Futómű
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3137
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Ahha... szóval akkor kell 2 db 6302-es, egy 6204-es és egy 6005-ös akkor ezek szerint...
Köszi!
Köszi!
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3137
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Jó, fáradt vagyok, rájöttem, hogy hülyeséget írtam, mikor jöttem haza. De a fékdobban (ahol a tengely átmegy) kell lennie csapágynak...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Gexxx írta:Valaki tudja pontosan, hogy a hátsó kerékbe milyen csapágyak kellenek? Az ok, hogy a lánckerékbe egy 6204-es és egy 6005-ös kell, de van asszem a fékpofában is, meg gondolom a fékdobban is...
6302-es. Fekpofaban csapagy????? fekdobban? haat vegul is igen a dob az amibe belemegy mindket oldalrol 1-1.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3137
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Valaki tudja pontosan, hogy a hátsó kerékbe milyen csapágyak kellenek? Az ok, hogy a lánckerékbe egy 6204-es és egy 6005-ös kell, de van asszem a fékpofában is, meg gondolom a fékdobban is...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Na igen,csak ez a szar,amit vettem,nem egészen úgy bontható,ahogy a gyári,majd ezt ki kell még ötölnöm,hogy oldom meg,valahogy a gyárinak a felsõ részét kéne adaptálni az újhoz.Ha megnézed a képet,ezen a felsõ szem burkolata egybenvan a zárómûanyaggal.Jövõ 7végére +van a program
Kösz az infót!
Kösz az infót!
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
tigris!
nemértem a problémád... hogy állhat ferdén? meg miaza tönk a vázon?
nemértem a problémád... hogy állhat ferdén? meg miaza tönk a vázon?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Basszus!Ezen a vackon a felsõ szem is olyan kis átmérõjû,mint az alsó,de felül nekem egy vastagabb és kb 3 cm hosszú tönk van!!!
Most fölraktam úgy,h ferde,de nem igazán frankó.Gyárilag van egy ilyen vastagabb tönk a vázon?Lesz vmi baja,ha így hagyom?
Nagyon fura volt az SV-rõl visszaülni,majdnem oldalra dõltem az elsõ kanyarban
De magyon jó volt végre az MZ-t döntögetni!Bár már az SV-t is kezdem borítgatni
Most fölraktam úgy,h ferde,de nem igazán frankó.Gyárilag van egy ilyen vastagabb tönk a vázon?Lesz vmi baja,ha így hagyom?
Nagyon fura volt az SV-rõl visszaülni,majdnem oldalra dõltem az elsõ kanyarban
De magyon jó volt végre az MZ-t döntögetni!Bár már az SV-t is kezdem borítgatni
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
ez nem tajvani,hanem kínaitigris írta:Én is Mofakerben vettem,4900/darab -10%,ha van ÉRVÉNYESÍTETT klubkártyád.Na nekem itt a kiemelt résszel volt gond
Teljesen krómozott az egész,a gyáritól annyi a különbség,h a felsõ szem mûanyag burkolata(mert van neki) és a takarómûanyag egyben van,a rugón belül meg nincs takaróhengerke,szóval a gané mehet büntetlenül a tengelyre.
De mit pofázok,itt 1 kép:
Én is Mofakerben vettem,4900/darab -10%,ha van ÉRVÉNYESÍTETT klubkártyád.Na nekem itt a kiemelt résszel volt gond
Teljesen krómozott az egész,a gyáritól annyi a különbség,h a felsõ szem mûanyag burkolata(mert van neki) és a takarómûanyag egyben van,a rugón belül meg nincs takaróhengerke,szóval a gané mehet büntetlenül a tengelyre.
De mit pofázok,itt 1 kép:
Teljesen krómozott az egész,a gyáritól annyi a különbség,h a felsõ szem mûanyag burkolata(mert van neki) és a takarómûanyag egyben van,a rugón belül meg nincs takaróhengerke,szóval a gané mehet büntetlenül a tengelyre.
De mit pofázok,itt 1 kép:
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
jol latom mofakernel 5000 huf/db....jol nez ki....be kellene ruhazni egy ilyenre....az enyem is kivan man mint a bosnyak f...a
link: http://www.mofaker.hu/info.php?termek_id=30159
link: http://www.mofaker.hu/info.php?termek_id=30159
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Háj!tigris írta:Na vettem végre új hátsó telókat,ezt a króm progresszív rugós cuccot.
Használ vki ilyet?Arra lennék kiváncsi,h a 80 kilómhoz az 5 fokozatú elõfeszítést hova állítsam?
Mennyiét vetted és hol???
Nekem is már gatyák a telóim, de az "újat" drágálom annyiért...
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
villába milyen szimmeringet ajánlotok? márka, stb..?
Gondoltam a motoros boltokban nem adnak jó minöségût, ezért inkább csapágy boltban néztem körül azt elém raktak elég sok fajtát aztán a böség zavara
Jah igen és még a fékmunkahenger szimmeringnél is ugyanaz lenne a kérdésem hogy mit ajánlotok?
Gondoltam a motoros boltokban nem adnak jó minöségût, ezért inkább csapágy boltban néztem körül azt elém raktak elég sok fajtát aztán a böség zavara
Jah igen és még a fékmunkahenger szimmeringnél is ugyanaz lenne a kérdésem hogy mit ajánlotok?
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
Az MZ-s csapatásra nekem valszeg nyárig várni kell,akkor hozom csak fel a gépet sztem...Gyurm@ írta:Figyu nagymacska!
Állítsd középre és menjünk 1-et a pilisben!
Aztán majd útközben még állítgatod.
Aztán lehet,h megõrülök és felhozom április-májusban,már nagyon hiányzik egy jó kanyargás,meg hogy ott loholjak a nyakadban és mutassam:
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
sot! a samu is 16-ossal nyomja.....Gyurm@ írta:Ha kényelmes akkor hagyhatod a 16-ost a zizi is így nyomja a 300 az ugyanaz mint a 3 colos a 400 pedig 4 col akár van elötte tizedes vesszõ akár nincs mindkettõt használják. Akkor szokták mm-ben írni ha a gumi /-es jelölésû. Gexxx írt 1 cikket a gumikról: http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/gumi.pdf
Üdv Gyurm@babu87 írta:Sziasztok!
Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! Segítsetek légyszi!!
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Ha kényelmes akkor hagyhatod a 16-ost a zizi is így nyomja a 300 az ugyanaz mint a 3 colos a 400 pedig 4 col akár van elötte tizedes vesszõ akár nincs mindkettõt használják. Akkor szokták mm-ben írni ha a gumi /-es jelölésû. Gexxx írt 1 cikket a gumikról: http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/gumi.pdf
Üdv Gyurm@
Üdv Gyurm@
babu87 írta:Sziasztok!
Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! Segítsetek légyszi!!
Powered by Bambi -- ETZ 300
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! Segítsetek légyszi!!
Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! Segítsetek légyszi!!
Ty, megnyugtattál.tigris írta:Dinnye!
Nekem az egyenes menethez picit balra kell tartani a kormány,meg ha elengedett kormánnyal megyek,akkor balra kell dönteni.Eleinte engem is zavart a dolog,de mivel nem fedeztem fel más ebbõl fakadó problémát,nem foglalkoztam vele és már fel sem tûnik.Nem okozott semmi bajt,csak hozzá kell szokni
Aham,mi a haverék góréjánbak keretén lévõ lukba dugtuk a tengely végét,rá az anya és úgy rángattuk a lábat a górénak vetve,de semmi,itt gondoltunk tá,h az autó után kötjük...
Lemondtam róla,ki nem dobom,de veszek újakat...
Azért kösz a tippet,ha lesz idõm rá,kipróbálom
Lemondtam róla,ki nem dobom,de veszek újakat...
Azért kösz a tippet,ha lesz idõm rá,kipróbálom
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Tigris!
Ahogy mondtad, kikell rántani a telószárat.Amikor a MZ-m telót szedtem szét, én se tudtam széthúzni, de én úgy csináltam, hogy a teló alsó részét satuba fogtam, a szár végénél átdugtam egy csövet, és 2 emberi erõvel kirántottuk.Akkor is volt küzdelem, de kijött.Kipucoltam, kicseréltem ami kellett összeraktam, azóta mûködik.
Ahogy mondtad, kikell rántani a telószárat.Amikor a MZ-m telót szedtem szét, én se tudtam széthúzni, de én úgy csináltam, hogy a teló alsó részét satuba fogtam, a szár végénél átdugtam egy csövet, és 2 emberi erõvel kirántottuk.Akkor is volt küzdelem, de kijött.Kipucoltam, kicseréltem ami kellett összeraktam, azóta mûködik.
Dinnye!
Nekem az egyenes menethez picit balra kell tartani a kormány,meg ha elengedett kormánnyal megyek,akkor balra kell dönteni.Eleinte engem is zavart a dolog,de mivel nem fedeztem fel más ebbõl fakadó problémát,nem foglalkoztam vele és már fel sem tûnik.Nem okozott semmi bajt,csak hozzá kell szokni
Nekem az egyenes menethez picit balra kell tartani a kormány,meg ha elengedett kormánnyal megyek,akkor balra kell dönteni.Eleinte engem is zavart a dolog,de mivel nem fedeztem fel más ebbõl fakadó problémát,nem foglalkoztam vele és már fel sem tûnik.Nem okozott semmi bajt,csak hozzá kell szokni
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
nem tudom,nézd meg a mofaker honlapjántigris írta:Nekem volt,h nagy zökkenõbe hajtottam és kilökõdött az egyik szimmering.Visszanyomkodtam a helyére,azóta is jó.Szóval ha visszaült a helyére és nem engedi,akkor szerintem jó lesz
Más:
A 6 éve olaj nélkül futó hátsó telóimat megpróbáltam megcsinálni,vesztemre.Már csak az olajos csillapító részbõl kellett volna kiszedni a tengelyt,de egyszerûen nem jött ki.A cikkben a szocin az van,h ki kell "rántani".Nincs erre vmi jobb módi?
Már arra gondoltunk,h becsavarottuk a falba és az autó után kötjük.
Nem tudja vki,mennyiért tudnék újakat venni?Bambi Mester,ajánlottad a taiwanit,nem tudod véletlenül,mennyi guba?
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 125ccm-es MZ ETZ-m, aminek az alváza karambolos volt, kicsit húzott balra. Mérések szerint nagyon is precízen visszaállítottuk, teljesen egyenes lett, ezt nyugodtan mondhatom. Az egyetlen problémám, hogy ha a kormányt középre állítom, akkor (mivel nagyon frankó a kormánycsapágy, könnyen jár) mindig jobbra elfordul. Valaki azt mondta nekem, hogy mivel középen van ugye a kerék, mert hol másol lenne, a kormány meg a satöbbi, és sajnos ez 1 féktárcsás, így csak jobb oldalon található a féknyereg, dugattyú és a miegymás (aminek a súlya nagyon nem elenyészõ, emelgettem már külön...), ezért sajnos ez így is van, hogy ha egyenes a kormány - alváz stb, akkor a kormány elfordul a féknyereg+féktárcsa többletsúly miatt ilyenkor magától annak irányába. Lehet, hogy én szoktam meg, hogy kicsit balra húz és ez most furcsa, de menet közben úgy érzem (bár 1-2esben mentem még csak egyenlõre, nagyon is bejáratós a kicsike, és ez volt a full generál után az elsõ km-e), hogy a kormány finoman, nem õrülten durván, de jobbra akar fordulni menet közben, ha elengedném. Tényleg egyenes az elsõ futómû, semmi dõlés és semmi fordulás nincs benne.
Ez most akkor igaz, hogy meg kell szokni az MZ-t, hogy sajnos ami nem fékdobos, annak a kormánya és elsõ futómûje jobb felén több a súly, és ezáltal -még így elsõre felülve egy megcsinált motorra- fura kicsit, hogy ''MZ-s''? Most festtettem teljesen le, karosszériásnál voltam, és én is ott voltam, amikor csináltuk az alvázat.
El vagyok keseredve, hogy "úristen most bonthatok sokmindent megint le és vihetem megcsináltatni, ismét rákölteni és még esetleg festeni is újra azt a részt, amit tekerünk, ha ez tényleg hiba, és meg lehet csinálni valahogy, ami szintén nem kevés pénzbe kerül". Most ez a moci talán 200.000ban van eddig nekem (vétel+átírás+festés+stb). Nagyon szeretem, hiszen különleges, szép fényezett, metálra fújt, lakkozott, stbstb.
Elõre is köszönöm a válaszokat. Bevallom, kicsit bízok benne, hogy ez így normális.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 125ccm-es MZ ETZ-m, aminek az alváza karambolos volt, kicsit húzott balra. Mérések szerint nagyon is precízen visszaállítottuk, teljesen egyenes lett, ezt nyugodtan mondhatom. Az egyetlen problémám, hogy ha a kormányt középre állítom, akkor (mivel nagyon frankó a kormánycsapágy, könnyen jár) mindig jobbra elfordul. Valaki azt mondta nekem, hogy mivel középen van ugye a kerék, mert hol másol lenne, a kormány meg a satöbbi, és sajnos ez 1 féktárcsás, így csak jobb oldalon található a féknyereg, dugattyú és a miegymás (aminek a súlya nagyon nem elenyészõ, emelgettem már külön...), ezért sajnos ez így is van, hogy ha egyenes a kormány - alváz stb, akkor a kormány elfordul a féknyereg+féktárcsa többletsúly miatt ilyenkor magától annak irányába. Lehet, hogy én szoktam meg, hogy kicsit balra húz és ez most furcsa, de menet közben úgy érzem (bár 1-2esben mentem még csak egyenlõre, nagyon is bejáratós a kicsike, és ez volt a full generál után az elsõ km-e), hogy a kormány finoman, nem õrülten durván, de jobbra akar fordulni menet közben, ha elengedném. Tényleg egyenes az elsõ futómû, semmi dõlés és semmi fordulás nincs benne.
Ez most akkor igaz, hogy meg kell szokni az MZ-t, hogy sajnos ami nem fékdobos, annak a kormánya és elsõ futómûje jobb felén több a súly, és ezáltal -még így elsõre felülve egy megcsinált motorra- fura kicsit, hogy ''MZ-s''? Most festtettem teljesen le, karosszériásnál voltam, és én is ott voltam, amikor csináltuk az alvázat.
El vagyok keseredve, hogy "úristen most bonthatok sokmindent megint le és vihetem megcsináltatni, ismét rákölteni és még esetleg festeni is újra azt a részt, amit tekerünk, ha ez tényleg hiba, és meg lehet csinálni valahogy, ami szintén nem kevés pénzbe kerül". Most ez a moci talán 200.000ban van eddig nekem (vétel+átírás+festés+stb). Nagyon szeretem, hiszen különleges, szép fényezett, metálra fújt, lakkozott, stbstb.
Elõre is köszönöm a válaszokat. Bevallom, kicsit bízok benne, hogy ez így normális.
Nekem volt,h nagy zökkenõbe hajtottam és kilökõdött az egyik szimmering.Visszanyomkodtam a helyére,azóta is jó.Szóval ha visszaült a helyére és nem engedi,akkor szerintem jó lesz
Más:
A 6 éve olaj nélkül futó hátsó telóimat megpróbáltam megcsinálni,vesztemre.Már csak az olajos csillapító részbõl kellett volna kiszedni a tengelyt,de egyszerûen nem jött ki.A cikkben a szocin az van,h ki kell "rántani".Nincs erre vmi jobb módi?
Már arra gondoltunk,h becsavarottuk a falba és az autó után kötjük.
Nem tudja vki,mennyiért tudnék újakat venni?Bambi Mester,ajánlottad a taiwanit,nem tudod véletlenül,mennyi guba?
Más:
A 6 éve olaj nélkül futó hátsó telóimat megpróbáltam megcsinálni,vesztemre.Már csak az olajos csillapító részbõl kellett volna kiszedni a tengelyt,de egyszerûen nem jött ki.A cikkben a szocin az van,h ki kell "rántani".Nincs erre vmi jobb módi?
Már arra gondoltunk,h becsavarottuk a falba és az autó után kötjük.
Nem tudja vki,mennyiért tudnék újakat venni?Bambi Mester,ajánlottad a taiwanit,nem tudod véletlenül,mennyi guba?
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
2 hónap után felhúztam már a teló gumiharmónikáit, meglepetésemre kis mennyiségû tiszta olajat találtam a bal teleszkóp tetejében álldogálni, nem jó (( havert kérdeztem, mondta hogy igen, ez MZ (õ már kivégzett néhány mz-t)
mondta hogy neki volt hogy szimeringcsere után másnap ugyanúgy folyt az olaj belõle, és hogy necces mert mûszakin megnézik
ettõl kicsit berosáltam mert májusban kellesz vinnem, letöröltem az olajat majd jól megnyomkodtam a telót, aztán kivittem mentem egy rövid karikát, visszatérve a garázsba újra felhúztam a gumit de nem láttam semmi olajszivárgást, ez akkor még jó, nem?
mondta hogy neki volt hogy szimeringcsere után másnap ugyanúgy folyt az olaj belõle, és hogy necces mert mûszakin megnézik
ettõl kicsit berosáltam mert májusban kellesz vinnem, letöröltem az olajat majd jól megnyomkodtam a telót, aztán kivittem mentem egy rövid karikát, visszatérve a garázsba újra felhúztam a gumit de nem láttam semmi olajszivárgást, ez akkor még jó, nem?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Ez a pontos: 3.00X18 K65 mintával elõre,molcsaba írta:Gyurma!
Beszéltünk arról, hogy gumit veszek a motoromra! Jól emlékszem, hogy az ami nekem kell az
Elõre: Heidenau 300X18 Köpeny 47S K65 TT
Hátra: Heidenau 350X18 Köpeny 62P K36 TT
Várom válaszod! Természetesen mások véleménye is érdekel!
110/80X18 60S K36TT hátra
Ez a hátsó gumi jobb és szélesebb mint a 3.5-ös csak mert ha az elsõ 3 colos akkor a hátsónak keskeny lenne a 3.5-ös!! Szal vegyé hátra 110-est !
Üdv Gyurm@
Powered by Bambi -- ETZ 300
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Mar aki a gyurma turan masztuk a ram szakadekot ha jol emlekszem? Akkor volt, hogy (lacika?) hivta a haverjat, hogy jojjenek csapatni es ki volt akadva mert a csapatasbol szakadek maszas lett na ott volt ugye akkor Levente is? na az o gumijat nezegettuk kulsore tenyleg olyan, mint a mieink heidenau meg a minta is az de az ha jol emlekszem 35 000-es gumi es ha belenyomtam a kormom akkor ott maradt a nyomaSamu írta: sõt a versenyzõk is ezt a márkát használják
Amugy tenyleg ezt a markat/mintakat preferaljak az emberek akikkel beszelgettem...
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Gyurma!
Beszéltünk arról, hogy gumit veszek a motoromra! Jól emlékszem, hogy az ami nekem kell az
Elõre: Heidenau 300X18 Köpeny 47S K65 TT
Hátra: Heidenau 350X18 Köpeny 62P K36 TT
Várom válaszod! Természetesen mások véleménye is érdekel!
Beszéltünk arról, hogy gumit veszek a motoromra! Jól emlékszem, hogy az ami nekem kell az
Elõre: Heidenau 300X18 Köpeny 47S K65 TT
Hátra: Heidenau 350X18 Köpeny 62P K36 TT
Várom válaszod! Természetesen mások véleménye is érdekel!
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 3 vendég