Szia Bambi
Azt szeretném tõled kérdezni, hogy szerinted miért rángathat a motorom (ETZ 250) olyan 3000 fordulatszámnál szinte minden sebességben, talán kivétel az 5. A sástói túra után kicseréltem az elsõ fogaskereket kissebre ahogy tanácsoltad, de érdekes módon így is rángat, de az még érdekes hogy ugyanúgy 3000 fordulatszámnál, és nem annál a sebességnél amenyivel a nagyobbik fogaskerékkel mentem 3000 fordulatnál.
Valamint még mitõl lehet szerinted hogy az indexem a fordulatszám függvényében hol gyorsabban hol lassabban villog ?
Várom nagyon válaszod.
Elõre is köszönöm szépen
Tisztelettel Robi
Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Általában csalnak a fordzsám mérõk,lehet hogy jó úgy az alapjáratod.moderator írta:Jozsi250 írta:Hali!
Új tagjelölt vagyok, és nagyon jó motorom van (250-es). Jól átnéztem amit lehet, és gyanítom, hogy végül a porlasztó miatt vacakol néha. Lámpánál leáll 1x-1x, ha fogyóban a tankban a benzin (nem üres!), és amikor berúgom, nagy puffanással újra leáll. Trafót cseréltem, úgyhogy úszóra, fúvókákra lehet gondolni, vagy súberre (hacsak nem az elõgyújtást kell õsszel másként állítani, súbert átakasztani, de a gyertya új Brisk).
Az alapjárat is nagyon magas, kb 2000-re tudtam csak belõni, pedig a gyári 1300 volna jó. Esetleg kopott a tolattyú? Menthetõ a karbi, vagy jobb teljesen lecserélni?
Szeretném, ha létrehoznátok egy PORLASZTÓ nevû témát is az ilyen jellegû kérdések közvetlen rendezésére a SZERVIZ topicban.
Köszi szépen.
Üdv: Józsi
- moderator
- a cenzúra ura
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
- Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!
Üzemanyagellátás
Jozsi250 írta:Hali!
Új tagjelölt vagyok, és nagyon jó motorom van (250-es). Jól átnéztem amit lehet, és gyanítom, hogy végül a porlasztó miatt vacakol néha. Lámpánál leáll 1x-1x, ha fogyóban a tankban a benzin (nem üres!), és amikor berúgom, nagy puffanással újra leáll. Trafót cseréltem, úgyhogy úszóra, fúvókákra lehet gondolni, vagy súberre (hacsak nem az elõgyújtást kell õsszel másként állítani, súbert átakasztani, de a gyertya új Brisk).
Az alapjárat is nagyon magas, kb 2000-re tudtam csak belõni, pedig a gyári 1300 volna jó. Esetleg kopott a tolattyú? Menthetõ a karbi, vagy jobb teljesen lecserélni?
Szeretném, ha létrehoznátok egy PORLASZTÓ nevû témát is az ilyen jellegû kérdések közvetlen rendezésére a SZERVIZ topicban.
Köszi szépen.
Üdv: Józsi
Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Motorom > > >
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég