Blokk
Re: Blokk
Pempi!
Ha jót akarsz, akkor 6mm beütővel csinálod. Pont 6mm a szám. Tudom, már csináltam... De pszt, mer ezé megvernek...
Ha jót akarsz, akkor 6mm beütővel csinálod. Pont 6mm a szám. Tudom, már csináltam... De pszt, mer ezé megvernek...
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Melóhelyen rozsdás vasakat fújtak,öreg aki csinálta 1/2 liter páleszt kért:)KILL3R etz írta:Tényleg szép lett!
Mi pénzt kérnek egy ekkora darabért?
De volt még egy henger +hengerfej +első villa felső része pluszban.
A képek vissza sem adják a valóságot.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Tényleg szép lett!
Mi pénzt kérnek egy ekkora darabért?
Mi pénzt kérnek egy ekkora darabért?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok 8 mm
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Szerintem az kicsi,várok még hátha valaki még mond okosat.Pepe írta:Szia,úgy tudom ilyen kell.(4-es)pempelli írta:Nem tudja valaki mekkora beütő kell a blokkszámhoz?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=3929
Re: Blokk
Szia,úgy tudom ilyen kell.(4-es)pempelli írta:Nem tudja valaki mekkora beütő kell a blokkszámhoz?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=3929
Re: Blokk
Értem.köszi az infót!sunbim írta:Hujber írta:...Ahol az mz tuningal foglalkozik a "szaksajtó" ott is irják hogy a gyűrűket megreszelni 0,2x0,2mm-t az éleknél.
Pepe:
"Szia...
Illetve hogy miért jó ha le van kerekitve?kisebb az esélye a gyűrű törésnek?
üdv.,,
Egyrészt igen, másrészt jobban alá tud futni az olaj a gyűrűknek, nem borotválja le a filmet a hengerfalról. Így jobb lesz a kompresszíó is.
Én egy keményebb,sík felületre fektetem a 400-as vízpapírt, és azon szoktam leélezni, a gyűrűt kézzel forgatva, kerületével egyező irányban.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3067
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Hujber írta:...Ahol az mz tuningal foglalkozik a "szaksajtó" ott is irják hogy a gyűrűket megreszelni 0,2x0,2mm-t az éleknél.
Pepe:
"Szia...
Illetve hogy miért jó ha le van kerekitve?kisebb az esélye a gyűrű törésnek?
üdv.,,
Egyrészt igen, másrészt jobban alá tud futni az olaj a gyűrűknek, nem borotválja le a filmet a hengerfalról. Így jobb lesz a kompresszíó is.
Én egy keményebb,sík felületre fektetem a 400-as vízpapírt, és azon szoktam leélezni, a gyűrűt kézzel forgatva, kerületével egyező irányban.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Blokk
Lóri írta:Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 4. kerületben a Tábori gépműhellyel érdemes dolgoztatni? Gondolok itt henger fúrásra, illetve dugattyút milyet készít? Gagyi, vagy tűrhető, olyan ami a mi motorjainkba megfelelő?
Üdv
Én nem igazán ajánlanám, magas áron vannak
Re: Blokk
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 4. kerületben a Tábori gépműhellyel érdemes dolgoztatni? Gondolok itt henger fúrásra, illetve dugattyút milyet készít? Gagyi, vagy tűrhető, olyan ami a mi motorjainkba megfelelő?
Üdv
Érdeklődnék, hogy a 4. kerületben a Tábori gépműhellyel érdemes dolgoztatni? Gondolok itt henger fúrásra, illetve dugattyút milyet készít? Gagyi, vagy tűrhető, olyan ami a mi motorjainkba megfelelő?
Üdv
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Blokk
dkari írta:A malossi és a hasonló dugó gyűrű szetteknél pl. az Apriliához ilyet kapni. Ahol az mz tuningal foglalkozik a "szaksajtó" ott is irják hogy a gyűrűket megreszelni 0,2x0,2mm-t az éleknél.Hujber írta:50es szocimotorhoz vettem gyűrűket (u.gy.), és annak kívül az alsó felső éle le van törve,még nem is találkoztam ilyennel. Lehet, hogy pont ezért? Az ETZhez kapott gyűrűk ellenben rendes négyszögprofilúak (u.gy.).
Szia
A kérdésem az lenne hogy akkor R=0.04mm-re szokták lekerekíteni az éleket?
Illetve hogy miért jó ha le van kerekitve?kisebb az esélye a gyűrű törésnek?
üdv.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Blokk
Oksa, a gyertyacserét is kipróbálom, hátha...! Köszi! Esetleg még valami tipp valakinek?Pepe írta:Cserélj gyertyát!én 250 es etz-vel jártam így egyszer.aztán kicseréltem a gyertyát és megszűnt a rázkódás.de szerintem a gyujtást is érdemes beállitani rendesen.Veszy2107 írta:Helló!
Továbbra is fenn áll egy problémám, amivel kapcsolatban szeretnék információkat kérni.
Kb. novembertől a kis ETZ blokkja elkezdett rázkódni. Kis fordulaton mikor "terhelem" olyan mintha rázná az egész motort? Nem fullad, nem rángat, nem mondanám rángásnak, csak egyszerűen berezonál az egész elég erőteljesen. Az alsó blokkfelfogató füleket átnéztem, de szemmel látható problémát nem találtam rajta, a feni henger rögzítő egy-két alkatrészét kicseréltem, mert el volt repedve, de nem csillapodott a dolog. Elméletileg jól van felfogatva, csavarok meghúzva. Lehet ennek a rázkódásnak valami más oka is? Pl: kelletenél kopottabb blokk, karbi elhangolódótt esetleg, kipufogó elrakódása stb.... Nincs valami tapasztalatotok ezzel kapcsban?
Köszi!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Blokk
intelatom írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám, mégpedig a következő:
Egy mz ts250-ről lenne szó, semmi gond nem volt vele, viszont ma reggel beindítottam és folyamatosan lefulladt, aztán pörgettem de ismét csak fulladozás majd meg is állt.
Ezek után csak szivatóval indult be kis gázrásegítéssel, utánna meg már sehogy.
gyertyát cseréltem, nem történt változás aztán karburátort kitakarítottam ezután sem.
Benzint elvileg kap, szikra van elképzelésem sincsen, hogy mi lehet a probléma.
Lenne még valami: ha karburátor ki van takarítva, a tankból rendesen jön a benzin, úszóházban is van, akkor miért lehet az, hogy még sem jut el esetlegesen a hengerig?
Előre is köszönöm!
Megoldódott a probléma, bár nemtudom mitől, de azért leírom:
Levettem a hengert, eléggé kopottas bár nem ez okozza a problémát, Valamint valószínűleg volt már gyűrűtörése a motornak, a hengerfej sérüléseiből itélve.
Összeraktam, mindenhova alaposan FBS-t kentem, és pöccre beindult.....
Re: Blokk
A malossi és a hasonló dugó gyűrű szetteknél pl. az Apriliához ilyet kapni. Ahol az mz tuningal foglalkozik a "szaksajtó" ott is irják hogy a gyűrűket megreszelni 0,2x0,2mm-t az éleknél.Hujber írta:50es szocimotorhoz vettem gyűrűket (u.gy.), és annak kívül az alsó felső éle le van törve,még nem is találkoztam ilyennel. Lehet, hogy pont ezért? Az ETZhez kapott gyűrűk ellenben rendes négyszögprofilúak (u.gy.).
Re: Blokk
Cserélj gyertyát!én 250 es etz-vel jártam így egyszer.aztán kicseréltem a gyertyát és megszűnt a rázkódás.de szerintem a gyujtást is érdemes beállitani rendesen.Veszy2107 írta:Helló!
Továbbra is fenn áll egy problémám, amivel kapcsolatban szeretnék információkat kérni.
Kb. novembertől a kis ETZ blokkja elkezdett rázkódni. Kis fordulaton mikor "terhelem" olyan mintha rázná az egész motort? Nem fullad, nem rángat, nem mondanám rángásnak, csak egyszerűen berezonál az egész elég erőteljesen. Az alsó blokkfelfogató füleket átnéztem, de szemmel látható problémát nem találtam rajta, a feni henger rögzítő egy-két alkatrészét kicseréltem, mert el volt repedve, de nem csillapodott a dolog. Elméletileg jól van felfogatva, csavarok meghúzva. Lehet ennek a rázkódásnak valami más oka is? Pl: kelletenél kopottabb blokk, karbi elhangolódótt esetleg, kipufogó elrakódása stb.... Nincs valami tapasztalatotok ezzel kapcsban?
Köszi!
Re: Blokk
50es szocimotorhoz vettem gyűrűket (u.gy.), és annak kívül az alsó felső éle le van törve,még nem is találkoztam ilyennel. Lehet, hogy pont ezért? Az ETZhez kapott gyűrűk ellenben rendes négyszögprofilúak (u.gy.).
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Blokk
Na valami ilyesmikre gondolok! Oksa, megnézem! Köszi!tiger1342 írta:Néz meg nem nagyon laza-e a láncod.Veszy2107 írta:Helló!
Továbbra is fenn áll egy problémám, amivel kapcsolatban szeretnék információkat kérni.
Kb. novembertől a kis ETZ blokkja elkezdett rázkódni. Kis fordulaton mikor "terhelem" olyan mintha rázná az egész motort? Nem fullad, nem rángat, nem mondanám rángásnak, csak egyszerűen berezonál az egész elég erőteljesen. Az alsó blokkfelfogató füleket átnéztem, de szemmel látható problémát nem találtam rajta, a feni henger rögzítő egy-két alkatrészét kicseréltem, mert el volt repedve, de nem csillapodott a dolog. Elméletileg jól van felfogatva, csavarok meghúzva. Lehet ennek a rázkódásnak valami más oka is? Pl: kelletenél kopottabb blokk, karbi elhangolódótt esetleg, kipufogó elrakódása stb.... Nincs valami tapasztalatotok ezzel kapcsban?
Köszi!
Nyúlt láncot rángatja a motor, és ettől önmaga is rázkódik.
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Néz meg nem nagyon laza-e a láncod.Veszy2107 írta:Helló!
Továbbra is fenn áll egy problémám, amivel kapcsolatban szeretnék információkat kérni.
Kb. novembertől a kis ETZ blokkja elkezdett rázkódni. Kis fordulaton mikor "terhelem" olyan mintha rázná az egész motort? Nem fullad, nem rángat, nem mondanám rángásnak, csak egyszerűen berezonál az egész elég erőteljesen. Az alsó blokkfelfogató füleket átnéztem, de szemmel látható problémát nem találtam rajta, a feni henger rögzítő egy-két alkatrészét kicseréltem, mert el volt repedve, de nem csillapodott a dolog. Elméletileg jól van felfogatva, csavarok meghúzva. Lehet ennek a rázkódásnak valami más oka is? Pl: kelletenél kopottabb blokk, karbi elhangolódótt esetleg, kipufogó elrakódása stb.... Nincs valami tapasztalatotok ezzel kapcsban?
Köszi!
Nyúlt láncot rángatja a motor, és ettől önmaga is rázkódik.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Blokk
Helló!
Továbbra is fenn áll egy problémám, amivel kapcsolatban szeretnék információkat kérni.
Kb. novembertől a kis ETZ blokkja elkezdett rázkódni. Kis fordulaton mikor "terhelem" olyan mintha rázná az egész motort? Nem fullad, nem rángat, nem mondanám rángásnak, csak egyszerűen berezonál az egész elég erőteljesen. Az alsó blokkfelfogató füleket átnéztem, de szemmel látható problémát nem találtam rajta, a feni henger rögzítő egy-két alkatrészét kicseréltem, mert el volt repedve, de nem csillapodott a dolog. Elméletileg jól van felfogatva, csavarok meghúzva. Lehet ennek a rázkódásnak valami más oka is? Pl: kelletenél kopottabb blokk, karbi elhangolódótt esetleg, kipufogó elrakódása stb.... Nincs valami tapasztalatotok ezzel kapcsban?
Köszi!
Továbbra is fenn áll egy problémám, amivel kapcsolatban szeretnék információkat kérni.
Kb. novembertől a kis ETZ blokkja elkezdett rázkódni. Kis fordulaton mikor "terhelem" olyan mintha rázná az egész motort? Nem fullad, nem rángat, nem mondanám rángásnak, csak egyszerűen berezonál az egész elég erőteljesen. Az alsó blokkfelfogató füleket átnéztem, de szemmel látható problémát nem találtam rajta, a feni henger rögzítő egy-két alkatrészét kicseréltem, mert el volt repedve, de nem csillapodott a dolog. Elméletileg jól van felfogatva, csavarok meghúzva. Lehet ennek a rázkódásnak valami más oka is? Pl: kelletenél kopottabb blokk, karbi elhangolódótt esetleg, kipufogó elrakódása stb.... Nincs valami tapasztalatotok ezzel kapcsban?
Köszi!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, berúgó rugó eltört ma reggel : láb tartól le olaj le dekli le rugó kicserél és vissza minden a másik meg az hogy alapjárat 1200 eddig oké de az hogy ráhúzom a gázt tökig meg vissza is zárom jó ha eléri a 2000
Re: Blokk
simmeringeket nézd meg az tud ilyet csinálni!
Re: Blokk
Sziasztok!
Lenne egy problémám, mégpedig a következő:
Egy mz ts250-ről lenne szó, semmi gond nem volt vele, viszont ma reggel beindítottam és folyamatosan lefulladt, aztán pörgettem de ismét csak fulladozás majd meg is állt.
Ezek után csak szivatóval indult be kis gázrásegítéssel, utánna meg már sehogy.
gyertyát cseréltem, nem történt változás aztán karburátort kitakarítottam ezután sem.
Benzint elvileg kap, szikra van elképzelésem sincsen, hogy mi lehet a probléma.
Lenne még valami: ha karburátor ki van takarítva, a tankból rendesen jön a benzin, úszóházban is van, akkor miért lehet az, hogy még sem jut el esetlegesen a hengerig?
Előre is köszönöm!
Lenne egy problémám, mégpedig a következő:
Egy mz ts250-ről lenne szó, semmi gond nem volt vele, viszont ma reggel beindítottam és folyamatosan lefulladt, aztán pörgettem de ismét csak fulladozás majd meg is állt.
Ezek után csak szivatóval indult be kis gázrásegítéssel, utánna meg már sehogy.
gyertyát cseréltem, nem történt változás aztán karburátort kitakarítottam ezután sem.
Benzint elvileg kap, szikra van elképzelésem sincsen, hogy mi lehet a probléma.
Lenne még valami: ha karburátor ki van takarítva, a tankból rendesen jön a benzin, úszóházban is van, akkor miért lehet az, hogy még sem jut el esetlegesen a hengerig?
Előre is köszönöm!
Re: Blokk
Most furatom meg az etz-met 300-as ra
És egy boltban állítólag gyári minőségű 301 es etz-be való dugót kinálnak 7400 ft-ért.
És egy boltban állítólag gyári minőségű 301 es etz-be való dugót kinálnak 7400 ft-ért.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Szia sajnos már láttam ilyent nem is egyszer igaz nem is minden nap MZ,Pannonia,Tabi,de még Babetta is..Szerintem a hengert a gyűrűk eszik meg lehet keményebbek mid kellene de lehet a dugó is ludas benne,egy biztos:a gyári henger+dugó páros még ha sokat futott akkor is többet kibír mind egy fúrt+kisipari dugó(pl ajtókilincsből vagy sörös dobozból öntve) valami ping-pong gyűrűkkel eljegyezve.Ezért nem is ajánlom az össze vissza furatgátast mert kicsit csörög" a gép, nehéz jó dugót és gyűrűket beszerezni ,de ez nem csak a mi MZ tulajdonosok problémája hanem szinte az összes szoci"motoros társunké leginkább a Pannoniásoké is.Elvileg (állítólag) a lengyel dugó az jó,de melyik is az?Lóri írta:Sziasztok!
Van egy történetem amit megosztanék veletek, illetve véleményetekre is kíváncsi vagyok.(125/1ES trophy) Bambi mesterrel konzultáltam.
Ui.: Jöhetne már a jó idő!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
miket nézzek meg ha alapról alig akar kipörögni üdv, juragy
Re: Blokk
Sziasztok!
Van egy történetem amit megosztanék veletek, illetve véleményetekre is kíváncsi vagyok.(125/1ES trophy) Bambi mesterrel konzultáltam.
Motoromat kb 4 évvel ezelőtt megfúrattam, ez olyan 10-15 ezer km-t jelent, ami a fúrt hengerben van. Sok olajjal járattam be, kissé szerintem fordulatszám szegényen. Pörögni pörgött, de számomra nem volt kielégítő a motor viselkedése. Kis emelkedőnél visszaváltás, akármit állítottam, füstölt.. Próbáltam kevesebb olajjal, de csak füstölt. Majd tegnap reggel, gondoltam egyet, mondom átszerelem a tartalék blokkról a hengert a dugóval együtt. Ma meg is történt mindez, és a próbaúton 100x jobbat mutatott a motor, mint előtte. Ahol eddig erőlködve ment fel, ott kacagva ment 70-80-nal, nem is füstölt, a gázreakciója 100x jobb, mint volt, pedig csak hengert és dugót cseréltem, a karbihoz nem nyúltam...
A másik henger amit levettem, az 10-15 ezret futott, de érezhető válla van, I túlméretes. Amit feltettem az alapméretes, de nem tudom mennyit futott.
Megfúratom majd azt a hengert.
Gondoltam megosztom veletek ezt a kicsi történést!
Ui.: Jöhetne már a jó idő!
Van egy történetem amit megosztanék veletek, illetve véleményetekre is kíváncsi vagyok.(125/1ES trophy) Bambi mesterrel konzultáltam.
Motoromat kb 4 évvel ezelőtt megfúrattam, ez olyan 10-15 ezer km-t jelent, ami a fúrt hengerben van. Sok olajjal járattam be, kissé szerintem fordulatszám szegényen. Pörögni pörgött, de számomra nem volt kielégítő a motor viselkedése. Kis emelkedőnél visszaváltás, akármit állítottam, füstölt.. Próbáltam kevesebb olajjal, de csak füstölt. Majd tegnap reggel, gondoltam egyet, mondom átszerelem a tartalék blokkról a hengert a dugóval együtt. Ma meg is történt mindez, és a próbaúton 100x jobbat mutatott a motor, mint előtte. Ahol eddig erőlködve ment fel, ott kacagva ment 70-80-nal, nem is füstölt, a gázreakciója 100x jobb, mint volt, pedig csak hengert és dugót cseréltem, a karbihoz nem nyúltam...
A másik henger amit levettem, az 10-15 ezret futott, de érezhető válla van, I túlméretes. Amit feltettem az alapméretes, de nem tudom mennyit futott.
Megfúratom majd azt a hengert.
Gondoltam megosztom veletek ezt a kicsi történést!
Ui.: Jöhetne már a jó idő!
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Blokk
Köszi
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Felrakod a kuplungot a lezsírtalanított főtengelyre rárakod a csapágy belsőt vagy félcolos csőből egy 1 cm -es cikket és rárakod az anyát megtéped 90 nm-el.Pepe írta:Ohh,my God!
Akkor ezt a kuplung összerakása előtt kell igaz?
Én fel is szoktam melegíteni a kuplung kúpját feltépem és hagyom rajta kihűlni.
Re: Blokk
Ohh,my God!
Akkor ezt a kuplung összerakása előtt kell igaz?
Akkor ezt a kuplung összerakása előtt kell igaz?
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Igen, de kell egy közbetét (régi csapágy), amivel kiváltod a dekniben lévő csapágyat ugye....Pepe írta:Sziasztok!
Nem tudjátok hogy 250-es etz nél a kuplungot a főtengely végén lévő anyával(ami egyben a fordulatszám mérő spiráljának a meghajtásáért felel) lehet rá húzni a kupra?
Re: Blokk
Sziasztok!
Nem tudjátok hogy 250-es etz nél a kuplungot a főtengely végén lévő anyával(ami egyben a fordulatszám mérő spiráljának a meghajtásáért felel) lehet rá húzni a kupra?
Nem tudjátok hogy 250-es etz nél a kuplungot a főtengely végén lévő anyával(ami egyben a fordulatszám mérő spiráljának a meghajtásáért felel) lehet rá húzni a kupra?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Ezt a nyúlást mástól is hallottam az Arany" Favoritrol, a sima fekete nekem eddig bevált pedig nem egy motoromon van.Nandor írta:Nekem is Favorit hajtóláncom van, az "erősebb" arany színű kivitelben. Nálam úgy nyúlik, mind a takony.kupi írta:Favoritom" hajtó láncba is a Favorit.Sok sok éve használom gond nélkül.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Nekem is Favorit hajtóláncom van, az "erősebb" arany színű kivitelben. Nálam úgy nyúlik, mind a takony.kupi írta:Favoritom" hajtó láncba is a Favorit.Sok sok éve használom gond nélkül.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Igen jó a lehetőségekhez képest elfogadható minőségű ár-érték arányú,azén Favoritom" hajtó láncba is a Favorit.Sok sok éve használom gond nélkül.allllli írta:Kis ETZ-hez milyen kuplungláncot ajánlotok? jó ez a Favorit ami a mofakeren van?
http://www.mofaker.hu/termek/Kuplunglan ... TZ__300780
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Kis ETZ-hez milyen kuplungláncot ajánlotok? jó ez a Favorit ami a mofakeren van?
http://www.mofaker.hu/termek/Kuplunglan ... TZ__300780
http://www.mofaker.hu/termek/Kuplunglan ... TZ__300780
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3067
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Killer írta: ,,...és kizúdult az "olaj". Gyak. benzinben futott a váltó... ..."
Váltótuning! Gyorsulási versenyeken jól jöhet a plussz robbanótér!
Váltótuning! Gyorsulási versenyeken jól jöhet a plussz robbanótér!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
A csere nem árt de ahogy látom kis" MZ-d van azoknak meg elő fordul,hogy nem por száraz a kipuf vége! Egyszerűen nem tud annyira felmelegedni,hogy kiégjen. A lényeg a könyökbe és közvetlenül utána nem szabad olajosnak lenni a dobnak,a vége lehet kicsit az azt rá lehet fogni az 2T olajra is.Nekem is olajos kicsit a TS vége de nem érdekel(1985-óta olajos)amikor 250 ETZ m volt azé meg por száraz volt mindig.allllli írta:hell írta:Erre én azt mondom nekem annó kb. 10 éve egy huber zöld moslék lett belerakva. Tavaly összel kellett a gyujtás felől kidobni a másik oldalon (kuplung) még mindíg az van. Most csak egy kék szutyok volt itthon mert ugyen ezek a gondok természetesen hétvégén jönnek elő meg ingyen is volt és teszi a dolgát. Szóval biztos jó a viton, de azért emezek sem annyira elveszettek azért...
Nekem is a kék duplaajkú van benne a generátor oldalon és szerencsére bírja a strapát, de most h olvastam ezt a kipufogós dolgot h áll benne az olaj hát mitmondjak...a kipuff végén nekem is folyik az olaj. Tudtam h a kuplung oldali szimering lehet a probléma csak nem sejtettem Holnap cserélem is ki ezt is a kék duplaajkasra.
Ezek ilyenek így kell szeretni.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nekem is akkor köpte a végén mikor szar olajat tettem bele(arol 2T és hasonló csodákkal volt ilyesmi)...
Meg ha amikor a kuplungnál oda a szimering akkor ott már igen szép füstnek kell lenni.
Meg ha amikor a kuplungnál oda a szimering akkor ott már igen szép füstnek kell lenni.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
1, Az lehet a gagyibb 2T olajtól is. Szagolj bele a váltóolajba, ha benzin szaga van, akkor gáz van. Én anno engedtem le kis-tzből úgy olajat, hogy olyan volt mint a magzatvíz... Kivettem a leeresztőt, és kizúdult az "olaj". Gyak. benzinben futott a váltó...
2, Valószínű a dekni alját kezdte el kienni a lánc, cseréld ki, mert képes kicsapni a dekni alját... Ehhez meg úgyis le kell engedni az olajat, akkor meg kiderül az 1, pont.
2, Valószínű a dekni alját kezdte el kienni a lánc, cseréld ki, mert képes kicsapni a dekni alját... Ehhez meg úgyis le kell engedni az olajat, akkor meg kiderül az 1, pont.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Most jut eszembe. Ha 3000 és 4000 között van a fordulat és nem terhelem, meg nem motorfékezek, akkor ilyen furcsa karmoló hang jön a blokk felől. Lehetséges h a kuplunglánc adja ezt? És ha elkezdek gyorsítani, akkor megszűnik a hang. Gondolom ilyenkor megfeszül a lánc és nem ér bele abba a valamibe. Jól logikázok?
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
hell írta:Erre én azt mondom nekem annó kb. 10 éve egy huber zöld moslék lett belerakva. Tavaly összel kellett a gyujtás felől kidobni a másik oldalon (kuplung) még mindíg az van. Most csak egy kék szutyok volt itthon mert ugyen ezek a gondok természetesen hétvégén jönnek elő meg ingyen is volt és teszi a dolgát. Szóval biztos jó a viton, de azért emezek sem annyira elveszettek azért...
Nekem is a kék duplaajkú van benne a generátor oldalon és szerencsére bírja a strapát, de most h olvastam ezt a kipufogós dolgot h áll benne az olaj hát mitmondjak...a kipuff végén nekem is folyik az olaj. Tudtam h a kuplung oldali szimering lehet a probléma csak nem sejtettem Holnap cserélem is ki ezt is a kék duplaajkasra.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Meg fogom nézni milyet árulnak a futárban 6000-ért gyári címszóval, mert lehet én is rá leszek kényszerülve egy fúrásra. De az ilyen történetek olvasásakor mindig úgy döntök, hogy amíg a gyárival megy, addig nem nyúlok hozzá!gesszti írta:Egy kis történet:
Tavaly tavasszal felraktam a TS-re egy frissen fúrt hengert, új dugóval. (összes csapágy, főtengely is új) Mentem kb. 400 km-t és szétkopott a henger, kb. 1 tized mm-t kopott/zsugorodott a dugó, gyűrűhézagok 0,2 mm-ről 2 mm környékére. Hengeren érezhető váll keletkezik. Fúrattam egy másik hengert, azzal mentem kb. 1500 km-t és megint ugyanaz a helyzet. Aki a fúrást végezte, köti az ebet a karóhoz, hogy port szív a motor. Új légszűrő van benne, frissen festett légszűrőház, jó levegőcső, karbinál nem szív falsot. Mivel TS, így a ft. szimeringektől se tud port szívni, max olajat, de akkor meg füstölne.
Most megint fúrás alatt/előtt a henger. Én a hulladék minőségű dugattyúra gyanakszom. Ránézésre olyan a felülete, mintha kis szemcsék válnának le róla. Mi más okozhat ilyen mértékű kopást?
Nincs véletlenül valakinek egy 70,5 mm-es gyári dugója? Már nem merem beletenni azt, amit eddig adtak hozzá.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Egy kis történet:
Tavaly tavasszal felraktam a TS-re egy frissen fúrt hengert, új dugóval. (összes csapágy, főtengely is új) Mentem kb. 400 km-t és szétkopott a henger, kb. 1 tized mm-t kopott/zsugorodott a dugó, gyűrűhézagok 0,2 mm-ről 2 mm környékére. Hengeren érezhető váll keletkezik. Fúrattam egy másik hengert, azzal mentem kb. 1500 km-t és megint ugyanaz a helyzet. Aki a fúrást végezte, köti az ebet a karóhoz, hogy port szív a motor. Új légszűrő van benne, frissen festett légszűrőház, jó levegőcső, karbinál nem szív falsot. Mivel TS, így a ft. szimeringektől se tud port szívni, max olajat, de akkor meg füstölne.
Most megint fúrás alatt/előtt a henger. Én a hulladék minőségű dugattyúra gyanakszom. Ránézésre olyan a felülete, mintha kis szemcsék válnának le róla. Mi más okozhat ilyen mértékű kopást?
Nincs véletlenül valakinek egy 70,5 mm-es gyári dugója? Már nem merem beletenni azt, amit eddig adtak hozzá.
Tavaly tavasszal felraktam a TS-re egy frissen fúrt hengert, új dugóval. (összes csapágy, főtengely is új) Mentem kb. 400 km-t és szétkopott a henger, kb. 1 tized mm-t kopott/zsugorodott a dugó, gyűrűhézagok 0,2 mm-ről 2 mm környékére. Hengeren érezhető váll keletkezik. Fúrattam egy másik hengert, azzal mentem kb. 1500 km-t és megint ugyanaz a helyzet. Aki a fúrást végezte, köti az ebet a karóhoz, hogy port szív a motor. Új légszűrő van benne, frissen festett légszűrőház, jó levegőcső, karbinál nem szív falsot. Mivel TS, így a ft. szimeringektől se tud port szívni, max olajat, de akkor meg füstölne.
Most megint fúrás alatt/előtt a henger. Én a hulladék minőségű dugattyúra gyanakszom. Ránézésre olyan a felülete, mintha kis szemcsék válnának le róla. Mi más okozhat ilyen mértékű kopást?
Nincs véletlenül valakinek egy 70,5 mm-es gyári dugója? Már nem merem beletenni azt, amit eddig adtak hozzá.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég