Blokk
Re: Blokk
De nálam meg pont úgy van h nem akarja bevenni.. viszont amikor beveszi nem dobja ki 1x sem...Vagy te is így értetted? Jó nem olyan sűrűn nem veszi be... kb 5-ből 2x nem veszi be...
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
pedro121 írta:Csáó mindenki! 250-es TS-nél van 1 olyan problémám h a 3. sebességet elég nehézkesen veszi. Tudom h ezeknél típus hiba a 3. sebesség.. De amikor beveszi a 3.-at akkor nem dobálja ki meg semmi.. sőt amikor lefele váltok akkor az 1-eset is elég nehezen veszi be és tudtommal az egyesnek nincs köze a 3.hoz, de semmilyen sebességet nem dob ki... Hozzáteszem nagyon csúnya olaj van benne.... kitudja milyen viszkozitású. Lehetséges h csak az olaj miatt szórakozik a váltó vagy esetleg már léptetővillás gondok vannak?
Nekem 250 ETZ-nél volt ilyen gond hogy bevette a 3.t csak nem volt jó, akkor nekem léptetővilla baja volt.Bár én terepen használtam
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Blokk
Csáó mindenki! 250-es TS-nél van 1 olyan problémám h a 3. sebességet elég nehézkesen veszi. Tudom h ezeknél típus hiba a 3. sebesség.. De amikor beveszi a 3.-at akkor nem dobálja ki meg semmi.. sőt amikor lefele váltok akkor az 1-eset is elég nehezen veszi be és tudtommal az egyesnek nincs köze a 3.hoz, de semmilyen sebességet nem dob ki... Hozzáteszem nagyon csúnya olaj van benne.... kitudja milyen viszkozitású. Lehetséges h csak az olaj miatt szórakozik a váltó vagy esetleg már léptetővillás gondok vannak?
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Blokk
Valami segítséget tudtok adni, hogy cseréljem ki a 250-es Trophy-n a kuplung lamellákat, mire kell figyelni, stb. Kell hozzá valami speciális szerszám. Soha nem csináltam még MZ-n, csak Simsonokon(S50,S51). Köszönöm.
Re: Blokk
Volna még egy kérdésem. Kis etz hez milyen gyártmányú dugattyút
érdemes venni? És hol?
Köszönöm a segítségeteket!
érdemes venni? És hol?
Köszönöm a segítségeteket!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Re:
Felkeresel egy esztergályost vagy tuningmestert hogy állítsa be neked pöpecre.feri220 írta:A hengerfej égőterén hogy lehet változtatni?kiszsebi írta: Zozy írta, a 24-es karbi kell hozzá. Elpöfög ugyan a 22-essel is, de nem az igazi. Más átalakítás nem igazán kell, de a hengerfej égőterén mindenképpen növelni kell, mert túl nagy lesz a kompresszió, ami kopogásos égést eredményez.
És dugót se felejts el cserélni
A csapszeg is kicsit hosszabb!
Re: Re:
A hengerfej égőterén hogy lehet változtatni?kiszsebi írta:Zozy írta, a 24-es karbi kell hozzá. Elpöfög ugyan a 22-essel is, de nem az igazi. Más átalakítás nem igazán kell, de a hengerfej égőterén mindenképpen növelni kell, mert túl nagy lesz a kompresszió, ami kopogásos égést eredményez.feri220 írta:Helló!
Az lenne a kérdésem hogy egy 125-ös Etz re rá lehet e tenni egy 150-es hengert átalakítás nélkül? És a 150-es hengere jó e a 125-ös nek a hengerfeje?
És dugót se felejts el cserélni
A csapszeg is kicsit hosszabb!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Kuplung nem emel ki teljesen, valószínű ez okozza a hibát. Lehet sűrűbb olajtól, utángyártott szar lamelláktól, melyek az olaj hatására megduzzadnak, ettől a kosárban meg megszorulnak. Kis Mz-knél gyakori a nyeles tengely görbesége is, ugyanezt a tünetet okozza.punisher írta:Szervusztok!
A kérdés a következő: Nagyon nehezen találom az üreset van hogy meg sincs csak ha leállítom a motort és utánna keresgélek . Mitől lehet ?
Golyóm megvan ( ), az üresjárati csavar nincs agyonhúzva.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re:
Zozy írta, a 24-es karbi kell hozzá. Elpöfög ugyan a 22-essel is, de nem az igazi. Más átalakítás nem igazán kell, de a hengerfej égőterén mindenképpen növelni kell, mert túl nagy lesz a kompresszió, ami kopogásos égést eredményez.feri220 írta:Helló!
Az lenne a kérdésem hogy egy 125-ös Etz re rá lehet e tenni egy 150-es hengert átalakítás nélkül? És a 150-es hengere jó e a 125-ös nek a hengerfeje?
És dugót se felejts el cserélni
A csapszeg is kicsit hosszabb!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Blokk
Szervusztok!
A kérdés a következő: Nagyon nehezen találom az üreset van hogy meg sincs csak ha leállítom a motort és utánna keresgélek . Mitől lehet ?
Golyóm megvan ( ), az üresjárati csavar nincs agyonhúzva.
A kérdés a következő: Nagyon nehezen találom az üreset van hogy meg sincs csak ha leállítom a motort és utánna keresgélek . Mitől lehet ?
Golyóm megvan ( ), az üresjárati csavar nincs agyonhúzva.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
feri220: 24mm torkú karburátor biztosan kell rá.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Re: Blokk
Nagyon kedves, hogy ennyien válaszoltatok, de nem erre lennék kíváncsi, hanem arra, hogy FIZIKAILAG mennyit enged beállítani a gyújtásállító lapocska kivágása. Nem a helyes beállítás érdekel, hanem az a tartomány, ami egyáltalán beállítható.
Üdv.
István
Üdv.
István
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
hali olvastam olyant hogy 3-5 milliméterig jó én 3 milliméterre ajánlom üdv juragy
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Pesta írta:Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem fel a kérdést, de megpróbálom, hátha valaki tudja: a 250-es ETZ-n (gyári, megszakítós) mekkora a beállítható legnagyobb előgyújtás szöge? (mm-ben is jó).
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv.
István
Felső holtpont elött 3 mm!
YB
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Szerintem ez elektros topic lessz nem tudom hány mm-er nekem kivan reszelve a bűtyköm elég rendesem ott kb oda rakom ahova akarom még az alsóholtponthoz is rakhatom igaz nem sok értelme van xd.Pesta írta:Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem fel a kérdést, de megpróbálom, hátha valaki tudja: a 250-es ETZ-n (gyári, megszakítós) mekkora a beállítható legnagyobb előgyújtás szöge? (mm-ben is jó).
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv.
István
Re: Blokk
Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem fel a kérdést, de megpróbálom, hátha valaki tudja: a 250-es ETZ-n (gyári, megszakítós) mekkora a beállítható legnagyobb előgyújtás szöge? (mm-ben is jó).
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv.
István
Lehet, hogy nem jó helyen teszem fel a kérdést, de megpróbálom, hátha valaki tudja: a 250-es ETZ-n (gyári, megszakítós) mekkora a beállítható legnagyobb előgyújtás szöge? (mm-ben is jó).
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv.
István
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Köszi a segítséget mindenkinek,már össze is dobtam de most kell vennem 1 mekszakítót mert az halt meg
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Blokk
Igen a nyilak 99.9%-ban a kipufogó felé mutatnak,ha nincs nyíl akkor általában Ex felirat van oda írva.Ha meg semmi nincs akkor ahogy Kiszsebi mondja stiftek helyzete adja meg.A 4 T-nél a szelepek nagysága a dugó tetején elárulja az irányát.kiszsebi írta:Általában a kétütemű motorokra igaz, hogy a dugattyúgyűrű egy stifttel rögzítve van, hogy ne tudjon körbe-körbe forogni. Ez azért fontos, mert az átömlő és a kipufogó csatornáknál el tudna törni a gyűrű. Ezért a tuti megoldás, ha leellenőrzöd, hogy mely esetben nem ér bele a gyűrű vége ezekbe a csatornákba. Általános jelölés, hogy a nyíl a terhelt oldal felé mutat. Azaz a forgásirány felé. Ezt a gyújtásnál lehet ellenőrizni.xxgabikaxx írta:Helló!
Az lenne a kérdésem,hogy ha össze akarom rakni a dugót meg a hengert akkor a dugó tetején lévő nyíl merre mutasson? A menet irányba vagy a karburátor fele?
De conus megmondta a tutit, jelen esetben a kipufogó felé kell néznie.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Általában a kétütemű motorokra igaz, hogy a dugattyúgyűrű egy stifttel rögzítve van, hogy ne tudjon körbe-körbe forogni. Ez azért fontos, mert az átömlő és a kipufogó csatornáknál el tudna törni a gyűrű. Ezért a tuti megoldás, ha leellenőrzöd, hogy mely esetben nem ér bele a gyűrű vége ezekbe a csatornákba. Általános jelölés, hogy a nyíl a terhelt oldal felé mutat. Azaz a forgásirány felé. Ezt a gyújtásnál lehet ellenőrizni.xxgabikaxx írta:Helló!
Az lenne a kérdésem,hogy ha össze akarom rakni a dugót meg a hengert akkor a dugó tetején lévő nyíl merre mutasson? A menet irányba vagy a karburátor fele?
De conus megmondta a tutit, jelen esetben a kipufogó felé kell néznie.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
a kipufugó nyílasába
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Helló!
Az lenne a kérdésem,hogy ha össze akarom rakni a dugót meg a hengert akkor a dugó tetején lévő nyíl merre mutasson? A menet irányba vagy a karburátor fele?
Az lenne a kérdésem,hogy ha össze akarom rakni a dugót meg a hengert akkor a dugó tetején lévő nyíl merre mutasson? A menet irányba vagy a karburátor fele?
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Bambi mester azt mondta hogy tegyekrá optos vagy hall-os gyújtást és simán mehetek vele tovább nem lesz gond....Alfa írta:Lehet hogy nem volt jól kiegyensúlyozva és szétverte magát. Mindenképp cserés, ez hatalmas ütés benne, mert könnyen megeshet (kis túlzással) hogy kikönyököl a blokk elején egy rossz pillanatában...
Nekem egy simson motoros fűnyíróm van amiben van vagy 3 mm (nem is működik)... a főtengelyben. Szépen bele lett hajtva egy kőszegélybe, és kapott egy baromi nagy ütést. Neked is hasonló lehet...
Csak azt nem tudom hogy melyik legyen...
Amint irtam az érdekelne hogy mi kotyogosodott ki....
A csapágynak nincs hangja(elvileg 1000 km van benne csere óta).
Én sajnos(vagy hál istennek) még nem tudom hogy hogyan néz ki a főtengely.Azt se tudom hogy a generátor hogyan van rajta.De pl a forgórész nem mocorog (legalább is nem ennyit)a tengelyvég meg igen.
Szóval ez van...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Lehet hogy nem volt jól kiegyensúlyozva és szétverte magát. Mindenképp cserés, ez hatalmas ütés benne, mert könnyen megeshet (kis túlzással) hogy kikönyököl a blokk elején egy rossz pillanatában...
Nekem egy simson motoros fűnyíróm van amiben van vagy 3 mm (nem is működik)... a főtengelyben. Szépen bele lett hajtva egy kőszegélybe, és kapott egy baromi nagy ütést. Neked is hasonló lehet...
Nekem egy simson motoros fűnyíróm van amiben van vagy 3 mm (nem is működik)... a főtengelyben. Szépen bele lett hajtva egy kőszegélybe, és kapott egy baromi nagy ütést. Neked is hasonló lehet...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Egy hozzá értő azt mondta hogy vagy főtengelyt cserélek vagy gyújtást...conus írta:onnan h a főtengelyed szétverte a csapágy belső gyűrűjét. gyorsan cselekedj, különben blokkfeleket is cserélhetsz. (saját tapasztalat)young boys írta:Na ha gyújtás...
Nekem kb 1 mm-t (+/- 0,5 mm) lóg a bütyök a tengellyel.Elég komoly zárásszöggel üzemel csak a motor...
A motor nem csapágyas...
Miből adódhat ez a lógás?
ETZ 125-ös gépről van szó.
YB
Csak azt nem értem hogy ha nem ment el a csapágy miért lóg a tengelyvég...
Telefonon nem kértem hogy magyarázza el.
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
onnan h a főtengelyed szétverte a csapágy belső gyűrűjét. gyorsan cselekedj, különben blokkfeleket is cserélhetsz. (saját tapasztalat)young boys írta:Na ha gyújtás...
Nekem kb 1 mm-t (+/- 0,5 mm) lóg a bütyök a tengellyel.Elég komoly zárásszöggel üzemel csak a motor...
A motor nem csapágyas...
Miből adódhat ez a lógás?
ETZ 125-ös gépről van szó.
YB
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
nncs átreszelve van benne ék, a bütyök stabilan van a helyén, egyébként a hogyan tovább 0,3mm +/- 0,1mm-t ír a hogyan tovább érintkezőköznek, köszi a segítséget
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Na ha gyújtás...
Nekem kb 1 mm-t (+/- 0,5 mm) lóg a bütyök a tengellyel.Elég komoly zárásszöggel üzemel csak a motor...
A motor nem csapágyas...
Miből adódhat ez a lógás?
ETZ 125-ös gépről van szó.
YB
Nekem kb 1 mm-t (+/- 0,5 mm) lóg a bütyök a tengellyel.Elég komoly zárásszöggel üzemel csak a motor...
A motor nem csapágyas...
Miből adódhat ez a lógás?
ETZ 125-ös gépről van szó.
YB
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Blokk
Smate!
Totózzál!
1.: Fordítva ülsz a motorra, megtanulsz hátrafelé menni!
2.: Szétszeded a blokkot, és a főtengelyt (meg a hengert) fordítva teszed bele.
X.: Megfordítod egy fél fordulattal a bütyköt. (Vagy az állórészt.)
Félretéve a tréfát, az X a nyerő!
A TS-nél fél fordulattal elfordítva is föl lehet szerelni a dinamó állórészét is, meg a bütyköt is. Úgy rakd össze, hogy a felső holtpont előtt nyisson a megszakító.
Üdv: P.
Totózzál!
1.: Fordítva ülsz a motorra, megtanulsz hátrafelé menni!
2.: Szétszeded a blokkot, és a főtengelyt (meg a hengert) fordítva teszed bele.
X.: Megfordítod egy fél fordulattal a bütyköt. (Vagy az állórészt.)
Félretéve a tréfát, az X a nyerő!
A TS-nél fél fordulattal elfordítva is föl lehet szerelni a dinamó állórészét is, meg a bütyköt is. Úgy rakd össze, hogy a felső holtpont előtt nyisson a megszakító.
Üdv: P.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
smate!
Benne van az ék a forgórészben?
Nincs átreszelve a bütyök pozícionálója?
Esetleg a bütyök átreszelve? (nekem emiatt fordult meg néha a kis-etz járása)
Ha betolod, utána rendesen üzemel?
Benne van az ék a forgórészben?
Nincs átreszelve a bütyök pozícionálója?
Esetleg a bütyök átreszelve? (nekem emiatt fordult meg néha a kis-etz járása)
Ha betolod, utána rendesen üzemel?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
aha, én próbáltam az egyik és másik szélére is teljesen kitolt tárcsával, meg pontosan középre állítottal is de mindig hátra fele ment
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Dénes írta:Csak a gyújtás tehet. Be kéne állítani a szakirodalomban leirtak szerint. Főoldalon a letöltéseknél keress infót.
Felső dugattyú-holtpont előtt valószínűleg 2,5mm-nél kell, hogy jöjjön a szikra.
Megszakító 0,4 mm.
Csak tippeltem valaki nézzen utána.
A 125-ös ETZ-n ezek az értékek...
Valszeg a ts-nél is...
YB
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Re: Blokk
kössz, ez már zsinórban a harmadik hetem és most h kimentem egy próbakörre és hátrafele indult el azt hittem ideget kapok
ezer kössz, főleg a gyors válaszért
ezer kössz, főleg a gyors válaszért
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Csak a gyújtás tehet. Be kéne állítani a szakirodalomban leirtak szerint. Főoldalon a letöltéseknél keress infót.
Felső dugattyú-holtpont előtt valószínűleg 2,5mm-nél kell, hogy jöjjön a szikra.
Megszakító 0,4 mm.
Csak tippeltem valaki nézzen utána.
Felső dugattyú-holtpont előtt valószínűleg 2,5mm-nél kell, hogy jöjjön a szikra.
Megszakító 0,4 mm.
Csak tippeltem valaki nézzen utána.
Re: Blokk
kis ts-nél mért van az hogy hátra fele megy ?
erről tehet a gyújtás vagy szét kell szedni a váltót?
erről tehet a gyújtás vagy szét kell szedni a váltót?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
De itt Apriliat látok. Inkább LeviDénes írta:Egyszóval ha minden úgy van beállítva ahogy kell (hú ez több szó) mégse bírja az 5. sebességet akkor motorgenerál, irány bambi.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Szembeszél!
Viccet félretéve, ha gyári vagy kisebb a fogaskereked, akkor gyenge a motor. Ez sok mindentől lehet:
-kopott henger
-nem megfelelő gyújtás
-nem megfelelő karburálás
-lapos gumik
-befogó fék
Karburátort lehet állítgatni, mellé a gyújtással játszani, cserélni gyertyát, trafót, kondit stb. hogy erősebb szikrát kapj. Felfújni a gumit, fékeket ellenőrizni. Levegőrendszert átnézni: falsolás, tiszta légszűrő. Kipufogó nincs-e eltömődve?
Egyszóval ha minden úgy van beállítva ahogy kell (hú ez több szó) mégse bírja az 5. sebességet akkor motorgenerál, irány bambi.
Viccet félretéve, ha gyári vagy kisebb a fogaskereked, akkor gyenge a motor. Ez sok mindentől lehet:
-kopott henger
-nem megfelelő gyújtás
-nem megfelelő karburálás
-lapos gumik
-befogó fék
Karburátort lehet állítgatni, mellé a gyújtással játszani, cserélni gyertyát, trafót, kondit stb. hogy erősebb szikrát kapj. Felfújni a gumit, fékeket ellenőrizni. Levegőrendszert átnézni: falsolás, tiszta légszűrő. Kipufogó nincs-e eltömődve?
Egyszóval ha minden úgy van beállítva ahogy kell (hú ez több szó) mégse bírja az 5. sebességet akkor motorgenerál, irány bambi.
Re: Blokk
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az etz-m 5.ben már nem nagyon akar forogni, inkább már hörög le, meg esik a sebesség. mi okozhatja ezt ?
- Cickány
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2009.03.31. 15:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 de Luxe
- Tartózkodási hely: UK, Skócia
Re: Blokk
osonte írta:Sziasztok!
Ezt szeretném letölteni, de nem jön le:
MZ ES 175/2 és 250/2 szerelési kézikönyv - NÉMET nyelvû, PDF
Ha esetleg megvan valakinek és el tudná nekem küldeni, akkor nagyon megköszönném: osonte@gmail.com
Előre is köszi!
Szia!
Hibákhoz írd be:)
Akkor az illetékes is észreveszi, és tud segíteni!
http://www.mzclubhungary.com/forum/viewforum.php?f=15
Üdv Cic
Kicsi Brümi megy, mint vaddisznó.
Re: Blokk
Sziasztok!
Ezt szeretném letölteni, de nem jön le:
MZ ES 175/2 és 250/2 szerelési kézikönyv - NÉMET nyelvû, PDF
Ha esetleg megvan valakinek és el tudná nekem küldeni, akkor nagyon megköszönném: osonte@gmail.com
Előre is köszi!
Ezt szeretném letölteni, de nem jön le:
MZ ES 175/2 és 250/2 szerelési kézikönyv - NÉMET nyelvû, PDF
Ha esetleg megvan valakinek és el tudná nekem küldeni, akkor nagyon megköszönném: osonte@gmail.com
Előre is köszi!
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Blokk
Na. Kiderült hogy nem is forgott le a kuplungom, semmi baja. Nincs savazás Amikor megcsúszott, lehet az olaj miatt csúszott meg (most 80w90 MOL van benne, semmi baja). Ez a hülye rángatás gyertya cserével először megszűnt, majd megint előjött. Most úgy járok vele, hogyha így csinál, akkor jól kihúzatom és olyankor elhagyja végleg. Fene tudja, gyújtás nem jó valahol. Eltömődött kipu lehet esetleg?
Relax, don't do it
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
A Ts250/1 is 0,04 illesztésű gyárilag.Paqka írta:Sziasztok
Én ugy tudom h a TS 250 és a 250/1 is ugyan azzal a hengerrel lett szerelve aminek a furata 69mm
De még a sima TS250 68,96-os dugóval adták ki, addig a 250/1 68,97 (az enyémben is ilyen van)
További szép napot
Az lehet hogy a dugattyúd az 68,97,viszont akkor a hengered meg 69.01 kell hogy legyen.
Ha legközelebb leveszed a hengerfejet,akkor a hengerbe beütve láthatsz egy +1 beütést ami azt jelenti hogy a névleges méretnél(69,00) 1 századdal több.
Erről olvashatsz a Hogyan tovább Mz című könyvben a 94.oldalon.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2009.01.28. 01:07
- MZ-d típusa: mz ts250/1
- Tartózkodási hely: Budapest
Blokk
Sziasztok
Én ugy tudom h a TS 250 és a 250/1 is ugyan azzal a hengerrel lett szerelve aminek a furata 69mm
De még a sima TS250 68,96-os dugóval adták ki, addig a 250/1 68,97 (az enyémben is ilyen van)
További szép napot
Én ugy tudom h a TS 250 és a 250/1 is ugyan azzal a hengerrel lett szerelve aminek a furata 69mm
De még a sima TS250 68,96-os dugóval adták ki, addig a 250/1 68,97 (az enyémben is ilyen van)
További szép napot
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
3. kérdésedre a válasz: 1116, Budapest Kondorosi út 7., 1119, Budapest Andor u. 60.
4. -"- : tátra túra élménybeszámolóban 40e km-t se bírt ki a DKF csapágy.
faterom mesélte, h amikor elbontották a vasfüggönyt, a dkf gyár küldött egy szállítmány csapágyat a vw-nek.
a vw-nél megcsinálták a futáspróbát, aztán gyorsan visszaküldték az egész hóbelemancot.
én nem nosztalgiáznék a helyedben.
4. -"- : tátra túra élménybeszámolóban 40e km-t se bírt ki a DKF csapágy.
faterom mesélte, h amikor elbontották a vasfüggönyt, a dkf gyár küldött egy szállítmány csapágyat a vw-nek.
a vw-nél megcsinálták a futáspróbát, aztán gyorsan visszaküldték az egész hóbelemancot.
én nem nosztalgiáznék a helyedben.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2009.01.28. 01:07
- MZ-d típusa: mz ts250/1
- Tartózkodási hely: Budapest
Blokk
Sziasztok
Négy kérdésem volna.
Az egyik h melyiket érdemes venni taiwani vagy török főtengely felujjító szettet 250-es ETZ főtengelyhez.
A másik kérdés:
Ugy tudom h régen az mz-k gyártásakor a 250/1-eseket 0,03mm -rel illesztették a dugót és a hengert.
Viszont ha most fúrat valaki és magyar dugót vesz bele akkor 0.06-re szokták illeszteni.
Nekem vaterán egy sráctól sikerült eredeti német javítóméretes dugót talnom. Na most a kérdés az volna h ezt ilesztethetem e 0,03mm-re vagy engedjem h az esztergályos ezt is 0,06-ra illesze.
A harmadik:
Pesten hol lehet venni emberi áron jó szimeringet és csapágyat?
És végül a negyedik.
Szintén a vaterán vagy egy srác aki komplet csapágy garniturát árul mz-hez és ebben DKF csapágy található.
Mit tudtok erröl? Gyárilag ténleg DKF csapágy van benne, és azzal az én MZ-t több mint 70 ezer kilométert kihuzott.
Ez amit most árul lehet ugyan olyan jó? vagy vegyek bele valami márkásat (kojo skf)
Válaszokat elöre is köszönöm
További szép napot
Üdv Paqka
Négy kérdésem volna.
Az egyik h melyiket érdemes venni taiwani vagy török főtengely felujjító szettet 250-es ETZ főtengelyhez.
A másik kérdés:
Ugy tudom h régen az mz-k gyártásakor a 250/1-eseket 0,03mm -rel illesztették a dugót és a hengert.
Viszont ha most fúrat valaki és magyar dugót vesz bele akkor 0.06-re szokták illeszteni.
Nekem vaterán egy sráctól sikerült eredeti német javítóméretes dugót talnom. Na most a kérdés az volna h ezt ilesztethetem e 0,03mm-re vagy engedjem h az esztergályos ezt is 0,06-ra illesze.
A harmadik:
Pesten hol lehet venni emberi áron jó szimeringet és csapágyat?
És végül a negyedik.
Szintén a vaterán vagy egy srác aki komplet csapágy garniturát árul mz-hez és ebben DKF csapágy található.
Mit tudtok erröl? Gyárilag ténleg DKF csapágy van benne, és azzal az én MZ-t több mint 70 ezer kilométert kihuzott.
Ez amit most árul lehet ugyan olyan jó? vagy vegyek bele valami márkásat (kojo skf)
Válaszokat elöre is köszönöm
További szép napot
Üdv Paqka
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég