Elektronika topik - a pokol kapuja
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nos az a helyzetem már elég régóta, hogy alul baromijól megy a gép ( kb 10-15 km/h 3 asban, 1500 fordulaton, minden gond nélkül), de fent meg megtorpan. Ez most gyújtás lenne? halálpontosan 3mm-en van.
Ezzel együtt az is jár hogy 100 felett nem akar menni. Na nem mintha sokat akarnám úgy hajtani, de egyszerűen nem megy ott. (kb 4500 tól felfele gyengül le). Nem az a gond h nem forog ki, mert nem szaggat, rángat, stb, de pl kettesben sem szeret húzni magas fordulaton.
Na most, én ezt az alapjárati nyomatékot szívesen elcserélném egy magas fordulati jobb teljesítményre. Ekkor előgyújtást vegyem lentebb pl 2,5-re?
Azt nem hiszem h ne lenne kompresszió, mert 90-95 ön pl fennvagyok elég gyorsan, meg nagyon lent nagyon jó, de ott fent hirtelen nem akar tovább menni.
jah és +: kb 2/3 gáznál fentebb már inkább csak hörög (mélyül a hangja és nem húz). Ez most túl sok, túl kevés benzin, vagy a szikra a gondja, súbertű vagy mi?
Ötlet?
Ezzel együtt az is jár hogy 100 felett nem akar menni. Na nem mintha sokat akarnám úgy hajtani, de egyszerűen nem megy ott. (kb 4500 tól felfele gyengül le). Nem az a gond h nem forog ki, mert nem szaggat, rángat, stb, de pl kettesben sem szeret húzni magas fordulaton.
Na most, én ezt az alapjárati nyomatékot szívesen elcserélném egy magas fordulati jobb teljesítményre. Ekkor előgyújtást vegyem lentebb pl 2,5-re?
Azt nem hiszem h ne lenne kompresszió, mert 90-95 ön pl fennvagyok elég gyorsan, meg nagyon lent nagyon jó, de ott fent hirtelen nem akar tovább menni.
jah és +: kb 2/3 gáznál fentebb már inkább csak hörög (mélyül a hangja és nem húz). Ez most túl sok, túl kevés benzin, vagy a szikra a gondja, súbertű vagy mi?
Ötlet?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Az szinte biztos, hogy nem az új megszakítótól. Esélyesebb a mégis beakadt-fennakadt-elakadt bowden és subertű. Avagy fals levegőt kap a motor, leginkább gyújtásoldali szimmeringnél (meg egyéb helyeken is) jön ez ki ilyen hirtelen. Csere.
Re: Elektronika
Hello!
Lenne egy olyan kérdésem hogy: Megszakítom beégett, kicseréltem és a motor fordulata 5ezere megy fel, gáz nincs beragadva. Volt olyan is hogy nagyon lassan járt a motor. Mitől van?
Köszönöm
Lenne egy olyan kérdésem hogy: Megszakítom beégett, kicseréltem és a motor fordulata 5ezere megy fel, gáz nincs beragadva. Volt olyan is hogy nagyon lassan járt a motor. Mitől van?
Köszönöm
Re: Elektronika
Hello!
Lenne egy olyan kérdésem hogy: Megszakítom beégett, kicseréltem és a motor fordulata 5ezere megy fel, gáz nincs beragadva. Volt olyan is hogy nagyon lassan járt a motor. Mitől van?
Köszönöm
Lenne egy olyan kérdésem hogy: Megszakítom beégett, kicseréltem és a motor fordulata 5ezere megy fel, gáz nincs beragadva. Volt olyan is hogy nagyon lassan járt a motor. Mitől van?
Köszönöm
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Hali!Szeretném a /1-esemet átalakkitatni 12voltosra!Na mármost ugye kell az összes cucc hozzá,meg aki királyul megoldja és a hozzávalók beszerzésében is jártas.Kérdésem,hogy mennyibe lenne ez nekem,ősz vége felé lenne aktuális,dobhattok egy pü-t is,ha lehet azért ne a térkép másik végéről mert ugye a gépet oda is kellene vinni ez időben lehet problema na meg nov végén már lehet kezdenek röpködni a minuszok,ha nincs szerencsém
Re: Elektronika
Nálam is gyári, viszont abban kispórolták ezt az extrát!!!kiszsebi írta:Nekem még gyárim van, a 6. szerintem a különleges, Bruce Willis-es cuccokhoz kell. Pl. zurückszaké írta: Seri! Amiről beszélsz,az benne van az ötben! Mark a hatodik(!!!!! ) állásról beszél. Szerintem a "kisipari"-ba tettek +1 állást "extrákhoz" (merülő forralóhoz, el.grillsütőhöz, részecske gyorsítóhoz ... stb.)
Conus pedig megírta a tutit:
"annak a kulcsállásnak nincs jelentősége, 6V-os ts-eken abban az állásban be lehet tolni a motort. "
na persze az ES-eken is
és az ETS-eken is
(Biztos, hogy a magyar szerződéses munkavállaló elé a műszak vége előtt került a gépem. Fáradt volt már és az esze is azon járt, hogy mennyi levehető ajtajú turmixgépet és csokit fog haza vinni bizniszbe )
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Elektronika
Nekem még gyárim van, a 6. szerintem a különleges, Bruce Willis-es cuccokhoz kell. Pl. zurückszaké írta: Seri! Amiről beszélsz,az benne van az ötben! Mark a hatodik(!!!!! ) állásról beszél. Szerintem a "kisipari"-ba tettek +1 állást "extrákhoz" (merülő forralóhoz, el.grillsütőhöz, részecske gyorsítóhoz ... stb.)
Conus pedig megírta a tutit:
"annak a kulcsállásnak nincs jelentősége, 6V-os ts-eken abban az állásban be lehet tolni a motort. "
na persze az ES-eken is
és az ETS-eken is
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Elektronika
Üdv Urak
Hogy lehet egy 6V-os állórészt kiszerelt állapotban leellenőrizni. Van egy gyári előgyújtás szabályozós állórészem, de jó lenne valahogy leellenőrizni.
Köszi
Hogy lehet egy 6V-os állórészt kiszerelt állapotban leellenőrizni. Van egy gyári előgyújtás szabályozós állórészem, de jó lenne valahogy leellenőrizni.
Köszi
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Elektronika
Enyémbe is van egy 6. mondjuk.szaké írta:Seri! Amiről beszélsz,az benne van az ötben! Mark a hatodik(!!!!! ) állásról beszél. Szerintem a "kisipari"-ba tettek +1 állást "extrákhoz" (merülő forralóhoz, el.grillsütőhöz, részecske gyorsítóhoz ... stb.)Seri19 írta: Az jobbra lévő állás az úgyan úgy helyzet jelző csak itt ki tudod venni a kulcsot is.
Re: Elektronika
Seri! Amiről beszélsz,az benne van az ötben! Mark a hatodik(!!!!! ) állásról beszél. Szerintem a "kisipari"-ba tettek +1 állást "extrákhoz" (merülő forralóhoz, el.grillsütőhöz, részecske gyorsítóhoz ... stb.)Seri19 írta:Az jobbra lévő állás az úgyan úgy helyzet jelző csak itt ki tudod venni a kulcsot is.mark222 írta:Két kérdésem lenne:
Az egyik kérdés:Van egy ETZ 125-ösöm(nem hiszem hogy ez most sokat számít)és ugye elvileg abban a gyújtáskapcsolónak öt állása van.na most nálam van egy hatodik is,méghozzá az öttől jobbra,és fogalmam sincs hogy ez mi lehet...tudnátok segíteni?
És a másik kérdés:vettem egy Poweroad 12V-s 5Ah-s aksit,és rákötöttem a motorra.elkezdtem tesztelgetni,hogy mennek-e a lámpák,meg hasonló,de mire eljutottam volna odáig,hogy elindítsam a motort,lemerült az akksi:O ez nagyjából fél órát jelent,és közben nem mentek folyamatosan a lámpák,csak néha-néha pár másodpercre.annyit még mondanék,hogy az akksit két hónapja vettem,de mivel épp felújítottam a motort,ezért csak most jutottam el oda,hogy be is szerelem...még amikor a régi állapotában megvolt a motor,akkor is megpróbáltam egyszer berakni,de akkor szikrázott,amikor a második sarut is hozzáérintettem akkor szikrázott,úgyhogy inkább hagytam...jah meg akkor mértünk is benne valamennyi feszültséget a barátommal,pedig nem is volt még töltőn,meg semmi,csak épp hogy felsavaztuk...viszont tegnap délelőtt töltőn volt,és elég nehezen vette fel az áramot...úgyhogy nem tudom mi van,lehet hogy az akksi a rossz,de lehet hogy én hibáztam valamit...
viszont ha az akksi a rossz akkor azt is megmondhatnátok,hogy legközelebb milyen akkksit vegyek?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
ha h4-es izzó van elől akkor az 5Ah-s akksi igencsak kevés lesz. egyébként leginkább olyan akksit vegyél, ami belefér a gyári tálcába én 9Ah-s Yuasa-t vettem, 7,7 ropiért helyben felsavazva, sz.r unibat akksi leadva, oszt jónapot.mark222 írta:Két kérdésem lenne:
Az egyik kérdés:Van egy ETZ 125-ösöm(nem hiszem hogy ez most sokat számít)és ugye elvileg abban a gyújtáskapcsolónak öt állása van.na most nálam van egy hatodik is,méghozzá az öttől jobbra,és fogalmam sincs hogy ez mi lehet...tudnátok segíteni?
És a másik kérdés:vettem egy Poweroad 12V-s 5Ah-s aksit,és rákötöttem a motorra.elkezdtem tesztelgetni,hogy mennek-e a lámpák,meg hasonló,de mire eljutottam volna odáig,hogy elindítsam a motort,lemerült az akksi:O ez nagyjából fél órát jelent,és közben nem mentek folyamatosan a lámpák,csak néha-néha pár másodpercre.annyit még mondanék,hogy az akksit két hónapja vettem,de mivel épp felújítottam a motort,ezért csak most jutottam el oda,hogy be is szerelem...még amikor a régi állapotában megvolt a motor,akkor is megpróbáltam egyszer berakni,de akkor szikrázott,amikor a második sarut is hozzáérintettem akkor szikrázott,úgyhogy inkább hagytam...jah meg akkor mértünk is benne valamennyi feszültséget a barátommal,pedig nem is volt még töltőn,meg semmi,csak épp hogy felsavaztuk...viszont tegnap délelőtt töltőn volt,és elég nehezen vette fel az áramot...úgyhogy nem tudom mi van,lehet hogy az akksi a rossz,de lehet hogy én hibáztam valamit...
viszont ha az akksi a rossz akkor azt is megmondhatnátok,hogy legközelebb milyen akkksit vegyek?
annak a kulcsállásnak nincs jelentősége, 6V-os ts-eken abban az állásban be lehet tolni a motort.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Elektronika
Az jobbra lévő állás az úgyan úgy helyzet jelző csak itt ki tudod venni a kulcsot is.mark222 írta:Két kérdésem lenne:
Az egyik kérdés:Van egy ETZ 125-ösöm(nem hiszem hogy ez most sokat számít)és ugye elvileg abban a gyújtáskapcsolónak öt állása van.na most nálam van egy hatodik is,méghozzá az öttől jobbra,és fogalmam sincs hogy ez mi lehet...tudnátok segíteni?
És a másik kérdés:vettem egy Poweroad 12V-s 5Ah-s aksit,és rákötöttem a motorra.elkezdtem tesztelgetni,hogy mennek-e a lámpák,meg hasonló,de mire eljutottam volna odáig,hogy elindítsam a motort,lemerült az akksi:O ez nagyjából fél órát jelent,és közben nem mentek folyamatosan a lámpák,csak néha-néha pár másodpercre.annyit még mondanék,hogy az akksit két hónapja vettem,de mivel épp felújítottam a motort,ezért csak most jutottam el oda,hogy be is szerelem...még amikor a régi állapotában megvolt a motor,akkor is megpróbáltam egyszer berakni,de akkor szikrázott,amikor a második sarut is hozzáérintettem akkor szikrázott,úgyhogy inkább hagytam...jah meg akkor mértünk is benne valamennyi feszültséget a barátommal,pedig nem is volt még töltőn,meg semmi,csak épp hogy felsavaztuk...viszont tegnap délelőtt töltőn volt,és elég nehezen vette fel az áramot...úgyhogy nem tudom mi van,lehet hogy az akksi a rossz,de lehet hogy én hibáztam valamit...
viszont ha az akksi a rossz akkor azt is megmondhatnátok,hogy legközelebb milyen akkksit vegyek?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.06.17. 10:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Elektronika
Két kérdésem lenne:
Az egyik kérdés:Van egy ETZ 125-ösöm(nem hiszem hogy ez most sokat számít)és ugye elvileg abban a gyújtáskapcsolónak öt állása van.na most nálam van egy hatodik is,méghozzá az öttől jobbra,és fogalmam sincs hogy ez mi lehet...tudnátok segíteni?
És a másik kérdés:vettem egy Poweroad 12V-s 5Ah-s aksit,és rákötöttem a motorra.elkezdtem tesztelgetni,hogy mennek-e a lámpák,meg hasonló,de mire eljutottam volna odáig,hogy elindítsam a motort,lemerült az akksi:O ez nagyjából fél órát jelent,és közben nem mentek folyamatosan a lámpák,csak néha-néha pár másodpercre.annyit még mondanék,hogy az akksit két hónapja vettem,de mivel épp felújítottam a motort,ezért csak most jutottam el oda,hogy be is szerelem...még amikor a régi állapotában megvolt a motor,akkor is megpróbáltam egyszer berakni,de akkor szikrázott,amikor a második sarut is hozzáérintettem akkor szikrázott,úgyhogy inkább hagytam...jah meg akkor mértünk is benne valamennyi feszültséget a barátommal,pedig nem is volt még töltőn,meg semmi,csak épp hogy felsavaztuk...viszont tegnap délelőtt töltőn volt,és elég nehezen vette fel az áramot...úgyhogy nem tudom mi van,lehet hogy az akksi a rossz,de lehet hogy én hibáztam valamit...
viszont ha az akksi a rossz akkor azt is megmondhatnátok,hogy legközelebb milyen akkksit vegyek?
Az egyik kérdés:Van egy ETZ 125-ösöm(nem hiszem hogy ez most sokat számít)és ugye elvileg abban a gyújtáskapcsolónak öt állása van.na most nálam van egy hatodik is,méghozzá az öttől jobbra,és fogalmam sincs hogy ez mi lehet...tudnátok segíteni?
És a másik kérdés:vettem egy Poweroad 12V-s 5Ah-s aksit,és rákötöttem a motorra.elkezdtem tesztelgetni,hogy mennek-e a lámpák,meg hasonló,de mire eljutottam volna odáig,hogy elindítsam a motort,lemerült az akksi:O ez nagyjából fél órát jelent,és közben nem mentek folyamatosan a lámpák,csak néha-néha pár másodpercre.annyit még mondanék,hogy az akksit két hónapja vettem,de mivel épp felújítottam a motort,ezért csak most jutottam el oda,hogy be is szerelem...még amikor a régi állapotában megvolt a motor,akkor is megpróbáltam egyszer berakni,de akkor szikrázott,amikor a második sarut is hozzáérintettem akkor szikrázott,úgyhogy inkább hagytam...jah meg akkor mértünk is benne valamennyi feszültséget a barátommal,pedig nem is volt még töltőn,meg semmi,csak épp hogy felsavaztuk...viszont tegnap délelőtt töltőn volt,és elég nehezen vette fel az áramot...úgyhogy nem tudom mi van,lehet hogy az akksi a rossz,de lehet hogy én hibáztam valamit...
viszont ha az akksi a rossz akkor azt is megmondhatnátok,hogy legközelebb milyen akkksit vegyek?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Én már a legelején erre gyanakodtam, mert ahogy birizgáltam, néha jobb lett. Persze előtte trafót és gyujtókondit cseréltem, meg megszakítót csiszoltam.
Azt mivel nem lett jó, maradt az első megérzés.
De "biztos" voltam a gyenge szikrában.
Azt mivel nem lett jó, maradt az első megérzés.
De "biztos" voltam a gyenge szikrában.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Igaz, hogy nem teljesen találtam el - ugye én a trafót mondtam - de majdnem sikerült megmondanom a hibát : -)Dénes írta:Okulásul azoknak, akik esőben is motoroznak és, vagy bő vízzel mossák a motort. Conus, te ne olvasd tovább.
Tünet: Gázhúzásra hörög, motorfékezik csak. Bármikor leállhat, spontán gyújtáskihagyások. (gyenge szikra)
Egy lehetséges hiba: Gyertyapipa belseje és gyújtókábel vége szét van rohadva.
Megoldás: Kábelt visszavágni és új pipát feltenni.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Elektronika
Kőfi, Köfí
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Üdv kicsit lessed át a főoldalt.punisher írta:Sziasztok!
Egy kicsit eltérnék az előző kérdéstől. (Sorry)
Valaki nem tud valamilyen elektronikus benzinszintmérőről amit akár házilag is ellehet készíteni?
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=484
jó építést.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Okulásul azoknak, akik esőben is motoroznak és, vagy bő vízzel mossák a motort. Conus, te ne olvasd tovább.
Tünet: Gázhúzásra hörög, motorfékezik csak. Bármikor leállhat, spontán gyújtáskihagyások. (gyenge szikra)
Egy lehetséges hiba: Gyertyapipa belseje és gyújtókábel vége szét van rohadva.
Megoldás: Kábelt visszavágni és új pipát feltenni.
Tünet: Gázhúzásra hörög, motorfékezik csak. Bármikor leállhat, spontán gyújtáskihagyások. (gyenge szikra)
Egy lehetséges hiba: Gyertyapipa belseje és gyújtókábel vége szét van rohadva.
Megoldás: Kábelt visszavágni és új pipát feltenni.
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Elektronika
Sziasztok!
Egy kicsit eltérnék az előző kérdéstől. (Sorry)
Valaki nem tud valamilyen elektronikus benzinszintmérőről amit akár házilag is ellehet készíteni?
Egy kicsit eltérnék az előző kérdéstől. (Sorry)
Valaki nem tud valamilyen elektronikus benzinszintmérőről amit akár házilag is ellehet készíteni?
Re: Elektronika
Ezeket már megnéztem.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Szia!Egyszer ugy jártam,hogy a kondiról lecsúszott a saru Egy félnapig agyaltam miért nincs szikra mire észrevettem Azóta,ha elektromos gond van először a sarukat vezetékeket nézem át,fogó+kontatk spré,hátha ez a gond,ha nem akkor lépek továbbcsipu írta:van minden csak szikra nincs. Kontak hibára gondoltam de az nem lehet.
Re: Elektronika
van minden csak szikra nincs. Kontak hibára gondoltam de az nem lehet.
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Elektronika
csipu írta:Sziasztok!
Nekem egy etz 250-em van. A próblémám az hogy mikor mentem nagyobb túrákra, megállt a motor de be tudtam indítani és utána jó volt bármennyit is mentem vele de később mikor megint mentem akkor úgyan az volt egyszer megállt és megint ment. 1 hónapja tettem le és most már be sem tudtam inditani. Gyertya csere. Nincs gyújtásom. Tanács???
Köszönöm!
Szerintem sok minden lehet. Megnézném van e szikra, ha nincs, gyujtás irányába indulnék el. Ha van szikra akkor megpróbálnám új gyertyával, mert van hogy nyomás alatt nem működik. Ha új gyertyával sem indul be megnézném benzines-e a gyertya. Ha nem, nem kap üzemanyagot. Karbi vagy csap tisztítás. Ezek a legkézenfekvőbb problémák. Ha ezzel megvagy már tudni lehet hogy milyen irányba kell menni.
Szerintem.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Szia! konkrétan szikra nincs,máshol van feszültség?Vagy se kép se hang?csipu írta:Sziasztok!
Nekem egy etz 250-em van. A próblémám az hogy mikor mentem nagyobb túrákra, megállt a motor de be tudtam indítani és utána jó volt bármennyit is mentem vele de később mikor megint mentem akkor úgyan az volt egyszer megállt és megint ment. 1 hónapja tettem le és most már be sem tudtam inditani. Gyertya csere. Nincs gyújtásom. Tanács???
Köszönöm!
Re: Elektronika
Sziasztok!
Nekem egy etz 250-em van. A próblémám az hogy mikor mentem nagyobb túrákra, megállt a motor de be tudtam indítani és utána jó volt bármennyit is mentem vele de később mikor megint mentem akkor úgyan az volt egyszer megállt és megint ment. 1 hónapja tettem le és most már be sem tudtam inditani. Gyertya csere. Nincs gyújtásom. Tanács???
Köszönöm!
Nekem egy etz 250-em van. A próblémám az hogy mikor mentem nagyobb túrákra, megállt a motor de be tudtam indítani és utána jó volt bármennyit is mentem vele de később mikor megint mentem akkor úgyan az volt egyszer megállt és megint ment. 1 hónapja tettem le és most már be sem tudtam inditani. Gyertya csere. Nincs gyújtásom. Tanács???
Köszönöm!
Re: Elektronika
Sziasztok!
Nekem egy etz 250-em van. A próblémám az hogy mikor mentem nagyobb túrákra, megállt a motor de be tudtam indítani és utána jó volt bármennyit is mentem vele de később mikor megint mentem akkor úgyan az volt egyszer megállt és megint ment. 1 hónapja tettem le és most már be sem tudtam inditani. Gyertya csere. Nincs gyújtásom. Tanács???
Köszönöm!
Nekem egy etz 250-em van. A próblémám az hogy mikor mentem nagyobb túrákra, megállt a motor de be tudtam indítani és utána jó volt bármennyit is mentem vele de később mikor megint mentem akkor úgyan az volt egyszer megállt és megint ment. 1 hónapja tettem le és most már be sem tudtam inditani. Gyertya csere. Nincs gyújtásom. Tanács???
Köszönöm!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Ha nincs gyujtásod akkor megszakítást nézzétek meg először szerintem hogy van e egyáltalán? Ha van akkot trafó meg kondi csere. De persze ez feltöltött akku mellet próbálgassátok. Az is lehet hogy valahol áthúz egy kábel vagy a megszakító zárlatos.
Szerk.: Csupi ez neked szól.
Szerk.: Csupi ez neked szól.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nova001155 2010.08.07. 18:35-kor.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Alfa!
Úgy csináltam ahogy mondtad.Bár tűt ebbe a csomagba nem raktak,de természetesen ez nem akadályozott meg a tett végrehajtásában.
Már benn figyel a mociban
12,84V a feszültség.
Kösz a segitséget mégegyszer.
Úgy csináltam ahogy mondtad.Bár tűt ebbe a csomagba nem raktak,de természetesen ez nem akadályozott meg a tett végrehajtásában.
Már benn figyel a mociban
12,84V a feszültség.
Kösz a segitséget mégegyszer.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nem kell, teljesen feltöltött állapotban lesz, én 12,7 V-ot mértem benne az összeszerelés után. Beraktam a mociba és huss már mentem is
Amúgy én a Mofaker melletti mocisboltban vettem, ott direkt kinyitották a használati utasítást és már-már túl szájbarágósan elmagyarázták mit miért hogyan kell.
Amúgy én a Mofaker melletti mocisboltban vettem, ott direkt kinyitották a használati utasítást és már-már túl szájbarágósan elmagyarázták mit miért hogyan kell.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Alfa!Alfa írta:Óvatosan. Leszeded a védőfóliát az akkuról ha van rajta, fogod az ampullás tasakot (amiben a sav van), fejreállítod és belenyomod a helyére. Az akku fogja átszakítani annak a csomagolását. Kiszúrod fent egy tűvel (adnak is hozzá, ott van a csomagban), ekkor kibugyog belőle. Kiteszed kb negyed órára (megvárod h a pezsgés alábbhagyjon) nyitva, majd azt a hosszúkás gumit amit szintén adtak hozzá rárakod. Erre rá van írva h "never open", na ezért gondozásmentes zárt Ezután már használható is.
Kösz a választ.Na ezt szeretem amikor valaki ilyen szép részletesen leirja,úgy hogy még meg is értem.Mégegyszer kösz.
ui.még egy kérdés:töltőre rátegyem vagy nem kell?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Óvatosan. Leszeded a védőfóliát az akkuról ha van rajta, fogod az ampullás tasakot (amiben a sav van), fejreállítod és belenyomod a helyére. Az akku fogja átszakítani annak a csomagolását. Kiszúrod fent egy tűvel (adnak is hozzá, ott van a csomagban), ekkor kibugyog belőle. Kiteszed kb negyed órára (megvárod h a pezsgés alábbhagyjon) nyitva, majd azt a hosszúkás gumit amit szintén adtak hozzá rárakod. Erre rá van írva h "never open", na ezért gondozásmentes zárt Ezután már használható is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Na megjött az akksi amit rendeltem.
Conus jól látta :6Ah a 7Ah-nak hirdetett.
Sebaj.
Viszont amit nem értek és ebben segitsen valaki légyszi,mert jó szokás szerint semmi Magyar utmutatót nem adtak hozzá.
Szóval az akksival külstek ampullákat is valami löttyel(talán sav???).
Most ezt belekéne töltenem az akksiba?
Ha igen,akkor viszont mitől"zárt"?
Vagy esetleg ezt arra az esetre adják ha már haldokolna az akksi,akkor lehessen még javitani rajt?
Szóval aki látott vagy csinált már ilyet az irja meg mit kell tennem vele?
Csakúgy kiváncsiságból rámértem:3,41 V van benne.
A 3Ah ne zavarjon senkit,a képet a netről szedtem,de amit küldtek nekem az detto ugyanilyen csak 6Ah-ás.
Conus jól látta :6Ah a 7Ah-nak hirdetett.
Sebaj.
Viszont amit nem értek és ebben segitsen valaki légyszi,mert jó szokás szerint semmi Magyar utmutatót nem adtak hozzá.
Szóval az akksival külstek ampullákat is valami löttyel(talán sav???).
Most ezt belekéne töltenem az akksiba?
Ha igen,akkor viszont mitől"zárt"?
Vagy esetleg ezt arra az esetre adják ha már haldokolna az akksi,akkor lehessen még javitani rajt?
Szóval aki látott vagy csinált már ilyet az irja meg mit kell tennem vele?
Csakúgy kiváncsiságból rámértem:3,41 V van benne.
A 3Ah ne zavarjon senkit,a képet a netről szedtem,de amit küldtek nekem az detto ugyanilyen csak 6Ah-ás.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Elektronika
Kösz a választ valami bővebbet esetleg tudnál?
Hogy van e valamilyen bolt ahol tudnék venni.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
gyari
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 53
- Csatlakozott: 2010.06.10. 21:14
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Olvastam korábban többször is, hogy egyeseknek a forgórészen levő szén csúszógyűrű kitöredezik. És szívás van vele rendesen.
Korábban írtam, hogy nekem sem akart lámpával alapjáratom lenni, a töltésre gyanakodtam, és minden alkatrészét kicseréltem. Az, hogy nem a töltés miatt nem ment, az más kérdés.
Először egy forgórész cserével kezdtem, mivel nekem is csorba volt a szén csúszógyűrű.
A motorom mellé kaptam még egy másikat is, kosárban, abban volt egy forgórész, amin...
(hatásszünet)
réz csúszógyűrűk vannak.
Na ilyet sem láttam még!
Ez gyári megoldás, vagy valaki házilag oldotta meg?
(nekem gyárinak tűnik)
Elektromérnök barátom azt mondta, hogy a szénnel szemben valamivel rosszabb lesz a kontakt, de erre a célra bőven elég.
Korábban írtam, hogy nekem sem akart lámpával alapjáratom lenni, a töltésre gyanakodtam, és minden alkatrészét kicseréltem. Az, hogy nem a töltés miatt nem ment, az más kérdés.
Először egy forgórész cserével kezdtem, mivel nekem is csorba volt a szén csúszógyűrű.
A motorom mellé kaptam még egy másikat is, kosárban, abban volt egy forgórész, amin...
(hatásszünet)
réz csúszógyűrűk vannak.
Na ilyet sem láttam még!
Ez gyári megoldás, vagy valaki házilag oldotta meg?
(nekem gyárinak tűnik)
Elektromérnök barátom azt mondta, hogy a szénnel szemben valamivel rosszabb lesz a kontakt, de erre a célra bőven elég.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Ejha!conus írta:zsaky,
a 7Ah-snak feltüntetett akksinak egy 6 Ah-s képe van kitéve, holott a típusszám egyezik
De jó szemed van!
Ezt nem is figyeltem.
Na szép mondhatom.
Remélem küldeni 7 Ah-ást fognak.
Kösz hogy figyelmeztettél,majd odafigyelek átvételkor.
Ha nem azt küldik nem veszem át.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
zsaky,
a 7Ah-snak feltüntetett akksinak egy 6 Ah-s képe van kitéve, holott a típusszám egyezik
a 7Ah-snak feltüntetett akksinak egy 6 Ah-s képe van kitéve, holott a típusszám egyezik
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Hú bakker!Perec írta:Hello!
Nekem a 27-es van, túl hosszú, nem fér el rendesen, meg sarukat is gyártani kell hozzá. 6 éve szolgál hóban, kánikulában.
A méretek!
A /1-be 115-nél szélesebb nem fér el rendesen és annyira a szélességre koncentráltam a választás során hogy a magasságot figyelmen kivűl hagytam.
Na ahogy te irtad hogy túl hosszú neked,egyből bevillant ez a fejembe.
Kirohantam a motorhoz és mértem.Hát éppen csak hogy be fog férni
Még alakitgatnom is kell.Odébb kell szereljem az elektronikus gyújtás fekete dobozát.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Srácok kösz a válaszokat.
Remélem jól szolgál majd a /1-ben.
Ami benne volt akksi az kipurcant egyik pillanatról a másikra és a Sástó túrára a gyerekem robogójából szedtem ki az akksit,azzal mentem.Viszont az csak 4Ah-ás és azt vettem észre(meg a többiek is odafelé)hogy az egyik piros lámpánál alapjáraton(amikor nincs töltés,legalábbis nekem nincs) leállt a motor.Ahogy félreálltam,lámpa lekapcs,inditok és megy a motor.
Na onnantól amikor csak lehetett helyzejelzővel mentem azokon a helyeken ahol számitani lehetett megállásra.Helyzetjelzővel semmi probléma nem volt.
Természetesen menet közben amikor már volt töltés semmi probléma nem volt.
Na szóval ez a 7Ah csak elég lesz nem?
Remélem jól szolgál majd a /1-ben.
Ami benne volt akksi az kipurcant egyik pillanatról a másikra és a Sástó túrára a gyerekem robogójából szedtem ki az akksit,azzal mentem.Viszont az csak 4Ah-ás és azt vettem észre(meg a többiek is odafelé)hogy az egyik piros lámpánál alapjáraton(amikor nincs töltés,legalábbis nekem nincs) leállt a motor.Ahogy félreálltam,lámpa lekapcs,inditok és megy a motor.
Na onnantól amikor csak lehetett helyzejelzővel mentem azokon a helyeken ahol számitani lehetett megállásra.Helyzetjelzővel semmi probléma nem volt.
Természetesen menet közben amikor már volt töltés semmi probléma nem volt.
Na szóval ez a 7Ah csak elég lesz nem?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Ha jó a töltésed akkor nem nyúl ilyen terhelés mellett az akuhoz a lámpák én úgytudom nekem 5 amperos van bent amióta meglett csinálva a töltésem nem merült le egyszer sem.conus írta:zsaky!
nekem nem olyan rég volt akksi dilemmám a kipurcant 5 éves 5Ah-s akksim miatt. sokáig keresgéltem a neten, de nem találtam zselésből olyan 8-9 Ah-st ami méretre pont belepasszolt volna a gyári akksi tartó tálcába. így maradtam a 9Ah-s savas yuasa-nál. csak h miért nem volt elég nekem a 6 Ah: tompított fény 55w+5w=60w ami már eleve 12V*5A=60w, plusz még gyújtás, plusz még féklámpa(1,5 A), plusz még index(3,5A villanásonként).
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Elektronika
Hello!
Nekem a 27-es van, túl hosszú, nem fér el rendesen, meg sarukat is gyártani kell hozzá. 6 éve szolgál hóban, kánikulában. Pici az önkisülése, akkutöltőm nincs, ha valami extrém probléma lenne adapterrel esetleg soros izzóval operálok.
A savas akku szereti, ha mindig fel van töltve, ha nincs, akkor szulfátosodik. Az is jó ha berakás előtt alaposan feltöltöd 0,1 C-vel, jó 14 Voltig, de azért ne hagyd sokáig bugyogni.
A zárt akkuból (túl)töltés hatására távozik víz (párolgással nem), jó tesz neki, ha sem a motor, sem te nem forralod sokat 13,8 Volt fölött.
Én is úgy tudom, hogy lehet vízzel javítani, ha előtte túltöltéssel ki lett párologtatva...
A különbség, hogy a ZÁRTat nem zavarja, ha felborul a gép, nem áll ki belőle cső, nem marja a motorod a sav, és nem kell vele foglalkozni sok évig, azonkívül nehezebben lesz cellazárlatos, mert nem hullik le a cucc az aljára a lemezekről.
Nekem a 27-es van, túl hosszú, nem fér el rendesen, meg sarukat is gyártani kell hozzá. 6 éve szolgál hóban, kánikulában. Pici az önkisülése, akkutöltőm nincs, ha valami extrém probléma lenne adapterrel esetleg soros izzóval operálok.
A savas akku szereti, ha mindig fel van töltve, ha nincs, akkor szulfátosodik. Az is jó ha berakás előtt alaposan feltöltöd 0,1 C-vel, jó 14 Voltig, de azért ne hagyd sokáig bugyogni.
A zárt akkuból (túl)töltés hatására távozik víz (párolgással nem), jó tesz neki, ha sem a motor, sem te nem forralod sokat 13,8 Volt fölött.
Én is úgy tudom, hogy lehet vízzel javítani, ha előtte túltöltéssel ki lett párologtatva...
A különbség, hogy a ZÁRTat nem zavarja, ha felborul a gép, nem áll ki belőle cső, nem marja a motorod a sav, és nem kell vele foglalkozni sok évig, azonkívül nehezebben lesz cellazárlatos, mert nem hullik le a cucc az aljára a lemezekről.
zsakfos írta:http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 465b22452f
Aki ért az akksikhoz,attól kérdezném hogy mi a különbség a zselés és a zárt akksi közt?
Pld a linkelt oldalon a 22-es és a 25-ös akksi közt?
A 25-ös zárt akksit venném meg.
Üzembehelyezés,töltés hogyan merre?
Ha ezt megrendelem és megkapom mit kell tennem vele?
Csak beteszem a motorba azt kész?
Vagy kell előtte tölteni?Ha kell mennyi Amper-el?
Az hogy zárt az gondolom azt jelenti hogy sosem kell utántölteni.Viszont valahol a neten olvastam hogy ügyesen fellehet nyitni ha már idősebb és akkor lehet utántölteni amivel kilehet tolni az élettartamát.Ez igaz?
Kösz a válaszokat előre is.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
zsaky!
nekem nem olyan rég volt akksi dilemmám a kipurcant 5 éves 5Ah-s akksim miatt. sokáig keresgéltem a neten, de nem találtam zselésből olyan 8-9 Ah-st ami méretre pont belepasszolt volna a gyári akksi tartó tálcába. így maradtam a 9Ah-s savas yuasa-nál. csak h miért nem volt elég nekem a 6 Ah: tompított fény 55w+5w=60w ami már eleve 12V*5A=60w, plusz még gyújtás, plusz még féklámpa(1,5 A), plusz még index(3,5A villanásonként).
nekem nem olyan rég volt akksi dilemmám a kipurcant 5 éves 5Ah-s akksim miatt. sokáig keresgéltem a neten, de nem találtam zselésből olyan 8-9 Ah-st ami méretre pont belepasszolt volna a gyári akksi tartó tálcába. így maradtam a 9Ah-s savas yuasa-nál. csak h miért nem volt elég nekem a 6 Ah: tompított fény 55w+5w=60w ami már eleve 12V*5A=60w, plusz még gyújtás, plusz még féklámpa(1,5 A), plusz még index(3,5A villanásonként).
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Helo bár nincs odaírva de szerintem ez lehet hogy zselés a 25-ös. Savas akkut még nemláttam ami lelenne zárva mivel töltés közben gázok keletkeznek valahol ki kell jutniuk meg a folyadék folyamatosan párolog. Töltés ugyanúgy mint a többit de ezek kapásból töltötten érkeznek ha jó az értesülésem beledobod a motorba jársz vele 1 kört azt jóvan. Zselés akkut megnemhiszem hogy lehet tölteni bármivel is.zsakfos írta:http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 465b22452f
Aki ért az akksikhoz,attól kérdezném hogy mi a különbség a zselés és a zárt akksi közt?
Pld a linkelt oldalon a 22-es és a 25-ös akksi közt?
A 25-ös zárt akksit venném meg.
Üzembehelyezés,töltés hogyan merre?
Ha ezt megrendelem és megkapom mit kell tennem vele?
Csak beteszem a motorba azt kész?
Vagy kell előtte tölteni?Ha kell mennyi Amper-el?
Az hogy zárt az gondolom azt jelenti hogy sosem kell utántölteni.Viszont valahol a neten olvastam hogy ügyesen fellehet nyitni ha már idősebb és akkor lehet utántölteni amivel kilehet tolni az élettartamát.Ez igaz?
Kösz a válaszokat előre is.
Szerk.: De persze lehet hogy tévedek majd egy szaki kijavít.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 465b22452f
Aki ért az akksikhoz,attól kérdezném hogy mi a különbség a zselés és a zárt akksi közt?
Pld a linkelt oldalon a 22-es és a 25-ös akksi közt?
A 25-ös zárt akksit venném meg.
Üzembehelyezés,töltés hogyan merre?
Ha ezt megrendelem és megkapom mit kell tennem vele?
Csak beteszem a motorba azt kész?
Vagy kell előtte tölteni?Ha kell mennyi Amper-el?
Az hogy zárt az gondolom azt jelenti hogy sosem kell utántölteni.Viszont valahol a neten olvastam hogy ügyesen fellehet nyitni ha már idősebb és akkor lehet utántölteni amivel kilehet tolni az élettartamát.Ez igaz?
Kösz a válaszokat előre is.
Aki ért az akksikhoz,attól kérdezném hogy mi a különbség a zselés és a zárt akksi közt?
Pld a linkelt oldalon a 22-es és a 25-ös akksi közt?
A 25-ös zárt akksit venném meg.
Üzembehelyezés,töltés hogyan merre?
Ha ezt megrendelem és megkapom mit kell tennem vele?
Csak beteszem a motorba azt kész?
Vagy kell előtte tölteni?Ha kell mennyi Amper-el?
Az hogy zárt az gondolom azt jelenti hogy sosem kell utántölteni.Viszont valahol a neten olvastam hogy ügyesen fellehet nyitni ha már idősebb és akkor lehet utántölteni amivel kilehet tolni az élettartamát.Ez igaz?
Kösz a válaszokat előre is.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
Nandor,
válasz az üzemanyag topikban
válasz az üzemanyag topikban
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Jövő hét végefele már sztem egy kicsit ráérek,és fetétlen neki állok a hibakeresésnek,valszeg először karbi aztán,ha nem nincs változás jöhet a sakkozás az elektronikával.Egy konditcserét azért,holnap még megejtek gyorsan hátha bejön Apropó a /1-esnél ugye 140-es a főfuvi ha jól emlékszem nem?Bocsi tudom,hogy ez már másik topic,csak a témához kapcsolódik.Nandor írta:Ez a fúvóka dolog érdekes én is gondoltam rá, hogy esetleg sokat kap. Már csak azért is mert elég sokat fogyaszt, a másik furcsa dolog meg az, hogy 1500-as fordulaton is tudok vele menni. Már kísérleteztem vele, hogy ha a szívatót menet közben ráhúzom akkor is hasonlóképp rángat. Viszont akkor nem értem, hogy miért magas fordulaton jelentkezik hiszen akkor van a motornak a legnagyobb üzemanyagigénye.festékes írta: Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!
Ha mégis ez a probléma akkor mit lehet csinálni? Nekem még gyáriak a fúvókáim /bár biztos hogy 33év alatt nagyobbra koptak/.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Milyen fúvókát érdemes bele tenni? A boltban kapható utángyártott jó? Esetleg valamelyik autóé nem jó hozzá?conus írta:Nandor,
azonnali újrafúvókázás + kalibrálás
magasabb fordulaton több benzin kell a motornak, de több levegő is.
ha már alacsony fordulaton sincs rendben a bezin-levegő keverék aránya, akkor magasabbon sem lesz rendben.
meg valami 20 vagy 30 ezer km-enként kell fúvókát cserélni... ha jól emlékszem
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég