lenne: Tuningolni szeretném a motort, gondoltam a 300ccm-re a kérdés az lenne, hogy ehhez a blokkban kell valamit alakítani? elbírja e a főtengely? Valamint ha ezt a lépést választom érdemes lenne e még 4 felömlőt belefarigcsáltatni.
A karburátor dolog is érdekelne, nagyobb főfúvóka kellene vagy esetleg egy új nagyobb karburátor?
Válaszokat előre is köszönöm!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Tuning
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne: szert tettem egy Mz Ts250-es motorra elég ramaty állapotban, de teljesen felújítottam.
Motorikusan jó állapotban van, legalábbis amennyire hallottam egészséges hangja volt, de mivel már csak ez az egy lépés van hátra kérdésem a következő lenne: Tuningolni szeretném a motort, gondoltam a 300ccm-re a kérdés az lenne, hogy ehhez a blokkban kell valamit alakítani? elbírja e a főtengely? Valamint ha ezt a lépést választom érdemes lenne e még 4 felömlőt belefarigcsáltatni.
A karburátor dolog is érdekelne, nagyobb főfúvóka kellene vagy esetleg egy új nagyobb karburátor?
Válaszokat előre is köszönöm!
A kérdésem a következő lenne: szert tettem egy Mz Ts250-es motorra elég ramaty állapotban, de teljesen felújítottam.
Motorikusan jó állapotban van, legalábbis amennyire hallottam egészséges hangja volt, de mivel már csak ez az egy lépés van hátra kérdésem a következő lenne: Tuningolni szeretném a motort, gondoltam a 300ccm-re a kérdés az lenne, hogy ehhez a blokkban kell valamit alakítani? elbírja e a főtengely? Valamint ha ezt a lépést választom érdemes lenne e még 4 felömlőt belefarigcsáltatni.
A karburátor dolog is érdekelne, nagyobb főfúvóka kellene vagy esetleg egy új nagyobb karburátor?
Válaszokat előre is köszönöm!
Re: Tuning
Köszi! Az esztergálás ugyan nem az én kezem munkáját dícséri, de annyi baj legyen. Olcsón találtam a karbit a neten, valami sor4-es része volt, se visszahúzó rugó, se bowdennek csatlakozái hely, semmi sincs, majd kiépítem hamarosanExtremeblast írta:Szép munka, én is hasonló módon raktam fel így egy dellorto-t. Ha falsot nem szív sehol, akkor így tökéletes.uli írta:Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik?
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
A tesztelés még várat magára, sajnos:
http://kepfeltoltes.hu/view/130129/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130129/WP_0 ... es.hu_.jpg
-----------
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Tuning
uli írta:Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik?
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
Érdekesnek ígérkezik a CV karbi 2T-n. Bár nekik is sikerült.
http://www.youtube.com/watch?v=XGkJe0K4sQk
Mikor lesz próba?
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Szép munka, én is hasonló módon raktam fel így egy dellorto-t. Ha falsot nem szív sehol, akkor így tökéletes.uli írta:Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik?
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
Re: Tuning
Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik?
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
-----------
Re: Tuning
hello
azt szeretném hogy amivel kivan emelve a moci hátulja olyat hol lehet szerezni ?
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/ ... &id=492898
azt szeretném hogy amivel kivan emelve a moci hátulja olyat hol lehet szerezni ?
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/ ... &id=492898
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Talán a karbi csere még kicsit rá tenne azt érdemes lenne megpróbálni de lehet valami beállítás probléma amiért nem adja le a teljesítményt. Sajnos nem mentem a motoroddal nem tudom hogy megy így nehéz véleményt mondani de a lényeg egy kb80kg ember alatt sík úton könnyedén fel kell gyorsulnia úgy 80km/ó ra és azt tartani is tudnia kell hosszú távon is.Ellenszelet azért észre veszi sőt nekem volt Rendőségi" 250 ETZ 300cc fúrva még az is megérezte és a közepes emelkedőknek is szerette már a 4.et. Ez a technika ezt tudja ezek a határai de cserébe megadja a motorozás őrömét szépségét olajos kezeket...És elérhető áron viszonylag megbízhatóan és kis fogyasztással(főleg a 125/150).
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Tuning
A 150ccm-is henger már rajta van. Sajnos 24-es karbit nem tudtam beszerezni. A 16-os lánckereket kipróbáltam, de visszacseréltem 15-re mert a nagyobbal 5.-ben nem tudott rendesen kipörögni.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Fel kell fúrni 150cc re rárakni egy 24 es karbit esetleg egy foggal nagyobb fogaskerék előre ez a max amit érdemes kicsiholni egy 125 ből. És ez még legális is majdnem (kívülről nem látszik a pár plusz lóerő és tapasztalataim szerint a 150cc vel jóval erősebb és fürgébb,ugyanannyit bír az élettartama és pl nekem a fogyasztásom is csökkent egy keveset.A végsebesség minimálisat nő de ha száguldozni akarsz vegyél egy rizsrakétát"az megy,meg ha kinyit a power" leeszi a nadrágod is!kzolika1994 írta:Teljesen egyet értek veled,de sajnos csak 125-re van jogsim. És törvény változások miatt mostanában nem is lesz korlátlanra.
Ezért akarom ezt egy kicsit feltuningolni.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Tuning
Teljesen egyet értek veled,de sajnos csak 125-re van jogsim. És törvény változások miatt mostanában nem is lesz korlátlanra.
Ezért akarom ezt egy kicsit feltuningolni.
Ezért akarom ezt egy kicsit feltuningolni.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Legjobb és legolcsóbb tuning egy 250es mz sztem...
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Tuning
Esetleg tudnátok valakit ajánlani, aki elfogadható áron csinál ilyeneket?
Vagy érdemesebb lenne egy kis henger tuningot csinálni? pl.4-6felömlő; más fajta karburátorral
Vagy érdemesebb lenne egy kis henger tuningot csinálni? pl.4-6felömlő; más fajta karburátorral
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Hű, szerintem a kipufogó topikot kezd el visszafele olvasni, nagyon sok okosság elhangzott már ott, biztos megkapod a válaszaidat.
Általános MZ-s bölcsességek:
Kereskedelmi forgalomban kaphatót "sportkipufogót" ne vegyél.
Tiszta gyári a legjobb utcai használatra, túrára.
Általános MZ-s bölcsességek:
Kereskedelmi forgalomban kaphatót "sportkipufogót" ne vegyél.
Tiszta gyári a legjobb utcai használatra, túrára.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Tuning
Érdeklődnék, hogy kinek mi a tapasztalata a rezonátoros kipufogókkal kapcsolatban? 150-es ETZ-re szeretném. Érdemes ilyet csináltatni? Mennyire változik meg a motor tulajdonsága? Alul a nyomatéka megmarad? A fogyasztás hogyan változik?
Hol lehet ilyen csináltatni,akibe meg lehet bízni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Hol lehet ilyen csináltatni,akibe meg lehet bízni?
Válaszokat előre is köszönöm!
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Tuning
Látom jó témát dobtam fel
Köszönöm mindannyiótoknak a hozzászólását!!
Köszönöm mindannyiótoknak a hozzászólását!!
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Tuning
Ezért nem követtük mi se teljesen a leírást. Ezt elméletileg a leírás szerint pályamotorhoz írták.
Valahol a középutat kell keresni
Azt hiszem a szocimotor oldalon van olyan cikk is ami az égéstér kiköböléséről szól, az alapján pontosan be lehet lőni milyen arányú sűrítéshez mennyit kell leszedni a hengerfejből.
Valahol a középutat kell keresni
Azt hiszem a szocimotor oldalon van olyan cikk is ami az égéstér kiköböléséről szól, az alapján pontosan be lehet lőni milyen arányú sűrítéshez mennyit kell leszedni a hengerfejből.
Re: Tuning
Az 1:12 vagy a fölé a viszonyt nem ajánlom a mostani ólomentes etanolos és egyéb mocsok hozzáadásával készült üzemanyag miatt,amit már nem is nagyon lehet benzinnek nevezni.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Tehát akkor az autók nem is működhetnek jó hatásfokkal mert nem középen van a gyertya ?Matthej01 írta:Ja csak még annyit hogy a gyertyának a gömb középpontjában kéne lenni merthogy onnan kéne indulnia az égésnek úgy lenne tök jó de a gyertya teste belelóg így adtunk a szarnak egy pofont mertháthogyismondjamnemgömbleszazaforma!
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Tuning
Csak önmagában a nagy kompresszió miatt nem fog jobban menni.Sőt.Úgy mint a túl nagy előgyujtás, a túl nagy kompresszió is fogja a motort.
Ha profin akarod csinálni, minden mást is változtatni kell, az égéstér számolásának titka a köbölés!
Ha profin akarod csinálni, minden mást is változtatni kell, az égéstér számolásának titka a köbölés!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Tuning
Ja csak még annyit hogy a gyertyának a gömb középpontjában kéne lenni merthogy onnan kéne indulnia az égésnek úgy lenne tök jó de a gyertya teste belelóg így adtunk a szarnak egy pofont mertháthogyismondjamnemgömbleszazaforma!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Tuning
Én meg arra gondoltam, hogy sokkal kisebbre veszem a hengerfejben az égésteret és titánium béléses dugattyút csináltatok félgömb formával a dugyattyúba, ideális gömb formájú égésteret hozzak létre Váháháháhá Vagy csak fogom és hagyom úgy ahogy van és nem próbálom összebarmolni a motorom.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Biztosan nem okozna teljesítményvesztést az amorf égéstér....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Lehet barkácsolni is.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egyik ismerőstől hallottam,hogy lehet olyat csinálni,hogy sűrités növelés vagy mi féle Hogy le lehet X tized millimétert venni a hengerfejből. Nekem pont van egy plusz hengerfejem.Ez pontosan hogyan is zajlik? Azt gondolom,hogy nem állhatok neki otthon a sufniban köszörűvel köszörülgetni a hengerfejet
Mennyire speckó cucc kell hozzá? Esztergályos vagy lakatos tud le esztergálni/marni belőle?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Belecsavarsz a hengerfejbe belülről 8-as csavart tövig vagy egyéb más pl. szegecset beleütsz, ezeket természetesen hőállóan vannak rögzítve és máris kisebb a robbanótér.
Vagy marad az esztergályos,
vagy elhozod hozzám és kiesztergálok belőle annyit amennyit akarsz.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Tuning
Amúgy arra gondoltam, hogy össze kellene építeni két 150es blokkot és milyen kis pörgős 30as blokkot kapnánk?!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Tuning
Ilyenkor jön a 105ös oktánszámú racing benzin
Re: Tuning
Öreg apám esztergályos csak nem hinném h csinált ilyet.Hány millimétert vagy hány tized millimétert érdemes leszedni belőle?
A hengerfej gyári,nem nyúltak hozzá.[/quote]max 1 mm ha a benzin nem változik.De a kupolából is le kell venni,hogy a préstáv 2 mm alá ne essen.Sajnos a mai benzinek nem viselik a nagy kompressziót.Nagyon detonálnak.
A hengerfej gyári,nem nyúltak hozzá.[/quote]max 1 mm ha a benzin nem változik.De a kupolából is le kell venni,hogy a préstáv 2 mm alá ne essen.Sajnos a mai benzinek nem viselik a nagy kompressziót.Nagyon detonálnak.
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Tuning
Öreg apám esztergályos csak nem hinném h csinált ilyet.Hány millimétert vagy hány tized millimétert érdemes leszedni belőle?bambi írta:Esztergályos kell hozzáxxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egyik ismerőstől hallottam,hogy lehet olyat csinálni,hogy sűrités növelés vagy mi féle Hogy le lehet X tized millimétert venni a hengerfejből. Nekem pont van egy plusz hengerfejem.Ez pontosan hogyan is zajlik? Azt gondolom,hogy nem állhatok neki otthon a sufniban köszörűvel köszörülgetni a hengerfejet
Mennyire speckó cucc kell hozzá? Esztergályos vagy lakatos tud le esztergálni/marni belőle?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
A hengerfej gyári,nem nyúltak hozzá.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Tuning
Esztergályos kell hozzáxxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egyik ismerőstől hallottam,hogy lehet olyat csinálni,hogy sűrités növelés vagy mi féle Hogy le lehet X tized millimétert venni a hengerfejből. Nekem pont van egy plusz hengerfejem.Ez pontosan hogyan is zajlik? Azt gondolom,hogy nem állhatok neki otthon a sufniban köszörűvel köszörülgetni a hengerfejet
Mennyire speckó cucc kell hozzá? Esztergályos vagy lakatos tud le esztergálni/marni belőle?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Tuning
Sziasztok!
Egyik ismerőstől hallottam,hogy lehet olyat csinálni,hogy sűrités növelés vagy mi féle Hogy le lehet X tized millimétert venni a hengerfejből. Nekem pont van egy plusz hengerfejem.Ez pontosan hogyan is zajlik? Azt gondolom,hogy nem állhatok neki otthon a sufniban köszörűvel köszörülgetni a hengerfejet
Mennyire speckó cucc kell hozzá? Esztergályos vagy lakatos tud le esztergálni/marni belőle?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Egyik ismerőstől hallottam,hogy lehet olyat csinálni,hogy sűrités növelés vagy mi féle Hogy le lehet X tized millimétert venni a hengerfejből. Nekem pont van egy plusz hengerfejem.Ez pontosan hogyan is zajlik? Azt gondolom,hogy nem állhatok neki otthon a sufniban köszörűvel köszörülgetni a hengerfejet
Mennyire speckó cucc kell hozzá? Esztergályos vagy lakatos tud le esztergálni/marni belőle?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Tuning
csoka írta:Én inkább egy használt Dellortot vennék fele ennyiért.Szívótorkot mind a kettőhöz alakítani kell.Valamilyen 125-ös gépről jó a karburátor.
Köszi szépen választ ))
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Én inkább egy használt Dellortot vennék fele ennyiért.Szívótorkot mind a kettőhöz alakítani kell.Valamilyen 125-ös gépről jó a karburátor.
Re: Tuning
Sziasztok ! Szeretnék 1 tuning karbit a 150es Etz-m re, nos találtam is de nem tudom melyik lenne jó hozzá mivel nem írnak le sok infót róla. Ezen a 2oldalon mind azvan de nemtudom melyik lenne a jó
http://webmotors.hu/spl/593724,14/Egyeb ... sztartozek
http://webmotors.hu/spl/593724,15/Egyeb ... sztartozek
http://webmotors.hu/spl/593724,14/Egyeb ... sztartozek
http://webmotors.hu/spl/593724,15/Egyeb ... sztartozek
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Igen rá lehet tenni mivel van 150-es Ts és ETZ is gyárilag és csak a henger+hengerfej és a karbi más( belső átmérő) és a lánckerék a 150-esen egyel nagyobb elöl .Nekem a 125 Ts en van egy végre fúrt 150 es henger hengerfej páros már kb két éve és teljesen más a moci vele nyomatékosabb erősebb így kicsit a vége is több talán és a fogaskerék cserélve van (soha nem húztam még csutkára) és tapasztalat szerint a fogyasztásom is ugyan annyi mind 125 korában ami nem meglepő mivel nem kell visszakapcsolni emelkedőnek egyből,a gyorsulása is sokkal élvezhetőbb kb+2 paci.revell írta:sziasztok, jól olvastam, hogy 125ös ETZ-re lehet rátenni 150es hengert és hengerfejet?? ez mennyiben módosítaná a végsebességet és a gyorsulást?? a másik kérdésem az lenne, hogy a 4-5 felőmlős hengerek mennyiben befolyásolják a végsebességet a gyorsulást és a fogyasztást?
előre is köszi
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Annak meg a 251-es ETZ:
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nem kell ezt túlbonyolítani szerintem.
125ös tuningja a 150-es henger.
125ös tuningja a 150-es henger.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Nézz körül a webmotors.hu oldalon.Kormány ,karburátor van,de nem olcsó.Mi a célod a tuninggal?Erőmű,vagy kinézet?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
El akarod rontani a motort?
Re: Tuning
Sziasztok!
Lehet nem ide illő a téma, de szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e olyan boltot ahol 125-ös ETZ-hez tudnék tuning alkatrészeket beszerezni (gondolok itt verseny karbira sportkormányra......)
Segítségeitek és fáradozásaitok előre is köszönöm.
Lehet nem ide illő a téma, de szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e olyan boltot ahol 125-ös ETZ-hez tudnék tuning alkatrészeket beszerezni (gondolok itt verseny karbira sportkormányra......)
Segítségeitek és fáradozásaitok előre is köszönöm.
Re: Tuning
az égéstér alakja,és köbcentije a legfontosabb! jó égésteret,kevesen csinálnak,ahhoz tényleg érteni kell!!ha kérdésed van,pü ben kérdezzdkari írta:Sziasztok!
Érdekelne hogy a 150-es ts hengerfejéből ha leesztergáltatok valamennyit akkor lehet e pozitív változás? Valahol a 125-ös és a 150-es hengerfeje közti méretre gondoltam. Mivel olvastam hogy a 125-ös hengerfejjel a 150-es detonál.
Esetleg a főtengelykönnyítésről tudna valaki leirást adni? Valamikor volt itt a fórumon ha jól emlékszem de nem találom
Köszi!
Re: Tuning
Köszi!csoka írta:A főtengely tuning nem egyszerű.Van vele gépmunka,az átmérőjén kell csökkenteni,és a hiányzó anyagot a forgattyúsházban pótolni.Nagyon pontosan kell dolgozni!Én csináltam néhány éve,egy teljes tuningos TS125-öt,de a szekrényemben van azóta is,mivel nincs mibe bele tenni.Nagyából fél év munkám,és több tíz ezer kemény forintom van benne.
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá,beszkennelem,és elküldöm a rajzokat a jövő héten.
Ment Pü.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
A főtengely tuning nem egyszerű.Van vele gépmunka,az átmérőjén kell csökkenteni,és a hiányzó anyagot a forgattyúsházban pótolni.Nagyon pontosan kell dolgozni!Én csináltam néhány éve,egy teljes tuningos TS125-öt,de a szekrényemben van azóta is,mivel nincs mibe bele tenni.Nagyából fél év munkám,és több tíz ezer kemény forintom van benne.
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá,beszkennelem,és elküldöm a rajzokat a jövő héten.
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá,beszkennelem,és elküldöm a rajzokat a jövő héten.
Re: Tuning
Sziasztok!
Érdekelne hogy a 150-es ts hengerfejéből ha leesztergáltatok valamennyit akkor lehet e pozitív változás? Valahol a 125-ös és a 150-es hengerfeje közti méretre gondoltam. Mivel olvastam hogy a 125-ös hengerfejjel a 150-es detonál.
Esetleg a főtengelykönnyítésről tudna valaki leirást adni? Valamikor volt itt a fórumon ha jól emlékszem de nem találom
Köszi!
Érdekelne hogy a 150-es ts hengerfejéből ha leesztergáltatok valamennyit akkor lehet e pozitív változás? Valahol a 125-ös és a 150-es hengerfeje közti méretre gondoltam. Mivel olvastam hogy a 125-ös hengerfejjel a 150-es detonál.
Esetleg a főtengelykönnyítésről tudna valaki leirást adni? Valamikor volt itt a fórumon ha jól emlékszem de nem találom
Köszi!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Tuning
Üdv Ts 150 es gépen van nekem ETZ kipufogó szét kell vágni mert elengedett a síp hegesztése.
Az lenne a kérdés, hogy lehet e tenni valamit annak érdekében, hogy öblösebb mélyebb hangja legyen? Valami fojtás vagy belső dobalkotása üveggyapot tömés? valakinek vmi ötlet irja le bátran !
Az lenne a kérdés, hogy lehet e tenni valamit annak érdekében, hogy öblösebb mélyebb hangja legyen? Valami fojtás vagy belső dobalkotása üveggyapot tömés? valakinek vmi ötlet irja le bátran !
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Tuning
EZt már láttam ő sem piskótatóbiás írta: énmeg ezt találtam:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=53964
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég