Optikai tuning, fényezés, polírozás
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Sziasztok,
ma megpróbáltam eloxálni az indexkapcsoló házát otthon, netes leírások alapján. Nem sikerült
A kapcsoló háza nem aluminium? Én úgy gondoltam az..
ma megpróbáltam eloxálni az indexkapcsoló házát otthon, netes leírások alapján. Nem sikerült
A kapcsoló háza nem aluminium? Én úgy gondoltam az..
- maki79
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2012.02.09. 12:43
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Nagyon jók lettek!Pont ilyen dölt betűs ifa logós matricát akarok én is,csak a negatívját.Feltennén a tankra,aztán ezüst színnel ráfújnám.Jól mutatna a metálkék tankon.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Üdv!
Ma megjöttek a matricáim a motorra, sokáig készítettem őket (inkább ritkán tudtam foglalkozni velük), de megvannak:
A dekoros cég elég hamar megcsinálta őket.
Ma megjöttek a matricáim a motorra, sokáig készítettem őket (inkább ritkán tudtam foglalkozni velük), de megvannak:
A dekoros cég elég hamar megcsinálta őket.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Kedves márkatársak!
Felújítás előtt állok egy nem mz típusú motornak. Olyan kérdésem lenne hogy a krómozást miben mérik?
Értem ezalatt, hogy mi alapján határozzák meg az árat. Elméletileg van ismerős aki megcsinálja, de nem várom el senkitől hogy ingyen, meg szivességbe, viszont nem szeretném ha átvernének, illetve jó lenne előretudni, mennyit kell spórolni. Esetleg ha segít, a motor egy izs planeta 3-as, és sajnos sok rajta a krómozandó elem.
üdv cskaparo
Felújítás előtt állok egy nem mz típusú motornak. Olyan kérdésem lenne hogy a krómozást miben mérik?
Értem ezalatt, hogy mi alapján határozzák meg az árat. Elméletileg van ismerős aki megcsinálja, de nem várom el senkitől hogy ingyen, meg szivességbe, viszont nem szeretném ha átvernének, illetve jó lenne előretudni, mennyit kell spórolni. Esetleg ha segít, a motor egy izs planeta 3-as, és sajnos sok rajta a krómozandó elem.
üdv cskaparo
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Én csak Magyar Zoltánt tudom ajánlani neked, nagyon szépen dolgozik és jó árral! Azt hiszem Seregélyesen lakik. 06 30 567 33 17
zsakfos írta:Tudom hogy volt már szó róla,de hadd ne kelljen már ezt a sok hsz-t visszaolvasnom
Szóval!
Cimek kellenének krómozási ügyben.
A szokásos megrendelői szempontok szerint:olcsó,jó,szép munka(na jó,tudom ez nem mindig van együtt).
Szóval köszönöm előre is.
ui:helyileg mindegy végülis,főleg ha postán keresztül is lehet intézni
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Sziasztok!
Táborfalván tudok egy manust, de sajnos csak a telefonszáma van meg.
30/677-5993
Táborfalván tudok egy manust, de sajnos csak a telefonszáma van meg.
30/677-5993
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- nagyarpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 242
- Csatlakozott: 2010.05.26. 20:10
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátraszentistván
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Zágon Rudolf krómozó mesterzsakfos írta:Tudom hogy volt már szó róla,de hadd ne kelljen már ezt a sok hsz-t visszaolvasnom
Szóval!
Cimek kellenének krómozási ügyben.
A szokásos megrendelői szempontok szerint:olcsó,jó,szép munka(na jó,tudom ez nem mindig van együtt).
Szóval köszönöm előre is.
ui:helyileg mindegy végülis,főleg ha postán keresztül is lehet intézni
0620-4363636
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
OFFMrDok írta:Olyant csak használtat, vateráról, vagy itt a piactérről.... Én épp most készítek egyet magamnak, barkácsolás topicban vannak képek.jenci írta:Sziasztok.
Engemet erdekelne hol tudnek szerezni fejidomot a etz 251 re, pl olyan szepet mint ami a matt 1989 motoron lattam, vagy pedig hasonlo.A fenyezest sajat magam tudnam megoldani, legalabbis maga a fujast, de megkoszonem azt is hogy ha valaki tudna aljalani milyen anyagal dolgozak.
Ja, MrDok őstehetség
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Olyant csak használtat, vateráról, vagy itt a piactérről.... Én épp most készítek egyet magamnak, barkácsolás topicban vannak képek.jenci írta:Sziasztok.
Engemet erdekelne hol tudnek szerezni fejidomot a etz 251 re, pl olyan szepet mint ami a matt 1989 motoron lattam, vagy pedig hasonlo.A fenyezest sajat magam tudnam megoldani, legalabbis maga a fujast, de megkoszonem azt is hogy ha valaki tudna aljalani milyen anyagal dolgozak.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Tudom hogy volt már szó róla,de hadd ne kelljen már ezt a sok hsz-t visszaolvasnom
Szóval!
Cimek kellenének krómozási ügyben.
A szokásos megrendelői szempontok szerint:olcsó,jó,szép munka(na jó,tudom ez nem mindig van együtt).
Szóval köszönöm előre is.
ui:helyileg mindegy végülis,főleg ha postán keresztül is lehet intézni
Szóval!
Cimek kellenének krómozási ügyben.
A szokásos megrendelői szempontok szerint:olcsó,jó,szép munka(na jó,tudom ez nem mindig van együtt).
Szóval köszönöm előre is.
ui:helyileg mindegy végülis,főleg ha postán keresztül is lehet intézni
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Sziasztok.
Engemet erdekelne hol tudnek szerezni fejidomot a etz 251 re, pl olyan szepet mint ami a matt 1989 motoron lattam, vagy pedig hasonlo.A fenyezest sajat magam tudnam megoldani, legalabbis maga a fujast, de megkoszonem azt is hogy ha valaki tudna aljalani milyen anyagal dolgozak.
Engemet erdekelne hol tudnek szerezni fejidomot a etz 251 re, pl olyan szepet mint ami a matt 1989 motoron lattam, vagy pedig hasonlo.A fenyezest sajat magam tudnam megoldani, legalabbis maga a fujast, de megkoszonem azt is hogy ha valaki tudna aljalani milyen anyagal dolgozak.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Szép napot.
Vázalkatrészek festése előtt állok. Milyen eljárást ajánlotok? Minden építő jellegű válasz jöhet:)
1: bázis+2k lakk: ára közepes elég tartós általában csak a lakk sérül (de az könnyedén) vagy bemattúl amit visszacsiszolva újra lehet lakkozni. Viszont ellenérv, hogy én még1x nem szeretném szétszedni a gépet darabokra fényezés végett.
2: 2k akril festék: kicsit olcsóbb mint a bázislakk elég kemény festék nehezebben sérül tudtommal de ha sérül akkor cumi mert max javítófestékkel vagy újrafényezéssel oldható meg. Idők során bár egyenletesen de veszít eredeti fényéből.
3: Szinterezés (porfestés): legdrágább eljárás. Sokak szerint tartós ha előtte le volt kezelve a felület rendesen. Gyárilag is valami ilyesmi eljárással festették. Hallottam, olyat hogy idők során hőtágulás meg jó magyar utak hatásából elkezd repedezni és onnan nincs vissza út ha a szinterezés alá pára kerül akkor lefossa magáról az anyagot.
Sokak panaszkodnak arra, hogy nem valami rugalmas viszont jól véd pl a kavicsfelverődésektől mivel elég stabil. Aládolgozni nem tudom, hogyan lehet pl rozsdabemaródásnál.
4 Hammerite: elfogadható árú és nekem van megfelelő színű is aládolgozni nem tudom-lehet e szóval 2k alapozóra tapad e rendesen fújva egész szép két rétegbe lefújva kellőképpen rugalmas és stabil is. Javítani egyszerű színét tartja (tapasztalat) Kisebb fizikai hatások pl kavics kibírja. Nem kell újra kevertetni mert valószínüleg lehet boltba kapni.
Szerintetek a felsorolt érvek és saját ismeretek tapasztalatokat ismerve melyiket javasoljátok? (utcai használatra túrázgatni) Amit szem előtt kell tartani, hogy többet nem szeretném szétszedni a motort fényezés céljából szóval kellő tartósság vagy bontás nélküli nem feltűnő javítási lehetőséggel kell rendelkeznie. Válaszokat előre is köszi:)
Vázalkatrészek festése előtt állok. Milyen eljárást ajánlotok? Minden építő jellegű válasz jöhet:)
1: bázis+2k lakk: ára közepes elég tartós általában csak a lakk sérül (de az könnyedén) vagy bemattúl amit visszacsiszolva újra lehet lakkozni. Viszont ellenérv, hogy én még1x nem szeretném szétszedni a gépet darabokra fényezés végett.
2: 2k akril festék: kicsit olcsóbb mint a bázislakk elég kemény festék nehezebben sérül tudtommal de ha sérül akkor cumi mert max javítófestékkel vagy újrafényezéssel oldható meg. Idők során bár egyenletesen de veszít eredeti fényéből.
3: Szinterezés (porfestés): legdrágább eljárás. Sokak szerint tartós ha előtte le volt kezelve a felület rendesen. Gyárilag is valami ilyesmi eljárással festették. Hallottam, olyat hogy idők során hőtágulás meg jó magyar utak hatásából elkezd repedezni és onnan nincs vissza út ha a szinterezés alá pára kerül akkor lefossa magáról az anyagot.
Sokak panaszkodnak arra, hogy nem valami rugalmas viszont jól véd pl a kavicsfelverődésektől mivel elég stabil. Aládolgozni nem tudom, hogyan lehet pl rozsdabemaródásnál.
4 Hammerite: elfogadható árú és nekem van megfelelő színű is aládolgozni nem tudom-lehet e szóval 2k alapozóra tapad e rendesen fújva egész szép két rétegbe lefújva kellőképpen rugalmas és stabil is. Javítani egyszerű színét tartja (tapasztalat) Kisebb fizikai hatások pl kavics kibírja. Nem kell újra kevertetni mert valószínüleg lehet boltba kapni.
Szerintetek a felsorolt érvek és saját ismeretek tapasztalatokat ismerve melyiket javasoljátok? (utcai használatra túrázgatni) Amit szem előtt kell tartani, hogy többet nem szeretném szétszedni a motort fényezés céljából szóval kellő tartósság vagy bontás nélküli nem feltűnő javítási lehetőséggel kell rendelkeznie. Válaszokat előre is köszi:)
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
pempelli: "Ezeket lehet spay-ben kapni?,,
Nem.
Spray-vel még a rollerem se fújnám le !
Az 1 komponensű anyag , rosszul takar, rosszul terít, stb. . Nálam a bázis (szín) szintén egy komponensű , de ami a lényeg a lakk az 2 komponensű.
Mindenképp lebeszélnélek a graffitizésről.
Nem.
Spray-vel még a rollerem se fújnám le !
Az 1 komponensű anyag , rosszul takar, rosszul terít, stb. . Nálam a bázis (szín) szintén egy komponensű , de ami a lényeg a lakk az 2 komponensű.
Mindenképp lebeszélnélek a graffitizésről.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
a napokban kész lett minden szinterezett dolgom, a helyre ahol csinálták vittem megint egy olyan darabot amit tudok "tesztelni" mit is bír a rajta lévő bevonat, meg "kapartam", hajlítottam meg ütögettem ezt a leszinterezett dolgot és azt tapasztaltam h elég "rugalmas" bevonat a gyári festékhez képest, nem tudom hogy ez előny vagy hátrány lesz majd a motoron felszerelt dolgoknál illetve váznál, mindenesetre a minden átlesz fújva még plusszba 2K-s lakkal biztos ami biztos
MZ ETZ 251e '89
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Szia!Alfa írta:Az a baj az etz vázzal, hogy direkt rugalmas deformációra tervezték, a szinter pedig valóban merev. Ha pl 90 nél belehajtasz valami nagy kátyúba és megnyekken az egész motor, pont a hajlatban repedhet meg a szinter (miután a váz szépen visszarugózik és semmi baja), ahonnan a legalattomosabb korrózió indulhat el. Ráadásul megcsúszik a csavarhúzó szereléskor és kész a baj, stb stb.
Az én véleményem az, hogy tök felesleges, a legjobb rá a Hammerite (az sem olcsó, fújva viszont az is szép, könnyen javítható, elnyűhetetlen, évek múlva is rugalmas), vagy a sima autófesték, de miért bonyolítsuk a dolgokat ha egyszerűen is lehet?
Tudnál kicsit többet mesélni erről a Hammerite-s dologról? Hogyan dolgozzak alá? Sok felől hallottam, hogy fémtiszta felületre nem tapad jól rozsdára hamarabb tapad? Alapozó menjen alá vagy füller? Utána érdemes lakkozni valamivel? Hamar elveszti a fényét?
Ugyanitt : minden tanácsot szívesen fogadok vázfényezéssel kapcsolatban! Az alany egy TS 125 váz. Mi az ami a legtartósabb, a legkönnyebben javítható, és melyik ami a legtovább tartja meg a fényét melyik bírja a legjobban a kavicsfelverődést pl(hátsó lengővilla esetében vagy sztender? Előre is köszi!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ezeket lehet spay-ben kapni?MrDok írta:sunbim írta:A hét vége felé járunk .
A metál fekete bázis:
Az első réteg lakk, ami 2K-s Dupont:
pár percen belül rákerül a többi lakk is.
...
Eltelt a pár perc:
A sztender egy része
Összesen három réteg lakk:
A tankom is Dupont-tal lett lakkozva, és nagyon jól tartja a fényét. Kíváncsi leszek, hogy a hőterhelt féknyergen mennyire lesz tartós.
A sztenderre pedig benzin szokott kerülni a karbi túlfolyólyából. De a tankon már bizonyította a benzinállóságát. Emiatt nem aggódom .
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
sunbim írta:A hét vége felé járunk .
A metál fekete bázis:
Az első réteg lakk, ami 2K-s Dupont:
pár percen belül rákerül a többi lakk is.
...
Eltelt a pár perc:
A sztender egy része
Összesen három réteg lakk:
A tankom is Dupont-tal lett lakkozva, és nagyon jól tartja a fényét. Kíváncsi leszek, hogy a hőterhelt féknyergen mennyire lesz tartós.
A sztenderre pedig benzin szokott kerülni a karbi túlfolyólyából. De a tankon már bizonyította a benzinállóságát. Emiatt nem aggódom .
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
A hét vége felé járunk .
A metál fekete bázis:
Az első réteg lakk, ami 2K-s Dupont:
pár percen belül rákerül a többi lakk is.
...
Eltelt a pár perc:
A sztender egy része
Összesen három réteg lakk:
A tankom is Dupont-tal lett lakkozva, és nagyon jól tartja a fényét. Kíváncsi leszek, hogy a hőterhelt féknyergen mennyire lesz tartós.
A sztenderre pedig benzin szokott kerülni a karbi túlfolyólyából. De a tankon már bizonyította a benzinállóságát. Emiatt nem aggódom .
A metál fekete bázis:
Az első réteg lakk, ami 2K-s Dupont:
pár percen belül rákerül a többi lakk is.
...
Eltelt a pár perc:
A sztender egy része
Összesen három réteg lakk:
A tankom is Dupont-tal lett lakkozva, és nagyon jól tartja a fényét. Kíváncsi leszek, hogy a hőterhelt féknyergen mennyire lesz tartós.
A sztenderre pedig benzin szokott kerülni a karbi túlfolyólyából. De a tankon már bizonyította a benzinállóságát. Emiatt nem aggódom .
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Úgy éreztem elférne egy közép sztender és egy féknyereg fényezés az Etz-n.
Egy nem túl régi féknyereg javítás után gondoltam, hogy ha sikeres lesz a jav. (nem folyik stb.), akkor kap egy metál fekete fényt.
A közép sztender már nem is tudom pontosan, kb. másfél éve meg lett magasítva 2,5cm-rrel (a vastagabb/magasabb első gumim miatt), ez is csak selyem fényű ,,rally sprayt,, kapott anno, most ez is kap egy fényezést. Azt még nem tudtam eldönteni , hogy metál v. sima 2K-s feketét kap , majd +látjuk. Most az alapozásnál tartok:
7végén kapja a színt és a lakkot.
Egy nem túl régi féknyereg javítás után gondoltam, hogy ha sikeres lesz a jav. (nem folyik stb.), akkor kap egy metál fekete fényt.
A közép sztender már nem is tudom pontosan, kb. másfél éve meg lett magasítva 2,5cm-rrel (a vastagabb/magasabb első gumim miatt), ez is csak selyem fényű ,,rally sprayt,, kapott anno, most ez is kap egy fényezést. Azt még nem tudtam eldönteni , hogy metál v. sima 2K-s feketét kap , majd +látjuk. Most az alapozásnál tartok:
7végén kapja a színt és a lakkot.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Az a baj az etz vázzal, hogy direkt rugalmas deformációra tervezték, a szinter pedig valóban merev. Ha pl 90 nél belehajtasz valami nagy kátyúba és megnyekken az egész motor, pont a hajlatban repedhet meg a szinter (miután a váz szépen visszarugózik és semmi baja), ahonnan a legalattomosabb korrózió indulhat el. Ráadásul megcsúszik a csavarhúzó szereléskor és kész a baj, stb stb.
Az én véleményem az, hogy tök felesleges, a legjobb rá a Hammerite (az sem olcsó, fújva viszont az is szép, könnyen javítható, elnyűhetetlen, évek múlva is rugalmas), vagy a sima autófesték, de miért bonyolítsuk a dolgokat ha egyszerűen is lehet?
Az én véleményem az, hogy tök felesleges, a legjobb rá a Hammerite (az sem olcsó, fújva viszont az is szép, könnyen javítható, elnyűhetetlen, évek múlva is rugalmas), vagy a sima autófesték, de miért bonyolítsuk a dolgokat ha egyszerűen is lehet?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Nekem volt már szinterezett vázam, hátránya ha lepattan akkor nem javítható mint a fényezés és ha bekúszik alá a rozsda akkor annyi. Inkább a festés tűnik nekem jobbnak. A szinter tényleg kicsit merev és ez okozhatja a gondokat is...
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
féltem én is, hogy olyanra sikerül majd.....
így viszem majd nekik a többi alkatrészt ami szinterezésre vár
így viszem majd nekik a többi alkatrészt ami szinterezésre vár
MZ ETZ 251e '89
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Pont ilyen ocsmány lett az én csomagtartóm is
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ahol csináltattam ott is azt mondták, hogy felesleges lefújni, de rám bízzák. Nekem nagyon szépre sikerült a szinterezés, nagyon egyenletes, ami szerintem a nem túl erős homokszórásnak köszönhető, mert láttam olyat homok szórt majd szinterezett felületet ami ugy nézett ki mint a narancshéj, tele volt kis gödrökkel.... de lehet azt acél söréttel tisztították meg
MZ ETZ 251e '89
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Én nem fújnám le.Anno kb 10 éve szintereztettem egy Pannónia vázat, galvanizálás nélkül, és mai napig szép a váz, igaz "szinteresen szép".Sose lesz olyan szép mint a fényezés, de tartósabb.A Pancsi télen is rója azóta az utakat az új gazdinál, de még a só se kezdte ki.
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
A vázam elkészült már szép lett és lehet hogy hülyén hangzik de végig "ütögettem" a váz felületét metamid rúddal hát ha lepattan a bevonat, de nem, elég keménynek tűnik, sehol semmi nyoma annak hogy ütöttem volna (eddig elégedett is vagyok)
A váz kapott egy homokfújást, utánna galvanizálták, majd a szinterezés. Egy dologtól félek, hogy meg fog majd mattulni a fénye (azt mondták UV álló) a bevonatnak, de én szeretnék biztos lenni a dolgomban és lehet rászánom magam 2K-s UV álló lakkra és telibe fújom az egész vázat vagy felesleges?
Érdekel kinek mi a vélemyénye?
A váz kapott egy homokfújást, utánna galvanizálták, majd a szinterezés. Egy dologtól félek, hogy meg fog majd mattulni a fénye (azt mondták UV álló) a bevonatnak, de én szeretnék biztos lenni a dolgomban és lehet rászánom magam 2K-s UV álló lakkra és telibe fújom az egész vázat vagy felesleges?
Érdekel kinek mi a vélemyénye?
MZ ETZ 251e '89
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Csak ajánlani tudom.Tartós lesz, igaz vastag a bevonat, de szerintem rugalmas enyhén.Ha lepattog ütéstől, attól a sima festés is lepattogna!K.Imi írta:Üdv
érdeklődök valaki vázat szinterezett-e már vagy van e tapasztalata ilyesmiről?
(ETZ 250 vázat lengővillát, közép állványt, szeretnék, hátsó sárvédőt szeretnék szinterezni)
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
A szinterezésnél(nem tudom mitől)előfordul,hogy nagyon kemény lesz a bevonat,és a legkisebb ütéstől lepattogzik,mint a zománc festék.Sajnos az autóm vonóhorga ilyen lett,viszont a cross motor vázam teljesen jó,kb.10éve csináltattam.
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Üdv
érdeklődök valaki vázat szinterezett-e már vagy van e tapasztalata ilyesmiről?
(ETZ 250 vázat lengővillát, közép állványt, szeretnék, hátsó sárvédőt szeretnék szinterezni)
érdeklődök valaki vázat szinterezett-e már vagy van e tapasztalata ilyesmiről?
(ETZ 250 vázat lengővillát, közép állványt, szeretnék, hátsó sárvédőt szeretnék szinterezni)
MZ ETZ 251e '89
- Ghostbikerboy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2011.07.28. 19:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 '91
- Tartózkodási hely: Pocsaj
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Igen túradobozokról van szó. Köszönöm a segítséget!szilitibor írta:Hali!! Gondolom a túra dobozokról van szó, igen sajnos kell egy müanyag alapozó mert különben egy idő után ledobja a festéket. A HB Body plasto fix-et tudom ajánlani ez egy nagyon jó müanyag alapozó utána bármilyen festékkel bevonható rajta marad. Én két komponensű festéket ajánlanék hozzá mert sokkal tartósabb!! Üdv TibiGhostbikerboy írta:Sziasztok!
Valaki festett le már Krauser dobozokat? Házilag hogyan érdemes csinálnom?
Itt is alapozni kell majd aztán egy matt feketével átfújom aztán szevasz-tavasz vagy elég csak jól megtakarítanom és lefújnom?
Szeretném, ha tartós lenne, egy kis mosástól, sőt esőtől ne legyen baja...
Milyen festéket ajánlotok?
Köszönöm!
Üdv.:
Ghost
Ghost
-
- biciklis
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2011.07.06. 21:13
- MZ-d típusa: mz etz 250
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Hali!! Gondolom a túra dobozokról van szó, igen sajnos kell egy müanyag alapozó mert különben egy idő után ledobja a festéket. A HB Body plasto fix-et tudom ajánlani ez egy nagyon jó müanyag alapozó utána bármilyen festékkel bevonható rajta marad. Én két komponensű festéket ajánlanék hozzá mert sokkal tartósabb!! Üdv TibiGhostbikerboy írta:Sziasztok!
Valaki festett le már Krauser dobozokat? Házilag hogyan érdemes csinálnom?
Itt is alapozni kell majd aztán egy matt feketével átfújom aztán szevasz-tavasz vagy elég csak jól megtakarítanom és lefújnom?
Szeretném, ha tartós lenne, egy kis mosástól, sőt esőtől ne legyen baja...
Milyen festéket ajánlotok?
Köszönöm!
- Ghostbikerboy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2011.07.28. 19:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 '91
- Tartózkodási hely: Pocsaj
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Sziasztok!
Valaki festett le már Krauser dobozokat? Házilag hogyan érdemes csinálnom?
Itt is alapozni kell majd aztán egy matt feketével átfújom aztán szevasz-tavasz vagy elég csak jól megtakarítanom és lefújnom?
Szeretném, ha tartós lenne, egy kis mosástól, sőt esőtől ne legyen baja...
Milyen festéket ajánlotok?
Köszönöm!
Valaki festett le már Krauser dobozokat? Házilag hogyan érdemes csinálnom?
Itt is alapozni kell majd aztán egy matt feketével átfújom aztán szevasz-tavasz vagy elég csak jól megtakarítanom és lefújnom?
Szeretném, ha tartós lenne, egy kis mosástól, sőt esőtől ne legyen baja...
Milyen festéket ajánlotok?
Köszönöm!
Üdv.:
Ghost
Ghost
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Jól jön majd a felvilágosodás színterezés terénkiszsebi írta:Ha lesz több infó, nem fogom magamban tartani! Egyenlőre várakozás van...
(ez a projekt már néhány hónapja húzódik, egy-két napot, esetleg hetet ráér!)
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ha lesz több infó, nem fogom magamban tartani! Egyenlőre várakozás van...
(ez a projekt már néhány hónapja húzódik, egy-két napot, esetleg hetet ráér!)
(ez a projekt már néhány hónapja húzódik, egy-két napot, esetleg hetet ráér!)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
kiszsebi írta:Hát, nem sok válasz érkezettkiszsebi írta:Tud-e valaki szinterezés alá való kittet és beszerzési forrást javasolni? Valami "polikár" (gondolom, polycarbon) nevű cuccot javasoltak...
Lényeg, hogy ~200°C-ig bírja a hőt és a porfestékkel se lépjen reakcióba.
Ma volt egy kis időm, útba ejtettem hát a porszórás egyik jelentős hazai gyártóját, mit javasolnak. Azt mondták, a Neoplaszt nevű magyar kétkomponensű kitt megfelelő erre a célra, 1 rész Neoplaszt + 1 rész cink (térfogatban!) + fele az előirt peroxid (edző) arányban. Ez 1-2 mm vastagságig megfelelő, de nagyon gyorsan kell dolgozni vele, mert a cink gyorsítja a kötést. Holnap lesz a napja, hogy kipróbáljuk...
Más: a porfestés előtt cink alapozóval kell dolgozni, hogy ne legyen korrózió. Sajnos a porfesték egy idő után elveszti a fényét, mert a műanyag bomlásnak indul az UV hatására, de ha UV álló és szűrő lakkal rögtön a festés után megvédjük a festéket, akár 5-10 év múlva is eredeti fényében pompázhat.
Nagyon kedvesen, szakszerűen elmagyarázták a porfestés lényegét:
http://www.egrokorr.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
És megosztanád az infokat amit hallottál? Érdekelne a téma. Bár elsősorban én nem a hőállóságát akarom próbálgatni.
És esetleg valaki tud mondai, egy jó színterezőt? Borsodi vagyok de ha olcsóbban kijövök akár postán is felküldöm ha egy jó minőségű és tartós bevonatot tesznek rá
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Még jó hogy vagy nekünk! Kellenek néha a különleges igények, hogy tanuljon az ember fia újabb dolgokat!kiszsebi írta: Hát, nem sok válasz érkezett
Ma volt egy kis időm, útba ejtettem hát a porszórás egyik jelentős hazai gyártóját, mit javasolnak. Azt mondták, a Neoplaszt nevű magyar kétkomponensű kitt megfelelő erre a célra, 1 rész Neoplaszt + 1 rész cink (térfogatban!) + fele az előirt peroxid (edző) arányban. Ez 1-2 mm vastagságig megfelelő, de nagyon gyorsan kell dolgozni vele, mert a cink gyorsítja a kötést. Holnap lesz a napja, hogy kipróbáljuk...
Más: a porfestés előtt cink alapozóval kell dolgozni, hogy ne legyen korrózió. Sajnos a porfesték egy idő után elveszti a fényét, mert a műanyag bomlásnak indul az UV hatására, de ha UV álló és szűrő lakkal rögtön a festés után megvédjük a festéket, akár 5-10 év múlva is eredeti fényében pompázhat.
Nagyon kedvesen, szakszerűen elmagyarázták a porfestés lényegét:
http://www.egrokorr.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit szintereztetsz?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Hát, nem sok válasz érkezettkiszsebi írta:Tud-e valaki szinterezés alá való kittet és beszerzési forrást javasolni? Valami "polikár" (gondolom, polycarbon) nevű cuccot javasoltak...
Lényeg, hogy ~200°C-ig bírja a hőt és a porfestékkel se lépjen reakcióba.
Ma volt egy kis időm, útba ejtettem hát a porszórás egyik jelentős hazai gyártóját, mit javasolnak. Azt mondták, a Neoplaszt nevű magyar kétkomponensű kitt megfelelő erre a célra, 1 rész Neoplaszt + 1 rész cink (térfogatban!) + fele az előirt peroxid (edző) arányban. Ez 1-2 mm vastagságig megfelelő, de nagyon gyorsan kell dolgozni vele, mert a cink gyorsítja a kötést. Holnap lesz a napja, hogy kipróbáljuk...
Más: a porfestés előtt cink alapozóval kell dolgozni, hogy ne legyen korrózió. Sajnos a porfesték egy idő után elveszti a fényét, mert a műanyag bomlásnak indul az UV hatására, de ha UV álló és szűrő lakkal rögtön a festés után megvédjük a festéket, akár 5-10 év múlva is eredeti fényében pompázhat.
Nagyon kedvesen, szakszerűen elmagyarázták a porfestés lényegét:
http://www.egrokorr.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
köszönöm a válaszokat, na talán ebbe is beletanulok
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- biciklis
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2011.07.06. 21:13
- MZ-d típusa: mz etz 250
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ha nem nagy üzemi célra akarsz kompreszort vásárolni ,akkor bőven elég a kicsi. Ha tudsz hozzá pót tartályt szerezni az nem rossz jóbban és tovább fog mülödni a légkulcsod, ha csak a tankod vagy a sárvédőket akarod fényezni nem kell pót tartály. Fényezésnél pedig az elő készitésre és a festék higitására kell nagyon oda figyelni utánna már gyerekjáték.Hujber írta:Köszi! Akkor összegezve nem érdemes 50 literes kompresszorra befektetni festés céljából? Még egy kérdés: mi van, ha szerzek egy nagyobb tartályt, és egybekötöm a kettőt?szilitibor írta:Ezen a linken megtalálható a fényezéshez szükséges nyomás érték!!
...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Nem kell ezt túlmisztifikálni... Mi egy 25000 Ft-os einhell kompresszorral fújtunk telibe már autót is.Hujber írta: Köszi! Akkor összegezve nem érdemes 50 literes kompresszorra befektetni festés céljából? Még egy kérdés: mi van, ha szerzek egy nagyobb tartályt, és egybekötöm a kettőt?
Légtartálynak a mérettől függően használj tűzoltókészüléket, vagy kiszuperált villanybojlert. Mindegyiket találsz fillérekért MÉH-telepen.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Köszi! Akkor összegezve nem érdemes 50 literes kompresszorra befektetni festés céljából? Még egy kérdés: mi van, ha szerzek egy nagyobb tartályt, és egybekötöm a kettőt?szilitibor írta:Ezen a linken megtalálható a fényezéshez szükséges nyomás érték!!
...
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Tud-e valaki szinterezés alá való kittet és beszerzési forrást javasolni? Valami "polikár" (gondolom, polycarbon) nevű cuccot javasoltak...
Lényeg, hogy ~200°C-ig bírja a hőt és a porfestékkel se lépjen reakcióba.
Lényeg, hogy ~200°C-ig bírja a hőt és a porfestékkel se lépjen reakcióba.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ez nagyon hasznos oldal! Kösz! Most már legalább én is tudom pontosan hogy a 6bart a folyamatos rendelkezésre álló légnyomást jelenti, nem a pisztolyból kilépő nyomást.szilitibor írta:Ezen a linken megtalálható a fényezéshez szükséges nyomás érték!!
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... yFbUi1LCkA" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- biciklis
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2011.07.06. 21:13
- MZ-d típusa: mz etz 250
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ezen a linken megtalálható a fényezéshez szükséges nyomás érték!!
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... yFbUi1LCkA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... yFbUi1LCkA" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Kösz fiúk, nekem az a lényeg, hogy motor alkatrészeket tudjak fújni vele, és láthatóan jobb legyen mint a verywell.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Fényezéshez 6bar az előírt nyomás. Nekem egy KINZO tipusú 25l es kompresszorom van szimplán kenésű nem olajos. Nem a legjobb,de ezt tudtam anno 5e ft-ért megvenni használtan. Én lefestettem vele a ts mz-met, a 406-os peugeot-omon az első sárvédőt és az első lökhárítót ami metál szín. Nem 100%-os egyik sem, de az igényeknek megfelel. Főleg ha az ár érték arányt nézem.szilitibor írta:Ha csak motor alkatrészeket akarsz fújni, akkor olyan kompreszort vegyél amin két nyomásmérő van. Ilyen van kicsiben is az egyik a tartályban lévő nyomást méri a másik a ki jövő nyomást. Ez azért kell mert a fujáshoz 3-bar nyomásnál nem kell több. Ezt be tudod állitani a két óra közti szabályzóval, 8- baral nem fujunk mert narancsos lesz és rengeteg festék kárba vész a levegőbe.Hujber írta:Üdv, tervezek venni egy kompresszort, elsősorban festéshez (motor alkatrészek), ahhoz ugye elég a kicsi is. De láttam kedvező árú 50 literest is. Mivel lenne nekem jobb, ha nagyobbat vennék? Homokfújáshoz az is elég karcsú nem?
Igaz,erre én is utólag vettem nyomásszabályzót és szűrőt ami az Aldi-ban 6e ft volt.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2011.07.06. 21:13
- MZ-d típusa: mz etz 250
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Ha csak motor alkatrészeket akarsz fújni, akkor olyan kompreszort vegyél amin két nyomásmérő van. Ilyen van kicsiben is az egyik a tartályban lévő nyomást méri a másik a ki jövő nyomást. Ez azért kell mert a fujáshoz 3-bar nyomásnál nem kell több. Ezt be tudod állitani a két óra közti szabályzóval, 8- baral nem fujunk mert narancsos lesz és rengeteg festék kárba vész a levegőbe.Hujber írta:Üdv, tervezek venni egy kompresszort, elsősorban festéshez (motor alkatrészek), ahhoz ugye elég a kicsi is. De láttam kedvező árú 50 literest is. Mivel lenne nekem jobb, ha nagyobbat vennék? Homokfújáshoz az is elég karcsú nem?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Minél nagyobb, annál jobb, nem kell várnod hogy újratermelje a nyomást egy kiadósabb felület után.Hujber írta:Üdv, tervezek venni egy kompresszort, elsősorban festéshez (motor alkatrészek), ahhoz ugye elég a kicsi is. De láttam kedvező árú 50 literest is. Mivel lenne nekem jobb, ha nagyobbat vennék? Homokfújáshoz az is elég karcsú nem?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Ghostbikerboy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2011.07.28. 19:31
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 '91
- Tartózkodási hely: Pocsaj
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Sziasztok!
ETZ 250-re esetleg tudtok ajánlani szélvédő plexit?
Lehet használt, esetleg új.
Stílusra naked érdekelne, mintsem nagy túra plexi.
Pl. egy ilyen megfelelőnek bizonyulhat?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 10488.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mire figyeljek oda?
Még játszok a gondolattal, hogy beújítok egy plexire.
Előre is köszönöm.
ETZ 250-re esetleg tudtok ajánlani szélvédő plexit?
Lehet használt, esetleg új.
Stílusra naked érdekelne, mintsem nagy túra plexi.
Pl. egy ilyen megfelelőnek bizonyulhat?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 10488.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mire figyeljek oda?
Még játszok a gondolattal, hogy beújítok egy plexire.
Előre is köszönöm.
Üdv.:
Ghost
Ghost
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Optikai tuning, fényezés, polírozás
Még az 50 literes is elég hurka. Az a lényeg, hogy kis tartálynál a kompresszor állandóan dolgozik.Azt vedd figyelembe, hogy házi kompresszornál sose fogsz igazán szépen fújni, a fényezők vízleválasztót, külön nyomásszabályzót stb.-t használnak.Ha csak otthoni használatra veszel vegyél olyat ami 8bar üzemivel dolgozik, mert azzal légkulcsot is meghajthatsz stabilan.Egy két futómű, blokk alkatrészt fújni jó lesz vele akár tescós pisztollyal is ha ügyes kezed van, de komplett fényezési munkához kevés a házi téma, de vannak akik azzal is csodát tudnak művelni.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég