Blokk
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok zsaki még nem mértem mert ma találtam meg a cint forrasztóónt, jól tudom hogy 1,5-2 között kell legyen? üdv. juragy
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Szia Gyuri.jura györgy írta:sziasztok azért van 2 tömítés mert szerintem nem volt meg a távolság a dugó és a hengerfej özt legalább is az előző főtengellyel, a kopogás- durrogás az megszűnt és a gyujtás kimaradás is reménykedem hogy megmarad ez az állapot üdv. juragy
Az nem baj hogy 2 tömités van,az már inkább hogy úgy veszem ki hogy nem mérted a préssávot hanem csak gondoltad hogy kicsi?
Mérted?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok azért van 2 tömítés mert szerintem nem volt meg a távolság a dugó és a hengerfej özt legalább is az előző főtengellyel, a kopogás- durrogás az megszűnt és a gyujtás kimaradás is reménykedem hogy megmarad ez az állapot üdv. juragy
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Szia Gyuri.Miért van két tömítés?jura györgy írta:sziaztok anyi gondom még van hogy hidegen nem akar elinduni 1rugásra 2 hemgefej tömitésem van ez okozhat ilyent? üdv. juragy
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziaztok anyi gondom még van hogy hidegen nem akar elinduni 1rugásra 2 hemgefej tömitésem van ez okozhat ilyent? üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, ma értem oda hogy be inditottam , könyen indult és elsöre szivatás után, a kopogás az most nincsen remélem nem is lesz és a gyujtásom sem maradt ki 5000felett menni nem mentem vele mer kezdett esni az eső meg a fékekkel is foglalkoznom kell pédául az első fog folyamatosan a hátsónál csak a fékkulcs tengelyét kell megzsirozni,mert szorul nemnem a betéteket neeem üdv. juragy
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Pü ment.Matthej01 írta: Nagyon jó lenne mert akárhányszor nyúltam a kis etz-hez a gyújtása a legkényesebb volt, sose tudtam elsőre beállítani.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
Nagyon jó lenne mert akárhányszor nyúltam akis etz-hez agyújtása alegkényesebb volt sose tudtam elsőre beállítani.MrDok írta:Nna. Ez a minden jó de mégsem, ez egy jó kérdés. Tényleg végig kell menjél az egész vezetékezésen, akár a gyújtáskapcsolón is. Műszer, mozgatás, kontakthiba keresés. Trafó, gyertyakábel, gyertya teszt/ mérés.Matthej01 írta:Nem tudom hova írjam mert azt sem tudom mi az amitől nem megy. Etz 150 nem tudom indulásra bírni amióta összeraktam folyton rossz volt rajta valami hol a gyújtás nem volt megfelelő, hol a karbi. Elvileg minden ok rajta és mégis soksok rúgásra csak sziszeg meg puffog. Ha valakinek van értelmes ismétlem értelmes ötlete(Nem kell széttrollkodni a feltett kérdésem) ossza meg velem. Tanácstalan vagyok és már rohadt mérges mert több mint fél éve nem jutok vele semmire.
Ha gondolod segítek, ha össze tudjuk hangolni.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nna. Ez a minden jó de mégsem, ez egy jó kérdés. Tényleg végig kell menjél az egész vezetékezésen, akár a gyújtáskapcsolón is. Műszer, mozgatás, kontakthiba keresés. Trafó, gyertyakábel, gyertya teszt/ mérés.Matthej01 írta:Nem tudom hova írjam mert azt sem tudom mi az amitől nem megy. Etz 150 nem tudom indulásra bírni amióta összeraktam folyton rossz volt rajta valami hol a gyújtás nem volt megfelelő, hol a karbi. Elvileg minden ok rajta és mégis soksok rúgásra csak sziszeg meg puffog. Ha valakinek van értelmes ismétlem értelmes ötlete(Nem kell széttrollkodni a feltett kérdésem) ossza meg velem. Tanácstalan vagyok és már rohadt mérges mert több mint fél éve nem jutok vele semmire.
Ha gondolod segítek, ha össze tudjuk hangolni.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Ha a gyertyád megnézed,tucsog-tele van köpve,akkor benyát azt kap.Következő , kap e szikrát? Ha igen helyén van e aMatthej01 írta:Nem tudom hova írjam mert azt sem tudom mi az amitől nem megy. Etz 150 nem tudom indulásra bírni amióta összeraktam folyton rossz volt rajta valami hol a gyújtás nem volt megfelelő, hol a karbi. Elvileg minden ok rajta és mégis soksok rúgásra csak sziszeg meg puffog. Ha valakinek van értelmes ismétlem értelmes ötlete(Nem kell széttrollkodni a feltett kérdésem) ossza meg velem. Tanácstalan vagyok és már rohadt mérges mert több mint fél éve nem jutok vele semmire.
gyújtás? Ha nem, beállítás. Ha igen , gyertya csere, mivel tele köpte a másikat. Ha nem indul csak pufog ,lehet trafó is,én
is jártam így! Sajnos végig kell menni mindenen.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Teljes átvezetékelés és karburátor szétszedés-tisztítás-alapállás után már lehet hibát keresni.
A "hol van hol nincs" gyújtás önmaga okozhatja a jelenséget.
A "hol van hol nincs" gyújtás önmaga okozhatja a jelenséget.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
Nem tudom hova írjam mert azt sem tudom mi az amitől nem megy. Etz 150 nem tudom indulásra bírni amióta összeraktam folyton rossz volt rajta valami hol a gyújtás nem volt megfelelő, hol a karbi. Elvileg minden ok rajta és mégis soksok rúgásra csak sziszeg meg puffog. Ha valakinek van értelmes ismétlem értelmes ötlete(Nem kell széttrollkodni a feltett kérdésem) ossza meg velem. Tanácstalan vagyok és már rohadt mérges mert több mint fél éve nem jutok vele semmire.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Oké ezeket még nem sokan jegyezték ide az elmúlt években ilyen formában. Rendben semmi gond sincs természetesen! Így akkor tegyük fel alakítani kell, de hol és mit? És ha nincs jó akkor mindenki alakít vagy csak akiknek nincs szerencséje. Verseny célok abszolut nem érdekesek most mert az egy más tészta persze. Nekem egy valami olcso hivány van benne 15 éve lassan és a világon semmi bajom nem volt vele mára már persze van hangja, de le is szaladt már pár 1000km. Azon a világon semmit nem kellett alakítani. Persze lehet csak szerencsés voltam nem tudom. Most amiket összevásároltam és beszereztem cuccokat azoka az elmúlt 10 év környéből vannak amiket itt láttam, hallottam egyebek tapasztalatokból. Hát nem is tudom akkor mi is mondjak már.aronpfabian írta:Nem írtam hogy szar. Azt írtam hogy olcsó és kínai, ezért nem éri meg hamisítani, mert sokkal olcsóbban egy hamisat se lehetne előállítani, és egy MZ-hez hasonlóan szűk piac nem pálya egy ilyen esetben. Emiatt nem kell félned hogy esetleg hamisat kaptál.
A régi DDR márkákat érdemes hamisítani mert a gyártási költség több tízszereséért lehet elpasszolni mint "fellelt régi készlet", és a drágább, modernebb gépekbe való alkatrészeket (pl. NGK amit jól ismerünk). Egy veterán motorba való utángyártott, nem ismert márkanevű és nem túl drága hajtókar nem az a kategória ahol nagyot (vagy bármekkorát) lehetne hamisítással szakítani. Ilyen esetben egy másik kitalált "márkanéven" 200 Ft-tal olcsóbban adni jobb stratégia ha versenyezni akar egy újabb gyár a jelenlegi gyártóval.
Azt pedig hogy alakítani kell és utána lesz használható, akkor megint leírom, több olyan forrásból is hallottam akiknek adok a véleményére. Nem hihetetlen szerintem, hogy egy kínai/tajvani utángyártott alkatrész pontatlan, hiszen sosem találkoztak az eredetivel, csak (esetleg hibás) mérések alapján gyártatnak, vagy pedig a minőségellenőrzés nincs a helyzet magaslatán. Ezért kerül 6000 Ft-ba nem pedig 26-ba.
Nyilván jobban jár az ember akkor tényleg ha eladja az MZ a fenébe és valami öregebb japó gépet pici pénzekért már vannak és elvan vele azt annyi. Ahhoz van minden talán még amivel nincs kinlódás. Hát igen lehet. Bár én megfogadtam szerintem soha nem adom el, de a fene tudja. Amire én használtam teljesen megfelet, de ugye koik és egyebek és ha fel kell újítani meg jön a szarakodás...
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Nem írtam hogy szar. Azt írtam hogy olcsó és kínai, ezért nem éri meg hamisítani, mert sokkal olcsóbban egy hamisat se lehetne előállítani, és egy MZ-hez hasonlóan szűk piac nem pálya egy ilyen esetben. Emiatt nem kell félned hogy esetleg hamisat kaptál.
A régi DDR márkákat érdemes hamisítani mert a gyártási költség több tízszereséért lehet elpasszolni mint "fellelt régi készlet", és a drágább, modernebb gépekbe való alkatrészeket (pl. NGK amit jól ismerünk). Egy veterán motorba való utángyártott, nem ismert márkanevű és nem túl drága hajtókar nem az a kategória ahol nagyot (vagy bármekkorát) lehetne hamisítással szakítani. Ilyen esetben egy másik kitalált "márkanéven" 200 Ft-tal olcsóbban adni jobb stratégia ha versenyezni akar egy újabb gyár a jelenlegi gyártóval.
Azt pedig hogy alakítani kell és utána lesz használható, akkor megint leírom, több olyan forrásból is hallottam akiknek adok a véleményére. Nem hihetetlen szerintem, hogy egy kínai/tajvani utángyártott alkatrész pontatlan, hiszen sosem találkoztak az eredetivel, csak (esetleg hibás) mérések alapján gyártatnak, vagy pedig a minőségellenőrzés nincs a helyzet magaslatán. Ezért kerül 6000 Ft-ba nem pedig 26-ba.
A régi DDR márkákat érdemes hamisítani mert a gyártási költség több tízszereséért lehet elpasszolni mint "fellelt régi készlet", és a drágább, modernebb gépekbe való alkatrészeket (pl. NGK amit jól ismerünk). Egy veterán motorba való utángyártott, nem ismert márkanevű és nem túl drága hajtókar nem az a kategória ahol nagyot (vagy bármekkorát) lehetne hamisítással szakítani. Ilyen esetben egy másik kitalált "márkanéven" 200 Ft-tal olcsóbban adni jobb stratégia ha versenyezni akar egy újabb gyár a jelenlegi gyártóval.
Azt pedig hogy alakítani kell és utána lesz használható, akkor megint leírom, több olyan forrásból is hallottam akiknek adok a véleményére. Nem hihetetlen szerintem, hogy egy kínai/tajvani utángyártott alkatrész pontatlan, hiszen sosem találkoztak az eredetivel, csak (esetleg hibás) mérések alapján gyártatnak, vagy pedig a minőségellenőrzés nincs a helyzet magaslatán. Ezért kerül 6000 Ft-ba nem pedig 26-ba.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Szó nincs ilyenről kérlek szépen. Én csak kérdéseket tettem fel olyantól főként akinek már van ilyen vagy látott ilyet többet is, hogy ez létezik ilyen volt vagy csak én fogtam ki egy gyengébb darabot. És ha igen akkor mit lehet neki ártani jobb legyen. Ez alatt értettem alsó cserejét és felső cseréjét egy olyanra ami már bevált és bizonyítottan működik. Tehát csak ennyi volt a lényeg. Te véleményed szerint volt szar többek szerint meg jó a többitől egy kicsivel mert bizonyított. Amiből persze ilyen részletek nem derültek ki, hogy is néz ki és egyebek. A mai világban a pénztől kezdve mindent hamisítanak így nem alaptalan volt a kérdésem szerintem legalább is...aronpfabian írta:Azért töröltem mert szemmel láthatóan meg vagy róla győződve hogy ez a hajtókar x tulajdonságokkal bír és igazolást kerestél. Ellenvéleményt nem fogadsz el. Akkor meg minek írni bármit is?
És nincs semmi vita sem. De lehet kapni mást is bizonyos török és egyéb kiadásokban...
A lényeg tehát csak a gyári a jó választás szerinted, egyet talán 20 ezer felett adnának ha hajlandó lenne a gazda megválni tőle. Rá kell menni akkor nincs mit tenni...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hell 2016.03.21. 12:42-kor.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Azért töröltem mert szemmel láthatóan meg vagy róla győződve hogy ez a hajtókar x tulajdonságokkal bír és igazolást kerestél. Ellenvéleményt nem fogadsz el. Akkor meg minek írni bármit is?
UI: illetve mivel más nem is kapható, az egész vitának nincs értelme. Ha hajtókar kell, vagy megveszed ezt, vagy vadászol gyárit.
UI: illetve mivel más nem is kapható, az egész vitának nincs értelme. Ha hajtókar kell, vagy megveszed ezt, vagy vadászol gyárit.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Oké. Tehát akkor a prox is szar. Volt róla szó sok a hamisítvány közte, de ennyire leáltalánosítva még nem hallottam. Te vagy az első.... Akkor mit érdemes venni??? Ha bele döglök is de beszerzem!?
Ugyan már nehogy megváltoztasd már a hozzászólásod. Mindenki tanulni akar előle azért vagyunk itt a szervízben. Sose lehet tudni mikor jön jól egy hasznos információ alapon. Ne csak a face legyen már jó...
Ugyan már nehogy megváltoztasd már a hozzászólásod. Mindenki tanulni akar előle azért vagyunk itt a szervízben. Sose lehet tudni mikor jön jól egy hasznos információ alapon. Ne csak a face legyen már jó...
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
szerk: -mindegy-
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Aha értelek. Hát maradjunk szerintem annyiban sokmindenbe bele lehetne kötni irományodba szerintem. Eddig ilyenek csak te egyedül irtál róla. Vannak itt páran(bizonyitottan nagy szakik!!!) vagyis régebben mikor lelkes volt a fórum akkor még jobban itt voltak és azok ilyesmit nem irtak róla. A face meg egy igen hitvány valami és megölni látzik ezt a fórumot. Én nagyon sajnálom az 1000%. Alakítani és egyebek? Na mindegy ez a te véleményed róla oké rendben van. Proxot kell venni az bitos jobb akinek ér annyit... Gyári már felejtős új mint a fehér holló...aronpfabian írta:Más nem is kapható. Se jobb se rosszabb. A többiek tapasztalatai alapján legfeljebb beszerelés előtt kell rajta alakítani ha túl szoros vhol.hell írta:
Nafene ez a legolcsobb kínai??? Ez számomra újdonság itt annó azt mondták igen is a szaroknál amik vannak jobb. Na akkor most, hogy is van ez? Valami itt sántít a szakik azt mondták jó és valaki szerint meg egy legolcsóbb kínai. Akkor mond meg mi a tuti és megveszem azonnal!?
De ettől még nem ez lesz a "legdrágább gyári" meglepne ha egy 6000 Ft-os kisker árú cuccot megérné vkinek hamisítani, rossz másolatot se tudna sokkal olcsóbban gyártani
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Más nem is kapható. Se jobb se rosszabb. A többiek tapasztalatai alapján legfeljebb beszerelés előtt kell rajta alakítani ha túl szoros vhol. A versenyzők is ezt használják.hell írta:
Nafene ez a legolcsobb kínai??? Ez számomra újdonság itt annó azt mondták igen is a szaroknál amik vannak jobb. Na akkor most, hogy is van ez? Valami itt sántít a szakik azt mondták jó és valaki szerint meg egy legolcsóbb kínai. Akkor mond meg mi a tuti és megveszem azonnal!?
De ettől még nem ez lesz a "legdrágább gyári" meglepne ha egy 6000 Ft-os kisker árú cuccot megérné vkinek hamisítani, rossz másolatot se tudna sokkal olcsóbban gyártani, nem lenne rajta haszon. Egy hasonló méretű tűgörgős kosár (pont ekkora nem kapható) külön vásárolva ~1000 Ft-tól kezdődik. Egyszerűen nincs motiváció rosszabbra cserélni, így is kb ajándékba kapod a hajtókarhoz.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Na mindegy akkor ez ígymarad nem derült ki a mérete(alsó tűgörgő) meg semmi konkrétum sem mind ilyen-e. Majd hátha lesz valaki errefele aki jobban tudja ezeket a dolgokat nálam legalább is...
- nero
- biciklis
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2011.10.19. 20:17
- MZ-d típusa: ETZ 250 DeLuxe
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Blokk
MrDok írta:Ha ezt az akciót elkövetted, le kéne venni a deknit, és ránézni a dologra, mert ez nem kéne előforduljon.nero írta:Sziasztok! ETZ 250 kuplung bowden beakasztása közben a kuplung kiemelő pálca kiakadt a kiemelőből, a dekni levétele nélkül vissza lehet-e akasztani a helyére? A válaszokat előre is köszönöm!
A szerkezet olyan, hogy belül csak elég rendellenes pózban akad ki. Ezt normál állapotban nem tudod összerakott blokknál előidézni.
Köszi a választ, igazad lehet, szerintem szét van nyílva a kiemelő vége, amibe beleakad a pálca, meg a rugó sem volt túl feszes a pálcán!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Én is úgy tudtam jó ezért vettem meg pár éve. Azóta itt pihen. Bár így közelebbről megnézve a fene tudja. Lehet azt esetleg valamivel helyettesíteni ami tuti fasza?
Az biztos ami most benne van egy legolcsóbb valami annó az lett beletéve mert arra volt keret és most olyan 35000km van benne és bajom még nem volt vele tette a dolgát azért gondoltam ez csak jobb lehet...
Az biztos ami most benne van egy legolcsóbb valami annó az lett beletéve mert arra volt keret és most olyan 35000km van benne és bajom még nem volt vele tette a dolgát azért gondoltam ez csak jobb lehet...
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2015.11.28. 19:12
- MZ-d típusa: MZ TS 125, TS 250/1
- Tartózkodási hely: Érd
Re: Blokk
Rendben, azért köszönöm.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Annak jó lesz. ne foglalkozz a számokkal. A gyári számok nem ilyenek.szabolcs1993 írta: Alkatrész blokknak vettem pajtából, papír nélküli. Kiváncsi vagyok hogy mi lehet, de lehet hogy csak mókolás mint mindig.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2015.11.28. 19:12
- MZ-d típusa: MZ TS 125, TS 250/1
- Tartózkodási hely: Érd
Re: Blokk
Alkatrész blokknak vettem pajtából, papír nélküli. Kiváncsi vagyok hogy mi lehet, de lehet hogy csak mókolás mint mindig.MrDok írta:Talán azért mert elég kuszák ezek a számok, blokkcserés lehetett. Mintha nem is eredeti beütés lenne. Vagyis talán szám nélküli blokkba ütötték nem gyári készlettel...... forgalmi mit mond?szabolcs1993 írta:Sziasztok
Valaki meg tudná mondani hogy a motorszám előtti "E" betű mit takar, mi célt szolgált?
Itt egy kép, .......[/url]
Köszönettel
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Talán azért mert elég kuszák ezek a számok, blokkcserés lehetett. Mintha nem is eredeti beütés lenne. Vagyis talán szám nélküli blokkba ütötték nem gyári készlettel...... forgalmi mit mond?szabolcs1993 írta:Sziasztok
Valaki meg tudná mondani hogy a motorszám előtti "E" betű mit takar, mi célt szolgált?
Itt egy kép, .......[/url]
Köszönettel
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Jó az rakd be. Használd egészséggel.hell írta:De legalább ez eredeti lehet ilyen sárgás alsó kosárral? Vagy valami hamisítvány vagy valami mert semilyen képen nem láttam a YOKO ilyennel lenne. Esetleg ebben segíthetne valaki aki már többet látott .....
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2015.11.28. 19:12
- MZ-d típusa: MZ TS 125, TS 250/1
- Tartózkodási hely: Érd
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Az a legjobb ha az ember megnézi,elolvassa,aztán megy a saját feje után.Ami másnak szar,meg gagyi,az lehet még jó!
Megkaptam már én is itt hogy mit vettem,és lás csodát! Még most is jó! Hajrá!
Megkaptam már én is itt hogy mit vettem,és lás csodát! Még most is jó! Hajrá!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nafene ez a legolcsobb kínai??? Ez számomra újdonság itt annó azt mondták igen is a szaroknál amik vannak jobb. Na akkor most, hogy is van ez? Valami itt sántít a szakik azt mondták jó és valaki szerint meg egy legolcsóbb kínai. Akkor mond meg mi a tuti és megveszem azonnal!?aronpfabian írta:Azért az durva lenne ha már a legolcsóbb kínait is hamisítanák...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha ezt az akciót elkövetted, le kéne venni a deknit, és ránézni a dologra, mert ez nem kéne előforduljon.nero írta:Sziasztok! ETZ 250 kuplung bowden beakasztása közben a kuplung kiemelő pálca kiakadt a kiemelőből, a dekni levétele nélkül vissza lehet-e akasztani a helyére? A válaszokat előre is köszönöm!
A szerkezet olyan, hogy belül csak elég rendellenes pózban akad ki. Ezt normál állapotban nem tudod összerakott blokknál előidézni.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Mivel nincs itthon csap így nem birtam az még majd fúrás után amit azok ajánlanak az lesz meg olyan ilesztéssel amijet ajánlanak ahhoz a dugóhoz. A gyárihoz képest mintha nem stimmelne valahogy.
Téves valahogy mindíg előkerülnek a dolgok itthon. Találtam csapszeget. Kiróbáltam, de mivel ez is használt kopott kicsit így annyira nem tudtam meg, de így is kicsivel jobban lóg. Bár lehet az is itt mivel egy sorban vannak a görgők így másképpen is viselkedik ennyi beleférhet. Nem tudom...
Téves valahogy mindíg előkerülnek a dolgok itthon. Találtam csapszeget. Kiróbáltam, de mivel ez is használt kopott kicsit így annyira nem tudtam meg, de így is kicsivel jobban lóg. Bár lehet az is itt mivel egy sorban vannak a görgők így másképpen is viselkedik ennyi beleférhet. Nem tudom...
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Blokk
igen elfog engedni az a ragasztó a nyomaték allat én speciel csavar rögzítésére alkalmazombambi írta:Kézben szépen forognak terhelésen szoktak kijönni a hibák.jura györgy írta:sziasztok bambinak meg az a válaszom nem rosz a csapágy szépen fut és csendbem és nem tajwáni volt hanem KOYO c 3 ide tettm ujjat ami LOCTITE 641-el rögzitetem üdv juragy
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mattila2016 2016.03.18. 21:28-kor.
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Blokk
1 nefelejtsunk oldal kotyogás megengedet 1-2mm felle kotyogás már rossz!!!!!!!!!!!!!csoka írta:Prox a hajtókar,vagy a tűgörgő?Dugtál bele csapszeget is?Amúgy nem igazán jó,ha a hajtókaron akár felül,akár alúl kotyogás van.
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztokmajd ha el érek odáig hogy tudjam inditani akkor kiderül hogy jó vagy ne jó ami eddig biztos most a főtengely vége nem üt egyik oldalon sem üdv. juragy
Re: Blokk
Kézben szépen forognak terhelésen szoktak kijönni a hibák.jura györgy írta:sziasztok bambinak meg az a válaszom nem rosz a csapágy szépen fut és csendbem és nem tajwáni volt hanem KOYO c 3 ide tettm ujjat ami LOCTITE 641-el rögzitetem üdv juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok bambinak meg az a válaszom nem rosz a csapágy szépen fut és csendbem és nem tajwáni volt hanem KOYO c 3 ide tettm ujjat ami LOCTITE 641-el rögzitetem üdv juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, sok mindent én sem értek ,neemtudom a körülményeket aban a mühelyben oda nem lehet bejutni ,mielőtt oda vitem volna meg kérdeztem hogy gond-e neki ha az egyik csapágy rajta marad aztén jött a válasz ebben a hangnemben nem köll töküni gáz pörzsülővel jól meg köl melegitene és ugy esik le fell is tettem maganmnak a kérdést hogy érdemese ezt ilyen helyre vinnem akkor nem volt más választás de oda többet nem, a blokk bent van a vázban ha majd eljutok odáig hogy be inditom akkor tudom meg hogy a gondok mgszüntek vagy nem ha nem akkor egy papiros blokk vagy másik motor ez meg bontás üdv. juragy
Re: Blokk
Több variációs lehet pl a csapágygolyók kezdenek oválisra kopni ami rázást eredményez és kikavitálja a kartert ami már elviszi a centírt a főtengelyben.sell írta:Ebben a dologban azt nem értem, a jól emlékszem, hajtókar cserés volt a tengelyed.. Akkor ott, a préselés után nem is "centírozták" , mert akkor csak kiderült volna , hogy baj van a tengellyel. Vagy rosszul gondolom?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Ebben a dologban azt nem értem, a jól emlékszem, hajtókar cserés volt a tengelyed.. Akkor ott, a préselés után nem is "centírozták" , mert akkor csak kiderült volna , hogy baj van a tengellyel. Vagy rosszul gondolom?
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok , igen sell ütöt rendesen szemmel láthatóan a generátor odalt (jobb) gondolom ez miatt volt a gyujtás kimaradás 5000 felett üdv. juragy
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Hali, majdcsak összeáll a gép, végülis a csapágyház mitől szopósodott ki? A főtengely görbe volt?jura györgy írta:siasztok m öze állt a blokk talán jövöhéten beregni is fog kiváncsi vagyok milyen leszés hogy 5nél kimarad-e a gyujtás és hogy a 4ezernél lesz-e kopogás üdv. juragy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég